SYNCRO 25 YEARS

Status
Not open for further replies.
Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Με τέτοιο κατακλυσμό από βιντεάκια/post ο αναγνώστης βαριέται.
Μήπως να συνέχιζες επί της ουσίας?

Τα αποτελέσματα του US Ncap τα είδες?
Την σύγκριση γενιών ανά δεκαετία που κάνει η Folksam την είδες?
Υπάρχει στο συγκεκριμένο θέμα αναφορά πως ένα απλό yaris του 09 είναι πολύ καλύτερο ενός Volvo 15ετίας (παρόλο που το yaris χάνει κατά κράτος σε μέγεθος και μάζα)

Στο θέμα περί ανέσεως του caravelle, θα σου πρότεινα το εξής:
Δοκίμασε να κάνεις μια διαδρομή 50km με ένα σύγχρονο όχημα.
Την διαδρομή που γνωρίζεις από το Syncro.
Η δοκιμή θα σου δείξει πόσο βελτιωμένα είναι τα αυτοκίνητα σε:
ηχομόνωση
θερμομόνωση
εξαερισμό
άνεση αναρτήσεων
άνεση χειρισμού
φρένα
οδική και οδηγική απόδοση
επιρροή από πλευρικούς ανέμους
αντιβύθιση
ποιότητα υλικών
απόδοση κλιματιστικού
επιδόσεις
αίσθηση σασμάν
φωτισμός (εσωτερικού και εξωτερικά).

Ακόμα και σε πολύ απλά πράγματα.
Όπως το ξεθάμπωμα των τζαμιών, την απόδοσητων υαλοκαθαριστήρων, την εργονομία του εσωτερικού, την ευκολία χρήσης κοκ

Το Vanagon και γενικά κάθε όχημα 20+ ετών απαιτεί ιδιαίτερο τρόπο οδήγησης, ιδιαίτερη συμπεριφορά και πολλές υποχωρήσεις.
ΚΑΘΕ όχημα.
Και όχι μόνο το Vanagon.
Αυτό προσπαθώ να σου εξηγήσω και νομίζεις πως «στην πέφτω».

Μια χαρά οχήματα για πολύ συγκεκριμένες στιγμές ή απλά με υποχωρήσεις που απλά μας έχουν γίνει συνήθειες. Που αν απλά μας δωθεί η ευκαιρία να ζήσουμε μερικές μέρες με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, καταλαβαίνουμε.

Πολύ μεγάλη αντίρρηση φέρνω σε όλους όσους κάνουν ανύψωση στα οχήματά τους (+10cm πχ) που απλά για χρήση εντός κυκλοφορίας τους καθιστά δολοφόνους εκ προθέσεως.

US NCAP
Έχει και Caravelle & Vanagon (ατην αρχή και στο τέλος του πίνακα αντίστοιχα)


Ορίστε και η αναφορά της Folksam για την σύγκριση του Yaris 08 & Volvo 945 του 96




http://www.folksam.se/testergodarad/krockfilmer/krocktest/hurklaradesigforarna








http://www.folksam.se/testergodarad/krockfilmer/krocktest/statistik

Ωρα 16:05 και πιάνω πάλι .... μεροκάματο!

Βρε τι έπαθα με εσάς! Είπα να κάνω ένα μικρό αφιερωματάκι και εσείς με βάλατε να δουλεύω υπερωρίες!

Και δουλεύω υπερωρίες γιατί λατρεύω να μεταδίδω την γνώση για ένα αυτοκίνητο που είναι μιά γιά πάντα! Και έχω τις, απαντήσεις για τα πάντα!
Με την ησυχία σου. Κανείς δεν σε πιέζει να απαντήσεις τώρα.
Και αύριο μέρα είναι. Και σε μια εβδομάδα επίσης....




Μόνο που με τις συνεχείς επιθέσεις:
Κακώς τις λαμβάνεις ως επιθέσεις.
Δεν είδα πουθενά επιθετικό διάλογο.
Κατάθεση εμπειριών και απόψεων έχουμε.



1)νευριάζω και είμαι σε ηλικία επικίνδυνη! (Είθισται να λέγεται!) Προβλημά μου!
Κακώς νευριάζεις.
Ο σωστός διάλογος δεν πρέπει να είναι μονότονος.
Ούτε μπορούν όλοι να συμφωνούν.
Αν δεν υπήρχαν αντιρρήσεις, θα έχανε ένα μεγάλο μέρος της γοητείας του.....



2)ξεχνάω να αναφέρω πολύ σημαντικά στοιχεία όπως είναι το test της ADAC! Κακκό για ελλείψεις στην ενημέρωσή σας!
Ποτέ δεν είναι αργά.
Αλλά αν είναι crash test δεν χρειάζεται γιατί συγκρίνεις το τότε με το τώρα χωρίς να υπάρχει συνδετικός κρίκος





Μιά ενημέρωση που για σας = τίποτα, μιάς και δεν μπορεί να έχει κανένα πρακτικό αντίκρυσμα! Μήπως όμως αυτές οι ενημερώσεις τελικά αξίζουν περισσότερο μέσα στην τρέλλα που μας περιβάλλει όπου όλες οι ενέργειές μας πρέπει να έχουν ένα σκοπό;
Κάθε διάλογος έχει τα θετικά του. Αρκεί ο συνομιλητής να τα αναζητήσει





Κρίνοντας από το αποτέλεσμα, 2.000 περίπου επισκέψεις έως τώρα και πρώτο νήμα στην κατηγορία, φαίνεται ότι αυτή η άχρηστη εκ' πρώτης όψεως γνώση, ενδιαφέρει πολλούς!

Πάμε λοιπόν!

:107:

Έχει πολύυυυυυυυυυυ δρόμο το thread για να γίνει το 1ο νήμα της κατηγορίας. Υπάρχουν πολλά άλλα με περισσότερες θεάσεις και απαντήσεις.....
Πχ δες:
http://www.avsite.gr/vb/forumdispla...pp=20&sort=replycount&order=desc&daysprune=-1

http://www.avsite.gr/vb/forumdisplay.php?s=&f=183&page=1&pp=20&sort=views&order=desc&daysprune=-1
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Με τέτοιο κατακλυσμό από βιντεάκια/post ο αναγνώστης βαριέται.
Μήπως να συνέχιζες επί της ουσίας?
1)Kάνεις λάθος ως προς την ουσία! Στο είπα από την αρχή! Δεν διαφημίζω κάτι ούτε είμαι υποχρεωμένος να έχω σπουδάσει μηχανολόγος για να έχω το δικαίωμα να συμμετέχω σε μία διεθνή γιορτή, παρουσιάζοντας το θέμα δημόσια! Θα μπορούσα θαυμάσια να αγνοήσω τελείως τα τεχνικά θέματα!

2)Ο αναγνώστης δεν φαίνεται να βαριέται γι΄αυτό και το thread αυτό έφτασε στην κορυφή της επισκεψιμότητας!

3)Σε ένα δημόσιο διάλογο όπως αυτός, θα είχες την καλωσύνη να μου επιτρέπεις να απευθύνομαι και σε άλλους όπως π.χ. στην κ/α Παρασκευοπούλου η οποία έδειξε να μην βαριέται καθόλου;

:111:
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
341
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

...Πολύ μεγάλη αντίρρηση φέρνω σε όλους όσους κάνουν ανύψωση στα οχήματά τους (+10cm πχ) που απλά για χρήση εντός κυκλοφορίας τους καθιστά δολοφόνους εκ προθέσεως.
Αν και βγαίνω λίγο από το θέμα, θα ήθελα να εκφράσω τη διαφωνία μου όχι ως προς την άποψή σου, αλλά ως προς το απόλυτο του πράγματος. Από τη φτωχή μου θητεία στο off-road (αυτός εξάλλου είναι και ο κύριος λόγος που με τράβηξε αρχικά σε αυτό εδώ το πολύ ενδιαφέρον thread) ξέρω ότι τα ψηλωμένα αυτοκίνητα, ως πιο δύσχρηστα στο δρόμο, συνήθως βρίσκονται στα χέρια οδηγών που ξέρουν να τα χειριστούν και να τα σεβαστούν, μια και οι αλλαγές στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι δραματικές (αναρτήσεις, συμπεριφορά στις στροφές, ευαισθησία στους πλευρικούς ανέμους, οπισθέλκουσα) και δεν επιτρέπουν μεγάλες ταχύτητες ή επιταχύνσεις, ούτε και ταρζανιές. Για έναν οδηγό που θέλει να απολαύσει ταχύτητες, σφήνες και όρια του αυτοκινήτου, το ψηλό είναι απλά δυσάρεστο.

Ένας προσεκτικός οδηγός λοιπόν που ξέρει τι είναι αυτό που οδηγεί, έχει IMHO μειωμένες πιθανότητες εμπλοκής με ευθύνη του σε ατύχημα από το μέσο οδηγό ενός σύγχρονου ΙΧ που χαλαρώνει και εμπιστεύεται ότι "το αμάξι θα τα βγάλει πέρα" από άποψη τόσο ενεργητικής, όσο και παθητικής ασφάλειας.
Όποιος έχει οδηγήσει ποτέ (και πιστεύω ότι στους περισσότερους θα έχει τύχει) εν γνώσει του αυτοκίνητο με βλάβη, επειδή ήταν ανάγκη ή για να το πάει στο συνεργείο, καταλαβαίνει τι εννοώ. Διπλή και τριπλή προσοχή, ταχύτητες ανάλογες των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου, όχι απότομες ενέργειες, και ατυχήματα δεν γίνονται έτσι εύκολα...
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

το να εχει ακομα πιο μαλακα ελατηρια αφου πηγαινη σε κακους

δρομους μου φαινεται παραξενο αφου ηδη το κλουβακι ηταν

βαρκα οποτε το αλλο που ειναι και πιο ψηλο αν ειναι

ακομα πιο μαλακο θα τρωη τουμπες.
1)Ξέχασες το θέμα αμορτισέρ!

2)Το SYNCRO για να μην τουμπάρει, έχει έρμα 150 κιλών στην κοιλιά!!!

Τι κρίμα άνθρωποι χωρίς καμμία επαφή με το αντικείμενο να έχουν μία ΣΙΓΟΥΡΗ ΑΠΟΨΗ!!!

:141:
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

1)Kάνεις λάθος ως προς την ουσία! Στο είπα από την αρχή! Δεν διαφημίζω κάτι ούτε είμαι υποχρεωμένος να έχω σπουδάσει μηχανολόγος για να έχω το δικαίωμα να συμμετέχω σε μία διεθνή γιορτή, παρουσιάζοντας το θέμα δημόσια! Θα μπορούσα θαυμάσια να αγνοήσω τελείως τα τεχνικά θέματα!
Καλά κάνεις και συμμετέχεις.
Δικαίωμά σου και μπράβο!
Αρκεί μια απλή ενημέρωση όπως το 1ο post, βάζεις και 3-4 βιντεάκια και voila. Μας πέρασες το μήνυμα.
Στο παρόν thread μιλάμε για κατακλυσμό από βίντεο, το ένα πίσω από το άλλο.
Σε τελική ανάλυση, συμβουλή ήταν. Δεν σε υποχρέωσα να την ακολουθήσεις....



2)Ο αναγνώστης δεν φαίνεται να βαριέται γι΄αυτό και το thred αυτό έφτασε στην κορυφή της επισκεψιμότητας!

Το έγραψα και παραπάνω.
Η κορυφή της επισκεψιμότητας είναι πολλλλύυυυυυυυυ μακριά :126:






3)Σε ένα δημόσιο διάλογο όπως αυτός, θα είχες την καλωσύνη να μου επιτρέπεις να απευθύνομαι και σε άλλους όπως π.χ. στην κ/α Παρασκευοπούλου η οποία έδειξε να μην βαριέται καθόλου;

:111:

Μπορείς να απευθυνθείς σε όποιον θέλεις.
Δεν στο απαγόρευσα.
Δεν το έχω κάνει και ποτέ.....

Αλλά....
Εσύ γιατί δεν θέλεις να μπορώ να σχολιάζω?
Στο ορθό είσαι ΟΚ αλλά στο αντίστροφο έχεις «θέμα»? :121:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Καλά κάνεις και συμμετέχεις.
Δικαίωμά σου και μπράβο!
Αρκεί μια απλή ενημέρωση όπως το 1ο post, βάζεις και 3-4 βιντεάκια και voila. Μας πέρασες το μήνυμα.
Στο παρόν thread μιλάμε για κατακλυσμό από βίντεο, το ένα πίσω από το άλλο.
Σε τελική ανάλυση, συμβουλή ήταν. Δεν σε υποχρέωσα να την ακολουθήσεις....






Το έγραψα και παραπάνω.
Η κορυφή της επισκεψιμότητας είναι πολλλλύυυυυυυυυ μακριά :126:









Μπορείς να απευθυνθείς σε όποιον θέλεις.
Δεν στο απαγόρευσα.
Δεν το έχω κάνει και ποτέ.....

Αλλά....
Εσύ γιατί δεν θέλεις να μπορώ να σχολιάζω?
Στο ορθό είσαι ΟΚ αλλά στο αντίστροφο έχεις «θέμα»? :121:

Eδώ ομολογώ πως δεν καταλαβαίνω τίποτα! Δεν πειράζει όμως! Πάμε να δούμε λοιπόν μερικά θέματα ...

:107:

ΟΜΩΣ κανένας από τους υποστηρικτές - κατακριτές δεν μας μίλησε δεν μας έδωσε πληροφορίες για τα μηχανικά συστήματά του και τι καινοτομίες έφερε ΤΟΤΕ !
Δηλαδή ΤΙ μοτέρ φόραγε, και με ΤΙ υποδύναμη ??
ΤΙ ΦΡΕΝΑ φόραγε ???
ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ το σύστημα τετρακίνησης Syncro ???
3 διαφορικά ? μπορούσαν να κλειδωθούν ???
κτλ κτλ κτλ ...

Πιστέυω ότι αυτά είναι πιό ενδιαφέροντα από κομμένα αμάξια και στραπατσαρισμένς λαμαρίνες !

Φίλε μου έχεις απόλυτο δίκηο στην κριτική σου αυτή! Κάπου είχα κάνει στο μυαλό μου ένα σκελετό ύλης για να αναφερθώ σε αυτά αλλά ....

Π.χ. στο σύστημα τετρακίνησης της Αγγλικής Ferguson, που υλοποιήθηκε από την Αυστριακή STEYER-PUCH και "φορέθηκε" στο SYNCRO, κάτι τόσο πρωτοποριακό που ακόμα και σήμερα τρίβουν τα μάτια τους όσα, ελάχιστα πλέον, τζιποειδή δεν έσπευσαν να το υιοθετήσουν!

Τότε π.χ., ή βασική μορφή 4x4 έλεγε:

A)ΓΙΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ:

1)Kατέβα κάτω και "κόμπλαρε" και αριστερά και δεξιά τις μπροστινές πλύμνες.
2)"Κόμπλαρε" το μπροστινό διαφορικό.
3)Ξεκίνα και κινήσου με ταχύτητες 50 χλμ. το πολύ! (Βούλωσε τα αφτιά σου γιατί βουΐζει!)
4)Μην κρεμάς διαγώνια τους τροχούς! Κόλλησες!

B)ΓΙΑ ΕΝΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ:

1)"Ξεκόμπλαρε τις μπροστινές πλύμνες.
2)"Ξεκόμπλαρε" το μπροστινό διαφορικό.


Η τετρακίνηση του SYNCRO λέει:

Kάτω από όλες τις συνθήκες, εντός η εκτός δρόμου, όταν και όσο είναι απαραίτητο, χωρίς καμμία προσπάθεια από την πλευρά του οδηγού, (πλην ενεργοποίησης μπλοκέ), χωρίς απολύτως κανένα θόρυβο,
χωρίς κανένα περιορισμό στην ταχύτητα, (πλην μπλοκέ), χωρίς κανένα περιορισμό στον τύπο του οδοστρώματος, λάσπη, άμμο, χιόνι, χώμα, άσφαλτο, χωρίς φθορά.


Με δύο μπλοκέ εμπρός-πίσω που μόνο ένα η δύο τζιποειδή διέθεταν τότε και ελάχιστα ακόμα και σήμερα! (Το τι μπορεί να κάνει το έδωσα ήδη με τα (βαρετά;) βιντεάκια)




:108:
 

Μηνύματα
4.854
Reaction score
3
Απάντηση: Re: SYNCRO 25 YEARS

.....
.....

ΥΓ: και εγώ οδηγώ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ αμάξι 26 χρονών και ξέρω πως είναι να Αγαπάς το αμάξι σου όμως ξέρω ότι αν γίνει κάτι στραβό ........στα κυπαρισσάκια ! ! !
Το δικό μου φέτος.., έγινε 20 !! :611:
 

Μηνύματα
2.750
Reaction score
1.190
MMM είναι με πολύδισκο συμπλέκτη δηλαδή και λάδι !

Η ροπή πώς κατανέμεται ??

Μπορεί να πάει μέχρι και 100% ΣΕ ΕΝΑ ΤΡΟΧΟ ???

Απο όσο κατάλαβα έχει και εμπρός και πίσω μπλοκέ και ο οδηγός μπορούσε On demand να τα μπλοκάρει και τα δύο ταυτόχρονα ή και ανεξάρτητα ???

Κάποιο λίνκ για να μάθουμε και εμείς οι μπροσθιοκίνητοι ( ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΑ ! ) Περισσότερα για την τετρακίνηση Syncro ???

ΥΓ : Εδώ στην Πετρούπολη υπάρχει ένα Γκρί-Ανθρακί ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ διατηρημένο και όποτε περνάει το χαζέυω ! !
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
MMM είναι με πολύδισκο συμπλέκτη δηλαδή και λάδι !

Η ροπή πώς κατανέμεται ??

Μπορεί να πάει μέχρι και 100% ΣΕ ΕΝΑ ΤΡΟΧΟ ???

Απο όσο κατάλαβα έχει και εμπρός και πίσω μπλοκέ και ο οδηγός μπορούσε On demand να τα μπλοκάρει και τα δύο ταυτόχρονα ή και ανεξάρτητα ???

Κάποιο λίνκ για να μάθουμε και εμείς οι μπροσθιοκίνητοι ( ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΑ ! ) Περισσότερα για την τετρακίνηση Syncro ???

ΥΓ : Εδώ στην Πετρούπολη υπάρχει ένα Γκρί-Ανθρακί ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ διατηρημένο και όποτε περνάει το χαζέυω ! !

Φίλε Dimpa να ένα εξαιρετικό από τεχνική άποψη, αλλά άσχημο από εικόνα βιντεάκι, που εξηγεί αναλυτικά την λειτουργία του συστήματος μετάδοσης!

Αφιερωμένο εξαιρετικά!

[youtube]nc7msK2--x8&feature=PlayList&p=4A3C1082D26BB859&index=5[/youtube]

:107:

Συνέχεια...


[youtube]f5qgKRvF0Ks&feature=PlayList&p=4A3C1082D26BB859&index=6[/youtube]



:107:

MMM είναι με πολύδισκο συμπλέκτη δηλαδή και λάδι !

Η ροπή πώς κατανέμεται ??

Μπορεί να πάει μέχρι και 100% ΣΕ ΕΝΑ ΤΡΟΧΟ ???

Απο όσο κατάλαβα έχει και εμπρός και πίσω μπλοκέ και ο οδηγός μπορούσε On demand να τα μπλοκάρει και τα δύο ταυτόχρονα ή και ανεξάρτητα ???

Κάποιο λίνκ για να μάθουμε και εμείς οι μπροσθιοκίνητοι ( ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΑ ! ) Περισσότερα για την τετρακίνηση Syncro ???

ΥΓ : Εδώ στην Πετρούπολη υπάρχει ένα Γκρί-Ανθρακί ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ διατηρημένο και όποτε περνάει το χαζέυω ! !

Συγκεκριμένες απαντήσεις:

1)Όχι λάδι αλλά ειδική σιλικόνη η οποία έχει αυτήν την συμπεριφορά:



Εδώ βλέπεις τα εσωτερικά του:





:107:
 

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

1)Ξέχασες το θέμα αμορτισέρ!

2)Το SYNCRO για να μην τουμπάρει, έχει έρμα 150 κιλών στην κοιλιά!!!

Τι κρίμα άνθρωποι χωρίς καμμία επαφή με το αντικείμενο να έχουν μία ΣΙΓΟΥΡΗ ΑΠΟΨΗ!!!

:141:
συγνωμη που δεν το ηξερα.

που να το φανταστω.:142:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Η ροπή πώς κατανέμεται ??
Εναλασσόμενα από 95% πίσω και 5% μπροστά έως 55% πίσω και 45% μπροστά. Αυτή είναι μία δύσκολη έννοια να την καταλάβει κανείς, δεδομένου ότι πίσω υπάρχει σταθερή μετάδοση με γρανάζια και άξονες και δεν επηρεάζεται από το τί συμβαίνει μπροστά!

Επίσης να πούμε ότι το γεγονός πως ο κινητήρας βρίσκεται πάνω από τους πίσω τροχούς, του δίνει ένα τρομερό ΄πλεονέκτημα σε αναβάσεις και γρήγορες εκκινήσεις, περιορίζοντας κατά πολύ το χαζοσπινάρισμα, χωρίς την παρεμβολή συστήματος μείωσης της παροχής ισχύος, άρα πολύ καλύτερη απόδοση!

:107:

Μπορεί να πάει μέχρι και 100% ΣΕ ΕΝΑ ΤΡΟΧΟ ???
Πίσω ναι! Μπροστά ανάλογα:

1)Xωρίς κλείδωμα κεντρικού πάει έως 95% με ενεργοποιημένο το μπροστινό μπλοκέ.

2)Με κλείδωμα κεντρικού, που όμως είναι πάντα έξτρα, ναι!

:107:
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Αν και βγαίνω λίγο από το θέμα, θα ήθελα να εκφράσω τη διαφωνία μου όχι ως προς την άποψή σου, αλλά ως προς το απόλυτο του πράγματος. Από τη φτωχή μου θητεία στο off-road (αυτός εξάλλου είναι και ο κύριος λόγος που με τράβηξε αρχικά σε αυτό εδώ το πολύ ενδιαφέρον thread) ξέρω ότι τα ψηλωμένα αυτοκίνητα, ως πιο δύσχρηστα στο δρόμο, συνήθως βρίσκονται στα χέρια οδηγών που ξέρουν να τα χειριστούν και να τα σεβαστούν, μια και οι αλλαγές στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι δραματικές (αναρτήσεις, συμπεριφορά στις στροφές, ευαισθησία στους πλευρικούς ανέμους, οπισθέλκουσα) και δεν επιτρέπουν μεγάλες ταχύτητες ή επιταχύνσεις, ούτε και ταρζανιές. Για έναν οδηγό που θέλει να απολαύσει ταχύτητες, σφήνες και όρια του αυτοκινήτου, το ψηλό είναι απλά δυσάρεστο.
Μαρία μου, καλά κάνεις και διαφωνείς.
Ξέρω το πάθος σου για την off road οδήγηση.
Αλλά ταυτόχρονα ξέρω και το πόσο λογικά σκέφτεσαι.
Ο προβληματισμός μου στα υπερυψωμένα οχήματα ξεκίνησε όταν άρχισα να βλέπω σχόλια περί «ενισχύσεων» στο εμπρός μέρος (με τυπικά bull bars είτε ακόμα χειρότερα με «κρυφές» ενισχύσεις) και «ανέβασμα» αρκετών εκατοστών όλου το οχήματος με συμπληρωματικές δηλώσεις/σχόλια « Μην σκεφθείτε ποτέ να τρακάρετε με κάτι τέτοιο! »

Εγώ δεν θα σκεφθώ να τρακάρω με ένα τέτοιο «ειδικής χρήσης» όχημα. Ποιος μου λέει όμως πως η χρήση του θα είναι λογική (όπως αναφέρεις)? Δεν θέλω να φανταστώ πως ένας λανθασμένος υπολογισμός στα φρένα από τον οδηγό ενός τέτοιου οχήματος δεν θα με στείλει στα θυμαράκια που απλώς περίμενα με τη μοτοσικλέτα στο φανάρι......

Σε τελική ανάλυση η μετατροπές τέτοιου χαρακτήρα στις αναρτήσεις και τα bull bars και πλαϊνά σκαλοπάτια και οι κοτσαδόροι κοκ απαγορεύονται από τον κοκ (και όχι μόνο στην Ελλάδα)

Αν δε, συνεχίσω την σκέψη μου, έρχομαι πάλι στα λόγια που έχω γράψει τόσες φορές παραπάνω.
Το όχημα είναι «ειδικής χρήσης» και όσο πιο πολύ το πειράζουν, τόσο περισσότερο εξειδικεύεται η χρήση του.



Ένας προσεκτικός οδηγός λοιπόν που ξέρει τι είναι αυτό που οδηγεί, έχει IMHO μειωμένες πιθανότητες εμπλοκής με ευθύνη του σε ατύχημα από το μέσο οδηγό ενός σύγχρονου ΙΧ που χαλαρώνει και εμπιστεύεται ότι "το αμάξι θα τα βγάλει πέρα" από άποψη τόσο ενεργητικής, όσο και παθητικής ασφάλειας.
Όποιος έχει οδηγήσει ποτέ (και πιστεύω ότι στους περισσότερους θα έχει τύχει) εν γνώσει του αυτοκίνητο με βλάβη, επειδή ήταν ανάγκη ή για να το πάει στο συνεργείο, καταλαβαίνει τι εννοώ. Διπλή και τριπλή προσοχή, ταχύτητες ανάλογες των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου, όχι απότομες ενέργειες, και ατυχήματα δεν γίνονται έτσι εύκολα...

Άλλο να δημιουργηθεί μια έκτακτη κατάσταση και να υποχρεωθεί ο οδηγός να κινηθεί προσεκτικά για κάποια χιλιόμετρα και άλλο η καθημερινή χρήση. Όσο άριστος, όσο προσεκτικός ή έμπειρος και να είναι ένας οδηγός, σίγουρα δεν θα μπορεί εύκολα να αντιμετωπίσει μια ξαφνική κατάσταση στο δρόμο, όταν το ίδιο το όχημα δεν τον βοηθά (έντονες αλλαγές στα γεωμετρικά χαρακτηριστικά των αναρτήσεων, μεγάλη αλλαγή στο κέντρο βάρους, διαφορετική αίσθηση σε τιμόνι και φρένα εξαιτίας της διαφορετικής κατανομής μάζας, χαμηλότερα όρια σε περιπτώσεις «αποφυγής ταράνδου» κοκ).
Υπο προϋποθέσεις όλα μπορεί να είναι μια χαρά για πολλά χρόνια. Για την 1 φορά μιλάω. Για την φάση «δεν βαριέσαι, μια χαρά είναι».
Το ίδιο «δεν βαριέσαι» που αφήνει χωρίς ζώνη ασφαλείας το παιδί στο πίσω κάθισμα, που κρατάει το κινητό με το ένα χέρι και το τσιγάρο στο άλλο, που αφήνει το κεφάλι του μοτοσικλετιστή χωρίς κράνος........
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απο όσο κατάλαβα έχει και εμπρός και πίσω μπλοκέ και ο οδηγός μπορούσε On demand να τα μπλοκάρει και τα δύο ταυτόχρονα ή και ανεξάρτητα ???
Ακριβώς! Σε πολλά αυτοκίνητα αυτά δεν υπάρχουν αλλά μπαίνουν πανεύκολα με την εργοστασιακή τους μορφή!

Στην Αμερική ποτέ δεν πηγαν με μπροστινό μπλοκέ λόγω φόβου ατυχημάτων από άσχετους! (Στρίβει πολύ δύσκολα όταν είναι ενεργοποιημένο το εμπρός!)

Βέβαια μιλάμε για 100% μπλοκέ, το λεγόμενο και "κάρρο" στην πιάτσα, και έτσι τρομερό όπλο!

Για σοβαρό offroading είναι εντελώς αναγκαία και τα δύο!!!



:107:

Να πως λειτουργεί ένα locker:



:107:
 

Μηνύματα
2.750
Reaction score
1.190
ΕΝΑ μεγάλο ευχαριστώ για τις πληροφορίες !

Πραγματικά ήξερα ελάχιστα για το σύστημα Syncro !

Οπότε έχουμε για κεντρικό διαφορικό το Viscous coupling και ένα διαφορικό σε κάθε άξονα ελεύθερο που μπορούσε να γίνει μπλοκε 100% χειροκίνητα !

Το να έχει τον κινητήρα ΠΙΣΩ ένα τέτοιο αμάξι ήταν ΤΕΡΑΣΤΙΟ πλεονέκτημα αν αναλογιστούμε ότι τότε το πιο δυνατό t3 είχε 112 άλογα !!!
( http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Type_2_(T3) )

Μετά από αναζήτηση να ένα λίνκ για διάβασμα σε τεχνολογίες τετρακίνησης της VW και AUDI ...

http://wapedia.mobi/en/quattro_(four_wheel_drive_system)?t=3.
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Μία λεπτομέρεια: σε πολύ δύσκολες αναβάσεις/καταβάσεις ενεργοποιείται ειδικός μηχανισμός παροχής έξτρα βαλβολίνης στο διαφορικό που την έχει ανάγκη επειδή έμεινε ακάλυπτο λόγω υπερβολικής κλίσης!

Αυτό δεν θα το βρεις πουθενά!

:107:

ΕΝΑ μεγάλο ευχαριστώ για τις πληροφορίες !

Πραγματικά ήξερα ελάχιστα για το σύστημα Syncro !

Οπότε έχουμε για κεντρικό διαφορικό το Viscous coupling και ένα διαφορικό σε κάθε άξονα ελεύθερο που μπορούσε να γίνει μπλοκε 100% χειροκίνητα !

Το να έχει τον κινητήρα ΠΙΣΩ ένα τέτοιο αμάξι ήταν ΤΕΡΑΣΤΙΟ πλεονέκτημα αν αναλογιστούμε ότι τότε το πιο δυνατό t3 είχε 112 άλογα !!!
( http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Type_2_(T3) )

Μετά από αναζήτηση να ένα λίνκ για διάβασμα σε τεχνολογίες τετρακίνησης της VW και AUDI ...

http://wapedia.mobi/en/quattro_(four_wheel_drive_system)?t=3.

:444:
 

Μηνύματα
2.750
Reaction score
1.190
Re: Απάντηση: Re: SYNCRO 25 YEARS

Πίσω ναι! Μπροστά ανάλογα:

1)Xωρίς κλείδωμα κεντρικού πάει έως 95% με ενεργοποιημένο το μπροστινό μπλοκέ.

2)Με κλείδωμα κεντρικού, που όμως είναι πάντα έξτρα, ναι!

:107:
ΔΕΝ νομίζω να ΚΛΕΙΔΩΝΕ το κεντρικό ! ! !

Για να κλειδώσει το Viscous Coupling ΠΡΕΠΕΙ κάτι ( που να αντέχει ) να μπεί ενδειάμεσα στους δίσκους και να τους κομπλάρει !

Οπότε ίσως μιλάμε ΜΟΝΟ για Ελεύθερα πρός πίσω και 100% μπλοκέ εμπρός πίσω !

Δηλαδή ΔΕΝ μπορούσε ο χρήστης να κλειδώσει το μεσαίο-κεντρικό διαφορικό και να έχει 50-50 κατανομή !

Αυτό νομίζω γινόταν αυτόματα ...

Έτσι δεν είναι ???
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Σε αυτήν την εικόνα τώρα, βλέπουμε δύο σημαντικά πράγματα:

1)To σύστημα τετρακίνησης με τις μπάρες προστασίας και τον εν γένει εξοπλισμό, έχει ένα βάρος 140 kgr που βρίσκονται μαζεμένα περίπου στο ύψος των κέντρων των τροχών, δηλαδή πολύ χαμηλά, με αποτέλεσμα το SYNCRO αν και κατά τι ψηλότερο του 2wd έχει σημαντικά χαμηλότερο κέντρο βάρους! (Κάτι ανάλογο με ότι συμβαίνει στα διόρωφα λεωφορεία). Λειτουργεί δηλαδή σαν ερμα!

2)Το μεταλλικό καπάκι που βρίσκεται εκεί που κανονικά είναι η θέση της ρεζέρβας στο δικίνητο και που ανήκει στο πακέτο του εξοπλισμού του "κακκού καιρού", δένει όλη την μπροστινή δομή προστασίας συγκρούσεων του αυτοκινήτου με το υποσσασί της μπροστινής ανάρτησης και τελικά με όλο το δευτερεύον σασσί που δημιουργείται με προστατευτικές ποδιές και μπάρες, με αποτέλεσμα την υπεροχή του 4wd έναντι του 2wd όπως έχω αναφέρει και προηγούμενα! Να λοιπόν που είναι η διαφορά!



:107:

ΔΕΝ νομίζω να ΚΛΕΙΔΩΝΕ το κεντρικό ! ! !

Για να κλειδώσει το Viscous Coupling ΠΡΕΠΕΙ κάτι ( που να αντέχει ) να μπεί ενδειάμεσα στους δίσκους και να τους κομπλάρει !

Οπότε ίσως μιλάμε ΜΟΝΟ για Ελεύθερα πρός πίσω και 100% μπλοκέ εμπρός πίσω !

Δηλαδή ΔΕΝ μπορούσε ο χρήστης να κλειδώσει το μεσαίο-κεντρικό διαφορικό και να έχει 50-50 κατανομή !

Αυτό νομίζω γινόταν αυτόματα ...

Έτσι δεν είναι ???
Φίλε μου αυτόματα μεν αλλά μέχρι 95% (περίπου).

Υπάρχει έξτρα μηχανισμός για το κλείδωμα του κεντρικού 100% !!! (Κάτσε γιατί έχει πολύ δουλειά μέχρι να καταφέρω να ανεβάσω να κατεβάσω και να προσευχηθώ για να στο δείξω!).

:107:

Είναι αυτό φίλε μου:




Kαι το χειριστήριο του, μπαίνει στο ταμπλώ των μπλοκέ διαφορικών στην θέση που έχει προβλεφθεί στην μέση όπου υπάρχει και το σχετικό λαμπάκι! Η τροφοδοσία γίνεται από το ίδιο πνευματικό, (αέρα), κύκλωμα που τροφοδοτούνται και τα άλλα.



:107:
 

Μηνύματα
2.750
Reaction score
1.190
MMMM !

Πολύ ενδιαφέρον !

Οπότε μπορούσες να μπλοκάρεις και τα 3 διαφορικά και να έχεις ίση ποσότητα ροπής σε κάθε τροχό ????

Αλήθεια ο μηχανισμός αυτός που ακριβώς μπαίνει ??
Σε ποιο σημείο του συστήματος μετάδοσης ??
Ξέρουμε ΠΩΣ λέγεται ?? ( να το googlaro θέλω ο καψερός ! )
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Τώρα στο post # 255 όπου διακρίνεται η πίσω ανάρτηση του αυτοκινήτου, μήπως διακρίνεις κάτι περίεργο;

:107:
 

Μηνύματα
2.750
Reaction score
1.190
Ανεξάρτητη σε κάθε τροχό ανάρτηση ????

Δεν μπορώ να διακρίνω και πολλά από αυτή την φώτο !
 

Status
Not open for further replies.

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.318
Μηνύματα
2.858.378
Members
37.894
Νεότερο μέλος
tassos249
Top