alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 18.743
- Reaction score
- 32.722
Άργησε μόνο 3 μήνες το newsauto. Τα είπε και μισά. 
Μετά την Hertz, η επόμενη εταιρεία που πουλάει τα Tesla της είναι η Sixt. H Hertz πουλάει τα 20.000 από τα 50.000 Tesla που έχει στο στόλο της. Η Sixt τα πουλάει όλα. Οι λόγοι είναι οι ίδιοι με της Hertz. Διαβάζοντας διάφορα άρθρα και βλέποντας διάφορα videos από το εξωτερικό, αυτοί είναι:
1) Αρκετά χαμηλή ζήτηση για ενοικίαση EVs.
2) Κόστος επισκευών που συχνά μπορεί να φτάνει και στο διπλάσιο ενός θερμικού.
3) Μεγάλη αναμονή για επισκευή.
4) Μείωση αξίας οχήματος, μεγαλύτερη του αναμενόμενου.
Για τα παραπάνω, τόσο οι αναλυτές όσο και άτομα σε υψηλά πόστα των δύο εταιρειών ενοικιάσεων είπαν σχεδόν τα ίδια πράγματα.
1) Ο κόσμος δεν έχει εμπιστοσύνη ακόμα στα ηλεκτρικά οχήματα. Τον φοβίζει ο τρόπος χρήσης τους, η διαδικασία φόρτισης, κ.α.
2) Ακριβά ανταλλακτικά.
3) Η εταιρεία δεν διαθέτει μεγάλο δίκτυο επισκευών, με αποτέλεσμα οι χρόνοι αναμονής να είναι μεγάλοι.
4) Εδώ όλοι έριξαν το φταίξιμο στην Tesla και στην μεγάλη μείωση τιμών. Αυτό, σε συνδυασμό και με τα παραπάνω, οδήγησε στο να καταστεί μη βιώσιμη η χρήση Tesla.
H Ηertz δεν έχει αποφασίσει ακόμα αν θα αντικαταστήσει τα 20.000 Tesla με ηλεκτρικά άλλων εταιριών ή με θερμικά, καθώς οι απόψεις των μετόχων διίστανται. Η Sixt θα αγοράσει μικρότερο αριθμό ηλεκτρικών από άλλες εταιρείες.
Όπως φαίνεται η Tesla πληρώνει για τον συνδυασμό:
- ακριβά ανταλλακτικά
- μεγάλος χρόνος αναμονής λόγω μικρού αριθμού φανοποιείων
- μείωση μεταπολιτικής αξίας λόγω μείωσης τιμών