alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 19.407
- Reaction score
- 33.324
To νέο Υ είναι μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ Π@Π@ΡΙ@._
Θα το καταλάβουν αργότερα.
Θα το καταλάβουν αργότερα.
Κακώς επιμένεις.To νέο Υ είναι μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ Π@Π@ΡΙ@._
Θα το καταλάβουν αργότερα.
Δηλαδή το πρόβλημα είναι τα 5.000€ διαφοράς;Δεν βλέπεται._
Μέσα είναι σα VAN και χωρίς γυάλινη οροφή.
HUGE PASS.
Και 40k?.
Απλά αν υπήρχε το Υ των 45k κανείς δεν θα έπαιρνε αυτή την αηδία. Προσπαθούν να σε σπρώξουν στα 50k αλλά θα πάρουν......
Αυτό που δεν καταλαβαίνεις είναι ότι ΔΕΝ ΒΛΈΠΕΤΑΙ. Ας έχει ότι θέλει. Οπότε η μοναδική επιλογή σε Υ αυξήθηκε κατά 5k. Ξέρεις πόσοι το διέγραψαν ήδη από τη λίστα τους; Μπες στο Χ να δεις αν νομίζεις πως είμαι ο μοναδικός.Ρε ξεροκέφαλε, ούτε αισθητήρα βροχής δεν έχει το iD.3 σε αυτά τα λεφτά, ούτε θερμαινόμενα καθίσματα, ούτε αντλία θερμότητας, ούτε keyless entry, ούτε ζάντες αλουμινίου, και σε γκρι χρώμα!
Βάζοντας μόνον τα βασικά για να πλησιάσει το Τέσλα, με λευκό χρώμα και την μικρή ζάντα αλουμινίου, αντλία θερμότητας και το βασικό πακέτο για αισθητήρες βροχής, πάει στα 45.728,00 € το iD.3!
Πλάκα κάνεις..
Σου λέω, σκοτώνει τον ανταγωνισμό.
Τιδεγκαταλαβαίνς.
Στο iD.3 για να βάλεις πλήρη εξοπλισμό, όπως το δικό μου, σκαρφαλώνεις πάνω από 50 χιλιάρικα! Χαχαχαχαχαχχαχαχα
Όχι. Είναι +10k αν θες Υ ή -5k για αυτή τη π@.Δηλαδή το πρόβλημα είναι τα 5.000€ διαφοράς;
Η "σωστή" λύση, ήταν εξ'αρχης το 4-κίνητο.Η μέση σωστή λύση δεν υπάρχει πλέον.
Άρα το πρόβλημα είναι ότι το νέο "φτωχό" μοντέλο δεν ικανοποίησε τις προσδοκίες και ταυτόχρονα οδήγησε στην κατάργηση του "παλιού" entry level.Όχι. Είναι +10k αν θες Υ ή -5k για αυτή τη π@.
Η μέση σωστή λύση δεν υπάρχει πλέον.
Στα π@π@ρι@ μας η τετρακίνηση.Η "σωστή" λύση, ήταν εξ'αρχης το 4-κίνητο.
Κι αυτό, δεν άλλαξε.
Οτιδήποτε χωρίς 4-κίνηση, δεν "βλέπεται" κατά τη γνώμη μου, ιδίως αν είναι να δώσεις κάποιο "σεβαστό ποσό".
Η 4-κινηση δεν του χαρίζει απλώς "τοπ" επιδόσεις, του προσφέρει εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά. Τεράστια διαφορά.
Δεν τα έχεις ζήσει και τα δύο, σε BEV, και δε καταλαβαίνεις.Στα π@π@ρι@ μας η τετρακίνηση.
Αν σπινάρει πολύ εύκολα, είναι σε βαθμό που χρειάζονται αλλαγή.εάν είναι μετρίως φθαρμένα τα ελαστικά (όχι σε βαθμό που να χρειάζεται αλλαγή ελαστικών) σπινιαρει πολύ εύκολα, χάνει πρόσφυση τέλος πάντων
Απλά έπρεπε να βγάλουν μικρότερα μοντέλα με τον ίδιο σοβαρό εξοπλισμό. Το οποίο βέβαια θέλει ή άλλη γραμμή παραγωγής που κοστίζει δις, ή να βρουν τρόπο να μαζέψουν σε όγκο αυτά που ήδη έχουν στην ίδια γραμμή παραγωγής. Το έκαναν ήδη με το ΥL. Στην ίδια γραμμή μεγαλύτερο αμάξι.Κάπως έπρεπε να μοιραστούν τα χαρακτηριστικά για να μη συνωστίζονται διαφορετικές εκδόσεις σε μικρό εύρος τιμής.
Δηλαδή αυτός που δεν τρέχει, δεν κάνει 0-100 και ότι άλλη χαζομάρα υπάρχει, δεν πάει στα χιονοδρομικά, δεν "μπαίνει" σε στροφές, δεν δεν....., (που είμαι όλα αυτά), να δώσει +5k για να φθείρονται ωραία τα ελαστικά. Διαβάζεις τι γράφεις;Δεν τα έχεις ζήσει και τα δύο, σε BEV, και δε καταλαβαίνεις.
Το αυξημένο βάρος και τα εξειδικευμένα ελαστικά, έχουν επιπτώσεις.
Πχ στο iD.3 με πίσω κίνηση, εάν είναι μετρίως φθαρμένα τα ελαστικά (όχι σε βαθμό που να χρειάζεται αλλαγή ελαστικών) σπινιαρει πολύ εύκολα, χάνει πρόσφυση τέλος πάντων, και δεν "φεύγει" όπως θες.
Στο 4-κίνητο Τέσλα, μέχρι στα λινά να φτάσουν τα ελαστικά, φεύγει σφαίρα χωρίς προβλήματα, παρά την πολύ υψηλότερη επιτάχυνση.
Συμπλήρωσα πάνω από 65.000 χλμ (με χειμωνιάτικα στη χειμερινή σαιζόν) και ακόμα έχω τα μαμά ελαστικά στο Τέσλα, που "πιάνουν" άψογα, δεν έχω θέματα. Απεναντίας, στο iD.3 (επίσης με δεύτερο σετ χειμωνιάτικα) άλλαξα καλοκαιρινά ελαστικά στο 1ο έτος, και ξανάλλαξα στην αρχή αυτής της σαιζόν.
2 αλλαγές ελαστικών στα 85.000χλμ στο ένα, και καμιά αλλαγή ελαστικών στα 65.000χλμ στο άλλο.
Εν τω μεταξύ στο Τέσλα, μια χαρά βγάζουν άλλη μία σαιζόν. Μόνον ο θόρυβος κύλισης έχει αυξηθεί.
Χαχαχαχαχαχχαχαχα
Σωστά, αλλά επειδή η κίνηση προέρχεται μόνο από 2 ρόδες, φτάνει σε αυτή την κατάσταση πολύ πιο γρήγορα απ' ότι εάν μοιράζεται η κίνηση σε 4 ρόδες (γρήγορη φθορά).Αν σπινάρει πολύ εύκολα, είναι σε βαθμό που χρειάζονται αλλαγή.![]()
Αυτό είναι γεγονός.Από χθες ακόμη και επενδυτές και άλλοι γνωστοί υποστηρικτές τους λένε στα κανάλια τους και στους λογαριασμούς τους πως αν μετά από τόσες ανακοινώσεις και δουλειά 1-2 ετών το καλύτερο που κατάφεραν είναι αυτό , oh boy we have problem.
Τώρα κάνεις πως δε καταλαβαίνεις...Μα δεν είναι 4WD αλλά AWD. Η τετρακίνηση θα μπει αν και όταν και όχι 24/7. Για πιο μοίραζμα μιλάμε; Αυτό που δεν θα έρθει ποτέ σε αυτόν που δεν αυτό δεν το άλλο σαν τον απο πάνω;