Tesla

Μηνύματα
2.281
Reaction score
2.190
Έχουν βγει στατιστικά πόσα είναι τα ατυχήματα ανά χλμ με FSD και πόσα χωρίς;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.670
Reaction score
142.605
Ασχέτως μάρκας και κόστους, το model 3 είναι το απολύτως ασφαλέστερο ΙΧ που έχει αξιολογηθεί ποτέ στα χρονικά της Euro ncap με αυστηρότερο πρωτόκολλο του 2025.

Εν ολίγοις, δεν υπάρχει ασφαλέστερο αυτοκίνητο να πάρετε και να οδηγήσετε, όσα λεφτά κι αν δώσετε. Κανένα δεν είναι καλύτερο.

Και αυτό, είναι γεγονός. Φακτς. 😎


Μια μικρή και λίγων ετών φίρμα, η Τέσλα, έχει ξεπεράσει όλους τους παραδοσιακούς κατασκευαστές στον τομέα της ασφάλειας, κι αυτό είναι μια τρομερή επιτυχία για την Τέσλα, και ταυτόχρονα ένας εξευτελισμός και δημόσιος διασυρμός για τους αυτοκινηταράδες. 😎

Και μάλιστα, την ίδια ώρα που σημειώνει τέτοιες επιδόσεις η Τέσλα, εμφανίζονται κάτι 2-άστερα και 0-άστερα στα κρας τεστ, χωρίς ντροπή λέμε. 😂😁

Και δυό πεζό 4-άστερα:



😁😂🤣

Όπως και το Ρενό το 4 και το 5



Ούτε καν 5 αστέρια, φρέσκα ΙΧ! 😁😂🤣
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.330
Reaction score
32.383
Πως γκένεν αυτό; :biggrin:

Είναι δυνατόν ένα όχημα των 40k από νέα εταιρεία να είναι ασφαλέστερο από τις γερμανογκέισες πολλών χιλιάδων ευρώ παραπάνω; Άσε μας ρε φίλε. Cult. :biggrin:

Ακριβώς με την ίδια λογική, είναι δυνατόν το όχημα χωρίς Lidar να είναι καλύτερο από αυτό με Lidar; Δεν γίνεται. Κάτσε να βάλουμε άλλα 50 lidars μπας και δει τα νερά, τις λακκούβες, ξεκολλήσει από δρόμους και διασταυρώσεις που έχει προκαλέσει κυκλοφοριακό έμφραγμα. Και τόσα άλλα. Έχει lidar. Μετρά αποστάσεις σωστά. Τι όχι; :biggrin:

Α, και που είσαι. Όλα αυτά σε προχαρτογραφημένες περιοχές (HDMapping). Για αυτόν ειδικά. Που να πήγαινε, που δεν πάει γιατί δεν μπορεί, σε αχαρτογράφητες. :roflmao:

:lolsign:
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.670
Reaction score
142.605
Είναι δυνατόν ένα όχημα των 40k από νέα εταιρεία να είναι ασφαλέστερο από τις γερμανογκέισες πολλών χιλιάδων ευρώ παραπάνω;
Και πολλών δεκάδων χιλιάδων ευρώ παραπάνω, και έως αρκετών εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ παραπάνω. 😁😂😂

Γερμανογκέισες οι ανασφαλέστερες αυτουνού. 🤣😁

Άσε μας ρε φίλε. Cult. :biggrin:
Ευτυχώς όχι τζέρμαν τεκνόλοτζι καλτ. 😂🤣😁
 

spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
14.171
Reaction score
36.026
Tesla Dumping Unsold Cybertrucks At Mall Parking Lot And The City’s Fed Up

Detroit’s planning and community chief told the run-down lot’s landlord that storage of vehicles was not a permitted use of the land


........Only 40,000 were sold last year, well short of the 250,000 Tesla predicted.................

 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.456
Reaction score
89.052
Ευτυχώς όχι τζέρμαν τεκνόλοτζι καλτ. 😂🤣😁
Κόψτε το τεσλαράτι… θα πάθετε τίποτα.
Για να δούμε
Καλύτερο του 2024
IMG_8934.jpeg


Και σύγκριση δύο sedan
IMG_8936.jpeg

IMG_8937.jpeg

Περισσότερο ασφαλές για τους επιβάτες το ID7, κατά πολύ.
Το πως σταθμίζεις τα υπόλοιπα δεδομένα, είναι και λίγο θέμα ερμηνείας. Το να τα προσθέτεις απλώς είναι μάλλον idiotic
Γερμανογκέισες οι ανασφαλέστερες αυτουνού.
Αυτό προφανώς είναι παραλήρημα cult member
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.330
Reaction score
32.383
Το να τα προσθέτεις απλώς είναι μάλλον idiotic
Γιατί έτσι βολεύει ας πούμε; :roflmao:

Τι έγινε φορτίζει τελικά στα 400 το German technology ή μόνο 800; Αν το αφήσω στα 600 θα είναι εντάξει; :roflmao:

Φτιάξτε τα βασικά πρώτα και βλέπουμε. Κωμωδία. Μπλοκμπάστερ.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.456
Reaction score
89.052
Γιατί έτσι βολεύει ας πούμε; :roflmao:
Πρέπει να το εξηγήσω; Αλήθεια;
:lolsign:
Άντε, να το εξηγήσω για όσους δεν καταλαβαίνουν τα προφανή:
Διαλέξτε: 5% περαιτέρω ασφάλεια για τους επιβάτες ή 7% καλύτερη επικοινωνία;
:fuckyou:
Δεν αθροίζονται. Έχουν διαφορετική βαρύτητα/σημασία.

Χρησιμοποιείστε λίγο τον εγκέφαλο, δεν βλάπτει. :p
Τι έγινε φορτίζει τελικά στα 400 το German technology ή μόνο 800;
Όταν το πάρω θα σου πω. Τι έγινε με το Tesla, μοχλό φλας έχει ή όχι;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.670
Reaction score
142.605
Το πως σταθμίζεις τα υπόλοιπα δεδομένα, είναι και λίγο θέμα ερμηνείας. Το να τα προσθέτεις απλώς είναι μάλλον idiotic
Όχι βέβαια.

Το πώς σταθμίζονται όλα τα δεδομένα, είναι θέμα τυποποίησης και είναι δουλειά τους να το κάνουν αυτοί, κι όχι εσύ, βλέποντας 4 εικονίτσες και ανακατεύοντας την τράπουλα όπως σε βολεύει. 😎

Δεν το λέω εγώ πως είναι το ασφαλέστερο αυτοκίνητο που δοκιμάστηκε ποτέ, το λένε οι ειδικοί. Έχει βουΐξει όλο το διαδίκτυο από αυτά τα άρθρα που επαναλαμβάνουν το πόρισμα των ειδικών για την υπεροχή του μοντελ 3. 😎

Αντιγράφω κάποια comments από το τεστ:

The passenger compartment of the Tesla Model 3 remained stable in the frontal offset test. Dummy readings indicated good protection of
the knees and femurs of both the driver and the front seat passenger. Tesla demonstrated that a similar level of protection would be
provided to occupants of different sizes and to those sitting in different positions. Analysis of the deceleration of the impact trolley during
the test, and analysis of the deformable barrier after the test, revealed that the Tesla Model 3 would be a moderately benign impact
partner in a frontal collision. In the full-width rigid barrier test, protection of the chest of the rear seat occupant was rated as marginal,
based on dummy readings of compression. Protection was good for all critical body regions for the driver. In both the side barrier test and
the more severe side pole impact, good protection was provided to all critical body areas and the Tesla Model 3 scored maximum points in
this part of the assessment. Control of excursion (the extent to which a body is thrown to the other side of the vehicle when it is hit from
the far side) was found to be adequate The Tesla Model 3 has a countermeasure to mitigate against occupant-to-occupant injuries in
such impacts. The airbag performed well in Euro NCAP’s tests with dummy readings indicating good protection for both the driver and
passenger. Tests on the front seats and head restraints demonstrated good protection against whiplash injuries in the event of a rear-end
collision. A geometric analysis of the rear seats also indicated good whiplash protection. The car has an advanced eCall system which
alerts the emergency services in the event of a crash, and a system to prevent secondary impacts after the car has been in a collision.
Tesla demonstrated that the doors and windows would be openable to allow occupants to escape in the event of vehicle submergence.


Λινκ:



ΥΓ. 😂😁🤣
Ο ψεκας ως γνωστόν, τα ξέρει όλα και είναι ειδικός σε όλα και δε χρειάζεται ειδικούς όπου τον βολεύει. 🤣😂😁
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.330
Reaction score
32.383
Άνευ σημασίας η διαφορά. Το μόνο που έχει σημασία είναι το συνολικό αποτέλεσμα. Αυτό έλειπε να τους πούμε πως θα κάνουν τη δουλειά τους. Πως διάλο γίνεται σε θέματα υγείας να ξέρουν μόνο οι γιατροί (που είναι και το σωστό δεν το συζητάμε), και σε άλλα θέματα να έχουν όλοι άποψη;

Ναι έχει μοχλό, έστω after market. Αλλά και πάλι η βασική δουλειά γίνεται και με τα κουμπιά.

Το άλλο δεν φορτίζει. Είναι άχρηστο για ταξίδια. Ένας καναπές πολυτελείας έγινε, για μεταφορές όσο φτάνει μέχρι το 50%, και πίσω. Δεν υπάρχει καν λύση aftermarket. Και ο εξωτερικός μετατροπέας, τρελή κωμωδία. Άκου τόσα χρήματα και να φορτίζει με εξωτερικό μετατροπέα. Αν το είχε κάνει αυτό άλλος θα είχατε πεθάνει στα γέλια. Τώρα όλα καλά, German technology.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.456
Reaction score
89.052
Τσούζει το 95% ε; Και παραληρούμε μετά ε;
Δεν πειράζε, ξυδάκι.
Λες και με νοιάζει αν θα επικοινωνεί το αυτοκίνητο να καλέσει βοήθεια όταν θα είμαι πεθαμένος. :roflmao:
Sorry guys, αλλά αν δεν καταλαβαίνετε τα απλά δεν μπορώ να βοηθήσω :p
Κλάψτε με το -40% τώρα, και δεν πειράζει
:fuckyou:
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.330
Reaction score
32.383
Το Software είναι το Α και το Ω στα ηλεκτρικά. Τίποτε άλλο δεν έχει σημασία αν δεν δουλεύει αυτό. Όταν το καταλάβετε αυτό τα ξαναλέμε.
 


Μηνύματα
289
Reaction score
318
95
95
95
95
:fuckyou: :p
συγκρινεις διαφορετικα αυτοκινητα ομως. Το ενα ειναι ενα χαμηλο sedan και το αλλο ψηλο D SUV. Το ID4 με το MODEL Y θα ηταν πιο σωστο. Tο model 3 με το ID3 η με μια cla
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.456
Reaction score
89.052
συγκρινεις διαφορετικα αυτοκινητα ομως. Το ενα ειναι ενα χαμηλο sedan και το αλλο ψηλο D SUV. Το ID4 με το MODEL Y θα ηταν πιο σωστο. Tο model 3 με το ID3 η με μια cla
Model 3 με ID7 είναι η σύγκριση. Sedan.
Και στο κάτω κάτω δεν έχει νόημα, όλα όσα έβαλα έχουν πολύ καλά τεστ, 5 αστέρια.
Ήταν απλώς μια απάντηση στο ότι τα γερμανικά είναι τα χειρότερα σε ασφάλεια. Προφανώς άκυρη άποψη.
 



head-stef

Headphones
Μηνύματα
700
Reaction score
2.397
Την πιθανότητα να εμπλακείς σε καυγά και να βρεθείς στο νοσοκομείο γιατί κάποιος θερμόαιμος μπορεί να σε βρίσει, να στο γρατσουνίσει, να σε ...up yours, τη μετράνε για τους Τέσλες; Κάτι άκουσα ότι οι ασφαλιστικές δεν θα αποζημιώνουν αν δεν είχες το αυτοκόλλητο ...συγγνώμης για τον Ίλον! :biggrin:
 

TGD

Μηνύματα
10.146
Reaction score
9.991
Ο μόνος τρόπος να πάρεις 5* στα τεστ πρόσκρουσης είναι να έχεις μεγάλη απόσταση μπροστά από τον οδηγό. Δεν είναι παράξενο ότι όλα τα αμάξια με κορυφαίες επιδόσεις σε αυτό τον τομέα έχουν μακρυά μούρη.


Το αν η μακρυά μούρη δε κάνει να μην βλέπεις στις διασταυρώσεις (άρα θες κάμερα εμπρός με πλευρική λήψη αν θέλεις να είσαι απόλυτα σίγουρος) ή να στρίψεις στα στενά της πόλης, δεν μετράει. Όπως δεν μετράει στα τεστ η απόσταση φρεναρίσματος. Όπως δεν μετράει ότι τα περισσότερα "καλούδια ασφάλειας" είναι υπερβολικά παρεμβατικά. Ας πούμε χθες ένας γνωστός με πήρε τηλέφωνο γιατί είχε χαθεί προσπαθώντας να βρει το σπίτι μου. Ας όψονται οι χάρτες που εδώ και 7 χρόνια έχουν λάθος τις μονοδρομήσεις στη γειτονιά μου. Και δεν μπορούσαμε να συννενοηθούμε από τα συνεχή "μπιιιιιιιιπ" καθώς οδηγούσε ανάμεσα στα παρκαρισμένα. Αν υπήρχε ΛΟΓΟΣ για τα μπιπ, αυτός έχει γίνει αόρατος μέσα στις συνεχείς ενοχλήσεις. Πρέπει να ακούσεις και το δικό μου, κάνει σαν συναγερμός άμα ανοίξεις την πόρτα με το κλειδί στη μηχανή.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.330
Reaction score
32.383
Ο μόνος τρόπος να πάρεις 5* στα τεστ πρόσκρουσης είναι να έχεις μεγάλη απόσταση μπροστά από τον οδηγό. Δεν είναι παράξενο ότι όλα τα αμάξια με κορυφαίες επιδόσεις σε αυτό τον τομέα έχουν μακρυά μούρη.
Την πιθανότητα να εμπλακείς σε καυγά και να βρεθείς στο νοσοκομείο γιατί κάποιος θερμόαιμος μπορεί να σε βρίσει, να στο γρατσουνίσει, να σε ...up yours, τη μετράνε για τους Τέσλες; Κάτι άκουσα ότι οι ασφαλιστικές δεν θα αποζημιώνουν αν δεν είχες το αυτοκόλλητο ...συγγνώμης για τον Ίλον! :biggrin:
Μια χαρά ασφαλίζουν. Αν βρει κάποιος να μην το ασφαλίζει την βάζει στη μαύρη λίστα για πάντα και για κάθε είδος ασφάλισης, και πάει σε άλλη. Δεν θέλουν; Mας έχασαν για πάντα. Simple.
 
Last edited:


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.440
Μηνύματα
3.011.935
Members
38.454
Νεότερο μέλος
Xatzisjim
Top