- Μηνύματα
- 57.699
- Reaction score
- 142.635
Παίζει.Τον Αυτιά που υποστήριζε με πάθος ότι το λίζινγκ συμφέρει και τους ιδιώτες τον ξέρεις ή είστε απλή συνωνυμία;
Παίζει να έχω και Αλτσχάιμερ.
![]()




Θεωρώ πολύ καλή επιλογή ένα προσιτό leasing για οποιονδήποτε δεν διαθέτει κεφάλαιο για αγορά νέου αυτοκινήτου, και ιδίως όταν κυκλοφορεί με σακαράκα 15-ετιας, εν ολίγοις παλιατζούρα και κοινώς επικίνδυνη (ασχέτως εάν "νομίζει" διαφορετικά).
Υπάρχουν πολύ οικονομικά leasing, που δε φορτώνουν σημαντικά τα τρεχούμενα μηνιαία έξοδα, και με αυτά έχεις τη δυνατότητα να οδηγείς ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, σωστά και πλήρως ασφαλισμένο, χωρίς έξοδα συντήρησης και χωρίς άγχος μη τυχόν και πάθει κάτι και πως θα ανταπεξέλθεις.
Κάτι τέτοιο πα να γίνει και για EV, με κοινωνικό τρόπο διάθεσης οικονομικών προσφορών leasing, που το θεωρώ εξαιρετική ιδέα.
Υποστηρίζω με πάθος το leasing, για αναπτυσσόμενες εταιρείες, ακόμα και προσωπικές (ενός ιατρού λόγου χάριν). Απλώς θέλει να μην ασκείς επάγγελμα ως ιδιώτης, αλλά να έχεις φτιάξει εταιρεία, ώστε να έχεις τα κέρδη αυτής της κατάστασης. Σε κάποιες περιπτώσεις, ακόμα και ως ιδιώτης είναι πολύ συμφέρουσα επιλογή, έχω πολλούς φίλους γιατρούς που ως ιδιώτες εδώ και δεκαετίες έχουν αυτοκίνητα με Λίζινγκ.
Είχα προσωπική εταιρεία ως ιδιώτης ιατρός απο αρχαιοτάτων χρόνων, και τα έσοδα πήγαιναν σε επενδύσεις, σε εξοπλισμό, χωρίς να διαθέτω κεφάλαιο για αγορά ΙΧ, ίσα ίσα έκανα πολύ οικονομικά leasing, συνήθως είχα 2 αυτοκίνητα με Λίζινγκ (ένα για μένα κι ένα για τη σύζυγο) που δεν διόγκωσαν τα τρεχούμενα έξοδα, δηλαδή σχετικά οικονομικές επιλογές ώστε να "κάνω τη δουλειά μου" αξιοπρεπώς, και βεβαίως περνούσαν στα έξοδα. Win win scenario από κάθε άποψη, με μόνη εξαίρεση την έλλειψη κατοχής ενός ΙΧ αυτοκινήτου που πραγματικά να με ικανοποιεί και να θέλω να το κρατήσω.
Ο ντιμιφουτ ακόμα καλά καλά δεν έχει φτιάξει εταιρεία, αλλά οκ, θα το καταφέρει κάποια στιγμή, αφού το ξεκίνησε. Τα εμπόδια του ελληνικού δημοσίου είναι τρελά.
Εάν όντως θέλει να επενδύσει τα κεφάλαιά του σε αγορά οικίας (παίζει και ως επαγγελματική έδρα) τότε ναι, αποτελεί εξαιρετική επιλογή το leasing, και το οίκημα θα πρότεινα να πάει στα αποκτήματα της εταιρείας, οπότε θα περνάει στα έξοδα.
Απλώς βρίσκεται πλησίον της 3ης γκουχ γκουχ ηλικίας, και αν πάει έτσι, τελικά θα μείνει χωρίς να έχει στην κατοχή του ένα ωραίο αυτοκίνητο, για τις βόλτες του στα γεράματα και στη σύνταξη τελοσπαντων, διότι δε θα πάει μακριά η βαλίτσα με τα χειρουργεία, λίγα τα έτη που απέμειναν. Φακτς οφ λάιφ.

Και γω δε ξέρω πόσο ακόμα θα δουλεύω, είναι πλέον "λίγα τα ψωμιά" μας, γερασαμε. Δε το βλέπω να έχω μια 10-ετια ενεργή μπροστά μου, ίσως στην 5-ετια να το λήξω το εργασιακό, ή να μείνει μια πολύ ήπια ημι-ημι-απασχοληση, με (προφανώς) πολύ μικρά έσοδα, πες άλλη μια - δύο "συντάξεις", που με αυτά τα λεφτά δε κοιτάς Τέσλα, απλώς ζεις αξιοπρεπώς χωρίς προβλήματα και για κάνα σαμπ ακόμα, ή τα ταξίδια σου.

Ως εκ τούτου, τα Λίζινγκ για μένα έχουν πεθάνει πλέον, και τα αυτοκίνητα που παίρνω είναι για να μείνουν στα λίγα επόμενα χρόνια που θα αντέχω να οδηγώ, και προτιμούνται όσα θα έχουν τα λιγότερα έξοδα συντήρησης, διότι εισοδηματίες από δεκάδες σπίτια δεν είμαστε, και έχουμε αυξημένα καθημερινά έξοδα (μπριζολάρες και ταξίδια).
Θεωρώ για μένα πολύ πιθανή την αγορά ενός ακόμα Τέσλα, εάν βγει μικρό, γιατί το εμπιστεύομαι πολύ περισσότερο απ' τα γερμανικά, και διαπιστωμένα έχει καλύτερη εγγύηση και πολύ μικρότερα έξοδα συντήρησης, αλλά είναι και καλύτερα στο δρόμο και γενικά καλύτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Τώρα άμα βγει κάνα πόρσε διθέσιο EV σε προσιτό κοστολόγιο, θα την κάνω τη μαλκια.. όσο προλαβαίνω δηλαδή, εφόσον οικονομικά έχω άνετα τέτοια δυνατότητα, έως 100 χιλιάρικα (παραπάνω δε δίνω για 4 Ρόδες σε καμία περίπτωση). Αλλά αγορά, όχι Λίζινγκ. Τελεσίδικα πράγματα.