Tesla

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.659
Reaction score
32.639
Η Tesla δεν πρόκειται να κατασκευάσει άλλο εργοστάσιο οχημάτων αν πρώτα δεν έχει φτάσει στο 100% των δυνατοτήτων όσων ήδη έχει. Θα τα πιέσει όσο δεν πάει, και για την παραγωγή νέων. Το efficiency που θέλει η Tesla από τις γραμμές παραγωγής της είναι κυρίως αυτό που θα ρίξει το κόστος. Και όσων οχημάτων διαθέτει ήδη αλλά και όσων έρχονται. Θέλει να δει πόσο μπορεί να πιέσει τόσο τα εργοστάσια όσο και τις υπάρχουσες πλατφόρμες οχημάτων για παραγωγή νέων. Τι άλλο μπορεί να προκύψει από όσα ήδη διαθέτει, με το ελάχιστο κόστος αλλαγών, που να έχει νόημα τόσο για την εταιρεία όσο και για το νέο προϊόν.

Με αυτό εκμεταλλεύεται στο έπακρο το CAPEX. Εργοστάσια, εξαρτήματα, μηχανήματα, τεχνολογία, για νέο προϊόν και νέα ροή χρημάτων. Δεν είναι θεωρίες, έχουν ειπωθεί ήδη. Τόσο στα events οικονομικών αποτελεσμάτων όσο και από τους ίδιους τους VPs αλλού. Τα νέα μοντέλα θα χρησιμοποιούν τεχνολογίες τόσο υπάρχουσες όσο και νέες των μελλοντικών οχημάτων είπαν σε μια ενημέρωση επενδυτών. Τα νέα μοντέλα που έρχονται φέτος θα είναι πάνω στο same form and factor είπε ο VP σε συνέντευξη.

Μικρότερα castings έχουν κάνει την εμφάνιση τους κατά εκατοντάδες έξω από τα εργοστάσια στην Αμερική. Νέα έξοδος οχημάτων από γραμμή παραγωγής έχει ήδη εμφανιστή όπως λένε κάποιοι. Εδώ και λίγες μέρες έχει εμφανιστεί μέσα στον προαύλιο χώρο ενός εργοστασίου ένα μικρότερο Y θα έλεγε κανείς, να κάνει βόλτες. Από την άλλη η παραγωγή είναι μάλλον σε παύση ακόμη καθώς το γκαράζ έξω είναι άδειο σύμφωνα με κάποια videos από drone. Τώρα αν αυτά τα μικρότερα castings είναι για το μικρότερο Υ ή για κάποιο cybercab θα φανεί στην πορεία.

--------

O αριθμός πωλήσεων δεν παίζει κανένα ρόλο από μόνος τους αν δεν συνοδεύεται από κέρδη. Ένα σωστά σχεδιασμένο business model δεν έχει να φοβηθεί κάτι. Έχει βγει από κάποιον μια οικονομική ανάλυση στη φόρα που αφορά την BYD, και που πατά πάνω σε δημόσια προσβάσιμα στοιχεία της εταιρείας όπως λέει ο ίδιος. Αν αληθεύει η Tesla είναι και θα είναι ο βασιλιάς της ηλεκτροκίνησης για πολλά χρόνια ακόμα. Αν δεν αλλάξει η BYD, που μάλλον ήδη αλλάζει όπως δείχνουν κάποια στοιχεία που έδωσε, δεν θα πάει καλά. Και σύμφωνα με την ίδια ανάλυση, ο μοναδικός που τα πάει περίφημα από την Κίνα είναι η Xiaomi. Τι σημαίνει αυτό; Ότι είναι πολύ κοντά στο να αρχίσει να μένει χρήμα στην τσέπη. Είναι πολύ μεγάλη κουβέντα όλο το παραπάνω για να το εξηγήσω. Σύμφωνα με όσα λέει ο ίδιος πάντα.

--------

Με την κατάργηση της επιδότησης και τα υπόλοιπα του ΒΒΒ τα non US made BEVs θα φορολογούνται περισσότερο. Αν βγάλεις έξω τα Tesla, που κατά μέσο όρο είναι περίπου 80% Made in USA, τα 4 από τα υπόλοιπα του ΤOP10 κατασκευάζονται Μεξικό και Κορέα, ενώ οι υπόλοιποι αν και κατασκευάζουν στην Αμερική έχουν πολλούς προμηθευτές εκτός Αμερικής. Το πεδίο ανταγωνισμού θα έλεγε κανείς πως δουλεύει υπέρ της Tesla, επειδή συν των άλλων, ο ανταγωνισμός θα κατασκευάζει λιγότερα BEVs.

Η επιδότηση καταργήθηκε, που by the way θα πρέπει να παραλάβεις μέχρι 30/9 όχι να παραγγείλεις, αλλά οι υπόλοιποι δεν είναι σε θέση τα κατασκευάσουν φθηνά ηλεκτρικά που θέλει ο κόσμος. Πόσο μάλλον με κέρδος.

Και τα κρατικά ZEV credits καταργήθηκαν, αλλά το 60% των εσόδων της Tesla από αυτά έρχεται από περιοχές εκτός Αμερικής, όπως Καναδά, Ευρώπη και αλλού. Επίσης, υπάρχουν 18 πολιτείες που έχουν δικά τους ZEV credits (Καλιφόρνια και άλλες 17 που την ακολουθούν) και που κατά πάσα πιθανότητα θα κινηθούν νομικά εναντίον του ΒΒΒ καθώς θέλουν να προωθήσουν τα ηλεκτρικά. Σχεδόν όλες είναι Δημοκρατικές οπότε είναι κάπως δύσκολο να κάτσουν με σταυρωμένα τα χέρια.

Η κατάργηση των κρατικών ZEV credits δίνει τη δυνατότητα στους κατασκευαστές να επενδύσουν περισσότερο στα ICE & PHEVs. Και η αύξηση των πωλήσεων τέτοιων οχημάτων σε αυτές τις 18 πολιτείες θα τους αναγκάσει να αγοράσουν περισσότερα credits. Όσο περισσότερα ICE & PHEVs θα πουλάνε, τόσο λιγότερα BEVs θα πουλάνε (και λόγο των παραπάνω), και περισσότερα credits θα χρειάζονται.

------

My take όσο αφορά την έλευση των νεών μοντέλων της Tesla.

Λόγω κατάργησης της επιδότησης θεωρώ πως τα νέα μοντέλα δεν θα βγουν πριν τις 30/9 για να διώξει το stock.
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.659
Reaction score
32.639
Μπορεί να τους έβγαλε έξω για τον οποιοδήποτε λόγο εκτός του καιρού. Υπάρχουν δεκάδες videos στο Χ με τα Robotaxis να μην έχουν το παραμικρό θέμα στη βροχή. Έλεος κάπου με τις π@......... :biggrin:
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.659
Reaction score
32.639
Σε παραπέμπω στο Χ με τα δεκάδες videos σε βροχή και σταματώ να ασχολούμαι με μ@...... δημοσιεύματα 😅. Έχει γεμίσει ο διαδίκτυο από τέτοια. Κάθε μέρα μου σκάνε στο κινητό και 2-3 μ@.....

Έχουμε και τα μεγάλα media σε διαδίκτυο και TV που έχουν λυσσάξει να πάρουν συνέντευξη από κάποιον που έχει πρόσκληση, και να ρους πάρουν βόλτα. Έχουν πάρει από όλους άκυρο (γουστάρω), και γράφουν άρθρα σύμφωνα με ότι βλέπουν στο ΥΤ. :roflmao:

Διαβάστε ψέκατρεκ για ενημέρωση. Πρόσφατα έδειξε γιατί έχει μένος με την Tesla. Το μεγάλο του πρόβλημα είναι o Musk που έβγαλε τον Trump. αντικειμενικη δημοσιογραφια.......😅:biggrin:
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.659
Reaction score
32.639
Μην αλλάζεις θέμα. Αυτό είναι η πηγή δημοσιογραφίας του ψέκα. :biggrin:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.841
Reaction score
89.938
Μην αλλάζεις θέμα. Αυτό είναι η πηγή δημοσιογραφίας του ψέκα. :biggrin:
Μπούρδες περιοπής. Δεν είναι αυτό το site η πηγή.
Και από μια ματιά που έριξα, δεν έχει καν την είδηση.
Σε θρησκευτικό παραλήρημα είσαι.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.659
Reaction score
32.639
Μα ναι καλέ, τι να λέμε τώρα. Όποιος έχει αντίθετη άποψη επειδή γνωρίζει περισσότερα και έχει βαρεθεί τις μπούρδες είναι σε θρησκευτικό παραλήρημα. Εννοείται. :headbang:


:biggrin:


Φτιάξτε πρώτα τα απολύτως βασικά της ηλεκτροκινησης που είναι η φόρτιση και το software, και αφήστε την αυτόνομη οδήγηση για αυτούς που μπορούν. Με τα βασικά έχουν τελειώσει καμιά δεκαετία και βάλε. 8-)
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.659
Reaction score
32.639
Ο CEO της XIAOMI είπε σε πρόσφατη συνέντευξη του κάτι σαν "χαλαρώστε λίγο με τις παραγγελίες του YU7. Θα κάνουμε ότι μπορούμε στο θέμα παραγωγής αλλά καταλαβαίνετε ότι αυτό θέλει χρόνο".

Οι παραγγελίες έχουν φτάσει τις 250.000 και θα χρειαστούν τουλάχιστον 18 μήνες για να παραδοθούν αυτά τα οχήματα λένε γνώστες του αντικειμένου. Μπορεί και 24 μήνες. Ο CEO της XIAOMI προέτρεψε τους αγοραστές να κοιτάξουν και άλλες επιλογές αν δεν θέλουν να περιμένουν. Από την τοπική αγορά πρότεινε το νέο XPENG G7, και από ξένη το Model Y. Σύμφωνα με τα τοπικά media οι ακυρώσεις του ΥU7 έφτασαν το 12%, με το 30% των πελατών να επιλέγει Model Y.
 

Μηνύματα
7
Reaction score
1
Οδήγησα το juniper model Y LR ενός φίλου.

Παρότι το δικό μου (2023) ήταν με τις ανανεωμένες τότε αναρτήσεις, πιο μαλακές από τα προηγούμενα (του 2022), αυτό είναι βούτυρο στις ανωμαλίες του οδοστρώματος, μου θύμισε ανάρτηση Σιτροέν!

Ζήλεψα. Τις παρήγγειλα. 🤣😁😂

Σε κάνα μήνα θα τις φοράω. 😍

Μπαίνουν "μαμά", χωρίς καμία μετατροπή, και παραμένει (φυσικά) εντός εγγύησης, καθότι είναι Τέσλα. 😎

Σκεφτόμουν στην 4-ετια (να λήξει η εγγύηση) να έβαζα κάποιες ρυθμιζόμενες αναρτήσεις που είχα δει, αλλά αυτές του juniper είναι άψογες, δε χρειάζεται τίποτε άλλο.

Παρήγγειλα όλο το σετ, 4 αμορτισέρ + τα ελατήρια, bump stops και κάτι καπάκια, λίγο πάνω από χιλιάρικο όλα μαζί. Σιγά το κόστος..

Επίσης, επιβεβαίωσα τα όσα σας είπα ήδη, περί πανοραμικής ηλιοροφής.

Ο φίλος, είχε ένα model Y LR του 2023, σαν εμένα, και ψηνόταν το κεφάλι του. Είχε στο πρόγραμμα να πάρει κάποιο σκίαστρο ηλιοροφής για το νέο juniper, μόλις το έπαιρνε.

Αλλά αφού το πήρε, διαπίστωσε μετά εκπλήξεως, πως πλέον δε του καίγεται το κεφάλι καθόλου, και ακύρωσε κάθε σκέψη για οποιοδήποτε επιπρόσθετο σκίαστρο.

Τα ίδια και γω. Επειδή ράγισε (μάλλον από μπουλόνι προπορευόμενου φορτηγού) η ηλιοροφή, πήγα για αλλαγή, και η νέα που μπήκε, είναι προφανώς αυτή του juniper, και ενώ έχω ήδη 3 ειδών σκίαστρα, δεν έβαλα κανένα, δε χρειάζεται πλέον!

Συμβαίνει γενικώς στην Τέσλα αυτό, δηλαδή εφόσον έχουν βγει καλύτερα ανταλλακτικά, εάν χρειαστείς, σου δίνουν τα φρέσκα.

Ένα εκπληκτικό αυτοκίνητο, γίνεται ακόμα καλύτερο!
Είχα MY '23 SR (κινέζικο) και εδώ και 3 μήνες Juniper AWD. Στις πρώτες βόλτες με το καινούριο, που είχα φρέσκια την ανάμνηση του παλιού, η άνεση της ανάρτησης δεν μου φάνηκε να βελτιώθηκε αισθητά, η συνολική αίσθηση, όμως, λόγω και της βελτιωμένης ηχομόνωσης ήταν σημαντικά βελτιωμένη. Προσωπικά, αν άλλαζα ανάρτηση στο παλιό θα πήγαινα σε δοκιμασμένες λύσεις της KONI ή TEIN, τα γερμανικά forums είναι γεμάτα από θετικές εμπειρίες κατόχων που έκαναν τέτοια αλλαγή. Μάλιστα είχα δει και video στο youtube με Γερμανό που μόλις είχε πάρει το Juniper και μετέφερε την ανάρτηση που είχε βάλει στο παλιό Υ (KONI αν θυμάμαι καλά) στο καινούριο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.020
Reaction score
143.399
Είχα MY '23 SR (κινέζικο) και εδώ και 3 μήνες Juniper AWD. Στις πρώτες βόλτες με το καινούριο, που είχα φρέσκια την ανάμνηση του παλιού, η άνεση της ανάρτησης δεν μου φάνηκε να βελτιώθηκε αισθητά, η συνολική αίσθηση, όμως, λόγω και της βελτιωμένης ηχομόνωσης ήταν σημαντικά βελτιωμένη. Προσωπικά, αν άλλαζα ανάρτηση στο παλιό θα πήγαινα σε δοκιμασμένες λύσεις της KONI ή TEIN, τα γερμανικά forums είναι γεμάτα από θετικές εμπειρίες κατόχων που έκαναν τέτοια αλλαγή. Μάλιστα είχα δει και video στο youtube με Γερμανό που μόλις είχε πάρει το Juniper και μετέφερε την ανάρτηση που είχε βάλει στο παλιό Υ (KONI αν θυμάμαι καλά) στο καινούριο.
Ναι, τις ξέρω τις λύσεις "εκτός εγγύησης", αλλά ήθελα στην παρούσα φάση να μείνω σε Τέσλα ανάρτηση, και κατά συνέπεια, εντός εγγύησης.

Το δικό μου είναι από Γερμανία, δεν ξέρω εάν έχει διαφορετικές αναρτήσεις από το αντίστοιχο της Κίνας (πολύ πιθανό), αλλά η διαφορά που είδα ανάμεσα στο δικό μου και στο juniper, είναι πολύ σημαντική, όχι απλά "αισθητή", μιλάμε για τελείως διαφορετικό πράγμα.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.020
Reaction score
143.399
Με αλλεπάλληλους τέτοιους κουβάδες νερά να πέφτουν από νερολακκούβες στο παρμπρίζ μου, στο δρόμο του αεροδρομίου που είναι τίγκα στις νερολακκούβες, έχω διαπιστώσει κατ'επαναληψιν πως το Τέσλα μου πάει αλοιφή μόνο του, σα να μη τρέχει κάστανο.

Εγώ σίγουρα δε βλέπω, αλλά αυτό βλέπει σε τέτοιες συνθήκες, οδηγεί σταθερά και χαλαρά, κι ας έρχονται κουβάδες, σιγά τώρα..
 



wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.302
Reaction score
22.353
Η ονομασία του ΑΙ είναι "Grok", στη φωτογραφία σου γράφει "Gork". Μήπως είναι κάτι άλλο ή μου διαφεύγει κάτι;
 

Μηνύματα
494
Reaction score
151
Η ονομασία του ΑΙ είναι "Grok", στη φωτογραφία σου γράφει "Gork". Μήπως είναι κάτι άλλο ή μου διαφεύγει κάτι;
Gork είναι το όνομα μιας από τις διαθέσιμες φωνές, γράφει κανονικά Grok πάνω δεξιά.
 



Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.706
Μηνύματα
3.023.762
Members
38.482
Νεότερο μέλος
marina zakalka
Top