alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 18.659
- Reaction score
- 32.639
Η Tesla δεν πρόκειται να κατασκευάσει άλλο εργοστάσιο οχημάτων αν πρώτα δεν έχει φτάσει στο 100% των δυνατοτήτων όσων ήδη έχει. Θα τα πιέσει όσο δεν πάει, και για την παραγωγή νέων. Το efficiency που θέλει η Tesla από τις γραμμές παραγωγής της είναι κυρίως αυτό που θα ρίξει το κόστος. Και όσων οχημάτων διαθέτει ήδη αλλά και όσων έρχονται. Θέλει να δει πόσο μπορεί να πιέσει τόσο τα εργοστάσια όσο και τις υπάρχουσες πλατφόρμες οχημάτων για παραγωγή νέων. Τι άλλο μπορεί να προκύψει από όσα ήδη διαθέτει, με το ελάχιστο κόστος αλλαγών, που να έχει νόημα τόσο για την εταιρεία όσο και για το νέο προϊόν.
Με αυτό εκμεταλλεύεται στο έπακρο το CAPEX. Εργοστάσια, εξαρτήματα, μηχανήματα, τεχνολογία, για νέο προϊόν και νέα ροή χρημάτων. Δεν είναι θεωρίες, έχουν ειπωθεί ήδη. Τόσο στα events οικονομικών αποτελεσμάτων όσο και από τους ίδιους τους VPs αλλού. Τα νέα μοντέλα θα χρησιμοποιούν τεχνολογίες τόσο υπάρχουσες όσο και νέες των μελλοντικών οχημάτων είπαν σε μια ενημέρωση επενδυτών. Τα νέα μοντέλα που έρχονται φέτος θα είναι πάνω στο same form and factor είπε ο VP σε συνέντευξη.
Μικρότερα castings έχουν κάνει την εμφάνιση τους κατά εκατοντάδες έξω από τα εργοστάσια στην Αμερική. Νέα έξοδος οχημάτων από γραμμή παραγωγής έχει ήδη εμφανιστή όπως λένε κάποιοι. Εδώ και λίγες μέρες έχει εμφανιστεί μέσα στον προαύλιο χώρο ενός εργοστασίου ένα μικρότερο Y θα έλεγε κανείς, να κάνει βόλτες. Από την άλλη η παραγωγή είναι μάλλον σε παύση ακόμη καθώς το γκαράζ έξω είναι άδειο σύμφωνα με κάποια videos από drone. Τώρα αν αυτά τα μικρότερα castings είναι για το μικρότερο Υ ή για κάποιο cybercab θα φανεί στην πορεία.
--------
O αριθμός πωλήσεων δεν παίζει κανένα ρόλο από μόνος τους αν δεν συνοδεύεται από κέρδη. Ένα σωστά σχεδιασμένο business model δεν έχει να φοβηθεί κάτι. Έχει βγει από κάποιον μια οικονομική ανάλυση στη φόρα που αφορά την BYD, και που πατά πάνω σε δημόσια προσβάσιμα στοιχεία της εταιρείας όπως λέει ο ίδιος. Αν αληθεύει η Tesla είναι και θα είναι ο βασιλιάς της ηλεκτροκίνησης για πολλά χρόνια ακόμα. Αν δεν αλλάξει η BYD, που μάλλον ήδη αλλάζει όπως δείχνουν κάποια στοιχεία που έδωσε, δεν θα πάει καλά. Και σύμφωνα με την ίδια ανάλυση, ο μοναδικός που τα πάει περίφημα από την Κίνα είναι η Xiaomi. Τι σημαίνει αυτό; Ότι είναι πολύ κοντά στο να αρχίσει να μένει χρήμα στην τσέπη. Είναι πολύ μεγάλη κουβέντα όλο το παραπάνω για να το εξηγήσω. Σύμφωνα με όσα λέει ο ίδιος πάντα.
--------
Με την κατάργηση της επιδότησης και τα υπόλοιπα του ΒΒΒ τα non US made BEVs θα φορολογούνται περισσότερο. Αν βγάλεις έξω τα Tesla, που κατά μέσο όρο είναι περίπου 80% Made in USA, τα 4 από τα υπόλοιπα του ΤOP10 κατασκευάζονται Μεξικό και Κορέα, ενώ οι υπόλοιποι αν και κατασκευάζουν στην Αμερική έχουν πολλούς προμηθευτές εκτός Αμερικής. Το πεδίο ανταγωνισμού θα έλεγε κανείς πως δουλεύει υπέρ της Tesla, επειδή συν των άλλων, ο ανταγωνισμός θα κατασκευάζει λιγότερα BEVs.
Η επιδότηση καταργήθηκε, που by the way θα πρέπει να παραλάβεις μέχρι 30/9 όχι να παραγγείλεις, αλλά οι υπόλοιποι δεν είναι σε θέση τα κατασκευάσουν φθηνά ηλεκτρικά που θέλει ο κόσμος. Πόσο μάλλον με κέρδος.
Και τα κρατικά ZEV credits καταργήθηκαν, αλλά το 60% των εσόδων της Tesla από αυτά έρχεται από περιοχές εκτός Αμερικής, όπως Καναδά, Ευρώπη και αλλού. Επίσης, υπάρχουν 18 πολιτείες που έχουν δικά τους ZEV credits (Καλιφόρνια και άλλες 17 που την ακολουθούν) και που κατά πάσα πιθανότητα θα κινηθούν νομικά εναντίον του ΒΒΒ καθώς θέλουν να προωθήσουν τα ηλεκτρικά. Σχεδόν όλες είναι Δημοκρατικές οπότε είναι κάπως δύσκολο να κάτσουν με σταυρωμένα τα χέρια.
Η κατάργηση των κρατικών ZEV credits δίνει τη δυνατότητα στους κατασκευαστές να επενδύσουν περισσότερο στα ICE & PHEVs. Και η αύξηση των πωλήσεων τέτοιων οχημάτων σε αυτές τις 18 πολιτείες θα τους αναγκάσει να αγοράσουν περισσότερα credits. Όσο περισσότερα ICE & PHEVs θα πουλάνε, τόσο λιγότερα BEVs θα πουλάνε (και λόγο των παραπάνω), και περισσότερα credits θα χρειάζονται.
------
My take όσο αφορά την έλευση των νεών μοντέλων της Tesla.
Λόγω κατάργησης της επιδότησης θεωρώ πως τα νέα μοντέλα δεν θα βγουν πριν τις 30/9 για να διώξει το stock.
Με αυτό εκμεταλλεύεται στο έπακρο το CAPEX. Εργοστάσια, εξαρτήματα, μηχανήματα, τεχνολογία, για νέο προϊόν και νέα ροή χρημάτων. Δεν είναι θεωρίες, έχουν ειπωθεί ήδη. Τόσο στα events οικονομικών αποτελεσμάτων όσο και από τους ίδιους τους VPs αλλού. Τα νέα μοντέλα θα χρησιμοποιούν τεχνολογίες τόσο υπάρχουσες όσο και νέες των μελλοντικών οχημάτων είπαν σε μια ενημέρωση επενδυτών. Τα νέα μοντέλα που έρχονται φέτος θα είναι πάνω στο same form and factor είπε ο VP σε συνέντευξη.
Μικρότερα castings έχουν κάνει την εμφάνιση τους κατά εκατοντάδες έξω από τα εργοστάσια στην Αμερική. Νέα έξοδος οχημάτων από γραμμή παραγωγής έχει ήδη εμφανιστή όπως λένε κάποιοι. Εδώ και λίγες μέρες έχει εμφανιστεί μέσα στον προαύλιο χώρο ενός εργοστασίου ένα μικρότερο Y θα έλεγε κανείς, να κάνει βόλτες. Από την άλλη η παραγωγή είναι μάλλον σε παύση ακόμη καθώς το γκαράζ έξω είναι άδειο σύμφωνα με κάποια videos από drone. Τώρα αν αυτά τα μικρότερα castings είναι για το μικρότερο Υ ή για κάποιο cybercab θα φανεί στην πορεία.
--------
O αριθμός πωλήσεων δεν παίζει κανένα ρόλο από μόνος τους αν δεν συνοδεύεται από κέρδη. Ένα σωστά σχεδιασμένο business model δεν έχει να φοβηθεί κάτι. Έχει βγει από κάποιον μια οικονομική ανάλυση στη φόρα που αφορά την BYD, και που πατά πάνω σε δημόσια προσβάσιμα στοιχεία της εταιρείας όπως λέει ο ίδιος. Αν αληθεύει η Tesla είναι και θα είναι ο βασιλιάς της ηλεκτροκίνησης για πολλά χρόνια ακόμα. Αν δεν αλλάξει η BYD, που μάλλον ήδη αλλάζει όπως δείχνουν κάποια στοιχεία που έδωσε, δεν θα πάει καλά. Και σύμφωνα με την ίδια ανάλυση, ο μοναδικός που τα πάει περίφημα από την Κίνα είναι η Xiaomi. Τι σημαίνει αυτό; Ότι είναι πολύ κοντά στο να αρχίσει να μένει χρήμα στην τσέπη. Είναι πολύ μεγάλη κουβέντα όλο το παραπάνω για να το εξηγήσω. Σύμφωνα με όσα λέει ο ίδιος πάντα.
--------
Με την κατάργηση της επιδότησης και τα υπόλοιπα του ΒΒΒ τα non US made BEVs θα φορολογούνται περισσότερο. Αν βγάλεις έξω τα Tesla, που κατά μέσο όρο είναι περίπου 80% Made in USA, τα 4 από τα υπόλοιπα του ΤOP10 κατασκευάζονται Μεξικό και Κορέα, ενώ οι υπόλοιποι αν και κατασκευάζουν στην Αμερική έχουν πολλούς προμηθευτές εκτός Αμερικής. Το πεδίο ανταγωνισμού θα έλεγε κανείς πως δουλεύει υπέρ της Tesla, επειδή συν των άλλων, ο ανταγωνισμός θα κατασκευάζει λιγότερα BEVs.
Η επιδότηση καταργήθηκε, που by the way θα πρέπει να παραλάβεις μέχρι 30/9 όχι να παραγγείλεις, αλλά οι υπόλοιποι δεν είναι σε θέση τα κατασκευάσουν φθηνά ηλεκτρικά που θέλει ο κόσμος. Πόσο μάλλον με κέρδος.
Και τα κρατικά ZEV credits καταργήθηκαν, αλλά το 60% των εσόδων της Tesla από αυτά έρχεται από περιοχές εκτός Αμερικής, όπως Καναδά, Ευρώπη και αλλού. Επίσης, υπάρχουν 18 πολιτείες που έχουν δικά τους ZEV credits (Καλιφόρνια και άλλες 17 που την ακολουθούν) και που κατά πάσα πιθανότητα θα κινηθούν νομικά εναντίον του ΒΒΒ καθώς θέλουν να προωθήσουν τα ηλεκτρικά. Σχεδόν όλες είναι Δημοκρατικές οπότε είναι κάπως δύσκολο να κάτσουν με σταυρωμένα τα χέρια.
Η κατάργηση των κρατικών ZEV credits δίνει τη δυνατότητα στους κατασκευαστές να επενδύσουν περισσότερο στα ICE & PHEVs. Και η αύξηση των πωλήσεων τέτοιων οχημάτων σε αυτές τις 18 πολιτείες θα τους αναγκάσει να αγοράσουν περισσότερα credits. Όσο περισσότερα ICE & PHEVs θα πουλάνε, τόσο λιγότερα BEVs θα πουλάνε (και λόγο των παραπάνω), και περισσότερα credits θα χρειάζονται.
------
My take όσο αφορά την έλευση των νεών μοντέλων της Tesla.
Λόγω κατάργησης της επιδότησης θεωρώ πως τα νέα μοντέλα δεν θα βγουν πριν τις 30/9 για να διώξει το stock.
Last edited: