Tesla

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.438
Reaction score
145.751
Εδώ να θυμίσουμε πως η πρώτη επίσημη δήλωση της Porsche περί BEV έκδοσης του Boxster ήταν το 2011.

Συγκεκριμένα, τότε η εταιρεία παρουσίασε το concept Boxster E στη διοργάνωση Michelin Challenger Bibendum στο Βερολίνο, που το οδηγούσε και ο CEO της φίρμας.

Εκείνο το Boxster E διέθετε μπαταρία 29 kWh και ηλεκτρικό κινητήρα 240 ίππων (πισοκινητο).
Υπήρξαν υποσχέσεις και για 4-κινητη έκδοση.

Και τότε το είχα δει, κι είχα ενθουσιαστεί.

Αυτή η παρουσίαση, πριν από 14 χρόνια (αν θέλετε να μετράμε καθυστερήσεις 🤣😂🤣😁🤣😂) ήταν η πρώτη δημόσια ανακοίνωση της Porsche για ηλεκτρικό Boxster, ενώ ακολούθησαν πλήθος νεότερες επιβεβαιώσεις πως θα το βγάλουν στην παραγωγή, όπως η ανακοίνωση του CEO Oliver Blume το 2021 για ηλεκτρική 718 Boxster/Cayman, που κι αυτή πήγε άπατη.

Ε, θα κλείσουν έτσι όπως πάνε, τα οικονομικά δεδομένα της φίρμας είναι δράμα, τραβάει στον πάτο ολόκληρο το γκρουπ βαγκ. Θα τους τσιμπήσει κάνα κινεζόνι, να βγάλει κινέζικα φτηνά αμάξια, και θα σβήσει η φίρμα όπως την ξέραμε κάποτε.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.641
Reaction score
33.500
ΥΓ. 😁🤣😂
Άμα κάνουν καμιά μλκια στην Τέσλα και βγάλουν το cybercab με τιμόνι (το αναμενόμενο model 2/Q) θα κλείσουν πολλά σπιτάκια (γερμανικά και γαλλικά, ιταλικά και λοιπά ευρωπαϊκά), θα τρέχουν και δε θα φτάνουν τις παραγγελίες.

Περιμένω εναγωνίως να μάθω βάρος του αυτοκινήτου αυτού. Προβλέπω πως θα πέσει πολύ γέλιο με το αντίστοιχο βάρος του "ανταγωνισμού". 😎
Να σου πω. Αν το όχημα σχεδιάστηκε αποκλειστικά για αυτόνομη οδήγηση δεν θα πάρει ποτέ τιμόνι και πετάλια. Όχι γιατί δεν μπορεί να τα δεχθεί. Μια χαρά μπορεί. Έτσι και αλλιώς steering by wire θα είναι, brake by wire, κλπ. Το πρόβλημα είναι στο ότι αλλιώς σχεδιάζεις ένα όχημα που δεν θα οδηγήσει ποτέ άνθρωπος και αλλιώς να το κάνει και αυτός. Τι μπορεί να σημαίνει αυτό; Tο αυτόνομο δεν επιταχύνει απότομα, δεν μπαίνει στις στροφές, δεν χρειάζεται δυνατό κινητήρα, κλπ, που όλα αυτά οδηγούν σε άλλο σχεδιασμό σασί, άλλα specs μπαταρίας, μοτέρ, ανάρτησης κ.α. Αν τα έχουν υπολογίσει και αυτά τότε οκ.

Υπάρχουν πάντως και κάποιες αναφορές πως στο event παρουσίασης του Cybercab δεν τους άφηναν να το ακουμπήσουν εξωτερικά. Μερικοί που το έκαναν είπαν πως δεν έμοιαζε για μέταλλο αλλά κάτι σαν πλαστικό. Και άβαφο. Δηλαδή έτσι βγαίνει από το καλούπι ( ; ). Δεν περνάει από βαφείο. Αν κατάφεραν να απαλλαγούν από το βαφείο φεύγει ένα σημαντικό κόστος κατασκευής.

Θα δείξει. Ότι και να είναι σε ένα χρόνο το πολύ θα ξέρουμε.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.438
Reaction score
145.751
σε ένα χρόνο το πολύ θα ξέρουμε
Εντός του 25 θα ξέρουμε, αρχές του 26 θα το δούμε στους δρόμους ως ταξί, μάλλον με τιμόνι, όπως στα τεστ τώρα.

Είπε όμως ο Έλον ότι εντός του 25 θα βγάλει τους οδηγούς ασφαλείας, οπότε μπορεί να μη κυκλοφορήσει καθόλου με τιμόνι.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.641
Reaction score
33.500
Εντός του 25 θα ξέρουμε, αρχές του 26 θα το δούμε στους δρόμους ως ταξί, μάλλον με τιμόνι, όπως στα τεστ τώρα.

Είπε όμως ο Έλον ότι εντός του 25 θα βγάλει τους οδηγούς ασφαλείας, οπότε μπορεί να μη κυκλοφορήσει καθόλου με τιμόνι.
Q2 2026 ξεκινά η παραγωγή του cybercab. Μέχρι τέλος 2025 θα έχουν φύγει οι οδηγοί ασφαλείας από τα Model Y στο Austin.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.438
Reaction score
145.751
Αυτά τα ξέρω.

Ήδη κάποια κυκλοφορούν εκεί έξω, δοκιμαστικά, με τιμόνι.
Έχουν κάποια έτοιμα αυτοκίνητα. Γιατί να μη τα βγάλουν στην κυκλοφορία αν έχουν πάρει άδεια κυκλοφορίας; Εγώ θα τα έβγαζα, έστω 4-5 τεμάχια, έτσι για το τζερτζελέ, για διαφήμιση.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.945
Reaction score
92.208
Μέχρι τέλος 2025 θα έχουν φύγει οι οδηγοί ασφαλείας από τα Model Y στο Austin.
Κοντά είναι το τέλος του έτους.
Περίεργος είμαι να δω πόσα από τα “by the end of the year” θα γίνουν φέτος.:biggrin:
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.560
Μηνύματα
3.055.366
Members
38.573
Νεότερο μέλος
Red
Top