TO ORIGINAL TO SL-1200 (OXI MK II) TECHNICS

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TO ORIGINAL TO SL-1200 (OXI MK II) TECHNICS

Πήγαινες λοιπόν να το συναρμολογήσεις και να τι έβλεπες πάνω στον ρότορα:



Σε κάθε κομμάτι γινόταν ξεχωριστή ρύθμιση μοτέρ!


:107:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TO ORIGINAL TO SL-1200 (OXI MK II) TECHNICS

Επίσης κάτω από το περιστρεφόμενο πλατώ, υπάρχει αυτό το αυτοκόλητο:



Zυγισμένο ένα-ένα και να το δείχνει! (Δείτε δίπλα από το ταμπελάκι την οπή για την αφαίρεση μετάλλου κατά την διαδικασία της ζύγισης!).


:107:
 


Μηνύματα
29.881
Reaction score
29.564
Απάντηση: TO ORIGINAL TO SL-1200 (OXI MK II) TECHNICS

Nα μην στο χαλάσω αλλά το ίδιο αυτοκόλητο εχει και το δικό μου στο κάτω μέρος του πλατώ.Μόνο που οι τρύπες είναι τρείς και οχι μια στο δικό μου. Βλέπε δυναμική ζυγοστάθμιση.
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TO ORIGINAL TO SL-1200 (OXI MK II) TECHNICS

H θέση του στην γκάμα της TECHNICS από την άποψη των επιδόσεων. Ενώ τα στοιχεία είναι, σαν σύνολο, γνωστά, προσέξτε την αναφορά ενός σπάνια αναφερόμενου χαραχτηριστικού, της ακρίβειας περιστροφής:





:107:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TO ORIGINAL TO SL-1200 (OXI MK II) TECHNICS

Nα μην στο χαλάσω αλλά το ίδιο αυτοκόλητο εχει και το δικό μου στο κάτω μέρος του πλατώ.Μόνο που οι τρύπες είναι τρείς και οχι μια στο δικό μου. Βλέπε δυναμική ζυγοστάθμιση.
Mα δεν τίθεται θέμα όταν μιλάμε για το ΜΚ 2! (Οι οπές μπορεί να είναι μία η περισσότερες ανάλογα με τις ενδείξεις της ζυγοστάθμισης.).

Κάποια άλλα πανάκριβα ντρέπονται, που ενώ παλεύουν, δεν μπορούν να φθάσουν ούτε στα μισά του δρόμου, αλλά πουλάνε ατέλειωτη...μούρη...


:107:
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: TO ORIGINAL TO SL-1200 (OXI MK II) TECHNICS

Μόλις έφθασε!




Λαξευμένο λες σε ένα κομμάτι μέταλλο!



:107:


Καλοάκουστο caravelle. :102:
Συλλογή θα κάνεις ή τα μαζεύεις τώρα που σταμάτησε η παραγωγή ?
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TO ORIGINAL TO SL-1200 (OXI MK II) TECHNICS

Καλοάκουστο caravelle. :102:
Συλλογή θα κάνεις ή τα μαζεύεις τώρα που σταμάτησε η παραγωγή ?
Απλά τίτλος φωτό είναι! Δείχνει πως είναι οι ...ORIGINAL παραλαβές!

Για το ORIGINAL η παραγωγή σταμάτησε λίγο...νωρίτερα, (1977), όπως φαίνεται και στον σχετικό πίνακα που παραθέτω στο post # 85!

Eυχαριστώ για την ευχή σου που κατευθύνω προς το υπάρχον από τότε.

:107:
 

Μηνύματα
5.776
Reaction score
1.187
Απάντηση: TO ORIGINAL TO SL-1200 (OXI MK II) TECHNICS

Είχε και το λογότυπο της National βλέπω τότε στο κουτί!
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TO ORIGINAL TO SL-1200 (OXI MK II) TECHNICS

Είχε και το λογότυπο της National βλέπω τότε στο κουτί!
Και στο κουτί, και στο καπάκι με τον τρούλλο είχε επίχρυσο ταμπελάκι με logo "NATIONAL",



αλλά και στο κυρίως σώμα του pickup στην Ευρωπαϊκή, Ασιατική και Ωκεανική, (Αυστραλία κ.τ.λπ.) αγορά,



ενώ στην Αμερικανική αγορά, επειδή η PANASONIC ήταν περισσότερο αναγνωρίσιμη, το logo ήταν έτσι:





:107:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TO ORIGINAL TO SL-1200 (OXI MK II) TECHNICS

Ένα ακόμα ταμπελάκι με logo "NATIONAL", που βρισκόταν/βρίσκεται στο κάτω καπάκι, το της της βάσης. (Το κανονικό χρώμα είναι μαύρο και έτσι φαίνεται δια γυμνού οφθαλμού. Η φωτό έπιασε της επικαθήσεις).




:107:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TO ORIGINAL TO SL-1200 (OXI MK II) TECHNICS

Και δύο ακόμα χρηστικά ταμπελάκια: ένα από την "πλάτη",



και ένα από κάτω από το περιστρεφόμενο πλατώ:



Aυτό το τελευταίο θέλει μία επεξήγηση: το ταμπελάκι αυτό είναι ενημερωτικό και ταυτόχρονα η θέση όπου μπαίνουν τα βιδάκια που σφίγγουν τον μετασχηματιστή τροφοδοσίας επάνω στο σασσί για να μην καταπονηθούν τα silent blocks, στα αποία είναι αναρτημένος, κατά την μεταφορά! Όταν γίνει η τελική τοποθέτηση του pickup, αφαιρούνται και ασφαλίζουν στην ειδική υποδοχή που προσφέρει το αλουμινένιο ταμπελάκι, με την ανάλογη εσοχή βέβαια στο σασί του μηχανήματος!

Τέτοια προσοχή στην λεπτομέρεια εν έτει 1975!


:107:
 

Μηνύματα
29.881
Reaction score
29.564
Απάντηση: TO ORIGINAL TO SL-1200 (OXI MK II) TECHNICS

Ε μην σου κάνει εντύπωση , γιαπωνέζοι είναι αυτοί, ψείρες στα πάντα.
Εδω ο δικός μου sansui εχει στο πίσω μέρος κανάλι , για να φιλοξενεί τα καλώδια , οταν είναι συνδεδεμένα τα δυο κομμάτια προ τελικού σε ενα.
 

Μηνύματα
5.776
Reaction score
1.187
Απάντηση: TO ORIGINAL TO SL-1200 (OXI MK II) TECHNICS

και ένα από κάτω από το περιστρεφόμενο πλατώ:



Aυτό το τελευταίο θέλει μία επεξήγηση: το ταμπελάκι αυτό είναι ενημερωτικό και ταυτόχρονα η θέση όπου μπαίνουν τα βιδάκια που σφίγγουν τον μετασχηματιστή τροφοδοσίας επάνω στο σασσί για να μην καταπονηθούν τα silent blocks, στα αποία είναι αναρτημένος, κατά την μεταφορά! Όταν γίνει η τελική τοποθέτηση του pickup, αφαιρούνται και ασφαλίζουν στην ειδική υποδοχή που προσφέρει το αλουμινένιο ταμπελάκι, με την ανάλογη εσοχή βέβαια στο σασί του μηχανήματος!

Τέτοια προσοχή στην λεπτομέρεια εν έτει 1975!


:107:
Παρόμοιο ακριβώς έχει και δικό μου το Sansui SR-929 κάτω από το πλατώ του.
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TO ORIGINAL TO SL-1200 (OXI MK II) TECHNICS

Eδώ βλέπουμε:

1) πως είναι το πάνω μέρος του ρότορα.

2)το σημείο λίπανσης

3)το ταμπελάκι που ενημερώνει για την ατομική, (άλα και πυρηνοκίνητο!) ρύθμιση του μοτέρ.

4)τους δύο προρυθμιστές ταχύτητας περιστροφής

5)τον επιλογέα του βολτάζ

6)την υποδοχή του σασί για το μπουκαλάκι του λαδιού που προσφερόταν μέσα στην συσκευασία (!!!)
Έχει χώρο για το μπουκαλάκι και για τα δύο δάχτυλα που μπαίνουν αριστερά-δεξιά για την τοποθέτησή του η την αφαίρεσή του.


7)δύο υποδοχές με την ένδειξη "clamp" όπου βιδώνουν τα προαναφερόμενα μπλε βιδάκια για την προστασία των "silent block"






:107:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TO ORIGINAL TO SL-1200 (OXI MK II) TECHNICS

Λεπτομέρεια:

1)Διακόπτης, βαρέως τύπου, on-off.

2)Ρυθμιστές στροφών.

3)Στροβοσκόπιο και το πορτοκαλόχρωμο, απεριόριστης αντοχής, λαμπάκι του. (Ανάβει για 35 συναπτά έτη χωρίς να καεί! Τι τεχνολογία να είχαν το 1975 στις λάμπες;).




:107:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TO ORIGINAL TO SL-1200 (OXI MK II) TECHNICS

Τα τέσσερα κραδασμοαποροφητικά ποδαράκια που είναι διαφορετικά από του MK 2, και μάλλον ίδια με του SL-1100.




:107:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TO ORIGINAL TO SL-1200 (OXI MK II) TECHNICS

Στο manual για το SL-120, η έκδοση χωρίς βραχίονα, υπήρχε η σύσταση για την τοποθέτηση
SME!

Έτσι λοιπόν ξεκίνησε να υπάρχει ο χαρακτηριστικός τρούλος στο καπάκι, που διατηρήθηκε έως και το MK 6, γιατί ο SME "έβρισκε" αν το καπάκι συνέχιζε ευθεία:



(Δείτε τι γράφει το πράσινο χαρτάκι κάτω δεξιά, και την έτοιμη βάση, για SME, πάνω αριστερά, που παρεχόταν με το μηχάνημα).


:107:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TO ORIGINAL TO SL-1200 (OXI MK II) TECHNICS

Nα και ένα SL-120 που, στο λογότυπό του, γράφει SL-120 και όχι SL-1200, με βραχίονα RABCO (;):



:107:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
TOSHIBA o θησαυρός;

Και λέει ο μυστήριος ο Japan man που δείχνει να ξέρει:


“I make some final comment on Tokyo Shibaura. I make reference to work produced by this company. This motor series had designation starting with the letter M and in association with Matsuhita go on to MK and MJ (Technics SL-110 then SP-10) series motors.

This motor series make the basis of nearly most of Micro Seiki, Hitachi, Technics, Pioneer, Yamaha, Luxman, plenty others DD motors (model numbers to include SP-10, PD-112, YP-1000, DD-10, Sl-110, Sl-1100, SL-1200 first model, SP-12, SP-10MK2, TN-400 plus more models) and also, make the guess?

TOKYO SHIBAURA. Until 1978 when they officially become name of TOSHIBA (also after the merger with Brazil SEMP company).”


:107:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.892
Μηνύματα
3.032.803
Members
38.517
Νεότερο μέλος
Mpermplis
Top