Trinnov Altitude

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.442
Reaction score
15.129
Δεν υπάρχει περίπτωση, μα καμία όμως, να παριστάνω τον ιεροκήρυκα για να τον ξεστραβώσω.
Μα καμία και για κανέναν.
Ας κάνει ο καθένας ό,τι θέλει, δεν κινδυνεύουν ζωές, χαβαλέ χόμπι είναι.
Μερικοί εκτός από τον ιεροκήρυκα κάνουν και ...σταυροφορία ! :p
 

Μηνύματα
3.663
Reaction score
5.496
Εγώ το ypao κλειστό το έχω πάντως. Για ένα χρήστη όπως ο ankokdog που μένει σε νησί και είναι πραγματικά αδύνατο να φέρει καλιμπρατορα ο marantz είναι πολύ λογική επιλογή. Στα διπλάσια λεφτά θα προτιμούσα έναν anthem βέβαια αλλά αυτή είναι άλλη ιστορία. Στις ίδια λεφτά με τον marantz ο Yamaha είναι πιο εύκολο να ισοσταθμιστει από ένα καλιμπρατορα και είναι πιο λογική επιλογή για κάποιον που μένει Αθήνα- Θεσσαλονίκη. O nad t758 v3 είναι avr και όχι pre pro και δεν ξέρω αν είναι σωστή η σύγκριση του με μηχανήματα διπλάσιας τιμής. Σίγουρα δεν έχει τις ευκολίες του marantz sr7013 (που είναι το αντίστοιχο μοντέλο) και τα θεματακια που είχαν με την πλακέτα πολλά κομμάτια δεν εμπνέει εμπιστοσύνη αλλά για χρήση καθαρά home cinema σε συνδυασμό με ένα επαγγελματικό καλιμπραρισμα μου φαίνεται η καλύτερη επιλογή με γνώμονα το vfm.
Post automatically merged:

πόσες περιοχές θα στρώσεις με eq? 2-3 μέχρι να γίνουν τάνα οι υπόλοιπες?
τα άλλα έχουν fir....πως θα τα συναγωνιστείς?παίζοντας με το ντιλει?
σαν τους στερεάδες που ακούνε καλύτερα χωρίς σαμπ ακούγεσαι
Μέχρι τα 350 hz σου είπε και έτσι είναι τουλάχιστον και από την δική μου εμπειρία. Όπως και να έχει πάντως μέχρι τη συχνότητα Schroeder πειράζεις τα φίλτρα, από εκεί και πάνω είναι καλό να το αφήνεις.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.348
Reaction score
125.292
Στο μικρόκοσμο του φόρουμ εδώ, είμαστε 5 μέλη που ξέρετε ότι έχουμε τρινοβ.

Δυνατό νούμερο, λιγότεροι πχ έχουν κιι, ή Ναντ, ή και μετρικ.

Επίσης όμως, πολύ δυνατό νούμερο είναι και αυτό των μελών με μαραντζ και γιαμαχα. Προφανώς, κάτι σημαίνει αυτό. Κατά την εκτίμησή μου, σημαίνει πως είναι εξαιρετικά vfm μηχανάκια, με πολλά προσφερόμενα οφέλη για το κόστος της μηχανής.

Το κόστος πάντα είναι μια καθοριστική παράμετρος στο συνολικό αριθμό αγορών σε κάθε κατηγορία, και είναι αναμενόμενο να είναι πολύ μεγαλύτερα τα νούμερα των αγοραστών σε χαμηλές κατηγορίες τιμής, παρά σε υψηλές. Σε κάθε προϊόν.

Στα αυτοκίνητα ας πούμε, τα μικρά οικονομικά μοντέλα κυριαρχούν στους δρόμους της πόλης, και πολύ σπανίως θα δεις μια Φεράρι να κόβει βόλτες, σωστά; Είναι αυταπόδεικτο πως το κόστος κτήσης περιορίζει με λογαριθμική κλίμακα τον αριθμό πωλήσεων σε κάθε κατηγορία τιμής.

Ωστόσο, είναι αντικειμενική η διαβάθμιση ποιότητας των αυτοκινήτων σε όλες τις παραμέτρους (επιδόσεις, οδηγική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης, κλπ) ανάμεσα στις κατηγορίες αυτές των αυτοκινήτων.

Που καταλήγουμε λοιπόν;

Στο θέμα της ποιότητας ισοστάθμισης, όσο κι αν το ψάξετε, θα καταλήξετε αντικειμενικά στο εξής απλό συμπέρασμα, αυτό που γράφουμε τόσο καιρό:

Αν δεν αντέχετε οικονομικά να πάτε στην κατηγορία τιμής του τρίνοβ, η επόμενη ποιοτικότερη επιλογή ισοστάθμισης είναι το αναγνωρισμένο ντιρακ και άξιο επίσης ιδίως το ανανεωμένο σοφτγουερ της ανθεμ. Τα υπόλοιπα διαθέσιμα σοφτγουερ ισοστάθμισης, που συναντάμε και σε πολύ κατώτερες κατηγορίες τιμής, είναι πολύ υποδεέστερα. Ωστόσο, σε κάθε κατηγορία τιμής, το εκάστοτε μηχάνημα έχει να προσφέρει κι άλλα καλουδια πέραν του σοφτγουερ ισοστάθμισης, είτε αυτά είναι XLR βύσματα εξόδου, είτε δυνατότητες αποκωδικοποίησης και αριθμός καναλιών, είτε υπηρεσίες στριμινγκ και δυνατότητες πολλαπλών εξόδων, ζωνών λειτουργίας, και λοιπών παρεχόμενων υπηρεσιών.

Το λάθος που κάνουμε κάποιοι από μας, δεν είναι άλλο από το να δίνουμε ιδιαίτερη αξία στην ξεχωριστή παράμετρο του σοφτγουερ ισοστάθμισης, επειδή αυτή είναι δική μας προτεραιότητα, για λόγους που εμείς ξέρουμε.

Όμως αυτή, δεν είναι εξέχουσας σημασίας για όλους, καθώς, όπως φαίνεται από την πράξη, πολλοί μια χαρά επιβιώνουν και ακούνε εξαιρετικά την μουσική τους, ακόμα και με ελάχιστες δυνατότητες ισοστάθμισης. Ίσως και με λιγότερες από τις αναγκαίες και βασικές. Ε, και;

Να τονίσω όμως, πως το γεγονός ότι μπορεί κανείς να ακούει μια χαρά τη μουσική του, ακόμα και με βασικές δυνατότητες ισοστάθμισης, δεν αναιρεί την αντικειμενική διαφοροποίηση και διαβάθμιση ποιότητας που προσφέρουν τα διαδεδομένα σοφτγουερ ισοστάθμισης. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο. ;)
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.356
Reaction score
79.389
Είναι αποδεκτό από όλους πως τα ηχεία και ο χώρος είναι τα πιο σημαντικά κομμάτια ενός συστήματος.

Τα τελευταία χρόνια, πολύ σημαντικό ρόλο παίζουν οι μοντέρνοι προενισχυτές, δικάναλοι και πολυκάναλοι, κυρίως διότι μπορούν και επηρεάζουν (με διαφορετική επιτυχία ο καθένας) τα ηχεία και τον χώρο, με τρόπους που στο παρελθόν δεν είχαμε διαθέσιμους.

Εφοσον βρισκόμαστε δε φόρουμ (εικόνας και) ήχου, είναι αναμενόμενο να έχουμε στρέψει το ενδιαφέρον μας σε αυτές τις δυνατότητες των προενισχυτών, ο καθένας λαμβάνοντας υπόψιν του το διαθέσιμο μπάτζετ.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.838
Reaction score
77.409
Μέχρι τα 350 hz σου είπε και έτσι είναι τουλάχιστον και από την δική μου εμπειρία. Όπως και να έχει πάντως μέχρι τη συχνότητα Schroeder πειράζεις τα φίλτρα, από εκεί και πάνω είναι καλό να το αφήνεις.
το διαβάσαμε αυτό....:tongue: και το εμπεδώσαμε.....αλλά η περιοχή αυτή είναι και η προβληματική στην ισοστάθμιση

το θέμα όπως είπα είναι σε πόσα σημεία στο φάσμα αυτό θα κάνει διορθώσεις χωρίς να του γίνονται φασικές πτανιές και στις διπλανές συχνότητες,με πόσο Q?(10000?)...πως θα αλληλεπιδρά το κάθε φίλτρο(eq :laugh: ) με το άλλο?
σε πόσες θέσεις ακρόασης....?και σε τι χώρο? γιατί τα μάνουαλ δεν μπορούν να εφαρμοστούν σε οικιακούς χώρους...σχεδόν όχι και σε dedicated

τα προγράμματα ισοστάθμισης αυτό κάνουν (ακόμα και τα φτηνιάρικα που αποφεύγει ο γιατρός...κάτι προσφέρουν σε όλα αυτά) ...''προβλέπουν'' σε πραγματικό χρόνο το σύνολο από όλα αυτά και τα διορθώνουν (όσο αντέχει η υπολογιστική ισχύς τόσο του dsp όσο και του software...και μετά βάζει χέρι ο καλιμπράτορας ) στο πεδίο του χωροχρόνου που λέει και ο Μπούτιας....

άλλο τα μερεμέτια σε μια καλύβα...και άλλο το να ξεκινάς από το 0 σε σπήλαιο με πέτρες όπως λέει ότι προτιμά ο dimi αν δεν έχει αποδεκτό πρόγραμμα ισοστάθμισης ο ενισχυτής του

το eq τι θα κάνει από όλα αυτά.....?
θα ξύσει συχνότητες?
ναι ωραία...με τα υπόλοιπα τι γίνεται?
στο(α) sub (αλήθεια sealed ή ported που θα γίνει της πόπης?)πως θα ταιριάξει την φάση με τους δορυφόρους....πως θα δέσει τα 50hz του sub με τα 150-180hz των δορυφόρων?
κόβοντας τα βόλτες ή παίζοντας με τις μοίρες του sub?και με ποιά ηχεία θα τα ταιριάξει? L-R? κεντρικό? ή θα έχει από 1 υπερενήλικο sub για κάθε δορυφόρο, 10 Minidsp και θα τα κροσάρει στα 250hz για να λύσει όλα τα παραπάνω?
και αν κάπου του ξεφύγει η στάθμη και χρειαστεί να ανεβάσει 1-2db ξανά μανά από την αρχή όλα?
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.356
Reaction score
79.389
το eq τι θα κάνει από όλα αυτά.....?
θα ξύσει συχνότητες?
ναι ωραία...με τα υπόλοιπα τι γίνεται?
στο(α) sub (αλήθεια sealed ή ported που θα γίνει της πόπης?)πως θα ταιριάξει την φάση με τους δορυφόρους....πως θα δέσει τα 50hz του sub με τα 150-180hz των δορυφόρων?
κόβοντας τα βόλτες ή παίζοντας με τις μοίρες του sub?και με ποιά ηχεία θα τα ταιριάξει? L-R? κεντρικό? ή θα έχει από 1 υπερενήλικο sub για κάθε δορυφόρο, 10 Minidsp και θα τα κροσάρει στα 250hz για να λύσει όλα τα παραπάνω?
και αν κάπου του ξεφύγει η στάθμη και χρειαστεί να ανεβάσει 1-2db ξανά μανά από την αρχή όλα?
Θα πληρώσεις για να μάθεις. Είτε σε χρήμα, είτε σε χρόνο διαβάσματος
Τερμα το τζάμπα.
 

Μηνύματα
12.849
Reaction score
10.064
στο(α) sub (αλήθεια sealed ή ported που θα γίνει της πόπης?)πως θα ταιριάξει την φάση με τους δορυφόρους....πως θα δέσει τα 50hz του sub με τα 150-180hz των δορυφόρων?
κόβοντας τα βόλτες ή παίζοντας με τις μοίρες του sub?και με ποιά ηχεία θα τα ταιριάξει? L-R? κεντρικό? ή θα έχει από 1 υπερενήλικο sub για κάθε δορυφόρο, 10 Minidsp και θα τα κροσάρει στα 250hz για να λύσει όλα τα παραπάνω?
και αν κάπου του ξεφύγει η στάθμη και χρειαστεί να ανεβάσει 1-2db ξανά μανά από την αρχή όλα?
Δεν είναι τόσο πολύπλοκα, απ' ό,τι έχω καταλάβει.
 

Μηνύματα
3.663
Reaction score
5.496
Όχι ρε Χάρη το έχεις κάνει πολύ επιστημονικό αλλά στην πράξη είναι πιο απλό. Στα 80 θα τα ταιριάξεις φασικα και τέλος. Μέχρι τα 300 hz περίπου η φάση έρχεται εύκολα. Από εκεί και πάνω είναι θέμα σοβαρό και για αυτό ενδείκνυται η χρήση dsp. Από τα 80 και κάτω τα φέρνεις με το mini DSP η μάλλον στα φέρνει ο καλιμπρατορας.
 



Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.356
Reaction score
79.389
δεν θέλω να μάθω...να το κάνεις θέλω :fuckyou:
Πάρε τηλ τον Καστρουνή να έρθει να στο φτιάξει.
Ειναι η δουλεια του. Απο όσο ξέρω σε πολλα συστηματα δεν χρησιμοποιεί τα εργοστασιακά eq και καλά κάνει.

Εγω θα σου χρεώσω τον χρονο ως χρόνο χειρουργείου, θα σου βγει ακριβά.
 



daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.838
Reaction score
77.409
Όχι ρε Χάρη το έχεις κάνει πολύ επιστημονικό αλλά στην πράξη είναι πιο απλό. Στα 80 θα τα ταιριάξεις φασικα και τέλος. Μέχρι τα 300 hz περίπου η φάση έρχεται εύκολα. Από εκεί και πάνω είναι θέμα σοβαρό και για αυτό ενδείκνυται η χρήση dsp. Από τα 80 και κάτω τα φέρνεις με το mini DSP η μάλλον στα φέρνει ο καλιμπρατορας.
έτσι τα κάνω και εγώ...:tongue:

o dimi είναι ο απαιτητικός από τα eq software:biggrin:
 





Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.356
Reaction score
79.389
κάτι το οποίο δεν θα μπορέσεις ποτέ να κάνεις μάνιουαλι :laugh:
Για το τι μπορεί να επιτευχθεί μανιουαλι ρώτα τον @Kotsidis John και όσους τον εχουν επισκεφθεί.

Πολλά είπαμε, φτάνει.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.595
Μηνύματα
2.865.329
Members
37.934
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top