VALERION ΒΙΝΤΕΟΠΡΟΒΟΛΕΙΣ

Μηνύματα
276
Reaction score
134
Σωστά αυτά που γράφεις σε ορισμένα πράγματα αλλά έχω και εγώ μεγάλη εμπειρία στους προβολείς και ξέρω τι ρυθμίσεις έχω κάνει που για μένα είναι άριστες τώρα αμα προχωρήσω σε βαθύτερη ρύθμιση ξέρω ότι η εικόνα θα είναι πιο καλύτερη το έχω στο μυαλό μου.
Είχα την επιλογή να διαλέξω μεταξύ Epson και JVC αλλά το μάτι μου έκατσε στο.epson γούστα είναι
Σεβαστή κάθε άποψη και καλά είναι να λέγεται μόνο καλό κάνει.
 

Μηνύματα
17
Reaction score
4
Φήμες λένε ότι ετοιμάζει και μοντέλα με το νέο 0.78 chip από 2026. Οπότε άμα βγει κανά kickstarter μην το χάσετε.
 

loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.663
Reaction score
9.685
Φήμες λένε ότι ετοιμάζει και μοντέλα με το νέο 0.78 chip από 2026. Οπότε άμα βγει κανά kickstarter μην το χάσετε.
Να περιμένεις πολλές εκπλήξεις από τους κινέζους (Dangbei). Ήδη υπάρχει ο s7 ultra κι έρχεται του χρόνου ο thanos με chip 0.78.
 

loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.663
Reaction score
9.685
Το να μπορει καποιος να διακρινει, χρωματικο κορεσμο και να μπορει να καταλαβει εαν εχει καλη χρωματικη καλυψη θελει εμπειρια ειδικα οταν μιλαμε για επιπεδα του πανω απο το 70% καλυψη .
Επισης πολλες φορες μπερδευεται η χρωματικη φωτεινοτητα απο την χρωματικη καλυψη οπως και κακοι συνδιασμοι με οθονες οπου ο χρωματικος φθορισμος επισης εντυπωσιαζει αλλα δεν εχει καμια επαφη με το φυσικη χρωματικη απεικονιση.
Δεν αναφερομαι φυσικα ουτε για το πως αντιλαμβανομαστε τα χρωματα που δεν ειναι καθολου ιδιος και διαφερει απο ανθρωπο σε ανθρωπο...
Οσο αναφορα το θεμα των χρωματων εδω οταν εχεις ενεργοποιησει τα παντα εχει τετοιο ντριφταρισμα που δεν χρειαζεται καποιος να εχει εμπειρια για να παρατηρησει οτι ητε κοκκινιζει ητε πρασινιζει(οπως προανεφερα αναλογως ανθρωπου) μιλαμε για καθολικη καλυψη ενα χρωματικο πεπλο .
Οκ με το κοντραστ αλλα οταν το κανεις τοσο ατσαλα δεν βλεπεις τα οφελη ειναι ...να μην βλεπεται ...εαν το βελτιωσουν το συζηταμε....
Να πω οτι εχει εξαιρετικα οπτικα , αλλα ολοι σε τετοιες κατηγοριες τιμης εχουν και στο θεμα του 4κ dlp )x4shiftθα ειναι πολυ καλυτερος απο οποιοδηποτε 4k 3lcd x2 shift .Εαν αυτο ειναι βασικο, οχι δεν ειναι ,το κοντραστ ειναι το κυριο ζητουμενο.

Αλλο σημειο που εχω παρατηρησει ειναι οτι οταν λειπει φως πολλες φορες εκλαμβανεται ως ελλειψη ευκρινειας οποτε παλι λαθος επιλογη οθονης μπορει να οδηγησει σε λαθος συμπερασματα.

Επισης αλλο αναλυση, αλλα ευκρινεια, σαν οπτικο αποτελεσμα εμεις βλεπουμε ποιο ΄΄ευκρινες΄΄, δεν ξερουμε εαν αυτο ποσο καλα ειναι συνδιασμος, ευκρινειας/επαρκη φωτισμου /ποσοτητα/δακενα πιξελς.

Οποτε μπορει ενας 3 chip native 4k να εχει περισσοτερα αλλα το καθε πιξελ ειναι λιγοτερο ευκρινη απο ενα 1cchip dlp 4k shift, εαν προσθεσω το λιγοτερο φως το τελικο αποτελεσμα θα μας φαινεται ποιο ευκρινες σε ενα μονοτσιπο dlp αλλα εδω θελει προσοχη το σαρπνες ευκολα ψηφιοποιειται μια εικονα και χανει τη φυσικοτητα της.

Ολα αυτα ειναι και δικες μου παρατηρησεις η πλειαδα ομως εχουν ηδη προαναφερθει σε τεστ.
Προφανώς για να καταλάβεις τη διαφορά πρέπει να γίνει Α-Β σύγκριση και τότε δε χρειάζεται καμία εμπειρία, ειδικά σε ένα καλό master. Αρκεί να είναι εκεί η πληροφορία. Το υλικό είναι πλέον άφθονο.
Να πω εδώ πόσο μεγάλη (τεράστια) σημασία έχει o αλγόριθμος desaturation που χρησιμοποιεί ο processor (του ίδιου του προβολέα, του lumagen ή του madvr) κατά το tone mapping. Ο lumagen, για παράδειγμα, χρησιμοποιεί έναν σχετικά πιο απλοϊκό αλγόριθμο αποκορεσμού των χρωμάτων για να φτάσει σε ανώτερες φωτεινότητες στα χρωματικά όρια του προβολέα.
Ο madvr είναι πολύ πιο παραμετροποιήσιμος και "έξυπνος". Μπορείς να βάλεις τις συντεταγμένες του ανώτερου χρωματικού τριγώνου του προβολέα σου και να επιλέξεις πόσο επιθετικά θα "ρολάρεις" τη χρωματική πληροφορία που βρίσκεται κοντά ή έξω απ τα όρια του.
Στο τέλος της μέρας, όλα είναι θέμα ισορροπίας.
Βάζοντας σε πρώτη προτεραιότητα το κοντράστ, αλλά με βασικό μέλημα το καλό black floor, μας ενδιαφέρει το color volume. Κι αυτό περιλαμβάνει τη φωτεινότητα, τον κορεσμό και την απόχρωση των χρωμάτων.
Εφόσον ο προβολέας σου δίνει την πολυτέλεια της επιλογής, προσπαθείς να πετύχεις μια καλή ισορροπία.
Αν όμως ο προβολέας δεν μπορεί, στοχεύεις για φωτεινότητα στα χρώματα.
Διαφορά έχω δει στον ίδιο τον προβολέα μου με preset με φίλτρο και χωρίς.
Ακούω και συμφωνώ ότι όλα αυτά τα μπιχλιμπίδια δυναμικού τύπου driftάρουν τα χρώματα.
Είναι δυστυχώς το τίμημα για το καλο κοντραστ.
Συμφωνώ επίσης ότι στην rgb laser τεχνολογία αντιλαμβανόμαστε διαφορετικά τα χρώματα, έχουμε άλλες ευαισθησίες κλπ
Αν καταλαβαίνω σωστά αυτό που γράφεις, συμφωνώ ότι ένας single chip dlp μπορεί να έχει πιο οξεία εικόνα από έναν τρίτσιπο προβολέα, ακόμα και με περισσότερα pixel.
To eshift πάντως δεν ειναι διακοσμητικό. Δεν είναι, όπως κάποτε, ένα sharpness τρικ. Προσθέτει έξτρα πληροφορία σε 4k υλικό.
 

Nelsy

Ιεράπετρα
Μηνύματα
5.207
Reaction score
2.885

Μηνύματα
5.455
Reaction score
6.624
Εγω θα επελεγα καλο κοντραστ με προτεραιοτητα την δυναμικη εικονα να καλυπτει τα ελαχιστα προτυπα για hdr και οχι το κατωφλι μαυρου εις βαρος αυτης, αυτο οτι πιανει ο προβολεας -οθονη .
Φανταζομαι ολοι θα εχουν δοκιμασει κατι αντιστοιχο οταν το επιτρεπει ο προβολεας , πχ, κλεισιμο ιριδας,χαμηλη σκαλα zoom (telefoto), χαμηλου κερδους οθονες κλπ.
Επισης δεν ειναι τυχαιο που σε προβολεις που χανουν πολυ φως απο την επεμβαση φιλτρου χρωματικου κορεσμου επιλεγουν να το εχουν οφφ ...
Ναι φυσικα ειναι θεμα ισορροπιας τα παντα ,αλλα οπως βλεπεις κιαυτη ειναι σχετικη για τον καθενα.
 

loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.663
Reaction score
9.685

Μηνύματα
161
Reaction score
424
Οι Sony προτζεκτορες πως πανε από μαύρα? Ψόφιοι ?? Θεωρούνται η αμέσως καλύτερη επιλογή μετά τους JVC και ανώτεροι των Valerion Max??

Στα 5Κ παίζουν οι :

a) Valerion Max ,
b) Sony VPL-XW5000ES native 4K
c) o Επσον QB1000 στα 5.5Κ....
d) o JVC NZ500 στα 6Κ....

Εαν φτασεις στα 5Κ θεωρώ πως είναι κρίμα να μην πάρεις native 4K...personal opinion!!



 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.364
Μηνύματα
3.050.694
Members
38.549
Νεότερο μέλος
dimitris.tamp
Top