VALERION ΒΙΝΤΕΟΠΡΟΒΟΛΕΙΣ

Μηνύματα
276
Reaction score
134
Σωστά αυτά που γράφεις σε ορισμένα πράγματα αλλά έχω και εγώ μεγάλη εμπειρία στους προβολείς και ξέρω τι ρυθμίσεις έχω κάνει που για μένα είναι άριστες τώρα αμα προχωρήσω σε βαθύτερη ρύθμιση ξέρω ότι η εικόνα θα είναι πιο καλύτερη το έχω στο μυαλό μου.
Είχα την επιλογή να διαλέξω μεταξύ Epson και JVC αλλά το μάτι μου έκατσε στο.epson γούστα είναι
Σεβαστή κάθε άποψη και καλά είναι να λέγεται μόνο καλό κάνει.
 

Μηνύματα
17
Reaction score
4
Φήμες λένε ότι ετοιμάζει και μοντέλα με το νέο 0.78 chip από 2026. Οπότε άμα βγει κανά kickstarter μην το χάσετε.
 

loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.667
Reaction score
9.693
Φήμες λένε ότι ετοιμάζει και μοντέλα με το νέο 0.78 chip από 2026. Οπότε άμα βγει κανά kickstarter μην το χάσετε.
Να περιμένεις πολλές εκπλήξεις από τους κινέζους (Dangbei). Ήδη υπάρχει ο s7 ultra κι έρχεται του χρόνου ο thanos με chip 0.78.
 

loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.667
Reaction score
9.693
Το να μπορει καποιος να διακρινει, χρωματικο κορεσμο και να μπορει να καταλαβει εαν εχει καλη χρωματικη καλυψη θελει εμπειρια ειδικα οταν μιλαμε για επιπεδα του πανω απο το 70% καλυψη .
Επισης πολλες φορες μπερδευεται η χρωματικη φωτεινοτητα απο την χρωματικη καλυψη οπως και κακοι συνδιασμοι με οθονες οπου ο χρωματικος φθορισμος επισης εντυπωσιαζει αλλα δεν εχει καμια επαφη με το φυσικη χρωματικη απεικονιση.
Δεν αναφερομαι φυσικα ουτε για το πως αντιλαμβανομαστε τα χρωματα που δεν ειναι καθολου ιδιος και διαφερει απο ανθρωπο σε ανθρωπο...
Οσο αναφορα το θεμα των χρωματων εδω οταν εχεις ενεργοποιησει τα παντα εχει τετοιο ντριφταρισμα που δεν χρειαζεται καποιος να εχει εμπειρια για να παρατηρησει οτι ητε κοκκινιζει ητε πρασινιζει(οπως προανεφερα αναλογως ανθρωπου) μιλαμε για καθολικη καλυψη ενα χρωματικο πεπλο .
Οκ με το κοντραστ αλλα οταν το κανεις τοσο ατσαλα δεν βλεπεις τα οφελη ειναι ...να μην βλεπεται ...εαν το βελτιωσουν το συζηταμε....
Να πω οτι εχει εξαιρετικα οπτικα , αλλα ολοι σε τετοιες κατηγοριες τιμης εχουν και στο θεμα του 4κ dlp )x4shiftθα ειναι πολυ καλυτερος απο οποιοδηποτε 4k 3lcd x2 shift .Εαν αυτο ειναι βασικο, οχι δεν ειναι ,το κοντραστ ειναι το κυριο ζητουμενο.

Αλλο σημειο που εχω παρατηρησει ειναι οτι οταν λειπει φως πολλες φορες εκλαμβανεται ως ελλειψη ευκρινειας οποτε παλι λαθος επιλογη οθονης μπορει να οδηγησει σε λαθος συμπερασματα.

Επισης αλλο αναλυση, αλλα ευκρινεια, σαν οπτικο αποτελεσμα εμεις βλεπουμε ποιο ΄΄ευκρινες΄΄, δεν ξερουμε εαν αυτο ποσο καλα ειναι συνδιασμος, ευκρινειας/επαρκη φωτισμου /ποσοτητα/δακενα πιξελς.

Οποτε μπορει ενας 3 chip native 4k να εχει περισσοτερα αλλα το καθε πιξελ ειναι λιγοτερο ευκρινη απο ενα 1cchip dlp 4k shift, εαν προσθεσω το λιγοτερο φως το τελικο αποτελεσμα θα μας φαινεται ποιο ευκρινες σε ενα μονοτσιπο dlp αλλα εδω θελει προσοχη το σαρπνες ευκολα ψηφιοποιειται μια εικονα και χανει τη φυσικοτητα της.

Ολα αυτα ειναι και δικες μου παρατηρησεις η πλειαδα ομως εχουν ηδη προαναφερθει σε τεστ.
Προφανώς για να καταλάβεις τη διαφορά πρέπει να γίνει Α-Β σύγκριση και τότε δε χρειάζεται καμία εμπειρία, ειδικά σε ένα καλό master. Αρκεί να είναι εκεί η πληροφορία. Το υλικό είναι πλέον άφθονο.
Να πω εδώ πόσο μεγάλη (τεράστια) σημασία έχει o αλγόριθμος desaturation που χρησιμοποιεί ο processor (του ίδιου του προβολέα, του lumagen ή του madvr) κατά το tone mapping. Ο lumagen, για παράδειγμα, χρησιμοποιεί έναν σχετικά πιο απλοϊκό αλγόριθμο αποκορεσμού των χρωμάτων για να φτάσει σε ανώτερες φωτεινότητες στα χρωματικά όρια του προβολέα.
Ο madvr είναι πολύ πιο παραμετροποιήσιμος και "έξυπνος". Μπορείς να βάλεις τις συντεταγμένες του ανώτερου χρωματικού τριγώνου του προβολέα σου και να επιλέξεις πόσο επιθετικά θα "ρολάρεις" τη χρωματική πληροφορία που βρίσκεται κοντά ή έξω απ τα όρια του.
Στο τέλος της μέρας, όλα είναι θέμα ισορροπίας.
Βάζοντας σε πρώτη προτεραιότητα το κοντράστ, αλλά με βασικό μέλημα το καλό black floor, μας ενδιαφέρει το color volume. Κι αυτό περιλαμβάνει τη φωτεινότητα, τον κορεσμό και την απόχρωση των χρωμάτων.
Εφόσον ο προβολέας σου δίνει την πολυτέλεια της επιλογής, προσπαθείς να πετύχεις μια καλή ισορροπία.
Αν όμως ο προβολέας δεν μπορεί, στοχεύεις για φωτεινότητα στα χρώματα.
Διαφορά έχω δει στον ίδιο τον προβολέα μου με preset με φίλτρο και χωρίς.
Ακούω και συμφωνώ ότι όλα αυτά τα μπιχλιμπίδια δυναμικού τύπου driftάρουν τα χρώματα.
Είναι δυστυχώς το τίμημα για το καλο κοντραστ.
Συμφωνώ επίσης ότι στην rgb laser τεχνολογία αντιλαμβανόμαστε διαφορετικά τα χρώματα, έχουμε άλλες ευαισθησίες κλπ
Αν καταλαβαίνω σωστά αυτό που γράφεις, συμφωνώ ότι ένας single chip dlp μπορεί να έχει πιο οξεία εικόνα από έναν τρίτσιπο προβολέα, ακόμα και με περισσότερα pixel.
To eshift πάντως δεν ειναι διακοσμητικό. Δεν είναι, όπως κάποτε, ένα sharpness τρικ. Προσθέτει έξτρα πληροφορία σε 4k υλικό.
 

Nelsy

Ιεράπετρα
Μηνύματα
5.207
Reaction score
2.886

Μηνύματα
5.455
Reaction score
6.624
Εγω θα επελεγα καλο κοντραστ με προτεραιοτητα την δυναμικη εικονα να καλυπτει τα ελαχιστα προτυπα για hdr και οχι το κατωφλι μαυρου εις βαρος αυτης, αυτο οτι πιανει ο προβολεας -οθονη .
Φανταζομαι ολοι θα εχουν δοκιμασει κατι αντιστοιχο οταν το επιτρεπει ο προβολεας , πχ, κλεισιμο ιριδας,χαμηλη σκαλα zoom (telefoto), χαμηλου κερδους οθονες κλπ.
Επισης δεν ειναι τυχαιο που σε προβολεις που χανουν πολυ φως απο την επεμβαση φιλτρου χρωματικου κορεσμου επιλεγουν να το εχουν οφφ ...
Ναι φυσικα ειναι θεμα ισορροπιας τα παντα ,αλλα οπως βλεπεις κιαυτη ειναι σχετικη για τον καθενα.
 

loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.667
Reaction score
9.693

Μηνύματα
162
Reaction score
424
Οι Sony προτζεκτορες πως πανε από μαύρα? Ψόφιοι ?? Θεωρούνται η αμέσως καλύτερη επιλογή μετά τους JVC και ανώτεροι των Valerion Max??

Στα 5Κ παίζουν οι :

a) Valerion Max ,
b) Sony VPL-XW5000ES native 4K
c) o Επσον QB1000 στα 5.5Κ....
d) o JVC NZ500 στα 6Κ....

Εαν φτασεις στα 5Κ θεωρώ πως είναι κρίμα να μην πάρεις native 4K...personal opinion!!



 

Μηνύματα
243
Reaction score
217
Οι Sony προτζεκτορες πως πανε από μαύρα? Ψόφιοι ?? Θεωρούνται η αμέσως καλύτερη επιλογή μετά τους JVC και ανώτεροι των Valerion Max??

Στα 5Κ παίζουν οι :

a) Valerion Max ,
b) Sony VPL-XW5000ES native 4K
c) o Επσον QB1000 στα 5.5Κ....
d) o JVC NZ500 στα 6Κ....

Εαν φτασεις στα 5Κ θεωρώ πως είναι κρίμα να μην πάρεις native 4K...personal opinion!!



Προσωπικά θα έβγαζα τον Sony XW5000ES από τη λίστα επιλογών και οποιοδήπότε άλλο projector με SXRD panel (δεν γνωρίζω αν υπάρχει εκτός Sony). Τα SXRD panel σε βάθος χρόνου εμφανίζουν διάφορα πρόβληματα (aging) όπως μείωση του native contrast ratio και χρωματικές ανομοιομορφίες στα άκρα της εικόνας. Επίσης τα νέας γενιάς 4Κ panel είναι τύπου UHD δηλαδή 3840 x 2160 pixel, ενώ ο JVC διαθέτει 4096 x 2160 pixel όπως ακριβώς οι επαγγελματικοί κινηματογραφικοί προβολείς.

H Sony επίσης αποφεύγει στα τεχνικά χαρακτηριστικά να δημοσιεύει μετρήσεις για το native contrast το οποίο είναι της τάξης του 15.000:1 όταν τα panel είναι καινούρια αλλά σταδιακά μπορεί να μειωθεί έως και 3000:1 ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας.
 
Last edited:

Μηνύματα
243
Reaction score
217
Μου προξενεί εντύπωση το γεγονός ότι ενώ υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός μεταξύ των διάφορων μοντέλων προβολέων με τεχνολογία DLP κυρίως από εταιρείες Κινέζικης προέλευσης κανείς δεν έχει καταφέρει μετά από 30 και πλέον χρόνια να παράξει εκτός της Texas Instruments ένα αντίστοιχης ποιότητας και αντοχής panel καθιστώντας την με αυτό τον τρόπο το μοναδικό κατασκευαστή και προμηθευτή DMD panel παγκοσμίως.

Συγχαρητήρια λοιπόν στον Larry Hornbeck και τους συνεργάτες που σχεδιάσαν και κατασκεύασαν το πρώτο DMD panel to 1987 και διατηρεί την τεχνολογική του υπεροχή μετά από τόσα χρόνια.
 

loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.667
Reaction score
9.693
Προσωπικά θα έβγαζα τον Sony XW5000ES από τη λίστα επιλογών και οποιοδήπότε άλλο projector με SXRD panel (δεν γνωρίζω αν υπάρχει εκτός Sony). Τα SXRD panel σε βάθος χρόνου εμφανίζουν διάφορα πρόβληματα (aging) όπως μείωση του native contrast ratio και χρωματικές ανομοιομορφίες στα άκρα της εικόνας. Επίσης τα νέας γενιάς 4Κ panel είναι τύπου UHD δηλαδή 3840 x 2160 pixel, ενώ ο JVC διαθέτει 4096 x 2160 pixel όπως ακριβώς οι επαγγελματικοί κινηματογραφικοί προβολείς.

H Sony επίσης αποφεύγει στα τεχνικά χαρακτηριστικά να δημοσιεύει μετρήσεις για το native contrast το οποίο είναι της τάξης του 15.000:1 όταν τα panel είναι καινούρια αλλά σταδιακά μπορεί να μειωθεί έως και 3000:1 ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας.
Κι εγώ θα έβγαζα τον συγκεκριμένο Sony εκτός.
Ο αείμνηστος Ekki Schmit του cine4home το είχε ξεψαχνίσει το θέμα.
Οι νέες γενιές sony πρέπει να έχουν λύσει το πρόβλημα εκφυλισμού του Panel.
 

Μηνύματα
7.865
Reaction score
5.773
Κι εγώ θα έβγαζα τον συγκεκριμένο Sony εκτός.
Ο αείμνηστος Ekki Schmit του cine4home το είχε ξεψαχνίσει το θέμα.
Οι νέες γενιές sony πρέπει να έχουν λύσει το πρόβλημα εκφυλισμού του Panel.
Δυστυχώς για ΣΟΝΥ ξεκινάς με πάνω από 10κ για να έχει νόημα
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.320
Reaction score
9.410
Μου προξενεί εντύπωση το γεγονός ότι ενώ υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός μεταξύ των διάφορων μοντέλων προβολέων με τεχνολογία DLP κυρίως από εταιρείες Κινέζικης προέλευσης κανείς δεν έχει καταφέρει μετά από 30 και πλέον χρόνια να παράξει εκτός της Texas Instruments ένα αντίστοιχης ποιότητας και αντοχής panel καθιστώντας την με αυτό τον τρόπο το μοναδικό κατασκευαστή και προμηθευτή DMD panel παγκοσμίως.

Συγχαρητήρια λοιπόν στον Larry Hornbeck και τους συνεργάτες που σχεδιάσαν και κατασκεύασαν το πρώτο DMD panel to 1987 και διατηρεί την τεχνολογική του υπεροχή μετά από τόσα χρόνια.
Δεν είναι και τόσο απλό να καταπατήσεις μια σειρά από πατέντες που ανήκουν σε μια άλλη εταιρεία και να βγεις στην παγκόσμια αγορά με ένα δικό σου προϊόν που βασίζεται σε αυτές.

Οι προτζέκτορες δεν είναι Bluetooth ηχειάκια που τα αγοράζεις και στη λαϊκή από ΟΕΜ μάρκες και μπορεί να καταπατούν και καμία πατέντα αλλά τρέχα γύρευε.

Σίγουρα κάποιες (όχι όλες) από τις πατέντες έχουν λήξει, αλλά πλέον μετά από τόσες δεκαετίες έχει χτιστεί ένα τεράστιο οικοσύστημα που περιλαμβάνει τρόπους παραγωγής, software κλπ. που δεν είναι καθόλου εύκολο να το αντιγράψει κάποιος, ειδικά για μια μικρή αγορά όπως οι προτζέκτορες.
 


Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
8.582
Reaction score
9.627
Έχω τον Benq w 1110, αρκετά ευχαριστημένος από την εικόνα του, σκυλί, με βόλεψε αρκετά χρόνια, αλλά βαίνει προς το τέλος του.
Θα δω εμφανή διαφορά αν πάω σε κάποιον από τους παραπάνω?
Η σκέψη μου μέχρι τώρα ήταν πάλι σε benq
 

Μηνύματα
162
Reaction score
424
Πρόχειρο συγκριτικό στα specs αλλά και στις πραγματικές μετρήσεις π βρήκα από το νετ μεταξύ Titan και Valerion Max .

DMD CHIPS

Titan : 0.78”

Valerion : 0.47”


Native Contrast best settings

Titan : 6800:1

Valerion 6700:1


Lumens

Titan : 4800 in reality

Valerion : 3500 (and 2780 if calibrated )


Color space (μετρημένο)

Titan : Unknown BT2020 , 88,3% DCI P3

Valerion : 94,55% BT2020 and 96,76% DCI P3


Φυσικά έρχεται οπως αναφερθηκε κ απο άλλο μέλος παραπάνω ο Dangbei s7 ultra pro για να κανει ακομα μεγαλυτερο χαμούλη με native contrast 8000:1 , and 4500 lumens with 0 speckle.


 

loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.667
Reaction score
9.693
Δεν υπάρχουν αυτές οι τιμές contrast natively. Marketing είναι περισσότερο.
Ως ένα βαθμό, οι μετρημένες δυναμικές τιμές παίζουν ρόλο.
 

Μηνύματα
7.865
Reaction score
5.773
🎬 Hey Valerians! Two big updates today:

1) External Lens Redemption Voucher — added to Pre-Order Rewards!
Pre-order customers will get priority, free access to the External Lens once available. 🎁



2) Production Update
After rounds of tuning and testing, the External Lens is now in small-batch trial production ✅
We’re ramping in December, with earliest shipments by late December. 🚀



Lock in the Max Launch Offer:
Pay $100 → Save $1,000 (MSRP $4,999 → $3,999)
Unlock gifts up to $1,677 (3D glasses, mount of your choice, External Lens voucher, ThunderBeat, and more).
👉 https://www.valerion.com/visionMaster

— The Valerion Team
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.373
Μηνύματα
3.050.913
Members
38.549
Νεότερο μέλος
dimitris.tamp
Top