Yamaha T-max 560 / Honda X-adv 750

Μηνύματα
6.756
Reaction score
3.943
Επλυνα και γυαλισα το KTM :) . Θα αποφασισω μεχρι τον Σεπτεμβριο .
Και πολύ καλά έκανες .
Δεν θα το μετανιώσεις.
Κράτα το κ πάρε ένα μικρότερο μτχ 300 κυβικά σκούτερ .
Ίσως έτσι καταλάβεις κ πόσο λάθος κίνηση είναι να δώσεις το κτμ για σκούτερ
Φθηνότερα θα σου βγει
 

Μηνύματα
850
Reaction score
556
υποψιν βγαίνει απο Οκτωβριο 850 κινητηρας στο x adv ,εγω θα περιμενα
τυγχανει και ειχα integra 700 μετα 750 και τωρα tmax dx 17 το τελευταιο σαφως ανωτερο ,καλύτερη θεση οδηγησης και εξοπλισμο
με τακακια dunlopad το φρενο γινεται ακαριαιο
το 560 μετα τα 140 τσαγιαζει το 17 ρι σαν να εχει τουρμπο μοντ ,καμμια επαφη
φημες λενε οτι το 560 αναβαθμιζετε παλι στην επερχομενη eicma ,ισως νεα μουρη και κοντερ και τιποτα εξτρα
 



spylab

Wile E. Coyote Συντονιστής Θρησκευτικών
Moderator
Μηνύματα
9.669
Reaction score
21.747
Κριμα το κοριτσι :D
 

spylab

Wile E. Coyote Συντονιστής Θρησκευτικών
Moderator
Μηνύματα
9.669
Reaction score
21.747


spylab

Wile E. Coyote Συντονιστής Θρησκευτικών
Moderator
Μηνύματα
9.669
Reaction score
21.747
Τα τελευταια 8000 km 5.9 L η καταναλωση χωρις οικονομικη οδηγηση :thumbsup:

IMG_0558.jpg
 

spylab

Wile E. Coyote Συντονιστής Θρησκευτικών
Moderator
Μηνύματα
9.669
Reaction score
21.747
Duke 790 Απιστευτα ελαφρυ και ευελικτο .Ομαλη λειτουργια απο το ρελαντι . Μεχρι τα 130 γιατι μετα ενοχλει ο αερας. Σταση με ελαφρια κυφωση ,σαν να λεει μπαστο φιλε :biggrin:
Ειναι περιπου οσο γρηγορο ηταν το SMT 990 που ειχα .

IMG_0561.jpg
 



spylab

Wile E. Coyote Συντονιστής Θρησκευτικών
Moderator
Μηνύματα
9.669
Reaction score
21.747
Ειχε δικιο ο @ kogni
Παρα πολυ καλο ! Αλιμου -Βουλιαγμενη - Βαρκιζα και πισω . Μια ωρα περιπου τεστ ντραιβ .
Επιδοσεις - φρενα - αισθηση στις στροφες καλυτερο απο T-Max .
To Dct απολαυστικο σε καθε προγραμμα ( drive Sport1-2-3 ) με τα κουμπια στο αριστερο χερι ανεβοκατεβαζεις ταχυτητες οποτε θες ! Μου αφησε την καλυτερη εντυπωση !!
Ανεβοκατεβαινει πεζοδρομια :thumbsup:
Ειναι λιγο πιο ψηλο αλλα επειδη ειναι πιο λεπτο παταω κατω το ιδιο.
Λιγοτερο μαλακη και ανετη σελα με σαφη διαφορα. Λιγο λιγοτερο ανετη η θεση των ποδιων στα μαρσπιε ιδιως οταν ειναι τεντωμενα μπροστα . Θα το ηθελα λιγο ποιο πλατυ . Εχει καπως λιγοτερη προστασια απο αερα στα ποδια.
Σαφως πιο ανετη θεση οδηγησης , στο tmax επαιρνα μια πιο κυφωδη σταση και δεν ειμαι ψηλος (1.75)
Το τιμονι κοβει πολυ και εχει και χουφτες !
Τα μπροστινα φρενα ειναι απο την africatwin και ειναι παρα πολυ καλα !!
Εχει δυο mode antispin που τα χρησιμοποιησα γιατι με την μικρη δεκαπενταρα ροδα πισω σπινιαρε σε υγρη ασφαλτο :biggrin:
Το antispin ειναι σχετικα ενοχλητικο-εντονο οταν επεμβαινει .
Ομαλη λειτουργια χωρις κραδασμους ( παροτι ηταν λιγο ξεχαρβαλιασμενο το τεστντραιβ) και χωρις την μολις αντιληπτη συνεχη δονηση του cvt .

Περιμενω προσφορα με θερμαινομενα γκριπ , καγκελο προστασιας (Ειναι διακριτικο) και ποδια για κρυο !!
 


Zizik

Chauncey Gardiner
Moderator
Μηνύματα
39.748
Reaction score
64.260
Μόλις παρουσιάστηκε Forza 750 με ίδια μηχανικά αν θέλεις φθηνότερο και πιό σκουτερένιο, 79 και αναπαυτικότερη η σέλα απο 82 του X-Adv.

 





spylab

Wile E. Coyote Συντονιστής Θρησκευτικών
Moderator
Μηνύματα
9.669
Reaction score
21.747
Μα την εκανα βολτα και δεν μου αρεσε......
 



Τελευταια Μηνυματα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
160.790
Μηνύματα
2.542.583
Members
36.214
Νεότερο μέλος
georgedrama
Top