YPAO (RSC) Vs Audyssey multeq xt(32) (part 2)

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
8.365
Reaction score
9.418
Επανέρχομαι.

Με την βοήθεια του Αργύρη παραμετροποιήσαμε τον 7009.
Σαν κύρια ηχεία θέσαμε τα dali pico μιας και δεν υπήρχε άλλη δυνατότητα.

Το αποτέλεσμα έδειξε ακριβή μέτρηση αποστάσεων, το sub με λίγο μεγαλύτερη απόσταση από την πραγματική (λογικό διότι μεσολαβούν και τα ηλεκτρονικά), ώστε να έχει τον σωστό χρόνο, σχετικά με τα υπόλοιπα ηχεία. Άρα και αυτό δεν το πειράζουμε.

Στα υπόλοιπα τώρα. Μεγέθη κλπ, πάλι σωστές μετρήσεις.
Από ήχο τώρα! Σε σχέση με τα γούστα μου, (προσωπική δηλαδή άποψη) μιας και είμαι πολύ ευχαριστημένος από το ξεχωριστό δικάναλο σύστημα (βρίσκεται στον ίδιο ακριβώς χώρο), προτιμώ την απενεργοποίηση του συστήματος ισοστάθμισης. Έτσι έρχεται πιο καλά στα αυτιά μου και βρίσκεται κοντύτερα το αποτέλεσμα, στο δικάναλο σύστημα.

Έτσι ο Μαραντζ μου δουλεύει είτε με απενεργοποιημένο το audissey, είτε pure direct.

Τώρα, αμέσως με την επιστροφή από τις μικρές διακοπές, έχω πάλι δουλειά. Έφυγαν τα dali και την θέση τους πήραν τα klipsch rp 150m
Άρα πάλι μικρόφωνα κλπ κλπ. Όμως πάλι ξέρω που θα καταλήξω. Θα κάνει όλα τα γνωστά ο marantz και κατόπιν pure direct και άγιος ο Θεός. Ένας λόγος παραπάνω με επιλογή πλέον klipsch.

Και μια foto πριν την μεγάλη αλλαγή (με τα dali δηλαδή) για να έχετε μικρή άποψη για τον χώρο:
dali.jpg

[DOUBLEPOST=1534413175][/DOUBLEPOST]Δεν γνωρίζω τον λόγο, αλλά τώρα με marantz και πριν με αρκετούς yamaha, μονόδρομος (προσωπικά) το pure direct. Δείχνει πιο αληθινό, πιο φυσικό, πιο σωστό ηχητικά. Πάντα για μουσική όλα τα παραπάνω, είπαμε 90% μουσική ακρόαση και μόνο 10% πολυκάναλα αρχεία, στο σπίτι.
Επιβεβαιώνεται λοιπόν η επιλογή των εταιρειών να θέτουν στα στάνταρ τους την δυνατότητα Pure Direct.
 
Last edited:



argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
τα dali , αν και αλλη λιγκα (εισαγωγικη) ειναι μια ευχαριστη εκπληξη -
γιαυτο που παιζουν σε σχεση με αυτο που κοστιζουν.
Τα κλιπς βεβαια εχουν αλλα <χαρακτηριστικα> πιο ακριβα........
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
8.365
Reaction score
9.418
Πιστεύω ότι τα διάφορα ρυθμιστικά και παραμετροποιήσεις, έχουν να κάνουν και με τον χώρο. Ύστερα από μετρήσεις είδαμε με τον Αργύρη, ότι ο χώρος κρίνεται καλός. Υπάρχουν γύρω αρκετά πραγματάκια που μάλλον βοηθούν στην διόρθωση των αντανακλάσεων κλπ. Έτσι ο ήχος είτε με ενεργοποιημένο το audyssey είτε όχι, δεν έχει και μεγάλη διαφορά. Γιαυτό και δεν χρειάζομαι τις μικρές έστω διορθώσεις της παραμετροποίησης. Ας μας αναφέρει και ο Αργύρης την γνώμη του.
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
η αποψη μου ειναι το preference που λεει ο κυριακακης
ο χωρος σου για τις σταθμες που παιζει ειναι ευχαριστη εκπληξη
ουτε βρωμιζει τα μπασα σου , ουτε αισθητες τρυπες ή εξαρσεις εχεις απο τοα ηχεια σου
και προτιμω ο ακροατης να αναγνωριζει μονος του τα οποια <χαρακτηριστικα> εχει ο χωρος του
Παρα να του βαζω ιδεες τις οποιες μπορει να μην ακουει.....
Εννοηται οτι συζητω τα παντα......ο περιφεριακος σου ηχος , και το σηκωμα της σκηνης ειναι κατι που μονο εσυ το εζησες
Οι πετρες και τα ρουθουνισματα του kong ....ακομα και απο dvd
δωσαν ρεστα........αρθρωσεις διαλογων και κρισπι ντιτειλς - πλουσιο πεντακαθαρο περιφεριακο πεδιοα στο μαξιμουμ, με ηχειακια εισαγωγικα..............
Αλλα οπως ακουσες εχω τον τροπο να ξεμπουκωνω ηχεια .και συστηματα.......
Για να μετρησει σωστα το καθε οντισι θελει λιγη δουλιτσα πριν.......μετα παιζει σωστη μπαλα
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.036
Reaction score
90.356
για το τι αρέσει του καθενός να ακούει;
Αυτό.
Δυο μέλη αυτήν την εβδομάδα, με τυχαίους οικιακούς χώρους, προτιμούν να ακούν χωρίς eq. Της ίδιας εταιρίας. (Audyssey).
Και αν θυμάμαι καλά υπάρχουν και άλλοι παραπονούμενοι στο φόρουμ.

Τι φταίει; Το πρόγραμμα; Οι χρήστες; μη σωστή παραμετροποίηση; Συνήθεια στο λάθος;

Είναι τελικά απαραίτητη η παρέμβαση κάποιου calibrator?
 

Μηνύματα
2.576
Reaction score
4.327
Εγώ πιστεύω ότι φταίει το ότι είναι υποκειμενικό το πως γουστάρει να ακούει ο καθένας. Πέρα από κάποια βασικά πράγματα που είναι στάνταρ για όλους π.χ. χαμηλό rt και σωστές χαμηλές συχνότητες (χωρίς εξάρσεις και λακούβες) στις μεσουψηλές τα πράματα διαφέρουν. Αυτό που είδα εγώ βάζοντας το dirac δοκιμαστικά κανα 2 φορές, είναι ότι αν ακολουθήσεις τις γνωστές καμπύλες με πτώση -10 ή -15db το αποτέλεσμα ξενίζει κάπως. Πέρα από τις χαμηλές που κάνει φοβερή δουλειά από κει και πάνω είναι σαν να αλλοιώνει το χαρακτήρα του ηχείου. Δηλαδή ότι εκουαλάιζινγκ έχει προσπαθήσει να κάνει ο κατασκευαστής μέσω του παθητικού cross και των υλικών του, αναιρείται...
 
Last edited:

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
Αυτό.
Δυο μέλη αυτήν την εβδομάδα, με τυχαίους οικιακούς χώρους, προτιμούν να ακούν χωρίς eq. Της ίδιας εταιρίας. (Audyssey).
Και αν θυμάμαι καλά υπάρχουν και άλλοι παραπονούμενοι στο φόρουμ.

Τι φταίει; Το πρόγραμμα; Οι χρήστες; μη σωστή παραμετροποίηση; Συνήθεια στο λάθος;

Είναι τελικά απαραίτητη η παρέμβαση κάποιου calibrator?

αν δεν ηταν το οντισι μπορει να ηταν κατι αλλο
το οτι καποιος χρησιμοποιει το οντισι και τελικα δεν του αρεσει το απτελεσμα
1 μπορει να μετραει λαθος
2 μπορει να μετραει σωστα και απλα να μην του αρεσει
Στην πρωτη περιπτωση σηκωνει πολυ φαγωμαρα το θεμα.....οποτε ο καθενας κανει οτι τον φωτισει το Αγιο Πνευμα.....

ο καλιμπρειτορ αν δεν ξερει να το δουλεψει
πιθανο να μην αρεσει το αποτελεσμα στο χρηστη
ή
μπορει ο χρηστης να μην εχει συκωτια να πει τι αισθανεται μεσα του
Μπορει βεβαια και να του αρεσει για 2 λογους
ή να ακουει κουλα ......ή απλα να ακουει καλυτερα απο πριν ........λιγοτερη κουλαμαρα = περιοστερη χαρα
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
8.365
Reaction score
9.418
Στο θέμα με το ότι έχει να κάνει με το χαμηλό, μπορώ να συμφωνήσω και εγώ, κάνει δουλειά η παραμετροποίηση.
Από εκεί και πέρα, αρχίζει και μάλλον επεμβαίνει σε χροιές που δεν είναι σύμφωνες με τις προσωπικές μου προτιμήσεις.
Γενικά έχω προσέξει, ότι ανεβάζει υπέρμετρα τις υψηλές συχνότητες.
Θεωρώ λοιπόν ότι το ανέβασμα των υψηλών συχνοτήτων (και με τα dali, αλλά και με τα klipsch) κάθε άλλο παρά καλό κάνει.
Στην μουσική, μετά από λίγο χρονικό διάστημα, κουράζει. Πόσο μάλλον σε οικιακό κινηματογράφο. θα μου πει κανείς, ωραία γιατί δεν χρησιμοποιείς το ειδικό φίλτρο για αυτόν το σκοπό: Cinema EQ. Ε φίλτρα από εδώ, φίλτρα από εκεί, μην πω τι γίνεται στο τέλος...
[DOUBLEPOST=1534421838][/DOUBLEPOST]Και τελικά, ας γυρίσουμε και στο θέμα της μουσικής. Ας πούμε πως δεν διαθέτουμε av. Στο αντίπαλο λοιπόν κομμάτι, τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά! Ένα πλήκτρο για το volume και ένα για την επιλογή πηγής.... και τέλος! Λάθος άραγε βαδίζει αυτός ο κλάδος?

Μήπως τελικά όλα αυτά τα συστήματα είναι για να διορθώνουν τα λάθη των ίδιων των κατασκευών? Δηλαδή στους ενισχυτές stereo χαμηλής κατηγορίας βλέπουμε και εκεί διάφορα καλούδια (λάουντνες, μπάσα, πρίμα, eq πολλές φορές, κλπ), που σκοπό μοναδικό έχουν να καλύψουν τις ίδιες τους τις ατέλειες.
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
8.365
Reaction score
9.418
Και ολοκληρώνω την σκέψη μου:

Πχ το λάντουντες. Τι μας χρειάζεται υποτίθεται? Όταν έχομε ακρόαση σε χαμηλές εντάσεις ανεβάζει τα άκρα του σήματος, ώστε να έχομε υποτίθεται και πάλι πιο σωστό ακουστικό αποτέλεσμα. Μα ένας καλός και δυνατός ενισχυτής γεμίζει τα ηχεία μας από σχεδόν μηδενικής βάσης -έντασης! Περιττό λοιπόν φίλτρο για μία ποιοτική κατασκευή, γιαυτό και δεν την διαθέτει!
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.036
Reaction score
90.356
Και ολοκληρώνω την σκέψη μου:

Πχ το λάντουντες. Τι μας χρειάζεται υποτίθεται? Όταν έχομε ακρόαση σε χαμηλές εντάσεις ανεβάζει τα άκρα του σήματος, ώστε να έχομε υποτίθεται και πάλι πιο σωστό ακουστικό αποτέλεσμα. Μα ένας καλός και δυνατός ενισχυτής γεμίζει τα ηχεία μας από σχεδόν μηδενικής βάσης -έντασης! Περιττό λοιπόν φίλτρο για μία ποιοτική κατασκευή, γιαυτό και δεν την διαθέτει!
Όχι. Ο λόγος ειναι αυτός :
796CF9F6-FDD8-4978-B31A-1026ABA33388.png


Δηλαδη, αν ακούς μουσική ενα βράδυ σιγά, πες 50db, ολα τα μπάσα δεν ειναι ακουστά. Απλως δεν τα ακούς. Καθόλου.
Και γιαυτο χρειαζεσαι loudness, ή κουμπί Bass, για να τα τονίσεις.

Δηλαδή δεν ακούμε “συμμετρικά”, όσο πιο χαμηλά ειναι η στάθμη, τόσο λιγότερο μπάσο ακούμε.
Το διο ισχύει και για τα αλλο άκρο του φάσματος, αλλα λιγότερο.

(Προσέξτε πως μαζεύονται κοντά κοντά οι κόκκινες καμπύλες στο αριστερό άκρο του διαγράμματος)
 
Last edited:

Μηνύματα
3.944
Reaction score
6.235
Όχι. Ο λόγος ειναι αυτός :
View attachment 102995

Δηλαδη, αν ακούς μουσική ενα βράδυ σιγά, πες 50db, ολα τα μπάσα δεν ειναι ακουστά. Απλως δεν τα ακούς. Καθόλου.
Και γιαυτο χρειαζεσαι loudness, ή κουμπί Bass, για να τα τονίσεις.

Δηλαδή δεν ακούμε “συμμετρικά”, όσο πιο χαμηλά ειναι η στάθμη, τόσο λιγότερο μπάσο ακούμε.
Το διο ισχύει και για τα αλλο άκρο του φάσματος, αλλα λιγότερο.

(Προσέξτε πως μαζεύονται κοντά κοντά οι κόκκινες καμπύλες στο αριστερό άκρο του διαγράμματος)
Ακριβώς αυτό είχα γραψει και εγώ παλιοτερα για τις χαμηλές στάθμες και μου είχες πει να φτιάξω ένα ξεχωριστό προφίλ στο dirac χειροκινητα για όταν ακούω χαμηλά. Εξακολουθώ βεβαια να προτιμώ το pure direct σε χαμηλές εντάσεις μιας και δε το πολυεστησα σωστά το eq.
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
καθε χωρο ειναι boomy and woofy Που ελεγε ο χολμαν
απο εκει και μετα οταν ξυπνησεις τα δαιμονια του καθε χωρου με τις υψηλες σταθμες.....
καλυτερα να επεμβεις (αν μπορεις στο χωρο)
παρα να χωνεις φιλτρα αβερτα.........
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.036
Reaction score
90.356
Και αυτές οι καμπύλες ακουστότητας, (δηλαδη η γραφική παράσταση του πως ακούν οι άνθρωποι τις διαφορετικές συχνότητες σε κάθε ένταση), ειναι η αιτία που αποδεδειγμένα μας αρέσουν οι κατηφορικές καμπύλες:
(Πάμε παλι τα ίδια8-))
C4F9C267-E0E4-48B1-8BF0-AC4D16BCE6A7.png


Προσέξτε στο προηγούμενο διαγραμμα, στο ποστ #53, την καμπυλη στην στάθμη των 100db, αλλα και εκείνη των 80db.

Μεχρι το 2003 πιστεύαμε πως ακούμε σχεδον φλατ οταν ακούμε δυνατά (μπλε). Αλλά τελικά, ακόμα και σε στάθμη Reference ισχύει η κατηφόρα (κόκκινη) ;)

2018 έχουμε, ξυπνήστε :p

Και γ@μώ τα Reference δηλαδή :gotcha:
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
8.365
Reaction score
9.418
Πάντως επειδή έχω την μανία να έχω ακρόαση σε πολύ χαμηλές εντάσεις, δεν μου λείπει καθόλου το χαμηλό ή οι υψηλές στο σύστημά μου και ας μην διαθέτει την δυνατότητα λαουντνεσ. Εκεί όπου χρειάζεται χαμηλό δηλαδή, το διαθέτει και μάλιστα με απόλυτη αληθοφάνεια και άρα ευχαρίστηση.

και με τον μαραντζ, όταν χρησιμοποιούσα σαν pro σε συνδυασμό με τον τελικό μου, σε pure direct ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος, πάντα αναφέρομαι σε πολύ χαμηλές εντάσεις.
 


Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Και γιαυτο χρειαζεσαι loudness
οπως τα λεει ο dimi

εχεις μια καμπυλη σαν reference για υψηλες εντασεις και με loudness (οπως το audyssey dynamic eq σε καποιο mode) ακους πολυ ωραια και σε χαμηλες σταθμες......

αν δεν εχεις loudness τον πινεις.....το να φτιαχνεις καμπυλες δεν λεει και δεν πετυχαινει.

marantz η denon λοιπον αν θελετε loudness κ.λ.π. κολπα, που ειναι σε καλο επιπεδο υλοποιημενα .


Ιακωβε....με το αυτι εγινε το καλιμπρεισον ;
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
8.365
Reaction score
9.418
Μιας και το έφερε η κουβέντα,

YPAO VS AUDISSEY = πλέον ισοδύναμα σε δυνατότητες παραμετροποίησης, και εκεί που μάλλον υπερέχει το YPAO είναι στις επί πλέον δυνατότητες μετά τις βασικές ρυθμίσεις (dsp, ελεύθερη επέμβαση στις επί μέρους παραμετροποιήσεις). Αναφέρομαι σε αυτούς που τους αρέσουν οι επεμβάσεις σε ήχο και λοιπά παιχνίδια (προσομοιώσεις δηλαδή χώρων κλπ). Κάποια στιγμή δηλαδή θα θέλαμε να ζήσουμε την εμπειρία ενός γνωστού club πχ στον χώρο μας. Αυτό το διαθέτει με μεγάλη επιτυχία φυσικά, μόνο το YPAO!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.841
Μηνύματα
3.030.026
Members
38.505
Νεότερο μέλος
wendigo
Top