YPAO (RSC) Vs Audyssey multeq xt(32) (part 2)

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
8.365
Reaction score
9.418
Μπορεί και να τις χαμηλώνει! Πχ παλαιότερα αλλά και σε σύγχρονα μηχανήματα με την στάμπα THX , ΤΗΧ SELECΤ κατά την επιλογή αυτής της δυνατότητας κόβονται υψηλές συχνότητες.

Επίσης έχει αποδειχθεί ότι σε κινηματογραφικό περιβάλλον οι υπερβολικές υψηλές..... δεν!
 
Last edited:

Μηνύματα
247
Reaction score
245
Για δικαναλη ακροαση και γω σε pure direct παιζω με τον denon, με πολυ καλο αποτελεσμα στ' αυτακια μου. Σε πολυκαναλο εχω αφησει το χτ32 με μετρηση 8 θεσεων που εχω κανει, και αμφιταλαντευομαι μεταξυ reference και flat. δεν εχω κατασταλαξει ακομα.

Βλέπετε και ο Ανδρέας με klipsch παίζει, τυχαίο? Μάλλον όχι!
Klipsch 280f και denon 7200wa δηλωνω ερωτευμενος!
Ειναι οτι καλυτερο εχω αγορασει μεχρι τωρα για την δικη μου ταπεινη τσεπουλα!!
 

Μηνύματα
247
Reaction score
245
αποκλειεται να χαμηλωνει τις υψηλες και οχι μονο αυτο κανενα δε συμφερει να κανει μουντοτερο αποτελεσμα, ειδικα σε συχνοτητες που εχουν πολυ χαμηλη rt.
Κι ομως τις χαμηλωνει. Καπου λεει οτι xt32 το κανει αυτο για καποιο λογο που δε θυμαμαι. Μπορω το απογευμα που θα παω σπιτι να το δω και να σου πω τι ακριβως γραφει γι αυτο το λογο.
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
8.365
Reaction score
9.418
Klipsch 280f και denon 7200wa δηλωνω ερωτευμενος!
Ειναι οτι καλυτερο εχω αγορασει μεχρι τωρα για την δικη μου ταπεινη τσεπουλα!!
Γράψε κάτι και εσύ, γιατί εμένα με έχουν παρεξηγήσει ολίγον...
 

Μηνύματα
247
Reaction score
245
Γράψε κάτι και εσύ, γιατί εμένα με έχουν παρεξηγήσει ολίγον...
Δε λεω οτι ειναι ο καλυτερος συνδυασμος, αλλα στα δικα μου αυτια και τα δικα μου μουσικα ακουσματα, με ικανοποιει απολυτα προς το παρον. Το αυτι βεβαια ειναι αχορταγο οργανο, μπορει αργοτερα να αυξηθουν οι απαιτησεις μου και να θελω το κατι παραπανω, αλλα προς το παρον ειναι super.
Πιστευω οτι αν δεν ακουσεις ενα συνδυασμο απο μονος σου δε μπορεις να βγαλεις συμπερασμα. Το να λεει καποιος οτι τα klipsch ξυριζουν ή δε ξερω γω τι αλλο, προσωπικα δεν μου λεει τιποτα.
Τα ακουσα, τα λατρεψα, τα αγορασα!!
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
Κι ομως τις χαμηλωνει. Καπου λεει οτι xt32 το κανει αυτο για καποιο λογο που δε θυμαμαι. Μπορω το απογευμα που θα παω σπιτι να το δω και να σου πω τι ακριβως γραφει γι αυτο το λογο.
οπως ειχα πει τα παλια χρονια........κανει καταστολη σηματος -3db ...τον λογο τον ειχα εξηγησει
περα απο αυτο, στην custom curve κανει το ιδιο , για να μην εχεις τα ιδια αποτελεσματα
Limits of +/-3dB are imposed
on the vertical range (gain) of the target curve m
odifier so that
the target curve cannot consume the available headr
oom to the detriment of the equalization
range (Figure 14). Clicking or attempting to type i
n a number outside of this range will insert a
grip at the nearest allowed gain value.
Το time domain που ελεγε ο σωτηρακης ακομα να εφαρμοστει απο αλλο συστημα ισοσταθμισης...
και οχι μονο αυτο (συμπληρωνω εγω).
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
8.365
Reaction score
9.418
Πάντως από την στιγμή που επιβάλλεται να χρησιμοποιήσουμε την αυτόματη ισοστάθμιση, θεωρώ απαράδεκτη την μη δυνατότητα από τον χρήστη κάποιας διόρθωσης σύμφωνα με τις προτιμήσεις του.
 

I

iMAX 3D

Guest
Επίσης και εγώ που έχω ασχοληθεί πάρα πολύ με το ypao, τελικά δεν χρησιμοποιώ τίποτα από τις ρυθμίσεις του και τον θέτω σε κατάσταση pure direct.
Ο λόγος απλός: Επειδή ως γνωρίζετε είμαι klipshάκιας και μάλιστα φανατικός :D, Χάνω τις χροιές τους μετά από κάποια αυτόματη ή χειροκίνητη ρύθμιση!
Μετά από δύο χρόνια μελέτης και ενασχόλησης με τον RX V-3900 της Yamaha, προσπαθώντας, ανεπιτυχώς, να ρυθμίσω τα πάντα όλα, κατέληξα σε pure direct και εκεί θα μείνω για πάντα!
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
8.365
Reaction score
9.418
Από τις ημέρες που έγραφα τα παραπάνω έχουν γίνει αλλαγές, με αποτέλεσμα να φύγω ύστερα από πολλά χρόνια από την yamaha. Την στιγμή αυτή είμαι κάτοχος ενός marantz sr 7009 μηχάνημα το οποίο βρίσκεται από απόψεως σειράς, στην κορυφή της.

Και εκεί όμως συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.... Πολύς χρόνος ρυθμίσεων, δοκιμών, επεξεργασίας κλπ. Τελικά σε pure direct καταλήγω και εδώ. Συμπέρασμα: Οποιαδήποτε επέμβαση στον ήχο, αλλοιώνει το αποτέλεσμα, το κάνει ψεύτικο και έξω από την πραγματικότητα. Αυτή είναι και εμένα η άποψή μου!

Μου θυμίζει τις παλαιότερες εποχές, όταν αγοράζαμε οικονομικά μηχανήματα τα οποία για να έχουν κάποιο αποδεκτό άκουσμα, είχαν μια επιλογή η οποία ονομαζόταν loudness και ανέβαζε τεχνικά τα άκρα του ακουστικού φάσματος... φυσικά πέρα από κάποιο εντυπωσιασμό αρχικά δεν πετύχαινε απολύτως τίποτα.
 

I

iMAX 3D

Guest
Υπάρχει λόγος που από τη στιγμή που δουλεύω πλέον τον ενισχυτή μου σε pure direct, δε ζεσταίνεται; Με πρόγραμμα DSP που λειτουργούσε έως τώρα, έψηνα αυγό επάνω του. Με δεκάρι ανεμιστηράκι έκανα απαγωγή της ζέστης!
 


Μηνύματα
1.743
Reaction score
403
εχουμε καποιο pdf για το που πρεπει να τοποθετησουμε το mic του audyssey;

https://audyssey.zendesk.com/hc/en-us/articles/212347423-Microphone-placement-

τα λινκ που αναφερει ο Chris Kyriakakis δεν λειτουργουν..
αν και παρακατω αναφερει..

The first measurement is used to determine the distance and level of each speaker and it should be taken in the center-most position of the listening area. After that, it is recommended to take 6-8 more measurements throughout the listening area.

  1. The order of the measurements after the first one does not matter
  2. It is very important to avoid extreme positions including up against the back wall or too far outside angle spanned by the front Left and Right speakers. Taking measurements in these positions will cause MultEQ to make unnecessary adjustments
  3. Measurements should be at ear height with some small vertical variation
αλλαξε τιποτα απο τότε που τα έγραψε, γιατι εχουν περασει και 8 χρονια απο το παραπανω post του.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.016
Reaction score
45.189
Πρώτη θέση στη θέση ακρόασης. Αν η πολυθρόνα ή ο καναπές που κάθεσαι έχει ψηλή πλάτη ή κάθεσαι ξαπλωτα και το αυτό είναι κοντά στην πλάτη του καθίσματος βάλε το μικρόφωνο πιο ψηλά ή διώξεις την πολυθρόνα.
Μετά σε απόσταση το πολύ 60cm από την πρώτη θέση κάνε και τις άλλες 7 μετρήσεις.
 

Μηνύματα
1.743
Reaction score
403
Πρώτη θέση στη θέση ακρόασης. Αν η πολυθρόνα ή ο καναπές που κάθεσαι έχει ψηλή πλάτη ή κάθεσαι ξαπλωτα και το αυτό είναι κοντά στην πλάτη του καθίσματος βάλε το μικρόφωνο πιο ψηλά ή διώξεις την πολυθρόνα.
Μετά σε απόσταση το πολύ 60cm από την πρώτη θέση κάνε και τις άλλες 7 μετρήσεις.
Πολυθρόνα στυλ lazy boy και το έβαλα λίγο χαμηλότερα από την τέλος της πλάτης, οπότε δεν μπορούσε να μετρησει σωστά το subwoofer και Μου το έβγαλε ότι απέχει 2.85m ενω απέχει μόνο 50cm, είναι πίσω από την πλάτη της πολυθρόνας. Πάντως έκανε κουλά πράγματα αν και ο ήχος έφτιαξε. Βάζω reference ένταση 0 στον ενισχυτή και δεν με ενοχλεί η ένταση!
Επόμενο στάδιο να πάρω καμιά μέτρηση της προκοπής με το REW
Ευχαριστώ πολύ Βασίλη!
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.655
Reaction score
102.411
Όλα τα συστήματα ισοστάθμισης βγάζουν λάθος την απόσταση του sub. Δεν την πειράζουμε.
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
8.365
Reaction score
9.418
Τι τα θέλετε, το προηγούμενο τριήμερο ήμουν στο εξοχικό, εκεί εκτός του στερεοφωνικού μου, (C.A. a740, Marantz sacd dv 6600, Monitor Audio rx 6), υπάρχει και ένας παροπλισμένος yamaha rx v1600. Είπα να ασχοληθώ με πολυκάναλο σύστημα λοιπόν μετά από αρκετό καιρό για τον χώρο αυτό και τον σύνδεσα με τον C.A. σαν τελικό.
Αποτέλεσμα: Μου μπήκε στο μυαλό να τον αντικαταστήσω με τον 7009 μου και ας είναι αρχαίος για τον χώρο των av. Ο λόγος τα "παιχνίδια" του Yamaha και η Αληθοφάνεια στην δημιουργία τεράστιου ηχητικού πεδίου. Και αναφέρω μερικά, για να καταλάβουν οι κάτοχοι marantz - denon:

Για κινηματογραφικές πηγές:

1. STEREO - 2CH STEREO.
2. MUSIC VIDEO: Αυτό το πρόγραμμα παράγει ενθουσιώδη ατμόσφαιρα και επιτρέπει να αισθανόμαστε σαν να είμαστε πραγματικά σε jazz ή rock συναυλία.
3. ENTERTAINMENT: Game.
4. TV THEATER MONO MOVIE: Για παλαιές ταινίες. Παράγει δηλαδή καλύτερη αντήχηση για την δημιουργία βάθους με την χρήση μόνο του εμπρός ηχητικού πεδίου.
5. TV THEATER VARIETY/SPORTS.MOVIE THETER SPECTACLE: Δημιουργία ενός ευρύτατου ηχητικού πεδίου ενός 70mm κινηματογράφου. Αναπαραγάγει με ακρίβεια κάθε λεπτομέρεια της ηχητικής πηγής, κάνοντας απίστευτα αληθινό τόσο το video όσο και το ηχητικό πεδίο. (Κυρίως για dolby digital & DTS).
6. MOVIE THEATER SCI FI. Για ταινίες επιστημονικής φαντασίας. Δημιουργείται ευρύτατη και εκτεταμένη κινηματογραφική αίσθηση του χώρου. (Dolby surrround, digital, dts).
7. MOVIE THATER ADVENTURE. Μετατροπή παλαιών και κακογραμμένα αρχείων σε σύγχρονη κινηματογραφική απόδοση. Οι δε αντηχήσεις περιορίζονται όσον το δυνατό περισσότερο.
8. MOVIE THEATER GENERAL. Πάλι για παλαιά και κακογραμμένα αρχεία. Εδώ το εμπρός ηχητικό πεδίο είναι σχετικά περιορισμένο. Ανοίγει τον χώρο γύρω και πίσω, αλλά και εμπρός από την οθόνη περιορίζοντας όμως το echo εφφέ των συζητήσεων χωρίς να χάνεται η διαύγεια.
9. THX CINEMA.
10. THX CINEMA SURR EX.
11. DOLBY DIGITAL
12. DOLBY DIGITAL ENHANCED. (Εμπλουτισμένο D.D.)
13. D+PLii MOVIE SUR ENHANCED.
14. D+D EX: SUR STANDART.
15. D+D EX: SUR ENHANCED. (Το παραπάνω βελτιωμένο).
16. DTS SUR.
17. DTS SUR, ENHANCED. (Το παραπάνω βελτιωμένο).
18. DTS 96/24
19. DTS + PLII MOVIE ST.
20. DTS + PLII MOVIE ENHANCED. (Το παραπάνω βελτιωμένο).
21. DTS + DOLBY EX ST.
22. DTS + DOLBY EX ENHANCED. (Το παραπάνω βελτιωμένο).
23. DTS ES MTRX 6.1
24. DTS ES MTRX 6.1 ENHANCED. (Το παραπάνω βελτιωμένο).
25. DTS ES DSCRT 6.1-2
26. DTS ES DSCRT 6.1-2 ENHANCED. (Το παραπάνω βελτιωμένο).
27. DTS 96/24 ES S ST.
28. DTS 96/24 ES S ST. ENHANCED. (Το παραπάνω βελτιωμένο).
29. PRO LOGIC SUR STANDARD.
30. PRO LOGIC SUR ENHANCED. (Το παραπάνω βελτιωμένο).
31. PRO LOGIC IIX PLIIX MOVIE.
32. PRO LOGIC IIX PLII MOVIE.
33. PRO LOGIC IIX PLII GAME
34. DTS NEO CINEMA.

Για μουσική:

1. CONCERT HALL. Προσημείωση μεγάλης κυκλικής αίθουσας συναυλιών με περίπου 1700 θέσεις. Οι κολώνες και τα στολίσματα δημιουργούν εξαιρετικά περίπλοκες ανακλάσεις παράγοντας γεμάτο και πλούσιο ήχο.
2. JAZZ CLUB. Ακριβής αντιγραφή το club THE BOTTON LINE της Νέας Υόρκης (Χώρος 300 ατόμων).
3. ROCK CONSERT. Το λέει και το πρόγραμμα. Αντίγραφο ηχητικού πεδίου club του L.A.
4. ENTERTAINMENT disco. Προσημείωση disco. O ήχος είναι πυκνός και με μεγάλη συγκέντρωση.
και κατόπιν υπάρχουν τα παραπάνω γνωστά ψηφιακά dsp για μουσικά όμως αρχεία.

Επίσης σε κάθε από τα παραπάνω προγράμματα, υπάρχουν πάνω από 5 - 6 σημεία παραμετροποίησης που μπορούμε να επέμβουμε.
Είναι δυνατή επί πλέον η χρήση του παραμετρικού (προσοχή όχι απλού) ισοσταθμιστή.

Δεν θα επεκταθώ περισσότερο, αλλά μπορούν να μας αναφέρουν την γνώμη τους κάτοχοι των νεότερων yamaha που ασφαλώς από τότε θα έχουν πολύ μεγάλη βελτίωση.

Θα πείτε, καλά τι χρειάζονται όλα τα παραπάνω. Σωστά αν είστε της άποψης "pure direct", όπως εγώ μέχρι τώρα. Όμως μπορώ να πω ότι με εντυπωσίασαν όλες αυτές οι προτάσεις. Το κυριότερο είναι ότι ακόμη και αρχεία τα οποία δεν έχουν καμία προδιαγραφή - ποιότητα, ακούγονται πραγματικά εντυπωσιακά σαν να είχαν την ποιοτικότερη εγγραφή!

Συγνώμη για την πολυλογία μου.

Σίγουρα ο επόμενος μου θα είναι YAMAHA. (και ας μην έχει το μπλε φιλιστρίνι :)) !
 
Last edited:

Μηνύματα
6
Reaction score
2
Από YPAO δεν κατέχω πράγμα..όμως για το Audyssey multeq xt32 έχω να κάνω κάποιες επισημάνσεις

1ον. Το μικρόφωνο που συνοδεύει τους ενισχυτές....ούτε λόγος,το ξέρουν όλοι οι κάτοχοι ότι δεν..

Αυτόματο μέχρι κεραίας,είναι θεός και δεν κάνει λάθη.
Ειδικά στις αποστάσεις των ηχείων ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα,τώρα δεν γνωρίζω αν επειδή το έχω ρυθμισμένο σε κλίμακα του 0.01m παίζει αυστηρό ρόλο στην μέτρηση,κάποια στιγμή θα το δοκιμάσω

2ον. Δεν σου αφήνει να κάνεις καμία προσωπική παρέμβαση στο γούστο σου.Έχει μόνο ρύθμιση cross στις χαμηλές, Audyssey, Audyssey flat και Off.Δεν μου αρέσει αυτό όσο Θεός και αν νομίζει ότι είναι

3ον. Μου την σπάει που για μια διαφορά απόστασης των ηχείων από την θέση του μικροφώνου της τάξης του 0.10m σου αλλάζει την ένταση με βήμα 0.5db οπότε πηγαίνεις και το αλλάζεις χειροκίνητα στα ίδια επίπεδα

4ον Θεωρώ καραγκιοζιλίκι(Νο 1) να δίνεις 150 euro για να αγοράσεις μια άδεια για pro για τον ενισχυτή σου η οποία αν περάσει κάποιος καιρός ακυρώνεται και πρέπει να πάρεις καινούριο κωδικό από το site

5ον Απίστευτα σπαστικό που αν τύχει και πάρεις μέτρηση με το pro kit και παρόλο που θα την αποθηκεύσεις στο Pc σου για να την ξαναβάλεις σε περίπτωση που κάνεις update firmware στον ενισχυτή σου και χάσεις τις ρυθμίσεις(πράγμα που μου έτυχε) δεν αρκεί μόνο ο κωδικός της άδειας(που τον παίρνεις μόνο μέσω κωδικού μικροφώνου του pro installer) και το serial του ενισχυτή αλλά θα πρέπει να θυμάσαι και να γράψεις ακριβώς τα ίδια στοιχεία (από όσο κατάλαβα) του τεχνικού που έκανε την μέτρηση αν θυμάμαι καλά αλλιώς δεν το δέχεται..καραγκιοζιλίκι (Νο2) οπότε το παράτησα και έκανα νέα μέτρηση με το μικρόφωνο του ενισχυτή
ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΡΑΝΤΖ 8802Α ΜΠΟΡΕΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΙΣ ΤΙΣ ΡΥΘΜΗΣΕΙΣ ΤΟΥ FLAT STO EQ TOΥ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΕΙΡΑΞΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΣ ΣΤΟ EQ
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
Όλα τα συστήματα ισοστάθμισης βγάζουν λάθος την απόσταση του sub. Δεν την πειράζουμε.

To εχουμε ξαναπει αυτα πανω απο 10 χρονια....μια χαρα μετρανε (αν ξερει καποιος να μετρησει σωστα)
η οποια <λαθος> αποσταση μπαινει εσκεμενα για την χρονοκαθυστερη επεξεργασιας σηματος του ενισχυτη του σαμπ....
Και δεν ειναι τι ειχε πει το audyssey-thx (ειχα ανεβασει επισημες απαντησεις)
Αν καποιος εχει σαμπ με προδιαγραφη thx ....και μετρησει με την θεση thn 0n-off
βλεπει πως μετραει σωστα το καθε οντισι.......στην θεση ον..........
αυτα ......
 

Μηνύματα
1.996
Reaction score
864
Το έγραψα και σε παλαιότερο νήμα που άνοιξα οτι με απόλυτα κριτήρια το ypao στον 1050 είναι αρκετά συμπαθητικό ακόμα και για ακρόαση μουσικής.

Σε ταινίες είναι απλά υπέροχο.
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
To εχουμε ξαναπει αυτα πανω απο 10 χρονια....μια χαρα μετρανε (αν ξερει καποιος να μετρησει σωστα)
η οποια <λαθος> αποσταση μπαινει εσκεμενα για την χρονοκαθυστερη επεξεργασιας σηματος του ενισχυτη του σαμπ....
Και δεν ειναι τι ειχε πει το audyssey-thx (ειχα ανεβασει επισημες απαντησεις)
Αν καποιος εχει σαμπ με προδιαγραφη thx ....και μετρησει με την θεση thn 0n-off
βλεπει πως μετραει σωστα το καθε οντισι.......στην θεση ον..........
αυτα ......


Από: Warren Mansfield <[email protected]>
Θέμα: RE: FW: THX.COM - Contact THX

Ημερομηνία: Παρασκευή, 13 Φεβρουάριος 2009, 23:54



Oh, now I understand.

Yes, I agree with Audyssey. Some active subwoofers can show a long delay with automated systems.



This may be a real delay in the subwoofer itself or some kind of interaction between the subwoofer, the room and Audyssey. As this is not a THX Certified subwoofer, we have never tested it so I do not know if the delay is in the subwoofer itself.




Sent: Friday, February 13, 2009 12:50 PM

Subject: RE: FW: THX.COM - Contact THX



Hello again

thank you again

Now the real distance is 4,5m but the audyssey sound eq gives me 9 m

why?

this is official answer from audyssey labs

This one I could answer, sometimes there is a time delay in the crossover on the subs, there why the MultEQ Pro senses the delay and give you the extra distance.





Thanks for the patience..



Cris

Audyssey Laboratories
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.831
Μηνύματα
3.029.823
Members
38.504
Νεότερο μέλος
leftos
Top