- Μηνύματα
- 20.027
- Reaction score
- 14.111
Αεροδυναμικό (ακτίνες έχει, απλά είναι καλυμμένες με το 'φέρινγκ'), αλλά δεν είναι ο Κροκ...
Που είσαι εσύ?Μου λείψατε.
Αυτός είναι, και είναι έρωτας!!Κρόκ ποιός είναι ; Ο Πανκρόκ ;
Είναι για γλύγορους του χρονομέτρου, δεν έχει ακτίνες, είναι μαναχά με φύλλα carbonΑυτός έχει χαλασμένη την πίσω ρόδα. Είναι μαύρη και δεν έχει και ακτίνες. Τι σόι νέο, διαστημικό propulsion είναι αυτό ;
Δεν έχει ακτίνες από μέσα; νόμιζα ότι είχαν και απλά έμπαινε από πάνω το αεροδυναμικό κάλυμμα.Που είσαι εσύ?
Αυτός είναι, και είναι έρωτας!!
Είναι για γλύγορους του χρονομέτρου, δεν έχει ακτίνες, είναι μαναχά με φύλλα carbon
Άλλο ποδήλατο, άλλο κράνος.... τον έχασα!Αυτός είναι, και είναι έρωτας!!
Α, καλά. Εσύ ξέρεις λιγότερα και απο εμένα.Δεν έχει ακτίνες από μέσα; νόμιζα ότι είχαν και απλά έμπαινε από πάνω το αεροδυναμικό κάλυμμα.
Τι να καταλάβς αρέ, εδώ και εμείς ακόμα μαθαίνουμε.Δεν καταλαβαίνω ντίπ απο αυτά που λέτε αλλά επειδή σας πάω όλους που συμμετέχετε εδώ .... θα ήθελα να καταλαβαίνω χα χα.
Έτσι ήταν παλιά, πλέον εχουν κάποιες carbon ενισχύσεις εσωτερικά για ακαμψία και δεν ανοίγουν για συντήρησηΔεν έχει ακτίνες από μέσα; νόμιζα ότι είχαν και απλά έμπαινε από πάνω το αεροδυναμικό κάλυμμα.
Στον Μάσκ πες τα που ένα ραντάρ της προκοπής δεν έχει βγάλκει ακόμη, όλο αποσύρσεις είναι.Επί τη ευκαιρία, πόσο γαμάτο είναι το ραντάρ, παίζει να είναι και τα καλύτερα φράγκα που ξόδεψα για το ποδήλατο, σήμερα έβαλα το κεφάλι κάτ και το συμβουλεύομουν σε ότι και να με έλεγε, δεν γύρσα το κεφάλι ντίπ σαπίσω, παραδόξως δεν εμφάνισε τζούφιο αλάρμ, ούτε μια φορά.
Α έτσι εξηγείται, γιατί θυμάμαι ότι είχα δει κάποια άρθρα με φωτό και ακτίνες σε τέτοιους τροχούς!Τι να καταλάβς αρέ, εδώ και εμείς ακόμα μαθαίνουμε.
Επί τη ευκαιρία, πόσο γαμάτο είναι το ραντάρ, παίζει να είναι και τα καλύτερα φράγκα που ξόδεψα για το ποδήλατο, σήμερα έβαλα το κεφάλι κάτ και το συμβουλεύομουν σε ότι και να με έλεγε, δεν γύρσα το κεφάλι ντίπ σαπίσω, παραδόξως δεν εμφάνισε τζούφιο αλάρμ, ούτε μια φορά.
Απέφευγα λακκούβες, κακοτεχνίες, πήγαινα μες τη μέση του δρόμου, χαρης αυτού!!
Έτσι ήταν παλιά, πλέον εχουν κάποιες carbon ενισχύσεις εσωτερικά για ακαμψία και δεν ανοίγουν για συντήρηση
Εμένα 93 με τόσα όσο λέει το screenshot (τώρα το 125 που λέει, μπορεί να ήταν μηχανή μάλλον).Με προσπέρασαν 112 οχήματα με τις παρακάτ ταχύτητες View attachment 326984 View attachment 326985
Μιά χαρά είναι σε μέγεθος Γιώργο γαμπρός. Αντε και με ένα sworks ποδήλατο τώρα να το συνδυάσειςΕυχαριστώ! Μου φαίνεται λίγο ογκώδες στο κεφάλι μου. Είναι σίγουρα πιο μεγάλο από τα άλλα δύο που έχω. Θα το συνηθίσω.
Υπάρχει ενδεχόμενο να του κάνω την πρώτη του βόλτα αύριο.
Μιά χαρά όμορφο είναι. Κατά τα λοιπά η ποδηλασία σε ερασιτεχνικό επίπεδο είναι θέμα προπόνησης και σωματικών δυνατοτήτων τα ποδήλατα πρέπει να επιλέγονται βάσει μόστρας και μόνο. Δες το θέμα των εγγυήσεων, διάφοροι δίνουν εφ όρου ζωής που είναι επίσης σημαντικό ανεξάρτητα αν δεν μας αρέσει η μάρκα. Πχ η specialized έχει κατηγορηθεί για διάφορα αλλά δίνει εφ όρου για πλαίσιο ΚΑΙ τροχους (roval)Ακούω γνώμες για orbea και πχιο συγκεκριμένα για το Orka Aero M20lLTD
View attachment 326636
Μέχρι το Πάσχα θα πρέπει να έχω αποφασίσει, θα είναι δώρο του νονού
Δεν θέλει αυτούς που λες εσύ που όντως αντέχουν τα πάντα θέλει τους κάρμπον που είναι άλλου παππά ευαγγέλιο οπότε του πρότεινα bns που πετάγεται για επισκευές και ρυθμίσειςΤη προσωπική μου άποψη στη είπα, συ κάνε ότι γουστάρς.
Έχω πάψει να κοιτώ το βάρος των τροχών, σίγουρα παίζει καθοριστικό ρόλο στις επιδόσεις και σίγουρα δεν θα επιλέξω αυτούς με το υψηλότερο βάρος.
Πρέπει όμως να καταλάβεις κάτι, το φθηνό μπορεί να γίνει πολύ ακριβό.
Πάρε παράδειγμα τα θκάμ πάθει με τους τροχούς, έβαλα Racing Zero και ησύχασε το κεφάλιμ, έχω πάψει να τους τσεκάρω, ξέρω πως ότι και να τους κάνω θα δλέυουν χωρίς να χάσουν χιλιοστό.
Δεν πρόκειται να ξανά γίνω beta tester δίνοντας ένα τσουβάλι παράδες
Συμφωνώ αλλά: Στις αλουμινίου δίνει πολλά για τα λ7 που ζητάει. Στις κάρμπον υπάρχουν και καλύτερες προτάσεις + ότι είναι πανάκριβες (για να ψωνίσεις την εισαγωγική σειρά θες 1,5κ απ έξω δλδ χωρίς δυνατότητα σέρβις ή να παρακαλάς τον ροβάκη για εκπτώσεις. Και το αγόρι μας θέλει κάρμπον βλέπεις. Καλύτερη αγορά οι fulcrum racing zero db όλη η τεχνολογία στα κέντρα πάνω, ακτίνες μπετό, στεφάνι επίσης, καβαλάς και ξεχνάςΣωστά τα λες Σάκη, εγώ βασικά δεν επιλέγω ποδήλατο βάση ομορφιάς, αλλά λειτουργικότητας, το vertigine που έχω τώρα ας πούμε δεν με αρέσει ντίπ, η αίσθηση που έχς όμως όταν το καβαλάς είναι γαμάτη.
Λογικά έχω καταλήξει στο Orka επειδή πληρεί όλες τις προδιαγραφές out of the box, μια σελίτσα με carbon rails ίσως και φύγαμε!!
Όσο για τους τροχούς, μένω και επιμένω ότι η campagnolo είναι κορυφαία στο είδος, από όπου και αν το πχιάσεις είναι μοναδική, από το κλειστό στεφάνι χωρίς τρύπες για τις ακτίνες, από τα κέντρα, από τα κωνικά-ρυθμιζόμενα κεραμικά ρουλεμάν, δίνεις κάτι παραπάν αλλά έχς τελείως απριβλημάτιστα τροχάκια, αλεξίσφαιρα θα έλεγα!!
Τους έχω στο propel και μαμάνε. Αντοχή μπετό φαίνεται και στο μάτι αυτό άλλωστε. Προχώρα άφοβα, άλλωστε δικό σου εύρημα είναι αυτού του τύπου οι τροχοί. Για κάρμπον χίλιες φορές bns να τους αφήνεις για σέρβισ ότι πάθουν και με τους δεύτερους το διάστημα που δεν θα τους έχεις. Με αυτή την λογική κινείται ο φίλος σου ο Άγγελος στο ΤΤ, και ο Φώτης που έχει για το μάουντεν τους κάρμπον. Χαλάει φτιάχνει κλπ...Μες το μυαλόμ είσαι, επειδή δεν βλέπω να με αντέχουν οι carbon που έρχετε το orca, αυτούς τους fulcrum είχα στο μυαλόμ, με 30mm προφίλ θα κάτσουν μια χαρά στο orca, άλλωστε με το βαθύ προφίλ και τους ανέμους δεν τα πάω καθόλου καλά...
Ευχαριστώ, ξανά, για την πρόταση, Σάκη. Για αλλαγή ποδηλάτου, δεν με βλέπω. Προτιμώ να συνεχίσω να "δουλεύω" σε μένα.Μιά χαρά είναι σε μέγεθος Γιώργο γαμπρός. Αντε και με ένα sworks ποδήλατο τώρα να το συνδυάσεις
Ένας μεγάλος αθλητής που δεν έχει θέμα να του κάνουν κολλητήρι ερασιτέχνες σε προπόνηση
Δεν έχει ανάγκη από ηλεκτρισμό.Ένας μεγάλος αθλητής που δεν έχει θέμα να του κάνουν κολλητήρι ερασιτέχνες σε προπόνηση