- Μηνύματα
- 16.932
- Reaction score
- 54.808
Το...πρακτορείον (θολόν και κρύον);;;Έλα ρε, στο TAS ήταν ο Μιχάλης, μην είσαι αυστηρός μαζί του..
Ουδεμία έκπληξις για όσους είχαν συλλάβει τη διορατικότητα του spoiler από τον Ιούνιο 2016...
http://www.avsite.gr/forum/threads/Μόναχο-κατόπιν-εορτής.145390/page-12#post-2077753
Είναι αναμενόμενη η επιταγή της μόδας για βινυλιακή ανάνηψη,αφού η συλλογική ένδεια φαντασίας έχει οδηγήσει την πρώτη να νεκρανασταίνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα δημοφιλείς τάσεις περασμένων δεκαετιών.Είμαι ο μόνος που απο αυτό το τέστ βγάζω το συμπέρασμα οτι "κοίταξε να δείς η τέκνικς με μόλις 2000 ευρώ έφτιαξε ένα απο τα καλύτερα πικάπ στον κόσμο"? Και το ακούω και απο το στόμα του κλασικού τύπου που αγαπάει τον βαρύ αναλογικό ήχο?
Είναι φανερό οτι το βινύλιο πλέον αποκτά οπαδούς. Καθημερινά βλέπω στο facebook πικάπ μικρά, μεγάλα, με bluetooth, ασύρματα. Καινούργια πικάπ.
Το ψηφιακό φορμά φυσικά είναι πανταχού παρόν είτε σε φθηνό είτε σε ακριβό επίπεδο. Όμως δέν δίνει χρήμα στην audio αγορά. Διάφορα φορμά όπως το DSD και το MQA απλά ξαναζεσταίνουν τη σούπα για τους 5-6 χαιεντάδες που θα αγοράσουν ντάκ για να ακούσουν (πάλι) τη δισκογραφία των beatles και των doors.
Είναι επίσης σίγουρο οτι εξαιτίας του μεγέθους της η τέκνικς έχει πολλαπλάσια επίδραση στο stereophile απο όποια μικρο χαιεντο βιοτεχνία που στην έκθεση του Μονάχου στέλνει τα δύο άτομα που έχει ως προσωπικό για να γεμίσει ένα μικρό δωμάτιο.
Με λίγα λόγια πιο πολύ παιχνίδι μάρκετινγκ μεταξύ τέκνικς - φρέμερ μου φαίνεται παρά για κάτι σοβαρό το οποίο έχει κάποια επιστημονική ή τεχνική εξήγηση...
Η τεχνολογική πρόοδος από την άλλη πλευρά φροντίζει ούτως ώστε ο ΄΄αχυρώνας΄΄ της υψηλής πιστότητας να φαντάζει ολοένα και πιο ΄΄ξένος΄΄ απέναντι στους...΄΄γαϊδάρους΄΄ των βινυλιομηχανών.
Last edited: