WEISS DAC202 by avmentor

Μηνύματα
3.345
Reaction score
460
Απάντηση: WEISS DAC202 by avmentor

Ποτε θα κανουμε καμια ακροαση, να δουμε ρε παιδια τι γινετε?Ο μπατζανακης μου εχει απο αυτα που λετε,τα βαις,αμαρα,μακ,κ.τ.λ,με ηχεια ακτιβ atc 50.Αλλα δεν......Εχω ακουσει ατελειωτες ωρες αλλα κατι δεν μου αρεσει, εχω εντοποισει τι δεν μου αρεσει αλλα καλυτερα να μην το ανακοινωσω προς το παρων.Ο Γιαννης Μαρκου μου ειπε οτι μαλλον φταιει ο μακ.Ειδωμεν!Εν αναμονη ακροασης-συγκρισης λοιπον.
 

Μηνύματα
3.469
Reaction score
150
Μα εγώ δεν είπα ότι έχω σοβαρό σύστημα...:143:
Πάντως για να εξηγούμαι δια τα περι σοβαρότητας δεν λέω ότι ο Onkyo είναι ανάλογος των ηχείων και των τελικών μου αλλά του Γιάννη είναι σοβαρότατο μηχάνημα.
 

Μηνύματα
3.345
Reaction score
460
Απάντηση: WEISS DAC202 by avmentor

Παντως πιστευω οτι το μελλον ειναι μονοδρομος προς αυτα τα διαολακια.
 

Μηνύματα
3.345
Reaction score
460
Απάντηση: Re: WEISS DAC202 by avmentor

Πάντως για να εξηγούμαι δια τα περι σοβαρότητας δεν λέω ότι ο Onkyo είναι ανάλογος των ηχείων και των τελικών μου αλλά του Γιάννη είναι σοβαρότατο μηχάνημα.
Συμφωνω απολυτα Σωτηρη.Πιστευω και εγω οτι για σινεμα ειναι το απολυτο μηχανακι,στο στερεο δεν τον εχω ακουσει στο συστημα μου για να εχω αποψη,αλλα καποια στιγμη θα γινει και αυτο.Δεν μπορω να εχω τεκμειριωμενη αποψη σε κατι που δεν γνωριζω.Παντως στο σπιτι του Γιαννη που τον ακουσαμε τα πηγε αψογα.
 

Μηνύματα
4.356
Reaction score
1.772
Απάντηση: Re: WEISS DAC202 by avmentor

Εγώ έπαιξα και 24bit/96Khz αρχεία flac από Dire Straits μέχρι Krall, Anna Caram.



Πάντως εσείς θα με σκάσετε! Και θα κάτσω να ερευνήσω το γιατί ακούτε διαφορές κι εγώ όχι.


♦
επιτελους.

να εισαι σιγουρος οτι δεν θα βγης χαμενος.:602:
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
10
Re: Απάντηση: WEISS DAC202 by avmentor

Ποτε θα κανουμε καμια ακροαση, να δουμε ρε παιδια τι γινετε?Ο μπατζανακης μου εχει απο αυτα που λετε,τα βαις,αμαρα,μακ,κ.τ.λ,με ηχεια ακτιβ atc 50.Αλλα δεν......Εχω ακουσει ατελειωτες ωρες αλλα κατι δεν μου αρεσει, εχω εντοποισει τι δεν μου αρεσει αλλα καλυτερα να μην το ανακοινωσω προς το παρων.Ο Γιαννης Μαρκου μου ειπε οτι μαλλον φταιει ο μακ.Ειδωμεν!Εν αναμονη ακροασης-συγκρισης λοιπον.
Να το πεις, να το πεις - σίγουρα φταίνει ο MAC. Τι άλλο θα διαβάσω Θεέ μου. :143:
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.388
Reaction score
37.314
Re: Απάντηση: WEISS DAC202 by avmentor

Ο Γιαννης Μαρκου μου ειπε οτι μαλλον φταιει ο μακ.Ειδωμεν!
?????????

Μηπως το μηχανημα δεν ειναι Ελληνικης αντιπροσωπειας και ειναι παραεισαγωγη?:137:
Μηπως δεν περαστηκε καλα το λειτουργικο?:143:
Μηπως στην περιοχη δενεχιε καλο ρευμα για λαπτοπ?:144:

.......συνηθως παντως τα μακ φταινε
 

Μηνύματα
30.219
Reaction score
29.998
Απάντηση: WEISS DAC202 by avmentor

Ποτε θα κανουμε καμια ακροαση, να δουμε ρε παιδια τι γινετε?Ο μπατζανακης μου εχει απο αυτα που λετε,τα βαις,αμαρα,μακ,κ.τ.λ,με ηχεια ακτιβ atc 50.Αλλα δεν......Εχω ακουσει ατελειωτες ωρες αλλα κατι δεν μου αρεσει, εχω εντοποισει τι δεν μου αρεσει αλλα καλυτερα να μην το ανακοινωσω προς το παρων.Ο Γιαννης Μαρκου μου ειπε οτι μαλλον φταιει ο μακ.Ειδωμεν!Εν αναμονη ακροασης-συγκρισης λοιπον.

Πότε είπα εγω οτι φταίει το μακ που δεν άκουσες σπουδαία πράματα στον μπατζανάκη σου ρε αντώνη?
 

Μηνύματα
3.469
Reaction score
150
Re: Απάντηση: WEISS DAC202 by avmentor

Να το πεις, να το πεις - σίγουρα φταίνει ο MAC. Τι άλλο θα διαβάσω Θεέ μου. :143:

Αμέσως εσύ να παγιώσεις άποψη! Δεν είπε κανείς ότι ντε και καλά φταίει το MAC αλλά χιλια δυο μπορεί να έχουν γίνει μέσα εκεί από ρυθμίσεις. Δεν έχω MAC (ούτε και πρόκειτα ποτέ) αλλα ξέρω από τα PC ότι ανάλογα με το λειτούργικό και τους dirvers αν παρεμβάλεται το mixer των windows ειδικα παλαιότερα μπορούσες να φας sample rate conversion.

Χωρίς να ξέρεις πως είναι συνδεδεμένο το MAC, τι software τρέχει (π.χ. player) και πως είναι ρυθμισμένα τα output devices μη βγάζεις συμπεράσματα γιατί NAI υπάρχει περίπτωση να φταίει και το MAC. Όχι γιατί είναι MAC φυσικά.
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
10
Re: Απάντηση: WEISS DAC202 by avmentor

Αμέσως εσύ να παγιώσεις άποψη! Δεν είπε κανείς ότι ντε και καλά φταίει το MAC αλλά χιλια δυο μπορεί να έχουν γίνει μέσα εκεί από ρυθμίσεις. Δεν έχω MAC (ούτε και πρόκειτα ποτέ) αλλα ξέρω από τα PC ότι ανάλογα με το λειτούργικό και τους dirvers αν παρεμβάλεται το mixer των windows ειδικα παλαιότερα μπορούσες να φας sample rate conversion.

Χωρίς να ξέρεις πως είναι συνδεδεμένο το MAC, τι software τρέχει (π.χ. player) και πως είναι ρυθμισμένα τα output devices μη βγάζεις συμπεράσματα γιατί NAI υπάρχει περίπτωση να φταίει και το MAC. Όχι γιατί είναι MAC φυσικά.
Στο MAC απλά δεν υπάρχει καμία ρύθμιση απολύτως για αυτό είμαι απόλυτος. Αγόρασε mac, φέρτο σπίτι σου, συνέδεσε με firewire ένα dac και θα παίξεις στο 100%. Δεν χρειάζεσαι τίποτα άλλο.
 

Μηνύματα
3.469
Reaction score
150
Θα ήθελα λοιπόν να δούμε γιατί σε δυο σωστά υλοποιημένα μηχανάκια π.χ. Asus vs Weiss vs Α1 πρέπει να ακούμε διαφορές. Γιατί από τη στιγμή που η δουλειά τους είναι να αναπαράγουν το χ σήμα αναλλοίωτο κάτι πρέπει να συμβαίνει και να το αλλάζουν.


Με λίγα λόγια για να ακούμε διαφορές μιας και το input material είναι ίδιο, κάτι πρέπει να γίνεται κατά την αναπαραγωγή του.

Τι είναι αυτό? Αλλάγές έντασης σε διάφορα σημεία του frequency response curve? Τι αλλάζει? Τα decay times που είναι κατα βάση θέμα χώρου και αλλάζουν μόνο με EQ?

Για να υπάρχουν διαφορές όταν μετρηθούν με παλμογράφο πρέπει να υπάρχει διαφορά στο output αλλιώς τα χρυσά αυτιά ακούν ότι θέλουν. Αν υπάρχει εκεί διαφορά γιατί υπάρχει?

Ας απαντήσει κάποιος από αυτούς που κρίνουν και είναι γνώστες λοιπόν μπας και καταλήξουμε πουθενά.


Απλά σας ενημερώνω ότι σε αυτό τον πλανήτη των 6δις ανθρώπων υπάρχουν κι άλλοι γνώστες με άλλες απόψεις για αυτό καλό θα ήταν όταν δεν είμαστε αντικειμενικά αναγνωρισμένοι ως γνώστες στην επιστημονική κοινότητα να υποστηρίζουμε αυτά που λέμε με αναφορές στους αντικειμενικά ειδικούς. Αλλιώς ο καθένας λέει ότι θέλει.


Πάμε λοιπόν. Τι συμβαίνει στο σημά και ΠΡΕΠΕΙ να ακούγεται διαφορετικό? Τι κάνει το Weiss και τι τ'άλλα?
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Re: Απάντηση: WEISS DAC202 by avmentor

Στο MAC απλά δεν υπάρχει καμία ρύθμιση απολύτως για αυτό είμαι απόλυτος. Αγόρασε mac, φέρτο σπίτι σου, συνέδεσε με firewire ένα dac και θα παίξεις στο 100%. Δεν χρειάζεσαι τίποτα άλλο.
μιας και έχω μπερδευτεί με αυτό να σε ρωτήσω κάτι?αν πάς στο applications/utilities/audio midi setup
αυτό τι είναι?βλέπω έχει και ρυθμίσεις σχετικά με δειγματοληψίες και τέτοια...
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.388
Reaction score
37.314
Θεωρητικα παρα πολλοι υποστηριζουν πως σ ενα τελειο υλοποιημενο κυκλωμα δεν πρεπει να υπαρχουν ακουστικες διαφορες.(βεβαια ενα τετοιο κυκλωμα δεν εχω ακουσει0δει ακομα..).
ΑΠ την αλλη οτι δοκιμη κι αν εχω κανει η εχω ακουσει η εχω παρεβρεθει ακουω διαφορες.Οχι καλυτερο η χειροτερο παντα, αλλα διαφορετικο.

Τα Weiss λειτουργουν σε firewire επιπεδο.Οποτε εισαγουν-εξαγουν διαοφρετικα το σημα.

υγ..Να φταινε τα mac...δε νομιζω...
 

Μηνύματα
3.469
Reaction score
150
Re: Απάντηση: WEISS DAC202 by avmentor

Στο MAC απλά δεν υπάρχει καμία ρύθμιση απολύτως για αυτό είμαι απόλυτος. Αγόρασε mac, φέρτο σπίτι σου, συνέδεσε με firewire ένα dac και θα παίξεις στο 100%. Δεν χρειάζεσαι τίποτα άλλο.

Μιας και δεν έχω MAC δεν διαφωνώ και φυσικά δεν εννοούσα σύνδεση firewire. Και στο PC έτσι το έβαλα αλλά έχε υπ'όψιν στο PC μπορείς να το δεις είτε ως firewire σκέτο, είτε ως WASSAPI ή ως ASIO.

Εν πάσει περιπτώσι, δεν είναι το πρόβλημα αυτό ντε και καλά αλλά μπορεί ο άνθρωπος να είχε κάνει κάτι λάθος. Εμείς όμως δεν κάναμε.
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
10
Re: Απάντηση: WEISS DAC202 by avmentor

μιας και έχω μπερδευτεί με αυτό να σε ρωτήσω κάτι?αν πάς στο applications/utilities/audio midi setup
αυτό τι είναι?βλέπω έχει και ρυθμίσεις σχετικά με δειγματοληψίες και τέτοια...
Τίποτα δεν κάνεις εκει το αφήνεις 44.1
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Θα ήθελα λοιπόν να δούμε γιατί σε δυο σωστά υλοποιημένα μηχανάκια π.χ. Asus vs Weiss vs Α1 πρέπει να ακούμε διαφορές. Γιατί από τη στιγμή που η δουλειά τους είναι να αναπαράγουν το χ σήμα αναλλοίωτο κάτι πρέπει να συμβαίνει και να το αλλάζουν.


Με λίγα λόγια για να ακούμε διαφορές μιας και το input material είναι ίδιο, κάτι πρέπει να γίνεται κατά την αναπαραγωγή του.

Τι είναι αυτό? Αλλάγές έντασης σε διάφορα σημεία του frequency response curve? Τι αλλάζει? Τα decay times που είναι κατα βάση θέμα χώρου και αλλάζουν μόνο με EQ?

Για να υπάρχουν διαφορές όταν μετρηθούν με παλμογράφο πρέπει να υπάρχει διαφορά στο output αλλιώς τα χρυσά αυτιά ακούν ότι θέλουν. Αν υπάρχει εκεί διαφορά γιατί υπάρχει?

Ας απαντήσει κάποιος από αυτούς που κρίνουν και είναι γνώστες λοιπόν μπας και καταλήξουμε πουθενά.


Απλά σας ενημερώνω ότι σε αυτό τον πλανήτη των 6δις ανθρώπων υπάρχουν κι άλλοι γνώστες με άλλες απόψεις για αυτό καλό θα ήταν όταν δεν είμαστε αντικειμενικά αναγνωρισμένοι ως γνώστες στην επιστημονική κοινότητα να υποστηρίζουμε αυτά που λέμε με αναφορές στους αντικειμενικά ειδικούς. Αλλιώς ο καθένας λέει ότι θέλει.


Πάμε λοιπόν. Τι συμβαίνει στο σημά και ΠΡΕΠΕΙ να ακούγεται διαφορετικό? Τι κάνει το Weiss και τι τ'άλλα?
Μάλιστα...
Για να το πούμε πιο λιανά ρωτάς γιατί ένα κύκλωμα διαφέρει απο κάποιο άλλο σε ηχητικό αποτέλεσμα.
Η απάντηση λοιπόν σεαυτό είναι προφανής.Αν θεωρήσουμε λοιπόν οτι και τα δύο κυκλώματα έχουν τις ίδιες σχεδιαστικές αρχές όσον αφορά τη μελέτη τους...δηλαδή στη προκειμένη δύο κυκλώματα που προσπαθουν να αναπαράγουν τέλεια ένα ημίτονο χωρίς να το πειράζουν... τότε το ένα σέτ διαφορών μπορεί κάποιος να το βρεί στα tech specs.
Ta specs είναι απο λίγα -π.χ. να πούμε το θόρυβο- εως πολλά τα οποία κατατοπίζουν για την ποιότητα της συσκευής.Οπότε μία πρόχειρη και προφανής απάντηση θα ήταν να ελένξεις το s/n ratio, το THD%, να κάνεις αποκρίσεις κ.τ.λ.

Όμως αν θεωρήσουμε οτι και τα στάνταρντς των specs πλέον είναι απίστευτα υπερβολικά για την ποιότητα σήματος που θέλουμε να αναπαράγουμε τότε έρχεται ένα δεύτερο σετ μή ποιοτικά μετρήσιμο.Αυτό είναι οι αρμονικές.Στα specs συναντώνται ως THD% που όμως και αυτό δέν είναι αρκετό στο να περιγράψει τον ήχο.Δέν είναι διότι το thd μπορεί να είναι απίστευτα μικρό αλλα μπορεί οι αρμονικές της συσκευής να έχουν μέσα μία συνιστώσα υψηλής έντασης σε κρίσιμη συχνότητα η οποία όμως είναι πολύ μικρότερη απο τη φέρουσα αλλα πολύ κρίσιμη..Αν λοιπόν το τελικό σήμα το φανταστούμε ως ένα σύνολο φέρουσας και αρμονικών τότε θα έχεις αμέσως αμέσως αυτό που λέμε χροιά.Οι παράγοντες που δημιουργούν τις αρμονικές είναι πάρα πολλοί.Ουσιαστικά όμως αν σε δύο κυκλώματα μετρήσουμε το ίδιο αποτέλεσμα και δέν υπάρχουν αρμονικές τότε ο ήχος θα είναι ο ίδιος.
Στην περίπτωση μας...
Είναι φανερό οτι ένα ηχητικό κύκλωμα στην έξοδο του δέν έρχεται στο αυτί μας.Περνάει απο ενεργειακούς μετατροπείς όπως το ηχείο.Οι παραμορφώσεις που δέχεται εκεί είναι κτηνώδεις σε σχέση με αυτές που εισάγει το dac.
Επομένως το οτι σήμερα αλλα πιθανότατα και στο μέλλον τα dac θα είναι ίδια οφείλεται στο οτι το ίδιο το σήμα φέρει πολύ μικρές αρμονικές.Όσες απο αυτές είναι επικίνδυνες στο να επηρεάσουν κάποια κρίσιμη συχνότητα ξεσκίζονται στο ίδιο το ηχείο.

Κάλλιστα μπορεί κάποιος να πεταχτεί και να πεί οτι το ηχείο είναι κακό και δέν εκφράζει την αυτή παραμόρφωση.Όχι βέβαια.Τα μεγέθη είναι αρκετές δεκάδες διαφορά στο να είναι συγκρισιμα.
Πάντως νομίζω οτι ακομα και σήμερα η παραμόρφωση του dac είναι τόση όση χρειάζεται στο να δώσει χαρακτήρα σε ένα dac.Βέβαια όλα τα παραπάνω τα βάζουμε στο παιχνίδι αφού πούμε οτι δύο ντακ έχουν ίδια σπεκς.Αν δέν έχουν τότε αμέσως μπαίνουν παράγοντες που είναι κυριότεροι των ίδιων αυτών παραμορφώσεων.Και εκεί βέβαια οι διαφορές είναι εμφανείς.
Αλλα όταν μιλάμε για κορυφαία μηχανήματα τα πράματα είναι αλλιώς.
Στην underground σκηνή μάλιστα εμφανίζονται κατα καιρούς συνωμοσίες του playstation και του bluesky που δυστυχώς κατακεραυνώνονται απο τους νέους χαιεντάδες που πιστεύουν στα κλοκς .
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.462
Reaction score
145.822
Απάντηση: Re: WEISS DAC202 by avmentor

Θα ήθελα λοιπόν να δούμε γιατί σε δυο σωστά υλοποιημένα μηχανάκια π.χ. Asus vs Weiss vs Α1 πρέπει να ακούμε διαφορές. Γιατί από τη στιγμή που η δουλειά τους είναι να αναπαράγουν το χ σήμα αναλλοίωτο κάτι πρέπει να συμβαίνει και να το αλλάζουν.
Γιατί δεν υπάρχουν 2 μηχανάκια με ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά, με ίδιες μετρήσεις. Οι μετρήσεις των DAC είναι πολλές και περιγράφονται στο AES17.

εν ολίγοις, ναι, η δουλειά τους είναι "να αναπαράγουν το σήμα αναλλοίωτο" όπως απλοϊκά λες. Αλλά κανένα μηχάνημα δε το καταφέρνει αυτό. Όλα τα μηχανήματα έχουν τις δικές τους "αλλοιώσεις", πχ έχουν διαφορετική αρμονική παραμόρφωση σε συνάρτηση με την συχνότητα και την στάθμη του σήματος, όπως και διαφορετικό Jitter Susceptibility. Αν δε τις ακούς, υπάρχει κάπου κάπχιο πρόβλημα. Γιατί επιμένεις? Δε βαρέθηκες να λες τα ίδια;

Με λίγα λόγια για να ακούμε διαφορές μιας και το input material είναι ίδιο, κάτι πρέπει να γίνεται κατά την αναπαραγωγή του.

Τι είναι αυτό? Αλλάγές έντασης σε διάφορα σημεία του frequency response curve? Τι αλλάζει? Τα decay times που είναι κατα βάση θέμα χώρου και αλλάζουν μόνο με EQ?

Για να υπάρχουν διαφορές όταν μετρηθούν με παλμογράφο πρέπει να υπάρχει διαφορά στο output αλλιώς τα χρυσά αυτιά ακούν ότι θέλουν. Αν υπάρχει εκεί διαφορά γιατί υπάρχει?
Πολλά γίνονται κατά την αναπαραγωγή του "input material", όλα ακουστά και μετρήσιμα. Επαναλαμβάνω, δες το στάνταρ AES17.

Δε χρειάζονται χρυσά αυτιά (δε περιλαμβάνονται ούτε στο aes17).
Διαφορά υπάρχει γιατί τα μηχανήματα έχουν διαφορετικές επιδόσεις. Γιατί επιμένεις? Δε βαρέθηκες να λες τα ίδια;

Ας απαντήσει κάποιος από αυτούς που κρίνουν και είναι γνώστες λοιπόν μπας και καταλήξουμε πουθενά.
Έχουν απαντηθεί από πολλούς, γνώστες ή μη, αλλά δε δίνεις σημασία. Γιατί επιμένεις? Δε βαρέθηκες να λες τα ίδια;

Απλά σας ενημερώνω ότι σε αυτό τον πλανήτη των 6δις ανθρώπων υπάρχουν κι άλλοι γνώστες με άλλες απόψεις για αυτό καλό θα ήταν όταν δεν είμαστε αντικειμενικά αναγνωρισμένοι ως γνώστες στην επιστημονική κοινότητα να υποστηρίζουμε αυτά που λέμε με αναφορές στους αντικειμενικά ειδικούς. Αλλιώς ο καθένας λέει ότι θέλει.
Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα στο Hi-End. Ο καθένας λέει ότι θέλει. Εκεί είναι βασισμένο το πρόβλημα. Τα 6 δις ανθρώπων χωρίς τα απαραίτητα εφόδια (γνώσεις), ότι κ να λένε, ακόμα κι αν συμφωνούν όλοι μεταξύ τους, εντάσσεται στο ίδιο ακριβώς πλαίσιο:"ο καθένας λέει ότι θέλει".

Αν λες πως είναι σωστό να βασίζεσαι μόνο σε άτομα που είναι "αντικειμενικά αναγνωρισμένοι ως γνώστες στην επιστημονική κοινότητα", εσύ ο ίδιος δε το τηρείς, καθώς δεν βασίζεσαι σε αυτά που λεν κι αυτοί. Σου είπε κάποια πράγματα ο Θέμης. Έχει γράψει κατεβατά επί κατεβατών ο Σταματάκος. Εσύ βγάζεις και το Θέμη και το Σταματάκο άσχετους και τσαρλατάνους με τα γραφόμενά σου, εσύ δε τηρείς τη λογική σου να ακούμε τους "αναγνωρισμένους γνώστες στην επιστημονική κοινότητα", οπότε αποδεδειγμένα πλέον, λες και συ ότι θες, όπως όλοι αυτοί που δήθεν κατηγορείς γιατί λεν ότι θέλουν στο χώρο του ήχου. Γιατί επιμένεις? Δε βαρέθηκες να λες τα ίδια;

Πάμε λοιπόν. Τι συμβαίνει στο σημά και ΠΡΕΠΕΙ να ακούγεται διαφορετικό? Τι κάνει το Weiss και τι τ'άλλα?
Δες εδώ ρε συ τι κάνει το Weiss, δες από αυτούς που ξέρουν. Δε το ακούς; ε, καλύτερα, να μη χρειάζεται να το αγοράσεις. Το γιατί δε το ακούς είναι δικό σου πρόβλημα. Αν δε μπορείς να το λύσεις μόνος σου, φώναξε κάπχιον ειδικό. Αν δε σε ενδιαφέρει, αν περνάς καλά και σου αρέσει ο ήχος σου, σταμάτα να ασχολείσαι. Αλλά να καταλήγεις μετά από δεκάδες σελίδων τρολιάσματος στο ερώτημα "τι κάνει το Weiss" είναι σα να απαξιώνεις οτιδήποτε έχει ως τώρα γραφτεί, σα να μη μπήκες ποτέ στο site του Weiss 202 να δεις τι κάνει το ρημάδι. Δε ξέρεις τι κάνει το ένα και τι κάνει το άλλο και γιατί ακούγονται διαφορετικά; μπες εδώ και διάβασε και μάθε γιατί ακούγονται διαφορετικά, δες και πόσο διαφορετικές μετρήσεις έχουν. Μέχρι και αρχεία ήχου φτιάχνει πλέον ο Σταματάκος με το τασκαμ, που φαίνεται σαφώς η διαφορά στον ήχο τους, από οποιοδήποτε σύστημα χωρίς πρόβλημα. Γιατί επιμένεις? Δε βαρέθηκες να λες τα ίδια;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.462
Reaction score
145.822
Απάντηση: Re: WEISS DAC202 by avmentor

απο τους νέους χαιεντάδες που πιστεύουν στα κλοκς .
σου δίνω απαντήσεις και σχόλια από 2 "αναγνωρισμένους γνώστες στην επιστημονική κοινότητα", πχ από παλιούς στουντιάδες (που δε γράφουν σε φόρουμ όπως εδώ που "ο καθένας λέει ότι θέλει") κι όχι από νέους χαιεντάδες:

I picked up the Antlope clock about 2 weeks ago and all I can say is that as soon as we connected it we heard dramatic changes in the sound quality. It sounds more cohesive, the top end is smooth and the low end is clearer than the Big Ben or any clock I have ever used. When we switched back and forth beetween the Big Ben and the Antelope, The Big Ben sounded distorted and harsh. I am not used to having such a dramatic change from a clock, when I first tried the Big Ben , I thought it sounded a little better and took care of some pops and clicks and maybe was a little smoother. But the Antelope clock is incredible. I also gave CD's with A/B mixes to engineers in the studio, without telling them what the differnce is and they both picked the Antelope mix over the Big Ben, everybody saying that it was easier to listen to and it sounded polished. Anybody who has been in the studio has been floored of what a clock can do for audio. If you have any other questions , please don't hesitate to ask.
Using Pro Tools HD with Antelope is like having a completly different sounding system. Using the same converters, cables , monitoring, etc.
μάλλον εσύ είσαι ο "νέος" στο θέμα. δε πειράζει, εδώ ο καθένας λέει ότι θέλει.:138::137::136:

Προσωπικά πάντως, ως "ασχετος" που είμαι, μέσα στα χαριτωμένα πλαίσια του φόρουμ μας όπου "ο καθένας λέει ότι θέλει", είπα και γω το μακρύ και το κοντό μου, με μπόλικη δόση χιούμορ όπως πάντα, είπα "τζίτερ". Μέχρι κ το site της αντιλόπης σας έδειξα, μέχρι και για ατομικό ρολόι μίλησα, για να ρίξετε λίγο διάβασμα, μπας και ξεστραβωθείτε. Αλλά στου κουφού την πόρτα, δεν ακουν διαφορές...:136:
 

Μηνύματα
74
Reaction score
1
Απάντηση: Re: WEISS DAC202 by avmentor

Μάλιστα...
Για να το πούμε πιο λιανά ρωτάς γιατί ένα κύκλωμα διαφέρει απο κάποιο άλλο σε ηχητικό αποτέλεσμα.
Η απάντηση λοιπόν σεαυτό είναι προφανής.Αν θεωρήσουμε λοιπόν οτι και τα δύο κυκλώματα έχουν τις ίδιες σχεδιαστικές αρχές όσον αφορά τη μελέτη τους...δηλαδή στη προκειμένη δύο κυκλώματα που προσπαθουν να αναπαράγουν τέλεια ένα ημίτονο χωρίς να το πειράζουν... τότε το ένα σέτ διαφορών μπορεί κάποιος να το βρεί στα tech specs.
Ta specs είναι απο λίγα -π.χ. να πούμε το θόρυβο- εως πολλά τα οποία κατατοπίζουν για την ποιότητα της συσκευής.Οπότε μία πρόχειρη και προφανής απάντηση θα ήταν να ελένξεις το s/n ratio, το THD%, να κάνεις αποκρίσεις κ.τ.λ.

Όμως αν θεωρήσουμε οτι και τα στάνταρντς των specs πλέον είναι απίστευτα υπερβολικά για την ποιότητα σήματος που θέλουμε να αναπαράγουμε τότε έρχεται ένα δεύτερο σετ μή ποιοτικά μετρήσιμο.Αυτό είναι οι αρμονικές.Στα specs συναντώνται ως THD% που όμως και αυτό δέν είναι αρκετό στο να περιγράψει τον ήχο.Δέν είναι διότι το thd μπορεί να είναι απίστευτα μικρό αλλα μπορεί οι αρμονικές της συσκευής να έχουν μέσα μία συνιστώσα υψηλής έντασης σε κρίσιμη συχνότητα η οποία όμως είναι πολύ μικρότερη απο τη φέρουσα αλλα πολύ κρίσιμη..Αν λοιπόν το τελικό σήμα το φανταστούμε ως ένα σύνολο φέρουσας και αρμονικών τότε θα έχεις αμέσως αμέσως αυτό που λέμε χροιά.Οι παράγοντες που δημιουργούν τις αρμονικές είναι πάρα πολλοί.Ουσιαστικά όμως αν σε δύο κυκλώματα μετρήσουμε το ίδιο αποτέλεσμα και δέν υπάρχουν αρμονικές τότε ο ήχος θα είναι ο ίδιος.
Στην περίπτωση μας...
Είναι φανερό οτι ένα ηχητικό κύκλωμα στην έξοδο του δέν έρχεται στο αυτί μας.Περνάει απο ενεργειακούς μετατροπείς όπως το ηχείο.Οι παραμορφώσεις που δέχεται εκεί είναι κτηνώδεις σε σχέση με αυτές που εισάγει το dac.
Επομένως το οτι σήμερα αλλα πιθανότατα και στο μέλλον τα dac θα είναι ίδια οφείλεται στο οτι το ίδιο το σήμα φέρει πολύ μικρές αρμονικές.Όσες απο αυτές είναι επικίνδυνες στο να επηρεάσουν κάποια κρίσιμη συχνότητα ξεσκίζονται στο ίδιο το ηχείο.

Κάλλιστα μπορεί κάποιος να πεταχτεί και να πεί οτι το ηχείο είναι κακό και δέν εκφράζει την αυτή παραμόρφωση.Όχι βέβαια.Τα μεγέθη είναι αρκετές δεκάδες διαφορά στο να είναι συγκρισιμα.
Πάντως νομίζω οτι ακομα και σήμερα η παραμόρφωση του dac είναι τόση όση χρειάζεται στο να δώσει χαρακτήρα σε ένα dac.Βέβαια όλα τα παραπάνω τα βάζουμε στο παιχνίδι αφού πούμε οτι δύο ντακ έχουν ίδια σπεκς.Αν δέν έχουν τότε αμέσως μπαίνουν παράγοντες που είναι κυριότεροι των ίδιων αυτών παραμορφώσεων.Και εκεί βέβαια οι διαφορές είναι εμφανείς.
Αλλα όταν μιλάμε για κορυφαία μηχανήματα τα πράματα είναι αλλιώς.
Στην underground σκηνή μάλιστα εμφανίζονται κατα καιρούς συνωμοσίες του playstation και του bluesky που δυστυχώς κατακεραυνώνονται απο τους νέους χαιεντάδες που πιστεύουν στα κλοκς .[/QUOTE]

Αλλο ενα κορυφαιο ποστ :142::142::142::142:μεσα στα υπολοιπα απειρου καλλους
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.462
Reaction score
145.822
Απάντηση: Re: WEISS DAC202 by avmentor

Αλλο ενα κορυφαιο ποστ :142::142::142:μεσα στα υπολοιπα απειρου καλλους
γιατί το λες αυτό? πιστεύεις στα κλοκς? :138:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.588
Μηνύματα
3.056.193
Members
38.577
Νεότερο μέλος
anquan
Top