- Μηνύματα
- 4.059
- Reaction score
- 777
επίσης δέν παρεξηγούμαστε νομίζω...:116:
Έ, καλά, οι Κορίνθιοι είναι πάντα μέσαααααααααα!:126:Γιατι μπρε...οι αλλοι παρακατιανοι ειμαστε και δε σε αρεσουμε για .......:136:
Πες ένα παράδειγμα να σε καταλάβω. Ρωτάω γιατί είμαι αρκετά χρόνια στο ιντερνετικό κουρμπέτι και δεν έχω διαπιστώσει κάτι τέτοιο.Όμως αν μπορούσα να πάρω κάτι απο εκείνα τα φόρουμ θα ήταν ο σεβασμός στις απόψεις.Και δέν εννοώ απόψεις του τύπου 'μου αρέσει" αλλα απόψεις επιστημονικές οι οποίες έχουν κάποια βάση απλά δέν τυγχάνουν ευρείας αποδοχής.
Εδώ παρατηρείται το αντίθετο και από εκεί ξεκινά να χύνεται το γάλα. Κάποιοι δεν σέβονται τις απόψεις/απαντήσεις τεχνικού επιπέδου και προσπαθούν να επιβάλουν την υποκειμενική τους άποψη σχεδόν σε κάθε τεχνικό tread. Αυτό όχι μόνο δεν είναι λογικό αλλά τελικά, στο AVSite δεν είναι αποδεκτό. Αυτό εξηγώ λέγοντας, όποιος θέλει καλώς, όποιος δεν θέλει ας πάει αλλού. Δεν έχουμε καμία κάψα να εγκρίνουμε ή να απορρίπτουμε επισκέπτες. Έχουμε όμως την υποχρέωση να τηρούμε κάποιες αρχές με τις οποίες πορευόμαστε εδώ και χρόνια, από τότε που υπήρχε και η κατηγορία που λέγαμε high end. Ποτέ δεν θέλαμε να δούμε το audio σαν "κατανάλωση" και ούτε πρόκειται. Αυτή ήταν και θα είναι η μεγάλη δύναμη του AVSite.Αλλα ακόμα και αν οι απόψεις προέρχονται καθαρά απο υποκειμενικούς παράγοντες οφείλουν να είναι σεβαστές.
Ας πούμε είναι γνωστό οτι οι αρμονικές παραμορφώσεις των λαμπάτων ενισχυτών "ακούγονται" πιο καλά απ ότι των τρατζιστοράτων.Γι αυτό πιθανότατα ο ενισχυτής tragikos που παρουσιάσατε να έχει σχετικά ευχάριστο άκουσμα παρ ότι στα σίγουρα θα ακούγεται σαν να παίζει μία υλοποίηση του 60.Πες ένα παράδειγμα να σε καταλάβω. Ρωτάω γιατί είμαι αρκετά χρόνια στο ιντερνετικό κουρμπέτι και δεν έχω διαπιστώσει κάτι τέτοιο.
έτσι ναι...πάντως εγώ δέν βρίσκω άτομα που θέλουν να επιβάλουν.Ίσως βρίσκω άτομα που πιστεύουν σε κάτι επειδή το άκουσαν αλλα δέν είδα κάποιος να επιβάλλει...Εδώ παρατηρείται το αντίθετο και από εκεί ξεκινά να χύνεται το γάλα. Κάποιοι δεν σέβονται τις απόψεις/απαντήσεις τεχνικού επιπέδου και προσπαθούν να επιβάλουν την υποκειμενική τους άποψη σχεδόν σε κάθε τεχνικό tread. Αυτό όχι μόνο δεν είναι λογικό αλλά τελικά, στο AVSite δεν είναι αποδεκτό. Αυτό εξηγώ λέγοντας, όποιος θέλει καλώς, όποιος δεν θέλει ας πάει αλλού. Δεν έχουμε καμία κάψα να εγκρίνουμε ή να απορρίπτουμε επισκέπτες. Έχουμε όμως την υποχρέωση να τηρούμε κάποιες αρχές με τις οποίες πορευόμαστε εδώ και χρόνια, από τότε που υπήρχε και η κατηγορία που λέγαμε high end. Ποτέ δεν θέλαμε να δούμε το audio σαν "κατανάλωση" και ούτε πρόκειται. Αυτή ήταν και θα είναι η μεγάλη δύναμη του AVSite.
...
Μακάρι να ήταν τα μοναδικά. Σε έναν ενισχυτή παίζουν πολλά πράγματα ρόλο (ισχύς, παραμορφώσεις κλπ κλπ). Σιγά σιγά θα τα δούμε όλα...Τελος για να επιστρεψω στο αρχικο θεμα. Ειναι τα διαγραμματα που ξεκινησε ο Σπυρος τα μονα που παιζουν ρολο στην εκτιμηση ενος ενισχυτη η υπαρχουν κι αλλοι παραγοντες που παιζουν τον δικο τους ξεχωριστο ρολο?
Ένας καλός ενισχυτής είναι καλός παντού. Αν κάπου δεν τα πάει καλά σημαίνει ότι η αρχική σχεδίαση δεν είναι σωστή.Εαν στους υπολοιπους τομεις που πιθανον υπαρχουν, ο ακριβος ενισχυτης τα παει καλα, ενδεχομενως βγαινει ενα τελικο αποτελεσμα που ο ενισχυτης σε καποιους τομεις διαπρεπει (?) και σε καποιους αλλους ειναι πολυ λιγος για τα λεφτα που τον ζητανε.
αναφέρεσαι στο γνωστό θέμα των άρτιων και περιττών αρμονικών παραμορφώσεων, καθώς και στον τρόπο που γίνονται αντιληπτές από το αυτί μας, αλλά και στη σχέση τους με τη βασική-θεμελιώδη αρμονική. το θέμα αυτό έχει μελετηθεί διεξοδικότατα από διάφορους, αρκεί ένα γκούγλιασμα για να δεις του λόγου το αληθές.Ας πούμε είναι γνωστό οτι οι αρμονικές παραμορφώσεις των λαμπάτων ενισχυτών "ακούγονται" πιο καλά απ ότι των τρατζιστοράτων.Γι αυτό πιθανότατα ο ενισχυτής tragikos που παρουσιάσατε να έχει σχετικά ευχάριστο άκουσμα παρ ότι στα σίγουρα θα ακούγεται σαν να παίζει μία υλοποίηση του 60.
αυτός είναι ένας σημαντικός μή όμως αρκετά αντικειμενικός παράγοντας που ίσως δίνει μία κάποια ποιότητα στο θέμα λάμπα.Βέβαια αυτή η "άποψη" μπορεί εύκολα να χτυπηθεί.ακόμα χειρότερα επειδή η υπόθεση δέν έχει χρήμα το όλο αποτέλεσμα είναι να μήν υπάρχει και σχετική μελέτη στην ερευνητική κοινότητα.
Στον τομεα που η συγκεκριμενη σχεδιαση του ενισχυτη δεν ειναι σωστη, ποσο δυσκολο ειναι να ξανασχεδιαστει και να γινει σωστη?Μακάρι να ήταν τα μοναδικά. Σε έναν ενισχυτή παίζουν πολλά πράγματα ρόλο (ισχύς, παραμορφώσεις κλπ κλπ). Σιγά σιγά θα τα δούμε όλα...
Ένας καλός ενισχυτής είναι καλός παντού. Αν κάπου δεν τα πάει καλά σημαίνει ότι η αρχική σχεδίαση δεν είναι σωστή.
α ναί?εγώ νόμιζα οτι ήταν ένα θέμα που δέν έχει σκαλιστεί διεξοδικά.τουλάχιστον απο την επιστημονική κοινότητα το τονίζω!!!!αναφέρεσαι στο γνωστό θέμα των άρτιων και περιττών αρμονικών παραμορφώσεων, καθώς και στον τρόπο που γίνονται αντιληπτές από το αυτί μας, αλλά και στη σχέση τους με τη βασική-θεμελιώδη αρμονική. το θέμα αυτό έχει μελετηθεί διεξοδικότατα από διάφορους, αρκεί ένα γκούγλιασμα για να δεις του λόγου το αληθές.
εγώ δέν σου είπα οτι είναι καλό βρε!!!απλά ανέφερα οτι θα είναι ξεκούραστο λόγω λαμπίλας και υπο συνθήκες θα παίξει αννθρώπινα.πιο πάνω νομίζω είχα γράψει οτι θα θυμίζει και ήχοδεκαετίας του 60:137:ακόμα και στο στερεοφίλ που υπάρχει το ριβιού για το εν λόγω διαμάντι, τον βαβάκ, το εξηγούν οι άνθρωποι. Εκεί έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να διαβάσεις τα σχόλια του άτκινσον στο τέλος των μετρήσεων, είναι θα έλεγα όλ δι μάνεϊ...:126:
Στον τομεα που η συγκεκριμενη σχεδιαση του ενισχυτη δεν ειναι σωστη, ποσο δυσκολο ειναι να ξανασχεδιαστει και να γινει σωστη?
Παντως εδω εχουμε ενα θεμα.Άλλες φορές είναι εύκολο, άλλες ακατόρθωτο. Και αυτό πάλι έχει να κάνει με πάρα πολλούς παράγοντες. Ο βασικός είναι η αρχική επιλογή τοπολογίας από τον σχεδιαστή. Από εκεί και πέρα έχουμε πολλές παραλλαγές στο ίδιο θέμα...
δηλαδή ας γίνω πιο σαφής...να ρωτήσω κάτι θεωρητικό?
πώς γίνεται μέσω του παλμού των 10khz να βρώ τη συμπεριφορά του ενισχυτή στα χαμηλά?κανονικά αυτό δέν απαιτεί παλμό μικρότερης συχνότητας?
Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα παρατήρηση...Παντως εδω εχουμε ενα θεμα.
Δηλαδη οταν ενας κατασκευαστης δεν ειναι χτεσινος, και πουλαει απο ακριβα εως παρα πολυ ακριβα, στελνοντας μαλιστα τα μηχανηματα του σε ριβιου (γνωριζοντας οτι και θα μετρηθουν), ειμαι σιγουρος οτι θα επιθυμουσε τα μηχανηματα του να μην εχουν κουσουρια απο τεχνικης πλευρας. Εαν λοιπον δεν τα καταφερνε καποια φορα, δεν ειναι λογικο οτι την επομενη κατι θα εκανε για να μην εχει τα ιδια προβληματα? Και βεβαια ενδιαφερον θα ηταν να ξεραμε αν τα προβληματα τα παρουσιαζει ενα μοντελο ενισχυτη η το συνολο των κατασκευων του.
Βεβαια απο την αλλη το παρων αρθρο δεν εχει σκοπο να αποδειξει αν μια εταιρια ειναι καλη η οχι αλλα να μας βοηθησει να διαβαζουμε και να καταλαβαινουμε καποια σχεδιαγραμματα.
όπως αναλύει ο ριβιούερ.Accidents
Despite having been carefully packed in substantial wooden crates, the SH-833 arrived damaged, including a bent isolation-transformer chassis, which is constructed not from sheet metal but from solid metal plates that range in thickness from 10mm to 50mm. There was more damage in one of the main amplifiers. It took the designer the better part of a day to undo the pallet punter's work. (I didn't get special treatment: a visit from a Wavac rep., most likely Yuzuro Ito or Yasunori Matsuki, is part of what your $350,000 buys you.) A week or so into the review, one channel failed, and back the designer came. Turned out to be a cracked power resistor—probably a result of shipping trauma.
και βέβαια οπως είπε ο ίαρ ο άτκινσον απορεί...That's what the SH-833 did with every instrument or voice it reproduced. It made everything seem more alive, more real, more pure. Was it the truth, or a euphonic coloration? If it truly sounded more alive, more convincing of reality, does it matter? Do you really think that hard, brittle-sounding amplifiers that measure "perfectly" are giving you "the truth"? I can't answer that question.
πάμε, λοιπόν, για κάτι... αρκετά οικονομικότερο, χωρίς δικαιολογίες, και με εγγύηση εφ'όρου ζωής...(**)...βρε παιδιά... ο ενισχυτής αυτός έχει 350.000... καταλαβαίνω ένας ενισχυτής μπορεί να έχει 30.000. Αν και υπερβολικό δικαιολογείται στα πλαίσια του ακραίου. Όμως... 350.000 αποτελεί περιουσία ενος ανθρώπου για να πάρω.
Warranty: 1 year parts & labor; 6 months, tubes.
όπως αναλύει ο ριβιούερ: εκτος οτι θα έπρεπε να έχει εγγύηση εφ όρου ζωής έρχεται και χαλασμένο. βέβαια πράγματι οι λάμπες είναι ευαίσθητες αλλα σίγουρα σε αυτά τα χρήματα δέν χωράνε δικαιολογίες.
να σου πώ τί γίνεται?μπορώ να δεχτώ στα σίγουρα οτι το κάθε ριβιού έχει το λαδάκι του."τελικά όμως πώς αρέσει στο αυτί και στις μετρήσεις είναι τίποτα?"
Πρεπει οπωσδηποτε να δουμε το αυτι σε ποιον ανηκει και η τσεπη του επισης
Μήπως επειδή οι μετρήσεις που γίνονται είναι ανεπαρκείς? Τα όργανα μέτρησης έχουν την δυνατότητα να μετράνε όλες τις παραμέτρους του ήχου?
Εχουν και παραεχουν μαλιστα.Το προβλημα ειναι οτι αν θαψεις ενα "κοσμημα" 350.000$ δεν εισαι και πολυ hi-end τυπος η δεν θα σου ξαναδωσουν διαφημιση εκει που γραφεις.
Και ο νοων νοειτο