Συμφωνείτε Να Γίνεται το Μέγαρο Μπουζουκλερί ???

Μηνύματα
1.651
Reaction score
28
Σε χαλάει η διαφορετική ενορχήστρωση και live εκτέλεση στην ακουστική του Μεγάρου;

[YOUTUBE]Lls-UKM1-6A[/YOUTUBE]
εκτος απο ελαχιστες περιπτωσεις καλιτεχνων και διαφορετικων ενορχηστρωσεων δεν νομιζω οτι χρειαζομαστε μεγαρα για να ακουσουμε τον ταδε η τον δεινα λαικο καλλιτεχνη ! πρεπει βεβαια και η πορεια του οποιου καλλιτεχνη να εχει το ειδικον βαρος διαχρονικα !!!στο κατω κατω γιατι να μην εχουμε και παραστασεις ροκ συγκροτηματων -υπο προυποθεσεις βεβαια-η οποια ροκ μουσικη και πλουσιοτερα απο πλευρας ηχων και πλοκης και αμεσοτερη σχεση με την ακουστικη τετοιων χωρων εχει !!
 

Μηνύματα
1.651
Reaction score
28
και σε τελικη αναλυση δεν νομιζω οι περισσοτεροι απο εμας εδω μεσα να εχουν ξοδευσει και να ξοδευουν χρηματα προσπαθωντας να προσομειωσουν το κατα δυναμην την αιθουσα συναυλιων για να ακουσουν μπουζουκι ( το οποιο παρεπιπτωντως για οσουν δεν γνωριζουν προεχεται απο την τουρκικη λεξη μποζουκ που σημαιναι χαλασμενο !!) ε μη μου πειτε οτι θα εχουν προβλημα οι αρμονικες του μπουζουκιου εαν δεν παιξουν στο μεγαρο !!!!!
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
εκτος απο ελαχιστες περιπτωσεις καλιτεχνων και διαφορετικων ενορχηστρωσεων δεν νομιζω οτι χρειαζομαστε μεγαρα για να ακουσουμε τον ταδε η τον δεινα λαικο καλλιτεχνη ! πρεπει βεβαια και η πορεια του οποιου καλλιτεχνη να εχει το ειδικον βαρος διαχρονικα !!!στο κατω κατω γιατι να μην εχουμε και παραστασεις ροκ συγκροτηματων -υπο προυποθεσεις βεβαια-η οποια ροκ μουσικη και πλουσιοτερα απο πλευρας ηχων και πλοκης και αμεσοτερη σχεση με την ακουστικη τετοιων χωρων εχει !!

Στο Mann Auditorium. Όπως βλέπεις το κάνουνε και αλλού.

[YOUTUBE]S36wsJR4gJM[/YOUTUBE]
 

Μηνύματα
1.651
Reaction score
28
Στο Mann Auditorium. Όπως βλέπεις το κάνουνε και αλλού.

[YOUTUBE]S36wsJR4gJM[/YOUTUBE]
υπο την εννοια αυτη θα μπορουσα να ακουσω bela bartok σε καποιο κουτουκι στου ψυρρη !!!!

ο νταλαρας και η γλυκερια για καποιο λογο εχουν μεγαλη περαση στο ισραηλ !! ε και τι μ'αυτο ? θα πρεπει να μπουνε στο πανθεον μαζι με μπαχ και μπετοβεν ?
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
υπο την εννοια αυτη θα μπορουσα να ακουσω bela bartok σε καποιο κουτουκι στου ψυρρη !!!!

ο νταλαρας και η γλυκερια για καποιο λογο εχουν μεγαλη περαση στο ισραηλ !! ε και τι μ'αυτο ? θα πρεπει να μπουνε στο πανθεον μαζι με μπαχ και μπετοβεν ?
Έχει κάνει live ο Beethoven στο μέγαρο; :138:
Άρα δεν είναι σημαντικός μουσικός.... :143:

Η μουσική είναι και πειραματισμός! :126:
 

Μηνύματα
1.651
Reaction score
28
Έχει κάνει live ο Beethoven στο μέγαρο; :138:
Άρα δεν είναι σημαντικός μουσικός.... :143:

Η μουσική είναι και πειραματισμός! :126:
το αλλο με τον τοτο ? :142:

δηλαδη αυτοι οι καλλιτεχνες ερχονται στο μεγαρο για να πειραματισθουν ? με το μπουζουκι και το ταχτιριντι ?
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
το αλλο με τον τοτο ? :142:

δηλαδη αυτοι οι καλλιτεχνες ερχονται στο μεγαρο για να πειραματισθουν ? με το μπουζουκι και το ταχτιριντι ?
Και για αυτό, και για να παρουσιάσουν κάτι διαφορετικά.

Γιατί το παραπάνω να μην "επιτρέπεται"; Εκτός κι αν βάζουμε τους χώρους πάνω από τη μουσική. Τότε ΟΚ. Κρατήστε τα.... ντουβάρια! :142:
 

Μηνύματα
7.382
Reaction score
2.557
Χτές το βράδυ ο Μίκης Θεοδωράκης είπε στην Φλέσσα ότι, μετά τον πακτωλό των ευρώ που δόθηκαν στον Λαμπράκη, αυτός και ο Χατζηδάκις και άλλοι ζήτησαν από τον Μητσοτάκη κανένα φράγκο για να κάνουν ένα χώρο τέχνης αλλά δεν...

Τέλος πάντων η τέχνη δεν είναι οι βαρύτιμες τουαλέττες και η επίδειξη κρύων γνώσεων γύρω από την τέχνη. Ούτε ένας τραγουδιστής που ό,τι και να τραγουδήσει λές "ο Νταλάρας είναι πάλι"! Δεν έχω τίποτα με το μπουζούκι (ίσα-ίσα που με το "χαλασμένο" αυτό όργανο έχουν δημιουργήσει υψηλή τέχνη αρκετοί). Έχω όμως πρόβλημα με την χαμηλή ποιότητα των λίγο ή πολύ γνωστών "καλλιτεχνών" στους οποίους πολύ συχνά δίνεται ο χώρος.
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
82.154
Reaction score
107.634
Απάντηση: Συμφωνείτε Να Γίνεται το Μέγαρο Μπουζουκλερί ???

Διάλειμμα! :410:

[YOUTUBE]US9apC9JAOw[/YOUTUBE]
 

Μηνύματα
1.651
Reaction score
28
ομοιως φιλε μου ουτε και εγω συμπλεω με την κυρια με τα φρου φρου και τον κυριο με τα βαμμενα μαλλια και τα σκουριασμενα μυαλα !! ομως δυστυχως και το ξερετε ολοι πολυ καλα εκτος απο τους πραγματικα μεγαλους μας Θεοδωρακη-Χατζηδακη και καποιους λιγους αλλους εξω δεν ξερουν τιποτα αλλο για την ελληνικη μουσικη -εκτος ισως απο συρτακι τζατζικι μουσακα !!!και αυτο ειναι ενα απο τα τοσα μειον με τα οποια δυστυχως χρεωνομαστε !!!!!!
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Παίδες, το μέγαρο δε λέγεται Κλασικής Μουσικής. Λέγεται Μουσικής, σκέτο. Γι' αυτό το λόγο και έχει διαφορετικές αίθουσες, ανάλογα τα σχήματα που θα παρουσιάσουνε το έργο τους.
Η μουσική είναι παγκόσμια γλώσσα ανταλλαγής κουλτούρας, έκφρασης, τέρψης του ακροατή κλπ κλπ.

Κάλλιστα ο υπέροχος Τσιτσάνης θα μπορούσε να παρουσιάσει το έργο του εκεί, ο Ζαμπέτας, ο Χιώτης, οποιοσδήποτε σέβεται το ακροατήριό του και δεν θέλει να κλειστεί στους στενούς τοίχους των νυχτομάγαζων.
Θα το κάνει και αυτό για να μπορέσουν να ξεδώσει ο κόσμος αλλά θα το κάνει για το ακροατήριο που δεν θέλει διασκέδαση τύπου "λουλουδιών", σαμπάνιας, γκαρνταρόμπας κλπ.

Έχουν ΟΛΟΙ οι μουσικοί αυτό το δικαίωμα.

Όμως να είσαστε σίγουροι, ότι οι γνήσιοι σκυλάδες δεν θα προτιμήσουν το μέγαρο γιατί από εκεί δεν θα έχουνε εξτραδάκια ποσοστά, και δεν ρέει το χρήμα για τους πιο πάνω λόγους.

Στο μέγαρο πάνε καλλιτέχνες από όλα τα είδη της μουσικής που θέλουν να παρουσιάσουν την αφρόκρεμα της μουσικής τους, της έκφρασής τους και δεν θα τους το απαγορέψει κανείς στην τελική.

Επίσης κανένας δεν έχει το δικαίωμα να απαγορεύσει στους καλλιτέχνες που ξεκίνησαν με ένα είδος μουσικής, τους γνώρισε ο κόσμος με αυτό, αλλά στη συνέχεια διεύρυναν τις μουσικές τους γνώσεις και ικανότητες απόδοσης.

Αυτή είναι η μαγεία, η εξέλιξη του κάθε καλλιτέχνη είτε λέγεται Αλέξανδρος είτε λέγεται Δήμητρα Παπίου.
Όποιος είναι μάγκας, ας γεμίσει τις αίθουσες. :144:

Εξ' άλλου υπάρχουν τόσες παραστάσεις με διαφορετικά είδη που ο καθένας μπορεί να διαλέξει.
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
[YOUTUBE]cZ0mNObWZ2s[/YOUTUBE]

Και όποιος πει ότι αυτό που ακούει είναι μπουζουκλερί, δεν έχει ιδέα από ενορχήστρωση, το ρόλο των μουσικών οργάνων και το ρόλο των μουσικών πάνω στη σκηνή.

Και ένα εξτραδάκι: Όλα τα τραγούδια, ακόμα και τα πιο βαριά λαικά, παίζονται στο πιάνο και αποκτούν άλλη διάσταση.

Καληνύχτα σας. :605:
 

Μηνύματα
7.752
Reaction score
2.237
Και ποιος φταίει που εν έτει 2011 ακόμη διαβάζουμε σχόλια για το μπουζούκι τύπου "σημαίνει χαλασμένο και άρα δε χρειάζεται την ακουστική του μεγάρου"; Πόσοι λαοί αλήθεια έχουν μπλέξει σε αυτήν την ηλίθια νοοτροπία του να θεωρούν τη μουσική τους παράδοση κατώτερη και μόνο τη δυτική παλιά μουσική άξια σοβαρής ακρόασης και ταυτόχρονα "σικ";

Πρέπει να είναι κάποιο από τα πολλά συλλογικά σύνδρομα, που μας κληροδότησε ο Κοραής και οι λοιποί "διαφωτιστές" και μας έχει διχάσει εντελώς πολιτισμικά - ιστορικά. Μέχρι πριν μερικές δεκαετίες ακόμη προσπαθούσε η ελίτ να μας πείσει ότι το ρεμπέτικο ήταν μουσική για χασικλήδες, και τα κλαρίνα ακόμη και σήμερα είναι ταυτισμένα με τα αρνιά που σιγοψήνονται στη σούβλα. Την ίδια ώρα η παραδοσιακή μουσική των αυστριακών πχ (βαλς και πόλκες) παίζεται με περηφάνια σε όλα τα μέγαρα μουσικής του κόσμου συμπεριλαμβανομένων και των δικών μας.

Μια άλλη παρατήρηση: βλέπω μια αντίδραση τύπου μόλυνσης, ή ασέβειας στην προοπτική του να τραγουδάει πχ ο Νταλάρας στο Μέγαρο. Όλως παραδόξως δεν είδα αντίστοιχη αντίδραση όταν τραγουδούσε μέσα στον Άγιο Παντελεήμονα. Αυτό τι σημαίνει; Ότι πολλοί από εδώ θεωρούν ιερότερο τον χώρο εκτέλεσης συναυλιών από ότι το χώρο προσευχής; Θα ήθελα πραγματικά μια τοποθέτηση σε αυτό, επειδή μεταξύ άλλων ακόμη και αν οι ίδιοι είναι άθεοι, δεν θα έπρεπε να παύει να αποτελεί ασέβεια η χρήση των χώρων προσευχής άλλων οι οποίοι δεν είναι.

Τέλος σε ότι αφορά την ακουστική, εμένα προσωπικά με εξιτάρει απίστευτα η τάση των ξένων, με κλασσική μουσική παιδεία λαών, να δίνουν συναυλίες σε εκκλησίες, πάρκα, ακόμη και λαχαναγορές. Όπου η ακουστική είναι πολύ χειρότερη από του Μεγάρου. Μήπως λοιπόν η καλή ακουστική είναι αυτοσκοπός σε μια αίθουσα συναυλιών και δεν έχει να κάνει με τις απαιτήσεις του είδους της μουσικής; Γιατί λοιπόν να πρέπει να χαρακτηρίζουμε την καλή ακουστική του μεγάρου ως κατάλληλη μόνο για μια συμφωνική ορχήστρα, και όχι για μια λαϊκή ορχήστρα (που νομίζω έχει μπει δεκάδες φορές στο Μέγαρο, χωρίς κάποιοι να εξεγερθούν). Και για ποιο λόγο να μη δώσουμε μια φορά στο "χαλασμένο" μπουζούκι να ξεδιπλώσει τις χάρες του σε ένα καλής ακουστικής χώρο; Στο κάτω κάτω, μακρυά από την κάπνα και το αλκοόλ, ίσως επιτέλους του δώσουμε και την αναγνώριση που του αξίζει.
 

Μηνύματα
32.169
Reaction score
27.112
Re: Απάντηση: Συμφωνείτε Να Γίνεται το Μέγαρο Μπουζουκλερί ???

Τα άτιμα τα φράγκα ... ειδικά στις προχωρημένες ηλικίες σου θολώνουν το μυαλό ... αν έχει μείνει κουκούτσι!!!
ΜΠΑ! ΕΧΕΙ ΚΑΕΙ Ο ΔΙΣΚΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ....:103:
 

Μηνύματα
32.169
Reaction score
27.112
Re: Απάντηση: Συμφωνείτε Να Γίνεται το Μέγαρο Μπουζουκλερί ???

Αν δεν κανω λαθος εισαι πολυ νεοτερος μου ,οποτε επετρεψε μου να θυμισω λιγη Ιστορια.

Πριν καμμια 25αρια χρονια οι συνθετες και οι στιχουργοι ειχαν κανει μια μεγαλη "απεργια" σχετικα με τα πνευματικα δικαιωματα και ειχαν απαγορευσει να παιζονται και να τραγουδιονται τα τραγουδια τους.Ο Γ.Νταλαρας εμεινε "ανεργος" και τοτε δοκιμασε σε ενα χωρο στην Συγγρου απεναντι απο το Παντειο να πει "μη Ελληνικα τραγουδια",κυριως Λατινοαμερικανικα.Ετσι του βγηκε το παρατσουκλι Don Jorhe Dalaras.
Kαι ο Χαρρυ Κλυν που τοτε μεσουρανουσε εβγαλε το "Latin,φατην".Επειτα του την επεσε ο Τζιμακος και τον εκανε ρομπα με τις "ανθρωπιστικες συναυλιες" και παει λεγοντας εκτοτε.
Κατα την γνωμη μου ο Νταλαρας ειναι μια πολυ καλη φωνη και ειχε πει πολλα τραγουδια που θα μεινουν στο χρονο.Αλλα η πολυπραγμωσυνη του εχει κουρασει και εχει θαμπωσει το αστρο του.

Σχετικα με το Μεγαρο και τι πρεπει η δεν πρεπει να μπαινει στις αιθουσες του.Το ιδιο με την Επιδαυρο και το Ηρωδειο.Οποιοδηποτε εργο αποτελει πολιτιστικη κληρονομια

Λιγη ιστορικη αναδρομη ακομα.

Πριν πολλα χρονια δοθηκε το Ηρωδειο σε ενα μεγαλο Ιταλο μοδιστρο για ενα show-επιδειξη μοδας.Η τοτε επιτροπη το ειχε "ονομασει"συγχρονο εργο τεχνης.Στην πρωινη ζωνη Ο Ευαγγελατος εχει καλεσμενους ενα ελληνα μοδιστρο και τον Θυμιο Καρακατσανη.Λεει ο μοδιστρος τα δικα του περι "τεχνης" και επειτα ο Θυμιος
- Εν τοιαυτη περιπτωσει και Ο Γκουζγκουνης(πορνοσταρ του 70-80) μπορει να ζητησει την Επιδαυρο για να ανεβασει την Ιφιγενεια εν Καυλιδι

Επεσαν διαφημισεις
ΕΤΣΙ. ΣΤΟ ΗΡΩΔΕΙΟ ΕΦΕΡΕ ΚΑΙ Ο ΣΑΒΟΠΟΥΛΟΣ ΤΗΝ ΚΑΛΟΜΟΙΡΑ.....

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ....
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Και ποιος φταίει που εν έτει 2011 ακόμη διαβάζουμε σχόλια για το μπουζούκι τύπου "σημαίνει χαλασμένο και άρα δε χρειάζεται την ακουστική του μεγάρου"; Πόσοι λαοί αλήθεια έχουν μπλέξει σε αυτήν την ηλίθια νοοτροπία του να θεωρούν τη μουσική τους παράδοση κατώτερη και μόνο τη δυτική παλιά μουσική άξια σοβαρής ακρόασης και ταυτόχρονα "σικ";

Πρέπει να είναι κάποιο από τα πολλά συλλογικά σύνδρομα, που μας κληροδότησε ο Κοραής και οι λοιποί "διαφωτιστές" και μας έχει διχάσει εντελώς πολιτισμικά - ιστορικά. Μέχρι πριν μερικές δεκαετίες ακόμη προσπαθούσε η ελίτ να μας πείσει ότι το ρεμπέτικο ήταν μουσική για χασικλήδες, και τα κλαρίνα ακόμη και σήμερα είναι ταυτισμένα με τα αρνιά που σιγοψήνονται στη σούβλα. Την ίδια ώρα η παραδοσιακή μουσική των αυστριακών πχ (βαλς και πόλκες) παίζεται με περηφάνια σε όλα τα μέγαρα μουσικής του κόσμου συμπεριλαμβανομένων και των δικών μας.

Μια άλλη παρατήρηση: βλέπω μια αντίδραση τύπου μόλυνσης, ή ασέβειας στην προοπτική του να τραγουδάει πχ ο Νταλάρας στο Μέγαρο. Όλως παραδόξως δεν είδα αντίστοιχη αντίδραση όταν τραγουδούσε μέσα στον Άγιο Παντελεήμονα. Αυτό τι σημαίνει; Ότι πολλοί από εδώ θεωρούν ιερότερο τον χώρο εκτέλεσης συναυλιών από ότι το χώρο προσευχής; Θα ήθελα πραγματικά μια τοποθέτηση σε αυτό, επειδή μεταξύ άλλων ακόμη και αν οι ίδιοι είναι άθεοι, δεν θα έπρεπε να παύει να αποτελεί ασέβεια η χρήση των χώρων προσευχής άλλων οι οποίοι δεν είναι.

Τέλος σε ότι αφορά την ακουστική, εμένα προσωπικά με εξιτάρει απίστευτα η τάση των ξένων, με κλασσική μουσική παιδεία λαών, να δίνουν συναυλίες σε εκκλησίες, πάρκα, ακόμη και λαχαναγορές. Όπου η ακουστική είναι πολύ χειρότερη από του Μεγάρου. Μήπως λοιπόν η καλή ακουστική είναι αυτοσκοπός σε μια αίθουσα συναυλιών και δεν έχει να κάνει με τις απαιτήσεις του είδους της μουσικής; Γιατί λοιπόν να πρέπει να χαρακτηρίζουμε την καλή ακουστική του μεγάρου ως κατάλληλη μόνο για μια συμφωνική ορχήστρα, και όχι για μια λαϊκή ορχήστρα (που νομίζω έχει μπει δεκάδες φορές στο Μέγαρο, χωρίς κάποιοι να εξεγερθούν). Και για ποιο λόγο να μη δώσουμε μια φορά στο "χαλασμένο" μπουζούκι να ξεδιπλώσει τις χάρες του σε ένα καλής ακουστικής χώρο; Στο κάτω κάτω, μακρυά από την κάπνα και το αλκοόλ, ίσως επιτέλους του δώσουμε και την αναγνώριση που του αξίζει.
Προσυπογράφω. Να γίνει sticky παρακαλώ!
 

Μηνύματα
32.169
Reaction score
27.112
ΠΑΝΤΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΔΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ Η ΕΚΦΡΑΣΗ "Ο ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΑΤΖΙΔΑΚΗΣ-ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΚΛΠ", ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΧΕΙ ΠΑΙΧΤΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΕΚΤΟΣ ΜΕΓΑΡΟΥ.

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΧΤΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ ΟΠΩΣ ΣΚΑΛΚΩΤΑΣ,ΚΑΛΟΜΟΙΡΗΣ, ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΚΛΠ.

ΑΠΛΑ Ν ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΟΝ ΣΚΑΛΚΩΤΑ ΩΣ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΛΑΣΙΚΟ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ.
ΕΜΕΙΣ ΔΙΑΡΚΩΣ ΣΤΗΝ ΕΣΩΣΤΡΕΦΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΑΣ....
 

Μηνύματα
1.651
Reaction score
28
ΠΑΝΤΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΔΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ Η ΕΚΦΡΑΣΗ "Ο ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΑΤΖΙΔΑΚΗΣ-ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΚΛΠ", ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΧΕΙ ΠΑΙΧΤΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΕΚΤΟΣ ΜΕΓΑΡΟΥ.

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΧΤΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ ΟΠΩΣ ΣΚΑΛΚΩΤΑΣ,ΚΑΛΟΜΟΙΡΗΣ, ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΚΛΠ.

ΑΠΛΑ Ν ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΟΝ ΣΚΑΛΚΩΤΑ ΩΣ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΛΑΣΙΚΟ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ.
ΕΜΕΙΣ ΔΙΑΡΚΩΣ ΣΤΗΝ ΕΣΩΣΤΡΕΦΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΑΣ....
ειπαμε και μερικους ακομα !!!
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Και ποιος φταίει που εν έτει 2011 ακόμη διαβάζουμε σχόλια για το μπουζούκι τύπου "σημαίνει χαλασμένο και άρα δε χρειάζεται την ακουστική του μεγάρου"; Πόσοι λαοί αλήθεια έχουν μπλέξει σε αυτήν την ηλίθια νοοτροπία του να θεωρούν τη μουσική τους παράδοση κατώτερη και μόνο τη δυτική παλιά μουσική άξια σοβαρής ακρόασης και ταυτόχρονα "σικ";

Πρέπει να είναι κάποιο από τα πολλά συλλογικά σύνδρομα, που μας κληροδότησε ο Κοραής και οι λοιποί "διαφωτιστές" και μας έχει διχάσει εντελώς πολιτισμικά - ιστορικά. Μέχρι πριν μερικές δεκαετίες ακόμη προσπαθούσε η ελίτ να μας πείσει ότι το ρεμπέτικο ήταν μουσική για χασικλήδες, και τα κλαρίνα ακόμη και σήμερα είναι ταυτισμένα με τα αρνιά που σιγοψήνονται στη σούβλα. Την ίδια ώρα η παραδοσιακή μουσική των αυστριακών πχ (βαλς και πόλκες) παίζεται με περηφάνια σε όλα τα μέγαρα μουσικής του κόσμου συμπεριλαμβανομένων και των δικών μας.
+1000
Άσε που θεωρώ το λιγότερο γελοίο, στην Ελλαδάρα των ξεπεσμένων αρχαιολάγνων και της αποκήρυξης του ορθολογισμού, οι νεοΈλληνες να κόπτονται για να παραμείνει αμόλυντο ένα είδος μουσικής που εκφράζει εντελώς άγνωστες σε αυτούς κοινωνικοπολιτικές συνθήκες, πολιτισμό και εποχή, αφού τότε οι Έλληνες έτρωγαν χαρούπια και ακούγανε αμανέδες. Στην Ελλάδα που πάντα θα είναι θύμα των "ξένων σκοτεινών δυνάμεων", ορισμένοι θεωρούν ότι πλέον δεν παράγεται πολιτισμός, αλλά στην πραγματικότητα οι ίδιοι είναι που καθορίζουν το χαμηλό του επίπεδο. Θέλω να γίνω σαν Αμερικάνος, μ' αρέσει στα κρυφά κι ο Μητροπάνος, τραγουδάει ο σοφός Τζιμάκος.

...
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
344
Απάντηση: Re: Συμφωνείτε Να Γίνεται το Μέγαρο Μπουζουκλερί ???

Και ποιος φταίει που εν έτει 2011 ακόμη διαβάζουμε σχόλια για το μπουζούκι τύπου "σημαίνει χαλασμένο και άρα δε χρειάζεται την ακουστική του μεγάρου"; Πόσοι λαοί αλήθεια έχουν μπλέξει σε αυτήν την ηλίθια νοοτροπία του να θεωρούν τη μουσική τους παράδοση κατώτερη και μόνο τη δυτική παλιά μουσική άξια σοβαρής ακρόασης και ταυτόχρονα "σικ";

Πρέπει να είναι κάποιο από τα πολλά συλλογικά σύνδρομα, που μας κληροδότησε ο Κοραής και οι λοιποί "διαφωτιστές" και μας έχει διχάσει εντελώς πολιτισμικά - ιστορικά. Μέχρι πριν μερικές δεκαετίες ακόμη προσπαθούσε η ελίτ να μας πείσει ότι το ρεμπέτικο ήταν μουσική για χασικλήδες, και τα κλαρίνα ακόμη και σήμερα είναι ταυτισμένα με τα αρνιά που σιγοψήνονται στη σούβλα. Την ίδια ώρα η παραδοσιακή μουσική των αυστριακών πχ (βαλς και πόλκες) παίζεται με περηφάνια σε όλα τα μέγαρα μουσικής του κόσμου συμπεριλαμβανομένων και των δικών μας.

Μια άλλη παρατήρηση: βλέπω μια αντίδραση τύπου μόλυνσης, ή ασέβειας στην προοπτική του να τραγουδάει πχ ο Νταλάρας στο Μέγαρο. Όλως παραδόξως δεν είδα αντίστοιχη αντίδραση όταν τραγουδούσε μέσα στον Άγιο Παντελεήμονα. Αυτό τι σημαίνει; Ότι πολλοί από εδώ θεωρούν ιερότερο τον χώρο εκτέλεσης συναυλιών από ότι το χώρο προσευχής; Θα ήθελα πραγματικά μια τοποθέτηση σε αυτό, επειδή μεταξύ άλλων ακόμη και αν οι ίδιοι είναι άθεοι, δεν θα έπρεπε να παύει να αποτελεί ασέβεια η χρήση των χώρων προσευχής άλλων οι οποίοι δεν είναι.

Τέλος σε ότι αφορά την ακουστική, εμένα προσωπικά με εξιτάρει απίστευτα η τάση των ξένων, με κλασσική μουσική παιδεία λαών, να δίνουν συναυλίες σε εκκλησίες, πάρκα, ακόμη και λαχαναγορές. Όπου η ακουστική είναι πολύ χειρότερη από του Μεγάρου. Μήπως λοιπόν η καλή ακουστική είναι αυτοσκοπός σε μια αίθουσα συναυλιών και δεν έχει να κάνει με τις απαιτήσεις του είδους της μουσικής; Γιατί λοιπόν να πρέπει να χαρακτηρίζουμε την καλή ακουστική του μεγάρου ως κατάλληλη μόνο για μια συμφωνική ορχήστρα, και όχι για μια λαϊκή ορχήστρα (που νομίζω έχει μπει δεκάδες φορές στο Μέγαρο, χωρίς κάποιοι να εξεγερθούν). Και για ποιο λόγο να μη δώσουμε μια φορά στο "χαλασμένο" μπουζούκι να ξεδιπλώσει τις χάρες του σε ένα καλής ακουστικής χώρο; Στο κάτω κάτω, μακρυά από την κάπνα και το αλκοόλ, ίσως επιτέλους του δώσουμε και την αναγνώριση που του αξίζει.
Προσυπογράφω ολόκληρο το κείμενο...

...ορισμένοι θεωρούν ότι πλέον δεν παράγεται πολιτισμός, αλλά στην πραγματικότητα οι ίδιοι είναι που καθορίζουν το χαμηλό του επίπεδο.
...
+1
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.886
Μηνύματα
3.032.422
Members
38.514
Νεότερο μέλος
bmavroeidis
Top