Η σημασία του προενισχυτή phono.

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
391
Απάντηση: Η σημασία του προενισχυτή phono.

αληθεια εσυ ησουν ικανοποιημενος απο το αποτελεσμα;εγω ειπα σαν ακροατης δημοσια την γνωμη μου!
Για πιο πράγμα μιλάς ?
 


Μηνύματα
4.046
Reaction score
1.788
Απάντηση: Η σημασία του προενισχυτή phono.

παιδια ζηταω δημοσια συγνωμη για ενα τραγικο λαθος που εκανα!!!!!!

Τωρα διαβασα σωστα το ποστ του Vet!!!

ΣΥΝΕΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΨΗΦΙΑΚΗ RIAA!!
 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
391
Απάντηση: Η σημασία του προενισχυτή phono.

παιδια ζηταω δημοσια συγνωμη για ενα τραγικο λαθος που εκανα!!!!!!

Τωρα διαβασα σωστα το ποστ του Vet!!!

ΣΥΝΕΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΨΗΦΙΑΚΗ RIAA!!
Καλά πέρα απο αυτό, επειδή και εγώ τώρα κατάλαβα τι εννοούσες τι πρόβλημα είχες με τον ήχο ?

Όχι πως έπαιζε τίποτα σπουδαίο, για πλάκα το είχα το Linn που έβγαλα απο την αποθήκη μου , δίπλα στο Amarra για να δείχνει τους δύο κόσμους και μάλιστα το πρωί του βάλαμε και μια Denon 103 που είναι λίγο primitive σε κλασσική μουσική και ήταν και άστρωτη.

Παρόλα αυτά έπαιζε συμπαθητικότατα.

Αν έχεις ακούσει με νιανιά μεσαία τον Vivaldi και διάφανα ψηλά, χαζοψηλά (και δεν το λέω προσωπικά τώρα , είναι σχολή που αρέσει αυτή ) και νομίζεις πως έτσι είναι , ειδικά το μέρος που αναφέρεις , άκουσε το live σε κοντινή θέση ακρόασης και πάρε με τηλέφωνο να δείς τι γρέζι βγάζει η ορχήστρα σε αυτό το μέρος.

Αυτά για την ιστορία ...

Και εν πάσει περιπτώσει ακόμα και χάλια να ήταν, αίσχος, ακόμα και να έπαιζε με ψηφιακή RIAA τι θα σε έκανε να πιστεύεις πως έφταιγε η ψηφιακή RIAA και όχι τα Lipinski που είναι χάλια ηχεία , οι ενισχυτές τους το ίδιο, η άστρωτη Denon, το σκονισμένο και αρρύθμιστο Linn κλπ κλπ

Πάω να κοιμηθώ, αρκετά με την ψηφιακή RIAA. Μιά χαρά είναι και τα phono, απο κει και πέρα όποιος ψάχνει βρίσκει.
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.943
Reaction score
13.428
Λοιπόν για να βάλουμε κάποια πράγματα στη θέση τους...

Γράφτηκε πριν κάτι σχετικό για τα μέρη που αποτελούν μια υλοποίηση αναλογικής RIAA και μιας ψηφιακής RIAA και ότι με τη ψηφιακή έχεις λιγότερα στάδια, άρα κέρδος ηχητικό.
Ας δούμε τι συμβαίνει στη πραγματικότητα.

Τα στάδια που αποτελούν μια κλασική υλοποίηση αναλογικής RIAA είναι:
1) Στάδιο κέρδους, αμέσως μετά τη κεφαλή, που μας δίνει το μεγαλύτερο ποσοστό ενίσχυσης τάσης.
2) Υλοποίηση της RIAA σε ΠΑΘΗΤΙΚΗ μορφή.
3) Στάδιο εξόδου με μικρή ενίσχυση τάσης και ικανό ρεύμα για ότι προκύψει στη συνέχεια από οδήγηση. Υπάρχουν και υλοποιήσεις ενός σταδίου, με το φίλτρο στην ανάδραση, αλλά το παραπάνω κύκλωμα δύο σταδίων το θεωρώ ιδανικά καλύτερο.

Μια ψηφιακή RIAA τώρα αποτελείται.
1) Στάδιο ενίσχυσης τάσης πριν τον αναλογικοψηφιακό μετατροπέα. Η χωρητικότητα εισόδου του... άγνωστη και το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ρίξουμε ζαριά για να ταιριάξει με τη κεφαλή μας.
2) ADC μετατροπέας, με επίσης ένα αναλογικό στάδιο στο εσωτερικό του ολοκληρωμένου.
3) Ψηφιακά φίλτρα και όποια επεξεργασία (ιδανικά, υποθέτουμε χωρίς απώλειες λόγο ψηφιακής πλέον μορφής)
4) DAC μετατροπέας με επίσης ένα αναλογικό κύκλωμα στο εσωτερικό του ολοκληρωμένου.
5) Στάδιο εξόδου του μετατροπέα που αποτελείται από δύο αναλογικά στάδια. Ένα της I/V μετατροπής και ένα στάδιο εξόδου.

Νομίζω πως ολοφάνερα το κέρδος σταδίων, και ότι αυτό συνεπάγεται, είναι υπέρ της αναλογικής υλοποίησης.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Νομίζω πως ολοφάνερα το κέρδος σταδίων, και ότι αυτό συνεπάγεται, είναι υπέρ της αναλογικής υλοποίησης.
Τότε γιατί κάθε τα phono παίζει διαφορετικά;
Δεν είναι έτσι λοιπόν. Καλύτερα να μελετήσουμε πως ακριβώς επιδρά το κάθε κύκλωμα στο σήμα. Κάτι τέτοιο περίμενα από τον Τάκη αλλά τον έπιασε η βαρεμάρα.

...
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Re: Απάντηση: Re: Η σημασία του προενισχυτή phono.

Εσυ εχεις ακουσει ψηφιακη riaa; OXI!! απλα πιστευεις!!! πιστευω σε ενα θεο ποιητη ουρανων και παντων αορατων.......
Εχεις ακουσει κορυφαια αναλογικη με lcr riaa; OXI!!
Εγω εγραψα τι ακουσα!!!!!!!!! το ιδιο σχολιο εκαναν και αλλοι!!!
ΣΥΝΕΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΨΗΦΙΑΚΗ RIAA!!
Καμιά φορά δεν ξέρουμε τι ακούμε. Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες.
Δεν ξέρω αν οι αναλογικές υλοποιήσεις που έχω ακούσει στη ζωή μου ήταν κορυφαίες ή όχι. Σε γενικές γραμμές καλά παίζανε πάντως δεν έχω παράπονο (με κάποιες εξαιρέσεις βέβαια που το αποτέλεσμα ήταν τραγικό). Ελάχιστη σημασία έχουν όλα αυτά όμως. Δεν χρειάζεται προσωπική εμπειρία για να πεισθείς ότι βάσει κάποιων δεδομένων ένα τρανζιστοράκι δεν μπορεί να παίξει όπως τα Tidal του Μικέ. Όπως έχει ειπωθεί πολλάκις, η εμπειρία είναι κάτι πολύ σχετικό και δεν μπορεί να οδηγήσει σε ασφαλή συμπεράσματα (καλή ώρα). Άσε που με πιάνουν που και που κάτι εμβοές, άσε που γερνάμε...

...
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.943
Reaction score
13.428
Τότε γιατί κάθε τα phono παίζει διαφορετικά;
Δεν είναι έτσι λοιπόν. Καλύτερα να μελετήσουμε πως ακριβώς επιδρά το κάθε κύκλωμα στο σήμα. Κάτι τέτοιο περίμενα από τον Τάκη αλλά τον έπιασε η βαρεμάρα.

...
Το γιατί παίζει διαφορετικά το κάθε phono είναι ηλίου φαεινότερο και μπορούν όλοι να καταλάβουν το λόγο.
Διαφορετικά ολοκληρωμένα ή ακόμα και διακριτά εξαρτήματα ή και λυχνίες (Ακόμα και διαφορετικού τύπου λυχνίες δίνουν διαφορετικό ήχο), διαφορετικοί πυκνωτές σήματος, διαφορετικές αντιστάσεις και κυρίως εντελώς διαφορετικά τροφοδοτικά και από υλικά και από τρόπους σταθεροποίησης.

Ένα στάδιο εξόδου ενός προενισχυτή phono για παράδειγμα, είναι στις περισσότερες περιπτώσεις ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΟ με το στάδιο εξόδου ενός ψηφιοαναλογικού μετατροπέα και βέβαια με τους ίδιους ποιοτικούς στόχους.

Μήπως ισχύει το <<όλα τα ψηφιακά είναι ίδια>>?
 

vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.838
Reaction score
7.820
Απάντηση: Re: Η σημασία του προενισχυτή phono.

Βρε μην αγχώνεσαι. Το άγχος μικραίνει τη ζωή. Θα φωνάξω τον Κορίνθιο να ποστάρει κανα κ@λο. :116:

...
Θεωρω παντως οτι σε καποια ασθενικα συστηματα .....λιγο loudness δεν κανει κακο.....


απεναντιας μαλλιστα !!!!!!!!!!!τουμπανιαζει ο ηχος .......
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.421
Reaction score
144.271
Απάντηση: Re: Η σημασία του προενισχυτή phono.

Στάδιο ενίσχυσης τάσης πριν τον αναλογικοψηφιακό μετατροπέα. Η χωρητικότητα εισόδου του... άγνωστη και το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ρίξουμε ζαριά για να ταιριάξει με τη κεφαλή μας.
που είναι χρήσιμη η "χωρητικότητα εισόδου" που αναφέρεις;



ΥΓ. προσπάθησε να είσαι πιο αντικειμενικός. κάνει "μπαμ" πως δεν είσαι. πχ, για την ίδια ακριβώς δουλειά, στη μια περίπτωση γράφεις <<1) Στάδιο κέρδους, αμέσως μετά τη κεφαλή, που μας δίνει το μεγαλύτερο ποσοστό ενίσχυσης τάσης.>> και στην άλλη περίπτωση γράφεις <<Στάδιο ενίσχυσης τάσης πριν τον αναλογικοψηφιακό μετατροπέα. Η χωρητικότητα εισόδου του... άγνωστη και το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ρίξουμε ζαριά για να ταιριάξει με τη κεφαλή μας.>>. Μα, πρόκειται επακριβώς για το ίδιο! Γιατί άραγε εκφράζεσαι τόσο ...διαφορετικά; :116:
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Πέτρο αν είχαν και τα ψηφιακά ένα μάτσο πυκνωτές και αντιστάσεις προφανώς δεν θα είχαν τον ίδιο ήχο. Θα ακούγαμε τις διαφορετικές "απόψεις" του καλιτέχνη... Αλλά δεν κατάλαβα. Από πότε είναι καλό να παρεμβάλεις ένα μάτσο εξαρτήματα στο σήμα; Το κάνεις απλά γιατί δεν μπορείς να κάνεις διαφορετικά. Ή μήπως μπορείς (ψηφιακή riaa);

...
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Μ' αρέσει πάντως που η αστάθεια απόδοσης των αναλογικών κυκλωμάτων έχει αναχθεί σε πλεονέκτημα γιατί απλά κάποιος μας επιτρέπει να αλλάζουμε τον ήχο με λάμπες, πυκνωτές και αντιστάσεις ούτως ώστε να επιβάλλουμε την άποψή μας σε αυτό που είναι γραμμένο στο μέσο. Η πλάκα είναι ότι μετά αυτό το λέμε "υψηλή πιστότητα" αναπαραγωγής. :111:

...
 


PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.943
Reaction score
13.428
Πέτρο αν είχαν και τα ψηφιακά ένα μάτσο πυκνωτές και αντιστάσεις προφανώς δεν θα είχαν τον ίδιο ήχο. Θα ακούγαμε τις διαφορετικές "απόψεις" του καλιτέχνη... Αλλά δεν κατάλαβα. Από πότε είναι καλό να παρεμβάλεις ένα μάτσο εξαρτήματα στο σήμα; Το κάνεις απλά γιατί δεν μπορείς να κάνεις διαφορετικά. Ή μήπως μπορείς (ψηφιακή riaa);

...
Μα αυτό ακριβώς λέω στο προ-προηγούμενο μήνυμα μου...
Ότι εντέλει στη ψηφιακή RIAA τα ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ στάδια, με τη πληθώρα εξαρτημάτων που αναφέρεις και που προφανώς επηρεάζουν το σήμα, είναι περισσότερα από ότι σε έναν αναλογικό προενισχυτή δύο σταδίων.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.421
Reaction score
144.271
Απάντηση: Re: Η σημασία του προενισχυτή phono.

Ας ξεκινησω απο το κακο equalization [ρυθμιστη ακουστηκοτητας ελληνιστη]

Για να αντισταθμιστη η μειωμενη αντιληπτικη εικανοτητα του αυτιου σε χαμηλες σταθμες επινοεισαν τον ρυθμιστη ακουστηκοτητας! Δεν ειναι τιποτα αλλο απο ενα φιλτρο το οποιο διμιουργει μια τονωση στα ακρα του ακουστικου φασματος ενω διατηρει σχεδον μεσαιες συχνοτητες ως ειχαν [σχεδον]Αυτο γινοταν για να μπορει ο ακροατης ακομα και σε χαμηλες σταθμες να νιωθει την ψευδαισθηση της πληροτητας!!!!
Οι γνωμες διαφερουν ως προς την αξια αυτης της εφαρμογης [ηλιθιας κατ εμε ,αρκει να ανεβασω μια φωτογραφια να δειτε τι παθενει ενας τελειος τετραγωνος παλμος οταν παταει το δαχτυλακι μας αυτο το αχρηστο κουμπι!! μετα θα βαλω εναν ενισχυτη στον παγκο και θα βγαλω φωτο σε real time για να δειτε τι γινεται!!!!]

Με την riaa τωρα τα πραγματα ειναι διαφορετικα!! απλα ειναι απαραιτητη!!!!!το κυριοτερο ομως ειναι οτι δεν ειναι ενα φιλτρο που το συχνοτικο περιεχομενο που διαχειριζεται το ρυθμιζουμε οπου γουσταρουμε εμεις ετσι γιατι μας....... αλλα πρεπει να ακολουθει πιστα την αποεμφαση!

HZ DB

0 19,911
10 19,743
20 19,274
50 16,941
70 15,283
100 13,088
200 8,219
500,5 2,643
700 1,234
1000 0
2000 -2,585
2122 -2,866
5000 -8,210
7000 -10,816
10000 -13,734
20000 -19,620
50000 -27,541
70000 -30,466
100000 -33,556
200000 -39,576

οπως καταλαβαινει καποιος η διαφορα αναμεσα σε αυτα τα δυο equalization ειναι [ως προς την χρησημοτητας τους ] ροδακινο με αεροπλανο!!! καμια σχεση !! εδω κολλαει το περI βουρτσας και ....:116:
Τάκη, αν από το παραπάνω γραπτό σου υπονοείς το ότι να δίνεις ένα gain ~ +20 έως +10db στα μπάσα και -10 έως -40db στα πρίμα (riaa) δεν επηρεάζει την απόδοση τετράγωνου παλμού, ενώ αν δίνεις ένα gain ~ +40 έως +10db στα μπάσα και +20 έως +10db στα πρίμα (loudness) επηρεάζει την απόδοση τετράγωνου παλμού, απλά πέφτεις σε αντίφαση.

Η υλοποίηση της riaa και του loudness είναι επακριβώς η ίδια. Ίσως να μη το ξέρεις, αλλά loudness υλοποιείται και με lcr, όπως ακριβώς έγραψες πριν για τη riaa, δηλαδή παθητικά.

Το "ταίριασμα" δε της χωρητικότητας της κεφαλής, έχει άμεση σχέση με την ισοστάθμιση riaa, κι όχι με την ενίσχυση τάσης (η οποία δε σχετίζεται με την χωρητικότητα), καθώς η χωρητικότητα είναι ένα βασικό στοιχείο φίλτρων.

Σε αυτό το λινκ

http://greygum.net/sbench/sbench/freqres3.html

υλοποίησης loudness, μπορείς να δείς στην δεύτερη παράγραφο - περί μπάσου - το εξής:

<<Recall the RIAA portion of this series.>>

Όπως εύκολα γίνεται αντιληπτό, πρόκειται επακριβώς για το ίδιο πράγμα με τη riaa. Φίλτρα. Να , αυτά.

Όσο δε για τη χρησιμότητα και την αξία του φίλτρου loudness, να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω πλήρως με την τοποθέτησή σου <<ηλιθιας κατ εμε ... αυτο το αχρηστο κουμπι!!>> και να αντιστοιχήσω την προσωπική μου θέση με την άλλη σου τοποθέτηση, αυτήν περί riaa <<απλα ειναι απαραιτητη!!!!!>> και ο λόγος είναι πολύ απλός:

οι καμπύλες ακουστότητας αποδεικνύουν πως σε χαμηλές στάθμες ακρόασης, από ένα ηχοσύστημα το οποίο παίζει σωστά (δηλαδή "φλατ") είναι εντελώς αδύνατο να ακούσεις τις χαμηλές συχνότητες, κι είτε δε τις ακούς καθόλου, οπότε χάνεις σημαντικό μέρος της πληροφορίας, είτε τις ακούς σαφώς κουτσουρεμένες, οπότε ακούς μια άλλη άποψη της πραγματικότητας, σαφώς διαστρεβλωμένη. Για να ακούσεις όλο το συχνοτικό φάσμα με την ίδια συχνοτική ισορροπία που το ακούς σε ρεαλιστική στάθμη, απλά είναι απαραίτητο ένα φίλτρο loudness. Τέλος, κι αυτό δεν επιδέχεται καμίας αμφισβήτησης, διότι, όπως προανέφερα, οι καμπύλες φλέτσερ μάνσον δεν είναι ...ευλύγιστες (κατά τα γούστα μας και κατά του τι μας "βολεύει").

Δυστυχώς, η ορθή υλοποίηση του loudness είναι πιο πολύπλοκη από τη riaa, καθώς απαιτείται διαφορετική διόρθωση σε διαφορετικές στάθμες ακρόασης, κάτι που προσπάθησαν πολλές υλοποιήσεις να επιτύχουν, με διαφορετικά επίπεδα επιτυχίας η κάθε μία. Αντίθετα, η ισοστάθμιση riaa είναι εντελώς συγκεκριμένη, και άρα πιο εύκολα υλοποιήσιμη. Δε παύει φυσικά να είναι μια μορφή ισοστάθμισης, ένα "εκουαλάιζερ" με συγκεκριμένες στάθμες (όπως πολύ ωραία μας παρουσίασες), μια σειρά φίλτρων.
 

Μηνύματα
4.046
Reaction score
1.788
Απάντηση: Η σημασία του προενισχυτή phono.

ας δουμε λοιπον γιατι τα φονο ακουγονται διαφορετικα [οπως δηλαδη ολες οι ενισχυτικες βαθμιδες].

καταρχην να πουμε οτι κορυφαιοι κατασκευαστες δεν χτιζουν τα φονο πασπαρτου,αλλα με την συγκεκριμενη κεφαλη!![πχ MORGAN JOUNESκ.α] αυτο το κανουν για ενα και μονο λογο!

η κεφαλη παραγει ενα πολυ αναιμικο σημα που στην κυριολεξια ειναι πολυ ευαλωτο στις οποιες χωρητικοτητες,αντιστασεις ,δει μπροστα του!!!

ας δουμε λοιπον αυτη την βαθμιδα χωρις την riaa για να κατανοεισουμε καλυτερα αυτες τις οχι απροσπελαστες δυσκολιες!!!!
εχουμε λοιπον ενα αναιμικο σημα που πρωτα πεπει να το προσαρμοστη σε μια συγκεκριμενη αντισταση. πριν ομως εχει περασει μεσα απο ενα καλωδιο μα συγκεκριμενη χωρητικοτητα και αντισταση.ακολουθει μια βαθμιδα που εχει και αυτη αντισταση ,χωρητικοτητα ,αλλα μετα αναλωγα με το ποσο χ θα το ενισχυσουμε εχουμε και το miller effect!!
γνωριζουμε επισης οτι σε ολες τις βαθμιδες μεσο αναγκαστικων δυκτιωματων αντιστασεων και χωριτηκοτητων διμιουργουνται διαφορα φιλτρα αθελα μας !!!!!
 

Μηνύματα
4.046
Reaction score
1.788
Απάντηση: Re: Η σημασία του προενισχυτή phono.

ανεβασα ενα μερος σε αυτα που γραφω γιατι χθες εγραψα ενα σεντονι αλλα δυστυχος με πεταξε ο σερβερ εξω!

.....συνεπως ενα πασπαρτου φονο ειναι πολυ λιγο μπροστα σε ενα που ειναι χτισμενω για μια συγκεκριμενη κεφαλη.

η πιο πανω δυσκολιες μπορει να λειτουργεισουν υπερ μας οταν τιμες αντιστασεων [απο πολωσεις] χωρητικοτητα εισοδου απο το c in του πρωτου σταδιου ταιριαζουν με αυτα που ζηταει η κεφαλη χωρις να προσθεσουμε μια τυπικη παραμετροποιηση!!! αν συνιυπολογιστει και το καταλληλο καλωδιο περναμε ανεπαφη στο επωμενο σταδιο της αποεμφασης!! να πω επισης οτι το μιλλερ εφφεκτ αναλογα με την ενισχυση που θελουμε μπορουμε και αυτο να το συνυπολογισουμε!!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.421
Reaction score
144.271
Απάντηση: Re: Η σημασία του προενισχυτή phono.

στη ψηφιακή RIAA τα ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ στάδια είναι περισσότερα από ότι σε έναν αναλογικό προενισχυτή δύο σταδίων.
όχι φυσικά, κάνεις λάθος. τα αναλογικά στάδια που παρουσίασες πριν, εντός μιας λούπας A/D & D/A, εννοείται πως δεν υφίστανται. Το αν υφίστανται στάδια κέρδους τάσης μετά τον A/D μετατροπέα, ώστε οι διακυμάνσεις τάσης του ψηφιακού σήματος να φτάσουν (διακλαδιζόμενα) τα επαρκή επίπεδα οδήγησης των λογικών κυκλωμάτων επεξεργασίας (DSP) αλλά και την λογική είσοδο του D/A κονβέρτορα, δε σε ενδιαφέρει κι ούτε σχετίζεται με αναλογικά κυκλώματα ενίσχυσης σήματος audio. Συγκρίνεις μπανάνες με μπανιέρες και μπετονιέρες. Δυστυχώς δε το γνωρίζεις το αντικείμενο, όπως εύκολα γίνεται αντιληπτό. Ακόμα και το πρώτο στάδιο κέρδους τάσης, το μόνο απαραίτητο πριν τον A/D μετατροπέα για να οδηγηθεί από την χαμηλή τάση εξόδου μιας κεφαλής, μπορεί να είναι παθητικό, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Χρήστος, και δεν εξαρτάται από τα χαρακτηριστικά χωρητικότητας της κεφαλής, διότι η υλοποίηση των φίλτρων riaa δεν είναι παθητική ώστε να μεταβάλλονται τα χαρακτηριστικά των φίλτρων της ισοστάθμισης, αλλά στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα.

Αναλογικό στάδιο υφίσταται μόνο στην έξοδο ενός D/A μετατροπέα, το οποίο υλοποιείται βέλτιστα υπό την έννοια ενός πλήρους προενισχυτικού σταδίου, το οποίο θα κληθεί να οδηγήσει τα τελικά στάδια ενίσχυσης, κάτι που εκ των πραγμάτων είναι αναγκαίο, μετά από οποιοδήποτε phono stage, με εξαίρεση ελάχιστα που έχουν υψηλότατη έξοδο και ποτενσιόμετρο ελέγχου volume, κάτι που απλά επιβεβαιώνει τον κανόνα της αναγκαιότητας προενισχυτικού σταδίου (είπαμε, "εξαίρεση").
 

Μηνύματα
4.046
Reaction score
1.788
Απάντηση: Re: Η σημασία του προενισχυτή phono.

......αφου λοιπον εχουμε παρει ολα τα μετρα που αναφερω περναμε στην αποεμφαση που και αυτη πρεπει να συνυπολογιστει με την αντιστση εξοδου του πρωτου σταδιου , αλλα επισης και την αντισταση εισοδου του δυτερου σταδιου!! εαν υλοποιησουμε την riaa με lcr το δευτερο δεν μας επιρεαζει τοσο!!!!!

οπως ειπα πιο πριν διαφορες δυκτιωσεις αντιστασεων και χωρητικοτητων διμιουργουν δικα τους φιλτρα που ειναι αν ειναι υπολογισμενα σωστα και οχι κουκουρουκου [πρεπει να τους δωσουμε σημασια]και συνδιαστουν με την riaa τοτε το πατημα μας ως προς το πρωτοκολο της θα ειναι με παρα πολυ μικρες διαφορες [μη ακουστες]!!!!!
 

Μηνύματα
4.046
Reaction score
1.788
Απάντηση: Re: Η σημασία του προενισχυτή phono.

ο λογος λοιπον που κυριος ακουμε μεγαλες διαφορες στα φονο ειναι οτι τα περισοτερα εμπορικα ειναι χτισμενα πασπαρτου και οχι για μια συγκεκριμενη κεφαλη!!! φανταστειτε ενα πασπαρτου κροσοβερ και να του βαζεις οτι μοναδες θελεις εσυ πανω!!! [σχημα λογου και υπερβολη]

εγω εχωντας ακουσει κορυφαια φονο δεν νομιζω οτι θα εχουν να ζηλεψουν τιποτα απο ενα ψηφιακο!!! η γνωμη μου ειναι οτι απλα δεν χρειαζεται αφου μπορουμε να εχουμε αυτο που ζηταμε !!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.937
Μηνύματα
3.034.941
Members
38.521
Νεότερο μέλος
mgm
Top