Manos58
εγχειρισμένη
- Μηνύματα
- 17.160
- Reaction score
- 12.843
Τα πτερύγια στα αυτιά μας είναι μοναδικά 

"The displacement of the ear drum when listening to the quietest perceivable sounds is around one-hundredth of the diameter of a hydrogen molecule, and even a tone of 1 kHz at a level of 70 dB still displaces the ear drum by less than one-millionth of an inch (0.025 micrometres). Add to all these points the fact that our pinnae (outer ears) are individual to each one of us, and one has a recipe for great variability in human auditory perception as a whole, because the ability to perceive these minute differences is so great. In fact, if the ear was only about 10dB more sensitive than it is, we would hear a permanent hiss of random noise, due to detection of the Brownian motion of the air molecules. Some people can detect pitch changes of as little as 1/25th of a semitone (as reported by Seashore). Clearly there is much variability in all of this from individual to individual."<what arrives at the eardrums of different people is clearly not the same> Θα φανταζοταν κανεις οτι απο κει και πιο μεσα θα υπηρχαν οι μεγαλυτερες διαφορες .
Άλεξ, τέτοιες αναφορές δεν οδηγούν σε κανένα κοινό σημείο σύγκλισης.Το να λαμβάνεις κάποιος σοβαρά υπόψη του τις ακουστικές εκτιμήσεις άλλων, ακόμα κι αν έχουν γίνει σε ίδιο χώρο κλπ. έχει νόημα ΜΟΝΟ αν είναι απόλυτα βέβαιος ότι ο άλλος ακούσει σαν κι αυτόν...κάτι που φυσικά δεν μπορεί να ξέρει επακριβώς. .....
....Συνεπώς, πόση σημασία πρέπει να δώσεις στα λεγόμενα κάποιου άλλου τελικά?
Άψογα.Δεν μένει τώρα παρά να ενημερώσεις σχετικά με άλλες συσκοτίσεις υψηλής πιστότητας τις οποίες έχεις υποκινήσει....εχω και κατι αλλους που παιζουν ηχεια με 5 μεγαφωνα 8 ιντσων, με λαμπες 2*3,2 βατ. δεν εχω χαμηλο μου λεει, εχει ακυρωση ο χωρος σου του λεω , μην ανησυχεις ............
Και...πράσινα άλογα,βεβαίως βεβαίως.Ευτυχως που υπαρχουν και πρασινα μηλα ....
Το πρόβλημα δεν είναι μόνο του αισθητηρίου. Είναι και πρόβλημα επεξεργασίας από τον εγκέφαλο, που μπορεί να είναι περισσότερο ευαίσθητος σε παραμορφώσεις σε συγκεκριμμένες συχνοτικές περιοχές. Ακόμη και βιωματικοί / υποσυνείδητοι παράγοντες μπορεί να παίζουν ρόλο σε αυτό.Eπειδή χρησιμοποιείς την όραση ως παράδειγμα, ο κύριος αυτός υποστηρίζει ότι:
"what arrives at the eardrums of different people is clearly not the same, whereas what enters different people’s eyes to all intents and purposes is the same. Of course, some people may be colourblind, whilst others may be long-sighted, short-sighted, or may have one or a combination of numerous other sight anomalies. Nevertheless, what arrives at the eye, as the sensory organ of sight, is largely the same for all of us.
However, if we take the tympanic membrane (the ear drum) as being the ‘front-end’ of our auditory system, no such commonality exists. Indeed, even if we extend our concept of the front-end to some arbitrary point at, or in front of, our pinnae, things would still not be the same from person to person because we all have different shapes and sizes of heads and hair styles. This inevitably means that the entrances to our ear canals are separated by different distances, and have different shapes and textures of objects between them. Given the additional diffraction and reflexion effects from our torsos, the answer to the question of whether we all ‘see the same blue’ in the auditory domain seems to be clearly ‘no’, because even what reaches our ear drums is individual to each of us, let alone how our brains’ perceive the sounds.
...evolutionary the ear was the last of the sense organs to arrive; it is beyond question the most intricate and the most wonderful and is like a fingerprint, one for each one of us..."
Mε την τελευταία παράγραφό σου όμως συμφωνώ, γιατί ουσιαστικά είναι αυτό που έλεγα πριν, μια συγκριτική μέθοδος για να διασφαλίσεις ότι με κάποιον άλλο ακούς παρόμοια και ότι συνεπώς έχει νόημα η άποψή του. Ας πούμε, για παράδειγμα εγώ με τον Βασίλη και τον Παντελή (tayler) ξέρω ότι ακούω παρόμοια...σε πολύ συγκεκριμένες ακροάσεις σπίτι μου, σπίτι του Μπιλ κλπ έχουμε κάνει ακριβώς τις ίδιες παρατηρήσεις. Θα λάμβανα υπόψη μου την άποψή τους δηλαδή. Από κάποιον άγνωστό μου όμως, που δεν έχω περάσει αυτή τη δοκιμή...με τίποτα!
Προφανέστατα πρώτα πρέπει ο ριβγιούερ να γνωρίζει, τουθόπερ σημαίνει ότι έχει πυκνή και αδιάλειπτη ακρόαση ζωντανών δρώμενων του καλλιτέχνου. Κατά προτίμηση unplugged.το θεμα ειναι οταν σου λεει ο ριβιουερ οτι τα ηχεια αποδιδουν το ταδε οργανο-φωνη με φυσικοτητα προφανως θα πρεπει να γνωριζεις ακριβως τους φυσικους ηχους των φωνων και των οργανων για να καταληξεις μετα σε καποιο συμπερασμα σχετικα με την αναπαραγωγη τους.
αμφιβαλλω πολυ ...
για να πω αν ο ηχος του πιανου που ακουω να βγαινει αποδιδεται φυσικα πρεπει να εχω ακουσει και κανα ζωντανο πιανο στην ζωη μου πραγμα για το οποιο αμφιβαλλωΠροφανέστατα πρώτα πρέπει ο ριβγιούερ να γνωρίζει, τουθόπερ σημαίνει ότι έχει πυκνή και αδιάλειπτη ακρόαση ζωντανών δρώμενων του καλλιτέχνου. Κατά προτίμηση unplugged.
Πράγμα για το οποίο αμφιβάλλω πολύ, περισσότερο απ' όσο αμφιβάλλεις εσύ για το άλλο.![]()
...Ούτε και ωχαδερφισμός....Κατά προτίμηση unplugged.
... άλλο ένας επαγγελματίας που δεν του συγχωρούνται αβλεψίες...![]()
Τέτοια γράφε να ψωνιστεί κι άλλο ο ACA member.Παντως δεν ξερω και γω ποσοι εδω μεσα πίνουμε νερο στο όνομα του vasilism που μας εμαθε τη jico sas.. Αν δεν ακουγαμε μαλλον θα ημασταν χαμενοι B-)
εσυ τα λες, αλλοι τα πληρωνουν .......Παντως δεν ξερω και γω ποσοι εδω μεσα πίνουμε νερο στο όνομα του vasilism που μας εμαθε τη jico sas.. Αν δεν ακουγαμε μαλλον θα ημασταν χαμενοι B-)