stathis
Ultra Home Theater
- Μηνύματα
- 21.631
- Reaction score
- 36.430
Ξυρίζουν;
Mήπως θέλουν καλιμπράρισμα..
Mήπως θέλουν καλιμπράρισμα..


Για το μέσο Έλληνα ιδιοκτήτη το αυτοκίνητο είναι ένα συνονθύλευμα μη εφικτών επιθυμιών:Άλλο λάθος. Έβαλες το "δικά μας" για να δηλώσεις πως είναι πολλά;
Τι σημαίνει αξιοπιστία; Να μη σπάσει το μοτέρ; Να μη σπάσουν/φθαρούν/παλιώσουν τα πλαστικά; Να μη σκιστούν τα καθίσματα; Να μην έχει ηλεκτρικά προβλήματα; Να μη μένει στο δρόμο; Να μην ανοίγει το πάτωμα; Να μη σαπίζει;
Η παραδοχή σε κάθε προϊόν, αναγκαίο ή πολυτελείας: Οι απαιτήσεις πρέπει να είναι ανάλογες της κατηγορίας τιμής, έχοντας ταυτοχρόνως τις απαραίτητες βασικές γνώσεις για λογική επιχειρηματολογία.Αυτά που πιθανά "χαλάνε" είναι τα ηλεκτρονικά και οι αισθητήρες τους για τα οποία ευθυνόμαστε όλοι οι δυτικοί. Απαιτούμε χαμηλούς ρύπους και κατανάλωση, εξοπλισμό και ποιότητα, φθηνά. Ε, δε γίνεται. Όπως ακριβώς με τις τηλεοράσεις και τους ενισχυτές.![]()
Τα ηλεκτρονικά με προβλήματα είναι σε όλες τις κατηγορίες κοινά. Democracy, όλα έχουν ίδιες ζημιές!Η παραδοχή σε κάθε προϊόν, αναγκαίο ή πολυτελείας: Οι απαιτήσεις πρέπει να είναι ανάλογες της κατηγορίας τιμής, έχοντας ταυτοχρόνως τις απαραίτητες βασικές γνώσεις για λογική επιχειρηματολογία.
Γι' αυτό και έβαλα τις "απαραίτητες βασικές γνώσεις".Τα ηλεκτρονικά με προβλήματα είναι σε όλες τις κατηγορίες κοινά. Democracy, όλα έχουν ίδιες ζημιές!
Kι εγώ το Almera έχω, αλλά το μοντέλο του 2000 που τότε είχα πάρει καινούργιο και ήταν Ιαπωνίας.Έχω ακούσει αρκετούς να κατηγορούν τα Γαλλικά αυτοκίνητα. Είχα ένα Megane 1,4 8V το οποίο ανακύκλωσα στα 355.000km μετά από 18 χρόνια. Με κακή μεταχείριση από κάποιο σημείο και μετά. Ο μηχανικός μου είπε οτι ο μέσος όρος ζωής του συγκεκριμένου κινητήρα είναι 350.000 - 400.000. Το Megane αποδείχθηκε σκυλί (κάποιες φυσιολογικές φθορές, θεωρώ, μετά τα 250.000km) σε αντίθεση με το άμεσος επόμενο που είναι προβληματικό όπως μου είπε. Επέλεξα να πάρω μετά Nissan και συγκεκριμένα το Almera του 2005 με 100.000 km. Όλοι οι μηχανικοί μου λένε ότι μόνο λάδια θα αλλάζω και ότι θα φτάσω τα 500.000km εύκολα έτσι όπως οδηγό. Μένει να αποδειχθεί.
Εγώ πάλι Μιχάλη μου, αν είχα τα λεφτά θα έπαιρνα Lamborghini. Γιατί τα όμορφα αυτοκίνητα, όμορφα καίγονται.Προσωπικά αν είχα λεφτά αυτή τη στιγμή και ήταν να αλλάξω αυτοκίνητο, θα έπαιρνα Lexus.
Δεν γνωρίζω πολλά για να μπορώ να απαντήσω. Αυτό που ξέρω είναι ότι το δικό μου που είναι Almera του 2005 έχει δισκόφρενα και πίσω. Συγγενής ειχε το Sunny που τα έβγαζε και 16 χρόνια δεν έβγαλε αχνα.Kι εγώ το Almera έχω, αλλά το μοντέλο του 2000 που τότε είχα πάρει καινούργιο και ήταν Ιαπωνίας.
Λίγο μετά όμως, άρχισαν να βγαίνουν στην Αγγλία με μικρές αλλαγές εμφανισιακά, αλλά με μεγάλες διαφορές κατασκευαστικά, σε σχέση με όσα βγήκαν παραγωγής Ιαπωνίας.
Τότε άρχισαν να έχουν τα Nissan προβλήματα.
Μερικές διαφορές είναι π.χ. πίσω ταμπούρα αντί για δίσκους, ηλεκτρικά εξαρτήματα, μπαταρία και πολλαπλασιαστής από ευρωπαίους κατασκευαστές τύπου Magneti Marelli και Bosch.
Αμορτισέρ και λάστιχα επίσης ευρωπαϊκά, όπως και τα αναλώσιμα των φρένων και του δίσκου-πλατώ συμπλέκτη (τα θερμουΐτ)
Το ίδιο και οι λάμπες, τα μοτέρ των παραθύρων, οι μαγνήτες των πορτών κ.λ.π.
Το αποτέλεσμα ήταν πολλά προβλήματα.
Επίσης τα Primera που ήταν Αγγλίας έβγαλαν πολλά προβλήματα.
Κυρίως με τα σασμάν, απ΄ότι έμαθα.
Δεν μιλάω για τα Nissan που έβγαιναν στον Βόλο και έκλεισε τελικά το εργοστάσιο.
Εκεί υπήρχαν επίσης προβλήματα.
Αξιόπιστο είναι ένα αυτοκίνητο όταν μπαίνεις μέσα, βάζεις μπρος και φεύγεις και δεν ανησυχείς μήπως σε αφήσει στο δρόμο.
Δεν χαλάει και δεν ζητάει αντικατάσταση κάθε λίγο σε κάποιο εξάρτημα που χάλασε.
Πολλά προβλήματα αξιοπιστίας υπήρχαν π.χ. σε πολλά Alfa Romeo.
Θυμάμαι έναν φίλο που είχε πάρει καινούργιο ένα 146 και όλο έμενε στο δρόμο.
Το φόρτωνε δωρεάν σε οδική βοήθεια, το επισκεύαζε δωρεάν η αντιπροσωπεία, του έβαζαν δωρεάν ανταλλακτικά και του έλεγαν "μην ανησυχείτε είναι στην εγγύηση"
Αλλά όταν ξεκινούσε να πάει κάπου, σκέφτονταν αν θα καταφέρει να φτάσει στον προορισμό του.
Αυτό δεν είναι αξιόπιστο αυτοκίνητο.
Οπότε τελικά το πούλησε και ησύχασε.
Πήρε γιαπωνέζικο Honda.
Εκτός όλων αυτών παίζει ρόλο και η προτεραιότητα που δίνει κάποιος στα κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου.
Εγώ βάζω την αξιοπιστία με πρώτες την Τοyota και τις άλλες (made in Japan όμως) μάρκες.
Άλλος κοιτάει την ομορφιά, την τελική ταχύτητα, τα κρατήματα, τους χώρους.
Μερικά έχουν απ΄όλα αυτά, αλλά φυσικά εκεί πληρώνεις κάτι παραπάνω και τα έχεις.
Προσωπικά αν είχα λεφτά αυτή τη στιγμή και ήταν να αλλάξω αυτοκίνητο, θα έπαιρνα Lexus.
Η δική μου θα είναι πορτοκαλί.
