Στρώματα ύπνου

Μηνύματα
9.775
Reaction score
1.827
Πριν από καιρό έψαχνα και εγώ για στρώμα και πραγματικά έφριξα με τον χώρο αυτό. Οι έμποροι στρωμάτων λένε ό,τι θέλουν για να πουλήσουν κομμάτια, και λόγω ιδιότητας (είμαι γιατρός) καταλάβαινα τι αηδίες μου αραδιάζαν.

Μου μιλάγαν για "ανατομικά" και "ορθοπαιδικά" στρώματα μαλακά, ημίσκληρα, σκληρά, περισσότερο ελαστικής ή πλαστικής επαναφοράς που κάνουν όλα καλό στη μέση, και όσο πιο ακριβά, τόσο πιο πολύ το καλό για τη μέση. Οι τύποι έχουν ξεφύγει και πραγματικά πιστεύω ότι είναι μια αγορά με εξωφρενικά υπερτιμολογημένα προϊόντα.

Τους ρώτησα το απλούστατο. Αυτά που διαφημίζονται ως προτερήματα αυτών των στρωμάτων, προκύπτουν από δημοσιευμένες, στατιστικά αποδεκτές ιατρικές έρευνες; Με κοίταζαν. Τους ξαναρωτάω, ποιος είναι ο ορισμός του ορθοπαιδικού, ποιος είναι ο ορισμός του ανατομικού στρώματος, ποιες οι διαφορές μεταξύ τους και πως γίνεται και οι δυο τύποι στρώμματος να κάνουν καλό στη μέση αφού έχουν αντιδιαμετρικά διαφορετική συμπεριφορά. Πως προκύψαν αυτές οι ονομασίες που παραπέμπουν μάλιστα σε ιατρική ορολογία; Μου απαντάει ενοχλημμένος ο πωλητής ότι αυτοί είναι όροι που έχουμε επινοήσει οι έμποροι για να συνενοούμαστε μεταξύ μας...!

Τελικό συμπέρασμα: Δεν υπάρχουν μελέτες που να καταδυκνείουν ποιος τύπος στρώματος είναι καλύτερος για τη σπονδυλική στήλη ή το μυικό σύστημα μας. Τουλάχιστον εγώ δεν εντόπισα κάποιες. Αγοράστε αυτό που σας αρέσει σαν αίσθηση και μην ακούτε τους παππάδες που πουλάνε οι στρωματάδες...

http://www.avsite.gr/forum/threads/Αγορά-καλού-στρώματος.78748/#post-1044030

Προσωπικά έχω τρεις κήλες στη σπονδυλική στήλη (01,03,Ι1 νομίζω), όλοι μα όλοι οι γιατροί, σε υποτροπή και πριν σου προτείνουν εγχείρηση, μιλούν για ξεκούραση, ακινησία, μαξιλάρι κάτω από τα γόνατα όταν κοιμάσαι ανάσκελα και ανάμεσα στα πόδια όταν κοιμάσαι στο πλάι. Το tempur προσφέρει πλήρη ακινησία και σταθερότητα και γλιτώνεις από τις πατέντες με τα μαξιλάρια. Τι άλλη επιστημονική απόδειξη χρειάζεσαι?
 

Μηνύματα