Test drive off topics

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.599
Reaction score
46.354
Είναι προφανές πως όσοι δεν ξέρουν να οδηγούν θεωρούν ότι ο οδηγός του αυτοκινήτου φταίει για το ατύχημα.
 

Μηνύματα
18.105
Reaction score
26.152
Έχω δίπλωμα για μηχανη και γενικά καβαλαω περιστασιακά παπάκια και σκουτερακια δανεικά (εχω και μαρτυρά τον Νίκο), παλιότερα κυρίως διότι με αυτά που έβλεπα στο δρόμο αποφάσισα να μη το ξανακάνω εκτός αν είναι απαραίτητη ανάγκη.
Σκέφτηκα 4 φορές στη ζωή μου να πάρω σκουτερακι για να μετακινουμαι ταχυτερα στην πολη αλλά πειστηκα ότι οι πιθανότητες να μην ξαναγυρίσω σπίτι ήταν πολλές .
Το γεγονός λοιπόν ότι είμαι αυτοκινητάκιας με κάνει αρκετά διαφορετικό αναβάτη πχ ανάμεσα από αυτοκίνητα περνάω μόνο αν είναι σταματημένα και για να εργοστάσιο χρόνο απλά άλλαζα λωρίδες αν υπήρχε κενό .

Αντίστοιχα επειδή είχα κάνει πολλά χλμ με ποδήλατο και λίγα με μηχανή έχω μια τάση να δίνω λίγη παραπάνω σημασία στους αναβάτες .

Τα περί συμπλεγματων άστα για όσους τα κουβαλάνε.

Και ναι παρα πολλοι δικυκλιστες που δεν έχουν δίπλωμα αυτοκινήτου όχι απλώς δεν οδηγούν.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Είναι προφανές πως όσοι δεν ξέρουν να οδηγούν θεωρούν ότι ο οδηγός του αυτοκινήτου φταίει για το ατύχημα.
Σε τι αναφέρεσαι?

Βάλε quote, αλλιώς είναι μια δήλωση χωρίς περιεχόμενο.
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.599
Reaction score
46.354
Σε τι αναφέρεσαι?

Βάλε quote, αλλιώς είναι μια δήλωση χωρίς περιεχόμενο.
Μα στο βίντεο φυσικά, δεν βλέπεις το λάθος του μοτοσυκλετιστή; (και δεν αναφέρομαι μόνο στο ότι κάνει προσπέραση σε διπλή γραμμή)
 

Y

Yiannis_B

Guest
Μα στο βίντεο φυσικά, δεν βλέπεις το λάθος του μοτοσυκλετιστή; (και δεν αναφέρομαι μόνο στο ότι κάνει προσπέραση σε διπλή γραμμή)
Μισό. Αυτό είναι το video:


Και αυτή η δήλωσή σου για το video:

Είναι προφανές πως όσοι δεν ξέρουν να οδηγούν θεωρούν ότι ο οδηγός του αυτοκινήτου φταίει για το ατύχημα.
Είσαι επικίνδυνος, αυτό έχω να πω. >:(
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.830
Reaction score
146.246
Παντως εγω που εδω και σχεδον 40 χρονια οδηγω το 90% μηχανη συμφωνω με τον pankrok :)
Τι να πω ,ισως ειναι θεμα ηλικιας :unsure: .
Και γω συμφωνώ με pankrok, κι είμαι νιάτο, μπουμπούκι, οπότε δεν είναι θέμα ηλικίας! :p

Η κίνηση με δίκυκλο έχει πολλά πλεονεκτήματα, και ήμουν φανατικός υποστηρικτής των 2 τροχών, μέχρι που έζησα καλά την συμπεριφορά των οδηγών αυτοκινήτων στο δρόμο, οδηγώντας αποκλειστικά σε 2 τροχούς για 4-5 χρόνια, εκ των οποίων τα 2 χρόνια ήταν δουλειά, οπότε για ένα 8-ωρο κάθε μέρα ήμουν μέσα στην κίνηση. Είδα ότι δε με βλέπει κανείς στο δρόμο, σα να ήμουν αόρατος ένα πράγμα, και την τρίτη φορά που γλύτωσε η ζωή μου καθαρά από τύχη, πήρα απόφαση να μη ξανανεβω σε 2 τροχούς, και το τήρησα τα τελευταία 20 χρόνια. (με μόνο 2 εξαιρέσεις για 5-λεπτη διαδρομή..)

Νομίζω πως με βοήθησε πολύ η οδήγηση στους 2 τροχούς, στο να δίνω σημασία όταν οδηγώ 4 τροχούς στους δίτροχους καμικάζι γύρω μου.

Και βλέπω ότι και μέσα στην πόλη και εκτός πόλης, συνήθως είμαι ο μόνος που κάνω άκρη, δίνοντας άνετο χώρο για να περάσει το μηχανάκι, ή για να μη χρειαστεί να βγει στο αντίθετο ρεύμα.

Παρόλα αυτά έριξα ένα μηχανοβιο που πήγε να με περάσει με τα χίλια από δεξιά, όταν ήμουν στο δεξί ρεύμα κυκλοφορίας, δίπλα στο πεζοδρόμιο, και πήγα άκρη μέσα στη λωρίδα που ήμουν χωρίς να φανεί αυτός στον καθρέφτη μου. Η πλάκα ήταν ότι ο μηχανοβιος καμικάζι είπε στην αρχή ότι έφταιγα κιόλας! Χαχαχαχαχα, το πήρε πίσω μόλις ξεκίνησα με χαμόγελο να καλώ την αστυνομία, αλλά στη συνέχεια, όταν μου έδειξε ταυτότητα για να συμπληρώσω τη δήλωση ατυχήματος, είδα ότι είχαμε το ίδιο επίθετο, μακρινός ξάδερφος... Οπότε τη γλύτωσε γενικά ο άτιμος και δε τα πλήρωσε τα σπασμένα..:D
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.830
Reaction score
146.246
Είσαι επικίνδυνος, αυτό έχω να πω. >:(
Συμφωνώ και επαυξάνω.

Ο οδηγός του αυτοκινήτου στο συγκεκριμένο βίντεο, θέλει κρέμασμα προς παραδειγματισμό και συμμόρφωση στο κέντρο της πλατείας.

Όποιος υπερασπίζεται τον οδηγό του αυτοκινήτου σε αυτό το βίντεο, νομίζω πως θέλει αφαίρεση διπλώματος. >:(

Θα μπορούσε να μπεί και σε multiple choice στο γενικό πληθυσμό, κι όποιοι είναι υπέρ του οδηγού του αυτοκινήτου να τους αφαιρείται το δίπλωμα οδήγησης εφ όρου ζωής. >:(
 

Μηνύματα
1.931
Reaction score
2.427
Συμφωνώ και επαυξάνω.

Ο οδηγός του αυτοκινήτου στο συγκεκριμένο βίντεο, θέλει κρέμασμα προς παραδειγματισμό και συμμόρφωση στο κέντρο της πλατείας.

Όποιος υπερασπίζεται τον οδηγό του αυτοκινήτου σε αυτό το βίντεο, νομίζω πως θέλει αφαίρεση διπλώματος. >:(

Θα μπορούσε να μπεί και σε multiple choice στο γενικό πληθυσμό, κι όποιοι είναι υπέρ του οδηγού του αυτοκινήτου να τους αφαιρείται το δίπλωμα οδήγησης εφ όρου ζωής. >:(
Amen.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.599
Reaction score
46.354
Μισό. Αυτό είναι το video:


Και αυτή η δήλωσή σου για το video:



Είσαι επικίνδυνος, αυτό έχω να πω. >:(
Αφήστε τους χαρακτηρισμούς κατά μέρος και ξυπνήστε, ειδικά όσοι καβαλάτε μηχανές, αν θέλετε βέβαια να γυρνάτε το βράδυ σπίτι σας.

1. Διπλή γραμμή, σε επαριακό δρόμο με μία λωρίδα.
2. Ξεκινά το προσπέρασμα βγαίνοντας από το πίσω αυτοκίνητο στο 1.41 και επιταχύνει με την χαρακτηριστική άνεση που έχει μια μηχανή.
3. Το δεύτερο αυτοκίνητο είναι το πολύ 3-4 μέτρα μπροστά και είναι απολύτως σίγουρο ότι δεν έχει δει τη μηχανή που ήταν πίσω από το αυτοκίνητο. Ακόμη και αν άκουγε τον ήχο της μηχανής στην προηγούμενη πορεία μπορούμε κάλιστα να υποθέσουμε ότι είχε δει την πιο πίσω μηχανή (αυτή που τραβάει το βίντεο) και είχε στο μυαλό του που είναι η μηχανή.
4. Η μηχανή επιχειρεί προσπέραση και των δύο αυτοκινήτων με τη μία με αποτέλεσμα σε μόλις 3-4 δεύτερα να έχει φτάσει στο πίσω μέρος του προπορευόμενου αυτοκινήτου.
5. Ο οδηγός του αυτοκινήτου δεν οφείλει σε καμία περίπτωση να περιμένει προσπέρασμα από αριστερά του, ακόμα και από μηχανή (βλ. 3) πολύ δε περισσότερο σε δρόμο μιας λωρίδας και με διπλή γραμμή.
6. Ο οδηγός κάνει ένα απότομο ελιγμό αριστερά, λίγο πριν φτάσει η μηχανή, μπορούμε κάλλιστα να υποθέσουμε ότι ήθελε να αποφύγει ένα εμπόδιο π.χ. μια πέτρα. Σχεδόν ακαριαία αντιλαμβάνεται τη μηχανή που έχει πεταχτεί από το πουθενά και μαζέυει το αυτοκίνητο πάλι προς τα δεξιά. Ας σημειωθεί ότι αν όντως ήθελε να αποφύγει μια μεγάλη πέτρα ή μια λακούβα αν δεν έκανε τον ελιγμό και την πατούσε θα μπορούσε να επιφέρει ανεξέλεγκτη εκτροπή της πορείας του αυτοκινήτου την ώρα που προσπερνούσε σύριζα η μηχανή δίπλα του και η κατάληξη του γεγονότος να ήταν πολύ χειρότερη.
7. Η μηχανή στην ουσία πέφτει πάνω στο αυτοκίνητο, από πίσω του και ενώ αυτό επιχειρεί να πάει πάλι δεξιά. Η μηχανή προσπερνά βγαίνοντας ελάχιστα στο αντίθετο ρεύμα, είναι περίπου μισό μέτρο από τη διπλή γραμμή.

Αν όλα τα παραπάνω δεν τα καταλαβαίνετε σημαίνει ότι είστε πολύ επικίνδυνοι, για τον εαυτό σας πρώτα ως μοτοσυκλετιστές και μετά για τους άλλους και φυσικά επιβεβαιώνοντα πλήρως τα γραφόμενα του pankrok που το νόημα τους είναι ότι οι περισσσότεροι μοτοσυκλετιστές δεν έχουν οδηγική παιδεία γιατί δεν έχουν οδηγήσει αυτοκίνητο και νομίζουν ότι όλοι οι άλλοι δύνανται να έχουν την δυνατότητα ευελιξίας (ελιγμών, επιτάχυνσης, ορατότητας) που έχουν οι ίδιοι με τη μηχανή. Το οποίο κατ' αντιστοιχία σε ένα βαθμό ισχύει και για τους οδηγούς αυτοκινήτων που είτε δεν έχουν καμία επαφή με μηχανή, είτε με ποδήλατο αλλά και με μεγάλου όγκου και βάρους οχήματα λεοφωρεία, φορτηγά.

Συνεχίστε τώρα να λέτε ότι φταίει ο οδηγός που είδε ξαφνικά στον καθρέπτη του μια μηχανή από το πουθενά.
 

Μηνύματα
1.931
Reaction score
2.427
Αφήστε τους χαρακτηρισμούς κατά μέρος και ξυπνήστε, ειδικά όσοι καβαλάτε μηχανές, αν θέλετε βέβαια να γυρνάτε το βράδυ σπίτι σας.

1. Διπλή γραμμή, σε επαριακό δρόμο με μία λωρίδα.
2. Ξεκινά το προσπέρασμα βγαίνοντας από το πίσω αυτοκίνητο στο 1.41 και επιταχύνει με την χαρακτηριστική άνεση που έχει μια μηχανή.
3. Το δεύτερο αυτοκίνητο είναι το πολύ 3-4 μέτρα μπροστά και είναι απολύτως σίγουρο ότι δεν έχει δει τη μηχανή που ήταν πίσω από το αυτοκίνητο. Ακόμη και αν άκουγε τον ήχο της μηχανής στην προηγούμενη πορεία μπορούμε κάλιστα να υποθέσουμε ότι είχε δει την πιο πίσω μηχανή (αυτή που τραβάει το βίντεο) και είχε στο μυαλό του που είναι η μηχανή.
4. Η μηχανή επιχειρεί προσπέραση και των δύο αυτοκινήτων με τη μία με αποτέλεσμα σε μόλις 3-4 δεύτερα να έχει φτάσει στο πίσω μέρος του προπορευόμενου αυτοκινήτου.
5. Ο οδηγός του αυτοκινήτου δεν οφείλει σε καμία περίπτωση να περιμένει προσπέρασμα από αριστερά του, ακόμα και από μηχανή (βλ. 3) πολύ δε περισσότερο σε δρόμο μιας λωρίδας και με διπλή γραμμή.
6. Ο οδηγός κάνει ένα απότομο ελιγμό αριστερά, λίγο πριν φτάσει η μηχανή, μπορούμε κάλλιστα να υποθέσουμε ότι ήθελε να αποφύγει ένα εμπόδιο π.χ. μια πέτρα. Σχεδόν ακαριαία αντιλαμβάνεται τη μηχανή που έχει πεταχτεί από το πουθενά και μαζέυει το αυτοκίνητο πάλι προς τα δεξιά. Ας σημειωθεί ότι αν όντως ήθελε να αποφύγει μια μεγάλη πέτρα ή μια λακούβα αν δεν έκανε τον ελιγμό και την πατούσε θα μπορούσε να επιφέρει ανεξέλεγκτη εκτροπή της πορείας του αυτοκινήτου την ώρα που προσπερνούσε σύριζα η μηχανή δίπλα του και η κατάληξη του γεγονότος να ήταν πολύ χειρότερη.
7. Η μηχανή στην ουσία πέφτει πάνω στο αυτοκίνητο, από πίσω του και ενώ αυτό επιχειρεί να πάει πάλι δεξιά. Η μηχανή προσπερνά βγαίνοντας ελάχιστα στο αντίθετο ρεύμα, είναι περίπου μισό μέτρο από τη διπλή γραμμή.

Αν όλα τα παραπάνω δεν τα καταλαβαίνετε σημαίνει ότι είστε πολύ επικίνδυνοι, για τον εαυτό σας πρώτα ως μοτοσυκλετιστές και μετά για τους άλλους και φυσικά επιβεβαιώνοντα πλήρως τα γραφόμενα του pankrok που το νόημα τους είναι ότι οι περισσσότεροι μοτοσυκλετιστές δεν έχουν οδηγική παιδεία γιατί δεν έχουν οδηγήσει αυτοκίνητο και νομίζουν ότι όλοι οι άλλοι δύνανται να έχουν την δυνατότητα ευελιξίας (ελιγμών, επιτάχυνσης, ορατότητας) που έχουν οι ίδιοι με τη μηχανή. Το οποίο κατ' αντιστοιχία σε ένα βαθμό ισχύει και για τους οδηγούς αυτοκινήτων που είτε δεν έχουν καμία επαφή με μηχανή, είτε με ποδήλατο αλλά και με μεγάλου όγκου και βάρους οχήματα λεοφωρεία, φορτηγά.

Συνεχίστε τώρα να λέτε ότι φταίει ο οδηγός που είδε ξαφνικά στον καθρέπτη του μια μηχανή από το πουθενά.
Δεν υπαρχει σωτηρια.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Αφήστε τους χαρακτηρισμούς κατά μέρος και ξυπνήστε, ειδικά όσοι καβαλάτε μηχανές, αν θέλετε βέβαια να γυρνάτε το βράδυ σπίτι σας.

1. Διπλή γραμμή, σε επαριακό δρόμο με μία λωρίδα.
2. Ξεκινά το προσπέρασμα βγαίνοντας από το πίσω αυτοκίνητο στο 1.41 και επιταχύνει με την χαρακτηριστική άνεση που έχει μια μηχανή.
3. Το δεύτερο αυτοκίνητο είναι το πολύ 3-4 μέτρα μπροστά και είναι απολύτως σίγουρο ότι δεν έχει δει τη μηχανή που ήταν πίσω από το αυτοκίνητο. Ακόμη και αν άκουγε τον ήχο της μηχανής στην προηγούμενη πορεία μπορούμε κάλιστα να υποθέσουμε ότι είχε δει την πιο πίσω μηχανή (αυτή που τραβάει το βίντεο) και είχε στο μυαλό του που είναι η μηχανή.
4. Η μηχανή επιχειρεί προσπέραση και των δύο αυτοκινήτων με τη μία με αποτέλεσμα σε μόλις 3-4 δεύτερα να έχει φτάσει στο πίσω μέρος του προπορευόμενου αυτοκινήτου.
5. Ο οδηγός του αυτοκινήτου δεν οφείλει σε καμία περίπτωση να περιμένει προσπέρασμα από αριστερά του, ακόμα και από μηχανή (βλ. 3) πολύ δε περισσότερο σε δρόμο μιας λωρίδας και με διπλή γραμμή.
6. Ο οδηγός κάνει ένα απότομο ελιγμό αριστερά, λίγο πριν φτάσει η μηχανή, μπορούμε κάλλιστα να υποθέσουμε ότι ήθελε να αποφύγει ένα εμπόδιο π.χ. μια πέτρα. Σχεδόν ακαριαία αντιλαμβάνεται τη μηχανή που έχει πεταχτεί από το πουθενά και μαζέυει το αυτοκίνητο πάλι προς τα δεξιά. Ας σημειωθεί ότι αν όντως ήθελε να αποφύγει μια μεγάλη πέτρα ή μια λακούβα αν δεν έκανε τον ελιγμό και την πατούσε θα μπορούσε να επιφέρει ανεξέλεγκτη εκτροπή της πορείας του αυτοκινήτου την ώρα που προσπερνούσε σύριζα η μηχανή δίπλα του και η κατάληξη του γεγονότος να ήταν πολύ χειρότερη.
7. Η μηχανή στην ουσία πέφτει πάνω στο αυτοκίνητο, από πίσω του και ενώ αυτό επιχειρεί να πάει πάλι δεξιά. Η μηχανή προσπερνά βγαίνοντας ελάχιστα στο αντίθετο ρεύμα, είναι περίπου μισό μέτρο από τη διπλή γραμμή.

Αν όλα τα παραπάνω δεν τα καταλαβαίνετε σημαίνει ότι είστε πολύ επικίνδυνοι, για τον εαυτό σας πρώτα ως μοτοσυκλετιστές και μετά για τους άλλους και φυσικά επιβεβαιώνοντα πλήρως τα γραφόμενα του pankrok που το νόημα τους είναι ότι οι περισσσότεροι μοτοσυκλετιστές δεν έχουν οδηγική παιδεία γιατί δεν έχουν οδηγήσει αυτοκίνητο και νομίζουν ότι όλοι οι άλλοι δύνανται να έχουν την δυνατότητα ευελιξίας (ελιγμών, επιτάχυνσης, ορατότητας) που έχουν οι ίδιοι με τη μηχανή. Το οποίο κατ' αντιστοιχία σε ένα βαθμό ισχύει και για τους οδηγούς αυτοκινήτων που είτε δεν έχουν καμία επαφή με μηχανή, είτε με ποδήλατο αλλά και με μεγάλου όγκου και βάρους οχήματα λεοφωρεία, φορτηγά.

Συνεχίστε τώρα να λέτε ότι φταίει ο οδηγός που είδε ξαφνικά στον καθρέπτη του μια μηχανή από το πουθενά.
Ναι, αγγελούδι ο Τεξανός. :angel:

Κυνηγούσε στο παρελθόν, με καραμπίνα, αμάξια, γιατί τον ξύπνησαν από τον ύπνο τον βαθύ. :rolleyes: :D


Θα συμφωνήσω ότι καλύτερα να βγεις για προσπέραση, και να κρατήσεις όσο μεγαλύτερη απόσταση είναι εφικτή από το αυτοκίνητο που προσπερνάς (για τους λόγους που αναφέρεις) , αλλά μέχρι εκεί.
 
Last edited by a moderator:

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.599
Reaction score
46.354
Δεν με ενδιαφέρει αν είναι αγγελούδι ή σκατόψυχος όπως και δεν ψάχνω αν κυκλοφορούν σήμερα οι σκατόψυχοι ή τα αγγελούδια όταν βγαίνω στο δρόμο.
Επίσης όταν έγραψα τα παραπάνω δεν είχα δει το βίντεο μέχρι τέλους, δεν με ενδιέφερε το μετά.
Αν πάντως δεχτούμε ότι το αυτοκίνητο on purpose ήθελε να χτυπήσει τη μηχανή τότε δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το έκανε όταν θα ήταν δίπλα του, γιατί μάζεψε το αυτοκίνητο αμέσως με το που έκανε αριστερά και εν τέλει ο ισχυρισμός ότι χτύπησε το αυτοκίνητο τη μηχανή είναι λανθασμένος αφού η μηχανή χτυπάει το αυτοκίνητο.
Το προσπέρασμα της μηχανής ήταν λάθος από κάθε πλευρά. Οφειλε να είχε στο μυαλό του ακόμα και τον σκατόψυχο ή το πιο απλό να σιγουρέψει ότι όλα τα μπροστινά αυτοκίνητα έχουν αντιληφθεί τις προθέσεις του. Οταν αυτό δεν μπορεί να γίνει π.χ. σε ένα κονβόϊ αυτοκινήτων τότε πάντα προσπερνάμε με μεγάλη απόσταση από τα προπορευόμενα και φυλαγόμαστε (δηλαδή δεν πάμε με χίλια) ώστε αν κάποιος βγει χωρίς να κυττάξει το καθρέπτη του να έχουμε χρόνο να αντιδράσουμε.


Δεν υπαρχει σωτηρια.
Κρίνοντας και από τα άλλα ποστς σου στο θέμα θα συμφωνήσω μαζί σου, να προσέχεις με τα μυαλά που κουβαλάς.
 

Μηνύματα
1.931
Reaction score
2.427
Κρίνοντας και από τα άλλα ποστς σου στο θέμα θα συμφωνήσω μαζί σου, να προσέχεις με τα μυαλά που κουβαλάς.
Tα μυαλα που κουβαλαω με εχουν σωσει απειρες φορες μεχρι τωρα στα 39 χρονια που οδηγω μηχανη και τα 32 που οδηγω αυτοκινητο απο την σωρεια των επικινδυνων που κυκλοφορουν εκει εξω.
Τα μυαλα των αλλων με ανησυχουν περισοτερο απο τα δικα μου.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.830
Reaction score
146.246
Θα συμφωνήσω ότι καλύτερα να βγεις για προσπέραση, και να κρατήσεις όσο μεγαλύτερη απόσταση είναι εφικτή από το αυτοκίνητο που προσπερνάς (για τους λόγους που αναφέρεις) , αλλά μέχρι εκεί.
Προφανώς όλοι συμφωνούμε σε αυτό.

Όσον όμως αφορά το συγκεκριμένο βίντεο, ο οδηγός της μηχανής είχε βγει στη μέση του αντιθέτου ρεύματος κυκλοφορίας, πόσο δγιάλο πιο έξω να πήγαινε; Κι ο οδηγός του αυτοκινήτου δεν είχε τίποτα μπροστά του για να κάνει δήθεν υποχρεωτικό ελιγμό, αντιθέτως βγήκε ο καριολης μέχρι τη μέση του αντιθέτου ρεύματος κυκλοφορίας εξεπιτηδες, με μόνο σκοπό να χτυπήσει τον μοτοσικλετιστή!

Όπως ένα σωρό οδηγοί που πάν τέρμα αριστερά για να μη τυχόν τους περάσεις, ε, αυτός το τερμάτισε. Αδιαφορώντας αν σκότωνε τον άνθρωπο στη μηχανή! Μιλάμε για ψυχοπαθή, ψυχρό δολοφόνο!

Κρέμασμα στη μέση της πλατείας. Τέλος.

Κι αφαίρεση διπλώματος σε όποιον υπερασπίζεται αυτόν τον οδηγό του αυτοκινήτου, στο συγκεκριμένο βίντεο.

Και δεν ασχολούμαι με το ποιος είναι ο οδηγός του αυτοκινήτου, ούτε αν ο οδηγός της μηχανής είναι εγκληματίας σεσημασμένος. Σχολιαζω μόνο το βίντεο που βλέπω με την τράκα, τίποτε άλλο.

Δεν ξανασχολουμαι με το θέμα, δεν υπάρχει καμία σωτηρία.. :(
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.599
Reaction score
46.354
....
Όσον όμως αφορά το συγκεκριμένο βίντεο, ο οδηγός της μηχανής είχε βγει στη μέση του αντιθέτου ρεύματος κυκλοφορίας, πόσο δγιάλο πιο έξω να πήγαινε; Κι ο οδηγός του αυτοκινήτου δεν είχε τίποτα μπροστά του για να κάνει δήθεν υποχρεωτικό ελιγμό, αντιθέτως βγήκε ο καριολης μέχρι τη μέση του αντιθέτου ρεύματος κυκλοφορίας εξεπιτηδες, με μόνο σκοπό να χτυπήσει τον μοτοσικλετιστή!

Όπως ένα σωρό οδηγοί που πάν τέρμα αριστερά για να μη τυχόν τους περάσεις, ε, αυτός το τερμάτισε. Αδιαφορώντας αν σκότωνε τον άνθρωπο στη μηχανή! Μιλάμε για ψυχοπαθή, ψυχρό δολοφόνο!

Κρέμασμα στη μέση της πλατείας. Τέλος.

Κι αφαίρεση διπλώματος σε όποιον υπερασπίζεται αυτόν τον οδηγό του αυτοκινήτου, στο συγκεκριμένο βίντεο.

Και δεν ασχολούμαι με το ποιος είναι ο οδηγός του αυτοκινήτου, ούτε αν ο οδηγός της μηχανής είναι εγκληματίας σεσημασμένος. Σχολιαζω μόνο το βίντεο που βλέπω με την τράκα, τίποτε άλλο.

Δεν ξανασχολουμαι με το θέμα, δεν υπάρχει καμία σωτηρία.. :(
Ασ' το ρε Κώστα. Εδώ που τα λέμε είσαι ο τελευταίος που περιμένω να αλλάξει γνώμη όσες αποδείξεις και να του παρουσιαστούν...σε οποιοδήποτε θέμα.

Screen Shot 2017-02-19 at 16.18.07.jpg


Screen Shot 2017-02-19 at 16.18.28.jpg



Δεν περιμένω επίσης η μικροκοινωνία του φόρουμ να διαφέρει σημαντικά από την εικόνα του συνόλου.
 

Μηνύματα
1.931
Reaction score
2.427
http://www.news.gr/moto/sth-mhhanh/...tikes-deihnoyn-th-motosykleta-efaloth-ki.html
"Αξίζει να σημειωθεί ότι η Αγγλία πρωτοπορεί σε θέματα οδικής ασφάλειας στην Ευρώπη. Είναι –μεταξύ άλλων- η μόνη χώρα στην Ευρώπη που έχει εντάξει στη διαδικασία απόκτησης του διπλώματος οδήγησης αυτοκινήτου την εκπαίδευση και εξέταση ικανότητας "εντοπισμού του μοτοσυκλετιστή".

Επίσης έχει μειωμένα ασφάλιστρα για τους οδηγούς αυτοκινήτων που οδηγούν και μοτοσυκλέτα, σταθμίζοντας ότι αυτοί οι οδηγοί είναι ασφαλέστεροι, καθώς στην καριέρα τους ως μοτοσυκλετιστές είναι πιο προσεκτικοί στο δρόμο."
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.755
Reaction score
79.348
Ασ' το ρε Κώστα. Εδώ που τα λέμε είσαι ο τελευταίος που περιμένω να αλλάξει γνώμη όσες αποδείξεις και να του παρουσιαστούν...σε οποιοδήποτε θέμα.


Δεν περιμένω επίσης η μικροκοινωνία του φόρουμ να διαφέρει σημαντικά από την εικόνα του συνόλου.
Είσαι τελείως λάθος στη συγκεκριμένη περίπτωση.
 

Μηνύματα
18.105
Reaction score
26.152
ο οδηγος αποδεικνυεται οτι ειναι ψυχοπαθης
ο αναβατης παλι (που δεν ειχε και διπλωμα οπως ακουστηκε στο βιντεακι απο το fox) δεν σκεφτηκε να προστατεψει τον εαυτο του απο τη μλκ που κυκλοφορει στους δρομους.

ο καλος οδηγος/αναβατης ειναι αυτος που υπολογιζει να αποφυγει και τις τυχουσες χαζομαρες των υπολοιπων που ειναι και πολλες.

πχ εχω βγει πολλες φορες απο τη διπλη λωριδα για να περασω 2 και παραπανω οχηματα. παρανομος ναι εστω και με ελαφρυντικα (οχι σε κατοικημενη περιοχη , οχι σε διασταυρωση, οχι σε βενζιναδικο , οχι χωρις ορατοτητα, οχι αν φαινεται οτι καποιο απο τα οχηματα εχει παρει θεση προσπερασης κλπ) . ακομα και ετσι εχω σε θεση αναμονης το αριστερο στο φρενο (*φρεναρω με το αριστερο απο τα 19 μου) για την περιπτωση που τελικα καποιος θα βγει να περασει αριστερα μπροστα μου. βοηθαει και το οχημα , βοηθαει και ο ογκος και γενικα γινομαι αντιληπτος σχεδον παντα. δεν προσπαθω να το νομιμοποιησω αλλα στην περιπτωση της μηχανης , ανα απλο ξακοσαρακι εχει μαζεψει ηδη 50+ χλμ απο μενα (που δεν εχω μαζεψει και λιγα) και ειναι λεπτο και αορατο. ειναι απειρως πιθανοτερο να πεσει καποιος πανω του παρα σε μενα. μου χει τυχει εθνικη οδο να κοιταξω καθρεπτη και να βλεπω μια αμυδρη λαμψη καπου 200 μ πισω μου (σχεδον 12 μηκη νταλικας με 40αρι κοντεινερ) και λιγα δευτερολεπτα μετα να περναει διπλα μου με οσα. Πως θα φυλαχθει αυτος;

παω ομως σε ενα αλλο θεματακι πιο ευκολο.
οσοι κινουνται στο κεντρο της αθηνας, ασουμε βασ. σοφιας εξω απο τη βουλη και μεχρι πολεμικο μουσειο.
νησιδα δεν υπαρχει. κατα ποσο νομιμοποιειτε μια ορδη απο μηχανες να κινειται για εκατονταδες μετρα στο αντιθετο ρευμα και κατα ποσο πρεπει οι αντιθετα ερχομενοι να τους ανεχτουν - την ιδια στιγμη που στο δικου τους ρευμα ανεβουν ετερες μηχανες απο δεξι τους; σε ποιον δινουν προτεραιοτητα να περασει ;

χαρακτηριστικο παραδειγμα ο δρομος αυτος.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.864
Μηνύματα
3.065.523
Members
38.625
Νεότερο μέλος
teamwork
Top