melina
Cargo 200
- Μηνύματα
- 25.599
- Reaction score
- 46.353
Είναι προφανές πως όσοι δεν ξέρουν να οδηγούν θεωρούν ότι ο οδηγός του αυτοκινήτου φταίει για το ατύχημα.
Σε τι αναφέρεσαι?Είναι προφανές πως όσοι δεν ξέρουν να οδηγούν θεωρούν ότι ο οδηγός του αυτοκινήτου φταίει για το ατύχημα.
Μα στο βίντεο φυσικά, δεν βλέπεις το λάθος του μοτοσυκλετιστή; (και δεν αναφέρομαι μόνο στο ότι κάνει προσπέραση σε διπλή γραμμή)Σε τι αναφέρεσαι?
Βάλε quote, αλλιώς είναι μια δήλωση χωρίς περιεχόμενο.
Μισό. Αυτό είναι το video:Μα στο βίντεο φυσικά, δεν βλέπεις το λάθος του μοτοσυκλετιστή; (και δεν αναφέρομαι μόνο στο ότι κάνει προσπέραση σε διπλή γραμμή)
Είσαι επικίνδυνος, αυτό έχω να πω.Είναι προφανές πως όσοι δεν ξέρουν να οδηγούν θεωρούν ότι ο οδηγός του αυτοκινήτου φταίει για το ατύχημα.
Και γω συμφωνώ με pankrok, κι είμαι νιάτο, μπουμπούκι, οπότε δεν είναι θέμα ηλικίας!Παντως εγω που εδω και σχεδον 40 χρονια οδηγω το 90% μηχανη συμφωνω με τον pankrok
Τι να πω ,ισως ειναι θεμα ηλικιας.
Ο ορισμος του "το αυτοκινητο ειναι φονικο οπλο, οπλιζει οταν μπει το βλημα μεσα"Μισό. Αυτό είναι το video:
Και αυτή η δήλωσή σου για το video:
Είσαι επικίνδυνος, αυτό έχω να πω.![]()
Συμφωνώ και επαυξάνω.Είσαι επικίνδυνος, αυτό έχω να πω.![]()
Amen.Συμφωνώ και επαυξάνω.
Ο οδηγός του αυτοκινήτου στο συγκεκριμένο βίντεο, θέλει κρέμασμα προς παραδειγματισμό και συμμόρφωση στο κέντρο της πλατείας.
Όποιος υπερασπίζεται τον οδηγό του αυτοκινήτου σε αυτό το βίντεο, νομίζω πως θέλει αφαίρεση διπλώματος.
Θα μπορούσε να μπεί και σε multiple choice στο γενικό πληθυσμό, κι όποιοι είναι υπέρ του οδηγού του αυτοκινήτου να τους αφαιρείται το δίπλωμα οδήγησης εφ όρου ζωής.![]()
Αφήστε τους χαρακτηρισμούς κατά μέρος και ξυπνήστε, ειδικά όσοι καβαλάτε μηχανές, αν θέλετε βέβαια να γυρνάτε το βράδυ σπίτι σας.Μισό. Αυτό είναι το video:
Και αυτή η δήλωσή σου για το video:
Είσαι επικίνδυνος, αυτό έχω να πω.![]()
Δεν υπαρχει σωτηρια.Αφήστε τους χαρακτηρισμούς κατά μέρος και ξυπνήστε, ειδικά όσοι καβαλάτε μηχανές, αν θέλετε βέβαια να γυρνάτε το βράδυ σπίτι σας.
1. Διπλή γραμμή, σε επαριακό δρόμο με μία λωρίδα.
2. Ξεκινά το προσπέρασμα βγαίνοντας από το πίσω αυτοκίνητο στο 1.41 και επιταχύνει με την χαρακτηριστική άνεση που έχει μια μηχανή.
3. Το δεύτερο αυτοκίνητο είναι το πολύ 3-4 μέτρα μπροστά και είναι απολύτως σίγουρο ότι δεν έχει δει τη μηχανή που ήταν πίσω από το αυτοκίνητο. Ακόμη και αν άκουγε τον ήχο της μηχανής στην προηγούμενη πορεία μπορούμε κάλιστα να υποθέσουμε ότι είχε δει την πιο πίσω μηχανή (αυτή που τραβάει το βίντεο) και είχε στο μυαλό του που είναι η μηχανή.
4. Η μηχανή επιχειρεί προσπέραση και των δύο αυτοκινήτων με τη μία με αποτέλεσμα σε μόλις 3-4 δεύτερα να έχει φτάσει στο πίσω μέρος του προπορευόμενου αυτοκινήτου.
5. Ο οδηγός του αυτοκινήτου δεν οφείλει σε καμία περίπτωση να περιμένει προσπέρασμα από αριστερά του, ακόμα και από μηχανή (βλ. 3) πολύ δε περισσότερο σε δρόμο μιας λωρίδας και με διπλή γραμμή.
6. Ο οδηγός κάνει ένα απότομο ελιγμό αριστερά, λίγο πριν φτάσει η μηχανή, μπορούμε κάλλιστα να υποθέσουμε ότι ήθελε να αποφύγει ένα εμπόδιο π.χ. μια πέτρα. Σχεδόν ακαριαία αντιλαμβάνεται τη μηχανή που έχει πεταχτεί από το πουθενά και μαζέυει το αυτοκίνητο πάλι προς τα δεξιά. Ας σημειωθεί ότι αν όντως ήθελε να αποφύγει μια μεγάλη πέτρα ή μια λακούβα αν δεν έκανε τον ελιγμό και την πατούσε θα μπορούσε να επιφέρει ανεξέλεγκτη εκτροπή της πορείας του αυτοκινήτου την ώρα που προσπερνούσε σύριζα η μηχανή δίπλα του και η κατάληξη του γεγονότος να ήταν πολύ χειρότερη.
7. Η μηχανή στην ουσία πέφτει πάνω στο αυτοκίνητο, από πίσω του και ενώ αυτό επιχειρεί να πάει πάλι δεξιά. Η μηχανή προσπερνά βγαίνοντας ελάχιστα στο αντίθετο ρεύμα, είναι περίπου μισό μέτρο από τη διπλή γραμμή.
Αν όλα τα παραπάνω δεν τα καταλαβαίνετε σημαίνει ότι είστε πολύ επικίνδυνοι, για τον εαυτό σας πρώτα ως μοτοσυκλετιστές και μετά για τους άλλους και φυσικά επιβεβαιώνοντα πλήρως τα γραφόμενα του pankrok που το νόημα τους είναι ότι οι περισσσότεροι μοτοσυκλετιστές δεν έχουν οδηγική παιδεία γιατί δεν έχουν οδηγήσει αυτοκίνητο και νομίζουν ότι όλοι οι άλλοι δύνανται να έχουν την δυνατότητα ευελιξίας (ελιγμών, επιτάχυνσης, ορατότητας) που έχουν οι ίδιοι με τη μηχανή. Το οποίο κατ' αντιστοιχία σε ένα βαθμό ισχύει και για τους οδηγούς αυτοκινήτων που είτε δεν έχουν καμία επαφή με μηχανή, είτε με ποδήλατο αλλά και με μεγάλου όγκου και βάρους οχήματα λεοφωρεία, φορτηγά.
Συνεχίστε τώρα να λέτε ότι φταίει ο οδηγός που είδε ξαφνικά στον καθρέπτη του μια μηχανή από το πουθενά.
Ναι, αγγελούδι ο Τεξανός.Αφήστε τους χαρακτηρισμούς κατά μέρος και ξυπνήστε, ειδικά όσοι καβαλάτε μηχανές, αν θέλετε βέβαια να γυρνάτε το βράδυ σπίτι σας.
1. Διπλή γραμμή, σε επαριακό δρόμο με μία λωρίδα.
2. Ξεκινά το προσπέρασμα βγαίνοντας από το πίσω αυτοκίνητο στο 1.41 και επιταχύνει με την χαρακτηριστική άνεση που έχει μια μηχανή.
3. Το δεύτερο αυτοκίνητο είναι το πολύ 3-4 μέτρα μπροστά και είναι απολύτως σίγουρο ότι δεν έχει δει τη μηχανή που ήταν πίσω από το αυτοκίνητο. Ακόμη και αν άκουγε τον ήχο της μηχανής στην προηγούμενη πορεία μπορούμε κάλιστα να υποθέσουμε ότι είχε δει την πιο πίσω μηχανή (αυτή που τραβάει το βίντεο) και είχε στο μυαλό του που είναι η μηχανή.
4. Η μηχανή επιχειρεί προσπέραση και των δύο αυτοκινήτων με τη μία με αποτέλεσμα σε μόλις 3-4 δεύτερα να έχει φτάσει στο πίσω μέρος του προπορευόμενου αυτοκινήτου.
5. Ο οδηγός του αυτοκινήτου δεν οφείλει σε καμία περίπτωση να περιμένει προσπέρασμα από αριστερά του, ακόμα και από μηχανή (βλ. 3) πολύ δε περισσότερο σε δρόμο μιας λωρίδας και με διπλή γραμμή.
6. Ο οδηγός κάνει ένα απότομο ελιγμό αριστερά, λίγο πριν φτάσει η μηχανή, μπορούμε κάλλιστα να υποθέσουμε ότι ήθελε να αποφύγει ένα εμπόδιο π.χ. μια πέτρα. Σχεδόν ακαριαία αντιλαμβάνεται τη μηχανή που έχει πεταχτεί από το πουθενά και μαζέυει το αυτοκίνητο πάλι προς τα δεξιά. Ας σημειωθεί ότι αν όντως ήθελε να αποφύγει μια μεγάλη πέτρα ή μια λακούβα αν δεν έκανε τον ελιγμό και την πατούσε θα μπορούσε να επιφέρει ανεξέλεγκτη εκτροπή της πορείας του αυτοκινήτου την ώρα που προσπερνούσε σύριζα η μηχανή δίπλα του και η κατάληξη του γεγονότος να ήταν πολύ χειρότερη.
7. Η μηχανή στην ουσία πέφτει πάνω στο αυτοκίνητο, από πίσω του και ενώ αυτό επιχειρεί να πάει πάλι δεξιά. Η μηχανή προσπερνά βγαίνοντας ελάχιστα στο αντίθετο ρεύμα, είναι περίπου μισό μέτρο από τη διπλή γραμμή.
Αν όλα τα παραπάνω δεν τα καταλαβαίνετε σημαίνει ότι είστε πολύ επικίνδυνοι, για τον εαυτό σας πρώτα ως μοτοσυκλετιστές και μετά για τους άλλους και φυσικά επιβεβαιώνοντα πλήρως τα γραφόμενα του pankrok που το νόημα τους είναι ότι οι περισσσότεροι μοτοσυκλετιστές δεν έχουν οδηγική παιδεία γιατί δεν έχουν οδηγήσει αυτοκίνητο και νομίζουν ότι όλοι οι άλλοι δύνανται να έχουν την δυνατότητα ευελιξίας (ελιγμών, επιτάχυνσης, ορατότητας) που έχουν οι ίδιοι με τη μηχανή. Το οποίο κατ' αντιστοιχία σε ένα βαθμό ισχύει και για τους οδηγούς αυτοκινήτων που είτε δεν έχουν καμία επαφή με μηχανή, είτε με ποδήλατο αλλά και με μεγάλου όγκου και βάρους οχήματα λεοφωρεία, φορτηγά.
Συνεχίστε τώρα να λέτε ότι φταίει ο οδηγός που είδε ξαφνικά στον καθρέπτη του μια μηχανή από το πουθενά.

Κρίνοντας και από τα άλλα ποστς σου στο θέμα θα συμφωνήσω μαζί σου, να προσέχεις με τα μυαλά που κουβαλάς.Δεν υπαρχει σωτηρια.
Tα μυαλα που κουβαλαω με εχουν σωσει απειρες φορες μεχρι τωρα στα 39 χρονια που οδηγω μηχανη και τα 32 που οδηγω αυτοκινητο απο την σωρεια των επικινδυνων που κυκλοφορουν εκει εξω.Κρίνοντας και από τα άλλα ποστς σου στο θέμα θα συμφωνήσω μαζί σου, να προσέχεις με τα μυαλά που κουβαλάς.
Προφανώς όλοι συμφωνούμε σε αυτό.Θα συμφωνήσω ότι καλύτερα να βγεις για προσπέραση, και να κρατήσεις όσο μεγαλύτερη απόσταση είναι εφικτή από το αυτοκίνητο που προσπερνάς (για τους λόγους που αναφέρεις) , αλλά μέχρι εκεί.
Ασ' το ρε Κώστα. Εδώ που τα λέμε είσαι ο τελευταίος που περιμένω να αλλάξει γνώμη όσες αποδείξεις και να του παρουσιαστούν...σε οποιοδήποτε θέμα.....
Όσον όμως αφορά το συγκεκριμένο βίντεο, ο οδηγός της μηχανής είχε βγει στη μέση του αντιθέτου ρεύματος κυκλοφορίας, πόσο δγιάλο πιο έξω να πήγαινε; Κι ο οδηγός του αυτοκινήτου δεν είχε τίποτα μπροστά του για να κάνει δήθεν υποχρεωτικό ελιγμό, αντιθέτως βγήκε ο καριολης μέχρι τη μέση του αντιθέτου ρεύματος κυκλοφορίας εξεπιτηδες, με μόνο σκοπό να χτυπήσει τον μοτοσικλετιστή!
Όπως ένα σωρό οδηγοί που πάν τέρμα αριστερά για να μη τυχόν τους περάσεις, ε, αυτός το τερμάτισε. Αδιαφορώντας αν σκότωνε τον άνθρωπο στη μηχανή! Μιλάμε για ψυχοπαθή, ψυχρό δολοφόνο!
Κρέμασμα στη μέση της πλατείας. Τέλος.
Κι αφαίρεση διπλώματος σε όποιον υπερασπίζεται αυτόν τον οδηγό του αυτοκινήτου, στο συγκεκριμένο βίντεο.
Και δεν ασχολούμαι με το ποιος είναι ο οδηγός του αυτοκινήτου, ούτε αν ο οδηγός της μηχανής είναι εγκληματίας σεσημασμένος. Σχολιαζω μόνο το βίντεο που βλέπω με την τράκα, τίποτε άλλο.
Δεν ξανασχολουμαι με το θέμα, δεν υπάρχει καμία σωτηρία..![]()
Είσαι τελείως λάθος στη συγκεκριμένη περίπτωση.Ασ' το ρε Κώστα. Εδώ που τα λέμε είσαι ο τελευταίος που περιμένω να αλλάξει γνώμη όσες αποδείξεις και να του παρουσιαστούν...σε οποιοδήποτε θέμα.
Δεν περιμένω επίσης η μικροκοινωνία του φόρουμ να διαφέρει σημαντικά από την εικόνα του συνόλου.