Ανείπωτη τραγωδία σε πάρκινγκ, στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας

Μηνύματα
804
Reaction score
181
Δεν είναι δικό μου, έχει κάποιες ασάφειες, αλλά η κεντρική ιδέα φαίνεται:

"Παλικάρια όταν ξεπερνάει το κοντέρ τα 150 χίλ....το.αυτοκινητο ακόμα και άρμα μάχης να.ειναι δεν ελέγχεται...και αυτά περί ασφαλείας είναι παπάριες των εταιριών για να δικαιολογισουν τις τεράστιες αποκλίσεις τιμών ανάλογα με την μάρκα. Την ποιότητα και το ντιζάιν πληρώνεις! Ασφάλεια πάνω κάτω στα κυβ άνω των 2000 η ίδια είναι! Παράδειγμα ...πες οτι το παιδάκι ήταν άσχετος στο χθεσινό ατύχημα...με.το ίδιο αυτοκίνητο και ταχύτητα γύρω στα 180 σκοτώθηκε πριν.3 χρόνια ο ηθοποιός του Χόλιγουντ Paul Waker.
Και αυτός όπως και να το κάνεις ήταν κομματάκι περισσότερο έμπειρος.
Είπαμε άνω των 150 χίλ ρισκάρεις ..ειδικά στην Ελλάδα με.τους καρμανιολα δρόμους ακόμα και τους καινούργιους γιατί η ποιότητα ασφάλτου είναι χεσε μέσα..ειδικά όταν βρέχει!!! Εάν οδηγεί κάνεις από εσάς στο εξωτερικό θα.με καταλάβει!"

Μόνο να συμππληρώσω πως ο ειδικός τύπος που κόπτεται για την οδηγική ασφάλεια έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης για την κεντρική ιδέα του παραπάνω κειμένου. Οι μπίζνες όμως είναι μπίζνες...
 

Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.656
Εγώ επιμένω. Το αυτοκίνητο έβγαζε καπνούρα πριν σκάσει πάνω στο άλλο όχημα. Εκτός από την ταχύτητα και το βρεγμένο δρόμο πρέπει να συνέβη κάποιου είδους βλάβη.
Η βλάβη ήταν στο μυαλό του οδηγού. Η ταχύτητα που είχε πιάσει δεν προκλήθηκε μόνη της.

Κάποια στιγμή πρέπει να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους. Ο οδηγός ήταν δολοφόνος (εκ του αποτελέσματος) και κρετίνος (λόγω ταχύτητας που είχε αναπτύξει στις συγκεκριμένες συνθήκες). Δεν υπήρχε ατυχία, υπήρχε πρόθεση από άγνοια κινδύνου ή από "μαγκιά".

Τα έχω πάρει άσχημα! Ένα παιδάκι και μια γυναίκα νεκροί. Ο πατέρας και οι υπόλοιποι συγγενείς κατεστραμένοι. Από ένα ΜΑΛΑΚΑ που ήθελε να "πιάσει τελική".
 

Μηνύματα
32.539
Reaction score
27.461
ΑΠ ΟΣΟ ΘΥΜΑΜΑΙ Ο ΠΟΛ ΟΥΟΚΕΡ ΗΤΑΝ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ.

Η 911 ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΘΗΚΑΝ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΡΓΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗ ΤΟΥΡΜΠΟ ΧΘΕΣ.

ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΠΟΛΥΚΑΙΡΙΣΜΕΝΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΗΤΑΝ ΣΟΒΑΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΧΑΝ

ΚΑΝΕΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.

ΤΟ ΤΙ ΕΧΕΙ ΕΙΠΩΘΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΕ.

Ο ΙΑΒΕΡΗΣ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΙΟΥΣ ΚΟΜΠΛΕΞΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ.

ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΤΕ ΗΤΑΝ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗ ΕΙΠΕ.....

ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ "ΤΟ ΜΕΣΟ" ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΕ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΦΟΣΟΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ

ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ.
 

D

Deleted member 23222

Guest
Δεν είναι δικό μου, έχει κάποιες ασάφειες, αλλά η κεντρική ιδέα φαίνεται:

"Παλικάρια όταν ξεπερνάει το κοντέρ τα 150 χίλ....το.αυτοκινητο ακόμα και άρμα μάχης να.ειναι δεν ελέγχεται...και αυτά περί ασφαλείας είναι παπάριες των εταιριών για να δικαιολογισουν τις τεράστιες αποκλίσεις τιμών ανάλογα με την μάρκα. Την ποιότητα και το ντιζάιν πληρώνεις! Ασφάλεια πάνω κάτω στα κυβ άνω των 2000 η ίδια είναι! Παράδειγμα ...πες οτι το παιδάκι ήταν άσχετος στο χθεσινό ατύχημα...με.το ίδιο αυτοκίνητο και ταχύτητα γύρω στα 180 σκοτώθηκε πριν.3 χρόνια ο ηθοποιός του Χόλιγουντ Paul Waker.
Και αυτός όπως και να το κάνεις ήταν κομματάκι περισσότερο έμπειρος.
Είπαμε άνω των 150 χίλ ρισκάρεις ..ειδικά στην Ελλάδα με.τους καρμανιολα δρόμους ακόμα και τους καινούργιους γιατί η ποιότητα ασφάλτου είναι χεσε μέσα..ειδικά όταν βρέχει!!! Εάν οδηγεί κάνεις από εσάς στο εξωτερικό θα.με καταλάβει!"

Μόνο να συμππληρώσω πως ο ειδικός τύπος που κόπτεται για την οδηγική ασφάλεια έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης για την κεντρική ιδέα του παραπάνω κειμένου. Οι μπίζνες όμως είναι μπίζνες...
Τι εννοείς " ελέγχεται" ;;
Να σου φύγει και μα το μαζέψεις;;
Αλλά το να ακουμπάς το φρένο και να "κάθεται" ή να μπορεί να μπει σε ανοιχτές καμπές ,ειναι must σε αυτά τα χιλιόμετρα...
[DOUBLEPOST=1488228789][/DOUBLEPOST]
Δεν είναι δικό μου, έχει κάποιες ασάφειες, αλλά η κεντρική ιδέα φαίνεται:

"Παλικάρια όταν ξεπερνάει το κοντέρ τα 150 χίλ....το.αυτοκινητο ακόμα και άρμα μάχης να.ειναι δεν ελέγχεται...και αυτά περί ασφαλείας είναι παπάριες των εταιριών για να δικαιολογισουν τις τεράστιες αποκλίσεις τιμών ανάλογα με την μάρκα. Την ποιότητα και το ντιζάιν πληρώνεις! Ασφάλεια πάνω κάτω στα κυβ άνω των 2000 η ίδια είναι! Παράδειγμα ...πες οτι το παιδάκι ήταν άσχετος στο χθεσινό ατύχημα...με.το ίδιο αυτοκίνητο και ταχύτητα γύρω στα 180 σκοτώθηκε πριν.3 χρόνια ο ηθοποιός του Χόλιγουντ Paul Waker.
Και αυτός όπως και να το κάνεις ήταν κομματάκι περισσότερο έμπειρος.
Είπαμε άνω των 150 χίλ ρισκάρεις ..ειδικά στην Ελλάδα με.τους καρμανιολα δρόμους ακόμα και τους καινούργιους γιατί η ποιότητα ασφάλτου είναι χεσε μέσα..ειδικά όταν βρέχει!!! Εάν οδηγεί κάνεις από εσάς στο εξωτερικό θα.με καταλάβει!"

Μόνο να συμππληρώσω πως ο ειδικός τύπος που κόπτεται για την οδηγική ασφάλεια έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης για την κεντρική ιδέα του παραπάνω κειμένου. Οι μπίζνες όμως είναι μπίζνες...
Τι εννοείς " ελέγχεται" ;;
Να σου φύγει και να το μαζέψεις;;
Αλλά το να ακουμπάς το φρένο και να "κάθεται" ή να μπορεί να μπει σε ανοιχτές καμπές ,ειναι must σε αυτά τα χιλιόμετρα...
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.183
Reaction score
99.005
Απ' ό,τι συζητιέται το αυτοκίνητο ήταν μία 911 Turbo Cabrio (997) ~10 ετών. Ήταν προς πώληση και την είχε πάρει ο νεαρός για test drive.
 


xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.183
Reaction score
99.005
Ο δεύτερος μάρτυρας έπειτα από ερώτηση διευκρίνισε πως η Porsche «με προσπέρασε κανονικά από αριστερά», ενώ το οδόστρωμα ήταν στεγνό, «δεν ήταν καθόλου βρεγμένος ο δρόμος, καθόλου! Δεν είναι από ολισθηρότητα αυτό, για αυτό παρεμβαίνω, επειδή ακούω ότι λένε ότι ήταν από ολισθηρότητα. Εγώ ήμουν στη μεσαία λωρίδα, με προσπέρασε και φεύγει από την αριστερή ξαφνικά, γιατί ξαφνικά αρχίζουν να φεύγουν κομμάτια από τα λάστιχά του. Γι' αυτό έφυγε ο άνθρωπος. Από λάστιχο την έπαθε και μετά έφυγε το αυτοκίνητο δεξιά».
 

Μηνύματα
32.539
Reaction score
27.461
Το κακό:
Είμαστε έβδομοι σε αριθμό θανάτων ανα πληθυσμό (καλύτεροι μονο απο Πολωνία, Κροατία, Λιθουανία, Λετονία, Ρουμανία, Βουλγαρία). Το 2010 είμασταν δεύτεροι, καλύτεροι μόνο απο την Ρουμανία.

Το καλό:
Απο το 2010 έως το 2015 είμαστε οι δεύτεροι πιο βελτιωμένοι (μείωση θανάτων) με -36%. Μας περνάει μονο η Πορτογαλία με -37%.
ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕΙΩΘΗΚΑΝ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΟΙ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ.

ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΕΛΣΤΑΤ.
 

loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.650
Reaction score
9.669
Προσπαθώ να συλλάβω αυτό το συναίσθημα απόγνωσης του συγκεκριμένου πατέρα. Όχι μόνο ότι χάνει ότι πιο πολύτιμο έχει απ' τη μια στιγμή στην άλλη. Έχει την εικόνα μπροστά του, το βλέπει να χάνεται μέσα στις λαμαρίνες κι εκείνος δεν μπορεί καν να τους ακουμπήσει/ βοηθήσει.
Να πρέπει να ζήσει όχι μόνο με την απώλεια, αλλά και με τις εικόνες, ενδεχομένως και με τις τύψεις που κακώς θα έχει βάζοντας τον εαυτό του στη διαδικασία του "αν".
Σκ@τ@.
 

Μηνύματα
2.853
Reaction score
1.294
Γρηγορη να ρωτησω κατι γιατι δεν γνωριζω....
Πως γινεται ο μοναδικος ανθρωπος που οταν βγαινει στην τηλεοραση μιλαει για τα τροχαια ατυχηματα-δυστηχηματα με τον τροπο αυτον τον γλαφηρο να εχει κομπλεχισμους??Πρεπει να τον κατακρινουμε που φωναζει για το καλο των παιδιων μας.
Υπαρχουν και αλλοι που φωναζουν- αναδεικνυουν το προβλημα των τροχαιων και το κανουν καλυτερα με αποτελεσμα?
Εγω βλεπω καποιον παθιασμενο με κατι που ειναι υπερ της ζωης και της ασφαλειας. Τι υπαρχει Γρηγορη που δεν ξερω ???
 

D

Deleted member 23222

Guest
Ο δεύτερος μάρτυρας έπειτα από ερώτηση διευκρίνισε πως η Porsche «με προσπέρασε κανονικά από αριστερά», ενώ το οδόστρωμα ήταν στεγνό, «δεν ήταν καθόλου βρεγμένος ο δρόμος, καθόλου! Δεν είναι από ολισθηρότητα αυτό, για αυτό παρεμβαίνω, επειδή ακούω ότι λένε ότι ήταν από ολισθηρότητα. Εγώ ήμουν στη μεσαία λωρίδα, με προσπέρασε και φεύγει από την αριστερή ξαφνικά, γιατί ξαφνικά αρχίζουν να φεύγουν κομμάτια από τα λάστιχά του. Γι' αυτό έφυγε ο άνθρωπος. Από λάστιχο την έπαθε και μετά έφυγε το αυτοκίνητο δεξιά».
Τώρα εξηγείται γιατί φορούσε τόσο παλιά λάστιχα...
 


Μηνύματα
32.539
Reaction score
27.461

ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΠΑΡΚΙΝ.

ΕΧΕΙ ΑΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΠΟΥ ΑΝ ΕΙΝΑΙ 130 ΠΛΑΓΙΟΛΙΣΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ

ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 200 Μ ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΑΡΚΙΝ.

ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ ΒΡΕΓΜΕΝΟ Η ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.752
Reaction score
91.890
ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕΙΩΘΗΚΑΝ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΟΙ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ.
Σωστα. Οπως επίσης πρέπει να εχει μειωθεί και η κατανάλωση οινοπνεύματος, τα μπουζουκομάγαζα-σφηνάκια κτλ.
 

Μηνύματα
842
Reaction score
715
Τραγικο συμβαν και απιστευτη συγκυρια. για ενα δυο δεκατα του δευτερολεπτου, καπου 10-15 μετρα θα ειχε γλυτωση η οικογενεια. Στην ευθεια δεν υπαρχει περιπτωση κατω απο αυτες τις συνθηκες να χαθει το αμαξι. Η χτυπησε πριν η μηχανικη βλαβη ηλεκτρονικων. Στο συγκεκριμενο αυτοκινητο συχνα ανοιγουν οι σωληνες Intercooler υπο πιεση. Και τοτε μπαινει σε abs/psm failure. Μου εχει συμβει. εκει χανεται ολο το κοντρολ σε βρεγμενο η κακο οδοστρομα . Η ετερεια και αντιπροσωπεια το γνωριζει.
.
Δηλ.; Τι ακριβώς συμβαίνει οδηγικά όταν έρθει σε τέτοια κατάσταση;
 

Μηνύματα
1.983
Reaction score
1.183
Γρηγορη να ρωτησω κατι γιατι δεν γνωριζω....
Πως γινεται ο μοναδικος ανθρωπος που οταν βγαινει στην τηλεοραση μιλαει για τα τροχαια ατυχηματα-δυστηχηματα με τον τροπο αυτον τον γλαφηρο να εχει κομπλεχισμους??Πρεπει να τον κατακρινουμε που φωναζει για το καλο των παιδιων μας.
Υπαρχουν και αλλοι που φωναζουν- αναδεικνυουν το προβλημα των τροχαιων και το κανουν καλυτερα με αποτελεσμα?
Εγω βλεπω καποιον παθιασμενο με κατι που ειναι υπερ της ζωης και της ασφαλειας. Τι υπαρχει Γρηγορη που δεν ξερω ???
Αυτός βγαίνει ή σε ατυχήματα για να "μαλώσει" ή για να πουλήσει τα αμάξια του (μέχρι και μικρά ηλεκτρικά είχε βαλθεί να πουλήσει).

Τώρα αν η πόρσε ήταν χρόνια παρατημένη, δεν απαιτείται ΚΤΕΟ αλλά άδεια της αστυνομίας και μονοήμερη ασφάλεια για να χρησιμοποιηθεί (με σκοπό να την μετακινήσεις σε άλλο χώρο μόνιμης στάθμευσης ή να την πας για επισκευή). Οπότε είναι πάλι ευθύνη του οδηγού να μην το παρακάνει ξέρωντας ότι έχει ένα αυτοκίνητο που δεν έχει συντηρηθεί, οι αναρτήσεις έχουν ξεραμένες τσιμούχες, τα λάστιχα είναι φευγάτα και οι σύνδεσμοι-ρουλεμάν κλπ ίσως έχουν σκουριάσει.

Φυσικά έχει ευθύνη ο οδηγός για την κατάσταση του οχήματος, είτε είναι δικό του είτε όχι.

Κρίμα για όλα τα παιδιά που χάθηκαν, είτε έφταιγαν είτε όχι, και σε αυτό το δυστύχημα, αλλά και στη γυναίκα στην νταλίκα, αλλά και σε αυτούς που δεν φτάσαν μέχρι την οθόνη από το χαζοκούτι.
 

Μηνύματα
32.539
Reaction score
27.461
Γρηγορη να ρωτησω κατι γιατι δεν γνωριζω....
Πως γινεται ο μοναδικος ανθρωπος που οταν βγαινει στην τηλεοραση μιλαει για τα τροχαια ατυχηματα-δυστηχηματα με τον τροπο αυτον τον γλαφηρο να εχει κομπλεχισμους??Πρεπει να τον κατακρινουμε που φωναζει για το καλο των παιδιων μας.
Υπαρχουν και αλλοι που φωναζουν- αναδεικνυουν το προβλημα των τροχαιων και το κανουν καλυτερα με αποτελεσμα?
Εγω βλεπω καποιον παθιασμενο με κατι που ειναι υπερ της ζωης και της ασφαλειας. Τι υπαρχει Γρηγορη που δεν ξερω ???

ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΕΜΜΕΣΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΑ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΠΕ ΩΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ....

"ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Η ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ 60-70-80

ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΔΟΥΣ"

"Ο ΜΠΟΜΠΑΝ ΓΙΑΝΚΟΒΙΤΣ ΕΠΑΘΕ ΖΗΜΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΧΤΥΠΗΣΕ ΜΕ 5 ΧΛΜ"

ΤΟΝ ΑΚΟΥΕΙ Ο ΑΔΑΗΣ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ....

Η "ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ" ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΕΠΙ ΤΟ ΠΛΕΙΣΤΟΝ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΜΕΓΕΘΟΣ.

ΔΗΛΑΔΗ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 150+ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ...

ΤΑ 30-40 ΧΛΜ ΟΜΩΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΑ ΣΤΕΝΑ ΤΗΣ

ΚΥΨΕΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΚΥΖΗ. ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΦΥΣΙΚΑ.

ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥΑΝΘΡΩΠΟ ΑΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Η ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ 40ΧΛΜ

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΩΝ 160 ΣΕ ΕΟ.

ΑΡΑΓΕ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΑΙΤΙΟ ΤΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ

ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.
 

Μηνύματα
12.991
Reaction score
8.350
αυτό το δυστύχημα ηταν τραγικό όπως είναι και όλα τα δυστυχήματ που σκοτώνουν περιπου 1500 ατομα κάθε χρονο και 20000 τραυματιες.Ταχαμε γραψει μετα το δυστύχημα με τον Παντελίδη και υπάρχει και ειδικο νημα που ειχα ανοιξει για τα οδικα δυστυχήματα στην Ελλαδα.Μια στο τόσο ένα φονικό καταλαμβάνει τη συλλογικη συνείδηση ,αλλα η κατάσταση δεν βελτιώνεται.
 

Μηνύματα
32.539
Reaction score
27.461
αυτό το δυστύχημα ηταν τραγικό όπως είναι και όλα τα δυστυχήματ που σκοτώνουν περιπου 1500 ατομα κάθε χρονο και 20000 τραυματιες.Ταχαμε γραψει μετα το δυστύχημα με τον Παντελίδη και υπάρχει και ειδικο νημα που ειχα ανοιξει για τα οδικα δυστυχήματα στην Ελλαδα.Μια στο τόσο ένα φονικό καταλαμβάνει τη συλλογικη συνείδηση ,αλλα η κατάσταση δεν βελτιώνεται.
ΕΙΝΑΙ "Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ" ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ....

ΑΝ ΒΛΕΠΑΜΕ ΤΑ 400-500 ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ...

ΑΛΛΑ ΠΛΕΟΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΣΤΑ ΨΙΛΑ ΣΑΝ ΨΩΜΟΤΥΡΙ

ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΘΕΑΜΑΤΙΚΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΘΟΡΥΒΗΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΚΕ.

ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗ ΗΤΑΝ ΑΛΛΟΙ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ....
 

Μηνύματα
681
Reaction score
255
Ο ακηρυκτος πολεμος της ασφαλτου συνεχιζεται με πολλους νεκρους καθε χρονο, 1600 περιπου και παρα πολλους ελαφρα ή σοβαρα τραυματισμενους και πολλους συνανθρωπους μας με ελαφριες ή σοβαρες αναπηριες, υπολογιζονται σε πανω απο 20.000 συνανθρωπους μας......ολα αυτα σε καιρο ειρηνης και γιατι ? διοτι δεν υπαρχει οδηγικη παιδεια, παιδεια γενικοτερα, δεν υπαρχει αυτοσεσβαμος ποσο μαλλον να σεβαστεις τον διπλανο σου. Η αγνοια σκοτωνει, η περιεργια σκοτωνει, το παθος σκοτωνει, η ταχυτητα απο ενα οριο και πανω και υπο διαφορες προυποθεσεις σκοτωνει, η ανωριμοτητα και η απειρια σκοτωνουν επισης, οδηγηση υπο την επιρρεια αλκοολ ή εξαρτησιογωνων ουσιων, ο συνδιασμος σκοτωνει, η ελλειψη υπνου και η κουραση οταν προκειται να οδηγησουμε, το πολυ φαγητο φερνει υπνηλια, αυτα ειναι λογοι που μπορουν να γινουν αιτια για απροβλεπτες καταστασεις !!! Η κακη εκτιμηση ή υπερεκτιμηση σκοτωνουν, η κακη συντηρηση ή η απουσια συντηρησης του οχηματος μας, η χαλια κατασταση των δρομων και του οδικου δικτυου και αλλα πολλα. Κριμα, παρα πολυ κριμα να χανονται αδικα ζωες αθωων, να κλεινουν σπιτια και πισω να μενει αβαστακτος πονος, οδυνη, λυπη και στεναγμος........ο καθενας εκφραζεται ελευθερα και λεει την αποψη του.....σεβαστο. Το ζητημα ειναι να αρχισουν να διορθωνονται τα κακος κειμενα και ο καθενας μας, οταν πιανει το τιμονι να ειναι δυο φορες προσεκτικος, μια για τον ιδιο και μια για τον αλλον που ειναι διπλα του, πισω του, μπροστα του ή απεναντι του... προσεχουμε για να εχουμε........ Η αποκτηση αδειας καταλληλοτητας και ικανοτητας χειρισμου και οδηγησης οχηματων, θα πρεπει να γινει παρα πολυ αυστηρη και δυσκολη ( πιλοτοι αεροσκαφων δεν μπορουν να γινουν ολοι ), επισης πιστευω πως εαν ερθουν επαγγελματιες οδηγοι αγωνων και εκπαιδευτες, μαζι με ιατρους και ψυχολογους για να περασουν απο τεστ και ιατρικες εξετασεις οσους οδηγουνε σημερα στην ελλαδα και οχι μονον, το 80 % θα παει σπιτι...... εχει παραγινει το κακο, κοπελιτσες, παλικαρακια υπο τις ευλογιες και το καμαρωμα των γονιων τους, αποκτουν το διπλωμα, μετα το αυτοκινητο αν δεν υπαρχει ηδη και τα παρασκευοσαββατοκυριακα...οποιον παρει ο χαρος,.....το αυτοκινητο ειναι μεσο μετακινησης και οχι φονικο οπλο......
 
Last edited:


Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.314
Μηνύματα
3.048.134
Members
38.538
Νεότερο μέλος
intergrale
Top