Falcon BBC LS3/5a Αυθεντικό BBC

Mr Spock

demokratischer - sektor
Reaction score
Falcon BBC LS3/5a Αυθεντικό BBC

H Βρετανική Falcon κατασκευάζει ηχεία εμπνευσμένα από την παράδοση του BBC.
To νέο της μοντέλο BBC LS3/5a λέγεται ότι είναι 100% όπως το αυθεντικό BBC που κυκλοφόρησε το 1976. Η Falcon Acoustics έχει άδεια από το BBC για τα ηχεία της. Το Classic LS3/5a είναι 15Ω και φτιάχνεται με το χέρι από την Falcon στην Οξφόρδη της Αγγλίας. Τα μεγάφωνα είναι το γούφερ Falcon B110 και Falcon T27 για το τουίτερ, σχεδιασμένα από τον Malcolm Jones, τον σχεδιαστή των KEF B110 και KEF T27 που ήταν επίσης επίσημες εκδόσεις του ηχείου του BBC.

Το ματσαρισμένο κροσόβερ των 15Ω είναι επίσης όπως του BBC, όπως και η καμπίνα όπου χρησιμοποιείται πραγματικό ξύλο και σήτα από πανί tygan. Έχει απόκριση από 70Hz έως 20kHz, ευαισθησία 83dB/W/m και αντίσταση 15Ω. Η εταιρία δίνει πέντε χρόνια εγγύηση για το ηχείο αυτό.

http://www.hxoseikona.gr/nea/5559-falcon-bbc-ls3-5a-aythentiko-bbc.html

FALCON ACOUSTICS CLASSIC 15 OHM LS3/5A DETAILED DESCRIPTION

The Falcon Acoustics Classic 15 ohm LS3/5a, fully Licenced by the BBC, and hand-assembled by Falcon in Oxford England. It is the only LS3/5a in production that faithfully replicates the original BBC design published in October 1976.

The result of nearly 2 years development, the Falcon LS3/5a is a true British-made classic 15 ohm LS3/5a. It continues the long tradition of the genuine British BBC-Licenced LS3/5a stretching back to the 1960’s.

The drive units are the renowned Falcon B110, and the Falcon T27 tweeter, both designed by Malcolm Jones, the original designer of the KEF B110 and KEF T27 that were specified in the original 15 ohm LS3/5a version designed by the BBC. Both drive units are handmade in the UK to ensure the highest quality, grading and consistency, and are identical to the original LS3/5a drive units. They are unique to Falcon.

The matched 15 ohm BBC Specification FL6/23 filter networks are made exclusively by Falcon in the original transformer-style to BBC Specification and contain inductors specially made in Britain for Falcon to the original specification.

The cabinets are hand made from specially selected graded Baltic Ply, and use selected grade Beech fillets. They are British made to BBC Specification, and are available in a variety of natural wood veneers (see below for pictures of current veneers) with a Tygan Cloth front grille.

Falcon Acoustics LS3/5a’s are sold in matched pairs only, and are supplied with an Instruction Manual, Individually Numbered Certificate of Authenticity and come with a 5 year Guarantee.

http://www.falconacoustics.co.uk/ls...ginal-15-ohm-ls3-5a-detailed-description.html

. . .
Conclusions
I felt a little naãve for even attempting to tell this story. At this point, there's precious little to debate or describe about the merits of the BBC LS3/5a minimonitor design. And surely, the world doesn't need yet another long review of yet another licensed incarnation of it. The only relevant question is whether or not Falcon Acoustics' LS3/5a is better than earlier LS3/5a's in some unmeasurable but listener-tangible way. Could this 21st-century incarnation, made by a couple of old farts, possibly play music more accurately or more enjoyably than my 30-year-old Rogers LS3/5a's, and all the Harbeth, Spendor, Chartwell, etc. iterations that came before it?

I doubt I'm qualified to fully answer that question—I haven't heard them all. But I do know that the Falcons make my old Rogerses sound a tad drowsy and fuzzy, like a cartridge with too many miles on it. (Perhaps I'm responding to a fresh tweeter with a slightly stronger response.) The Falcon is livelier and sings more clearly than any other LS3/5a I've heard. To my ears, this new, hypercrafted edition seems more "invisible," better toned, less "miserably" distorted or "peculiar" sounding, than any other moderately priced loudspeaker I've used in my home—ever.

The Falcon LS3/5a has returned me to my roots, and served as a powerful reminder of the joys and beauties that a simple, accurate, easy-to-drive loudspeaker coupled to a charming low-powered amplifier can provide.

I never experienced the original red-tape BBC prototypes. I can only imagine what they may have sounded like. But I've used and enjoyed many different variations of the LS3/5a, and can say, with relative Herbcertainty, that the Falcon Acoustics might just be the best production LS3/5a ever made. Only time and the legions of LS3/5a faithful can say for sure.

Read more at https://www.stereophile.com/content/falcon-acoustics-ls35a-loudspeaker-page-2#mv1C4D3VdUPVqlmp.99

Reaction score
και εγώ υπέρ του ενεργού είμαι, αλλά σε αυτό το ηχείο που έχει πάει ενα μεγάλο κομμάτι του ' research & development ' στο crossover πρέπει να είσαι είτε πολύ 'ιδιώτης' για να το βγάλεις και να το κάνεις ενεργό είτε τελείως hardcore. Δεν μας λένε και μια τιμούλα?, έχω την εντύπωση οτι με την τιμή που θα ακούσουμε θα πέσουμε χάμω (ie το μεταχειρισμένο είναι best buy)

Mr Spock

demokratischer - sektor
Reaction score
- πολύ φοβάμαι πως το μεγαλύτερο μέρος της τιμής του θα έχει να κάνει με το όνομα : . . .
BBC LS3/5a

Reaction score
συμφωνώ, άλλωστε για αυτό τον λόγο βγήκε για να εκμεταλλευτεί το όνομα, παρόλα αυτά είναι ένα καλό ηχείο (τα προηγούμενα version το νέο δεν το ξέρω ) το οποίο θα παίξει καλά με την πλειοψηφία των ενισχυτικών, σίγουρα μόνιτορ δεν θα το έλεγα, το Fostex 103 που έχω φτιάξει στην προτεινόμενη καμπίνα είναι ποιο μόνιτορ από το BBC monitor

Mr Spock

demokratischer - sektor
Reaction score
- σωστός , εξ΄ άλλου η ''καμπύλη'' BBC δεν είναι dead-flat , αλλά φουσκώνει λίγο στα χαμηλά και στα ψηλά

- είχα διαβάσει κάποτε πως αυτά τα ηχεία πρωτοχρησημοποιήθηκαν στα βανάκια εξωτερικών λήψεων του σταθμού και τα εν λόγω φουσκώματα , έλυναν το πρόβλημα των εξωτερικών θορύβων

- καλοκουρδισμένα ηχεία γενικώς , αλλά και υπερεκτιμημένα , άσε που υπάρχει μια omerta μεταξύ των απανταχού reviewers όταν καλούνται να δοκιμάσουν και να βαθμολογήσουν επώνυμες Βρετανικές φίρμες

Mr Spock

demokratischer - sektor
Reaction score
, το Fostex 103 που έχω φτιάξει στην προτεινόμενη καμπίνα είναι ποιο μόνιτορ από το BBC monitor
- αυτό είναι κάτι που θα ήθελα να ακούσω :thumbsup:

Reaction score
οι περισσότεροι reviewers είναι σε αγγλόφωνα περιοδικά οπότε αν δεν στηρίξουμε το σπίτι μας θα πέσει να μας πλακώσει. Για το Fostex 103en είναι πανεύκολο να κάνεις την καμπίνα bass reflex που προτείνεται και αξίζει ο κόπος και τα χρήματα.

Reaction score
Fostex 103 που έχω φτιάξει στην προτεινόμενη καμπίνα
τα δουλευεις full range ή εχεις βαλει κρος να κοβει τις πολυ υψηλες? βαλε ενα λινκ αν θελεις για το σχεδιο,ευχαριστω.

Reaction score

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Reaction score
τα ισοπέδωσες όλα, μας χάλασες το όνειρο !
Το bextrene ήταν υλικό πρωτοποριακό στα μεγάφωνα πριν 45 χρόνια. Σαράντα πέντε. Δεν είναι όνειρο. Παρελθοντολαγνεία λέγεται. Και απωθημένα. Που όλοι λίγο-πολύ έχουμε. Αλλά πρέπει να υπάρχει ένα όριο.

Reaction score
Το bextrene ήταν υλικό πρωτοποριακό στα μεγάφωνα πριν 45 χρόνια. Σαράντα πέντε. Δεν είναι όνειρο. Παρελθοντολαγνεία λέγεται. Και απωθημένα. Που όλοι λίγο-πολύ έχουμε. Αλλά πρέπει να υπάρχει ένα όριο.

Συμφωνώ, παρομοίως οι τελικοί καταναλωτές (μουσικόφιλοι, audiophile etc) πριν ανοίξουν τo πορτοφόλι τους για τα νέα επιτεύγματα της τεχνολογίας θα πρέπει να " ακούσουν" πρώτα το value added που προσφέρουν, εάν προσφέρουν. Γιατί μη μου πεις οτι εξέλειπαν το παραμύθιασμα, οι παραπλανητικές διαφημίσεις, reviews και τεχνικά χαρακτηριστικά απο τα νέα μηχανήματα του χώρου γιατι θα πέσω ξερός!,

Reaction score
και επίσης για να εκτιμήσει κάποιος την πρόοδο λόγω της νέας τεχνολογίας θα πρέπει να έχει ένα μέτρο σύγκρισης με μηχανήματα αναφοράς 40 η και 50 ετών, εκεί θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι αν αρχίσουν οι συγκρίσεις

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Reaction score
Είναι προφανές πως ζεις στο παρελθόν. Κάτσε εκεί. Δεν το συνεχίζω.

Reaction score
τουλάχιστον δεν έπαθα αμνησία !

(μην με παρεξηγήσει κανείς μεταφορικά μιλάω!)

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
Members
Νεότερο μέλος
Mark Zappa