Nordost QRT Power Products

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.029
Reaction score
20.577
Δεν είναι φτηνή λύση και αυτή πάντως. Χρειάζεται για ενα ΑΒ τελικο 350w ισχύος στα 8ω, ενα πισι, το dac και τον προ γύρω στα 2kva online ups καλής ποιότητας. Μιλάμε για χιλιάρικο και πανω δηλαδή. Και τελικά ίσως να είναι και πιο ευεργετικό να ρίξεις πανω στο ups όλο το υπολοιπο σπίτι πλην της κουζίνας παρα το συστημα :)
Όντως, πήγε πάνω από €1000 (πριν 6 χρόνια, του άλλαξα μπαταρίες πρόσφατα), δεν έχω τελικό ΑΒ (4 Class D έχω, μπες, αν θέλεις, στο thread για το σύστημά μου για λεπτομέρειες) και, sorry ε, χέστηκα για το υπόλοιπο σπίτι :D:D, το σύστημα να είναι καλά κι όλα τα άλλα κανονίζονται!
 

vet

Audio, Δημοσιογράφος
Μηνύματα
8.266
Reaction score
8.171
Και τελικά αυτό που ακούμε είναι ρεύμα...

Σε οποία φαση και να παρέμβει κανεις όλο και κάτι θα αλλάξει.
αυτό λίγο με ξεπερνάει.
το ρεύμα που δημιουργεί το μαγνητικό πεδίο που κινεί έναν κώνο που κουνάει τον αέρα που φτάνει στα αυτιά μας πρέπει να είναι αγνό και θέλει ειδικό πολύμπριζο για να εξαγνιστεί.
το ρεύμα που δημιουργεί το μαγνητικό πεδίο που περνάει μέσα από κύτταρα με απόλυτη ακρίβεια μικρών για να σχηματισθεί η εικόνα στον μαγνητικό τομογράφο του αρκεί ένα online ups.
φυσικά το παράδειγμα δεν είναι σχετικό κλπ κλπ (σας πρόλαβα ε?)
τροφή για σκέψη, πριν προσχωρήσουμε στην δημοφιλή ομάδα του "ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ"
 






Μηνύματα
1.672
Reaction score
1.509
αυτό λίγο με ξεπερνάει.
το ρεύμα που δημιουργεί το μαγνητικό πεδίο που κινεί έναν κώνο που κουνάει τον αέρα που φτάνει στα αυτιά μας πρέπει να είναι αγνό και θέλει ειδικό πολύμπριζο για να εξαγνιστεί.
το ρεύμα που δημιουργεί το μαγνητικό πεδίο που περνάει μέσα από κύτταρα με απόλυτη ακρίβεια μικρών για να σχηματισθεί η εικόνα στον μαγνητικό τομογράφο του αρκεί ένα online ups.
φυσικά το παράδειγμα δεν είναι σχετικό κλπ κλπ (σας πρόλαβα ε?)
τροφή για σκέψη, πριν προσχωρήσουμε στην δημοφιλή ομάδα του "ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ"
Ενα online ups με ικανοτητα να ανταπεξέλθει στα ρεύματα που τραβάει το συστημα είναι οτι πρέπει εφόσον μπορεί να αναπαραξει σωστο συνημίτονο στη σωστη συχνότητα. Και σαν παρέμβαση φαντάζει πολυ πιο ριζική αποτι ενα καλώδιο και ενα πολυπριζο.
Και πρεπει να μπει κάπου στο πατάρι για να μην ακούγεται το ανεμιστηρακι.
Και μετα να βγει γραμμή μέσα στο σπίτι, να μπει πολυπριζο και καλώδια μέχρι τις συσκευές.
Και το κάθε καλώδιο και πολυπριζο θα τσιμπάει οτι τσιμπάει κλπ, και θα μεταφέρει κραδασμούς στο μηχάνημα, και το κούμπωμα θα πρεπει να είναι καλό, και το κάθε υλικό παλι θα παρεμβαίνει στη γραμμή...
Δεν καταλαβαίνω τι δεν καταλαβαίνεις.
Να παρουμε τα πραγματα απο την αρχή.
Υπάρχει το σωστο αντικειμενικά (σωστη διεπαφή πχ) και ειναι το απαραιτητο 50% ας πουμε του ηχου και υπάρχει και ο χαρακτήρας που είναι ΜΗ αποφευξιμος και αποτελεί το άλλο 50%. Μηχανήματα παιζουν και μηχανήματα ακούμε. Με το απόλυτα διαυγές συστημα σε ισορροπημένο και μη συμμετέχοντα χωρο ακούμε πέρα απο την καυλα του ηχολήπτη και τα μηχανηματα και το χώρο ηχοληψίας. Αυτό είναι το μόνιτορ άκουσμα.
Οι περισσοτεροι νομιζω ακούμε μουσική για την καυλα μας. Και ειτε θέλουμε νεύρο, ειτε θέλουμε χαλαρότητα, ειτε στηνουμε το συστημα με στοχο τις γυναικείες φωνές, ειτε με στοχο την παλλωμενη μεμβράνη της μπότας, ειτε θέλουμε ενα αρμονικό πλούτο παραπανω αποτι υπάρχει στην ηχογράφηση κ.ο.κ. Κοινώς, μαγειρευουμε.
Μπορούμε να μιλησουμε σε αυτή τη βαση;
 

Μηνύματα
543
Reaction score
379
Γιατί καλέ; Τα τροφοδοτικά των χαϊεντοσυσκευώνε τί είναι; Άφιλτρα;
Αν και ξέρω ότι είναι ρητορική η ερώτηση θα απαντήσω.
Τα φίλτρα των ιατρικών μηχανημάτων έχουν συγκεκριμένες προδιαγραφές και πιστοποιήσεις, ενώ όλων των άλλων συσκευών είναι στην ευχέρεια του κάθε κατασκευαστή η υλοποίηση.
 
  • Like
Reactions: vet

vet

Audio, Δημοσιογράφος
Μηνύματα
8.266
Reaction score
8.171
Ενα online ups με ικανοτητα να ανταπεξέλθει στα ρεύματα που τραβάει το συστημα είναι οτι πρέπει εφόσον μπορεί να αναπαραξει σωστο συνημίτονο στη σωστη συχνότητα. Και σαν παρέμβαση φαντάζει πολυ πιο ριζική αποτι ενα καλώδιο και ενα πολυπριζο.
Και πρεπει να μπει κάπου στο πατάρι για να μην ακούγεται το ανεμιστηρακι.
Και μετα να βγει γραμμή μέσα στο σπίτι, να μπει πολυπριζο και καλώδια μέχρι τις συσκευές.
Και το κάθε καλώδιο και πολυπριζο θα τσιμπάει οτι τσιμπάει κλπ, και θα μεταφέρει κραδασμούς στο μηχάνημα, και το κούμπωμα θα πρεπει να είναι καλό, και το κάθε υλικό παλι θα παρεμβαίνει στη γραμμή...
Δεν καταλαβαίνω τι δεν καταλαβαίνεις.
Να παρουμε τα πραγματα απο την αρχή.
Υπάρχει το σωστο αντικειμενικά (σωστη διεπαφή πχ) και ειναι το απαραιτητο 50% ας πουμε του ηχου και υπάρχει και ο χαρακτήρας που είναι ΜΗ αποφευξιμος και αποτελεί το άλλο 50%. Μηχανήματα παιζουν και μηχανήματα ακούμε. Με το απόλυτα διαυγές συστημα σε ισορροπημένο και μη συμμετέχοντα χωρο ακούμε πέρα απο την καυλα του ηχολήπτη και τα μηχανηματα και το χώρο ηχοληψίας. Αυτό είναι το μόνιτορ άκουσμα.
Οι περισσοτεροι νομιζω ακούμε μουσική για την καυλα μας. Και ειτε θέλουμε νεύρο, ειτε θέλουμε χαλαρότητα, ειτε στηνουμε το συστημα με στοχο τις γυναικείες φωνές, ειτε με στοχο την παλλωμενη μεμβράνη της μπότας, ειτε θέλουμε ενα αρμονικό πλούτο παραπανω αποτι υπάρχει στην ηχογράφηση κ.ο.κ. Κοινώς, μαγειρευουμε.
Μπορούμε να μιλησουμε σε αυτή τη βαση;
το μόνο που δεν καταλαβαίνω είναι το ξύλινο πολύμπριζο με τον γλυκό ήχο.
Αδυνατώ να το καταλάβω.
Το ότι ο καθένας ακούει όπως γουστάρει είναι αποδεκτό.
Το ότι προσπαθεί να πείσει και άλλους για τις παπ@ριες που νομίζει ότι ακούει δυστυχώς δεν είναι αποδεκτό.
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Το ότι προσπαθεί να πείσει και άλλους για τις παπ@ριες που νομίζει ότι ακούει δυστυχώς δεν είναι αποδεκτό.
Μα κι ο "άλλος" προσπαθεί να πεισει ότι η φέτα του είναι καλύτερη. Αν δεν δοκιμάσεις όμως δεν παίρνεις.
Έτσι γίνεται παντού. Ελάχιστοι πείθονται χωρίς δοκιμή (θέλω να πιστεύω).

Άβυσσος το υποκειμενικο και αδύνατον να το αντιμετωπίσεις με την λογική.
 


Μηνύματα
1.672
Reaction score
1.509
Δεν εχω ακουσει ξυλινο πολυπριζο για να εκφερω αποψη. Ειχα την ημιξυλινη αθηνα των τσακιριδηδων η οποια ηταν οντως γλυκεια.

Επίσης έχω καταλάβει ότι μάλλον το αντίθετο συμβαίνει. Αρνούμαστε να παραδεχτούμε κάποιοι κάποιοι ότι ακούμε τη γκαβλα μας και προσπαθούμε να πείσουμε τους άλλους που το λένε ανοιχτά ότι κάνουν λάθος γιατί κααααααπου κααααπως υπαααααρχει ένα ιδεατό σύστημα αναφοράς (κάτι στην το πρότυπο μέτρο από χρυσό μέσα σε γυάλα σε κάποιο μουσειο) το οποίο σονι και ντε πρέπει να φτάσουμε. Ενώ το 50% είναι γκαβλα θέλουμε δε θέλουμε.
Ένας ηχολήπτης ξέρεις πως λειτουργει; ακούει το κομμάτι που έχει φτιάξει από διαφορετικά συστήματα για να βεβαιωθεί ότι παίζει όσο το δυνατόν καλά στα μέσα από τα οποία θα αναπαραχθεί η μουσική που έχει δέσει. Δεν πηγαίνει σαν πρόβατο στο "συυυυστημα αναφορααααας" και τελείωσε. Όλα σχετικά είναι στον ήχο. Αντίθετα, σε κάποιο βαθμο αυτό κάνουν οι χαιενταδικες εταιρίες για να σπρώξουν την αγορά τους.
Μήπως τελικά είσαι κι εσύ χαιεντας;
Όσο για τα στουντιακα καλώδια και συστήματα, είναι εργαλεία δουλειάς. Και αυτά με τα ελαττώματα τους και με επίγνωση επί τούτου βγαίνει η παραγωγή. Και πάντα με πρώτο μέλημα τη μίξη. Όχι τη μουσική.
Προσωπικά προτιμώ συνειδητά ένα σύστημα που παίζει με την ψευδαίσθηση του πραγματικού γεγονότος, το χάλι Εντ Δηλαδή από το ακούω τη μίξη.
 
  • Like
Reactions: vet


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.473
Reaction score
80.040
Θανάση τα διάβασα δυο φορές αυτα που έγραψες και δεν κατάλαβα τι εννοείς.
[DOUBLEPOST=1505332774][/DOUBLEPOST]Η πίστη αναπαραγωγη του αρχείου ειναι ο στόχος, και οι τρόποι για να προσπαθήσουμε να την προσεγγίσουμε ειναι γνωστοί.

Εννοείς πως δεν το επιθυμείς αυτο; δικαίωμα του καθενός φυσικά, αλλα τότε δεν μιλάμε για Υψηλή Πιστότητα, ειναι άλλο άθλημα.
 

Μηνύματα
1.672
Reaction score
1.509
Δημήτρη εννοώ ότι εσείς της υψηλής πιστότητας το υπερφιλοσοφειτε. Εμείς του χάλι Εντ παίζουμε. Ναι. Το σύστημα πρέπει για ένα ας πούμε 50% να τηρήσει κάποια στάνταρ για να μη φύγει αλλού για αλλού με σοβαρές επιπτωσείς ως προς την πεπατημένη της πιστότητας. Χώρος, οδήγηση, ηχείο και στήσιμο στο χώρο κλπ. Από εκεί και πέρα το υπόλοιπο 50% είναι ότι θέλω να ακούω εγώ, στο δικό μου χώρο, με τα δικά μου αυτιά. Είναι μια απόλυτα φυσιολογική παρέκκλιση που ο μέσος ηχολήπτης έχει ούτως ή άλλως υπολογίσει σε πολύ μεγάλο βαθμό γιατί και ο δικός του εξοπλισμός στο περίπου δουλεύει. Μηχανηματα ακουμε. Τώρα αν αυτό το περίπου εμείς θέλουμε να το κάνουμε συγκεκριμένο, λίγο σε καταναγκασμό μου φέρνει. Τελικα δηλαδη να ακουμε τα μηχανήματα του ηχολήπτη και το master πιο καθαρά. Δε με ενδιαφέρει να ακούσω το master. Βασικά θα το ακούσω θέλω δε θέλω. Δε θέλω να επικεντρωθώ σε αυτό σαν το Άγιο δισκοπότηρο. Γιατί ούτως ή άλλως δε βγάζει πουθενά. Ίσως σε κάποιες εξαίσιες δουλειές η απόφαση αυτή να έχει κάποιες επιπτώσεις. Οκ. Εκεί μπαίνουν τα διαφορά καλώδια και μαντζουνια. Και όχι τάξεις α, αβ δ και τα σχετικά. Με την κάθε τάξη να έχει τα συν και τα πλην της. Και τουιτερ ανεστραμμενου θόλου, και από μετάξι, ψυχόμενο ή μη, και Κέβλαρ, και χαρτί, και συντονισμού καμπίνας, και fpga και τα σχετικά. Και μιλάμε για πιστότητα. Μηχανήματα ακουμε. Το πραγματικό γεγονός Ούτε καν ο ηχολήπτης δεν το άκουσε. Αφού ήταν στο booth. Μαγείρεψε, σερβίρισε και αυτά.
Κοινώς, αφήστε μας να κάνουμε το χαβαλέ μας χωρίς να μας πρήζετε. :p
Τα μαντζουνια (καλά ίσως όχι τα stickers στους πυκνωτες) ακούγονται αλλιώς. Κάτι κάνουν. Γι'αυτό και πουλάνε. Τώρα το αν είναι βελτίωση έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες. Βελτιώνουν την απόλαυση αν κάτσουν σωστά σε ένα σύστημα. Όχι απαραίτητα σε φέρνουν πιο κοντά στην ηχογράφηση.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.029
Reaction score
20.577
Ενα online ups με ικανοτητα να ανταπεξέλθει στα ρεύματα που τραβάει το συστημα είναι οτι πρέπει εφόσον μπορεί να αναπαραξει σωστο συνημίτονο στη σωστη συχνότητα. Και σαν παρέμβαση φαντάζει πολυ πιο ριζική αποτι ενα καλώδιο και ενα πολυπριζο.
Και πρεπει να μπει κάπου στο πατάρι για να μην ακούγεται το ανεμιστηρακι.
Και μετα να βγει γραμμή μέσα στο σπίτι, να μπει πολυπριζο και καλώδια μέχρι τις συσκευές.
Και το κάθε καλώδιο και πολυπριζο θα τσιμπάει οτι τσιμπάει κλπ, και θα μεταφέρει κραδασμούς στο μηχάνημα, και το κούμπωμα θα πρεπει να είναι καλό, και το κάθε υλικό παλι θα παρεμβαίνει στη γραμμή...
Όχι, όχι, όχι και πάλι όχι. Επειδή είναι αργά και γράφω από το κινητό, τα υπόλοιπα αύριο.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.473
Reaction score
80.040
Δημήτρη εννοώ ότι εσείς της υψηλής πιστότητας το υπερφιλοσοφειτε. Εμείς του χάλι Εντ παίζουμε. Ναι. Το σύστημα πρέπει για ένα ας πούμε 50% να τηρήσει κάποια στάνταρ για να μη φύγει αλλού για αλλού με σοβαρές επιπτωσείς ως προς την πεπατημένη της πιστότητας. Χώρος, οδήγηση, ηχείο και στήσιμο στο χώρο κλπ. Από εκεί και πέρα το υπόλοιπο 50% είναι ότι θέλω να ακούω εγώ, στο δικό μου χώρο, με τα δικά μου αυτιά. Είναι μια απόλυτα φυσιολογική παρέκκλιση που ο μέσος ηχολήπτης έχει ούτως ή άλλως υπολογίσει σε πολύ μεγάλο βαθμό γιατί και ο δικός του εξοπλισμός στο περίπου δουλεύει. Μηχανηματα ακουμε. Τώρα αν αυτό το περίπου εμείς θέλουμε να το κάνουμε συγκεκριμένο, λίγο σε καταναγκασμό μου φέρνει. Τελικα δηλαδη να ακουμε τα μηχανήματα του ηχολήπτη και το master πιο καθαρά. Δε με ενδιαφέρει να ακούσω το master. Βασικά θα το ακούσω θέλω δε θέλω. Δε θέλω να επικεντρωθώ σε αυτό σαν το Άγιο δισκοπότηρο. Γιατί ούτως ή άλλως δε βγάζει πουθενά. Ίσως σε κάποιες εξαίσιες δουλειές η απόφαση αυτή να έχει κάποιες επιπτώσεις. Οκ. Εκεί μπαίνουν τα διαφορά καλώδια και μαντζουνια. Και όχι τάξεις α, αβ δ και τα σχετικά. Με την κάθε τάξη να έχει τα συν και τα πλην της. Και τουιτερ ανεστραμμενου θόλου, και από μετάξι, ερχόμενο ή μη, και Κέβλαρ, και χαρτί, και made, και συντονισμού καμπίνας, και fpga και τα σχετικά. Και μιλάμε για πιστότητα. Μηχανήματα ακουμε. Το πραγματικό γεγονός Ούτε καν ο ηχολήπτης δεν το άκουσε. Αφού ήταν στο booth. Μαγείρεψε, σερβίρισε και αυτά.
Κοινώς, αφήστε μας να κάνουμε το χαβαλέ μας χωρίς να μας πρήζετε. :p
Τα μαντζουνια (καλά ίσως όχι τα stickers στους πυκνωτες) ακούγονται αλλιώς. Κάτι κάνουν. Γι'αυτό και πουλάνε. Τώρα το αν είναι βελτίωση έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες. Βελτιώνουν την απόλαυση αν κάτσουν σωστά σε ένα σύστημα. Όχι απαραίτητα σε φέρνουν πιο κοντά στην ηχογράφηση.
Τρεις παρατηρήσεις:
  1. Εννοείται πως ο καθενας μπορει να ακούει οπως γουστάρει. Αρκεί να το ξεκαθαρίζει αυτο στη συζήτηση, και να μην υποστηρίζει πως αυτό ειναι και το σωστό. Να μην παρασέρνει κι άλλους στο λάθος.
  2. Ο στόχος ειναι η πιστή αναπαραγωγή του αρχείου. Το πραγματικό γεγονός ξέχνα το. Στο κάτω κάτω, στα πιο πολλα στούντιο άλμπουμς το πραγματικό γεγονός δεν συνέβει καν. Αν θες πραγματικό γεγονός (και εγω μαζί σου) πήγαινε σε live
  3. Τα ματζούνια, οσα προσφέρουν κατι και δεν κοροϊδεύουν δηλαδη, βελτιώνουν ελάχιστα το αποτέλεσμα. Οταν οι περισσότεροι εχουν δραματικά προβλήματα στο σύστημά τους, συνήθως προβλήματα χωρου, (αλλα και προβλήματα οδήγησης, λαθος επιλογή ηχείων για τον χώρο κτλ κτλ) δεν εχει κανένα νόημα να ψάχνονται σε ματζουνια. Το μπάζο, όσο και καλή αποτρίχωση να κανει στο μπικίνι παλι μπάζο θα είναι. Πως να το πω πιο καθαρά;
 

Μηνύματα
1.672
Reaction score
1.509
Ναι αλλά σκέψου και το τρελό το γκομενάκι να σου βγάλει το βρακάκι και να είναι γιαπωνέζικο πορνό εκεί κάτω... Άντε να κάνεις δουλειά μετά. Κοινώς και το μπικίνι είναι απαραίτητο.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.751
Μηνύματα
2.874.722
Members
37.943
Νεότερο μέλος
Harris_K
Top