Πόσο ρεύμα "χρειάζομαι"; Μύθος και πραγματικότητα

Μηνύματα
676
Reaction score
395
Η ερώτηση σε σχέση με την "επικείμενη πιθανολούμενη" ανταλλαγή των ηχείων μου Harbeth Shl5 +.

Ψάχνοντας στο διαδίκτυο και σχετικώς αδαής με τα πρακτικά τεχνικά θέματα βρήκα κάτι που θεώρησα ενδιαφέρον. Σε αντίστοιχη συζήτηση στο επίσημο forum της Harbeth και ενώ ο κάθε ενδιαφερόμενος συζητά για την ανάγκη ή την μη ανάγκη των watt σε πολλά μοντέλα της ομώνυμης εταιρείας έρχεται η ενδιαφέρουσα άποψη του Alan Shaw: (Έχω παραφράσει λίγο και όχι μεταφράσει ακριβώς τα λόγια του για να μην χαθεί το νόημα στην μετάφραση της γλώσσας μας.) Λέει λοιπόν: " Η ερωτησή μου λοιπόν προς εσάς που λέτε ότι τα Shl5 έχουν ανάγκη από το μισό ρεύμα που χρειάζονται τα 40.1 είναι η εξής: Τι κρύβεται πίσω από τη σκέψη σας; Γιατί πρέπει να έχουν τα ηχεία διαφορετικές ανάγκες σε ρεύμα; Γιατί να μην αντιστρέψω την ερώτηση παραδεχόμενος ότι τα 40.1 χρειάζονται λιγότερα ρεύματα. Δεν βλέπετε ότι το φυσικό μέγεθος της καμπίνας τους μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι το ρεύμα συνδέεται με το μέγεθος του κουτιού; Ή μήπως είναι ο αριθμός των bass/mid drivers; Ή η εργοστασιακή ένδειξη στο manual της εταιρείας στα specs που αναγράφει τυπικά; Ή ότι το γεγονός ότι τα 40.1 χρησιμοποιούνται για studio monitors; Το κλειδί στην απάντηση είναι η ΑΝΑΓΚΗ. Γιατί ένα ηχείο χρειάζεται ρεύμα; ΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ;
Να επισημάνω ότι ένας sugden παλιός που είχα 2Χ45 οδηγούσε πολύ καλύτερα τα Shl5+ καθώς και ένας Luxman SQ507x 2X55 παρά οι πολύβατοι τελικοί. Δεν μιλάμε για δύναμη αλλά για ποιοτικά χαρακτηριστικά όπως καθαρές χροιές ανεμπόδιστες και όχι πρεσαρισμένες. Τέλος τι γνωρίζουμε με αφορμή τα παραπάνω για τα 40 σε σχέση με τα 40.1. Είναι πιο δύσκολα; Έχω την εντύπωση ότι οδηγούνταν πιο δύσκολα. Αν όμως λάβουμε υπόψη τα παραπάνω του Alan White εμπνευστή, σχεδιαστή και υλοποιητή της εταιρείας τι το καινούριο προσφέρουν τα 40.1; Ερώτηση προφανούς παγίδας...
 


vet

Audio, Δημοσιογράφος
Μηνύματα
8.228
Reaction score
8.106
Γενικά ο Άλαν είναι έξυπνο αλάνι....

The core position remains: if you listen to dynamic music, reasonably loud, and that gives you a bit of a thrill, you need Watts. 7W or so will be a serious limitation on your fidelity and far, far below the dynamic potential I have built-into Harbeth speakers. Personally I couln't care a hoot about the amp brand, and I'd neither bother to read the sales literature nor reviews. I'd go straight to the technical spec of Watts available and get the most for my $.
Alan A. Shaw
Designer, owner
Harbeth Audio UK

Ούτε ο εαρ να το έγραφε....
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Να επισημάνω ότι ένας sugden παλιός που είχα 2Χ45 οδηγούσε πολύ καλύτερα τα Shl5+ καθώς και ένας Luxman SQ507x 2X55 παρά οι πολύβατοι τελικοί. Δεν μιλάμε για δύναμη αλλά για ποιοτικά χαρακτηριστικά όπως καθαρές χροιές ανεμπόδιστες
Να επισημάνω κι εγώ, ότι ένας ενισχυτής 45 και 55 βατ δεν οδηγεί καλύτερα κανένα ηχείο σε σχέση με πολύβαττους τελικούς.
Στην πραγματικότητα δεν οδηγεί κανένα ηχείο αξιοπρεπώς, με μόνη εξαίρεση καμιά μονόδρομη κόρνα.
Τέλος, να επισημάνω ότι τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του ήχου, ξεκινούν από την οδήγηση, που θα δώσει "καθαρές χροιές ανεμπόδιστες" που λες. Δηλαδή, από τα πολλά βατ. Πολλά όμως, όχι ..55.
 

A

AKARL

Guest
Τι να λάβουμε υπόψη;
Το απόλυτο τίποτα;
Αυτός μιλάει λέγοντας τίποτα, σα πολιτικός.
Είν' ωραίος!

:lolsign:
Δεν τον ξέρω τον κ. Shaw White αλλά δεν τα λέει και άσχημα:

if you listen to dynamic music, reasonably loud, and that gives you a bit of a thrill, you need Watts.
Δηλαδή αν γουστάρεις και φκιάνεσαι με Φλόϋντ/Γουώτερζ λάϊβ ή ΜΟΒΥ με όλες του τσι μπότες τότε χρειάζεσαι Watts (όχι τον Τσάρλυ τση Τούρτας ;)).

7W or so will be a serious limitation on your fidelity
Δηλαδή, οι ολιγόβατες παραμορφωσιομηχανές (αφτές, ντε, με τα λίγα, τα καλά, τα μαγικά, τα βαργιά και τα ακριβά βαττάκια) θα αποτελούν σοβαρή τροχοπέδη για την επίτεφξη της πιστότητας ... (και ουχί της πχοιότητας)!

Personally I couln't care a hoot about the amp brand, and I'd neither bother to read the sales literature nor reviews.
Δηλαδή, ζμπούτσατ και η μπράντα του ενισχυτικού σταδίου αλλά και τα δγιαφημιστικά φυλλάδια είτε των ίδγιων των εταιρειών είτε τα γλαφυρά/λυρικά πονήματα των δγιαφημιστών που αφτοαποκαλούνται ρηβγιούερζ.

ΑΡΑ, προκειμένου να επιλέξει ο κ. Shaw White την κατάλληλη ενισχυτική βαθμίδα θα έπραττε, επί λέξει:

I'd go straight to the technical spec of Watts available and get the most for my $.
Δηλαδή, θα ξάνοιγε να δει ήντα λένε τα τεχνικά χαρακτηριστικά και θα πσώνιζε τα περισσότερα (βατζ) που θα σήκωνε η τσέπη του!

Βρε αφτό κάτι μου θυμίζει ... αλλά δε μπορώ να θυμηθώ τι ακριβώς ... και που ...



Βρε ΕΑΡ είσαι σίγουρος ότι δγιαφωνείτε με τον κ. Shaw White; :idk:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Εντάξει, χάσε τζάμπα λίγο χρόνο από τη ζωή σου, και δγιάβασε το κάτωθεν:

Λέει λοιπόν: " Η ερωτησή μου λοιπόν προς εσάς που λέτε ότι τα Shl5 έχουν ανάγκη από το μισό ρεύμα που χρειάζονται τα 40.1 είναι η εξής: Τι κρύβεται πίσω από τη σκέψη σας; Γιατί πρέπει να έχουν τα ηχεία διαφορετικές ανάγκες σε ρεύμα; Γιατί να μην αντιστρέψω την ερώτηση παραδεχόμενος ότι τα 40.1 χρειάζονται λιγότερα ρεύματα. Δεν βλέπετε ότι το φυσικό μέγεθος της καμπίνας τους μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι το ρεύμα συνδέεται με το μέγεθος του κουτιού; Ή μήπως είναι ο αριθμός των bass/mid drivers; Ή η εργοστασιακή ένδειξη στο manual της εταιρείας στα specs που αναγράφει τυπικά; Ή ότι το γεγονός ότι τα 40.1 χρησιμοποιούνται για studio monitors; Το κλειδί στην απάντηση είναι η ΑΝΑΓΚΗ. Γιατί ένα ηχείο χρειάζεται ρεύμα; ΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ;
Και τι κουτί κουτί, και τι κουτί κουτί (το τραγουδάκι).

Κατά τα υπόλοιπα, είναι πολύ ωραίος τύπος, βγάζει λεφτά πουλώντας ηχεία ψαροκασέλες που θα ντρεπόμουν προσωπικά να έβγαζα τέτοια κουτιά στην αγορά.

Φυσικά, το ξέρει το σπορ. Άλλο αυτό. ;)

Ξέρει πως να το πουλάει, που είναι το σημαντικότερο. Τα υπόλοιπα είναι για νά'χουμε να λέμε.
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.451
Κατά τα υπόλοιπα, είναι πολύ ωραίος τύπος, βγάζει λεφτά πουλώντας ηχεία ψαροκασέλες που θα ντρεπόμουν προσωπικά να έβγαζα τέτοια κουτιά στην αγορά.

Φυσικά, το ξέρει το σπορ. Άλλο αυτό. ;)

Ξέρει πως να το πουλάει, που είναι το σημαντικότερο. Τα υπόλοιπα είναι για νά'χουμε να λέμε.
Ψαροκασέλες ή καυσόξυλα;
Αποφασίστε ρε παιδγια!
[DOUBLEPOST=1520928422][/DOUBLEPOST]
τότε χρειάζεσαι Watts (όχι τον Τσάρλυ τση Τούρτας ;)).
Να το μωρέ το χρυσουλι μου!!
 

Μηνύματα
954
Reaction score
518
Δεν εχω καταλαβει τπτ.παρολα αυτα θα πω καποια πραγματα.

Οπως πολυ σωστα ειπε ενας φιλος πανω μιλωντας για δυναμη ειναι αστειο να πει καποιος οτι ειδικα το harbeth οδηγειται απο 7w. Ουτε 30w ουτε καν 60w.και εννοειται οτι δεν παιζει ρολο μονο αυτο. Συμφωνω στο επακρον οτι τα λιγα watt δεν οδηγανε κανενα ηχειο... Εκτος απο καποια ιδιαιτερα ηχεια που τα μετραει κανεις στα δάχτυλα.

Απο κει κ περα ο καθενας μιλαει για οδηγηση κρινοντας με την αντιληψη και την εμπειρία που εχει. Εγω εχει τυχει να ακουσω τα ηχεια αυτααμε μικρους ενισχυτες και παρατηρησα οτι ακομα και με ταξη α λασπη δυναμικα ή πολλες φορες και απουσια χαμηλων.αυτο με εκανε να αναρωτηθω πως καποιοι λενε παιζει τελεια κτλ

Τελος οχι επειδη εχω Ηarbeth αλλα για την ιστορια.... Οσοι ακουσαν harbeth με βασεις οτι να ναι και με ενισχυτες 30w 40w 100w απλα δεν γνωριζουν πως παιζει.... Που σιγουρα ολοι μας εχουμε αδικήσει ηχεια κρινοντας απο ενα κακο στησιμο. Μου εχει τυχει και εμενα. Το συγκεκριμενο ηχειο θελει open frame βαση χωρις top plate και ενισχυτη 150w για να παρεις να μεγιστα. Και ειμαι σιγουρος οτι οι περισσοτεροι τα ακουσατε με κακες συνθηκες.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.864
Reaction score
4.430
Εντάξει ο δημιουργός τους, ακροβατεί στις απαντήσεις του παίζοντας το παιγχνιδι του μάρκετιγκ.
Πολλές φορες μάλιστα είναι εξόχως ασαφης. Δεν είναι χομπίστας είναι επιχειρηματίας.

Η δήλωση του όμως είναι τα ηχεία του.
Έχουν μια επιτυχημένη εμπορική πορεία δεκαετιών
και εκ του αποτελεσματος αρέσουν σε πάρα πολλούς.
Για εμένα ο ίδιος και η εταιρεία του είναι φαινόμενο άξιο σεβασμού.
 
Last edited:


Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.408
Reaction score
50.364
- φίλος ( δυστυχώς όχι συν-φορουμίτης , για να το επιβεβαιώσει ) , έχει τα ίδια Harbeth τα οποία αδειάζουν δύο μονομπλόκ eletrocompaniet aw180 . . . . ποτέ δεν καταλάβαμε τι φταίει
 

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.251
Reaction score
1.161
Ακούω για watt 100 200 300, αλλά παλιά ξεκαθαρίζαμε τι είδους watt βγάζει ο ενισχυτής, τα watt σε RMS, ήταν αυτά που πάντα προτιμούσαμε, αυτή η μέτρηση έχει πλέον καταργηθεί; δεν αναγράφεται σε manual πλέον! 50 watt RMS, ήταν 100+ σε watts!
 

Μηνύματα
950
Reaction score
1.128
Να επισημάνω ότι ένας sugden παλιός που είχα 2Χ45 οδηγούσε πολύ καλύτερα τα Shl5+ καθώς και ένας Luxman SQ507x 2X55 παρά οι πολύβατοι τελικοί.
Αλήθεια λες , είχα τα 7es και με τον aleph 5 2x60 watts έπαιζαν όνειρο ! Με τον τελικό που έχεις θα έλεγα πως είναι υπεραρκετός τόσο για τα 5 όσο και τα 40.
 

Μηνύματα
591
Reaction score
557
Αλήθεια λες , είχα τα 7es και με τον aleph 5 2x60 watts έπαιζαν όνειρο ! Με τον τελικό που έχεις θα έλεγα πως είναι υπεραρκετός τόσο για τα 5 όσο και τα 40.
Εγώ έχω ακούσει ενισχυτή ίδιας εταιρείας 50 βατακια να σπάει το ηχείο, και τα μονομπλοκ 200 βατ να μην τα κουνάει ,και τα πήρε φίλος για καλύτερα,δεν μου λένε τίποτα τα πολλά βατ.
 

Μηνύματα
954
Reaction score
518
Εγώ έχω ακούσει ενισχυτή ίδιας εταιρείας 50 βατακια να σπάει το ηχείο, και τα μονομπλοκ 200 βατ να μην τα κουνάει ,και τα πήρε φίλος για καλύτερα,δεν μου λένε τίποτα τα πολλά βατ.
Φιλε μου... Τωρα αυτο ειναι πολυυυυ σχετικο. Εσυ δηλωνεις οτι εισαι γνωστης του αντικειμένου;

Μου τυχει κ εμενα πολυυυυ παλιαααα να βαλω εναν δυνατο ενισχυτη και λογω ελεγχου να λειπει ο 'ογκος' που ειχα με μικροτερο ενισχυτη κ ιδιο ηχειο. Ομως δεν ηταν ογκος... Φασαρια ηταν.Οποτε εαν με τον μονομπλοκ εχει φυγει οοογκος-βαβουρα ειναι επειδη παιζει σωστα, σταματαει πιο γρήγορα κ το ηχειο βγαζει αυτο που ειναι φτιαγμένο να βγαζει(με την προυποθεση οτι υπαρχει και το ματσαρισμα).επισης στα watt παιζει ρολο και το damping factor.
 
Last edited:

Μηνύματα
676
Reaction score
395
Συμφωνώ με τον Τάσο. Ήμουν κάτοχος και του 7es, και του P3 και του 5+ και έχω κάνει πολλούς συνδυασμούς. Με έναν Musical Fidelity ολοκληρωμένο τον Μ6 2Χ200 για να ακούσεις καθαρά, έπρεπε να βάλεις το volume στην μέση αλλιώς τραβούσες τα αυτιά σου για να ακούσεις τα 5+. Επιπρόσθετα, πολύ βασικό κριτήριο για μένα γενικότερα πέρα από τις χροιές είναι ότι όταν ανεβάζεις το volume, να μην χαλάει η χροιά ή να αρχίζει το μπουμάρισμα. Εξαιρετικό το 5+ με έναν Luxman 507u αλλά μην περνούσε το volume το παρά 10. Αν ήθελες να ακούσεις, ως εκεί οι στάθμες. Άλλο παράδειγμα: Β&W P4 να οδηγούνται με δυσκολία τρομακτική από έναν Krell 80a τελικό,(πλήρης αναισθησία) ενώ ο ίδιος να οδηγεί τα τετράωμα Aerial 8b για την πλάκα του. Τελικά από ό,τι φαίνεται ο ήχος είναι μια υποκειμενική υπόθεση ή οι παράμετροι είναι πάρα πολλοί. Αλλά αν υπάρχουν αυτοί οι τεχνικοί παράμετροι, τότε το βασικό ερώτημα είναι γιατί αστοχούμε στις επιλογές; Εμείς που δεν ξέρουμε τόσο από τεχνικά θέματα. Άλλα γιατί ακόμα και αυτοί που τα ξέρουν, έχουν τόσο διαφορετικές απόψεις; Για να έχουν όλοι τόσες διαφορετικές απόψεις, ή είναι απόλυτα ευτυχισμένοι ή απόλυτα δυστυχισμένοι ή έχουν άλλα αυτιά. Συνεπώς δεν υπάρχει κάποιος μαθηματικός τύπος ή κάποια ποιοτικά κριτήρια που να συμφωνούν όλοι και να λύνουν τα ζητήματα του ματσαρίσματος.
 
Last edited:

Μηνύματα
950
Reaction score
1.128
Αν αυτό βοηθάει , σε πρόσφατη ακρόαση -σύγκριση μεταξύ ενός aleph 5 2x60 watt και ενός στουντιακού τελικού chameleon 2x300 watt να οδηγούν τα ίδια soundcraft studio monitors η υπεροχή του pass ήταν εύκολα αντιληπτή .
Για άλλη δουλειά είναι φτιαγμένοι μεν αλλά για το hobby μας προτιμώ την τάξη Α.
Κυρίως γιατί η λεπτομέρεια και η μεταφορά περισσότερης πληροφορίας ,ανάμεσα σε άλλα στοιχεία της ηχογράφησης σε κρατούν κολλημένο στη θέση ακρόασης που είναι και το ζητούμενο για μένα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Αν αυτό βοηθάει , σε πρόσφατη ακρόαση -σύγκριση μεταξύ ενός aleph 5 2x60 watt και ενός στουντιακού τελικού chameleon 2x300 watt να οδηγούν τα ίδια soundcraft studio monitors η υπεροχή του pass ήταν εύκολα αντιληπτή .
Για άλλη δουλειά είναι φτιαγμένοι μεν αλλά για το hobby μας προτιμώ την τάξη Α.
Κυρίως γιατί η λεπτομέρεια και η μεταφορά περισσότερης πληροφορίας ,ανάμεσα σε άλλα στοιχεία της ηχογράφησης σε κρατούν κολλημένο στη θέση ακρόασης που είναι και το ζητούμενο για μένα.
H κλίμακα RMS (Root Mean Square) στην ορολογία αντιπροσωπεύει την εξής μέθοδο υπολογισμού : Υψώνεται εις την τετράγωνη δύναμη η τιμή εκάστοτε δείγματος στην είσοδο,γίνεται πρόσθεση όλων αυτών,διαίρεση του αθροίσματος προς τον αριθμό δειγμάτων και τέλος λαμβάνεται η τετραγωνική ρίζα του αποτελέσματος της διαίρεσης.

Η χρήση του τετραγώνου των τιμών και κατόπιν της ρίζας οφείλεται στο ότι τα ηχητικά σήματα είναι από τη φύση τους διπολικά-naturally bipolar: οι τιμές στις κυματομορφές έχουν τη μισή περίοδο θετικό και την άλλη μισή αρνητικό πρόσημο.Ο τετραγωνισμός θ'αποδώσει θετικό πρόσημο σε ολόκληρη τη σειρά.Η προκύπτουσα τιμή από την τελική λήψη της ρίζας ανάγει το μέσο όρο σε ζώνη τιμών που ανταποκρίνεται προς το εξεταζόμενο σήμα.

Έχει καθιερωθεί εδώ και δεκαετίες,να προδιαγράφεται η αποδιδόμενη ισχύς μετρώντας την RMS τιμή για τη διαφορά δυναμικού που θα αναπτύσσεται στα άκρα δεδομένων ωμικών φορτίων (8 - 4 - 2 Ohm κ.ο.κ.).Σήμα αναφοράς με το οποίο θα τροφοδοτείται συνεχώς η είσοδος του σταδίου είναι καθαροί τόνοι (ημιτονοειδή) με λαμβανόμενο όριο (ακουστής) αρμονικής παραμόρφωσης για τα πρόθυρα φαινομένων αποκοπής στο σήμα το 1%.
Στο πλαίσιο μιας ανελαστικότητας ως καταναλωτές που πληρώνουν με τον τίμιο κόπο της εργασίας τους,αξίζει να μας ενδιέφερε η τιμή αποδιδόμενης ισχύος με όριο αρμονικής παραμόρφωσης το 0,3 %.
Το δε όριο της αποκοπής αρκετές φορές τίθεται σε υψηλότερες τιμές παραμόρφωσης (3 - 5 - 10% κ.ο.κ.),ιδίως σε περιπτώσεις λυχνιακών ή έτερων τοπολογιών,είτε λ.χ. μπορεί να μετρούνται οι αντίστοιχες τιμές για ένα μονάχα κανάλι στην περίπτωση στερεοφωνικών ενισχυτών ή stereo για ολοκληρωμένους πολυκάναλους πράγμα που συνεπάγεται μικρότερη επιβάρυνση του τροφοδοτικού,κατά βούληση του κατασκευαστή στο πλαίσιο του marketing.

Ούτε η τιμή RMS είναι απολύτως αντιπροσωπευτική,αφού οι διαδοχικές οκτάβες του ακουστού φάσματος περιέχουν - και απαιτούν κατά την αναπαραγωγή τους - διαφορετικά ποσά ενέργειας,με τις κατώτερες οκτάβες να την έχουν...υψηλότερη.;)

Η ισχύς κορυφής αφορά στη στιγμιαία τιμή που θα λαμβάνει το πλάτος στην κυματομορφή της ισχύος.Σε καθαρούς (ημιτονοειδείς) τόνους,αυτή η τιμή αντιστοιχεί στο διπλάσιο της στάθμης RMS.
Για τους σύνθετους τόνους που αποτελούν τα μουσικά σήματα,η σχέση ανάμεσα στην ισχύ RMS και την ισχύ κορυφής προκύπτει από το λεγόμενο συντελεστή κορυφής,δηλαδή τον λόγο του μέγιστου πλάτους προς το μέσο πλάτος που θα λαμβάνουν στο σύνολό τους οι επιμέρους κυματομορφές που συνθέτουν το σήμα.
https://www.avsite.gr/forum/threads/Τα-Δυο-ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΑ-harbeth-40-1.67688/page-13#post-1929922
Επειδή μάλιστα η ισχύς είναι ανάλογη προς τον τετραγωνισμό του πλάτους (τάσης),η σχέση θα δίδεται με τον λόγο των τετραγώνων για τα αντίστοιχα πλάτη,ενώ η αναγωγή σε τιμές dB θα πραγματοποιείται με τη λήψη του δεκαδικού λογαρίθμου γι αυτόν τον λόγο.


Η τιμή συνεχούς ισχύος αντιπροσωπεύει επίσης έναντι της στιγμιαίας,την ικανότητα του ενισχυτή για συνεχή απόδοση της πρώτης χωρίς απεριόριστη αύξηση θερμοκρασίας που θα οδηγούσε σε θερμικές βλάβες τα δομικά στοιχεία του κυκλώματος.
Οι τιμές συνεχούς απολαβής ισχύος από την πλευρά των ηχείων συναρτώνται με δομικά χαρακτηριστικά των επιμέρους μονάδων:θερμικές ανοχές στα πηνία φωνής,δομή μαγνητικού συστήματος και μηχανικά όρια όπως η μέγιστη διαδρομή κώνων ειδικά με τις μονάδες που καλούνται ν'αναπαράγουν το κάτω άκρο του φάσματος.

Είναι επόμενο ότι η μέθοδος προδιαγραφής της αποδιδόμενης ισχύος αναφέρεται σε σήματα σταθερής κατάστασης,τα οποία έχουν μικρή συνάφεια με τους σύνθετους τόνους και τις δυναμικές αντιθέσεις που περιλαμβάνουν τα αναπαραγόμενα μουσικά προγράμματα.Και πού λοιπόν καταλήγουν όλα αυτά;

Ημείς ως κοινοί καταναλωτές,επιστήμονες και άνθρωποι δεν διαθέτουμε την κρυστάλλινη σφαίρα των...reviewer για να ξέρουμε ακριβώς υπό πάσα συνθήκη και σε κάθε στιγμή και στάθμη άμα δεδομένος ενισχυτής θα οδηγοϋσε επαρκώς δεδομένο ηχείο χάρη στα περιθώρια απόδοσης απαραμόρφωτης ισχύος που θα παρείχε υποτίθεται η κατασκευή του.Άρα για να πραγματοποιούμε αξιόπιστες εκτιμήσεις με τη δέουσα επαναληψιμότητα και δυναμικά περιθώρια,οφείλουμε να λαμβάνουμε ως απαραμόρφωτο σημείο αναφοράς για τις μέγιστες δυνατές στάθμες τις δηλωθείσες τιμές RMS,χωρίς να υποκύπτουμε σε διάφορους ευσεβείς πόθους ότι το τάδε ή το δείνα ενισχυτικό θα παρείχαν λ.χ. πολλαπλάσιες τιμές στιγμιαίας ισχύος σε σύγκριση με την προδιαγεγραμμένη τους τιμή...

Ένας ακόμα λόγος γι αυτό είναι ότι ένεκα διακυμάνσεων στην εμπέδηση του συνδεδεμένου ηχείου,οι απαιτήσεις σε ρεύμα για την ασφαλή διατήρηση της επιθυμητής διαφοράς δυναμικού στους ακροδέκτες μπορεί να υπερβαίνουν τα όρια της τροφοδοσίας, ξεφεύγοντας έτσι από την ιδεατή κατάσταση.

Διαπιστώνεται σε αυτό το σημείο κιόλας ότι η προκύπτουσα αβεβαιότητα θα μειωνόταν δραστικώς άμα εφαρμοζόταν μέθοδος οδήγησης ρεύματος αντί για την επικρατούσα οδήγηση τάσης.Και ακόμα καλύτερα θα ήταν οι ενεργές υλοποιήσεις όπου για το ζήτημα οδήγησης θα είχε μεριμνήσει πριν από εμάς για εμάς ο ίδιος ο κατασκευαστής,έχοντας βεβαίως προδιαγράψει τις σχετικές μέγιστες στάθμες - υπό συνθήκες RMS αλλά και κορυφής.

Η άχαρη συνέχεια...επί της οθόνης:D
 
Last edited:

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.024
Reaction score
6.876
τα μονα ρευματα που μετρανε ειναι του φουρνου μου
γ@μ@ν@ και δ@ρνο@ν.....
πιο ζεστες μεσαιες μονο στην κολαση....κουμπωνεις και μια κρυογεννημενη μπυρα......
σφυρας και ενα κανολι...μετα......και ασε τους αλλους να πσαχνωνται
f11.jpg
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.082
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top