- Μηνύματα
- 11
- Reaction score
- 3
Καλησπέρα σας
ΕΧΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΕΙΜΕΝΟ !!!
Θα ήθελα την γνώμη σας και την εμπειρία σας πάνω σε ένα θέμα που έχω με αγορασμένα ηχεία από τα Public.
Η ιστορία έχει ως εξής
Στις 24/11/2017 αγόρασα απο τα public τα ηχεία kratos s3 2.1 της creative
Μετά από περίπου δύο μήνες άρχισαν να διαπιστώνω ότι είχαν θέμα στις ψιλές εντάσεις με παραμόρφωση ήχου στο αριστερό ηχείο.
Λόγο υποχρεώσεων μου στην σχολή μου κτλ δεν είχα χρόνο για να τα πάω πίσω
Μέχρι που πριν λίγο καιρό τα πάω πίσω
Ο τεχνικός τα δοκίμασε με δύο κινητά το δικό του και του συνάδελφου του και "διαπίστωσε" ότι δεν έχουν τίποτα
Μόνο τρελό που δεν με έβγαλε και είχε ένα ύφος κοροϊδίας.
Δεν δεχόταν να τα πάρει και μου είπε αν θέλω τα στέλνουμε ως ΑΣΚΟΠΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΧΡΕΩΣΕΙ 10 ΕΥΡΩ !!!!
Όπως είναι λογικο δεν δέχτηκα και γενικά με έπιασε απροετοίμαστο αυτή η απάντηση και τα πήρα πίσω για περαιτέρω δοκιμή.
Αφού διαπίστωσα σε πολλαπλούς υπολογιστές ότι έχουν θέμα πήγα ξανά και πάλι έκανε ότι δεν ακούει τίποτα αλλά δέχτηκε να τα στείλει στην ΑΝΤΙΠΡΩΣΟΠΕΙΑ χωρίς χρέωση μου.
6 εργάσιμες μετά πάω σήμερα να ρωτήσω τι γίνεται με τα ηχεία και μου απαντάει απευθείας ( χωρίς καν να του πω το κωδικό αίτησης ) γιατί με θυμόταν ότι στα ηχεία δεν έχει βρεθεί κάτι και ότι θα τα κρατήσουν λίγο ακόμα για παραπάνω έλεγχο.
Τον ρώτησα να μου δώσει το τηλέφωνο της αντιπροσωπείας και δεν το έλεγε με δικαιολογία ότι δεν επιτρέπεται.
Αργότερα αφού έχω φύγει μαθαίνω από το πλαίσιο ότι δεν υπάρχει αντιπροσωπεία της creative στην Ελλάδα.
Και κάπως έτσι πιστεύω ότι με δουλεύει για τα καλά και τα έχουν ακόμα στο μαγαζί τους..
Είναι ενήμερη και η Creative Labs μέσω facebook αλλά το μόνο που μπορούσαν να κάνουν ήταν να πιέσουν τους υπεύθυνους του public ώστε να κινηθούν γρηγορότερα οι διαδικασίες έλεγχου της συσκευής μου( αυτό είχε γίνει όταν τα πήγα για έλεγχο )
Θα ήθελα να μου πείτε τι μπορώ να κάνω έχω φτάσει σε αδιέξοδο δεν έχω ανάλογη εμπειρία καθώς είναι και 19 χρόνων και δεν έχω τύχει ανάλογης αντιμετώπισης.
ΕΧΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΕΙΜΕΝΟ !!!
Θα ήθελα την γνώμη σας και την εμπειρία σας πάνω σε ένα θέμα που έχω με αγορασμένα ηχεία από τα Public.
Η ιστορία έχει ως εξής
Στις 24/11/2017 αγόρασα απο τα public τα ηχεία kratos s3 2.1 της creative
Μετά από περίπου δύο μήνες άρχισαν να διαπιστώνω ότι είχαν θέμα στις ψιλές εντάσεις με παραμόρφωση ήχου στο αριστερό ηχείο.
Λόγο υποχρεώσεων μου στην σχολή μου κτλ δεν είχα χρόνο για να τα πάω πίσω
Μέχρι που πριν λίγο καιρό τα πάω πίσω
Ο τεχνικός τα δοκίμασε με δύο κινητά το δικό του και του συνάδελφου του και "διαπίστωσε" ότι δεν έχουν τίποτα
Μόνο τρελό που δεν με έβγαλε και είχε ένα ύφος κοροϊδίας.
Δεν δεχόταν να τα πάρει και μου είπε αν θέλω τα στέλνουμε ως ΑΣΚΟΠΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΧΡΕΩΣΕΙ 10 ΕΥΡΩ !!!!
Όπως είναι λογικο δεν δέχτηκα και γενικά με έπιασε απροετοίμαστο αυτή η απάντηση και τα πήρα πίσω για περαιτέρω δοκιμή.
Αφού διαπίστωσα σε πολλαπλούς υπολογιστές ότι έχουν θέμα πήγα ξανά και πάλι έκανε ότι δεν ακούει τίποτα αλλά δέχτηκε να τα στείλει στην ΑΝΤΙΠΡΩΣΟΠΕΙΑ χωρίς χρέωση μου.
6 εργάσιμες μετά πάω σήμερα να ρωτήσω τι γίνεται με τα ηχεία και μου απαντάει απευθείας ( χωρίς καν να του πω το κωδικό αίτησης ) γιατί με θυμόταν ότι στα ηχεία δεν έχει βρεθεί κάτι και ότι θα τα κρατήσουν λίγο ακόμα για παραπάνω έλεγχο.
Τον ρώτησα να μου δώσει το τηλέφωνο της αντιπροσωπείας και δεν το έλεγε με δικαιολογία ότι δεν επιτρέπεται.
Αργότερα αφού έχω φύγει μαθαίνω από το πλαίσιο ότι δεν υπάρχει αντιπροσωπεία της creative στην Ελλάδα.
Και κάπως έτσι πιστεύω ότι με δουλεύει για τα καλά και τα έχουν ακόμα στο μαγαζί τους..
Είναι ενήμερη και η Creative Labs μέσω facebook αλλά το μόνο που μπορούσαν να κάνουν ήταν να πιέσουν τους υπεύθυνους του public ώστε να κινηθούν γρηγορότερα οι διαδικασίες έλεγχου της συσκευής μου( αυτό είχε γίνει όταν τα πήγα για έλεγχο )
Θα ήθελα να μου πείτε τι μπορώ να κάνω έχω φτάσει σε αδιέξοδο δεν έχω ανάλογη εμπειρία καθώς είναι και 19 χρόνων και δεν έχω τύχει ανάλογης αντιμετώπισης.