PURETONE
Ένα σκέτο "Π"
- Μηνύματα
- 3.428
- Reaction score
- 4.017
Εαν οντως η συνδεση πικαπ/phono ειναι true balanced.Οκ. Να βρω πολύμετρο πρώτα!
[DOUBLEPOST=1530708484][/DOUBLEPOST]..τι θα διαπιστώσω ακριβώς κάνοντας αυτό Παγιώτη?
Εαν οντως η συνδεση πικαπ/phono ειναι true balanced.Οκ. Να βρω πολύμετρο πρώτα!
[DOUBLEPOST=1530708484][/DOUBLEPOST]..τι θα διαπιστώσω ακριβώς κάνοντας αυτό Παγιώτη?
Οκ. Κατανοητό. Be contact..Εαν οντως η συνδεση πικαπ/phono ειναι true balanced.
Επισης μια μετρηση που θα εχει ενδιαφερον ειναι στις εισοδους του phono αν υπαρχει επαφη μεταξυ γειωσης και pins 1 των δυο xlr αλλα και μεταξυ pins 1&3 .Οκ. Κατανοητό. Be contact..
..και αυτό θα μας έδειχνε..Επισης μια μετρηση που θα εχει ενδιαφερον ειναι στις εισοδους του phono αν υπαρχει επαφη μεταξυ γειωσης και pins 1 των δυο xlr αλλα και μεταξυ pins 1&3 .
Οκ Παναγιώτη. Θα τα δω...Αυτη ισως ειναι και η σημαντικοτερη τοσο στο πικαπ οσο και το phono.
Στο δικο μου για παραδειγμα δεν υπαρχει πουθενα επαφη επιστροφης/γειωσης ουτε στο πικαπ ουτε στο phono in or out.
Τα καλωδια ειναι balanced.
Εσύ τι λες Νίκο;Δουλεύει αυτό το πράγμα, ή είναι για τις ανάγκες της φωτογράφισης και μόνο;
..και ξαναρωτώ: γιατί τα περισσότερα πικάπ και Phono έχουν έξοδο και είσοδο RCA;Συνδέοντας το - του κάθε καναλιού της κεφαλής με τη γη, σκοτώνεις το -, δηλαδή την αρνητική ημιπερίοδο, ή αλλιώς το μισό σήμα της κεφαλής.
Και από balanced, το κάνεις unbalanced, με RCA.
Του γ@μείς το κέρατο.
Εχεις σπουδασει Ηλεκτρολογια ή κατι τετοιο ;; Με την ιδια λογικη και η ταση της ΔΕΗ εχει μονο θετικη ημιπεριοδο..Όλες οι κεφαλές βγάζουν σήμα balanced για σύνδεση σε XLR.
Όλες.
Και θα πρέπει το καλώδιο phono να είναι balanced, δηλαδή με xlr.
Και θα πρέπει να είναι balanced και το phono stage.
Συνδέοντας το - του κάθε καναλιού της κεφαλής με τη γη, σκοτώνεις το -, δηλαδή την αρνητική ημιπερίοδο, ή αλλιώς το μισό σήμα της κεφαλής.
Και από balanced, το κάνεις unbalanced, με RCA.
Του γ@μείς το κέρατο.
Δατς δι φάκιν φακτς.
Και γιατί τα περισσότερα ηχεία δεν είναι ενεργά;..και ξαναρωτώ: γιατί τα περισσότερα πικάπ και Phono έχουν έξοδο και είσοδο RCA;
Έχει και από τα δύο. Βρίσκεις, διαλέγεις και παίρνεις. Άμα πιστεύεις σ' αυτά. Phono όμως όχι, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων.Και γιατί τα περισσότερα ηχεία δεν είναι ενεργά;
Wtf. Πώς προκυπτει αυτό από τα παραπάνω;Εχεις σπουδασει Ηλεκτρολογια ή κατι τετοιο ;; Με την ιδια λογικη και η ταση της ΔΕΗ εχει μονο θετικη ημιπεριοδο..
Ποιος λογικός άνθρωπος θα αγοράσει καλώδια αυτουνού του απίθανου τύπου??Γιατί πιστεύετε ότι συμβαίνει αυτό;
Το σήμα, απλώς προσπαθεί να βρεί τον πιο εύκολο δρόμο μέσω της δομής του καλωδίου κάτι που απαιτεί χρόνο και εξελίσσεται συνεχώς ως φαινόμενο. Επίσης, λάβετε υπ΄όψιν ότι κατά την διαδικασία παραγωγής τα υλικά του καλωδίου υπόκεινται σε ισχυρές καταπονήσεις που πιθανόν δημιουργούν κενά με αέρα μεταξύ του διηλεκτρικού και του αγωγού τα οποία απαιτούν χρόνο για να πάψουν να υπάρχουν.
Επικρατει η ιδια φιλοσοφια (γεννητρια εναλλασομενης τασης-ρευματος , καλωδια μεταφορας , φορτιο) γενικα ιδιες συνδεσεις αλλα αλλα πολυ μεγαλυτερα ρευματα φυσικα. Ολοι ξερουμε οτι οι πριζες εχουν φαση-ουδετερο-γειωση και καταληγουν στον γενικο πινακα το καθενα σε ξεχωριστη μπαρα. Απο εκει θα παει στον μετρητη (παντα σαν φαση-ουδετερος-γειωση) . Απο τον μετρητη και επειτα η ΔΕΗ παντα γειωνει τον ουδετερο και το ονομαζει ουδετερογειωση και την πραγματοποιησει ανα διαστηματα στηλων ακομα στην ιδια την γεννητρια! Τωρα εφοσον στην ουσια εχουμε γειωση τον ουδετερο χασαμε την μια ημιπεριοδο; Οχι απλα μας λεει αρλουμπες!Wtf. Πώς προκυπτει αυτό από τα παραπάνω;
Σωστά.χασαμε την μια ημιπεριοδο; Οχι απλα μας λεει αρλουμπες!
Αυτό όμως σημαίνει ότι το phono stage θα πρέπει να είναι balanced, σωστά; Δηλαδή, εμείς που έχουμε single ended, απλά ακολουθούμε τη πεπατημένη των rca ή θα πρέπει να τα χώσουμε σε ένα balanced phono stage. Am I right?Σωστά.
Έτσι είναι, όπως τα λες.
(Χωρίς πλάκα ή ειρωνεία).
Δεν χάνεται καμία ημιπερίοδος.
Αλλά μη το χαλάς άλλη φορά τόσο εύκολα..
Αυτό που χάνεται είναι η δυνατότητα απόρριψης όλου του θορύβου που προκύπτει στη μεταφορά του σήματος από την κεφαλή μέχρι το φόνο στειτζ, λόγω του τρόπου λειτουργίας του ισορροπημένου σήματος, και φυσικά στάθμη, η μισή τάση εξόδου της κεφαλής γειώνεται.
Η κεφαλή είναι ένα πηνίο σε κάθε κανάλι, και το κάθε πηνίο βγάζει 2 εξόδους, τα 2 άκρα του. Αυτά τα 2 άκρα του κάθε πηνίου, ιδανικά καταλαμβάνουν το + και το - στο xlr μας, και η γη αποτελεί τη θωράκιση, κι έτσι έχουμε ένα έξοχο balanced σήμα, που αδιαφορεί για το θόρυβο στη μεταφορά του. Απεναντίας, αν ενωθεί το ένα άκρο του πηνίου με τη γη, και μεταφέρεται με το τυπικό RCA, τότε τσιμπάει θόρυβο στη μεταφορά του, και επειδή πρόκειται για σήμα ιδιαίτερα χαμηλής στάθμης, είναι ευαίσθητο σε θέματα θορύβου, πράγμα που σημαίνει ότι μειώνεται ακόμα περισσότερο το χρήσιμο δυναμικό εύρος και αυξάνει ο θόρυβος ηρεμίας, διαλείμματα μριώνμειώ το s/n ratio με τη χρήση RCA.
Οκ?