Ανακαλωδίωση πικάπ




Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
Επισης μια μετρηση που θα εχει ενδιαφερον ειναι στις εισοδους του phono αν υπαρχει επαφη μεταξυ γειωσης και pins 1 των δυο xlr αλλα και μεταξυ pins 1&3 .
..και αυτό θα μας έδειχνε..
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Αυτη ισως ειναι και η σημαντικοτερη τοσο στο πικαπ οσο και το phono.
Στο δικο μου για παραδειγμα δεν υπαρχει πουθενα επαφη επιστροφης/γειωσης ουτε στο πικαπ ουτε στο phono in or out.
Τα καλωδια ειναι balanced.
 

Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
Αυτη ισως ειναι και η σημαντικοτερη τοσο στο πικαπ οσο και το phono.
Στο δικο μου για παραδειγμα δεν υπαρχει πουθενα επαφη επιστροφης/γειωσης ουτε στο πικαπ ουτε στο phono in or out.
Τα καλωδια ειναι balanced.
Οκ Παναγιώτη. Θα τα δω...
 


Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
Δουλεύει αυτό το πράγμα, ή είναι για τις ανάγκες της φωτογράφισης και μόνο;
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.286
Reaction score
144.021
Όλες οι κεφαλές βγάζουν σήμα balanced για σύνδεση σε XLR.
Όλες.
Και θα πρέπει το καλώδιο phono να είναι balanced, δηλαδή με xlr.
Και θα πρέπει να είναι balanced και το phono stage.

Συνδέοντας το - του κάθε καναλιού της κεφαλής με τη γη, σκοτώνεις το -, δηλαδή την αρνητική ημιπερίοδο, ή αλλιώς το μισό σήμα της κεφαλής.
Και από balanced, το κάνεις unbalanced, με RCA.
Του γ@μείς το κέρατο.

Δατς δι φάκιν φακτς.
 

Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
Συνδέοντας το - του κάθε καναλιού της κεφαλής με τη γη, σκοτώνεις το -, δηλαδή την αρνητική ημιπερίοδο, ή αλλιώς το μισό σήμα της κεφαλής.
Και από balanced, το κάνεις unbalanced, με RCA.
Του γ@μείς το κέρατο.
..και ξαναρωτώ: γιατί τα περισσότερα πικάπ και Phono έχουν έξοδο και είσοδο RCA;
 

Μηνύματα
487
Reaction score
240
Όλες οι κεφαλές βγάζουν σήμα balanced για σύνδεση σε XLR.
Όλες.
Και θα πρέπει το καλώδιο phono να είναι balanced, δηλαδή με xlr.
Και θα πρέπει να είναι balanced και το phono stage.

Συνδέοντας το - του κάθε καναλιού της κεφαλής με τη γη, σκοτώνεις το -, δηλαδή την αρνητική ημιπερίοδο, ή αλλιώς το μισό σήμα της κεφαλής.
Και από balanced, το κάνεις unbalanced, με RCA.
Του γ@μείς το κέρατο.

Δατς δι φάκιν φακτς.
Εχεις σπουδασει Ηλεκτρολογια ή κατι τετοιο ;; Με την ιδια λογικη και η ταση της ΔΕΗ εχει μονο θετικη ημιπεριοδο..
 


Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
Και γιατί τα περισσότερα ηχεία δεν είναι ενεργά;
Έχει και από τα δύο. Βρίσκεις, διαλέγεις και παίρνεις. Άμα πιστεύεις σ' αυτά. Phono όμως όχι, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων.

Δεν είναι το ίδιο..
 


Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.997
Reaction score
33.872
Γιατί πιστεύετε ότι συμβαίνει αυτό;
Το σήμα, απλώς προσπαθεί να βρεί τον πιο εύκολο δρόμο μέσω της δομής του καλωδίου κάτι που απαιτεί χρόνο και εξελίσσεται συνεχώς ως φαινόμενο. Επίσης, λάβετε υπ΄όψιν ότι κατά την διαδικασία παραγωγής τα υλικά του καλωδίου υπόκεινται σε ισχυρές καταπονήσεις που πιθανόν δημιουργούν κενά με αέρα μεταξύ του διηλεκτρικού και του αγωγού τα οποία απαιτούν χρόνο για να πάψουν να υπάρχουν.
Ποιος λογικός άνθρωπος θα αγοράσει καλώδια αυτουνού του απίθανου τύπου??
Τελικά, λιγότερο κουφό ήταν το τρολάρισμα με το ατμοσίδερα. Πώς αλλιώς θα "πάψουν να υπάρχουν" τα... "κενά αέρα"?
 

Μηνύματα
487
Reaction score
240
Wtf. Πώς προκυπτει αυτό από τα παραπάνω;
Επικρατει η ιδια φιλοσοφια (γεννητρια εναλλασομενης τασης-ρευματος , καλωδια μεταφορας , φορτιο) γενικα ιδιες συνδεσεις αλλα αλλα πολυ μεγαλυτερα ρευματα φυσικα. Ολοι ξερουμε οτι οι πριζες εχουν φαση-ουδετερο-γειωση και καταληγουν στον γενικο πινακα το καθενα σε ξεχωριστη μπαρα. Απο εκει θα παει στον μετρητη (παντα σαν φαση-ουδετερος-γειωση) . Απο τον μετρητη και επειτα η ΔΕΗ παντα γειωνει τον ουδετερο και το ονομαζει ουδετερογειωση και την πραγματοποιησει ανα διαστηματα στηλων ακομα στην ιδια την γεννητρια! Τωρα εφοσον στην ουσια εχουμε γειωση τον ουδετερο χασαμε την μια ημιπεριοδο; Οχι απλα μας λεει αρλουμπες!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.286
Reaction score
144.021
χασαμε την μια ημιπεριοδο; Οχι απλα μας λεει αρλουμπες!
Σωστά.
Έτσι είναι, όπως τα λες.
(Χωρίς πλάκα ή ειρωνεία).
Δεν χάνεται καμία ημιπερίοδος.
Αλλά μη το χαλάς άλλη φορά τόσο εύκολα..

Αυτό που χάνεται είναι η δυνατότητα απόρριψης όλου του θορύβου που προκύπτει στη μεταφορά του σήματος από την κεφαλή μέχρι το φόνο στειτζ, λόγω του τρόπου λειτουργίας του ισορροπημένου σήματος, και φυσικά στάθμη, η μισή τάση εξόδου της κεφαλής γειώνεται.

Η κεφαλή είναι ένα πηνίο σε κάθε κανάλι, και το κάθε πηνίο βγάζει 2 εξόδους, τα 2 άκρα του. Αυτά τα 2 άκρα του κάθε πηνίου, ιδανικά καταλαμβάνουν το + και το - στο xlr μας, και η γη αποτελεί τη θωράκιση, κι έτσι έχουμε ένα έξοχο balanced σήμα, που αδιαφορεί για το θόρυβο στη μεταφορά του. Απεναντίας, αν ενωθεί το ένα άκρο του πηνίου με τη γη, και μεταφέρεται με το τυπικό RCA, τότε τσιμπάει θόρυβο στη μεταφορά του, και επειδή πρόκειται για σήμα ιδιαίτερα χαμηλής στάθμης, είναι ευαίσθητο σε θέματα θορύβου, πράγμα που σημαίνει ότι μειώνεται ακόμα περισσότερο το χρήσιμο δυναμικό εύρος και αυξάνει ο θόρυβος ηρεμίας, δηλαδή μειώνεται το s/n ratio με τη χρήση RCA.

Οκ?
 
Last edited:

Ν

Νίκος Σταθόπουλος

Guest
A
Σωστά.
Έτσι είναι, όπως τα λες.
(Χωρίς πλάκα ή ειρωνεία).
Δεν χάνεται καμία ημιπερίοδος.
Αλλά μη το χαλάς άλλη φορά τόσο εύκολα..

Αυτό που χάνεται είναι η δυνατότητα απόρριψης όλου του θορύβου που προκύπτει στη μεταφορά του σήματος από την κεφαλή μέχρι το φόνο στειτζ, λόγω του τρόπου λειτουργίας του ισορροπημένου σήματος, και φυσικά στάθμη, η μισή τάση εξόδου της κεφαλής γειώνεται.

Η κεφαλή είναι ένα πηνίο σε κάθε κανάλι, και το κάθε πηνίο βγάζει 2 εξόδους, τα 2 άκρα του. Αυτά τα 2 άκρα του κάθε πηνίου, ιδανικά καταλαμβάνουν το + και το - στο xlr μας, και η γη αποτελεί τη θωράκιση, κι έτσι έχουμε ένα έξοχο balanced σήμα, που αδιαφορεί για το θόρυβο στη μεταφορά του. Απεναντίας, αν ενωθεί το ένα άκρο του πηνίου με τη γη, και μεταφέρεται με το τυπικό RCA, τότε τσιμπάει θόρυβο στη μεταφορά του, και επειδή πρόκειται για σήμα ιδιαίτερα χαμηλής στάθμης, είναι ευαίσθητο σε θέματα θορύβου, πράγμα που σημαίνει ότι μειώνεται ακόμα περισσότερο το χρήσιμο δυναμικό εύρος και αυξάνει ο θόρυβος ηρεμίας, διαλείμματα μριώνμειώ το s/n ratio με τη χρήση RCA.

Οκ?
Αυτό όμως σημαίνει ότι το phono stage θα πρέπει να είναι balanced, σωστά; Δηλαδή, εμείς που έχουμε single ended, απλά ακολουθούμε τη πεπατημένη των rca ή θα πρέπει να τα χώσουμε σε ένα balanced phono stage. Am I right?
 

Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
Μπορούμε να πούμε Κώστα ότι με την XLR σύνδεση, πέρα από την καλύτερη απόρριψη θορύβου, κερδίζουμε και λίγα db σε ένταση; ισχύει αυτό;
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.886
Μηνύματα
3.032.465
Members
38.514
Νεότερο μέλος
bmavroeidis
Top