Καλά σας κάνουν


Sugah

Ζαχαρούλης
Μηνύματα
1.974
Reaction score
3.326
Από το «ακριβο» και «άδικο» φτάσαμε στο «Right to repair».
Το να προστατεύει κάποιος το προϊόν του είναι δόλιο δηλαδή και είναι η κακή apple που φταίει.
Ας ξεκινήσουμε με τις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων και να συνεχίσουμε με το χάι φάι που είναι και του μέσου ενδιαφέροντος μας.
Ας πάει στο Νταχαρη να του το φτιάξει, να μη του χρεώσει 700 αλλά 75 - 150 που είπε και ο άνθρωπος στο βίντεο να νοιωθει ευτυχής.
Αν είχε πάρει δηλαδη Ατσερ Ασπίρ (Acer Aspire) και πήγαινε για σέρβις, θα του ζητούσαν λιγότερα χρήματα αναλογικά
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
776
Πω πω τελικά η apple είναι πολύ κακή εταιρεία. Και αυτοί που τα αγοράζουν ανόητοι!

Αν είναι δυνατόν μία εταιρεία τεχνολογίας να σου λέει οτι το κόστος επισκευής είναι μεγαλύτερο απο το να πάρεις καινούργιο. Και μετά να πηγαίνεις στην Ομόνοια και να το φτιάχνεις με ένα δεκαπεντάρι.

Γίνονται αυτά? Δέν το ήξερα!! Πέσαμε απο τα σύννεφα πάλι!!!
 








Μηνύματα
814
Reaction score
963
Αυτό δυστυχώς ισχύει και για άλλα αγαθά και άλλες εταιρίες... Θέλουν να κρατήσουν τις πωλήσεις/κέρδη ψηλά με κάθε κόστος.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.629
Reaction score
83.111
Βασικά οι εταιρείες ηλεκτρονικών δεν θέλουν να επισκευάζουν τίποτα. Κι αν ακόμα αναγκαστούν να το κάνουν θέλουν να έχουν το ίδιο όφελος με την πώληση καινούργιας συσκευής.
 

Μηνύματα
29.073
Reaction score
23.100
ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΧΑΜΗΛΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ

ΟΠΟΤΕ Η ΕΡΓΑΤΟΩΡΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ....

ΒΕΒΑΙΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ

4 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΥΣΚΕΥΗΣ....

ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΠΟΥ ΤΡΕΦΕΙ ΤΟΥΣ 11......

ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΜΩΣ.....ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΝΕΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΤΟ ΜΙΣΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΜΠΑΓΚΛΑΝΤΕΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΣ

ΣΜΑΡΤΦΟΝ.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Δεν χρειάζεται να κλαιγόμαστε ως αποπλανημένες παρθένες,απλώς παύουμε να πριμοδοτούμε οι ίδιοι είτε χρηματικώς είτε δια της...επίδειξης τα προϊόντα που ενοχλούν καθέναν εξ ημών με οποιονδήποτε τρόπο...

Και για να επιστρέψει σε ημέτερη θεματολογία,ένα καίριο ερώτημα που προκύπτει είναι τί αναμένεται να συμβεί με τα ολοένα και πιο εξελισσόμενα ενεργά ηχεία-συστήματα - και δη τα ακριβά - που θα τρέχουν δικό τους λογισμικό και θ'απαιτούσαν οπωσδήποτε εμπλοκή και υποστήριξη από τον εκάστοτε κατασκευαστή για την εύρρυθμη λειτουργία τους σε βάθος χρόνου...
Τροφή για σκέψη...:sneaky:
 

Μηνύματα
885
Reaction score
883
Δεν χρειάζεται να κλαιγόμαστε ως αποπλανημένες παρθένες,απλώς παύουμε να πριμοδοτούμε οι ίδιοι είτε χρηματικώς είτε δια της...επίδειξης τα προϊόντα που ενοχλούν καθέναν εξ ημών με οποιονδήποτε τρόπο...

Και για να επιστρέψει σε ημέτερη θεματολογία,ένα καίριο ερώτημα που προκύπτει είναι τί αναμένεται να συμβεί με τα ολοένα και πιο εξελισσόμενα ενεργά ηχεία-συστήματα - και δη τα ακριβά - που θα τρέχουν δικό τους λογισμικό και θ'απαιτούσαν οπωσδήποτε εμπλοκή και υποστήριξη από τον εκάστοτε κατασκευαστή για την εύρρυθμη λειτουργία τους σε βάθος χρόνου...
Τροφή για σκέψη...:sneaky:
Γι' αυτό παίρνουμε διακριτές συσκευές. Για να μην τρέχουμε μετά από 10 χρόνια να βρούμε την χάι εντ βιοτεχνία με το κάστομ σόφτγουερ ρύθμισης του συστήματος που έχει σταματήσει να παίρνει απ ντέητ λόγω πτώχευσης της εταιρείας.
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
776
Και για να επιστρέψει σε ημέτερη θεματολογία,ένα καίριο ερώτημα που προκύπτει είναι τί αναμένεται να συμβεί με τα ολοένα και πιο εξελισσόμενα ενεργά ηχεία-συστήματα - και δη τα ακριβά - που θα τρέχουν δικό τους λογισμικό και θ'απαιτούσαν οπωσδήποτε εμπλοκή και υποστήριξη από τον εκάστοτε κατασκευαστή για την εύρρυθμη λειτουργία τους σε βάθος χρόνου...
Τροφή για σκέψη...:sneaky:
Η απάντηση είναι απλή και ... ίσως ενοχλεί.

Αγοράζουμε μία εταιρεία που υπάρχει (ίσως) πρίν απο την ημερομηνία γέννησης μας. Και όταν το λέω αυτό δέν το εννοώ με την απόλυτη του έννοια. Αλλα καλώς ή κακώς τα μεγάλα brand πάντα θα έχουν κάποιον να υποστηρίξει. Τα μικρά που ανοιγοκλείνουν ανάλογα με το αν αρρωστήσει ο ιδιοκτήτης θα έχουν μεγαλύτερο πρόβλημα...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Η απάντηση είναι απλή και ... ίσως ενοχλεί.

Αγοράζουμε μία εταιρεία που υπάρχει (ίσως) πρίν απο την ημερομηνία γέννησης μας. Και όταν το λέω αυτό δέν το εννοώ με την απόλυτη του έννοια. Αλλα καλώς ή κακώς τα μεγάλα brand πάντα θα έχουν κάποιον να υποστηρίξει. Τα μικρά που ανοιγοκλείνουν ανάλογα με το αν αρρωστήσει ο ιδιοκτήτης θα έχουν μεγαλύτερο πρόβλημα...
Η φύση του προβληματισμού είναι διττή...Όχι μονάχα εάν θα βρίσκεται αξιόπιστη τεχνική υποστήριξη,αλλά και πόσα θα χρεώνεται η αποκλειστικότητα της πρώτης...;)
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.629
Reaction score
83.111
Η τεχνολογία "επιτρέπει" συμπεριφορές σαν της Apple. Όλες οι μεγάλες εταιρείες θα έκαναν το ίδιο αν ήταν στη θέση της.

Η συμπεριφορά του πελάτη είναι απλή αν είμαστε σε θέση να βάλουμε στο παιχνίδι εκτός από την απόδοση/τιμή και την κάVλα. Το MacBook θα το πληρώσω παραπάνω επειδή το γουστάρω, χωρίς να περιμένω ότι η υψηλότερη τιμή μού εξασφαλίζει "σώνει και καλά" ιδιαίτερη μεταχείριση από την εταιρεία ή μηδενικές βλάβες. Αν βάλω τα κλάματα επειδή χάλασε ενώ το έχω "χρυσοπληρώσει", σημαίνει ότι δεν ήμουν σε θέση να το αγοράσω και έκανα υπέρβαση. Επίσης, ξέρω εξαρχής ότι υπάρχει ημερομηνία λήξης που δεν ξεπερνάει τα 5 χρόνια. Εξάλλου η κάVλα έχει άμεση σχέση και με το πόσο τελευταίο μοντέλο έχουμε. Το παλιό είναι σαν να μην το έχουμε.

Όλα αυτά από τη σκοπιά ενός συνειδητοποιημένου καταναλωτή. :D
 

Μηνύματα
885
Reaction score
883
Η τεχνολογία "επιτρέπει" συμπεριφορές σαν της Apple. Όλες οι μεγάλες εταιρείες θα έκαναν το ίδιο αν ήταν στη θέση της.

Η συμπεριφορά του πελάτη είναι απλή αν είμαστε σε θέση να βάλουμε στο παιχνίδι εκτός από την απόδοση/τιμή και την κάVλα. Το MacBook θα το πληρώσω παραπάνω επειδή το γουστάρω, χωρίς να περιμένω ότι η υψηλότερη τιμή μού εξασφαλίζει "σώνει και καλά" ιδιαίτερη μεταχείριση από την εταιρεία ή μηδενικές βλάβες. Αν βάλω τα κλάματα επειδή χάλασε ενώ το έχω "χρυσοπληρώσει", σημαίνει ότι δεν ήμουν σε θέση να το αγοράσω και έκανα υπέρβαση. Επίσης, ξέρω εξαρχής ότι υπάρχει ημερομηνία λήξης που δεν ξεπερνάει τα 5 χρόνια. Εξάλλου η κάVλα έχει άμεση σχέση και με το πόσο τελευταίο μοντέλο έχουμε. Το παλιό είναι σαν να μην το έχουμε.

Όλα αυτά από τη σκοπιά ενός συνειδητοποιημένου καταναλωτή. :D
Γενικά όμως δεν μπορεί να σταθεί σαν συμβουλή η υπερκατανάλωση. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να θεωρεί κανείς τον φορητό του υπολογιστή ή το κινητό του ως μια αναλώσιμη συσκευή, ακόμη και στα 5 έτη. Εγώ προσωπικά θα έδινα και 1.500 ευρώ για κινητό, αν ήξερα πως είναι φτιαγμένο για να κρατήσει 7-8-10 χρόνια, στα οποία θα είναι επισκευάσιμο. Όμως δεν προσφέρονται τέτοιες συσκευές.
Το βρίσκω ανόητο να πρέπει να παίρνω καινούριο κινητό κάθε δύο χρόνια, όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά επειδή ο κατασκευαστής δεν μου επιτρέπει να αλλάξω εύκολα την μπαταρία του, ή να επεκτείνω τον αποθηκευτικό του χώρο και να μεταφέρω όλες τις εφαρμογές στην κάρτα μνήμης.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.629
Reaction score
83.111
Γενικά όμως δεν μπορεί να σταθεί σαν συμβουλή η υπερκατανάλωση. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να θεωρεί κανείς τον φορητό του υπολογιστή ή το κινητό του ως μια αναλώσιμη συσκευή, ακόμη και στα 5 έτη. Εγώ προσωπικά θα έδινα και 1.500 ευρώ για κινητό, αν ήξερα πως είναι φτιαγμένο για να κρατήσει 7-8-10 χρόνια, στα οποία θα είναι επισκευάσιμο. Όμως δεν προσφέρονται τέτοιες συσκευές.
Το βρίσκω ανόητο να πρέπει να παίρνω καινούριο κινητό κάθε δύο χρόνια, όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά επειδή ο κατασκευαστής δεν μου επιτρέπει να αλλάξω εύκολα την μπαταρία του, ή να επεκτείνω τον αποθηκευτικό του χώρο και να μεταφέρω όλες τις εφαρμογές στην κάρτα μνήμης.
Σε καταλαβαίνω αλλά δεν ισχύει πλέον ότι το ακριβό είναι για πολλά χρόνια. Απλά χρησιμοποιεί τεχνολογία αιχμής, έχει σύγχρονη σχεδίαση, αντιπροσωπεύει ένα brand name κλπ. Υπάρχουν πολύ καλά κινητά με κάτω από 250€ που μπορείς να τα αλλάζεις πιο συχνά και να μη στεναχωριέσαι αν σπάσουν ή χαλάσουν. Και μιας που μιλάμε για κινητά, η γενική τάση είναι να μην υπάρχουν αποσπώμενα ανταλλακτικά για περιορισμό μεγέθους και μείωση επαφών. Ουσιαστικά, τα σύγχρονα κινητά αποτελούνται από δύο βασικά μέρη: την οθόνη αφής και όλα τα υπόλοιπα που είναι κολλημένα στη "μητρική".

Για να το πω κι αλλιώς, η τεχνολογία είναι εχθρός του συντηρητισμού και της συνήθειας. Για παράδειγμα, ο αποθηκευτικός χώρος σήμερα είναι στο cloud. Προσωπικά, με ένα 0,99€/μήνα έχω 50GB διαθέσιμα στο iCloud. Οι κάρτες μνήμης και οι τρελές χωρητικότητες μού είναι άχρηστες. Η τεχνολογία "βιάζεται" και τα 7-10 χρόνια που αναφέρεις είναι φανταστικό χρονικό διάστημα γι' αυτήν. Ακόμα και το ισχυρότερο τηλέφωνο στα ~3 χρόνια θα ζορίζεται να δουλέψει με το αναβαθμισμένο software που θα έχει βγει.

Υπάρχει και το πρακτικό θέμα με τις επισκευές. Όταν κάθε χρόνο κυκλοφορούν νέα μοντέλα απ' όλες τις εταιρείες, πώς είναι δυνατόν να υπάρχουν ανταλλακτικά διαθέσιμα για συσκευές πολλών γενεών πίσω; Και πόσο θα κοστολογούνται ώστε να συμφέρει η επισκευή τον πελάτη αλλά και την εταιρεία;
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.316
Μηνύματα
2.858.280
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top