Καλά σας κάνουν

Μηνύματα
886
Reaction score
884
Σε καταλαβαίνω αλλά δεν ισχύει πλέον ότι το ακριβό είναι για πολλά χρόνια. Απλά χρησιμοποιεί τεχνολογία αιχμής, έχει σύγχρονη σχεδίαση, αντιπροσωπεύει ένα brand name κλπ. Υπάρχουν πολύ καλά κινητά με κάτω από 250€ που μπορείς να τα αλλάζεις πιο συχνά και να μη στεναχωριέσαι αν σπάσουν ή χαλάσουν. Και μιας που μιλάμε για κινητά, η γενική τάση είναι να μην υπάρχουν αποσπώμενα ανταλλακτικά για περιορισμό μεγέθους και μείωση επαφών. Ουσιαστικά, τα σύγχρονα κινητά αποτελούνται από δύο βασικά μέρη: την οθόνη αφής και όλα τα υπόλοιπα που είναι κολλημένα στη "μητρική".

Για να το πω κι αλλιώς, η τεχνολογία είναι εχθρός του συντηρητισμού και της συνήθειας. Για παράδειγμα, ο αποθηκευτικός χώρος σήμερα είναι στο cloud. Προσωπικά, με ένα 0,99€/μήνα έχω 50GB διαθέσιμα στο iCloud. Οι κάρτες μνήμης και οι τρελές χωρητικότητες μού είναι άχρηστες. Η τεχνολογία "βιάζεται" και τα 7-10 χρόνια που αναφέρεις είναι φανταστικό χρονικό διάστημα γι' αυτήν. Ακόμα και το ισχυρότερο τηλέφωνο στα ~3 χρόνια θα ζορίζεται να δουλέψει με το αναβαθμισμένο software που θα έχει βγει.

Υπάρχει και το πρακτικό θέμα με τις επισκευές. Όταν κάθε χρόνο κυκλοφορούν νέα μοντέλα απ' όλες τις εταιρείες, πώς είναι δυνατόν να υπάρχουν ανταλλακτικά διαθέσιμα για συσκευές πολλών γενεών πίσω; Και πόσο θα κοστολογούνται ώστε να συμφέρει η επισκευή τον πελάτη αλλά και την εταιρεία;
Με ενοχλεί όμως από περιβαλλοντική άποψη, πολύ περισσότερο που δεν υπάρχουν αποτελεσματικά συστήματα ανακύκλωσης στην Ελλάδα, να πετάω συσκευές κάθε δύο χρόνια. Δεν ένιωσα καμία αναβάθμιση όταν πέρασα από το Z1 Sony κινητό μου σε Xiaomi Redmi Note 3 pro κι απ' ότι βλέπω από τους φίλους μου που το κατέχουν, δεν θα νιώσω καμία αναβάθμιση αν πάρω αύριο το Redmi Note 5 pro. Δεν άλλαξαν οι συνήθειες μου και ο τρόπος χρήσης της συσκευής. Από το κινητο θέλω επαρκή κάμερα σε φωτογραφίσεις ημέρας, για εκτυπώσεις έως Α4 (άρα πρακτικά οποιαδήποτε αξιοπρεπή κάμερα 8mp και πάνω), συνδεσιμότητα με wi fi και 4g (πρακτικά οποιοδήποτε κινητό), bluetooth και gps και μια 5άρα οθόνη. Θα μπορούσα να κρατώ ακόμη το Sony πχ, ή το Redmi Note 3 pro. Όμως η μπαταρία πέθανε, επισήμως δεν αλλάζει κι ακόμη κι αν την άλλαζα ανεπισήμως, δεν μου επιτρέπει το android να μεταφέρω όλες τις εφαρμογές σε κάρτα μνήμης, επομένως τα 16 gb εσωτερικού χώρου γέμισαν από ηλίθιες ενημερώσεις που με αναγκάζει να κάνω η google και από εφαρμογές της xiaomi που δεν μπορώ να απεγκαταστήσω, παρότι δεν χρησιμοποιώ καθόλου. Και να προσθέσω ότι το όλο ζήτημα δεν είναι αμιγώς οικονομικό. Θα μπορούσα να δίνω 300 και 400 ευρώ το χρόνο για συσκευή. Απλά δεν θέλω και δεν βρίσκω λόγο να το κάνω, πολύ περισσότερο με τους όρους που προσφέρονται.

Ως χρήστης λοιπόν, νιώθω εύλογα περιορισμένος από την υπάρχουσα πολιτική των εταιρειών και εκνευρίζομαι πολλές φορές από την ευκολία με την οποία όχι απλώς την ανέχονται, αλλά την επικροτούν κιόλας τα fanboys των διαφόρων εταιρειών. Θεωρώ αυτονόητη την επέμβαση των ρυθμιστικών αρχών για την προστασία του καταναλωτή στα απαράδεκτα τερτίπια της Apple ενάντια στο right to repair.
 

Μηνύματα
19.201
Reaction score
13.480
Έχει και συνέχεια, η πρακτική της Apple...

https://appleinsider.com/articles/1...arty-repairs-of-2018-macbook-pro-and-imac-pro

Apple diagnostics software blocks third-party repairs of 2018 MacBook Pro and iMac Pro

In a move that essentially puts the kibosh on third-party repairs, Apple with its latest Macs has instituted a T2 security chip-related feature that disables a host machine unless specialized diagnostics software is used when replacing hardware.

---

Μια χαρά ε; Όχι μόνο δεν θέλει τις επισκευές από τρίτους και μηχανεύεται διάφορες μεθόδους για να τις δυσκολεύει, αλλά πλέον θα σας μπλοκάρει και τα μηχανήματα αν "τολμήσετε" να το πάτε για επισκευή σε τρίτον! Πάρα πολύ ωραία, σούπερ :p:headbang:
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.275
Reaction score
93.711
Η τεχνολογία "επιτρέπει" συμπεριφορές σαν της Apple. Όλες οι μεγάλες εταιρείες θα έκαναν το ίδιο αν ήταν στη θέση της.

Η συμπεριφορά του πελάτη είναι απλή αν είμαστε σε θέση να βάλουμε στο παιχνίδι εκτός από την απόδοση/τιμή και την κάVλα. Το MacBook θα το πληρώσω παραπάνω επειδή το γουστάρω, χωρίς να περιμένω ότι η υψηλότερη τιμή μού εξασφαλίζει "σώνει και καλά" ιδιαίτερη μεταχείριση από την εταιρεία ή μηδενικές βλάβες. Αν βάλω τα κλάματα επειδή χάλασε ενώ το έχω "χρυσοπληρώσει", σημαίνει ότι δεν ήμουν σε θέση να το αγοράσω και έκανα υπέρβαση. Επίσης, ξέρω εξαρχής ότι υπάρχει ημερομηνία λήξης που δεν ξεπερνάει τα 5 χρόνια. Εξάλλου η κάVλα έχει άμεση σχέση και με το πόσο τελευταίο μοντέλο έχουμε. Το παλιό είναι σαν να μην το έχουμε.

Όλα αυτά από τη σκοπιά ενός συνειδητοποιημένου καταναλωτή. :D
Δικαιολογώ απόλυτα να πληρώνεις την καVλα σου για να αποκτήσεις το MacBook.

Θεωρώ όμως τελείως απαράδεκτη την πρακτική "εκτίμησης" μιας "βλάβης" (πολλά τα εισαγωγικά εδώ, αφού μάλλον κανείς δεν ασχολήθηκε πραγματικά...) μηδενικού κόστους στην χειρότερη ή 150$ στην καλύτερη, στο δυσθεώρητο ύψος των 1200$ τουλάχιστον. Αυτό το θεωρώ καθαρή απάτη.
 

Μηνύματα
15.834
Reaction score
1.213
Eγω δεν θα καταδεχομουνα καν το repair.Σαν να σου βαζουν δηλαδη μπαλωμα η να σου περνανε γαζι στο τζιν .Μπαλωμα και καταναλωτικη αριστεια, παει ? Δεν παει :D
 


Μηνύματα
4.059
Reaction score
776
Δύο λόγια αν μου επιτρέπεται για αυτή την εταιρεία.
Καταλαβαίνω οτι κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλο μας. Και να πώ την αλήθεια με εντυπωσιάζει και ο τίτλος του θέματος.
"Καλά σας κάνουν"
Δηλαδή οτι τί? Οτι κάποιος είπε να πληρώσει κάτι premium και όχι να πάρει ας πούμε το φθηνό. Και εμείς οι γύρω ας πούμε είμαστε οι έξυπνοι, οι μάγκες που κλέψαμε τον καπιταλισμό και πήραμε το φθηνό και "έλα μωρέ το ίδιο είναι με το ακριβό'. Άρα "καλά του κάνουνε" επειδή ας πούμε επέλεξε να πάρει "το καλό".
Οκ δέν συμφωνώ στη λογική να ψοφίσει η κατσίκα του γείτονα.
Συγνώμη...
Ούτε θα κάτσω στη γωνία και θα γελάω με τον γείτονα που του χάλασε το καλό αυτοκίνητο ενώ εγώ είμαι ο μάγκας με το polo των 3.500 που έχω.
Αυτό για τον τίτλο.

Γιατί όμως θεωρώ οτι κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλο μας.
LG55C8 τυχαίο ΣΗΜΕΡΙΝΟ θέμα φίλου απο το σάιτ. Τιμή γύρω στα 2.000. Περίπου διπλή και τριπλή απο το φθηνό μοντέλο.

Τί είπε? Θέλω οled. Γιατί? Γιατί είναι καλύτερες και σύμφωνα με τα ριβιού και γιατί μου άρεσαν και γιατί οι εταιρείες τις έχουν για καλές. Είναι φυσικά ακριβές. Ε οκ θα το πληρώσω και θέλω το καλό. Διαβάζοντας λοιπόν το θέμα βλέπω βλέπω να φεύγουν οι παρακάτω σωστές ατάκες:

Στις δημοσιευθείσες φωτογραφίες μοιάζει να πρόκειται περί φαινομένου Vertical Banding.
(και πράγματι μια τέτοια περίπτωση σημαίνει ότι το πάνελ είναι ελαττωματικό...)
Δυστυχώς,η αγορά ιδίως ενός oled πάνελ ισοδυναμεί με λοταρία.
Δεν νομίζω να τολμήσουν να το αμφισβητήσουν.
εμενα παντως στην 65αρα που εβγαλε burn in σε 1 βδομαδα μου την αλαξαν.περιμενα 15 μερες αλλα μου δωσανε αλλη ιδια.ειναι ενα θεμα με τις oled παντως banding εχουν βγαλει κ οι qled
Επαναλαμβάνω. Για τη μεγαλύτερη κατασκευάστρια εταιρεία τηλεοράσεων σήμερα. Και ποιός ξέρει ας πούμε εγώ που δέν ασχολούμαι αν πήρα το μάπα πάνελ ή το καλό.

Είναι αυτό υπεύθυνη εταιρεία? Ή πρέπει να είμαι geek για να αγοράσω σήμερα μία καλή τηλεόραση?

Δηλαδή γιατί δέν βγάζουμε ένα αρθράκι να πούμε οτι "καλά τους κάνουν" αυτούς με τις οled. Είναι ανόητοι που θέλουν να πληρώσουν και να πάρουν "το καλό" ενώ εμείς οι ξύπνιοι που πήραμε το good enough.

Μπορείτε πάντως να διαβάσετε το θέμα και να γελάσετε ή ... να κλάψετε με την αντιμετώπιση της αντιπροσωπείας. Τελικά βρέθηκε λύση. Δέν ξέρω όμως αν ο φίλος δέν είχε το τσαγανό να πιέσει αν θα είχε βρεθεί λύση. Και δέν ξέρω αν η δική μου η oled έχει το καλό πάνελ ή το χαλασμένο.

Και την πήρα αν θυμάμαι καλά πέρυσι. Άντε βγάλε άκρη τώρα...

Καλά μου κάνουνε. Ε?
 

minas

Πισιά
Μηνύματα
3.924
Reaction score
3.722
Δύο λόγια αν μου επιτρέπεται για αυτή την εταιρεία.
Καταλαβαίνω οτι κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλο μας. Και να πώ την αλήθεια με εντυπωσιάζει και ο τίτλος του θέματος.
"Καλά σας κάνουν"
Δηλαδή οτι τί? Οτι κάποιος είπε να πληρώσει κάτι premium και όχι να πάρει ας πούμε το φθηνό. Και εμείς οι γύρω ας πούμε είμαστε οι έξυπνοι, οι μάγκες που κλέψαμε τον καπιταλισμό και πήραμε το φθηνό και "έλα μωρέ το ίδιο είναι με το ακριβό'. Άρα "καλά του κάνουνε" επειδή ας πούμε επέλεξε να πάρει "το καλό".
Οκ δέν συμφωνώ στη λογική να ψοφίσει η κατσίκα του γείτονα.
Συγνώμη...
Ούτε θα κάτσω στη γωνία και θα γελάω με τον γείτονα που του χάλασε το καλό αυτοκίνητο ενώ εγώ είμαι ο μάγκας με το polo των 3.500 που έχω.
Αυτό για τον τίτλο.

Γιατί όμως θεωρώ οτι κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλο μας.
LG55C8 τυχαίο ΣΗΜΕΡΙΝΟ θέμα φίλου απο το σάιτ. Τιμή γύρω στα 2.000. Περίπου διπλή και τριπλή απο το φθηνό μοντέλο.

Τί είπε? Θέλω οled. Γιατί? Γιατί είναι καλύτερες και σύμφωνα με τα ριβιού και γιατί μου άρεσαν και γιατί οι εταιρείες τις έχουν για καλές. Είναι φυσικά ακριβές. Ε οκ θα το πληρώσω και θέλω το καλό. Διαβάζοντας λοιπόν το θέμα βλέπω βλέπω να φεύγουν οι παρακάτω σωστές ατάκες:





Επαναλαμβάνω. Για τη μεγαλύτερη κατασκευάστρια εταιρεία τηλεοράσεων σήμερα. Και ποιός ξέρει ας πούμε εγώ που δέν ασχολούμαι αν πήρα το μάπα πάνελ ή το καλό.

Είναι αυτό υπεύθυνη εταιρεία? Ή πρέπει να είμαι geek για να αγοράσω σήμερα μία καλή τηλεόραση?

Δηλαδή γιατί δέν βγάζουμε ένα αρθράκι να πούμε οτι "καλά τους κάνουν" αυτούς με τις οled. Είναι ανόητοι που θέλουν να πληρώσουν και να πάρουν "το καλό" ενώ εμείς οι ξύπνιοι που πήραμε το good enough.

Μπορείτε πάντως να διαβάσετε το θέμα και να γελάσετε ή ... να κλάψετε με την αντιμετώπιση της αντιπροσωπείας. Τελικά βρέθηκε λύση. Δέν ξέρω όμως αν ο φίλος δέν είχε το τσαγανό να πιέσει αν θα είχε βρεθεί λύση. Και δέν ξέρω αν η δική μου η oled έχει το καλό πάνελ ή το χαλασμένο.

Και την πήρα αν θυμάμαι καλά πέρυσι. Άντε βγάλε άκρη τώρα...

Καλά μου κάνουνε. Ε?
Για τον τίτλο του θέματος, συμφωνώ μαζί σου. Για τον παραλληλισμό με την τηλεόραση, όχι τόσο.
Αυτό που κατακρίνεται στην Apple είναι ότι η επιχειρηματική της πρακτική είναι βασισμένη στο να αποθαρρύνει συνειδητά τις επισκευές και να τις κάνει ακριβές και ασύμφορες. Είναι μάλιστα η ίδια εταιρεία που προσπαθούσε επίμονα να δίνει μόνο ετήσια εγγύηση.

Αντίθετα, στην περίπτωση της LG για τις τηλεοράσεις, η επικρατούσα εκτίμηση είναι ότι η εξυπηρέτηση είναι αποτελεσματική. Αν κάτι, το παράδειγμα του παραπάνω φίλου θα έλεγα ότι είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Ένας από τους λόγους που κι εγώ προτίμησα LG είναι αυτός, και προφανώς παρακολουθώ κι εγώ με ενδιαφέρον το θέμα, γιατί καμία εταιρεία δεν κρατάει την εμπιστοσύνη μου, εάν δεν την κερδίζει συνεχώς έμπρακτα. Στο συγκεκριμένο τείνω να ρίξω κάποιο φταίξιμο στον τοπικό τεχνικό, αλλά θα περιμένω να ολοκληρωθεί το ζήτημα πριν σχηματίσω άποψη.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.712
Reaction score
83.409
Με ενοχλεί όμως από περιβαλλοντική άποψη, πολύ περισσότερο που δεν υπάρχουν αποτελεσματικά συστήματα ανακύκλωσης στην Ελλάδα, να πετάω συσκευές κάθε δύο χρόνια. Δεν ένιωσα καμία αναβάθμιση όταν πέρασα από το Z1 Sony κινητό μου σε Xiaomi Redmi Note 3 pro κι απ' ότι βλέπω από τους φίλους μου που το κατέχουν, δεν θα νιώσω καμία αναβάθμιση αν πάρω αύριο το Redmi Note 5 pro. Δεν άλλαξαν οι συνήθειες μου και ο τρόπος χρήσης της συσκευής. Από το κινητο θέλω επαρκή κάμερα σε φωτογραφίσεις ημέρας, για εκτυπώσεις έως Α4 (άρα πρακτικά οποιαδήποτε αξιοπρεπή κάμερα 8mp και πάνω), συνδεσιμότητα με wi fi και 4g (πρακτικά οποιοδήποτε κινητό), bluetooth και gps και μια 5άρα οθόνη. Θα μπορούσα να κρατώ ακόμη το Sony πχ, ή το Redmi Note 3 pro. Όμως η μπαταρία πέθανε, επισήμως δεν αλλάζει κι ακόμη κι αν την άλλαζα ανεπισήμως, δεν μου επιτρέπει το android να μεταφέρω όλες τις εφαρμογές σε κάρτα μνήμης, επομένως τα 16 gb εσωτερικού χώρου γέμισαν από ηλίθιες ενημερώσεις που με αναγκάζει να κάνω η google και από εφαρμογές της xiaomi που δεν μπορώ να απεγκαταστήσω, παρότι δεν χρησιμοποιώ καθόλου. Και να προσθέσω ότι το όλο ζήτημα δεν είναι αμιγώς οικονομικό. Θα μπορούσα να δίνω 300 και 400 ευρώ το χρόνο για συσκευή. Απλά δεν θέλω και δεν βρίσκω λόγο να το κάνω, πολύ περισσότερο με τους όρους που προσφέρονται.

Ως χρήστης λοιπόν, νιώθω εύλογα περιορισμένος από την υπάρχουσα πολιτική των εταιρειών και εκνευρίζομαι πολλές φορές από την ευκολία με την οποία όχι απλώς την ανέχονται, αλλά την επικροτούν κιόλας τα fanboys των διαφόρων εταιρειών. Θεωρώ αυτονόητη την επέμβαση των ρυθμιστικών αρχών για την προστασία του καταναλωτή στα απαράδεκτα τερτίπια της Apple ενάντια στο right to repair.
Τα περιβαλλοντικά θέματα είναι άλλη κουβέντα με πολλές προεκτάσεις και δεν τα συμπεριλαμβάνω.

Με αυτά που γράφεις καταλαβαίνω ότι οι ανάγκες σου είναι συγκεκριμένες και ελάχιστες, πέραν της λειτουργικότητας δεν σε ενδιαφέρει τίποτα άλλο στο κινητό και δεν θα είχες πρόβλημα αν η τεχνολογία έτρεχε πιο σιγά και κάθε εταιρεία έβγαζε μοντέλο ανά 4 χρόνια. Ανήκεις σε μία κατηγορία χρηστών (και καλά κάνεις) που δεν ενδιαφέρει καθόλου την Apple και άλλες hi-end εταιρείες.

Υπάρχουν χρήστες που δεν βλέπουν τη συσκευή μόνο ως εργαλείο αλλά θέλουν να τη γουστάρουν κιόλας. Έχουν διαφορετικά κριτήρια αγοράς. Ανήκω σε αυτήν την κατηγορία και ενώ είχα αρκετά Android κινητά στην κατοχή μου, ποτέ δεν τα "αγάπησα". Για τον ίδιο λόγο που δεν μπορώ να ψωνίσω ρούχα "στην τύχη" ή που μπορώ να τριγυρίζω στα Hondos Center μία ώρα για να διαλέξω σαμπουάν, αφρόλουτρο και ό,τι άλλο μου γυαλίσει.

Αυτό που παρατηρώ είναι ότι οι περισσότεροι που κράζουν την Apple δεν είναι δυνητικοί πελάτες της κι αντί να την αγνοούν ασχολούνται μαζί της.

To right to repair είναι πολυσύνθετο θέμα γι' αυτό και τόσα χρόνια δεν έχει υπάρξει γενικευμένη λύση.

Δικαιολογώ απόλυτα να πληρώνεις την καVλα σου για να αποκτήσεις το MacBook.

Θεωρώ όμως τελείως απαράδεκτη την πρακτική "εκτίμησης" μιας "βλάβης" (πολλά τα εισαγωγικά εδώ, αφού μάλλον κανείς δεν ασχολήθηκε πραγματικά...) μηδενικού κόστους στην χειρότερη ή 150$ στην καλύτερη, στο δυσθεώρητο ύψος των 1200$ τουλάχιστον. Αυτό το θεωρώ καθαρή απάτη.
Οι "επισκευές" σε αυτές τις εταιρείες θυμίζουν την προσέγγιση των εξουσιοδοτημένων συνεργείων αυτοκινήτων: Αλλάζουν ό,τι δείχνει βλάβη στο διαγνωστικό software. Δεν προσπαθούν να το επισκευάσουν. Αν δηλαδή η βλάβη είναι ένα στραβωμένο "ποδαράκι" ή έχει καεί όλη η πλακέτα είναι το ίδιο και το αυτό. Όχι γιατί το ξέρουν και δεν στο λένε, αλλά γιατί δεν θα ψάξουν για να το βρουν.

Δεν ισχυρίζομαι ότι μου αρέσει αυτή η πρακτική, λέω ότι δεν θα με εμποδίσει να αγοράσω συσκευή Apple. Ξέρω εκ των προτέρων ότι μετά τη λήξη της εγγύησης (με την επέκτασή της) δεν με συμφέρει να ασχοληθώ με επισκευές.
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
776
Για τον τίτλο του θέματος, συμφωνώ μαζί σου. Για τον παραλληλισμό με την τηλεόραση, όχι τόσο.
Αυτό που κατακρίνεται στην Apple είναι ότι η επιχειρηματική της πρακτική είναι βασισμένη στο να αποθαρρύνει συνειδητά τις επισκευές και να τις κάνει ακριβές και ασύμφορες. Είναι μάλιστα η ίδια εταιρεία που προσπαθούσε επίμονα να δίνει μόνο ετήσια εγγύηση.
Οκ. Δηλαδή αυτό το κάνει η apple και όχι η sony και η samsung να φανταστώ. Αν ας πούμε πάω με μία φωτογραφική της sony εκτός εγγύησης θα μου πούνε με χαρά "ναι θα στην φτιάξουμε και μάλιστα σε κόστος κλάσμα της αγοράς αρχικής".

Εγώ δέν έχω τέτοιες καλές εμπειρίες απο τις αντιπροσωπείες. Μία olympus μηχανή που πήγα για επισκευή απλά μου είπαν "δέν σε συμφέρει να την φτιάξεις πάρε άλλη" όπως δηλαδή λένε όλες οι αντιπροσωπείες για ένα προιόν που έχει κλείσει τον κύκλο του. Αν περάσει η εγγύηση την ξεχνάς την αντιπροσωπεία.

Ας μήν κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλο μας.
Έχω πάει 100 φορές σε καταστήματα πέριξ της Ομόνοιας για samsung, huwaei και λοιπά προιόντα που η αντιπροσωπεία υπερ- χρέωνε.


Αντίθετα, στην περίπτωση της LG για τις τηλεοράσεις, η επικρατούσα εκτίμηση είναι ότι η εξυπηρέτηση είναι αποτελεσματική. Αν κάτι, το παράδειγμα του παραπάνω φίλου θα έλεγα ότι είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Ένας από τους λόγους που κι εγώ προτίμησα LG είναι αυτός, και προφανώς παρακολουθώ κι εγώ με ενδιαφέρον το θέμα, γιατί καμία εταιρεία δεν κρατάει την εμπιστοσύνη μου, εάν δεν την κερδίζει συνεχώς έμπρακτα. Στο συγκεκριμένο τείνω να ρίξω κάποιο φταίξιμο στον τοπικό τεχνικό, αλλά θα περιμένω να ολοκληρωθεί το ζήτημα πριν σχηματίσω άποψη.
Οκ τότε το συγκεκριμένο (χθεσινό) θέμα ήταν μία εξαίρεση της lg που απλά έτυχε και δέν έχει ξανασυμβεί.
Και όπως σου είπα το παιδί θα βγάλει άκρη. Το ερώτημα είναι, έβγαλε εύκολα άκρη ή χρειάστηκε να πάρει 5-6 τηλέφωνα μέχρι να... και εντός εγγύησης φυσικά.

Και συνεχίζουμε φυσικά με το παρακάτω σχόλιο.

Δεν είμαι ο ίδιος ενήμερος σχετικά με τους όρους της εγγύησης.Στο εξωτερικό πάντως,όσα πάνελ εμφανίζουν εξαρχής το συγκεκριμένο φαινόμενο θεωρούνται DOA (Dead On Arrival) και ο καταναλωτής έχει δικαίωμα ν'απαιτήσει αντικατάσταση.

Ο λόγος για τον οποίο εταιρείες του βεληνεκούς των LG,Samsung κ.α. διανέμουν πάνελ τα οποία ενδέχεται να προκύψουν ελαττωματικά,έγκειται στο ότι τα λογιστήρια έχουν αποφανθεί ότι θα κόστιζε λιγότερο η ζημία κατά τις πιθανές αντικαταστάσεις σε δυσαρεστημένους καταναλωτές σε σύγκριση με τον ενδελεχή ποιοτικό έλεγχο στο σύνολο της παραγωγής.

Οπότε φροντίζουμε γενικώς να μην προμηθευόμαστε πανάκριβα πάνελ,εκτός και αν διαθέτουμε περίσσεια χρόνου και χρήματος καθώς και διάθεση να δοκιμάζουμε την αντοχή μας σε περίπτωση που θα πέσουμε σε...στραβό πάνελ.;)
Άρα υπάρχει και ένα common practice στην LG που λέει, θα δώσω σαβούρα και αααααν το καταλάβουνε θα το παίξουμε παρθένες μαρίες και θα το αλλάξουμε.

Σκέψου να το είχε κάνει αυτό η apple...και να το μάθαινε ο κόσμος. Οτι σπρώχει ελλατωματικά πάνελ απο τα λάπτοπ και ααααν κανείς το καταλάβαινε τότε βλέπουμε.

Πρωτοσέλιδο θα γινόταν και λίγα λέω.

Αλλα ναι ξέρω...έτυχε...όχι οτι είναι όλοι έτσι...
 

minas

Πισιά
Μηνύματα
3.924
Reaction score
3.722
Καταλαβαίνω τί λες, αλλά παρερμηνεύεις αυτό που είπα.
Δε υποννόησα ότι η Apple είναι η μόνη που το κάνει λάθος και όλοι οι άλλοι το κάνουν σωστά. Ερμήνευσα τη δυσφορία που έχει εκφραστεί για την Apple, τόσο από τα θέματα σε διάφορα μέσα ενημέρωσης που παρατέθηκαν, όσο και από δικαστικές προσφυγές ή και απλές γνώμες χρηστών. Όλα αυτά έχουν γραφεί ήδη στο τρέχον θέμα και αλλού. Ειδικά η επιμονή σε ετήσια εγγύηση, συνοδευόμενη από το κόστος επισκευής εκτός εγγύησης, είχε δημιουργήσει από παλιά κακή εντύπωση.

Αμφισβήτησα την συνάφεια με την περίπτωση της προβληματικής τηλεόρασης, λέγοντας ότι η προδιάθεση στη συγκεκριμένη εταιρία είναι κατά κανόνα θετική. Εξάλλου, ανεξάρτητα από το εάν κάποιες εταιρείες προσφέρουν λογικό κόστος επισκευής εκτός εγγύησης, σε μία OLED οθόνη που έχει πρόβλημα το πάνελ, δεν έχεις καμία πρακτική επιλογή επισκευής.

Ούτε εγώ έχω στατιστικά, αλλά δεν νομίζω ότι το QC στις OLED της LG είναι χειρότερο απ' ότι σε συγκρίσιμο προϊόν της Apple. Ειδικά δε όταν πάρα πολλές από τις οθόνες της Apple κατασκευάζονται από την LG. Στην περίπτωση της συγκεκριμένης οθόνης, δεν αμφιβάλω ότι τόσο η Apple όσο και η LG θα αναγνώριζαν και θα διόρθωναν το πρόβλημα (εντός εγγύησης).
 


Μηνύματα
15.834
Reaction score
1.213
Οκ. Δηλαδή αυτό το κάνει η apple και όχι η sony και η samsung να φανταστώ. Αν ας πούμε πάω με μία φωτογραφική της sony εκτός εγγύησης θα μου πούνε με χαρά "ναι θα στην φτιάξουμε και μάλιστα σε κόστος κλάσμα της αγοράς αρχικής".

.
Το θεμα δεν ειναι αυτο .Εγω σκεφτομαι μηπως ειναι πολυ η εγγυηση του ενος χρονου.Δηλαδη ενταξει,μερικες φορες σκεφτομαι τα ψυχοφθορα βαρη που κουβαλουν , στις τσακισμενες απο την..υπερφορολογηση πλατες τους,οι επενδυτες των πολυεθνικων και πραγματικα νιωθω ενοχες :D.Σκεφτομαι να στειλω μια επιστολη στις εταιρειες ζητωντας τριμηνη, αν οχι τριωρη εγγυηση.Το λιγοτερο που μπορω να κανω για να μην..φυγουν μακρια μας αυτα τα αγαπητα μελη της οικογενειας Μας , της οικογενειας των εταιρειων -πελατων :D
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
776
Καταλαβαίνω τί λες, αλλά παρερμηνεύεις αυτό που είπα.
Δε υποννόησα ότι η Apple είναι η μόνη που το κάνει λάθος και όλοι οι άλλοι το κάνουν σωστά. Ερμήνευσα τη δυσφορία που έχει εκφραστεί για την Apple, τόσο από τα θέματα σε διάφορα μέσα ενημέρωσης που παρατέθηκαν, όσο και από δικαστικές προσφυγές ή και απλές γνώμες χρηστών. Όλα αυτά έχουν γραφεί ήδη στο τρέχον θέμα και αλλού. Ειδικά η επιμονή σε ετήσια εγγύηση, συνοδευόμενη από το κόστος επισκευής εκτός εγγύησης, είχε δημιουργήσει από παλιά κακή εντύπωση.

Αμφισβήτησα την συνάφεια με την περίπτωση της προβληματικής τηλεόρασης, λέγοντας ότι η προδιάθεση στη συγκεκριμένη εταιρία είναι κατά κανόνα θετική. Εξάλλου, ανεξάρτητα από το εάν κάποιες εταιρείες προσφέρουν λογικό κόστος επισκευής εκτός εγγύησης, σε μία OLED οθόνη που έχει πρόβλημα το πάνελ, δεν έχεις καμία πρακτική επιλογή επισκευής.
Εγώ να σου πώ την αλήθεια νομίζω οτι όλοι ίδιοι είναι.

Με μία διαφορά:

Τον κορυφαίο φθονούν πάντα. Όχι την μετριότητα.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.712
Reaction score
83.409
Αυτό που πρέπει να χωνέψουμε εμείς οι καταναλωτές είναι ότι τα τεχνολογικά προϊόντα δεν αποτελούν αγορά "για μια ζωή", ούτε η υψηλότερη τιμή τους εγγυάται απαραιτήτως τη μακροβιότητά τους.
Γι' αυτό επιλέγουμε συσκευές σε κατηγορίες τιμών που να είμαστε σε θέση να αντικαταστήσουμε αν χαλάσουν μετά το τέλος της εγγύησης. Κι αν μιλάμε για πιο ακριβά προϊόντα, όπως τηλεοράσεις, κάνουμε επέκταση εγγύησης εξαρχής για να είμαστε σίγουροι.

Χοντρικά, έχουμε στο μυαλό μας πως η εκτιμώμενη διάρκεια ζωής είναι 2-5 χρόνια. Κι αν αντέξουν περισσότερο και συνεχίζουν να ανταποκρίνονται στην εξέλιξη της τεχνολογίας, το βλέπουμε σαν bonus.
 

Μηνύματα
19.201
Reaction score
13.480
Άλλο πράγμα να ξέρεις ότι δεν είναι "για μια ζωή" (δε νομίζω ότι πολλοί περιμένουν τα προϊόντα που αγοράζουν να κρατήσουν "μια ζωή"), άλλο όμως να έχουν προδιαγεγραμμένο και περίπου προγραμματισμένο τέλος από τις ίδιες τις εταιρείες, για να σε αναγκάζουν να κάνεις νέες αγορές. Άλλο πράγμα να σου κρατήσει 10 χρόνια, κι άλλο 2 ή 3!

ΥΓ. Και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί λογική ότι η περίοδος ζωής μίας συσκευής είναι ο χρόνος που ισχύει η εγγύηση της, ιδιαίτερα μάλιστα όταν ορισμένες εταιρείες τον περιορίζουν στον ένα χρόνο. Μα καλά, δουλευόμαστε, με ποιον είμαστε τελικά, με τα συμφέροντα μας ως καταναλωτές, ή με τα συμφέροντα των μετόχων των εταιρειών, που θέλουν όσο γίνεται περισσότερες πωλήσεις; Ακόμα και όταν τις προωθούν με τελείως ανήθικους τρόπους...

ΥΓ2. Και επίσης καθόλου λογικό δεν είναι η επιλογή αγοράς μίας συσκευής σε κατηγορία που "μπορούμε να αντικασταστήσουμε"! Αγοράζουμε με τα χρήματα που έχουμε τώρα, για να κρατήσει μία λογική περίοδο. Όχι ο χρόνος εγγύησης, και μετά τον μπούλο (κάνοντας ας πούμε ασύμφορη την επισκευή)!
 
Last edited:

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.712
Reaction score
83.409
ΥΓ. Και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί λογική ότι η περίοδος ζωής μίας συσκευής είναι ο χρόνος που ισχύει η εγγύηση της,
Δεν λέω ότι η διάρκεια ζωής είναι τόση, λέω ότι από το τέλος της εγγύησης και μετά, αν θέλουμε να έχουμε την ψυχική μας ηρεμία σε περίπτωση βλάβης, ας είμαστε προετοιμασμένοι εξαρχής ότι η αντικατάσταση είναι η πιο συμφέρουσα (συνολικά) λύση.

Υ.Γ. Ειδικά σε ορισμένες συσκευές, όπως τα smartphones, και ισόβια εγγύηση να έχουν, μετά από 4-5 χρόνια θα σέρνονται ή δεν θα παίρνουν αναβαθμίσεις.
 

Μηνύματα
19.201
Reaction score
13.480
Το τι είναι συμφέρον εξαρτάται από τη βλάβη και το κόστος, δεν μπορείς να προεξοφλήσεις τίποτα, ούτε αυτό να είναι τελικά ο σοβαρότερος παράγοντας για την επιλογή μίας συσκευής, αφού δεν ξέρεις ούτε τι θα παρουσιάσει, ούτε πότε (εκτός αν είναι συστηματική βλάβη, που μπορείς να βρεις αναφορές στο ιντερνετ). Βέβαια όταν έχεις σέρβις που χωρίς καν να κοιτά ποιο είναι ακριβώς το πρόβλημα και η βλάβη, βγάζει μπουγιουρντί 1200 δολάρια (για κάτι που όπως φάνηκε στο βίντεο μπορεί να κοστίζει από 0-150) τότε φταίμε και εμείς που δεχόμαστε τέτοιες τακτικές... Πως δηλαδή κατάλαβε τι βλάβη έχει, με μαγική σφαίρα;

ΥΓ. Έχεις δίκιο για τα smartphone, αλλά και εδώ εν μέρει αυτό που συμβαίνει είναι τελικά επιλογές των κατασκευαστών. Ούτε ας πούμε δίνουν επιλογή για εύκολη αλλαγή μπαταρίας (όπως παλιά), ενώ και με τις αναβαθμίσεις (που τις δίνουν για περιορισμένο διάστημα και αυτές) όσο πάει και βαραίνουν τελικά τη λειτουργία των συσκευών, αφού δεν φαίνεται να κάνουν βελτιστοποίηση των λειτουργιών για παλιούς επεξεργαστές και άλλα τσιπάκια.
 
Last edited:

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.712
Reaction score
83.409
Το τι είναι συμφέρον εξαρτάται από τη βλάβη και το κόστος, δεν μπορείς να προεξοφλήσεις τίποτα, ούτε αυτό να είναι τελικά ο σοβαρότερος παράγοντας για την επιλογή μίας συσκευής, αφού δεν ξέρεις ούτε τι θα παρουσιάσει, ούτε πότε (εκτός αν είναι συστηματική βλάβη, που μπορείς να βρεις αναφορές στο ιντερνετ). Βέβαια όταν έχεις σέρβις που χωρίς καν να κοιτά ποιο είναι ακριβώς το πρόβλημα και η βλάβη, βγάζει μπουγιουρντί 1200 δολάρια (για κάτι που όπως φάνηκε στο βίντεο μπορεί να κοστίζει από 0-150) τότε φταίμε και εμείς που δεχόμαστε τέτοιες τακτικές... Πως δηλαδή κατάλαβε τι βλάβη έχει, με μαγική σφαίρα;
Η Apple έχει ένα διαγνωστικό software που σου λέει ποιο (ή ποια) τμήμα του υπολογιστή έχει πρόβλημα. Δεν σου λέει τι έχει, ούτε αν επισκευάζεται. Μόνο τι πρέπει να αλλάξεις. Ασχολούνται 5-10 λεπτά. Δεν ανοίγουν τη συσκευή για να δουν τι έχει, μόνο για αλλαγές αφού συμφωνήσεις.
 

Μηνύματα
19.201
Reaction score
13.480
Και κάπως έτσι με το "διαγνωστικό" σου βγάζουν και 1200 δολάρια κόστος! Ωραίο διαγνωστικό, σκέψου τι διαγνώσεις θα κάνανε οι γιατροί αν χρησιμοποιούσαν τέτοιες "γενικές" μεθόδους. Για ίωση θα πήγαινες, αλλαγή καρδιάς θα κάνανε... :roflmao:
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.712
Reaction score
83.409
Και κάπως έτσι με το "διαγνωστικό" σου βγάζουν και 1200 δολάρια κόστος! Ωραίο διαγνωστικό, σκέψου τι διαγνώσεις θα κάνανε οι γιατροί αν χρησιμοποιούσαν τέτοιες "γενικές" μεθόδους. Για ίωση θα πήγαινες, αλλαγή καρδιάς θα κάνανε... :roflmao:
Γι' αυτό έγραψα ότι το διαγνωστικό αναφέρει τι θέλει αλλαγή. Δεν επισκευάζουν, αλλάζουν.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.587
Μηνύματα
2.865.048
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top