- Μηνύματα
- 16
- Reaction score
- 53
Πόσες φορές , τελευταία , έχει τύχει να τελειώσεις μια ακροαση και να νιώθεις ότι το διασκεδασες ?! Να έχεις περάσει καλά , βρε παιδί μου , χωρίς πολλά σχόλια , συν και πλην και δεύτερες σκέψεις ? Κάτι τέτοιο λοιπόν συνέβη σημερα το μεσημέρι , στο στούντιο της solid foundation , στη Καλλιθέα , με την ευκαιρία της ακρόασης του καινούργιου διπόλου ηχείου της γνωστής μας Rois Acoustics . Σχετικά με τον χώρο ακρόασης έχω να σημειώσω την άριστη φιλοξενία , προθυμία και τεχνική κατάρτιση των οικοδεσποτων καθώς και τα κορυφαία συνοδά που πλαισίωσαν τα ηχεία . Σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Μίνωα δεν θα αναφερθώ , καθώς τεχνικά καταρτισμένος δεν είμαι . Υπάρχουν βέβαια πλείστες πληροφορίες σχετικά , οπότε δεν πιστεύω πως κάποιος θα ψάξει και δεν θα βρει . Το προφανές είναι πως τα ηχεία είναι δίπολα , ανοιχτής μπαφλας αν το προτιμάτε και ως τέτοια πρέπει να κριθούν . Λοιπόν , δεν μου έχει ξανασυμβεί, να ακούω ηχείο και νοερά να βρίσκομαι σε ένα live υπόγειο της Νέας Υόρκης ακούγοντας τους μουσικούς από το πρώτο τραπέζι ... Η αμεσότητα και οι δυναμικές του σετ μαζί με μια πρωτόγνωρη αίσθηση του χώρου που προσφέρει είναι ότι πιο κοντινό σε live έχω ακούσει , αδιαφορώντας ωστόσο , επιδεικτικά , για το τεχνοκρατικό κομμάτι της ακρόασης . Αν ψάχνετε για αυστηρά μόνιτορ , τα αυτιά σας αλλού , παρακαλώ . Εδώ το πρώτο λόγο έχουν το συναίσθημα και η ενδοτικότητα. Πληροφορία βεβαίως και θα βρούμε , άφθονη αν μη τι άλλο , αλλά όχι στείρα και αποκομμενη από τη μουσική πράξη . Αντιθέτως θα συμβάλει στην μεγιστοποιηση της συναισθηματικής φόρτισης του ακροατή προς το έργο . Ένα φαινόμενο της σύγχρονης αγοράς είναι να σχεδιάζονται ηχεια που να εξυπηρετούν πρώτιστος το μάρκετινγκ και μετά τον ήχο . Waf (wifes approval factror) και κούρδισμα για αγορά στο δεκάλεπτο , ταλαιπωρούν το σύγχρονο HiFi . Ευτυχώς οι βετεράνοι της Rois δεν μασησανε στο παραμύθι και φτιάξανε ένα ηχείο που του ταιριάζουν γεμάτα τασάκια και μισομπουκαλα ουίσκι για παρέα . Thumbs up ρε παιδιά !