Αναζήτηση ηχείων

Μηνύματα
409
Reaction score
1.368
Είναι σαν να αγοράζεις ένα πολυτελές ακριβό αυτοκίνητο που έχει τελική 50χλμ/ωρα.
Ποιός θα το αγόραζε αυτό?
Σε τέτοια παράλογα επίπεδα μας έχουνε φτάσει με το λεγόμενο hi-end.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.378
Reaction score
79.478
Να διευκρινήσουμε κάτι για να μην παρεξηγείται ο φίλος @VonKarayian:

Είμαι βέβαιος πως τα περί “καμπινέ” που έγραψε ο Εαρ έχουν να κάνουν με το μέγεθος του εν λόγω χώρου και όχι με την χρήση του. ;)

Προφανώς και η εταιρία υπερβάλλει διαφημιστικά οταν προτείνει:
LISTENING DISTANCE & LAYOUT: Minimum speaker-listener distance 2.0 m :roflmao:

Με 5’5 ίντσες μιντγούφερ, το ηχείο κάνει μόνο για nearfield χρήση, δηλαδή MAXIMUM speaker-listener distance 2 m. Και πολλά είναι τα δυο μέτρα. :)
Οι νόμοι της φυσικής δεν αλλάζουν απο εταιρία σε εταιρία, ή από σχεδιαστή σε σχεδιαστή. Ισχύουν για όλους.

Το συγκεκριμένο ηχείο, οσο καλό και αν είναι, χρειάζεται σοβαρή βοήθεια χαμηλά (sub) διότι δεν μπορεί να αποδώσει τις πρώτες οκτάβες. Τις πρώτες δυο καθόλου (20-40 και 40-80Hz) και στην τρίτη (80-160 Hz) θα μένει απο γκάζι όσο θα ανεβαίνει η στάθμη και θα ακούγεται “λεπτό”, ειδικά σε μεγαλύτερη απο δυο μετρα απόσταση. Αυτά είναι δεδομένα που δεν χρειάζεται να ακούσεις το ηχείο για να τα καταλάβεις. Ισχύει η Φυσική.

38C1419B-1471-49E0-AE11-E66A34D77FB2.jpeg


Άρα θα χρειάζεται sub που να παίζουν σωστά υπερκαλύπτοντας την τρίτη οκτάβα, και αυτά τα sub τα βρίσκεις δύσκολα και τα πληρώνεις ακριβά. Αλλιώς δεν θα ακούς σωστά (να μην πω δεν θα ακούς καθόλου) αυτά που δείχνει το ανωτέρω διάγραμμα στα χαμηλά, και οπως βλέπετε έχει πολλά όργανα που παίζουν εκεί κάτω.
Θα είναι σαν να βλέπεις ταινία, αλλά να μην βλέπεις τι γίνεται από την μέση της οθόνης και κάτω :(
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.378
Reaction score
79.478
Δυστυχώς δεν έχουμε εκπαιδευμένους ακροατές. Δεν υπάρχουν πολλοί χώροι-συστήματα οι οποίοι να πληρούν τις προϋποθέσεις για σωστή και πλήρη πιστή-ρεαλιστική αναπαραγωγή, ούτως ώστε ο υποψήφιος αγοραστής να ξέρει (ως ακουστική εμπειρία) τι είναι το σωστό.

Επίσης στον χώρο του HiFi δεν υπάρχει επαρκής εκλαΐκευση της διαθέσιμης επιστημονικής γνώσης προς το καταναλωτικό κοινό. Αντιθέτως επικρατούν δοξασίες, ημιμάθεια, αντιεπιστημονισμός και μεταξωτές κορδέλες.

Ο συνδυασμός των ανωτέρω οδηγούν σε απογοητεύσεις και σε βάθος χρόνου απώλεια χρημάτων χωρίς το αντίστοιχο αποτέλεσμα.
 

gid

Μηνύματα
7.411
Reaction score
8.652
δεν αναφέρομαι σε αυτό αγαπητέ, αλλά στο γεγονός ότι ένα ηχείο σχεδιασμένο από το διάσημο μηχανικό ήχου Mario Murace για χώρους έως 18 τ.μ " δεν κάνει ούτε για καμπινέ ".
Αγαπητέ μαέστρο, κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις (γιατί δεν μπορώ να πιστέψω πως δεν καταλαβαίνεις) πως ο νταής του φόρουμ σου μιλάει όχι για τη γενικότερη ποιότητα του ηχείου, αλλά για την (ανύπαρκτη) ικανότητα αυτού να αναπαράξει ικανοποιητικά τις δύο πρώτες οκτάβες.

Ηχείο με 5.5άρι γούφερ δεν μπορεί να παίξει χαμηλά, δεν πα' να το 'χει σχεδιάσει κι ο Χάρυ Χουντίνι.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Να διευκρινήσουμε κάτι για να μην παρεξηγείται ο φίλος @VonKarayian:

Είμαι βέβαιος πως τα περί “καμπινέ” που έγραψε ο Εαρ έχουν να κάνουν με το μέγεθος του εν λόγω χώρου και όχι με την χρήση του. ;)

Προφανώς και η εταιρία υπερβάλλει διαφημιστικά οταν προτείνει:
LISTENING DISTANCE & LAYOUT: Minimum speaker-listener distance 2.0 m :roflmao:

Με 5’5 ίντσες μιντγούφερ, το ηχείο κάνει μόνο για nearfield χρήση, δηλαδή MAXIMUM speaker-listener distance 2 m. Και πολλά είναι τα δυο μέτρα. :)
Οι νόμοι της φυσικής δεν αλλάζουν απο εταιρία σε εταιρία, ή από σχεδιαστή σε σχεδιαστή. Ισχύουν για όλους.

Το συγκεκριμένο ηχείο, οσο καλό και αν είναι, χρειάζεται σοβαρή βοήθεια χαμηλά (sub) διότι δεν μπορεί να αποδώσει τις πρώτες οκτάβες. Τις πρώτες δυο καθόλου (20-40 και 40-80Hz) και στην τρίτη (80-160 Hz) θα μένει απο γκάζι όσο θα ανεβαίνει η στάθμη και θα ακούγεται “λεπτό”, ειδικά σε μεγαλύτερη απο δυο μετρα απόσταση. Αυτά είναι δεδομένα που δεν χρειάζεται να ακούσεις το ηχείο για να τα καταλάβεις. Ισχύει η Φυσική.

View attachment 120304

Άρα θα χρειάζεται sub που να παίζουν σωστά υπερκαλύπτοντας την τρίτη οκτάβα, και αυτά τα sub τα βρίσκεις δύσκολα και τα πληρώνεις ακριβά. Αλλιώς δεν θα ακούς σωστά (να μην πω δεν θα ακούς καθόλου) αυτά που δείχνει το ανωτέρω διάγραμμα στα χαμηλά, και οπως βλέπετε έχει πολλά όργανα που παίζουν εκεί κάτω.
Θα είναι σαν να βλέπεις ταινία, αλλά να μην βλέπεις τι γίνεται από την μέση της οθόνης και κάτω :(
Παρέλειψες το πλέον σημαντικό στοιχείο : η εταιρεία συνιστά και...μπουχάρα στο πάτωμα μπροστά από τα ηχεία για τη βέλτιστη απόδοση - πείραγμα για τον DF αυτό και όχι για το ηχείον.

Και η σοβαρή συνέχεια:το ηχείο είναι προδιαγεγραμμένο με ευαισθησία 87db/2,83V/m ,ελάχιστη τιμή σύνθετης αντίστασης 6,2 Ωμ και μέγιστη διαχείριση ισχύος 100 Watt RMS.

Στα δύο μέτρα απόσταση ακρόασης αυτό συνεπάγεται απαραμόρφωτες στιγμιαίες κορυφώσεις σε στάθμες τάξης 100 dB αλλά κεντρική συχνότητα κείμενη στην τρίτη οκτάβα - με δεδομένη την απόκριση.Για να υπάρχει πειστική συμπλήρωση του φάσματος,εκτός της ωφέλιμης απόκρισης στην τρίτη οκτάβα,τα κροσαρισμένα sub οφείλουν ν'αποδίδουν στη θέση ακρόασης και με ικανοποιητική τιμή παραμόρφωσης στάθμες κορυφής τάξης 120 dB στην πρώτη οκτάβα και τουλάχιστον 115 στη δεύτερη οκτάβα.

Σε οικιακά δωματιάκια κάτι τέτοιο δεν είναι ουτοπικό και από προσιτά ενεργά υποβαθύφωνα,θα χρειάζεται όμως ιδιαίτερη προσοχή και φροντίδα όταν θα μπαίνουν στο παιγνίδι οι αναπόφευκτοι συντονισμοί από το χώρο,ιδίως στη ζώνη κάτω των 100 Hz,όπου έχουν δυσμενέστερη κατανομή οι συνιστώσες τους όταν μικραίνουν οι διαστάσεις του δωματίου.
Δυστυχώς δεν έχουμε εκπαιδευμένους ακροατές. Δεν υπάρχουν πολλοί χώροι-συστήματα οι οποίοι να πληρούν τις προϋποθέσεις για σωστή και πλήρη πιστή-ρεαλιστική αναπαραγωγή, ούτως ώστε ο υποψήφιος αγοραστής να ξέρει (ως ακουστική εμπειρία) τι είναι το σωστό.

Επίσης στον χώρο του HiFi δεν υπάρχει επαρκής εκλαΐκευση της διαθέσιμης επιστημονικής γνώσης προς το καταναλωτικό κοινό. Αντιθέτως επικρατούν δοξασίες, ημιμάθεια, αντιεπιστημονισμός και μεταξωτές κορδέλες.

Ο συνδυασμός των ανωτέρω οδηγούν σε απογοητεύσεις και σε βάθος χρόνου απώλεια χρημάτων χωρίς το αντίστοιχο αποτέλεσμα.
Έχει αποφασιστεί από τον υποφαινόμενο...να γίνει οσονούπω μια απόπειρα να ξεκαθαριστούν και να κωδικοποιηθούν κάποια δεδομένα,τουλάχιστον πάνω σε θεμελιώδεις Αρχές,οι οποίες δεν λογαριάζουν χαρακτήρες ή...αγνές και τίμιες προθέσεις.;)
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.378
Reaction score
79.478
Παρέλειψες το πλέον σημαντικό στοιχείο : η εταιρεία συνιστά και...μπουχάρα στο πάτωμα μπροστά από τα ηχεία για τη βέλτιστη απόδοση - πείραγμα για τον DF αυτό και όχι για το ηχείον.
Η παράλειψη δεν ήταν τυχαία :D
 

sk

Μηνύματα
530
Reaction score
474
Το νήμα αξίζει μιας δεύτερης ανάγνωσης, από τον κάθε ένα που ενδιαφέρεται να γνωρίζει…

Τι να γνωρίζει ?
  • Ότι ο ήχος είναι ένα φυσικό φαινόμενο που υπακούει σε κανόνες – θέλουμε δεν θέλουμε. Δεν είναι μάμπο-τζάμπο, γκουρού και μυστικισμός.
  • Ότι η σωστή αναπαραγωγή είναι – το πιθανότερο - ασυμβίβαστη με τον τυπικό οικιακό μας χώρο – αφρόντιστο.
  • Ότι το τυπικό μας σαλόνι, πολύ δύσκολα (& ακριβά) φροντίζεται - με τρόπο που να μην καταλήξει καρνάβαλος στα μάτια των υπολοίπων (γιατί εμείς θα«ξέρουμε»...)
  • Ότι τελικά ΘΑ κάνουμε συμβιβασμούς – ΟΛΟΙ ΚΑΝΟΥΝΕ – αλλά εμείς τουλάχιστον θα τους κάνουμε συνειδητά και στοχευμένα.

Και γιατί θα τα μάθει αυτά εδώ ?

Γιατί εξαρχής εδώ παραμερίστηκε το «κοινωνικό HiFi» με τα γούστα του και τις κολοκυθόπιτες του και αναδείχθηκε το θεωρητικό κομμάτι της ιστορίας, μαζί με τις αδυναμίες του στο να γίνεται πράξη.

Άγαρμπα και άκομψα ίσως για πολλούς – αλλά σίγουρα ουσιαστικά και τεκμηριωμένα.

Γιατί τελικά αυτό που συμβαίνει με την προσωπική μας "κολοκυθόπιτα", παραφράζοντας ένα τσιτάτο του – δυστυχώς πρόωρα χαμένου – RD:

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία : Την καλύτερη κολοκυθόπιτα την κάνει η θεία μου η Μαριγώ !

ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΟ !


Και μια σημείωση :
Τα μυαλά είναι σαν τα αλεξίπτωτα :
Δουλεύουν όταν είναι ανοικτά.

Πάντα φιλικά
Σταύρος
 


Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.112
Reaction score
20.605
Ηχείο με 5.5άρι γούφερ δεν μπορεί να παίξει χαμηλά, δεν πα' να το 'χει σχεδιάσει κι ο Χάρυ Χουντίνι.
Πχοιος ειν' αφτός πάgλι! Σε πχοιο μαγαζί τραγουδάει, να του σπάσω καμνιά χιgλιαδούλα πχιάτα...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.397
Reaction score
125.561
Στις 5,κάτι ίντσες, καλύτερο ηχείο από αυτό, μη νομίζεις ότι υφίσταται, και μη περιμένεις θαύματα από κανέναν κατασκευαστή.
Καλύτερη απόκριση και στάθμη και μετρήσεις και τα όλα μέσα στο παιχνίδι, κι ενισχυτές στην πλάτη και ρυθμίσεις τονικότητας και του Μπερντ το γάλα.

Και σε λογικά λεφτά. Τιμή ζεύγους με βάσεις.

Και πάρε σαμπ. 2, όχι ένα... Ένα ίσον κανένα. Δες τα φρέσκα μικρά σαμπ της Νιούμαν. Θα κεντάει ο συνδυασμός.
 

Auditory

Επαγγελματίας
Μηνύματα
521
Reaction score
671
Νομίζω ότι το πρόβλημα ξεκινά από το τι θεωρεί ο καθένας μας "μπάσο"
Οι χαμηλές συχνότητες έχουν συγκεκριμένο ορισμό, αφορούν συγκεκριμένες όγδοες, συμφωνώ.

Κάποιοι όμως είναι ευχαριστημένοι με το "σώμα" των οργάνων όπως μπορεί να αποδοθεί από ένα ηχείο με μεγάφωνο έως 8¨ σε χώρους 15-20 τ.μ. γιατί τους είναι πολύ πιο εύκολο να ελέγξουν τους ανεπιθύμητους συντονισμούς από το χώρο. Δε χάνουν και τόσα πολλά είναι η αλήθεια από το μουσικό θέμα, εκτός αν οι ακροάσεις αφορούν αποκλειστικά θέματα με πλούσιο περιεχόμενο σε αυτή την περιοχή.

Κάποιοι επιθυμούν να αισθάνονται τη δόνηση στο συκώτι, να έχουν -εκτός από σύστημα ήχου- σύστημα δόνησης καθιστικού :) Υπό αυτές τις συνθήκες, φροντίζουν το χώρο, ακολουθούν προδιαγραφές, ακούν πιο "γεμάτα", περισσότερη πληροφορία σε κάποια θέματα από τους άλλους αλλά αυτό δε σημαίνει πως είναι για όλους, κάνει για όλους.

Είναι λάθος, μιλώντας σε προσωπικό επίπεδο, να «σαρκάζουμε» όσους δεν επιθυμούν, δεν έχουν τη δυνατότητα ή δεν τους αφήνουν, να δημιουργήσουν ένα χώρο με ακουστική φροντίδα για να υπάρχει η σωστή ακουστότητα με βάση τις προδιαγραφές αλλά επιθυμούν ν’ ακούσουν μουσική.
Είναι λάθος να «πεταγόμαστε» σε κάθε νήμα για να πείσουμε τον άλλο ότι δεν ακούει σωστά, να πετάξει ό,τι έχει αποκτήσει με κόπο, για χάρη της «σωστής» αναπαραγωγής.

Με την ίδια λογική ας μην αποκτήσει ποτέ αυτοκίνητο γιατί το "τάδε" που σκοπεύει να αποκτήσει είναι "στέγαστρο με ρόδες" αφού δε πληροί τις προδιαγραφές (δεν αναφέρομαι στις βασικές) που ορίζουν το πώς θα "έπρεπε" να είναι το αυτοκίνητο, ας μη φάει ποτέ ψωμί αφού το συγκεκριμένο που αγοράζει με 50 λεπτά, "τιμητικά" το ονομάζουμε ψωμί κλπ

… και τι σημαίνει "σωστή" αναπαραγωγή;
Δε νομίζω να υπάρχει άλλη μορφή τέχνης που να μεταμορφώνει τα κοινά αισθήματα, αυτά που αισθανόμαστε όλοι μας, σε έγκυρες αισθητικές δημιουργίες πιο άμεσα με τόση αμείωτη ένταση όσο η μουσική.

Η ακρόαση της μουσικής, κατά βάθος, είναι… εξπρεσιονισμός! Η τεχνική υποτάσσεται ολότελα στο περιεχόμενο, καθορίζεται από αυτό, ο ακροατής επιθυμεί πάνω απ όλα να ανακαλύψει αυτό που εκφράζει τον εαυτό του.
Εμείς γιατί του το αρνούμαστε;
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.378
Reaction score
79.478
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία : Την καλύτερη κολοκυθόπιτα την κάνει η θεία μου η Μαριγώ !
:thumbsup:
[DOUBLEPOST=1552044847][/DOUBLEPOST]
Είναι λάθος, μιλώντας σε προσωπικό επίπεδο, να «σαρκάζουμε» όσους δεν επιθυμούν, δεν έχουν τη δυνατότητα ή δεν τους αφήνουν, να δημιουργήσουν ένα χώρο με ακουστική φροντίδα για να υπάρχει η σωστή ακουστότητα με βάση τις προδιαγραφές αλλά επιθυμούν ν’ ακούσουν μουσική.
Ας ακούσουν και από ηχομπάρα γιατί όχι; Μερικές παίζουν εξαιρετικά.

Αλλά μην μου λέτε πως ενδείκνυται, πείτε πως δεν γίνεται αλλιώς γιατί πέφτει παντόφλα, να το δεχθώ.

Μπάσο σωστό σε σαλόνι ΓΙΝΕΤΑΙ! Και ξέρουμε και πως. Αν δεν υπάρχει διάθεση, ή χρήμα, κανένα πρόβλημα. Αλλά βλέπεις την μισή οθόνη στην ταινία, την υπόλοιπη την φαντάζεσαι.

Αν αγαπάς τον κινηματογράφο, και την μισή οθόνη να βλέπεις, απολαμβάνεις την ταινία.

:lolsign:
 
Last edited:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Νομίζω ότι το πρόβλημα ξεκινά από το τι θεωρεί ο καθένας μας "μπάσο"
Οι χαμηλές συχνότητες έχουν συγκεκριμένο ορισμό, αφορούν συγκεκριμένες όγδοες, συμφωνώ.

Κάποιοι όμως είναι ευχαριστημένοι με το "σώμα" των οργάνων όπως μπορεί να αποδοθεί από ένα ηχείο με μεγάφωνο έως 8¨ σε χώρους 15-20 τ.μ. γιατί τους είναι πολύ πιο εύκολο να ελέγξουν τους ανεπιθύμητους συντονισμούς από το χώρο. Δε χάνουν και τόσα πολλά είναι η αλήθεια από το μουσικό θέμα, εκτός αν οι ακροάσεις αφορούν αποκλειστικά θέματα με πλούσιο περιεχόμενο σε αυτή την περιοχή.

Κάποιοι επιθυμούν να αισθάνονται τη δόνηση στο συκώτι, να έχουν -εκτός από σύστημα ήχου- σύστημα δόνησης καθιστικού :) Υπό αυτές τις συνθήκες, φροντίζουν το χώρο, ακολουθούν προδιαγραφές, ακούν πιο "γεμάτα", περισσότερη πληροφορία σε κάποια θέματα από τους άλλους αλλά αυτό δε σημαίνει πως είναι για όλους, κάνει για όλους.

Είναι λάθος, μιλώντας σε προσωπικό επίπεδο, να «σαρκάζουμε» όσους δεν επιθυμούν, δεν έχουν τη δυνατότητα ή δεν τους αφήνουν, να δημιουργήσουν ένα χώρο με ακουστική φροντίδα για να υπάρχει η σωστή ακουστότητα με βάση τις προδιαγραφές αλλά επιθυμούν ν’ ακούσουν μουσική.
Είναι λάθος να «πεταγόμαστε» σε κάθε νήμα για να πείσουμε τον άλλο ότι δεν ακούει σωστά, να πετάξει ό,τι έχει αποκτήσει με κόπο, για χάρη της «σωστής» αναπαραγωγής.

Με την ίδια λογική ας μην αποκτήσει ποτέ αυτοκίνητο γιατί το "τάδε" που σκοπεύει να αποκτήσει είναι "στέγαστρο με ρόδες" αφού δε πληροί τις προδιαγραφές (δεν αναφέρομαι στις βασικές) που ορίζουν το πώς θα "έπρεπε" να είναι το αυτοκίνητο, ας μη φάει ποτέ ψωμί αφού το συγκεκριμένο που αγοράζει με 50 λεπτά, "τιμητικά" το ονομάζουμε ψωμί κλπ

… και τι σημαίνει "σωστή" αναπαραγωγή;
Δε νομίζω να υπάρχει άλλη μορφή τέχνης που να μεταμορφώνει τα κοινά αισθήματα, αυτά που αισθανόμαστε όλοι μας, σε έγκυρες αισθητικές δημιουργίες πιο άμεσα με τόση αμείωτη ένταση όσο η μουσική.

Η ακρόαση της μουσικής, κατά βάθος, είναι… εξπρεσιονισμός! Η τεχνική υποτάσσεται ολότελα στο περιεχόμενο, καθορίζεται από αυτό, ο ακροατής επιθυμεί πάνω απ όλα να ανακαλύψει αυτό που εκφράζει τον εαυτό του.
Εμείς γιατί του το αρνούμαστε;
Υπό το ίδιο σκεπτικό,στο πλαίσιο ενός forum - εξ ορισμού αφιερωμένου στο διάλογο και την ανταλλαγή απόψεων- όσοι δεν θα επιθυμούσαν για τον εαυτόν τους να κάνει όλα τα δυνατά βήματα προς την απόλαυση δεν είναι ωφέλιμο να γενικεύουν τα υποκειμενικά τους δεδομένα και να παγιώνονταν αυτά σε βάθος χρόνου προς συλλογικές αντιλήψεις - όπως συνέβαινε περασμένες εποχές με μικρότερη ευχέρεια στην πληροφόρηση - κάτι που θα καλλιεργούσε πνεύμα αποτροπής σε μερίδα όσων θα ήταν διατεθειμένοι να εφαρμόσουν τα δέοντα.

Γι αυτό σε κάθε σχετική περίπτωση χρειάζεται ισχυρός και βάσιμος αντίλογος - ιδίως όταν ο τελευταίος αφορά σε αντικειμενικά κριτήρια.

Για την ακρίβεια,η προβολή βάσιμου αντιλόγου έχει πλέον αναχθεί εκ των συνθηκών από δικαίωμα σε ΄΄ιερή΄΄ υποχρέωση.Για όλους τους αναγνώστες και για χάρη όλων των τωρινών και μελλοντικών ακροαματικόφιλων.
 

gid

Μηνύματα
7.411
Reaction score
8.652
Είναι λάθος να «πεταγόμαστε» σε κάθε νήμα για να πείσουμε τον άλλο ότι δεν ακούει σωστά, να πετάξει ό,τι έχει αποκτήσει με κόπο, για χάρη της «σωστής» αναπαραγωγής.
Αυτό παραείναι σωστό και ώριμο για να γίνει αποδεκτό εδώ.
 

Auditory

Επαγγελματίας
Μηνύματα
521
Reaction score
671
:thumbsup:
[DOUBLEPOST=1552044847][/DOUBLEPOST]
Ας ακούσουν και από ηχομπάρα γιατί όχι; Μερικές παίζουν εξαιρετικά.

Αλλά μην μου λέτε πως ενδείκνυται, πείτε πως δεν γίνεται αλλιώς γιατί πέφτει παντόφλα, να το δεχθώ.

Μπάσο σωστό σε σαλόνι ΓΙΝΕΤΑΙ! Και ξέρουμε και πως. Αν δεν υπάρχει διάθεση, ή χρήμα, κανένα πρόβλημα. Αλλά βλέπεις την μισή οθόνη στην ταινία, την υπόλοιπη την φαντάζεσαι.

Αν αγαπάς τον κινηματογράφο, και την μισή οθόνη να βλέπεις, απολαμβάνεις την ταινία.

:lolsign:
Το ίδιο λέμε! "Ενδείκνυτε" ΔΕΝ επιβάλλεται! Εδώ έχουμε φτάσει στο αντίθετο, "Επιβάλλεται" και όχι "ενδείκνυτε"!

Υπό το ίδιο σκεπτικό,στο πλαίσιο ενός forum - εξ ορισμού αφιερωμένου στο διάλογο και την ανταλλαγή απόψεων- όσοι δεν θα επιθυμούσαν για τον εαυτόν τους να κάνει όλα τα δυνατά βήματα προς την απόλαυση δεν είναι ωφέλιμο να γενικεύουν τα υποκειμενικά τους δεδομένα και να παγιώνονταν αυτά σε βάθος χρόνου προς συλλογικές αντιλήψεις - όπως συνέβαινε περασμένες εποχές με μικρότερη ευχέρεια στην πληροφόρηση - κάτι που θα καλλιεργούσε πνεύμα αποτροπής σε μερίδα όσων θα ήταν διατεθειμένοι να εφαρμόσουν τα δέοντα.

Γι αυτό σε κάθε σχετική περίπτωση χρειάζεται ισχυρός και βάσιμος αντίλογος - ιδίως όταν ο τελευταίος αφορά σε αντικειμενικά κριτήρια.

Για την ακρίβεια,η προβολή βάσιμου αντιλόγου έχει πλέον αναχθεί εκ των συνθηκών από δικαίωμα σε ΄΄ιερή΄΄ υποχρέωση.Για όλους τους αναγνώστες και για χάρη όλων των τωρινών και μελλοντικών ακροαματικόφιλων.
Κανείς δεν επιθυμεί τις "γενικεύσεις", γι' αυτό και το 1ο που ρωτάμε είναι "χώρος", "απόσταση ακρόασης" κ.λπ. Εκεί σκεφτόμαστε το πως πραγματικά θα προσφέρουμε βοήθεια στον κάθε νηματοθέτη που ρωτά, λαμβάνοντας υπ' όψιν μας ΚΑΙ τους περιορισμούς του.
Αντίθετα άρουμε τους περιορισμούς με βάση τα δικά μας "αντικειμενικά κριτήρια", λες και ζούμε εμείς στο χώρο του και όχι εκείνος!
Ας αναφέρουμε προτρεπτικά το "σωστό", δε μπορούμε όμως να παραβλέψουμε το ότι η λειτουργία της κάθε οικογένειας είναι διαφορετική, οι περιορισμοί διαφορετικοί, οι ανάγκες διαφορετικές
 

I

iason

Guest
Πολλές γνώμες για το ιδιο θέμα ολες από την πλευρά τους περισότερο η λιγότερο σωστές.
Εάν υποθεσουμε οτι εχουμε στο φόρουμ δυο ( Αντίπαλες ) ομάδες πιστεύω οτι κατά βάθος η μια αντιλαμβάνεται και κατανοεί την άλλη ,απλά είναι θέμα γοήτρου .
Ποιός θα κερδίσει στον πόντο !!
Γιά μενα προσωπικά κερδίζει ο αναγνώστης ολων των θεμάτων που θίγονται στο παρων Φόρουμ.
Γνώση ισον Δύναμη.:drinks:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.378
Reaction score
79.478
Το ίδιο λέμε! "Ενδείκνυτε" ΔΕΝ επιβάλλεται! Εδώ έχουμε φτάσει στο αντίθετο, "Επιβάλλεται" και όχι "ενδείκνυτε"!



Κανείς δεν επιθυμεί τις "γενικεύσεις", γι' αυτό και το 1ο που ρωτάμε είναι "χώρος", "απόσταση ακρόασης" κ.λπ. Εκεί σκεφτόμαστε το πως πραγματικά θα προσφέρουμε βοήθεια στον κάθε νηματοθέτη που ρωτά, λαμβάνοντας υπ' όψιν μας ΚΑΙ τους περιορισμούς του.
Αντίθετα άρουμε τους περιορισμούς με βάση τα δικά μας "αντικειμενικά κριτήρια", λες και ζούμε εμείς στο χώρο του και όχι εκείνος!
Ας αναφέρουμε προτρεπτικά το "σωστό", δε μπορούμε όμως να παραβλέψουμε το ότι η λειτουργία της κάθε οικογένειας είναι διαφορετική, οι περιορισμοί διαφορετικοί, οι ανάγκες διαφορετικές
Δεν βλέπω διαφωνία. Ούτε κάποια επιβολή θέλησης.

Αναφέρονται τα αντικειμενικώς ορθά, και όποιος μπορεί τα ακολουθεί. Οποιος δεν μπορεί, κινείται διαφορετικά, παίρνει και ηχομπάρα. Θυμάμαι δεκάδες φορές που προτάθηκε ηχομπάρα, Bose acoustimass, και άλλες παρόμοιες επιλογές.

Αν όμως κάποιος υποστηρίξει πως θα ακούει σωστά στα δυόμιση-τρία μέτρα απο πενταμισάρι μιντγούφερ, αυτό πρέπει να του γίνει σαφές πως είναι αντικειμενικά λάθος. Αν το κατανοεί αυτό και επιθυμεί συνειδητά να κανει λάθος, γούστο του και καπέλο του. Αλλά αν είναι συνειδητοποιημένος θα γλυτώσει τουλάχιστον το μελλοντικό κυνήγι της ουράς του με αλλαγές καλωδίων κτλ. Θα ξέρει πως ακούει λάθος, και πως αυτός το επέλεξε, και πως δεν βελτιώνεται το λάθος με tweaks. Και θα είναι ήσυχος.
 

Μηνύματα
118
Reaction score
245
Κύριοι ο καθένας έχει την γνώμη του και φυσικά τις δικές ηχητικές προτιμήσεις.Για μένα θα ήταν ωραίο στα πλαίσια μιας χαλαρής κουβέντας να αποφεύγονται ειρωνείες, υπερβολές και υστερίες.Άκουσα σήμερα το πρωί τα κάτωθι:elac ενεργά δαπέδου(navis),kef ls50 παθητικά,elac βάσης παθητικά και neat sx βάσης.Το elac το ενεργό μου άρεσε πολύ όπως επίσης και η smooth εικόνα του neat.Δεν προλάβαινα αλλά σίγουρα θα ακούσω και τα neat δαπέδου της ίδιας σειράς,όπως και τα μικρά ενεργά elac.Τα άλλα δυο δεν με ενθουσίασαν.Καλό τριήμερο σε όλους.
 
  • Like
Reactions: PMC

Auditory

Επαγγελματίας
Μηνύματα
521
Reaction score
671
Dimifoot:

Ακούω τώρα Γιάννη Σπανό. "Πόσα ζήσαμε μαζί" ως παράδειγμα από τη Δήμητρα Γαλάνη. Η απόσταση ακρόασης είναι 2,2 μέτρα, το άνοιγμα των ηχείων 1,96 μέτρα. Τί σε κάνει να πιστεύεις πως οι 6" δε με καλύπτουν ως ακουστότητα στα 76db μέσος όρος στη θέση ακρόασης, στο εύρος συχνοτήτων του συγκεκριμένου τραγουδιού;
Ωσότου γράψω το μήνυμα, άλλαξε σε Βιολάρη - Χωματά, το "Μαυρομαλλούσα κοπελιά"... Η ερώτηση παραμένει...
[DOUBLEPOST=1552049121][/DOUBLEPOST]
Κύριοι ο καθένας έχει την γνώμη του και φυσικά τις δικές ηχητικές προτιμήσεις.Για μένα θα ήταν ωραίο στα πλαίσια μιας χαλαρής κουβέντας να αποφεύγονται ειρωνείες, υπερβολές και υστερίες.Άκουσα σήμερα το πρωί τα κάτωθι:elac ενεργά δαπέδου(navis),kef ls50 παθητικά,elac βάσης παθητικά και neat sx βάσης.Το elac το ενεργό μου άρεσε πολύ όπως επίσης και η smooth εικόνα του neat.Δεν προλάβαινα αλλά σίγουρα θα ακούσω και τα neat δαπέδου της ίδιας σειράς,όπως και τα μικρά ενεργά elac.Τα άλλα δυο δεν με ενθουσίασαν.Καλό τριήμερο σε όλους.
Η ακρόαση ήταν με τον ενισχυτή σου;

Καλά κούλουμα, καλή Σαρακοστή
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.608
Μηνύματα
2.867.758
Members
37.937
Νεότερο μέλος
Hdch
Top