ΑΓΟΡΑ DAC


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.671
Από δω διαβάστε μόνο τα 3 πρώτα ποστς.

Και πολλά παρόμοια θρεντς. Όρεξη να'χεις..

Αυτά που σας λέω...

Μιτεκ. Στα 80 το μετράει ο άνθρωπος με τον στουντιακό εξοπλισμό του. Άριστο νούμερο τα 80.

Το Ρεντ μπουκ με όλα τα σύγχρονα κόλπα μπορεί να μετρήσει 110 ντεσιμπέλ.
Η βάση του είναι στα 93. Καμιά 30-αρια ντεσιμπέλ πάνω από το καλύτερο σετάπ βινυλίου.

Κι όπως λένε και στο λίνκ του ντιμιφουτ, το κομπρεσιον ακούγεται καλύτερα. Γιατί; Για τους λόγους που είπα ήδη... ;)

Ρε ντιμιφουτ, ρίξε μια μέτρηση, μέγιστα γκάζια στιγμιαία στάθμη στο σύστημά σου, και μετά καπάκι pause, μέτρηση ηρεμίας, κατώφλι θορύβου. Πες μας τι δυναμικό εύρος έχεις μετρήσιμο.

Θα το κάνω και γω, στον απίστευτα ήσυχο χώρο μου, με μια μέτρηση παραμόρφωσης (σκέτα τα Νιούμαν), να κλάψουν μανουλες. :D
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.246
Reaction score
78.925
Επίσης το μέγιστο που μπορει να πετύχει μια συσκευή ντακ ειναι κάπου στα 122db, ασχέτως αν θεωρητικά το τσιπάκι του μπορεί να φτάνει και τα 132db.
Το γιατί είναι τεχνικό ζήτημα, δεν το κατέχω.
 

Auditory

Επαγγελματίας
Μηνύματα
521
Reaction score
671
Συγνώμη Κώστα αλλά κρίμα για τα "κατεβατά" που αράδιασες.


Φυσικά και είναι δυνατό ν’ ακουστούν.

Μάλιστα θα σε οδηγήσουν να μειώσεις τις εντάσεις αφού οι μικρολεπτομέρειες, οι εναλλαγές, η εστίαση, θα είναι ευάκουστες σε χαμηλά db. Τα υψηλότερα db σε μουσικά είδη που σε "φτιάχνουν" ούτε που θα καταλάβεις ότι τα "έπιασες" γιατί θα είναι τόσο μεγάλη η έλλειψη παραμόρφωσης στον ήχο που το μόνο που θα σε "προσγειώσει" είναι οι φωνές των υπόλοιπων στην πολυκατοικία ή στο οικοδομικό τετράγωνο :)

Η "ηρεμία", η "ησυχία", ο "όγκος" του οργάνου και ο χώρος που καταλαμβάνει, η θέση του στη σύνολο της μπάντας (αν μιλάμε για έως σεπτέτο/οκτέτο), η "μαυρίλα" στο παρασκήνιο όπου από εκεί ξεκινά το κάθε όργανο και εκεί "κρύβεται" όταν δεν απαιτείται η συμμετοχή του στο μουσικό θέμα, θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τον "πειραματισμό" του Μπετόβεν στο "Σονάτα του σεληνόφωτος" και τη χρήση "φούγκας" (ο dimifoot θα μπορούσε να σε βοηθήσει σε αυτό ;) ), πότε υπάρχει "αντίθεμα" στην "απάντηση" κ.λπ.

Μέχρι και ο Moby που αναφέρεις συχνά, θα ακουστεί ΣΩΣΤΑ στα 98db ΚΟΡΥΦΗΣ, "γεμάτος" σε κάθε συχνότητα, σείοντας κάθε ποτήρι στο σερβάν, προκαλώντας δονήσεις στο καναπέ και στο συκώτι :) Όσο για τους ZZ Top... wow! Sharp dressed man και τα μυαλά στα κάγκελα στα 100db ΚΟΡΥΦΗΣ ;)

Το να ευχαριστηθείς τη μουσική, το να την καταλάβεις και να σε "αγγίξει" δεν απαιτεί εντάσεις στα 110 και 120db. Λάθος το έχεις καταλάβει…

Περί μετρήσεων τώρα, δε βρήκα για το HD30, βρήκα στο stereophile για το cd player αυτής της εταιρείας και για το εν λόγω dac της mytek. Αν το cd player είναι καλύτερο σε μετρήσεις από το mytek, γιατί να μην είναι και το αντίστοιχο dac που έχει καλύτερα –έστω ονομαστικά- τεχνικά χαρακτηριστικά;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.671
Φυσικά και είναι δυνατό ν’ ακουστούν.

Μάλιστα θα σε οδηγήσουν να μειώσεις τις εντάσεις αφού οι μικρολεπτομέρειες, οι εναλλαγές, η εστίαση, θα είναι ευάκουστες σε χαμηλά db. Τ
Διαφωνώ.
Ισχύει ακριβώς το αντίθετο.
 


Μηνύματα
409
Reaction score
1.368
Μάλιστα θα σε οδηγήσουν να μειώσεις τις εντάσεις αφού οι μικρολεπτομέρειες, οι εναλλαγές, η εστίαση, θα είναι ευάκουστες σε χαμηλά db. Τα υψηλότερα db σε μουσικά είδη που σε "φτιάχνουν" ούτε που θα καταλάβεις ότι τα "έπιασες" γιατί θα είναι τόσο μεγάλη η έλλειψη παραμόρφωσης στον ήχο που το μόνο που θα σε "προσγειώσει" είναι οι φωνές των υπόλοιπων στην πολυκατοικία ή στο οικοδομικό τετράγωνο :)
Φίλε μου στον κακό χώρο, όταν ανεβαίνουν οι εντάσεις η ακρόαση γίνεται ανυπόφορη γιατί ανεβαίνει και η παραμόρφωση που ο ίδιος ο χώρος προκαλεί.Αντίθετα σε φροντισμένο χώρο η ακρόαση είναι απολαυστική και σε ωθεί να ανεβάσεις την ένταση, αφού δεν ενοχλεί, δεν τσιρίζει, δεν βουίζει δεν κουράζει. Έτσι δημιουργείται το φαινόμενο που περιγράφεις, οτι δηλαδή θα έχεις ανέβει σε απίστευτα db χωρίς να το έχεις καταλάβει.
 

Μηνύματα
409
Reaction score
1.368
Εκεί είναι οι μεγάλες διαφορές. Στο χώρο.
Οι δύο συσκευές dac που συγκρίνουμε εδώ μπορούν να ικανοποιήσουν τον οποιονδήποτε εφ'όσων τηρούνται και τα υπόλοιπα που προβλέπονται για την σωστή αναπαραγωγή. Διαφορετικά ψάχνουμε ψίλους στα άχυρα.

Προσωπικά το mytec το έχω ακουσει πολλές φορές και παίζει πάρα πολύ καλά. Οι φίλοι που ανέφεραν οτι δεν τους άρεσαν οι υψηλές συχνότητες, προφανός δεν κατάλαβαν οτι κάτι άλλο έφταιγε και όχι το dac.
 
Last edited:


Μηνύματα
409
Reaction score
1.368
η μπορει σε εσενα να εφταιγε κατι και να σου αρεσε.
Δεν μπορώ ούτε εγώ ούτε εσύ να κρίνουμε την συγκεκριμένη συσκευή. Υπάρχουν μετρήσεις με ξεκάθαρα αποτελέσματα για την απόδοσή της και την εμπιστεύονται επαγγελμάτιες του χώρου για να κάνουν τη δουλειά τους.
 

Auditory

Επαγγελματίας
Μηνύματα
521
Reaction score
671
Φίλε μου στον κακό χώρο, όταν ανεβαίνουν οι εντάσεις η ακρόαση γίνεται ανυπόφορη γιατί ανεβαίνει και η παραμόρφωση που ο ίδιος ο χώρος προκαλεί.Αντίθετα σε φροντισμένο χώρο η ακρόαση είναι απολαυστική και σε ωθεί να ανεβάσεις την ένταση, αφού δεν ενοχλεί, δεν τσιρίζει, δεν βουίζει δεν κουράζει. Έτσι δημιουργείται το φαινόμενο που περιγράφεις, οτι δηλαδή θα έχεις ανέβει σε απίστευτα db χωρίς να το έχεις καταλάβει.
Εκεί είναι οι μεγάλες διαφορές. Στο χώρο.
Οι δύο συσκευές dac που συγκρίνουμε εδώ μπορούν να ικανοποιήσουν τον οποιονδήποτε εφ'όσων τηρούνται και τα υπόλοιπα που προβλέπονται για την σωστή αναπαραγωγή. Διαφορετικά ψάχνουμε ψίλους στα άχυρα.

Προσωπικά το mytec το έχω ακουσει πολλές φορές και παίζει πάρα πολύ καλά. Οι φίλοι που ανέφεραν οτι δεν τους άρεσαν οι υψηλές συχνότητες, προφανός δεν κατάλαβαν οτι κάτι άλλο έφταιγε και όχι το dac.

Μήπως να ξεχωρίσουμε το τί σημαίνει "κακός" ΟΙΚΙΑΚΟΣ χώρος;
Εδώ μέσα αναφερόμαστε για/σε οικιακούς χώρους εκτός αν κάνω λάθος!

Έχει γραφτεί πολλάκις ότι το αυτί έχει μία ορισμένη αδράνεια, που έχει ως αποτέλεσμα να διαρκούν επί κάποιο χρονικό διάστημα οι ακουστικές εντυπώσεις. Ως στοιχείο σύγκρισης να θυμάστε ότι μία μέση συλλαβή διαρκεί 0,1 δευτερόλεπτα και το διάστημα δύο λέξεων είναι 0,2 δευτερόλεπτα περίπου.


ΑΝ ένα ανακλώμενο ηχητικό κύμα έχει αρκετή ένταση όσο και αρκετή καθυστέρηση σε σχέση με το απευθείας, ώστε να είναι δυνατό να διαχωρισθεί (ως επανάληψη) του απ’ ευθείας, τότε λέγεται ηχώ.

Αυτό μας «σκοτώνει», οπότε ας ξεχωρίσουμε τις χρονικές διαφορές:
α) Για χρονικές διαφορές μικρότερες από 0,035 δευτερόλεπτα δε δημιουργείται ηχώ.
β) Για χρονικές διαφορές μεταξύ 0,035 και 0,065 δημιουργείται το φαινόμενο της αντήχησης, όσο πλησιάζει το μεγαλύτερο όριο, τόσο θυμίζει ηχώ (ήχος από το «πηγάδι» που λέμε :) )
Ας θυμηθούμε ακόμα μία φορά τι σημαίνει:
Ο χρόνος αντήχησης ενός χώρου, για τον ήχο μίας καθορισμένης συχνότητας, λέγεται ο χρόνος που απαιτείται για τη μείωση της ενδεικνύμενης τιμής της πίεσης, μετά τη διακοπή της εκπομπής ήχου από την πηγή, κατά 60db και μετριέται σε δευτερόλεπτα.
γ) Για χρονικές διαφορές 0,065 δευτερόλεπτα για ήχους μικρής διάρκειας ή από 0,01 για ήχους μεγαλύτερης, εμφανίζεται η ηχώ.

Οι περισσότεροι οικιακοί χώροι ανήκουν στις 2 πρώτες κατηγορίες χρονικής διαφοράς, μετά από το «γέμισμα» με έπιπλα που κάνουν εύκολη τη ζωή των διαμενόντων, της οικογένειας. Σε τέτοιους χώρους μεγαλώσαμε ΚΑΙ ζούμε.

ΟΤΑΝ λοιπόν οι συσκευές ήχου, με εξαιρετικό σήμα προς θόρυβο, εξαιρετικό διαχωρισμό καναλιών, με ικανότητα διέγερσης των ηχείων, έχουν συνδυαστεί με τη «σοφή» επιλογή των ηχείων ανάλογα με το σημείο της τοποθέτησης και η τοποθέτησή τους σε αναλογία με τα προβλήματα χρονικής διαφοράς που έχουμε εντοπίσει στο χώρο (ο χρόνος αντήχησης δεν είναι ίδιος στα διάφορα σημεία του χώρου), ΤΟΤΕ τα ανακλώμενα κύματα ενεργούν προσθετικά.
Ως αποτέλεσμα αυτών, μειώνουμε τη στάθμη ακρόασης γιατί η ακουστότητα είναι αντιληπτή σε μικρές στάθμες.

Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε ως ακροατές σε ΟΙΚΙΑΚΟΥΣ χώρους είναι ο "χρυσός" συνδυασμός από το "όταν" έως το "τότε".
Επειδή όμως η κάθε οικογένεια, ο κάθε οικιακός χώρος δηλαδή, έχει διαφορετικές προτεραιότητες και ανάγκες στη διαρρύθμιση, τότε έχουμε τα "σφάλματα" που προκύπτουν και εξηγούν συνεχώς οι Κώστας Εαρ, Βηυτια, διμιφουτ, Κόγιας και λοιποί ΑΛΛΑ δε λαμβάνουν υπόψιν τους τις ανάγκες συμβίωσης με άλλους από τους συμμετέχοντες.
Τι στο καλό, όλοι ανύπαντροι είναι; :)
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.246
Reaction score
78.925
Μήπως να ξεχωρίσουμε το τί σημαίνει "κακός" ΟΙΚΙΑΚΟΣ χώρος;
Εδώ μέσα αναφερόμαστε για/σε οικιακούς χώρους εκτός αν κάνω λάθος!
Οι περισσότεροι οικιακοί χώροι ανήκουν στις 2 πρώτες κατηγορίες χρονικής διαφοράς, μετά από το «γέμισμα» με έπιπλα που κάνουν εύκολη τη ζωή των διαμενόντων, της οικογένειας. Σε τέτοιους χώρους μεγαλώσαμε ΚΑΙ ζούμε.......
Επειδή όμως η κάθε οικογένεια, ο κάθε οικιακός χώρος δηλαδή, έχει διαφορετικές προτεραιότητες και ανάγκες στη διαρρύθμιση, τότε έχουμε τα "σφάλματα" που προκύπτουν και εξηγούν συνεχώς οι Κώστας Εαρ, Βηυτια, διμιφουτ, Κόγιας και λοιποί ΑΛΛΑ δε λαμβάνουν υπόψιν τους τις ανάγκες συμβίωσης με άλλους από τους συμμετέχοντες.
Τι στο καλό, όλοι ανύπαντροι είναι; :)
Δυστυχώς δεν ισχύει. Η σύγχρονη τάση με σαλονοκουζίνες σχήματος Γ, και συχνά επικοινωνία με ακάλυπτη σκάλα με άλλους ορόφους, οδηγούν συχνότατα τους χρόνους αντήχησης πάνω από 0,6sec:o, και μεγάλα φασικά προβλήματα. Ας όψεται η αγορά ακινήτων...
Οι στατιστικές παλαιότερων κατασκευών που βγάζανε μέσους όρους στο 0.4, αφορούν άλλη διαρρύθμιση χώρων, τυπικά παραλληλόγραμμα επιπλωμένα σαλόνια προηγούμενης εικοσαετίας, κυρίως στην Μεγάλη Βρετανία (συχνά μοκέτες σε όλο το σαλόνι, καναπέδες, μεγάλες βιβλιοθήκες, μικρά τζάμια κτλ). Δεν ισχύουν σήμερα στην Ελλάδα, δυστυχώς. Ρίξτε μια ματιά στις φωτό που ανεβάζουν μέλη του φορουμ που παραπονιούνται για ηχητικά προβλήματα στον χώρο τους, αλλά και στις μετρήσεις τους (ερασιτεχνικές, αλλά ενδεικτικές).

Επίσης δεν είναι απαραίτητο πως εδώ συζητάμε αποκλειστικά και μόνο για οικογενειακά σαλόνια, όπου πράγματι ο άντρας είναι φιλοξενούμενος/περαστικός και έρμαιο στις διαθέσεις της παντοφλοκρατούσας.
Πολλά απο τα μέλη έχουν dedicated (ή “ημιdedicated”) χώρους, και κάποιοι προσπαθούν να διαμορφώσουν δωμάτια-υπόγεια σε dedicated χώρους-home cinema-entertainment.

Στο κάτω κάτω, πρόκειται για χόμπυ απαιτήσεων (οικονομικών), και προφανώς για να έχουμε πολύ καλά αποτελέσματα η σχετική οικονομική άνεση ειναι προαπαιτούμενο. Κατα καιρούς μάλιστα βλέπουμε συμπεριφορές μελών που περηφανεύονται για τα πανάκριβα πυθωνοκαλώδια και τα καλογυαλισμένα πικάπ λέγοντας πως κάποιοι τα κατακρίνουν επειδή δεν μπορούν να τα αποκτήσουν, και πως “οσα δεν φτάνει η αλεπού τα κανει κρεμαστάρια”. Δεν μπορώ να δεχθώ λοιπόν πως αυτοί οι λεφτάδες ζουν σε δυαράκι διαμέρισμα, και δεν έχουν την δυνατότητα για αποκλειστικό χώρο ακρόασης-θέασης-διασκέδασης. Με τέτοια πανάκριβα καλώδια σε διαμερισματάκι; Μήπως κάτι κάνουν λάθος;:D

Προσωπικά εγώ δεν μπορώ να ευχαριστηθώ μουσική σε οικογενειακό σαλόνι. Πιστεύω πως είναι εξαιρετικά απίθανο να επιτευχθεί αυτό που επιθυμώ, για τους λόγους που όλοι γνωρίζουμε. Και για αυτό δεν περιμένω και πολλά, όλα παίζουν μουσικούλα σε σαλόνι να χαλαρώνουμε. Και τα χαρμπεθ, και τα πικάπ, και τα acoustimass, και οι ηχομπάρες, όλα καλά είναι. Και οι λάμπες, σούπερ, κάνουν και ατμόσφαιρα.

Αλλά για να ακούσουμε σοβαρά, σε πλήρες φάσμα και ρεαλιστική στάθμη με ελάχιστη παραμόρφωση, θέλει dedicated χώρο ή audiophile σύζυγο.
 
Last edited:

Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
Πιστεύω πως είναι εξαιρετικά απίθανο να επιτευχθεί αυτό που επιθυμώ, για τους λόγους που όλοι γνωρίζουμε
Και όμως Δημήτρη. Δεν είναι όλα, μα όλα τα σαλόνια έτσι. Δεν έχουν όλα την ίδια ηχητική συμπεριφορά. Αποδεδειγμένα με μετρήσεις από επαγγελματία του είδους. Εγώ νομίζω ότι υπάρχουν τέτοιοι χώροι, που με λίγες παρεμβάσεις (ταβάνι, τοιχοι), μπορούν να αποδώσουν σωστά..
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.246
Reaction score
78.925
Και όμως Δημήτρη. Δεν είναι όλα, μα όλα τα σαλόνια έτσι. Δεν έχουν όλα την ίδια ηχητική συμπεριφορά. Αποδεδειγμένα με μετρήσεις από επαγγελματία του είδους. Εγώ νομίζω ότι υπάρχουν τέτοιοι χώροι, που με λίγες παρεμβάσεις (ταβάνι, τοιχοι), μπορούν να αποδώσουν σωστά..
Πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις. Σπανίζουν βέβαια. Αλλά και πάλι, δύσκολα να αποφευχθούν κρυσταλιέρες, τραπεζάκια, άκυρα έπιπλα σε λάθος θέσεις, κάδρα που τρίζουν κτλ κτλ. Ένα στα εκατό;

Όσοι ακούτε δικάναλο πικάπ σε οικογενειακό σαλόνι δεν γνωρίζετε για το τι μιλάω. Sorry.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.246
Reaction score
78.925
Για να το πω και πιο απλά:

Είναι άλλο χόμπυ το dedicated. Αλλοι στόχοι, άλλες προδιαγραφές, άλλο αποτέλεσμα.
 

Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
Όσοι ακούτε δικάναλο πικάπ σε οικογενειακό σαλόνι
....όπως εγώ, και, μετρημένα, αποδίδει αξιοπρεπέστατα, παρα την απουσία (ακόμη), της φροντίδας που απαιτείται. Στη θέση μου, βέβαια υπάρχουν και πολλοί άλλοι άνθρωποι που ακούν τη μουσική τους.
δεν γνωρίζετε για το τι μιλάω. Sorry.
..εννοείς την πολυκάναλη αναπαραγωγή φαντάζομαι. Όντως, εγώ δεν τη γνωρίζω.
 


Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
Αλλοι στόχοι, άλλες προδιαγραφέ
...με παραξένεψε η αναφορά σου για το πικάπ, δε έχει σχέση στη συγκεκριμένη κουβέντα αυτό.
 




Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.317
Μηνύματα
2.858.302
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top