Πολυκαναλικά συστήματα με υψηλό λόγο απόδοσης προς τιμή

Μηνύματα
4.503
Reaction score
7.800
Και το έφτασες με εκπτώσεις στα πέριξ ηχεία.
απλά το πήγα στο τυπικό πακέτο της klipsch. όπως περίπου το πλασάρει και η ίδια.


Προφανώς αν υπάρχει ο χώρος για να βάλεις και τα 7 κάτω ίδια (rp8000=1500€ το ζεύγος) αυξάνεται κι άλλο το κόστος και προφανώς θα χρειαστείς και επιπλέον τελικούς.

και όσον αφορά τα sub συνήθως πας σε κάτι καλύτερο από τα klipsch μιας και δε φημίζεται για αυτά πχ svs. Και δεν έβαλα το κόστος των svs ~2000euro το τεμάχιο. αλλά τουλάχιστον στο sub αν και δεν έχω ακούσει τα temblor δεν υπάρχει σύγκριση. Βέβαια δεν υπάρχει ούτε στη τιμή. όσο ένα svs αγοράζεις 6 temblor.
[DOUBLEPOST=1554667600][/DOUBLEPOST]
αλλά όλα τα υπόλοιπα να έχουν ένα 8" γούφερ!
πάνω σε αυτό. ξέρουμε ότι το μέγεθος του woofer παίζει μεγάλο ρόλο στην απόσταση ακρόασης. Αυτό όμως δουλεύει αθροιστικά? δλδ αν έχουμε δύο δίδρομα ηχεία το ένα με woofer 8'' και ένα άλλο με 2 χ 5.25''. Σαν επιφάνεια το δεύτερο έχει μεγαλύτερη αυτό σημαίνει ότι αυξάνεται και η απόσταση ακρόασης ή το αντίθετο?
 

Μηνύματα
409
Reaction score
1.368
ξέρουμε ότι το μέγεθος του woofer παίζει μεγάλο ρόλο στην απόσταση ακρόασης. Αυτό όμως δουλεύει αθροιστικά? δλδ αν έχουμε δύο δίδρομα ηχεία το ένα με woofer 8'' και ένα άλλο με 2 χ 5.25''. Σαν επιφάνεια το δεύτερο έχει μεγαλύτερη αυτό σημαίνει ότι αυξάνεται και η απόσταση ακρόασης ή το αντίθετο?
Το οχτάιντσο έχει πολύ μεγαλύτερη επιφάνεια από δυο των 5,25''.
Δυο γούφερ των 5,8'' έχουν περίπου ίδια επιφάνεια με ένα 8'', αλλά και σε αυτή την περίπτωση το ένα μεγάλο είναι προτιμότερο.
 
Last edited:


Μηνύματα
409
Reaction score
1.368
ξέρουμε ότι το μέγεθος του woofer παίζει μεγάλο ρόλο στην απόσταση ακρόασης. Αυτό όμως δουλεύει αθροιστικά? δλδ αν έχουμε δύο δίδρομα ηχεία το ένα με woofer 8'' και ένα άλλο με 2 χ 5.25''. Σαν επιφάνεια το δεύτερο έχει μεγαλύτερη αυτό σημαίνει ότι αυξάνεται και η απόσταση ακρόασης ή το αντίθετο?
Γενικά ναι. Περισσότερα γούφερ μας δίνουν την δυνατότητα να μεγαλώσουμε την απόσταση ακρόασης.
Αυτό όμως δεν σημαίνει οτι πολλά μικρά θα αποδώσουν το ίδιο με ένα μεγάλο, ακόμα και αν το άθροισμα του εμβαδού τους ισούτε με το εμβαδόν του δευτέρου.
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.211
Reaction score
26.963
το σαμπ της DYNAUDIO αισθητικα δειχνει πολύ ωραιο
Το είχα ερωτευθεί, όχι για την εμφάνιση. Τα 2 αντικριστά ενδείκνυνται καλύτερα για τοποθέτηση στο μέσον του τοίχου, θεωρητικά τουλάχιστον. Και με συνολική επιφάνεια μεγαλύτερη από ένα 13'' θα παίζουν πιο "ξεκούραστα" από αυτό. Έχω και μεγάλη εκτίμηση στην εταιρεία. Όμως, δεν το είχα μελετήσει και πολύ βαθιά, με χαλάει το οικοσύστημα...
μαντρί
 

Μηνύματα
3.663
Reaction score
5.496
Για ποιό λόγο; Στα γκάζια δεν θα έχουν σημαντική διαφορά.
Μόνο στην παρουσία του μιντ πλεονεκτεί ουσιαστικά το 310.
Max peak spl 114 db δίνει η jbl. Από ότι λένε όσοι το έχουν ωστόσο παίζει τρομερα.
 

Μηνύματα
544
Reaction score
1.205
To lyd48 στηριζεται στη καινουργια φιλοσοφια της dynaudio ωστε να μην υπαρχει σημειο κρος μεσα στο συχνοτικο ευρος των φωνητικων. Αν δειτε τα σημεια κρος ειναι στα 460 hz και στα 5.5 khz. Στην ιδια φιλοσοφια με το μεγαλυτερο core 59 που το εχει κρος στα 300 και στα 5 khz. Αυτο φυσικα δε μπορει να ερθει χωρις μειονεκτηματα. Η dynaudio απο οτι λεει προσπαθει να προσαρμοστεί στις συγχρονες αναγκες των στουντιο που κατα κανονα ειναι μικροτερα και πολλες φορες μεσα ακομα και εντος οικιων οποτε εχουν δωσει περισσοτερη εμφαση (απο οτι λενε δηλαδη) στις μεσαίες εντασεις. Παρολο που ειμαι φανατικος της εταιριας πιστευω αντι για τα lyd θα προτιμουσα να παω ενα βημα παραπανω και να παρω τα kh310. Αντιστοιχα στο μεγαλυτερο μοντελο, δηλαδη το core 59 παλι μαλλον θα προτιμουσα το s3h που ειναι στην ιδια τιμη. Καλως η κακως το max spl μετραει και παρα πολυ και εδω η dynaudio αυτη τη φορα με εχει απογοητευσει...


Δες και αυτο:

https://www.amazona.de/community/ksdigital-vs-dynaudio/
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.345
Reaction score
125.285
όσο περισσότερο αγωνίζεσαι να με πείσεις να στήσω πολυκαναλικό σύστημα αξιώσεων γι αποκλειστική χρήση,τόσο λιγότερο θα το επιτρέπουν οι συνθήκες στην καθημερινή μου διαβίωση
Ο δικός μου γραπτός λόγος, πολύ αμφιβάλλω πως σχετίζεται με τις συνθήκες διαβίωσής σου. :p

Και δεν παραδίδω τα όπλα.:D

Χωρίς τα δικά σου κατορθώματα - με την καλή έννοια - να με τρομάζουν ή να προξενούν δέος
Πιο "τρομακτικό" προκύπτει το δικό σου σενάριο ολοκλήρωσης, διότι εμπεριέχει οδήγηση όλων των ηχείων (και σαμπ) με ψηφιακό σήμα, οπότε (αν και το γνωρίζεις) οι επιλογές σου είναι περιορισμένες και συγκεκριμένες:

1. PC based πηγή, που ως γνωστόν δίνει απολύτως άριστα αποτελέσματα σε εικόνα και ήχο, με μια lynx AES 16/32 κάρτα, και χρήση ντιρακ υπό μορφή software.

2. Το νέο Arvus με δυνατότητες decoding, και χρήση ντιρακ υπό μορφή hardware

3. Trinov με AES EBU εξόδους, με χρήση της ομόσταυλης ισοσταθμισης.

Δέος; Όχι μωρέ, και δε δίνω αξία στα κωλοστέρεα, τη μουσική μας ακούμε κι αυτό δεν είναι τόσο δα σημαντικό, ασχέτως αν προχθές ξανάκουσα σα πρώτη φορά ηχογραφήσεις του Ξυλούρη, αλλά σε επίπεδο μηχανών, μιλάμε για σοβαρές επιλογές σε κάθε περίπτωση, πραγματικά υψηλής πιστότητας. Κάποια εκ των τριών άνωθεν επιλογών, αργά η γρήγορα, θα το υλοποιήσεις, είναι βέβαιο. Το κόστος (όχι μόνο το οικονομικό) είναι σοβαρό, υπολογίσημο, όμως είναι ανεκτίμητη η προσφερόμενη ..απόλαυση. 8-)

Διότι είναι άλλο πράγμα να ακούσεις μια δυό φορές ικανοποιητικά (όσο γίνεται) στημένο πολυκάναλο σε μια έκθεση, κι άλλο το μελετημένο όμοιο στο δικό σου χώρο. Όπως και στο δικάναλο, μόνο που είναι δεκαπλάσια (*11) η διαφορά. :p

Όποιος συνδυασμός μονάδων θα ικανοποιεί την πιστότητα υπό δικαναλική σύνθεση θα είναι κατάλληλος ν'αναχθεί με περισσότερα τεμάχια και στην πολυκαναλική τοιαύτη.
Αυτή είναι η βασική αρχή που προσπαθώ να περάσω σαν ιδέα εδώ μέσα, για οποιοδήποτε ηχείο του πολυκάναλου συστήματος. 8-)

Ούτε το 708 της jbl νομίζω θα με καλυπτε πληρως. Θα προτιμούσα και πάλι το kh310 νομιζω.
Θα μπορούσα να βάλω και στοίχημα ότι το JBL θα παίζει πιο δυνατά από το Neumann. :drinks:

Πολύ πιθανώς και πιο "πιστά". Είναι όμως τόσο εξαιρετικές οι επιδόσεις πιστότητας του Neumann, που ήδη παραείναι υψηλές για πάρτη μας, θα μας έφταναν και υποδεέστερες. :D

Γι'αυτό, στην τελική, δεν έχει αξία η όποια κριτική ανάμεσα σε Λαμποργκίνι και δεξερωγωτί, διότι το μόνο που μετράει, είναι μέχρι που φτάνει το πορτοφόλι μας. ;)

Όπως έχει γίνει εμφανές, ακόμα και με κλιψ και κραουν, και υποχωρήσεις σε διάμετρο μεγαφώνων για τα δήθεν "συμπληρωματικά" κανάλια, το κόστος φτάνει τα 10.000€ χωρίς να του φαίνεται στην αρχή.

Άρα το ζήτημα είναι ξεκάθαρα και μόνο οικονομικό, διότι το πολυκάναλο που θα φτάσει τις στάθμες που χρειάζεται, δεν στήνεται φτηνότερα ούτε με παθητικά. Ακριβό χόμπι.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Σημειώνονται - για λόγους αρχής - οι εξής ενστάσεις:

- Τα δοκιμάζει ως standalone monitors χωρίς συνοδεία των αντίστοιχων sub.Μας διακηρύσσει κιόλας πόσο απεχθάνεται την ενσωμάτωση υποβαθύφωνης μονάδας.

- Δεν μας αναφέρει κατά πόσον προσάρμοσε το LYD 48 με τα εργαλεία που παρέχει η Dynaudio στις δικές του συνθήκες.

- Θίγει το εικονικό μέγεθος των κεντρικών ειδώλων (τραγουδιστές) χωρίς να διαφωτίσει καθόλου ως προς τη σύνθεση των πλευρικών ανακλάσεων στο δικό του χώρο.



Παρατίθεται σχετικό απόσπασμα από τη δοκιμή των LYD48 στο SoundonSound:
"...I have not previously come across any other monitor with a single mid-range unit covering such a wide bandwidth, and the absence of any crossover-related anomalies in the mid-range gave the reproduction of voices and instruments in that area an impressive level of clarity and articulation that never sounded harsh, but that took no prisoners when it came down to revealing problems...
...
...The Lyd 48 stereo soundstage was expansive, tangibly solid and gave a real sense of depth, with voices, instruments and other sources being reproduced with accuracy and placed precisely within it. Its reproduction of low-level detail was also impressive,.."

Κατά τα άλλα,είμαι βέβαιος ότι η ομοαξονική μονάδα στα KSD C88 χάρη στην αρχιτεκτονική και τα διόλου ευκαταφρόνητα χαρακτηριστικά κατασκευής της είναι προετοιμασμένη για ακροαματικά...γκολ από τα αποδυτήρια.

Γι αυτό εξάλλου συμπαθεί ο υποφαινόμενος τόσο πολύ και τα Fluid - όνομα και πράμα στην απόδοση.

Εσύ χρειάζεσαι τα sub,δεν σε βασανίζει η επιλογή δορυφόρου.Με τέσσαρες μονάδες από τα ομόσταυλα sub και κατάλληλη τοποθέτηση,χάρη στις παρεχόμενες από εκείνα χρονικές ρυθμίσεις σε σχέση με τα κύρια ηχεία,είναι δυνατόν να πιάσεις αξιόλογες στάθμες από την πρώτη οκτάβα εκμεταλλευόμενος το κέρδος χώρου σε οικιακά δωμάτια με συνήθεις και όχι αχανείς διαστάσεις.

Ο δικός μου γραπτός λόγος, πολύ αμφιβάλλω πως σχετίζεται με τις συνθήκες διαβίωσής σου. :p
Και δεν παραδίδω τα όπλα.:D

Πιο "τρομακτικό" προκύπτει το δικό σου σενάριο ολοκλήρωσης, διότι εμπεριέχει οδήγηση όλων των ηχείων (και σαμπ) με ψηφιακό σήμα, οπότε (αν και το γνωρίζεις) οι επιλογές σου είναι περιορισμένες και συγκεκριμένες:

1. PC based πηγή, που ως γνωστόν δίνει απολύτως άριστα αποτελέσματα σε εικόνα και ήχο, με μια lynx AES 16/32 κάρτα, και χρήση ντιρακ υπό μορφή software.

2. Το νέο Arvus με δυνατότητες decoding, και χρήση ντιρακ υπό μορφή hardware

3. Trinov με AES EBU εξόδους, με χρήση της ομόσταυλης ισοσταθμισης.

Δέος; Όχι μωρέ, και δε δίνω αξία στα κωλοστέρεα, τη μουσική μας ακούμε κι αυτό δεν είναι τόσο δα σημαντικό, ασχέτως αν προχθές ξανάκουσα σα πρώτη φορά ηχογραφήσεις του Ξυλούρη, αλλά σε επίπεδο μηχανών, μιλάμε για σοβαρές επιλογές σε κάθε περίπτωση, πραγματικά υψηλής πιστότητας. Κάποια εκ των τριών άνωθεν επιλογών, αργά η γρήγορα, θα το υλοποιήσεις, είναι βέβαιο. Το κόστος (όχι μόνο το οικονομικό) είναι σοβαρό, υπολογίσημο, όμως είναι ανεκτίμητη η προσφερόμενη ..απόλαυση.
Διότι είναι άλλο πράγμα να ακούσεις μια δυό φορές ικανοποιητικά (όσο γίνεται) στημένο πολυκάναλο σε μια έκθεση, κι άλλο το μελετημένο όμοιο στο δικό σου χώρο. Όπως και στο δικάναλο, μόνο που είναι δεκαπλάσια (*11) η διαφορά. :p

Αυτή είναι η βασική αρχή που προσπαθώ να περάσω σαν ιδέα εδώ μέσα, για οποιοδήποτε ηχείο του πολυκάναλου συστήματος. μπορούσα να βάλω και στοίχημα ότι το JBL θα παίζει πιο δυνατά από το Neumann. :drinks:

Πολύ πιθανώς και πιο "πιστά". Είναι όμως τόσο εξαιρετικές οι επιδόσεις πιστότητας του Neumann, που ήδη παραείναι υψηλές για πάρτη μας, θα μας έφταναν και υποδεέστερες. :D

Γι'αυτό, στην τελική, δεν έχει αξία η όποια κριτική ανάμεσα σε Λαμποργκίνι και δεξερωγωτί, διότι το μόνο που μετράει, είναι μέχρι που φτάνει το πορτοφόλι μας. ;)

Όπως έχει γίνει εμφανές, ακόμα και με κλιψ και κραουν, και υποχωρήσεις σε διάμετρο μεγαφώνων για τα δήθεν "συμπληρωματικά" κανάλια, το κόστος φτάνει τα 10.000€ χωρίς να του φαίνεται στην αρχή.

Άρα το ζήτημα είναι ξεκάθαρα και μόνο οικονομικό, διότι το πολυκάναλο που θα φτάσει τις στάθμες που χρειάζεται, δεν στήνεται φτηνότερα ούτε με παθητικά. Ακριβό χόμπι.
Ποντάρω στο μέλλον για την κυκλοφορία προσιτής και λιγότερο ΄΄τρομακτικής΄΄ λύσης σε ενιαίο διαμετακομιστή.Και δεν με χαλάει καμία αναμονή.Περνώ ανέτως το χρόνο μου και με την παρούσα κατάσταση.Ούτε τα...legacy setup ξεφορτώνομαι.:p

Τα ADAM σειράς S είναι αυτό που λένε...future-proof.;)

Αλλά ακόμα και να μη συμβεί,αφενός μεν μια χαρά τα καταφέρνουν τα S3V διαχειριζόμενα το αναλογικό σήμα στην είσοδο,αφετέρου δε το αντίτιμό τους ήταν τέτοιο που επιτρέπει στον υποφαινόμενο να υπαναχωρήσει οδεύοντας σε άλλη πολυκάναλη σύνθεση όταν θα έλθει η στιγμή να στήσει μια τέτοια αρχιτεκτονική αξιώσεων σε χώρο όπου θα παρέμενε το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου.Γι αυτό και δεν βιάζομαι ν'αποκτήσω περισσότερα κανάλια.
Παντως οφειλω να ομολογησω ότι το σαμπ της DYNAUDIO αισθητικα δειχνει πολύ ωραιο. Προδιαθετει για κατι καλο. Το ιδιο και τα σαμπ της GENELΕC. H Genelec γενικα φαινεται να απεχθάνεται τις ακμες. Στρογγυλοποιει τις ακρες, κατι σαν B&W, σε ενεργη εκδοση.
Ένα ακόμα σημαντικό πλεονέκτημα - τουλάχιστον για τον υποφαινόμενο - σε σχέση με την επίδοση του 18S είναι ότι μπορεί να ξεπακετάρεται και να μετακινείται από ένα μονάχα άτομο.Γενικώς θεωρώ κατάλληλα όσα setup δύνανται να διευθετηθούν στο σύνολόν τους από ένα άτομο.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.345
Reaction score
125.285
Ποντάρω στο μέλλον για την κυκλοφορία προσιτής και λιγότερο ΄΄τρομακτικής΄΄ λύσης σε ενιαίο διαμετακομιστή.
Επί μια ολόκληρη δεκαετία πόνταρα στο ίδιο στοίχημα, ελπίζω να φανείς τυχερότερος από μένα! :D

Τιπ: Ενδιαφέρον παρουσιάζουν μόνο οι λύσεις ασύρματης διασύνδεσης, που υποχρεωτικώς εμπλέκουν ψηφιακό σήμα. Μπορεί να γίνει μαμουνιά μ'αυτά τα πακέτα, πιθανώς όμως μόνο στα πλαίσια της φίρμας που τα παράγει.

Για λόγους δικαιωμάτων στην μαμά Dolby, δεν αναμένονται consumer av preamps με ψηφιακές εξόδους στο ορατό μέλλον (και βλέπω μακριά).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.345
Reaction score
125.285
Ναι, έχεις δίκιο. Οι spl επιδόσεις του kh-310 και του 708p φαίνεται να είναι πολύ κοντά.
Γενικά μιλώντας, οι μεγάλες αυτές φίρμες (όπως και άλλες) δίνουν δημοσιευμένες τιμές max spl σε κάποια όρια παραμορφώσεων, και πάνω από 3% δεν μπαίνουν στον κόπο να μετρήσουν, είναι εκτός προδιαγραφών.

Αυτό δε σημαίνει ότι μέχρι κει φτάνει το προϊόν τους.

Αναλόγως επιλογών και φίλτρων προστασίας, μπορεί να είναι ελεύθερο το εκάστοτε προϊόν για πολύ υψηλότερες τιμές max spl, προφανώς σε πολύ υψηλότερες τιμές THD.

Μετά από αρκετό πειραματισμό με τα 310, μπορώ να ενημερώσω ότι έχουν αφήσει αρκετά λάσκα το όριο προστασίας, και διαφορετικά ανά μεγάφωνο. Ο τρόπος λειτουργίας είναι υποδειγματικός, λόγου χάριν σε βαρύ φορτίο χαμηλών συχνοτήτων, δεν ακούς καμία απολύτως παραμόρφωση ή συμπίεση, και απλώς βλέπεις ένα λαμπάκι να ανάβει, που ενημερώνει ότι ενεπλάκη το κύκλωμα συμπίεσης για προστασία του μεγαφώνου, χωρίς όμως αυτό να γίνεται στην πράξη ακουστό, και χωρίς να σταματάει να παίζει το ηχείο ή άλλα ευτράπελα.
Αντιθέτως, στο τμήμα των μεσαίων έχει δωθεί μεγάλο περιθώριο υψηλότερης στάθμης, με ακροάσιμα υψηλότερη παραμόρφωση, αλλά δε ξέρω κατά πόσο είναι χρήσιμο σε μια σφαίρα στο σινεμά να έχει μειωμένη στιγμιαία στάθμη ή παραμόρφωση, ή να αφήνει αύξηση παραμόρφωσης για να φας τη σφαίρα στα μούτρα. :D

Όπως και νά'χει, σε τέτοιες υψηλού επιπέδου υλοποιήσεις, οι επιλογές των μηχανικών είναι σοφές και σοφά υλοποιημένες, εμείς απλώς τις θαυμάζουμε. 8-)
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.794
Reaction score
11.036
O λαός θέλει ασύρματα πράματα. Κάποιες εταιρίες κάνουν τα πρώτα τους βήματα.
https://www.soundandvision.com/content/questyle-previews-high-end-wireless-audio-system

Ο Μπρούνο πότε θα κάνει ασύρματα τα φιούζον να γεμίσουμε το καλάθι μας πάραυτα;

Από τις καθαρά επαγγελματικές εταιρίες δεν περιμένω φως στο τούνελ γιατί γενικά τη βρίσκουν με τα καλώδια. DB25 και AES/EBU φορ έβερ!
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.345
Reaction score
125.285
Η Dolby δεν έχει δικαιώματα στα κινηματογραφικά και μουσικά έργα. :)
Έχει όμως δικαιώματα στους av που χρησιμοποιούνται τα codec's της, τα οποία "πουλάει" στις κατασκευάστριες εταιρείες, είτε για συνολικό αριθμό τεμαχίων, είτε ανά τεμάχιο, αναλόγως πακέτου που υποστηρίζεται, τα οποία είναι "κλειστά" κυκλώματα και όχι freeware (όσο μπορεί).
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.211
Reaction score
26.963
Ζυγοσταθμισμένο για συμπλήρωμα των LYD 7/8 είναι το μικρό sub 9S.Κατά προτίμησιν για ακόμα μικρότερους χώρους επισκόπησης - δεν είναι μονάχα οι τυπικοί οικιακοί χώρου που μικραίνουν διαμορφώνοντας διαρκώς επιταγές του marketing.
Στα πόσα περίπου τ.μ. με τυπικό ύψος, τίθεται το όριο ανάμεσα σε "μικρούς" και "μεσαίους" χώρους?


Αν δειτε τα σημεια κρος ειναι στα 460 hz και στα 5.5 khz. Στην ιδια φιλοσοφια με το μεγαλυτερο core 59 που το εχει κρος στα 300 και στα 5 khz. Αυτο φυσικα δε μπορει να ερθει χωρις μειονεκτηματα.
Έχει να κάνει με τις δυνατότητες του του μιντ σε ΗΖ ή κάτι άλλο?
 




Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.211
Reaction score
26.963
Τι να κάμω?? Μ' έχουν στοιχειώσει τα πλάναρς που μια φορά άκουσα. Ακόμα μαγεμένος είμαι, 38 ολόκληρα χρόνια...
Τεσπα, για τα παρακάτω, γνωρίζουμε τίποτα?
Και... τιναφτά ρε παιντιά??
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Swissonic X8 :


Η θυγατρική του Thomann κυκλοφορεί τρίδρομο δορυφόρο με διαχείριση σήματος μέσω DSP και τιμή σκανδαλώδη για την ποιότητα κατασκευής - που εννοείται ότι γίνεται στην Κίνα. Η δυνατότητα περιστροφής του τμήματος με mid & tweeter ώστε να επιτρέπεται οριζόντια τοποθέτηση παραπέμπει στα μοντέλα Focal Trio.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.594
Μηνύματα
2.865.243
Members
37.934
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top