1. Καλώς ήρθατε στο AVsite! Ελάτε στην παρέα μας κάνοντας εγγραφή!
    Απόκρυψη ανακοίνωσης

Πολυκαναλικά συστήματα με υψηλό λόγο απόδοσης προς τιμή

Συζήτηση στο φόρουμ 'ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΕΡΙ HIGH FIDELITY' που ξεκίνησε από το μέλος Bhutia, στις 6 Απριλίου 2019.

  1. ankokdog

    Εγγραφή:
    21 Αυγούστου 2017
    Μηνύματα:
    1.744
    Likes:
    2.485
    απλά το πήγα στο τυπικό πακέτο της klipsch. όπως περίπου το πλασάρει και η ίδια.



    Προφανώς αν υπάρχει ο χώρος για να βάλεις και τα 7 κάτω ίδια (rp8000=1500€ το ζεύγος) αυξάνεται κι άλλο το κόστος και προφανώς θα χρειαστείς και επιπλέον τελικούς.

    και όσον αφορά τα sub συνήθως πας σε κάτι καλύτερο από τα klipsch μιας και δε φημίζεται για αυτά πχ svs. Και δεν έβαλα το κόστος των svs ~2000euro το τεμάχιο. αλλά τουλάχιστον στο sub αν και δεν έχω ακούσει τα temblor δεν υπάρχει σύγκριση. Βέβαια δεν υπάρχει ούτε στη τιμή. όσο ένα svs αγοράζεις 6 temblor.
    Auto merged
    πάνω σε αυτό. ξέρουμε ότι το μέγεθος του woofer παίζει μεγάλο ρόλο στην απόσταση ακρόασης. Αυτό όμως δουλεύει αθροιστικά? δλδ αν έχουμε δύο δίδρομα ηχεία το ένα με woofer 8'' και ένα άλλο με 2 χ 5.25''. Σαν επιφάνεια το δεύτερο έχει μεγαλύτερη αυτό σημαίνει ότι αυξάνεται και η απόσταση ακρόασης ή το αντίθετο?
     
  2. nikos7

    Εγγραφή:
    17 Δεκεμβρίου 2014
    Μηνύματα:
    181
    Likes:
    479
    Το οχτάιντσο έχει πολύ μεγαλύτερη επιφάνεια από δυο των 5,25''.
    Δυο γούφερ των 5,8'' έχουν περίπου ίδια επιφάνεια με ένα 8'', αλλά και σε αυτή την περίπτωση το ένα μεγάλο είναι προτιμότερο.
     
    #42 nikos7, 7 Απριλίου 2019
    Last edited: 7 Απριλίου 2019
    costas EAR and kanakiani like this.
  3. ankokdog

    Εγγραφή:
    21 Αυγούστου 2017
    Μηνύματα:
    1.744
    Likes:
    2.485
    Ναι δίκιο έχεις πρόσθεσα τη διάμετρο και όχι το εμβαδόν.
     
    kanakiani likes this.
  4. nikos7

    Εγγραφή:
    17 Δεκεμβρίου 2014
    Μηνύματα:
    181
    Likes:
    479
    Γενικά ναι. Περισσότερα γούφερ μας δίνουν την δυνατότητα να μεγαλώσουμε την απόσταση ακρόασης.
    Αυτό όμως δεν σημαίνει οτι πολλά μικρά θα αποδώσουν το ίδιο με ένα μεγάλο, ακόμα και αν το άθροισμα του εμβαδού τους ισούτε με το εμβαδόν του δευτέρου.
     
    kanakiani and ankokdog like this.
  5. Σταύρος Λαγκαδιανός

    Σταύρος Λαγκαδιανός Το αγοράκι με τα σπίρτα

    Εγγραφή:
    29 Απριλίου 2017
    Μηνύματα:
    649
    Likes:
    1.273
    Το είχα ερωτευθεί, όχι για την εμφάνιση. Τα 2 αντικριστά ενδείκνυνται καλύτερα για τοποθέτηση στο μέσον του τοίχου, θεωρητικά τουλάχιστον. Και με συνολική επιφάνεια μεγαλύτερη από ένα 13'' θα παίζουν πιο "ξεκούραστα" από αυτό. Έχω και μεγάλη εκτίμηση στην εταιρεία. Όμως, δεν το είχα μελετήσει και πολύ βαθιά, με χαλάει το οικοσύστημα...
    μαντρί
     
  6. Alexandros1986

    Εγγραφή:
    11 Απριλίου 2017
    Μηνύματα:
    1.794
    Likes:
    2.012
    Max peak spl 114 db δίνει η jbl. Από ότι λένε όσοι το έχουν ωστόσο παίζει τρομερα.
     
    nikos7 likes this.
  7. reactv8

    Εγγραφή:
    25 Οκτωβρίου 2018
    Μηνύματα:
    101
    Likes:
    143


    Δες και αυτο:

    https://www.amazona.de/community/ksdigital-vs-dynaudio/
     
    Bhutia likes this.
  8. costas EAR

    costas EAR Δόκτωρ ΔιαXύσιος
    Editor

    Εγγραφή:
    3 Οκτωβρίου 2004
    Μηνύματα:
    25.674
    Likes:
    29.554
    Ο δικός μου γραπτός λόγος, πολύ αμφιβάλλω πως σχετίζεται με τις συνθήκες διαβίωσής σου. :p

    Και δεν παραδίδω τα όπλα.:D

    Πιο "τρομακτικό" προκύπτει το δικό σου σενάριο ολοκλήρωσης, διότι εμπεριέχει οδήγηση όλων των ηχείων (και σαμπ) με ψηφιακό σήμα, οπότε (αν και το γνωρίζεις) οι επιλογές σου είναι περιορισμένες και συγκεκριμένες:

    1. PC based πηγή, που ως γνωστόν δίνει απολύτως άριστα αποτελέσματα σε εικόνα και ήχο, με μια lynx AES 16/32 κάρτα, και χρήση ντιρακ υπό μορφή software.

    2. Το νέο Arvus με δυνατότητες decoding, και χρήση ντιρακ υπό μορφή hardware

    3. Trinov με AES EBU εξόδους, με χρήση της ομόσταυλης ισοσταθμισης.

    Δέος; Όχι μωρέ, και δε δίνω αξία στα κωλοστέρεα, τη μουσική μας ακούμε κι αυτό δεν είναι τόσο δα σημαντικό, ασχέτως αν προχθές ξανάκουσα σα πρώτη φορά ηχογραφήσεις του Ξυλούρη, αλλά σε επίπεδο μηχανών, μιλάμε για σοβαρές επιλογές σε κάθε περίπτωση, πραγματικά υψηλής πιστότητας. Κάποια εκ των τριών άνωθεν επιλογών, αργά η γρήγορα, θα το υλοποιήσεις, είναι βέβαιο. Το κόστος (όχι μόνο το οικονομικό) είναι σοβαρό, υπολογίσημο, όμως είναι ανεκτίμητη η προσφερόμενη ..απόλαυση. 8-)

    Διότι είναι άλλο πράγμα να ακούσεις μια δυό φορές ικανοποιητικά (όσο γίνεται) στημένο πολυκάναλο σε μια έκθεση, κι άλλο το μελετημένο όμοιο στο δικό σου χώρο. Όπως και στο δικάναλο, μόνο που είναι δεκαπλάσια (*11) η διαφορά. :p

    Αυτή είναι η βασική αρχή που προσπαθώ να περάσω σαν ιδέα εδώ μέσα, για οποιοδήποτε ηχείο του πολυκάναλου συστήματος. 8-)

    Θα μπορούσα να βάλω και στοίχημα ότι το JBL θα παίζει πιο δυνατά από το Neumann. :drinks:

    Πολύ πιθανώς και πιο "πιστά". Είναι όμως τόσο εξαιρετικές οι επιδόσεις πιστότητας του Neumann, που ήδη παραείναι υψηλές για πάρτη μας, θα μας έφταναν και υποδεέστερες. :D

    Γι'αυτό, στην τελική, δεν έχει αξία η όποια κριτική ανάμεσα σε Λαμποργκίνι και δεξερωγωτί, διότι το μόνο που μετράει, είναι μέχρι που φτάνει το πορτοφόλι μας. ;)

    Όπως έχει γίνει εμφανές, ακόμα και με κλιψ και κραουν, και υποχωρήσεις σε διάμετρο μεγαφώνων για τα δήθεν "συμπληρωματικά" κανάλια, το κόστος φτάνει τα 10.000€ χωρίς να του φαίνεται στην αρχή.

    Άρα το ζήτημα είναι ξεκάθαρα και μόνο οικονομικό, διότι το πολυκάναλο που θα φτάσει τις στάθμες που χρειάζεται, δεν στήνεται φτηνότερα ούτε με παθητικά. Ακριβό χόμπι.
     
    #48 costas EAR, 8 Απριλίου 2019
    Last edited: 8 Απριλίου 2019
    Bhutia, ankokdog and nikos7 like this.
  9. Bhutia

    Bhutia Hidden Guru
    Editor

    Εγγραφή:
    28 Μαρτίου 2009
    Μηνύματα:
    8.978
    Likes:
    14.716
    Σημειώνονται - για λόγους αρχής - οι εξής ενστάσεις:

    - Τα δοκιμάζει ως standalone monitors χωρίς συνοδεία των αντίστοιχων sub.Μας διακηρύσσει κιόλας πόσο απεχθάνεται την ενσωμάτωση υποβαθύφωνης μονάδας.

    - Δεν μας αναφέρει κατά πόσον προσάρμοσε το LYD 48 με τα εργαλεία που παρέχει η Dynaudio στις δικές του συνθήκες.

    - Θίγει το εικονικό μέγεθος των κεντρικών ειδώλων (τραγουδιστές) χωρίς να διαφωτίσει καθόλου ως προς τη σύνθεση των πλευρικών ανακλάσεων στο δικό του χώρο.

    [​IMG]

    Παρατίθεται σχετικό απόσπασμα από τη δοκιμή των LYD48 στο SoundonSound:
    "...I have not previously come across any other monitor with a single mid-range unit covering such a wide bandwidth, and the absence of any crossover-related anomalies in the mid-range gave the reproduction of voices and instruments in that area an impressive level of clarity and articulation that never sounded harsh, but that took no prisoners when it came down to revealing problems...
    ...
    ...The Lyd 48 stereo soundstage was expansive, tangibly solid and gave a real sense of depth, with voices, instruments and other sources being reproduced with accuracy and placed precisely within it. Its reproduction of low-level detail was also impressive,.."

    Κατά τα άλλα,είμαι βέβαιος ότι η ομοαξονική μονάδα στα KSD C88 χάρη στην αρχιτεκτονική και τα διόλου ευκαταφρόνητα χαρακτηριστικά κατασκευής της είναι προετοιμασμένη για ακροαματικά...γκολ από τα αποδυτήρια.

    Γι αυτό εξάλλου συμπαθεί ο υποφαινόμενος τόσο πολύ και τα Fluid - όνομα και πράμα στην απόδοση.

    Εσύ χρειάζεσαι τα sub,δεν σε βασανίζει η επιλογή δορυφόρου.Με τέσσαρες μονάδες από τα ομόσταυλα sub και κατάλληλη τοποθέτηση,χάρη στις παρεχόμενες από εκείνα χρονικές ρυθμίσεις σε σχέση με τα κύρια ηχεία,είναι δυνατόν να πιάσεις αξιόλογες στάθμες από την πρώτη οκτάβα εκμεταλλευόμενος το κέρδος χώρου σε οικιακά δωμάτια με συνήθεις και όχι αχανείς διαστάσεις.

    Ποντάρω στο μέλλον για την κυκλοφορία προσιτής και λιγότερο ΄΄τρομακτικής΄΄ λύσης σε ενιαίο διαμετακομιστή.Και δεν με χαλάει καμία αναμονή.Περνώ ανέτως το χρόνο μου και με την παρούσα κατάσταση.Ούτε τα...legacy setup ξεφορτώνομαι.:p

    Τα ADAM σειράς S είναι αυτό που λένε...future-proof.;)

    Αλλά ακόμα και να μη συμβεί,αφενός μεν μια χαρά τα καταφέρνουν τα S3V διαχειριζόμενα το αναλογικό σήμα στην είσοδο,αφετέρου δε το αντίτιμό τους ήταν τέτοιο που επιτρέπει στον υποφαινόμενο να υπαναχωρήσει οδεύοντας σε άλλη πολυκάναλη σύνθεση όταν θα έλθει η στιγμή να στήσει μια τέτοια αρχιτεκτονική αξιώσεων σε χώρο όπου θα παρέμενε το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου.Γι αυτό και δεν βιάζομαι ν'αποκτήσω περισσότερα κανάλια.
    Ένα ακόμα σημαντικό πλεονέκτημα - τουλάχιστον για τον υποφαινόμενο - σε σχέση με την επίδοση του 18S είναι ότι μπορεί να ξεπακετάρεται και να μετακινείται από ένα μονάχα άτομο.Γενικώς θεωρώ κατάλληλα όσα setup δύνανται να διευθετηθούν στο σύνολόν τους από ένα άτομο.
     
    #49 Bhutia, 8 Απριλίου 2019
    Last edited: 8 Απριλίου 2019
  10. costas EAR

    costas EAR Δόκτωρ ΔιαXύσιος
    Editor

    Εγγραφή:
    3 Οκτωβρίου 2004
    Μηνύματα:
    25.674
    Likes:
    29.554
    Επί μια ολόκληρη δεκαετία πόνταρα στο ίδιο στοίχημα, ελπίζω να φανείς τυχερότερος από μένα! :D

    Τιπ: Ενδιαφέρον παρουσιάζουν μόνο οι λύσεις ασύρματης διασύνδεσης, που υποχρεωτικώς εμπλέκουν ψηφιακό σήμα. Μπορεί να γίνει μαμουνιά μ'αυτά τα πακέτα, πιθανώς όμως μόνο στα πλαίσια της φίρμας που τα παράγει.

    Για λόγους δικαιωμάτων στην μαμά Dolby, δεν αναμένονται consumer av preamps με ψηφιακές εξόδους στο ορατό μέλλον (και βλέπω μακριά).
     
    nikos7 and Dimifoot like this.
  11. costas EAR

    costas EAR Δόκτωρ ΔιαXύσιος
    Editor

    Εγγραφή:
    3 Οκτωβρίου 2004
    Μηνύματα:
    25.674
    Likes:
    29.554
    Γενικά μιλώντας, οι μεγάλες αυτές φίρμες (όπως και άλλες) δίνουν δημοσιευμένες τιμές max spl σε κάποια όρια παραμορφώσεων, και πάνω από 3% δεν μπαίνουν στον κόπο να μετρήσουν, είναι εκτός προδιαγραφών.

    Αυτό δε σημαίνει ότι μέχρι κει φτάνει το προϊόν τους.

    Αναλόγως επιλογών και φίλτρων προστασίας, μπορεί να είναι ελεύθερο το εκάστοτε προϊόν για πολύ υψηλότερες τιμές max spl, προφανώς σε πολύ υψηλότερες τιμές THD.

    Μετά από αρκετό πειραματισμό με τα 310, μπορώ να ενημερώσω ότι έχουν αφήσει αρκετά λάσκα το όριο προστασίας, και διαφορετικά ανά μεγάφωνο. Ο τρόπος λειτουργίας είναι υποδειγματικός, λόγου χάριν σε βαρύ φορτίο χαμηλών συχνοτήτων, δεν ακούς καμία απολύτως παραμόρφωση ή συμπίεση, και απλώς βλέπεις ένα λαμπάκι να ανάβει, που ενημερώνει ότι ενεπλάκη το κύκλωμα συμπίεσης για προστασία του μεγαφώνου, χωρίς όμως αυτό να γίνεται στην πράξη ακουστό, και χωρίς να σταματάει να παίζει το ηχείο ή άλλα ευτράπελα.
    Αντιθέτως, στο τμήμα των μεσαίων έχει δωθεί μεγάλο περιθώριο υψηλότερης στάθμης, με ακροάσιμα υψηλότερη παραμόρφωση, αλλά δε ξέρω κατά πόσο είναι χρήσιμο σε μια σφαίρα στο σινεμά να έχει μειωμένη στιγμιαία στάθμη ή παραμόρφωση, ή να αφήνει αύξηση παραμόρφωσης για να φας τη σφαίρα στα μούτρα. :D

    Όπως και νά'χει, σε τέτοιες υψηλού επιπέδου υλοποιήσεις, οι επιλογές των μηχανικών είναι σοφές και σοφά υλοποιημένες, εμείς απλώς τις θαυμάζουμε. 8-)
     
    platon, TERMATOGAZI, nikos7 and 2 others like this.
  12. dapost

    dapost Rehdeko & Harbeth lover

    Εγγραφή:
    30 Ιανουαρίου 2008
    Μηνύματα:
    2.598
    Likes:
    4.371
    O λαός θέλει ασύρματα πράματα. Κάποιες εταιρίες κάνουν τα πρώτα τους βήματα.
    https://www.soundandvision.com/content/questyle-previews-high-end-wireless-audio-system

    Ο Μπρούνο πότε θα κάνει ασύρματα τα φιούζον να γεμίσουμε το καλάθι μας πάραυτα;

    Από τις καθαρά επαγγελματικές εταιρίες δεν περιμένω φως στο τούνελ γιατί γενικά τη βρίσκουν με τα καλώδια. DB25 και AES/EBU φορ έβερ!
     
    nikos7 and costas EAR like this.
  13. Zizik

    Zizik Space for rent
    Moderator

    Εγγραφή:
    7 Ιουνίου 2007
    Μηνύματα:
    35.190
    Likes:
    43.798
    Η Dolby δεν έχει δικαιώματα στα κινηματογραφικά και μουσικά έργα. :)
     
    alexis and costas EAR like this.
  14. costas EAR

    costas EAR Δόκτωρ ΔιαXύσιος
    Editor

    Εγγραφή:
    3 Οκτωβρίου 2004
    Μηνύματα:
    25.674
    Likes:
    29.554
    Έχει όμως δικαιώματα στους av που χρησιμοποιούνται τα codec's της, τα οποία "πουλάει" στις κατασκευάστριες εταιρείες, είτε για συνολικό αριθμό τεμαχίων, είτε ανά τεμάχιο, αναλόγως πακέτου που υποστηρίζεται, τα οποία είναι "κλειστά" κυκλώματα και όχι freeware (όσο μπορεί).
     
  15. Σταύρος Λαγκαδιανός

    Σταύρος Λαγκαδιανός Το αγοράκι με τα σπίρτα

    Εγγραφή:
    29 Απριλίου 2017
    Μηνύματα:
    649
    Likes:
    1.273
    Στα πόσα περίπου τ.μ. με τυπικό ύψος, τίθεται το όριο ανάμεσα σε "μικρούς" και "μεσαίους" χώρους?


    Έχει να κάνει με τις δυνατότητες του του μιντ σε ΗΖ ή κάτι άλλο?
     
    dionisp likes this.
  16. Σταύρος Λαγκαδιανός

    Σταύρος Λαγκαδιανός Το αγοράκι με τα σπίρτα

    Εγγραφή:
    29 Απριλίου 2017
    Μηνύματα:
    649
    Likes:
    1.273
  17. Σταύρος Λαγκαδιανός

    Σταύρος Λαγκαδιανός Το αγοράκι με τα σπίρτα

    Εγγραφή:
    29 Απριλίου 2017
    Μηνύματα:
    649
    Likes:
    1.273
    Δεν έχει ιδέα γι αυτά κανείς?
    Συνεχίζω ακάθεκτος :smg::devilish::devilish: :devilish:
    Κι αν πσωνίζαμε τέτχια για πολυκάναλο?
    [​IMG]
     
  18. costas EAR

    costas EAR Δόκτωρ ΔιαXύσιος
    Editor

    Εγγραφή:
    3 Οκτωβρίου 2004
    Μηνύματα:
    25.674
    Likes:
    29.554
  19. Σταύρος Λαγκαδιανός

    Σταύρος Λαγκαδιανός Το αγοράκι με τα σπίρτα

    Εγγραφή:
    29 Απριλίου 2017
    Μηνύματα:
    649
    Likes:
    1.273
    Τι να κάμω?? Μ' έχουν στοιχειώσει τα πλάναρς που μια φορά άκουσα. Ακόμα μαγεμένος είμαι, 38 ολόκληρα χρόνια...
    Τεσπα, για τα παρακάτω, γνωρίζουμε τίποτα?
     

Μοιραστείτε τη σελίδα