Shepherd
Μόνιμος
- Μηνύματα
- 4.720
- Reaction score
- 10.535
Πως αντέχεις μέσα στα τσιμέντα !!
Αυτό με πονάει...Πως αντέχεις μέσα στα τσιμέντα !!
Οικογενειακές και κοινωνικές υποχρεώσεις με ανάγκασαν να αναβάλλω την πρώτη προπόνηση που είχα προγραμματίσει για την Πέμπτη. Την έκανα σήμερα, όμως![...]Α! κι ένα ευχάριστο νέο! Καλώς εχόντων των πραγμάτων, από σήμερα επαναρχίζω προπονήσεις στο σπίτι με τo roller συνοδεία του TrainerRoad! Άντε, μπας και "φτιάξω" φυσική κατάσταση της προκοπής και κατά Οκτώβριο μήπως βγω για ποδηλασία έξω.
Χρήστο, θα σου πρότεινα ένα πείραμα με τα λάστιχα. Δοκίμασε μία φορά να ανέβεις διάσταση σε 28άρια αν τα παίρνει το στεφάνι και ο σκελετός. Στην άνεση είναι αισθητά καλύτερα και στην κύλιση σχεδόν τα ίδια.Ήμουν πάντα fan των ελαστικών της continetal, παρακολουθώ τις εξελίξεις εδώ και μια δεκαετία.
Τα τελευταία χρόνια, ειδικά από το GP 4000SII και μετά εποχή το εχει παει σε αλλο επίπεδο τη κύλιση και τη ασφάλεια.
Τους τελευταίους 3 μήνες πεταλάω το GP 5000, ειμαι πολύ ενθουσιασμένος με τη βελτίωση προς το καλύτερο σε αυτή τη γενιά GP.
Στο διάστημα αυτό έχω γράψει πάνω στο black chili πέλμα τους 5.000 χλμ, οπότε και είναι ιδανική στιγμή για εντυπώσεις.
Μοιραία η σύγκριση θα γίνει με το GP 4000SII το οποίο η παραγωγή σταμάτησε.
Κύλιση θα τολμήσω να πω πολύ καλύτερη από αυτή του προκατόχου γιατί η γόμα πλέον είναι λίγο πιο σκληρή και η πυκνότητα του σκελετού έχει 3 στρώσεις από 110 TPI δλδ σύνολο 330TPI.
Με τέτοια πυκνότητα μπορείς να παίξεις άνετα μέχρι 120 psi χωρίς να υπάρξουν παραμορφώσεις στο ελαστικό, προσωπικά τα δούλεψα ως επί το πλείστον 100-110psi πίσω και 90-100 μπροστά.
100psi πίσω και 90psi είναι το εύρος που θα δουλέψουν άψογα στα πλαίσια μίας καθημερινής προπόνησης ώστε να δουλέψει το προφίλ ενδοτικά ως προς το αναβάτη.
Λόγο της υψηλής πυκνότητας σε πέλμα & Προφίλ η αίσθηση από της κακοτεχνίες των δρόμων περνάει μέσο του σκελετού πιο άμεσα στο αναβάτη και επιβάλλεται πλέον η αναζήτηση ιδανικού ασφαλτοτάπητα και το πέταγμα πάνω από λακκούβες- τάφρους αμα δεν μπορείς να τις αποφύγεις.
Το 4000SII σε αυτό το τομέα τα πήγαινε πολύ καλύτερα αφού το 25mm πελμα ήταν 27mm αρχικά και στη πορεία με τις πιέσεις ξεχείλωνε λίγο ακόμα, το 5000 το παίρνεις 25mm και μετά από 5.000χλμ σε καλοκαιρινές θερμοκρασίες μένει 25mm.
Στο grip του δρόμου θέλουν στρώσιμο σε σχέση με το 4000SII που δούλευε άμεσα γι'αυτό και τελείωνε πιο αμεσα η αυτονομία σε χιλιόμετρα. Κάθε 4.000 χλμ. ήταν για αλλαγή...ξέρω κάποιες περιπτώσεις που προσπάθησαν να γράψουν λίγα παραπάνω χιλιόμετρα και εντέλει τους έφαγε η αλλαγή σαμπρέλας και το τρομπάρισμα κάτω από το καυτό ήλιο
Έχεις προσπαθήσει ποτέ στη επιστροφή από Σούνιο να φουσκώσεις με φορητή τρόμπα μέχρι τα 100psi??? Δεν ξέρεις τι ταλαιπωρία χάνεις...
Αφού λοιπόν στρώσουν το κράτημα στις κατηφορικες στροφές είναι καλύτερο, ταχύτερο και οι επιλογές στις λίγο πιο ανοιχτές γραμμές δεν είναι πλέον τόσο επικίνδυνες.
Στα φρένα η αίσθηση ειναι πιο σαφής αφού το λάστιχο δεν μπαλονάρει και άρα εφόσον τα φρένα ειναι άψογα συντηρημένα η απόσταση πέδησης μειώνεται.
Ανοίγει παρένθεση.
Κατηφόρα Σχιστού-Σκαραμαγκά με το αερα στη πλάτη κατεβαίνω συνήθως με 70-80 χλμ/ω, προς το τέλος λίγο πριν τη Γρηγορίου Λαμπράκη κρατάω λίγο τα φρένα και πέφτω περίπου στα 40-45χλμ/ω
Σε αυτή τη φάση ακριβώς βγήκε αυτοκίνητο μπροστά μου και αφού δεν μπόρεσα να κάνω ελιγμό αποφυγής...έμεινα- στηρίχτηκα στα φρένα πανικού, εκεί και για πρώτη φορά κατάλαβα γιατί τα δυνατά φρένα χρειάζονται ένα ικανό πέλμα ελαστικού.
Για όσους διαβάζουν και δεν έχουν καβαλήσει ποδήλατο τσιγαρόχαρτο η αίσθηση είναι τρομακτική έως λιποθυμική...
Κλείνει παρένθεση.
Σε περίπτωση μπλοκαρίσματος και ανάλογα τη απόσταση πέδησης να ξέρεις και όχι επειδή είναι πιο σκληρό, θα αφήσεις γόμα τόση που πολύ πιθανόν να καταστραφεί εντελώς το ελαστικό, με το μπροστά σταματάμε και στο ποδήλατο (το λέω για να το ακούσω και εγώ)
Σαν επίλογο άφησα το φλέγον θέμα διάτρησης, η continetal λέει πως η ταινία προστασίας είναι πλέον πιο ισχυρή και σε συνδυασμό με τη πιο σκληρή γόμα και πυκνότητα του σκελετού το ελαστικό είναι πανοπλία, αυτό που ξέρω εγώ είναι πως στα παραπάνω χλμ δεν είχα ούτε ένα φούιτ, κοψίματα πάνω στο πέλμα είχα από αιχμηρές πέτρες, σε σχέση με το 4000SII λιγότερα κοψίματα αλλά κανένα δεν κατάφερε να προκαλέσει διάτρηση.
Άρα ή η continetal έχει απόλυτο δίκιο σε όσα περιγράφει για τη καινούρια ναυαρχίδα ή εγώ ήμουν απλά κ@λόφαρδος
Ακολουθεί φώτο με τη φθορά πάνω στους δείκτες του πέλματος μετά από 5.000χλμ
View attachment 134511
Στη φώτο βλέπουμε το πίσω ελαστικό όπου η φθορά έρχεται πολύ πιο γρήγορα, η κατάσταση του μπροστά είναι σαφώς σε καλύτερη κατάσταση χωρίς ορατή φθορά και σημάδια πολυκαιρισμού.
Τον φρονίμων τα παιδιά πρίν πεινάσουν μαγειρεύουν...οπότε το νέο ζευγάρι περιμένει στη γωνία
View attachment 134512
Στη Ελλάδα η τιμή το ζευγάρι ειναι απο ακριβή εως απλησίαστη, ο επίσημος προμηθευτής ανέβασε 3€+ πριν μια Εβδομάδα, σε Γερμανία και Αγγλία παίζουν πολύ καλύτερες τιμές και σε κάποιες περιπτώσεις δίνουν δώρο τις σαμπρέλες στη επιθυμητή διάσταση βαλβίδας.
Αυτά και καλά χλμ!!
Χμμ...Θέλεις, δηλαδή, ένα trainer το οποίο είτε θα "κλειδώνει" τον πίσω τροχό ή θα έχει κασέτα με ταχύτητες έτσι ώστε να αφαιρείς τον πίσω τροχό και να προσαρτάς την αλυσίδα στην κασέτα.
Προϋπολογισμός;
Τα ίδια έχω εδώ και 4 μήνες περίπου, κοντά 4.500χμ... Σήμερα πέρασα και από μία στρώση από σπασμένα γυαλιά στην Εθνική κοντά στο Καστέλι, και λέω, πάει την πατήσαμε αυτή τη φορά! Αλλά τίποτα!!Ήμουν πάντα fan των ελαστικών της continetal, παρακολουθώ τις εξελίξεις εδώ και μια δεκαετία.
Τα τελευταία χρόνια, ειδικά από το GP 4000SII και μετά εποχή το εχει παει σε αλλο επίπεδο τη κύλιση και τη ασφάλεια.
Τους τελευταίους 3 μήνες πεταλάω το GP 5000, ειμαι πολύ ενθουσιασμένος με τη βελτίωση προς το καλύτερο σε αυτή τη γενιά GP.
Στο διάστημα αυτό έχω γράψει πάνω στο black chili πέλμα τους 5.000 χλμ, οπότε και είναι ιδανική στιγμή για εντυπώσεις.
Μοιραία η σύγκριση θα γίνει με το GP 4000SII το οποίο η παραγωγή σταμάτησε.
Κύλιση θα τολμήσω να πω πολύ καλύτερη από αυτή του προκατόχου γιατί η γόμα πλέον είναι λίγο πιο σκληρή και η πυκνότητα του σκελετού έχει 3 στρώσεις από 110 TPI δλδ σύνολο 330TPI.
Με τέτοια πυκνότητα μπορείς να παίξεις άνετα μέχρι 120 psi χωρίς να υπάρξουν παραμορφώσεις στο ελαστικό, προσωπικά τα δούλεψα ως επί το πλείστον 100-110psi πίσω και 90-100 μπροστά.
100psi πίσω και 90psi είναι το εύρος που θα δουλέψουν άψογα στα πλαίσια μίας καθημερινής προπόνησης ώστε να δουλέψει το προφίλ ενδοτικά ως προς το αναβάτη.
Λόγο της υψηλής πυκνότητας σε πέλμα & Προφίλ η αίσθηση από της κακοτεχνίες των δρόμων περνάει μέσο του σκελετού πιο άμεσα στο αναβάτη και επιβάλλεται πλέον η αναζήτηση ιδανικού ασφαλτοτάπητα και το πέταγμα πάνω από λακκούβες- τάφρους αμα δεν μπορείς να τις αποφύγεις.
Το 4000SII σε αυτό το τομέα τα πήγαινε πολύ καλύτερα αφού το 25mm πελμα ήταν 27mm αρχικά και στη πορεία με τις πιέσεις ξεχείλωνε λίγο ακόμα, το 5000 το παίρνεις 25mm και μετά από 5.000χλμ σε καλοκαιρινές θερμοκρασίες μένει 25mm.
Στο grip του δρόμου θέλουν στρώσιμο σε σχέση με το 4000SII που δούλευε άμεσα γι'αυτό και τελείωνε πιο αμεσα η αυτονομία σε χιλιόμετρα. Κάθε 4.000 χλμ. ήταν για αλλαγή...ξέρω κάποιες περιπτώσεις που προσπάθησαν να γράψουν λίγα παραπάνω χιλιόμετρα και εντέλει τους έφαγε η αλλαγή σαμπρέλας και το τρομπάρισμα κάτω από το καυτό ήλιο
Έχεις προσπαθήσει ποτέ στη επιστροφή από Σούνιο να φουσκώσεις με φορητή τρόμπα μέχρι τα 100psi??? Δεν ξέρεις τι ταλαιπωρία χάνεις...
Αφού λοιπόν στρώσουν το κράτημα στις κατηφορικες στροφές είναι καλύτερο, ταχύτερο και οι επιλογές στις λίγο πιο ανοιχτές γραμμές δεν είναι πλέον τόσο επικίνδυνες.
Στα φρένα η αίσθηση ειναι πιο σαφής αφού το λάστιχο δεν μπαλονάρει και άρα εφόσον τα φρένα ειναι άψογα συντηρημένα η απόσταση πέδησης μειώνεται.
Ανοίγει παρένθεση.
Κατηφόρα Σχιστού-Σκαραμαγκά με το αερα στη πλάτη κατεβαίνω συνήθως με 70-80 χλμ/ω, προς το τέλος λίγο πριν τη Γρηγορίου Λαμπράκη κρατάω λίγο τα φρένα και πέφτω περίπου στα 40-45χλμ/ω
Σε αυτή τη φάση ακριβώς βγήκε αυτοκίνητο μπροστά μου και αφού δεν μπόρεσα να κάνω ελιγμό αποφυγής...έμεινα- στηρίχτηκα στα φρένα πανικού, εκεί και για πρώτη φορά κατάλαβα γιατί τα δυνατά φρένα χρειάζονται ένα ικανό πέλμα ελαστικού.
Για όσους διαβάζουν και δεν έχουν καβαλήσει ποδήλατο τσιγαρόχαρτο η αίσθηση είναι τρομακτική έως λιποθυμική...
Κλείνει παρένθεση.
Σε περίπτωση μπλοκαρίσματος και ανάλογα τη απόσταση πέδησης να ξέρεις και όχι επειδή είναι πιο σκληρό, θα αφήσεις γόμα τόση που πολύ πιθανόν να καταστραφεί εντελώς το ελαστικό, με το μπροστά σταματάμε και στο ποδήλατο (το λέω για να το ακούσω και εγώ)
Σαν επίλογο άφησα το φλέγον θέμα διάτρησης, η continetal λέει πως η ταινία προστασίας είναι πλέον πιο ισχυρή και σε συνδυασμό με τη πιο σκληρή γόμα και πυκνότητα του σκελετού το ελαστικό είναι πανοπλία, αυτό που ξέρω εγώ είναι πως στα παραπάνω χλμ δεν είχα ούτε ένα φούιτ, κοψίματα πάνω στο πέλμα είχα από αιχμηρές πέτρες, σε σχέση με το 4000SII λιγότερα κοψίματα αλλά κανένα δεν κατάφερε να προκαλέσει διάτρηση.
Άρα ή η continetal έχει απόλυτο δίκιο σε όσα περιγράφει για τη καινούρια ναυαρχίδα ή εγώ ήμουν απλά κ@λόφαρδος
Ακολουθεί φώτο με τη φθορά πάνω στους δείκτες του πέλματος μετά από 5.000χλμ
View attachment 134511
Στη φώτο βλέπουμε το πίσω ελαστικό όπου η φθορά έρχεται πολύ πιο γρήγορα, η κατάσταση του μπροστά είναι σαφώς σε καλύτερη κατάσταση χωρίς ορατή φθορά και σημάδια πολυκαιρισμού.
Τον φρονίμων τα παιδιά πρίν πεινάσουν μαγειρεύουν...οπότε το νέο ζευγάρι περιμένει στη γωνία
View attachment 134512
Στη Ελλάδα η τιμή το ζευγάρι ειναι απο ακριβή εως απλησίαστη, ο επίσημος προμηθευτής ανέβασε 3€+ πριν μια Εβδομάδα, σε Γερμανία και Αγγλία παίζουν πολύ καλύτερες τιμές και σε κάποιες περιπτώσεις δίνουν δώρο τις σαμπρέλες στη επιθυμητή διάσταση βαλβίδας.
Αυτά και καλά χλμ!!
Με λάστιχα mountain θα σε πεθάνει στον θόρυβο, και η κύλιση θα είναι χάλια Βαγγέλη! Οπότε επιβάλλεται ή αλλαγή ελαστικού σε κάτι flat ας πούμε (road) ή τροχό με αντίστοιχο λάστιχο...Χμμ...
Η αλήθεια είναι ότι ρίχνοντας μια ματιά, βρίσκω τιμές που τις θεωρώ εξωφρενικές.
Ιδανικό για εμένα, θα ήταν να μην αφαιρείται τροχός, ώστε με "άνεση" το ποδήλατο να γίνεται πάλι λειτουργικό.
Δεν είναι αγωνιστικό, αλλά mountain της Ideal, αλουμινένιο.
Προυπολογισμός λοιπόν μέχρι 300 ευρώ, εκτός αν με μια λογική προσαύξηση, παίρνω κάτι σημαντικά καλύτερο...πχ+100 ευρώ.
Ευχαριστώ πολύ!!!
Επιθυμητό θα ήταν επίσης το ποδήλατο να παρέμενε ορθό.
Μην το ακουμπάω δηλαδή σε τοίχους όταν δεν χρησιμοποιείται.
Αυτό δεν το είχα σκεφτεί!!Με λάστιχα mountain θα σε πεθάνει στον θόρυβο, και η κύλιση θα είναι χάλια Βαγγέλη! Οπότε επιβάλλεται ή αλλαγή ελαστικού σε κάτι flat ας πούμε (road) ή τροχό με αντίστοιχο λάστιχο...
Αυτή τη φορά η continetal έφτιαξε, κατά τη γνώμη μου, ένα καθημερινό λάστιχο επιδόσεων το οποίο θα τα πάει εξαιρετικά και σε αγώνα.Τα ίδια έχω εδώ και 4 μήνες περίπου, κοντά 4.500χμ... Σήμερα πέρασα και από μία στρώση από σπασμένα γυαλιά στην Εθνική κοντά στο Καστέλι, και λέω, πάει την πατήσαμε αυτή τη φορά! Αλλά τίποτα!!
Και δεν σου αρέσουν τα δύσκολα?(Έγινε ακόμα πιο δύσκολη η προπόνηση)
Να με δω τρώω προβατίνα πάνω στο roller και τι στον κόσμο!Και δεν σου αρέσουν τα δύσκολα?
Εγώ όταν ζορίζομαι βρίσκω πάντα το τρόπο να περνάω καλά!!
Τη τελευταία φορά που ένιωσα ζόρι, σταμάτησα στη Βάρη για μπύρα και προβατίνα...