Ποδήλατο


bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Ντοματούλης
Μηνύματα
1.802
Reaction score
5.965
Πως αντέχεις μέσα στα τσιμέντα !!
:cry::cry:
Αυτό με πονάει...:(
Η κίνηση στους δρόμους με το ποδηλατάκι να δεις...
Ανάβαση Αγ. σωτήρα-Βίλια με αυτη της σπηλιάς ειναι μέρα με τη νύχτα η διαφορά...
 

wizzy

Music is our friend!
Μηνύματα
7.263
Reaction score
7.325
[...]Α! κι ένα ευχάριστο νέο! Καλώς εχόντων των πραγμάτων, από σήμερα επαναρχίζω προπονήσεις στο σπίτι με τo roller συνοδεία του TrainerRoad! Άντε, μπας και "φτιάξω" φυσική κατάσταση της προκοπής και κατά Οκτώβριο μήπως βγω για ποδηλασία έξω.
Οικογενειακές και κοινωνικές υποχρεώσεις με ανάγκασαν να αναβάλλω την πρώτη προπόνηση που είχα προγραμματίσει για την Πέμπτη. Την έκανα σήμερα, όμως!

Παρόλο που μετά από 1.5 χρόνο απραξίας, ακινησίας κτλ, στο Ramp Test (προπόνηση για υπολογισμό του σύγχρονου FTP) δεν τα πήγα άσχημα! Εκεί που νόμιζα ότι το FTP μου θα ήταν κάπου μεταξύ "άσε μας ρε φίλε που θες να κάνεις και FTP test" και "πάω στη γωνία μου να κλάψω", τελικά ανέβηκα στα 103 Watts! Καθόλου άσχημα! Αυτό το υπέροχο αίσθημα του να τα δίνω όλα για να πετύχω το στόχο μου, πραγματικά μου είχε λήψει!

Ανυπομονώ για τη δεύτερη προπόνηση την Τρίτη!
 

wizzy

Music is our friend!
Μηνύματα
7.263
Reaction score
7.325
Λίγα πράγματα για την προπόνηση του Σαββάτου:

Μπορεί άμα μάθεις να κάνεις ποδήλατο, να μην ξεχνάς πώς να ποδηλατείς, αλλά το roller είναι εντελώς διαφορετική ιστορία! Τα πρώτα δύο, τρία λεπτά, κόντεψα να πέσω ισάριθμες φορές - σε φάση που σκεφτόμουν ότι ίσως είχα κάνει βλακεία που πήρα roller κι όχι trainer, χώρια που ο πισινός μου "αρνιόταν" να κάτσει στη σέλα - τόσο πολύ είχα ξεσυνηθίσει!:o ΟΚ, αφού βρήκα, τρόπον τινά, την ισορροπία μου στο roller (η βελτίωση θα έρθει σταδιακά, με τις προπονήσεις), επικεντρώθηκα στην προπόνηση.

Είχα το tablet σε landscape, η προπόνηση είχε 17 επίπεδα αυξανόμενης δυσκολίας, διάρκειας ενός λεπτού το καθένα. Όπως είχα το tablet, δεν φαινόταν εάν το επίπεδο που κάνω είναι το τελευταίο ή όχι, με αποτελέσμα να φτάσω στο 17ο και στα 33 δευτερόλεπτα να τα παρατήσω (σύμφωνα με τις οδηγίες του test, είναι επιλογή, δεν χρειάζεται να το ολοκληρώσει ο ποδηλάτης για να υπολογιστεί το FTP του), όχι επειδή κουράστηκαν τα πόδια μου αλλά επειδή είχα ανεβάσει παλμούς και δεν ήξερα για πόσο θα άντεχα ακόμα! Ύστερα που διάβασα τα δεδομένα της προπόνησης στο tablet κι είδα ότι εάν άντεχα ακόμα 27 δευτερόλεπτα θα είχα ολοκληρώσει στο 100% την προπόνηση, "χαλάστηκα" λίγο. Μετά σκέφτηκα ότι "ΟΚ, εάν την ολοκλήρωνα, το πολύ να μου "έδινε" 2-3 Watts παραπάνω", οπότε είπα να σταματήσω να το σκέφτομαι, στη σκέψη ότι το επόμενο Ramp Test - σε 7 εβδομάδες - θα το ολοκληρώσω ο κόσμος να χαλάσει!:showingbiceps:

Εννοείται ότι ξεκίνησα από την αρχή, από το "μηδέν" που λέμε και μπήκα στο πρόγραμμα ανάπτυξης και βελτίωσης φυσικής κατάστασης (αντοχή και δύναμη) διάρκειας δώδεκα εβδομάδων, με τρεις προπονήσεις ανά εβδομάδα. Θέλω να ελπίζω ότι κατά τον Οκτώβριο, θα μπορώ να βγω για ποδηλασία στο δρόμο, με αξιώσεις!:neo:
 

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Ντοματούλης
Μηνύματα
1.802
Reaction score
5.965
Ήμουν πάντα fan των ελαστικών της continetal, παρακολουθώ τις εξελίξεις εδώ και μια δεκαετία.
Τα τελευταία χρόνια, ειδικά από το GP 4000SII και μετά εποχή το εχει παει σε αλλο επίπεδο τη κύλιση και τη ασφάλεια.
Τους τελευταίους 3 μήνες πεταλάω το GP 5000, ειμαι πολύ ενθουσιασμένος με τη βελτίωση προς το καλύτερο σε αυτή τη γενιά GP.
Στο διάστημα αυτό έχω γράψει πάνω στο black chili πέλμα τους 5.000 χλμ, οπότε και είναι ιδανική στιγμή για εντυπώσεις.
Μοιραία η σύγκριση θα γίνει με το GP 4000SII το οποίο η παραγωγή σταμάτησε.

Κύλιση θα τολμήσω να πω πολύ καλύτερη από αυτή του προκατόχου γιατί η γόμα πλέον είναι λίγο πιο σκληρή και η πυκνότητα του σκελετού έχει 3 στρώσεις από 110 TPI δλδ σύνολο 330TPI.
Με τέτοια πυκνότητα μπορείς να παίξεις άνετα μέχρι 120 psi χωρίς να υπάρξουν παραμορφώσεις στο ελαστικό, προσωπικά τα δούλεψα ως επί το πλείστον 100-110psi πίσω και 90-100 μπροστά.
100psi πίσω και 90psi είναι το εύρος που θα δουλέψουν άψογα στα πλαίσια μίας καθημερινής προπόνησης ώστε να δουλέψει το προφίλ ενδοτικά ως προς το αναβάτη.
Λόγο της υψηλής πυκνότητας σε πέλμα & Προφίλ η αίσθηση από της κακοτεχνίες των δρόμων περνάει μέσο του σκελετού πιο άμεσα στο αναβάτη και επιβάλλεται πλέον η αναζήτηση ιδανικού ασφαλτοτάπητα και το πέταγμα πάνω από λακκούβες- τάφρους αμα δεν μπορείς να τις αποφύγεις.
Το 4000SII σε αυτό το τομέα τα πήγαινε πολύ καλύτερα αφού το 25mm πελμα ήταν 27mm αρχικά και στη πορεία με τις πιέσεις ξεχείλωνε λίγο ακόμα, το 5000 το παίρνεις 25mm και μετά από 5.000χλμ σε καλοκαιρινές θερμοκρασίες μένει 25mm.

Στο grip του δρόμου θέλουν στρώσιμο σε σχέση με το 4000SII που δούλευε άμεσα γι'αυτό και τελείωνε πιο αμεσα η αυτονομία σε χιλιόμετρα. Κάθε 4.000 χλμ. ήταν για αλλαγή...ξέρω κάποιες περιπτώσεις που προσπάθησαν να γράψουν λίγα παραπάνω χιλιόμετρα και εντέλει τους έφαγε η αλλαγή σαμπρέλας και το τρομπάρισμα κάτω από το καυτό ήλιο:download:
Έχεις προσπαθήσει ποτέ στη επιστροφή από Σούνιο να φουσκώσεις με φορητή τρόμπα μέχρι τα 100psi??? Δεν ξέρεις τι ταλαιπωρία χάνεις...:gotcha:

Αφού λοιπόν στρώσουν το κράτημα στις κατηφορικες στροφές είναι καλύτερο, ταχύτερο και οι επιλογές στις λίγο πιο ανοιχτές γραμμές δεν είναι πλέον τόσο επικίνδυνες.
Στα φρένα η αίσθηση ειναι πιο σαφής αφού το λάστιχο δεν μπαλονάρει και άρα εφόσον τα φρένα ειναι άψογα συντηρημένα η απόσταση πέδησης μειώνεται.

Ανοίγει παρένθεση.

Κατηφόρα Σχιστού-Σκαραμαγκά με το αερα στη πλάτη κατεβαίνω συνήθως με 70-80 χλμ/ω, προς το τέλος λίγο πριν τη Γρηγορίου Λαμπράκη κρατάω λίγο τα φρένα και πέφτω περίπου στα 40-45χλμ/ω
Σε αυτή τη φάση ακριβώς βγήκε αυτοκίνητο μπροστά μου και αφού δεν μπόρεσα να κάνω ελιγμό αποφυγής...έμεινα- στηρίχτηκα στα φρένα πανικού, εκεί και για πρώτη φορά κατάλαβα γιατί τα δυνατά φρένα χρειάζονται ένα ικανό πέλμα ελαστικού.
Για όσους διαβάζουν και δεν έχουν καβαλήσει ποδήλατο τσιγαρόχαρτο η αίσθηση είναι τρομακτική έως λιποθυμική...:o

Κλείνει παρένθεση.

Σε περίπτωση μπλοκαρίσματος και ανάλογα τη απόσταση πέδησης να ξέρεις και όχι επειδή είναι πιο σκληρό, θα αφήσεις γόμα τόση που πολύ πιθανόν να καταστραφεί εντελώς το ελαστικό, με το μπροστά σταματάμε και στο ποδήλατο (το λέω για να το ακούσω και εγώ):D

Σαν επίλογο άφησα το φλέγον θέμα διάτρησης, η continetal λέει πως η ταινία προστασίας είναι πλέον πιο ισχυρή και σε συνδυασμό με τη πιο σκληρή γόμα και πυκνότητα του σκελετού το ελαστικό είναι πανοπλία, αυτό που ξέρω εγώ είναι πως στα παραπάνω χλμ δεν είχα ούτε ένα φούιτ, κοψίματα πάνω στο πέλμα είχα από αιχμηρές πέτρες, σε σχέση με το 4000SII λιγότερα κοψίματα αλλά κανένα δεν κατάφερε να προκαλέσει διάτρηση.
Άρα ή η continetal έχει απόλυτο δίκιο σε όσα περιγράφει για τη καινούρια ναυαρχίδα ή εγώ ήμουν απλά κ@λόφαρδος:D

Ακολουθεί φώτο με τη φθορά πάνω στους δείκτες του πέλματος μετά από 5.000χλμ

20190807_160236-01.jpeg

Στη φώτο βλέπουμε το πίσω ελαστικό όπου η φθορά έρχεται πολύ πιο γρήγορα, η κατάσταση του μπροστά είναι σαφώς σε καλύτερη κατάσταση χωρίς ορατή φθορά και σημάδια πολυκαιρισμού.
Τον φρονίμων τα παιδιά πρίν πεινάσουν μαγειρεύουν...οπότε το νέο ζευγάρι περιμένει στη γωνία :)

20190807_153312.jpg


Στη Ελλάδα η τιμή το ζευγάρι ειναι απο ακριβή εως απλησίαστη, ο επίσημος προμηθευτής ανέβασε 3€+ πριν μια Εβδομάδα, σε Γερμανία και Αγγλία παίζουν πολύ καλύτερες τιμές και σε κάποιες περιπτώσεις δίνουν δώρο τις σαμπρέλες στη επιθυμητή διάσταση βαλβίδας.
Αυτά και καλά χλμ!!:drinks:
 

xfader

Mine, All Mine
Administrator
Μηνύματα
22.117
Reaction score
31.378
Ήμουν πάντα fan των ελαστικών της continetal, παρακολουθώ τις εξελίξεις εδώ και μια δεκαετία.
Τα τελευταία χρόνια, ειδικά από το GP 4000SII και μετά εποχή το εχει παει σε αλλο επίπεδο τη κύλιση και τη ασφάλεια.
Τους τελευταίους 3 μήνες πεταλάω το GP 5000, ειμαι πολύ ενθουσιασμένος με τη βελτίωση προς το καλύτερο σε αυτή τη γενιά GP.
Στο διάστημα αυτό έχω γράψει πάνω στο black chili πέλμα τους 5.000 χλμ, οπότε και είναι ιδανική στιγμή για εντυπώσεις.
Μοιραία η σύγκριση θα γίνει με το GP 4000SII το οποίο η παραγωγή σταμάτησε.

Κύλιση θα τολμήσω να πω πολύ καλύτερη από αυτή του προκατόχου γιατί η γόμα πλέον είναι λίγο πιο σκληρή και η πυκνότητα του σκελετού έχει 3 στρώσεις από 110 TPI δλδ σύνολο 330TPI.
Με τέτοια πυκνότητα μπορείς να παίξεις άνετα μέχρι 120 psi χωρίς να υπάρξουν παραμορφώσεις στο ελαστικό, προσωπικά τα δούλεψα ως επί το πλείστον 100-110psi πίσω και 90-100 μπροστά.
100psi πίσω και 90psi είναι το εύρος που θα δουλέψουν άψογα στα πλαίσια μίας καθημερινής προπόνησης ώστε να δουλέψει το προφίλ ενδοτικά ως προς το αναβάτη.
Λόγο της υψηλής πυκνότητας σε πέλμα & Προφίλ η αίσθηση από της κακοτεχνίες των δρόμων περνάει μέσο του σκελετού πιο άμεσα στο αναβάτη και επιβάλλεται πλέον η αναζήτηση ιδανικού ασφαλτοτάπητα και το πέταγμα πάνω από λακκούβες- τάφρους αμα δεν μπορείς να τις αποφύγεις.
Το 4000SII σε αυτό το τομέα τα πήγαινε πολύ καλύτερα αφού το 25mm πελμα ήταν 27mm αρχικά και στη πορεία με τις πιέσεις ξεχείλωνε λίγο ακόμα, το 5000 το παίρνεις 25mm και μετά από 5.000χλμ σε καλοκαιρινές θερμοκρασίες μένει 25mm.

Στο grip του δρόμου θέλουν στρώσιμο σε σχέση με το 4000SII που δούλευε άμεσα γι'αυτό και τελείωνε πιο αμεσα η αυτονομία σε χιλιόμετρα. Κάθε 4.000 χλμ. ήταν για αλλαγή...ξέρω κάποιες περιπτώσεις που προσπάθησαν να γράψουν λίγα παραπάνω χιλιόμετρα και εντέλει τους έφαγε η αλλαγή σαμπρέλας και το τρομπάρισμα κάτω από το καυτό ήλιο:download:
Έχεις προσπαθήσει ποτέ στη επιστροφή από Σούνιο να φουσκώσεις με φορητή τρόμπα μέχρι τα 100psi??? Δεν ξέρεις τι ταλαιπωρία χάνεις...:gotcha:

Αφού λοιπόν στρώσουν το κράτημα στις κατηφορικες στροφές είναι καλύτερο, ταχύτερο και οι επιλογές στις λίγο πιο ανοιχτές γραμμές δεν είναι πλέον τόσο επικίνδυνες.
Στα φρένα η αίσθηση ειναι πιο σαφής αφού το λάστιχο δεν μπαλονάρει και άρα εφόσον τα φρένα ειναι άψογα συντηρημένα η απόσταση πέδησης μειώνεται.

Ανοίγει παρένθεση.

Κατηφόρα Σχιστού-Σκαραμαγκά με το αερα στη πλάτη κατεβαίνω συνήθως με 70-80 χλμ/ω, προς το τέλος λίγο πριν τη Γρηγορίου Λαμπράκη κρατάω λίγο τα φρένα και πέφτω περίπου στα 40-45χλμ/ω
Σε αυτή τη φάση ακριβώς βγήκε αυτοκίνητο μπροστά μου και αφού δεν μπόρεσα να κάνω ελιγμό αποφυγής...έμεινα- στηρίχτηκα στα φρένα πανικού, εκεί και για πρώτη φορά κατάλαβα γιατί τα δυνατά φρένα χρειάζονται ένα ικανό πέλμα ελαστικού.
Για όσους διαβάζουν και δεν έχουν καβαλήσει ποδήλατο τσιγαρόχαρτο η αίσθηση είναι τρομακτική έως λιποθυμική...:o

Κλείνει παρένθεση.

Σε περίπτωση μπλοκαρίσματος και ανάλογα τη απόσταση πέδησης να ξέρεις και όχι επειδή είναι πιο σκληρό, θα αφήσεις γόμα τόση που πολύ πιθανόν να καταστραφεί εντελώς το ελαστικό, με το μπροστά σταματάμε και στο ποδήλατο (το λέω για να το ακούσω και εγώ):D

Σαν επίλογο άφησα το φλέγον θέμα διάτρησης, η continetal λέει πως η ταινία προστασίας είναι πλέον πιο ισχυρή και σε συνδυασμό με τη πιο σκληρή γόμα και πυκνότητα του σκελετού το ελαστικό είναι πανοπλία, αυτό που ξέρω εγώ είναι πως στα παραπάνω χλμ δεν είχα ούτε ένα φούιτ, κοψίματα πάνω στο πέλμα είχα από αιχμηρές πέτρες, σε σχέση με το 4000SII λιγότερα κοψίματα αλλά κανένα δεν κατάφερε να προκαλέσει διάτρηση.
Άρα ή η continetal έχει απόλυτο δίκιο σε όσα περιγράφει για τη καινούρια ναυαρχίδα ή εγώ ήμουν απλά κ@λόφαρδος:D

Ακολουθεί φώτο με τη φθορά πάνω στους δείκτες του πέλματος μετά από 5.000χλμ

View attachment 134511
Στη φώτο βλέπουμε το πίσω ελαστικό όπου η φθορά έρχεται πολύ πιο γρήγορα, η κατάσταση του μπροστά είναι σαφώς σε καλύτερη κατάσταση χωρίς ορατή φθορά και σημάδια πολυκαιρισμού.
Τον φρονίμων τα παιδιά πρίν πεινάσουν μαγειρεύουν...οπότε το νέο ζευγάρι περιμένει στη γωνία :)

View attachment 134512

Στη Ελλάδα η τιμή το ζευγάρι ειναι απο ακριβή εως απλησίαστη, ο επίσημος προμηθευτής ανέβασε 3€+ πριν μια Εβδομάδα, σε Γερμανία και Αγγλία παίζουν πολύ καλύτερες τιμές και σε κάποιες περιπτώσεις δίνουν δώρο τις σαμπρέλες στη επιθυμητή διάσταση βαλβίδας.
Αυτά και καλά χλμ!!:drinks:
Χρήστο, θα σου πρότεινα ένα πείραμα με τα λάστιχα. Δοκίμασε μία φορά να ανέβεις διάσταση σε 28άρια αν τα παίρνει το στεφάνι και ο σκελετός. Στην άνεση είναι αισθητά καλύτερα και στην κύλιση σχεδόν τα ίδια.

Το ξέρω ότι ακούγεται κάπως αυτή η διάσταση σε κουρσάκι, αλλά και οι επαγγελματίες σε αρκετές κλασικές διαδρομές τα προτιμούν για την άνεση και την αντοχή.

Στο κάτω-κάτω αν δεν σου κάτσουν γυρνάς στα 25άρια.
 

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Ντοματούλης
Μηνύματα
1.802
Reaction score
5.965
Τα GP4000 25mm τόσο είναι σε πραγματική διάσταση, τα φοράω στους αλλους τροχους και πάνω στο ποδήλατο είναι λες και κάθομαι σε πολυθρόνα.
Τα GP 4000 28mm δεν χωράνε σε ψαλίδι και πιρούνι στο κουρσάκι.
 

marydaughter

daughterforever
Μηνύματα
18.998
Reaction score
10.021
Παίδες καλησπέρα.
Ενδιαφέρομαι για αξεσουάρ ποδηλάτου, όπου να το μετατρέπει σε στατικό.
Δεν ξέρω που να κοιτάξω.
Η ποιότητα θελω να είναι πολύ καλή, αν μπορώ να επιλέξω.

Thanks!!
 

wizzy

Music is our friend!
Μηνύματα
7.263
Reaction score
7.325
Θέλεις, δηλαδή, ένα trainer το οποίο είτε θα "κλειδώνει" τον πίσω τροχό ή θα έχει κασέτα με ταχύτητες έτσι ώστε να αφαιρείς τον πίσω τροχό και να προσαρτάς την αλυσίδα στην κασέτα.

Προϋπολογισμός;
 


marydaughter

daughterforever
Μηνύματα
18.998
Reaction score
10.021
Θέλεις, δηλαδή, ένα trainer το οποίο είτε θα "κλειδώνει" τον πίσω τροχό ή θα έχει κασέτα με ταχύτητες έτσι ώστε να αφαιρείς τον πίσω τροχό και να προσαρτάς την αλυσίδα στην κασέτα.

Προϋπολογισμός;
Χμμ...

Η αλήθεια είναι ότι ρίχνοντας μια ματιά, βρίσκω τιμές που τις θεωρώ εξωφρενικές.

Ιδανικό για εμένα, θα ήταν να μην αφαιρείται τροχός, ώστε με "άνεση" το ποδήλατο να γίνεται πάλι λειτουργικό.
Δεν είναι αγωνιστικό, αλλά mountain της Ideal, αλουμινένιο.

Προυπολογισμός λοιπόν μέχρι 300 ευρώ, εκτός αν με μια λογική προσαύξηση, παίρνω κάτι σημαντικά καλύτερο...πχ+100 ευρώ.


Ευχαριστώ πολύ!!!
Επιθυμητό θα ήταν επίσης το ποδήλατο να παρέμενε ορθό.
Μην το ακουμπάω δηλαδή σε τοίχους όταν δεν χρησιμοποιείται.
 
Last edited:

Περαστικός

Τσοπανάκος
Μηνύματα
3.010
Reaction score
6.197

Μηνύματα
8.172
Reaction score
3.045
Ήμουν πάντα fan των ελαστικών της continetal, παρακολουθώ τις εξελίξεις εδώ και μια δεκαετία.
Τα τελευταία χρόνια, ειδικά από το GP 4000SII και μετά εποχή το εχει παει σε αλλο επίπεδο τη κύλιση και τη ασφάλεια.
Τους τελευταίους 3 μήνες πεταλάω το GP 5000, ειμαι πολύ ενθουσιασμένος με τη βελτίωση προς το καλύτερο σε αυτή τη γενιά GP.
Στο διάστημα αυτό έχω γράψει πάνω στο black chili πέλμα τους 5.000 χλμ, οπότε και είναι ιδανική στιγμή για εντυπώσεις.
Μοιραία η σύγκριση θα γίνει με το GP 4000SII το οποίο η παραγωγή σταμάτησε.

Κύλιση θα τολμήσω να πω πολύ καλύτερη από αυτή του προκατόχου γιατί η γόμα πλέον είναι λίγο πιο σκληρή και η πυκνότητα του σκελετού έχει 3 στρώσεις από 110 TPI δλδ σύνολο 330TPI.
Με τέτοια πυκνότητα μπορείς να παίξεις άνετα μέχρι 120 psi χωρίς να υπάρξουν παραμορφώσεις στο ελαστικό, προσωπικά τα δούλεψα ως επί το πλείστον 100-110psi πίσω και 90-100 μπροστά.
100psi πίσω και 90psi είναι το εύρος που θα δουλέψουν άψογα στα πλαίσια μίας καθημερινής προπόνησης ώστε να δουλέψει το προφίλ ενδοτικά ως προς το αναβάτη.
Λόγο της υψηλής πυκνότητας σε πέλμα & Προφίλ η αίσθηση από της κακοτεχνίες των δρόμων περνάει μέσο του σκελετού πιο άμεσα στο αναβάτη και επιβάλλεται πλέον η αναζήτηση ιδανικού ασφαλτοτάπητα και το πέταγμα πάνω από λακκούβες- τάφρους αμα δεν μπορείς να τις αποφύγεις.
Το 4000SII σε αυτό το τομέα τα πήγαινε πολύ καλύτερα αφού το 25mm πελμα ήταν 27mm αρχικά και στη πορεία με τις πιέσεις ξεχείλωνε λίγο ακόμα, το 5000 το παίρνεις 25mm και μετά από 5.000χλμ σε καλοκαιρινές θερμοκρασίες μένει 25mm.

Στο grip του δρόμου θέλουν στρώσιμο σε σχέση με το 4000SII που δούλευε άμεσα γι'αυτό και τελείωνε πιο αμεσα η αυτονομία σε χιλιόμετρα. Κάθε 4.000 χλμ. ήταν για αλλαγή...ξέρω κάποιες περιπτώσεις που προσπάθησαν να γράψουν λίγα παραπάνω χιλιόμετρα και εντέλει τους έφαγε η αλλαγή σαμπρέλας και το τρομπάρισμα κάτω από το καυτό ήλιο:download:
Έχεις προσπαθήσει ποτέ στη επιστροφή από Σούνιο να φουσκώσεις με φορητή τρόμπα μέχρι τα 100psi??? Δεν ξέρεις τι ταλαιπωρία χάνεις...:gotcha:

Αφού λοιπόν στρώσουν το κράτημα στις κατηφορικες στροφές είναι καλύτερο, ταχύτερο και οι επιλογές στις λίγο πιο ανοιχτές γραμμές δεν είναι πλέον τόσο επικίνδυνες.
Στα φρένα η αίσθηση ειναι πιο σαφής αφού το λάστιχο δεν μπαλονάρει και άρα εφόσον τα φρένα ειναι άψογα συντηρημένα η απόσταση πέδησης μειώνεται.

Ανοίγει παρένθεση.

Κατηφόρα Σχιστού-Σκαραμαγκά με το αερα στη πλάτη κατεβαίνω συνήθως με 70-80 χλμ/ω, προς το τέλος λίγο πριν τη Γρηγορίου Λαμπράκη κρατάω λίγο τα φρένα και πέφτω περίπου στα 40-45χλμ/ω
Σε αυτή τη φάση ακριβώς βγήκε αυτοκίνητο μπροστά μου και αφού δεν μπόρεσα να κάνω ελιγμό αποφυγής...έμεινα- στηρίχτηκα στα φρένα πανικού, εκεί και για πρώτη φορά κατάλαβα γιατί τα δυνατά φρένα χρειάζονται ένα ικανό πέλμα ελαστικού.
Για όσους διαβάζουν και δεν έχουν καβαλήσει ποδήλατο τσιγαρόχαρτο η αίσθηση είναι τρομακτική έως λιποθυμική...:o

Κλείνει παρένθεση.

Σε περίπτωση μπλοκαρίσματος και ανάλογα τη απόσταση πέδησης να ξέρεις και όχι επειδή είναι πιο σκληρό, θα αφήσεις γόμα τόση που πολύ πιθανόν να καταστραφεί εντελώς το ελαστικό, με το μπροστά σταματάμε και στο ποδήλατο (το λέω για να το ακούσω και εγώ):D

Σαν επίλογο άφησα το φλέγον θέμα διάτρησης, η continetal λέει πως η ταινία προστασίας είναι πλέον πιο ισχυρή και σε συνδυασμό με τη πιο σκληρή γόμα και πυκνότητα του σκελετού το ελαστικό είναι πανοπλία, αυτό που ξέρω εγώ είναι πως στα παραπάνω χλμ δεν είχα ούτε ένα φούιτ, κοψίματα πάνω στο πέλμα είχα από αιχμηρές πέτρες, σε σχέση με το 4000SII λιγότερα κοψίματα αλλά κανένα δεν κατάφερε να προκαλέσει διάτρηση.
Άρα ή η continetal έχει απόλυτο δίκιο σε όσα περιγράφει για τη καινούρια ναυαρχίδα ή εγώ ήμουν απλά κ@λόφαρδος:D

Ακολουθεί φώτο με τη φθορά πάνω στους δείκτες του πέλματος μετά από 5.000χλμ

View attachment 134511
Στη φώτο βλέπουμε το πίσω ελαστικό όπου η φθορά έρχεται πολύ πιο γρήγορα, η κατάσταση του μπροστά είναι σαφώς σε καλύτερη κατάσταση χωρίς ορατή φθορά και σημάδια πολυκαιρισμού.
Τον φρονίμων τα παιδιά πρίν πεινάσουν μαγειρεύουν...οπότε το νέο ζευγάρι περιμένει στη γωνία :)

View attachment 134512

Στη Ελλάδα η τιμή το ζευγάρι ειναι απο ακριβή εως απλησίαστη, ο επίσημος προμηθευτής ανέβασε 3€+ πριν μια Εβδομάδα, σε Γερμανία και Αγγλία παίζουν πολύ καλύτερες τιμές και σε κάποιες περιπτώσεις δίνουν δώρο τις σαμπρέλες στη επιθυμητή διάσταση βαλβίδας.
Αυτά και καλά χλμ!!:drinks:
Τα ίδια έχω εδώ και 4 μήνες περίπου, κοντά 4.500χμ... Σήμερα πέρασα και από μία στρώση από σπασμένα γυαλιά στην Εθνική κοντά στο Καστέλι, και λέω, πάει την πατήσαμε αυτή τη φορά! Αλλά τίποτα!!
[DOUBLEPOST=1565299647][/DOUBLEPOST]
Χμμ...

Η αλήθεια είναι ότι ρίχνοντας μια ματιά, βρίσκω τιμές που τις θεωρώ εξωφρενικές.

Ιδανικό για εμένα, θα ήταν να μην αφαιρείται τροχός, ώστε με "άνεση" το ποδήλατο να γίνεται πάλι λειτουργικό.
Δεν είναι αγωνιστικό, αλλά mountain της Ideal, αλουμινένιο.

Προυπολογισμός λοιπόν μέχρι 300 ευρώ, εκτός αν με μια λογική προσαύξηση, παίρνω κάτι σημαντικά καλύτερο...πχ+100 ευρώ.


Ευχαριστώ πολύ!!!
Επιθυμητό θα ήταν επίσης το ποδήλατο να παρέμενε ορθό.
Μην το ακουμπάω δηλαδή σε τοίχους όταν δεν χρησιμοποιείται.
Με λάστιχα mountain θα σε πεθάνει στον θόρυβο, και η κύλιση θα είναι χάλια Βαγγέλη! Οπότε επιβάλλεται ή αλλαγή ελαστικού σε κάτι flat ας πούμε (road) ή τροχό με αντίστοιχο λάστιχο...
 

marydaughter

daughterforever
Μηνύματα
18.998
Reaction score
10.021
Με λάστιχα mountain θα σε πεθάνει στον θόρυβο, και η κύλιση θα είναι χάλια Βαγγέλη! Οπότε επιβάλλεται ή αλλαγή ελαστικού σε κάτι flat ας πούμε (road) ή τροχό με αντίστοιχο λάστιχο...
Αυτό δεν το είχα σκεφτεί!!
Έχεις απόλυτο δίκιο!!
 

Μηνύματα
8.172
Reaction score
3.045
Το έδειξε η δοκιμή στο Tacx Vortex όταν το αγόρασα και είχα μόνο το trekking τότε με τα αρχικά λάστιχα (αλλά και λίγο μετά με Schwalbe Marathon Supreme). Τρελός θόρυβος! :D
 

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Ντοματούλης
Μηνύματα
1.802
Reaction score
5.965
Τα ίδια έχω εδώ και 4 μήνες περίπου, κοντά 4.500χμ... Σήμερα πέρασα και από μία στρώση από σπασμένα γυαλιά στην Εθνική κοντά στο Καστέλι, και λέω, πάει την πατήσαμε αυτή τη φορά! Αλλά τίποτα!!
Αυτή τη φορά η continetal έφτιαξε, κατά τη γνώμη μου, ένα καθημερινό λάστιχο επιδόσεων το οποίο θα τα πάει εξαιρετικά και σε αγώνα.
 


wizzy

Music is our friend!
Μηνύματα
7.263
Reaction score
7.325
Trainer tyre for the win, λέμε! Ομαλή κύλιση, σχεδόν μηδενική τριβή κι ελάχιστος θόρυβος.

Έβαλα δύο, μπρος-πίσω στο road bike κι άλλαξε εντελώς η εμπειρία στο roller!

(Έγινε ακόμα πιο δύσκολη η προπόνηση:headbang::D)
 

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Ντοματούλης
Μηνύματα
1.802
Reaction score
5.965
(Έγινε ακόμα πιο δύσκολη η προπόνηση:headbang::D)
Και δεν σου αρέσουν τα δύσκολα?
Εγώ όταν ζορίζομαι βρίσκω πάντα το τρόπο να περνάω καλά!!
Τη τελευταία φορά που ένιωσα ζόρι, σταμάτησα στη Βάρη για μπύρα και προβατίνα...:drinks:
 

wizzy

Music is our friend!
Μηνύματα
7.263
Reaction score
7.325
Και δεν σου αρέσουν τα δύσκολα?
Εγώ όταν ζορίζομαι βρίσκω πάντα το τρόπο να περνάω καλά!!
Τη τελευταία φορά που ένιωσα ζόρι, σταμάτησα στη Βάρη για μπύρα και προβατίνα...:drinks:
Να με δω τρώω προβατίνα πάνω στο roller και τι στον κόσμο!:D
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
150.433
Μηνύματα
2.238.043
Members
34.189
Νεότερο μέλος
Pasparrou
Top