- Μηνύματα
- 16.932
- Reaction score
- 54.806
Εάν αναφέρεσαι σε διατάξεις ηχοληψίας ακολουθούσες Αρχές Blumlein,έχει ήδη επιβεβαιωθεί ότι δεν συλλαμβάνεται ούτε και τότε αυτούσιο το αυθεντικό άκουσμα από άποψη χωρικής πληροφορίας.- προσπαθώ να καταλάβω, αλλά κάτι μου διαφεύγει.
- αν υποθέσουμε ότι έχουμε δύο άριστα μικρόφωνα σε δύο θέσεις στον χώρο, τότε είναι απαραίτητη η μίξη?
- σε αυτή την περίπτωση, πως υποβαθμίζεται το συχνοτικό περιεχόμενο στις κατώτερες οκτάβες?
- μήπως το θέμα είναι η αδυναμία των sub, να ακολουθήσουν πιστά την κυματομορφή λόγω αδράνειας?
- και τελικά τι υποστηρίζουμε? ότι ο ιδανικός αριθμός ηχείων, θα πρέπει να είναι ίσος, ή μεγαλύτερος του αριθμού οργάνων, για να μην χάσουμε σε δυναμική περιοχή? (- τουλάχιστον στις χαμηλές συχνότητες? )
Από άποψη δυναμικού εύρους,θεωρώ ότι το ζήτημα έχει αναλυθεί διεξοδικώς στο νήμα περί συμπίεσης - διαδικασία αναπόφευκτη στο σύνολο των παραγωγών.
Compression και μουσική
Wrong again. Εύκολο είναι να λες σε κάποιον έχει λάθος το δύσκολο είναι να το τεκμηριώσεις. Ξέρω βαριέσαι δεν περιμένω απάντηση...
www.avsite.gr
Compression και μουσική
[...] Ανάλογη διαδικασία μπορεί ν'ακολουθηθεί και για τη διαχείριση των δευτέρων φωνητικών μέσα στη μίξη. Στη δεύτερη περίπτωση μπορεί να υπάρξει ακόμα πιό δραστική συμπίεση,καθότι φορέας γιά καταληπτότητα και άρθρωση είναι τα πρώτα φωνητικά.Χρειάζεται βέβαια προσοχή σε σημεία όπου τα δεύτερα...
www.avsite.gr
Στις περισσότερες των περιπτώσεων οι ηχογραφήσεις διεξάγονται με πολυμικροφωνικές τεχνικές.Ένα μείζον ζήτημα κατά τη μίξη και ακολούθως το mastering είναι να μην συνέβαιναν ενεργειακά καπελώματα λ.χ. ανάμεσα σε μπάσο τύμπανο,ηλεκτρικό μπάσο και τους όμορους τόνους συνθετητή στα σύγχρονα ιδιώματα.