Καταγγελία service LG OLED55B7

Μηνύματα
2.693
Reaction score
638
Στις 4/12/2017 αγοράστηκε από το κατάστημα Media Markt Καλλιθέας μια τηλεόραση LG OLED55B7V με σειριακό αριθμό 711MAPNFC480.

Η τηλεόραση είχε ελάχιστες ώρες καλής χρήσης καθώς υπάρχουν ακόμα τρεις τηλεοράσεις στο σπίτι και ένας βιντεοπροβολεας .

Η τηλεόραση πάντα ρυθμισμένη ώστε το back panel να μην βγάζει μάτια με το ρυθμιστικό να μην ξεπερνάει το 55 % και το contrast στο 85 % και πάντα στο Expert mode ρυθμισμένη με το σπεκτρομετρο και το χρωμόμετρο που διαθέτω σε καμπύλη bt. 1886

Στις 15/9/2019 διαπίστωσα ότι στο panel της τηλεόρασης έχει δημιουργηθεί ένα μόνιμο αποτύπωμα εικόνας ( BURN IN) ορατό σε κόκκινο ή magenta φόντο (patterns).

Προσπάθησα μέσα από τα ρυθμιστικό της τηλεόρασης Pixel refresher να εξαλείψω το αποτύπωμα αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφερα. Δοκίμασα και με διάφορα βιντεακια που υποτίθεται ότι καθαρίζουν αποτυπώματα burn-in αλλά και πάλι δεν κατάφερα τίποτα. Στις 17/9/2019 μίλησα τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών της LG οπού δήλωσα την βλάβη και δυο μέρες αργότερα η τηλεόραση παρελήφθη από την οικία μου με την εργοστασιακή της συσκευασία από τους τεχνικούς του εξουσιοδοτημένου service της εταιρίας Μανωλόπουλος.

Την επόμενη μέρα επικοινώνησα με τον κύριο Δούπη τεχνικό διευθυντή της προαναφερόμενης εταιρίας ο οποίος μου επιβεβαίωσε ότι η τηλεόραση έχει βλάβη που καλύπτεται στα πλαίσια της εργοστασιακής εγγύησης και μου δήλωσε ότι θα αντικατασταθεί το panel τηλεόρασης με καινούργιο.

Του εξήγησα ότι δεν επιθυμώ την επισκευή της τηλεόρασης πρώτον γιατί όπως αποδείχθηκε στην συγκεκριμένη γενιά panels το θέμα burn in δεν έχει αντιμετωπιστεί με επιτυχία και φοβάμαι ότι θα το αντιμετωπίσω ξανά στο μέλλον και δεύτερον γιατί κατά την αλλαγή panel πρέπει σύμφωνα με το service manual αυτό να ρυθμιστεί με konica Μnolta CA-210 και ζήτησα αντί της επισκευής να μου επιστραφούν τα χρήματα που δαπάνησα για την αγορά της.

Ο κύριος Δούπης μου απάντησε ότι η τηλεόραση θα ρυθμιστεί και ότι το service Μανωλόπουλος διαθέτει τα ανάλογα όργανα όταν επέμεινα μου εξήγησε ότι αντικαταστήστε της τηλεόρασης όταν υπάρχει διαθέσιμο panel δεν προβλέπεται από την πολιτική της LG και μου πρότεινε να μιλήσω με την εξυπηρέτηση πελατών της LG καθώς ο ίδιος είναι αναρμόδιος να δώσει λύση στο ζήτημα.

Το μεσημέρι της ίδια μέρα 20/9 μίλησα τηλεφωνικά με τον κύριο Παπαστέργιο στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της LG και προσπάθησα να του εξηγήσω ότι η πολιτική αυτή είναι αντίθετη με την κείμενη νομοθεσία καθώς ότι ο νόμος 3043/2002 αναφέρει στο άρθρο 540 τα δικαιώματα του αγοραστή και αναφέρει ξεκάθαρα ότι ο αγοραστής δικαιούται κατ’ επιλογή του να υπαναχωρήσει από την αρχική σύμβαση εφ’ όσον δεν πρόκειται για επουσιώδες ελάττωμα και άρα να ζητήσει την επιστροφή του τιμήματος που πλήρωσε για την αγορά του προϊόντος.

Η απάντηση του στο αίτημα μου για επιστροφή χρήματων ήταν αρνητική και δυστυχώς όταν ζήτησα να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών αρνήθηκε να με συνδέσει και μου δήλωσε ότι αυτός είναι ο μοναδικός υπεύθυνος επικοινωνίας.

Την επόμενη μέρα έστειλα ένα email στην Μανωλόπουλος και στην LG όπου τους ανάλυσα πλήρως τα επιχειρήματα μου αλλά και πάλι στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με τον κύριο Δούπη την Δευτέρα στις 23/9 η απάντηση που έλαβα ήταν αρνητική .

Μετα και από αυτήν την άρνηση αναγκάστηκα να υποβάλω αναφορά στον συνήγορο του καταναλωτή η οποία ακόμα δεν έχει συζητηθεί.

Εχθές με κάλεσαν για να μου φέρουν την τηλεόραση και μίλησα για μια ακόμα φορά με τον κύριο Δουπη ο οποίος με διαβεβαίωσε ότι η τηλεόραση έχει ρυθμιστεί όπως προβλέπεται και αποφάσισα να την παραλάβω μέχρι να γνωμοδότησή ο συνήγορος του καταναλωτή για το θέμα.

Παρέλαβα την τηλεόραση με το καινούργιο panel και μόλις την άνοιξα κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά το panel ήταν πολύ σκοτεινό. Θεώρησα ότι οφείλεται στις ρυθμίσεις που είχαν μείνει από το παλιό panel και άρχισα από το usb stick να βάζω καρτέλες στο media player της τηλεόρασης για να τσεκάρω τα βασικά φωτεινότητα contrast κλπ. Η φωτεινότητα για να ρυθμιστεί σωστά η καρτέλα brightness με gamma 2.2 έπρεπε να ανέβει στο 70 % από 52 που είχα στο παλιό panel με gamma bt. 1886 σε οτι αφορά το ρυθμιστικό του contrast τα ιδία χάλια ενώ στο παλιό panel με το ρυθμιστικό στα 88 έβλεπα μέχρι το 241 τώρα πρέπει να κατέβω στο 80 και να ανεβάσω το backlight από το 55 στο 70 για να πάρω τα ίδια nits .

Βάζω μερικές καρτέλες ακόμα 10 % λευκό 5 % λευκό και μαύρο τι να δω τεράστιες σκιές στο κάτω αριστερό μέρος του panel το μαύρο είναι χειρότερο από lcd με απίστευτο θόρυβο λευκού που θυμίζει clouding .

Κάλεσα τον κύριο Δουπη του εξήγησα τι συμβαίνει και τον ρώτησα εάν το panel ελέγχθηκε και ρυθμίστηκε απορώντας πως έφυγε αυτό το μαύρο χάλι από το service.

Η απάντηση ήταν ότι το panel ρυθμίστηκε στο εξωτερικό και εδώ τοποθετήθηκε πάνω στην τηλεόραση και έγινε ένας τυπικός έλεγχος στα βασικά χρώματα και τίποτα άλλο .

Όταν ρώτησα πως είναι δυνατόν το panel να ρυθμιστεί στο εξωτερικό ενώ η τηλεόρασή είναι εδώ και οι ρυθμίσεις γίνονται μέσα από το service menu της τηλεόρασης έλαβα σαν απάντηση ότι μαζί με το panel ήρθε πακέτο και το T-CON board .

Αυτό σύμφωνα με όσα προκύπτουν από τα service manual δεν είναι αληθές καθώς οι ρυθμίσεις αυτές αποθηκεύονται στο main board .

Όπως θα δείτε στις μετρήσεις που ανέβασα οι φόβοι μου ότι το καινούργιο panel που τοποθετήθηκε δεν έχει ρυθμιστεί επαληθεύονται.

Στην συνέχεια σκέφτηκα να κάνω ένα reset την τηλεόραση και να την βγάλω μερικές ώρες από το ρεύμα . Όταν την άνοιξα ξανά με έκπληξη διαπίστωσα ότι η φωτεινότητα του Panel και η συμπεριφορά του γενικότερα είχε αλλάξει καθώς πλέον το ρυθμιστικό της φωτεινότητας στο 52 δίνει το σωστό αποτέλεσμα το back light πρέπει να ρυθμιστεί στο 55 % και το contrast στο 85 % . Σε ότι αφορά το μαύρο η αίσθηση clouding με τα άσπρα αποτυπώματα εξαφανίστηκε και πλέον στο 5 % λευκό και στο 10 % υπάρχει μόνο banding και θόρυβος για να μου θυμίζει ότι το νέο panel είναι πολύ χειρότερο από το παλιό.

Εάν βοήθησε το reset ή οτι έβγαλα την τηλεόραση από το ρεύμα δεν το γνωρίζω....

Ευτυχώς τράβηξα φωτογραφίες και τις έστειλα και στο service πριν την ανάσταση του panel και μπορώ να αποδείξω ότι ούτε ελέφαντας είμαι ούτε τρελός

IMG_20191007_123036.jpg


OLED 5 %.jpg

IMG_20191007_124129.jpg


FHD0140.JPG
.
Post automatically merged:

Συνοψίζοντας λοιπόν :

Ο νόμος 3043/2002 αναφέρει στο άρθρο 540 αναφέρει ξεκάθαρα ότι ο αγοραστής δικαιούται κατ’ επιλογή του να ζητήσει την επιστροφή του τιμήματος που πλήρωσε για την αγορά του προϊόντος η LG αποφασίζει αντί του νόμου να εφαρμόσει την πολιτική της .

Ο υπεύθυνος του εξουσιοδοτημένου service Μανωλόπουλος αρχικά με καθησυχάζει δηλώνοντας μου ότι υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης του panel από το service σύμφωνα με τα οριζόμενα στο service manual του κατασκευαστή. Πριν την παράδοση της τηλεόρασης με διαβεβαιώνει ότι το panel είναι ρυθμισμένο και στην συνέχεια μου δηλώνει ότι το panel ήρθε ρυθμισμένο από το εξωτερικό μαζί με το T-CON board ενώ το panel πρέπει να ρυθμιστεί πάνω στην τηλεόραση από το service menu γιατί οι ρυθμίσεις αφορούν το main board .

Από τις μετρήσεις επιβεβαιώνεται ότι panel δεν έχει ρυθμιστεί

Όπως φαίνεται στην σελίδα από το service maual που ανέβασα η ρύθμιση πρέπει να γίνει σε τρία mode : cool x= 0.277 y=0.278 temp 11000 K medium 0.286 y=0.289 9300 K Warm x= 0.313 y= 0.329 με θερμοκρασία 6500 Κ αποδεκτή απόκλιση 0.002 ΔΕ 0.0030 αντί αυτών οι μετρήσεις με το x-rite i1 pro2 spectro έδειξαν cool θερμοκρασία 12330 Κ medium 10286 K και Warm 7252 Κ


Παρέλαβα την τηλεόραση στην κατάσταση που φαίνεται στις φωτογραφίες αυτό τα λέει όλα . Σαν να μην έφταναν όλα αυτά διαπίστωσα ότι στο service menu δεν είχαν μηδενιστεί οι ώρες του Panel με ότι αυτό σημαίνει για την αυτοσυντήρηση που κάνει κάθε 2000 ώρες .

Πλέον έχω εάν panel αρρύθμιστο με banding στα χαμηλά κοντά στο μαύρο ευτυχώς μπορώ να το ρυθμίσω μονός μου με τα όργανα που διαθέτω και θα καταπιώ προσωρινά το θέμα με το banding αφού και να τους το ξαναστείλω panel θα μου αλλάξουν μπορεί να μου έρθει και χειρότερο κάνω λίγο υπομονή και θα περιμένω το συνήγορο του καταναλωτή να γνωμοδοτήσει και στην συνέχεια εάν χρειαστεί θα το στείλω και στην νομική προστασία της DAS που με καλύπτει .
Αυτά και σε αλλά με υγειά ευχαριστώ για την φιλοξενία

oled warm.jpg

oled medium.jpg



oled cool.jpg
 
Last edited:

Μηνύματα
62
Reaction score
11
αγορασα τηλεοραση με 5 χρονια εγγυηση κ μολις εβγαλε burn in μου την αλλαξανε αλλα μου δωσανε 2 χρονια εγγυηση χωρις τη δυνατοτητα επεκτασης.τα λεφτα για 5 τα εχουν παρει ομως.την εδωσα και πηρα και εγω q9f και υσυχασα
 

Μηνύματα
782
Reaction score
990
αγορασα τηλεοραση με 5 χρονια εγγυηση κ μολις εβγαλε burn in μου την αλλαξανε αλλα μου δωσανε 2 χρονια εγγυηση χωρις τη δυνατοτητα επεκτασης.τα λεφτα για 5 τα εχουν παρει ομως.την εδωσα και πηρα και εγω q9f και υσυχασα
Καλεσες τους ιδιους που καλεσε και το παιδι που ανοιξε το θεμα; LG ή αλλη μαρκα;
 


Μηνύματα
27.074
Reaction score
25.005
Μου θυμίζει την εμπειρία μου με το service της benq στην Ελλάδα με τον PE 8720 , κορυφαίο προβολικό της εποχής του . Το έστειλα για service και μου έδωσαν πίσω ΆΛΛΟ ΜΗΧΆΝΗΜΑ με κάμποσες ώρες στην πλάτη του , χωρίς το πρόβλημα μεν , αλλά άλλο μηχάνημα. Το ανακάλυψε νομίζω ο TEGONIK όταν του το πούλησα.
Εκτοτε προσοχή πάντα που παραδίδεις μηχάνημα και τι παίρνεις πίσω.
 

TGD

Μηνύματα
6.980
Reaction score
7.065
Στο συμβόλαιο της πενταετούς εγύησης από τον Κωτσόβολο που αγόρασα κάποτε εγώ για ένα ηχοσύστημα Sony λέει ρητά ότι η εγγύηση ισχύει μόνον για μία φορά!
 

Μηνύματα
2.693
Reaction score
638
Αντε να σας πως και το ανεκδοτο καλεις την LG τους αναφερεις την βλαβη και σου λενε:
- θα κλεισουμε ενα ραντεβου με το service εαν ομως η βλαβη δεν καλυπτεται απο την εγγυηση θα πρεπει να πληρωσετε μια χρεωση για τον έλεγχο αποδεχεστε την χρεωση ?
- Πως να την αποδεχτω δεν μου ειπατε ποσα χρηματα ειναι ? -
-Αυτο δεν το γνωριζω αποδεχεστε την χρεωση ?
-Μα εαν μου ζητησετε κατι παραλογο πως θα εχω πει προκαταβολικα ναι ? Το αντιλαμβανομαι οτι ενδεχομένως θα υπαρξει καποια χρεωσει αλλα δεν μπορω να την αποδεχτω ετσι ....
-Λυπαμαι δεν μπορουμε να κλεισουμε ραντεβου :o
 


Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
η τεχνολογία OLED είναι παντρεμένη με το burn-in ... κάποια στιγμή θα εμφανιστεί ότι και να κάνεις
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.398
Reaction score
27.684
Η QLED πως την λένε δεν είναι; Δεν ξέρω δεν έχω ασχοληθεί για αυτό ρωτάω.
 

Μηνύματα
2.693
Reaction score
638
Τ
η τεχνολογία OLED είναι παντρεμένη με το burn-in ... κάποια στιγμή θα εμφανιστεί ότι και να κάνεις
Το παραπονο μου δεν αφορα το burn in αυτο οπως εγραψα αναγνωρισαν οτι καλυπτεται στα πλαισια της εγγυησης .
Αυτο που με ενοχλει πιο πολυ απο ολα ειναι η σταση του κυριου Δουπη που ενω δηλωσα εξ αρχης οτι γνωριζω οτι το panel δεν προκειται να ρυθμιστει προσπαθησε να με ξεγελασει εφτασε στο σημειο να μου πει οτι υπαρχουν και ακριβοτερα οργανα καλιμπραρισματος στην Μανωλοπουλος απο το CA-210 δημιουργωντας την εντυπωση οτι θα ρυθμιστει η οθονη απο αυτους ( Κυριε Δουπη λυπαμαι που σας εκθετω ετσι αλλα πλεον ειμαι βεβαιος οτι με δουλευετε εαν σας αδικω στειλτε μου μια φωτο με το Konica- minolta μεσα στο service και θα ανακαλεσω αμεσα και θα σας ζητησω και συγνωμη ) . Ακομα και οταν ρωτησα ξεκαθαρα πριν παραλαβω το panel εαν ρυθμιστηκε μου απαντησε θετικα και στην συνεχεια οταν η τηλεοραση ηρθε στα χερια μου και πηρα τηλεφωνο να παραπονεθω και τον ρωτησα παλι εαν ρυθμιστηκε εδω το panel μου απαντησε με υπεκφυγες οτι ταχα ρυθμιστηκε στο εξωτερικο και μαλιστα ειχε το πηγε και παραπερα στην παρατηρηση που του εκανα οτι αυτο δεν ειναι δυνατον αφου οι ρυθμισεις γινονται απο το service menu της τηλεορασης να μου πει οτι αυτη ερχεται με καινουργιο t-con και ειναι προρυθμισμενη με αυτο ενω οι ρυθμισεις αποθηκευονται στο main board .
Σημερα ακυρωσα και το ραντεβου μαζι τους δεν τους εμπιστευομαι πλεον θα ζητησω με εξωδικο και τα παραστατικα που δειχνουν οτι το Panel ειναι καινουργιο να δουμε και εαν ηρθε και t-con μαζι ....
. Εχθες τους προωθησα το λινκ με το νημα για να απαντησουν εαν το επιθυμουν αλλα ουτε φωνη ουτε ακροαση ....
 
Last edited:




Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.444
Αρα δεν εχουν θεμα burn in? Ρωταω γιατι ψηνομαι για τηλεοραση.
Έχουν τα θέματα των LCD. Clouding, ανομοιομορφίες φωτεινότητας και λοιπά.

Προσωπικά πάντως, προτιμώ την ψυχική μου υγεία απο την ακριβή απεικόνιση και τα μελανάτα μαύρα.
Κρατάω τις plasma μου με νύχια και δόντια.
 

Μηνύματα
539
Reaction score
1.203
Έχουν τα θέματα των LCD. Clouding, ανομοιομορφίες φωτεινότητας και λοιπά.

Προσωπικά πάντως, προτιμώ την ψυχική μου υγεία απο την ακριβή απεικόνιση και τα μελανάτα μαύρα.
Κρατάω τις plasma μου με νύχια και δόντια.
Σωστο. Αυτη που εχω τωρα ειναι μια Samsung 40αρα πλασμα, οποτε λογικα ο,τι και να παρω αναβαθμιση θα ειναι.
 


Μηνύματα
539
Reaction score
1.203
Το μαύρο των plasma δεν θα το βρεις πουθενά. Είσαι σίγουρος πως ό,τι και να πάρεις θα είναι αναβάθμιση....;:)
??
Δεν το ηξερα αυτο.
Απλα θελω να παω σε μεγαλυτερη τιβι, πιο φρεσκια, αρα και καλυτερη. Το μοντελο που εχω ειναι δεκαετιας.
 


Μηνύματα
2.693
Reaction score
638
Το μαύρο των plasma δεν θα το βρεις πουθενά. Είσαι σίγουρος πως ό,τι και να πάρεις θα είναι αναβάθμιση....;:)
το μαυρο της Samsung Πλασμα οπως και της LG δεν ειναι και για διαφημιση plasma
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.062
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top