Καταγγελία service LG OLED55B7

TGD

Μηνύματα
3.547
Reaction score
3.297
Το burn-in είναι πρόβλημα της τεχνολογίας, όπως ήταν και της plasma. Αν ήθελες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο δεν θα έπρεπε να αγοράσεις oled. Επομένως δεν συντρέχει λόγος αναστροφής της πώλησης λόγω ελλατωματικού προϊόντος.
Από κει και πέρα η κακή επιδιόρθωση είναι κάτι που μπορείς να τεκμηριώσεις. Μόνο που αφού δεν πλήρωσες για αυτή τι ακριβώς θα ζητήσεις πίσω; Το service manual τι τιμές ανομοιομορφίας δίνει ως ανεκτές; Γιατί μπορεί να είναι σαν το VW (1 λίτρο στα 1500km είναι φυσιολογική κατανάλωση λαδιού σύμφωνα με το manual). Το ότι είχες τις γνώσεις να την ρυθμίσεις, σημαίνει ότι αγόρασες την τηλεόραση εν γνώση σου ότι μπορεί να έχει πρόβλημα burn-in.
Περιμένω κι εγώ να δω τη νομική έκβαση της υπόθεσης. Αλλά στη θέση σου θα βάσταγα μικρό καλάθι.
 

Μηνύματα
2.684
Reaction score
638
Το burn-in είναι πρόβλημα της τεχνολογίας, όπως ήταν και της plasma. Αν ήθελες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο δεν θα έπρεπε να αγοράσεις oled. Επομένως δεν συντρέχει λόγος αναστροφής της πώλησης λόγω ελλατωματικού προϊόντος.
Από κει και πέρα η κακή επιδιόρθωση είναι κάτι που μπορείς να τεκμηριώσεις. Μόνο που αφού δεν πλήρωσες για αυτή τι ακριβώς θα ζητήσεις πίσω; Το service manual τι τιμές ανομοιομορφίας δίνει ως ανεκτές; Γιατί μπορεί να είναι σαν το VW (1 λίτρο στα 1500km είναι φυσιολογική κατανάλωση λαδιού σύμφωνα με το manual). Το ότι είχες τις γνώσεις να την ρυθμίσεις, σημαίνει ότι αγόρασες την τηλεόραση εν γνώση σου ότι μπορεί να έχει πρόβλημα burn-in.
Περιμένω κι εγώ να δω τη νομική έκβαση της υπόθεσης. Αλλά στη θέση σου θα βάσταγα μικρό καλάθι.
Και μονο η αντικατασταση του panel στα πλαισια της εγγυησης δειχνει οτι αναγνωριζεται σαν κατασκευστικο προβλημα ...
Τι νομιζεις οτι μου εκαναν χαρη ? γιατι το αντικατεστησαν ?
Στα πλαισια της εγγυησης δεν πληρωνεις αυτο δεν σημαινει οτι δεν πρεπει να εχεις απαιτησεις .....
-Εχω την απαιτηση απο ενα service μεγαλης εταιριας να ειναι αξιοπιστο και να παρεχει ποιοτικες υπηρασιες ...
- Εχω την απαιτηση οταν επικοινωνω με τον τεχνικο διευθυντη αυτου του service και τον ρωταω τεχνικες πληροφοριες που αφορουν την επισκευη που θα κανει να μου λεει την αληθεια ...και μονο το γενγονος οτι ψευδεται σημαινει οτι δεν κανει σωστα την επισκευη Εσυ τι συμπερασμα βγαζεις απο αυτο ? για ποιον λογο να εκτειθεται με ψεμματα ?
- Εχω την απαιτηση η επισκευη αυτη να γινεται με τον τροπο που οριζει ο κατασκευαστης που τον προσελαβε ...
- Εχω την απαιτηση να γινει ελεγχος καλης και ποιοτηκης λειτουργίας πριν μου επιστραφει η συσκευη ....
Εσυ διαφωνεις με αυτα ? ειδες τις φωτογραφιες που ανεβασα εαν σου εστελναν καινουργιο panel σε αυτην την κατασταση πως θα αντιδρουσες ?
θα ησουν ευχαριστημενος ?
Τι σχεση εχει αυτο με τις γνωσεις μου ? το οτι μπορω να φερω την εικονα αποτελει δικαιολογια για το service να μου παραδωσει αυτο το χαλι ?
Εγω αυτο το θεωρω ξεφτίλα και γι αυτο θα τους ξεφτιλισω ......
ο κατασκευαστης οπως βλεπεις απο την σελιδα του service manual που ανεβασα προβλεπει μηδενικη αποκλιση της ταξης του 0.002 % εδω μιλαμε αλλου για αλλου απλα ειχαν αφησει την ρυθμιση απο το παλιο πανελ πανω ....
Ακομα και για το ασχετο παραδειγμα που αναφερεις εγων εαν επαιρνα αυτοκινητου που καιει 1 λιτρο λαδιου στα 1500 km ακομα και εαν το εγραφε το manual θα πηγαινα στα δικαστηρια Εσυ θα το καταπινες αμασητο ?
Αυτο ειναι το νεο panel οχι το παλιο

258662_164e88413ad72ddf0c93d7dba76cc532[2].jpg

Post automatically merged:

Νομικα το μονο που μπορει να ισχυριστει η LG σε οτι αφορα την απαιτηση μου για επιστροφη χρηματων ειναι οτι ο νομος αναφερει τον πωλητη και οχι τον παραγωγο .Ο πωλητης με παρεπεμψε στον παραγωγο και στην τελικη εμενα δεν με νοιαζει ποιος θα πληρωσει την νυφη η αναφορα μου στον συνηγορο του καταναλωτη αφορα και τους δυο.
Απλα η αναφορα μου εδω δεν περιλαμβανει τον πωλητη γιατι ειναι θεμα ερμηνιας του νομου και καθαρα υποκειμενικο ....
Θα κριθει στο μελλον .....
Ανοιξα το νημα περισσοτερο για να σας πληροφορησω για το πως επισκευασε την τηλεοραση μου το εξουσιοδοτημενο service της LG και να κρινετε μονοι σας
 
Last edited:


bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
7.417
Reaction score
24.930
Αυτή η καραμέλα με το burn in στις oled είναι πολύ σχετική.
Έχω oled 4 χρόνια μόνιμα ως monitor pc, οκ θέλουν ιδιαίτερη μεταχείριση αλλά προσωπικά δεν είχα ποτέ πρόβλημα και το πάνελ έχει γράψει αμέτρητες ώρες.
Για εμένα είναι μην σου κάτσει, όπως σε όλα τα πράματα.
Άλλωστε έχουν τόσες αυτοπροστασιες που ειναι πολυ δύσκολο να γίνει κατι, λίγο στο τηλεοπτικό πρέπει κάποιος να προσέχει με τη φωτεινότητα.
Καλά ξεμπερδέματα φίλε μου.
 

Μηνύματα
2.684
Reaction score
638
Αυτή η καραμέλα με το burn in στις oled είναι πολύ σχετική.
Έχω oled 4 χρόνια μόνιμα ως monitor pc, οκ θέλουν ιδιαίτερη μεταχείριση αλλά προσωπικά δεν είχα ποτέ πρόβλημα και το πάνελ έχει γράψει αμέτρητες ώρες.
Για εμένα είναι μην σου κάτσει, όπως σε όλα τα πράματα.
Άλλωστε έχουν τόσες αυτοπροστασιες που ειναι πολυ δύσκολο να γίνει κατι, λίγο στο τηλεοπτικό πρέπει κάποιος να προσέχει με τη φωτεινότητα.
Καλά ξεμπερδέματα φίλε μου.
Ευχαριστω
μπορεις να μου πεις με ποιον τροπο εχεις τσεκαρει οτι δεν εχεις burn in ?
δοκιμασε να βαλεις μια κοκκινη καρτελα
 

Μηνύματα
374
Reaction score
328
Απορώ πως μπήκαν από την πρώτη στιγμή στη διαδικασία να σου αλλάξουν πάνελ λόγω burn in.
ΑΝ θυμάμαι καλά στο manual κάποιων oled έγραφαν για το συγκεκριμένο θέμα πρώτον να προσέχει ο χρήστης χωρίς να αφήνει στατική εικόνα για πολύ ώρα και δεύτερον στους όρους εγγύησης εξερούσε την περίπτωση burn in.

Πήγαν να κάνουν το καλό, ίσως και από άγνοια, και τα έκαναν σκ@τ@. Εμένα έτσι μου φαίνεται όλο αυτό.
Απλά από την ασχετοσύνη και την αλαζονεία τους, τα κάνουν χειρότερα κάθε φορά που επικοινωνείς μαζί τους.

Χίλιες φορές να μην έμπαινες στη διαδικασία από την πρώτη στιγμή παρά όλο αυτό που τραβάς τώρα.

Και κάτι ακόμα εντελώς φιλικά.
Το ότι μπορεί να δημιουργηθεί burn in στις oled τηλεοράσεις ΔΕΝ είναι ελάττωμα. Έτσι είναι αυτή η τεχνολογία. Έτσι ήταν και οι plasma και μάλιστα πολύ πιο ευαίσθητες σε αυτό το θέμα. Για αυτό και εχουν ενσωματώσει όλες αυτές τις τεχνολογίες κατά καιρούς, για να εξαλείψουν όσο το δυνατόν την πιθανότητα να συμβεί. Όχι επειδή το θεωρούν ελάττωμα. Αν το θεωρούσαν ελάττωμα δε θα τις έβγαζαν στην παραγωγή. Θα περίμεναν να το λύσουν πρώτα.

Το ότι εμείς επιλέγουμε να αγοράσουμε αυτή την τεχνολογία γιατί γουστάρουμε να έχουμε την σούπερ εικόνα είναι άλλο. Το ξέραμε όμως πως υπάρχει η πιθανότητα να μας συμβεί κάτι τέτοιο.

Αν επιτρέπετε στη δικιά σου πως δημιουργηθηκε το burn in; από κάποιο logo καναλιού ή κάτι άλλο;
Για να ξέρουμε τι να προσέχουμε και εμεις.
 

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
7.417
Reaction score
24.930
Στο full η φωτεινότητα.

20191012_013311.jpg

Γι'αυτό ανάφερα πως τη δουλεύω αποκλειστικά σαν μόνιτορ pc όλοι ξέρουμε τι σημαίνει αυτό για αυτή τη τεχνολογία.
 

Μηνύματα
3.290
Reaction score
4.949
Αγαπητέ έχεις απόλυτο δίκιο στο κομμάτι της συμπεριφοράς τους που είναι άκρως αντιεπαγγελματικη. Φιλική συμβουλή είναι να μείνεις και να επιμείνεις εκεί. Όσον αφορά το νομικό κομμάτι είναι καλυμμένη η LG χωρίς να σημαίνει αυτό ότι φέρθηκαν σωστά σαν επαγγελματίες και πολύ καλά έκανες και άνοιξες το θρεντ. Καλή επιτυχία - τύχη σου εύχομαι.
 

Μηνύματα
2.684
Reaction score
638
Απορώ πως μπήκαν από την πρώτη στιγμή στη διαδικασία να σου αλλάξουν πάνελ λόγω burn in.
ΑΝ θυμάμαι καλά στο manual κάποιων oled έγραφαν για το συγκεκριμένο θέμα πρώτον να προσέχει ο χρήστης χωρίς να αφήνει στατική εικόνα για πολύ ώρα και δεύτερον στους όρους εγγύησης εξερούσε την περίπτωση burn in.

Πήγαν να κάνουν το καλό, ίσως και από άγνοια, και τα έκαναν σκ@τ@. Εμένα έτσι μου φαίνεται όλο αυτό.
Απλά από την ασχετοσύνη και την αλαζονεία τους, τα κάνουν χειρότερα κάθε φορά που επικοινωνείς μαζί τους.

Χίλιες φορές να μην έμπαινες στη διαδικασία από την πρώτη στιγμή παρά όλο αυτό που τραβάς τώρα.

Και κάτι ακόμα εντελώς φιλικά.
Το ότι μπορεί να δημιουργηθεί burn in στις oled τηλεοράσεις ΔΕΝ είναι ελάττωμα. Έτσι είναι αυτή η τεχνολογία. Έτσι ήταν και οι plasma και μάλιστα πολύ πιο ευαίσθητες σε αυτό το θέμα. Για αυτό και εχουν ενσωματώσει όλες αυτές τις τεχνολογίες κατά καιρούς, για να εξαλείψουν όσο το δυνατόν την πιθανότητα να συμβεί. Όχι επειδή το θεωρούν ελάττωμα. Αν το θεωρούσαν ελάττωμα δε θα τις έβγαζαν στην παραγωγή. Θα περίμεναν να το λύσουν πρώτα.

Το ότι εμείς επιλέγουμε να αγοράσουμε αυτή την τεχνολογία γιατί γουστάρουμε να έχουμε την σούπερ εικόνα είναι άλλο. Το ξέραμε όμως πως υπάρχει η πιθανότητα να μας συμβεί κάτι τέτοιο.

Αν επιτρέπετε στη δικιά σου πως δημιουργηθηκε το burn in; από κάποιο logo καναλιού ή κάτι άλλο;
Για να ξέρουμε τι να προσέχουμε και εμεις.
Δεν ειναι η πρωτη που αλλαζουν πανελ με burn in στην γειτονια μου εχουμε αλλες τρεις περιπτωσεις και εδω στο site αρκετες ειναι λαθος η εντυπωση που εχεις . Στους ορους της εγγυησης (τους εχω διαβασει πολυ καλα δεν υπαρχει εξαιρεση ) Ουτε στην b6 που ειχα περυσι υπηρχε εξαιρεση .....
Παντα προσεχω ειδκα αφου η τηλεοραση ειναι ρυθμισμενη ποτε δεν βγαζει ματια το back light ειναι στο 50 με 55 % κατα την διαδιακασια του καλιμπραρισματος τρεχει καρτελα σε μεγεθος 18 % μαλλον απο το magenta την πατησα .....
Μια διαδικασια που την εχω κανει αρκετες φορες και δεν υπηρξε ποτε προβλημα αφου το calman με το οποιο ρυθμιζω και 20 δευτερα ριχνει μια λευκη οθονη .
Τωρα πως εγινε ? ενας θεος το ξερει
Post automatically merged:

Στο full η φωτεινότητα.

View attachment 140173
Γι'αυτό ανάφερα πως τη δουλεύω αποκλειστικά σαν μόνιτορ pc όλοι ξέρουμε τι σημαίνει αυτό για αυτή τη τεχνολογία.
ειδικα η 910 που εχεις αφηνε ευκολα αποτυπωμα εαν θυμαμαι καλα δεν ειχε και εντολη για καθαρισμο του πανελ εκανε εναν αυτοματο καθε 2000 ωρες και δεν ειχε και στο μενου την δυνατοτητα επιλογης για να μετακινουνται τα pixels .
 

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
7.417
Reaction score
24.930
Καθαρισμό κάνει αυτόματα κάθε φορά που τη κλείνεις.
Σε στατικές εικόνες ρίχνει αυτόματα το φωτισμό πιο κάτω από το ελάχιστο και βέβαια στο pc έχω ορίσει στο πεντάλεπτο να βγαίνει screen saver.
Δεν είναι τόσο επιρρεπείς όσο φημολογείται, αρκεί να ξέρεις τι πήρες και και της φερθεις ανάλογα, κάτι που πιστεύω πρόσεχες και εσύ, απλά ήσουν άτυχος.
 

Μηνύματα
1.700
Reaction score
2.022
Πριν αγοράσεις την oled ήξερες τα προβλήματα burn-in που έχει αυτή η τεχνολογία;
Προσωπική άποψη,δύσκολο το βλέπω για επιστροφή χρημάτων.
Αν κάνουν αντικατάσταση θα το θεωρω πολύ καλό γιατί συνήθως κάνουν επισκευή.
Τώρα που κάνανε χάλια επισκευή ίσως στην ατυχία σου βγεις τυχερός και λόγω κακής επισκευής κτλ θα σου κάνουν αντικατάσταση.
 

Μηνύματα
2.684
Reaction score
638
Πριν αγοράσεις την oled ήξερες τα προβλήματα burn-in που έχει αυτή η τεχνολογία;
Προσωπική άποψη,δύσκολο το βλέπω για επιστροφή χρημάτων.
Αν κάνουν αντικατάσταση θα το θεωρω πολύ καλό γιατί συνήθως κάνουν επισκευή.
Τώρα που κάνανε χάλια επισκευή ίσως στην ατυχία σου βγεις τυχερός και λόγω κακής επισκευής κτλ θα σου κάνουν αντικατάσταση.
Σαφως και γνωριζω το burn in οπως γνωριζω και οτι σε καθε γενια Panel η LG κανει βελτιωσεις για να θεραπευσει το προβλημα οπως προανεφερα εχει ενσωματώσει τρεις τροπους αποφυγης του προβληματος και γι αυτο υποθετεις οτι σε εναν μεγαλο βαθμο εχει ξεπεραστει ....
Αλλωστε αναλαμβανει αυτην την ευθυνη με την αντικατασταση του panel στα πλαισια της εγγυσης ....
 

Μηνύματα
27
Reaction score
53
δεν εχει σημασια τι νομιζω εγω αφου τους νομους τους ερμηνευουν οι δικαστες την στιγμη που δικαζουν και ακουσουν τα επιχειρηματα της καθε πλευρας . Κατα την αποψη μου η εννοια του πραγματικου ελαττώματος περιλαμβανει το κατασκευαστικο ελάττωμα και η ευπαθεια των OLED στο burn in ειναι κατασκευαστικο ελαττωμα ....Σε οτι αφορα την αναφορα στον εμπορο σαφως και στην αναφορα μου στον συνηγορο του καταναλωτη τον συμπεριελαβα αφου πρωτα στον πωλητη αναφερεται ο νομος . O πωλητης ενημερωθηκε πρωτος και με παρεπεμψε στο service του κατασκευαστη και ενημερωθηκε και αυτος για την εξελιξη της υποθεσης και την αναφορα μου στον συνηγορο του καταναλωτη ....
Αυτες οι λεπτομερειες ειναι νομικης φυσης και δεν της συμπεριελαβα στο ιστορικο μου καθως ουτως η αλλως το νομικο κομματι θα κριθει αρχικα απο τον συνηγορο του καταναλωτη και στα δικαστηρια αργοτερα καθως δεν εχω να χασω κατι αφου ηδη υπαρχει νομικη καλυψη . Η LG και ο πωλητης κινδυνευουν να δημιουργησουν δεδικασμενο .....
Σε αυτο που θελω να μεινουμε ειναι οτι το panel αντικατασταθηκε με ενα που ποιοτικα δεν επρεπε να τοποθετηθει καν πανω στην τηλεοραση . Στο γεγονος οτι ψευδως ισχυριστηκαν οτι το Panel ρυθμιστηκε οπως οριζει ο κατασκευαστης αρα εκαναν πολυ ασχημα την δουλεια τους ......
Εσυ δηλαδη εαν ειχες παραλαβει αυτη την τηλεοραση θα ησουν ικανοποιμενος ?
εαν σε ειχαν παραμυθιασει τρεις φόρες σε ισάριθμες τηλεφωνικές συνομιλίες με λέγοντας οτι το πάνελ ρυθμιστικέ τι θα έκανες ?
δεν αναρωτιεσαι γιατι δεν βγηκε καποιος να με διαψευσει στα γεγονοτα που περιγραφω ?
Βλεπω καπως ειρωνικο το υφος που γραφεις γιατι ?
Το πρόβλημα που περιγράφεις δεν συνιστά ουσιώδες πραγματικό ελάττωμα που να θεμελιώνει δικαίωμα υπαναχωρήσεις από την σύμβαση, και μάλιστα δύο χρόνια μετά την σύναψή της, αναστροφή της πώλησης και επιστροφή χρημάτων. Κατά τα λοιπά για τα θέματα συμπεριφοράς ή μερικής αποκατάστασης της βλάβης προφανώς δεν γνωρίζω αλλά θεωρω ότι θα έχεις τους λόγους σου να είσαι ενοχλημένος από την στάση κάποιων προσώπων.
 


Μηνύματα
3.290
Reaction score
4.949
Στα νομικά οι λέξεις έχουν συγκεκριμένο νόημα. Μην δίνετε εξηγήσεις στους νομους μόνοι σας αν δεν είστε νομικοί. Ακόμα και οι νομικοί διαβάζουν επεξηγήσεις των νόμων για να βοηθηθούν.
 

Μηνύματα
2.684
Reaction score
638
Το πρόβλημα που περιγράφεις δεν συνιστά ουσιώδες πραγματικό ελάττωμα που να θεμελιώνει δικαίωμα υπαναχωρήσεις από την σύμβαση, και μάλιστα δύο χρόνια μετά την σύναψή της, αναστροφή της πώλησης και επιστροφή χρημάτων. Κατά τα λοιπά για τα θέματα συμπεριφοράς ή μερικής αποκατάστασης της βλάβης προφανώς δεν γνωρίζω αλλά θεωρω ότι θα έχεις τους λόγους σου να είσαι ενοχλημένος από την στάση κάποιων προσώπων.
Στο πρωτο η αποψη σου οπως και η δικη μου ειναι θεμα ερμηνειας του νομου ουτε εγω και μαλλον ουτε εσυ ειμαστε ειδικοι ας το αφησουμε λοιπον στην ακρη και ας παμε στο δευτερο κομματι που για μενα ειναι το πιο σημαντικο ....
Στο δευτερο ομως μπορεις να εχεις αποψη με βαση τις φωτογραφιες εαν σου ερχοταν επισκευασμενη η τηλεοραση και εβλεπες αυτο που δειχνω εγω στις φωτογραφιες θα ησουν ευχαριστημενος ή δυσαρεστημενος ?
Εαν σε ειχαν διαβεβαιωσει τρεις φορες οτι το πανελ θα ρυθμιστει και ανακαλυπτες οτι
1) οτι στο service menu που καταγραφονται οι ρυθμισεις των μετρησεων δεν εχουν περαστει νεες τιμες
2) δεν εχουν μηδενιστει οι ωρες στο panel οπως θα ηταν λογικο και επιβαλεται
3) και οι μετρησεις αποδεικνυουν οτι τα πιο πανω δεν ειναι συμπτωσεις αλλα γεγονος
4) μολις κανεις reset τις ρυθμισεις απο το service menu και περασεις τις σωστες μετα απο μετρηση εξαφανιζονται τα περισσοτερα προβληματα
θα ησουν ευχαριστημενος ή δυσαρεστημενος ?
Σου επαναλαμβανω οτι ενημερωσα τον υπευθυνο του service για τα παραπονα μου και την καταγγελια μου εδω στο site με email που ειχα την διευθυνση του νηματος ωστε να εχει την δυνατοτητα να με διαψευση ειδες καμμια διαψευση ?
Πιστευεις οτι εαν ειχαν δικιο θα εμεναν απραγοι ?
Εσυ εαν ησουν στην θεση τους και ειχες δικιο τι θα εκανες ?
Εγω την Δευτερα θα περασω απο το service και θα ζητησω το δελτιο αποστολης απο το καινουργιο panel το δελτιο αποστολης απο το tcon που μου ειπαν οτι αλλαχθηκε και να δω το Konica minolta που υποτιθεται οτι εχουν για να κανουν ρυθμισεις εαν μου το δειξουν και με διαψευσουν θα ανακαλεσω δημοσια και θα ζητησω συγνωμη .
Θα σε παρακαλουσα να απαντησεις στις ερωτησεις μου για να καταλαβω και εγω και οι υπολοιποι γιατι διαφωνουμε και που
 

JL_

Μηνύματα
797
Reaction score
19
Δεν ειναι η πρωτη που αλλαζουν πανελ με burn in στην γειτονια μου εχουμε αλλες τρεις περιπτωσεις και εδω στο site αρκετες ειναι λαθος η εντυπωση που εχεις . Στους ορους της εγγυησης (τους εχω διαβασει πολυ καλα δεν υπαρχει εξαιρεση ) Ουτε στην b6 που ειχα περυσι υπηρχε εξαιρεση .....
Παντα προσεχω ειδκα αφου η τηλεοραση ειναι ρυθμισμενη ποτε δεν βγαζει ματια το back light ειναι στο 50 με 55 % κατα την διαδιακασια του καλιμπραρισματος τρεχει καρτελα σε μεγεθος 18 % μαλλον απο το magenta την πατησα .....
Μια διαδικασια που την εχω κανει αρκετες φορες και δεν υπηρξε ποτε προβλημα αφου το calman με το οποιο ρυθμιζω και 20 δευτερα ριχνει μια λευκη οθονη .
Τωρα πως εγινε ? ενας θεος το
Αν το "αποτύπωμα" που έχεις, μοιάζει σαν να έχει γίνει από το παράθυρο της ματζέντα, τότε δεν έχεις burn-in. Κάποιες παρτίδες πάνελ του 2017 είχαν εμφανίσει μία κατασκευαστική αστοχία, εξαιτίας της οποίας το σύστημα compensation cycle δεν δούλευε σωστά. Το αποτέλεσμα ήταν, όχι μόνο να είναι πιο εύκολο να πάθουν burn-in αυτά τα πάνελ, αλλά απομνημόνευαν και το παράθυρο με το οποίο γίνεται η ρύθμιση στο εργοστάσιο και έπειτα από κάποιους κύκλους cc το εμφάνιζαν εν είδει burn-in. Στο εξωτερικό, αν το πάνελ δεν έχει πάθει burn-in, απλά επαναρυθμίζονται τα correction tables του συστήματος cc και το ορθογώνιο παράθυρο εξαφανίζεται. Στην Ελλάδα, και για κάποιους άλλους ομοιοπαθείς με σένα που έτυχε να διαβάσω, το service προέβη σε αντικατάσταση πάνελ.

Το όλο θέμα βγήκε στην επιφάνεια κατά το δεύτερο burn-in test του rtings:

New uniformity photos have been updated. Uniformity issues are clearly visible on the 200 nits CNN TV in red and magenta slides (but not in normal content). This is unusual, as we would expect the maximum brightness CNN TV to show uniformity issues before the 200 nits CNN TV. The 18% 25% window we used in January to measure the color gamut is also becoming more visible on this TV (and the FIFA 18 TV) as the weeks progress, even though we haven't displayed that 18% 25% test pattern since January. We have contacted LG to understand why this is happening and will update this article as we obtain more information.

We contacted LG regarding the strange results in week 4. LG engineers visited our lab a few days ago and were able to confirm the 25% window on the Live CNN and FIFA 18 TVs are a result of a factory issue (see our video here). OLED TVs are produced in a hot process, and after cooling a 25% window is shown on each panel. Some TVs which haven't cooled completely can produce invalid results for the lookup table used by the 'Pixel Refresh' function, causing this 25% window to become visible. Only some 55" OLED TVs were affected during part of 2017.
As this is not an issue with the panel itself, it is possible to apply a fix to the lookup table. LG will apply this fix to anyone who presents this issue to their support, for free, even after the warranty period has long expired. They have fixed our two affected TVs (see the uniformity photos below). Note that this doesn't fix other uniformity issues as the result of static content, only the 25% window caused by a factory defect. LG has also confirmed that there is variation between panels, which is why some OLED appear more prone to developing uniformity issues (as in the case with our Live CNN (200 nits) vs Live CNN (Max).)

η 910 που εχεις αφηνε ευκολα αποτυπωμα εαν θυμαμαι καλα δεν ειχε και εντολη για καθαρισμο του πανελ εκανε εναν αυτοματο καθε 2000 ωρες και δεν ειχε και στο μενου την δυνατοτητα επιλογης για να μετακινουνται τα pixels .
Η 910 βγήκε σκυλί του πολέμου... :p

Ήταν το πρώτο πάνελ με διπλό stack μπλε οργανικού και λίγο η μεγαλύτερη επιφάνεια των pixel, λίγο η στάθμιση της σε χαμηλότερη μέγιστη φωτεινότητα από τις μετέπειτα γενιές, μάλλον έκαναν θαύματα στη μακροζωΐα της. Άσε που και το cc της κρατάει μόλις 2 λεπτά... 8-)

Εδώ, έχουμε υπό παρακολούθηση μία που γράφει κατά μέσο όρο 4500 ώρες λειτουργίας το χρόνο, αρκετές από αυτές και σε χρήση μόνιτορ...
 

Μηνύματα
2.684
Reaction score
638
Αν το "αποτύπωμα" που έχεις, μοιάζει σαν να έχει γίνει από το παράθυρο της ματζέντα, τότε δεν έχεις burn-in. Κάποιες παρτίδες πάνελ του 2017 είχαν εμφανίσει μία κατασκευαστική αστοχία, εξαιτίας της οποίας το σύστημα compensation cycle δεν δούλευε σωστά. Το αποτέλεσμα ήταν, όχι μόνο να είναι πιο εύκολο να πάθουν burn-in αυτά τα πάνελ, αλλά απομνημόνευαν και το παράθυρο με το οποίο γίνεται η ρύθμιση στο εργοστάσιο και έπειτα από κάποιους κύκλους cc το εμφάνιζαν εν είδει burn-in. Στο εξωτερικό, αν το πάνελ δεν έχει πάθει burn-in, απλά επαναρυθμίζονται τα correction tables του συστήματος cc και το ορθογώνιο παράθυρο εξαφανίζεται. Στην Ελλάδα, και για κάποιους άλλους ομοιοπαθείς με σένα που έτυχε να διαβάσω, το service προέβη σε αντικατάσταση πάνελ.

Το όλο θέμα βγήκε στην επιφάνεια κατά το δεύτερο burn-in test του rtings:
Ειναι παρα πολυ πιθανο να ισχυει αυτο που αναφερεις καθως ειμαι πολυ προσεχτικός με το θεμα burn in και το calman με το οποιο μετραω τρεχει καθε 15 '' μια λευκη οθονη αλλωστε δεν ηταν η πρωτη φορα που εκανα μετρησεις στην τηλεοραση
 


Μηνύματα
39
Reaction score
5
Svellinis, θα σου πρότεινα να κοινοποιήσεις το θέμα σου στην LG Europe με την μορφή αναφοράς παραθέτοντας υλικό από τις μετρήσεις σου. Όπως και να χει, καλή δύναμη στον αγώνα σου!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
164.706
Μηνύματα
2.655.820
Members
36.819
Νεότερο μέλος
IreneM
Top