Καταγγελία service LG OLED55B7

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.873
Reaction score
20.364
το μαυρο της Samsung Πλασμα οπως και της LG δεν ειναι και για διαφημιση plasma
Μιλάς για δύο (2) περιπτώσεις. Μαύρο σε Panasonic plasma ήταν χάρμα ιδέσθε, αλλά ΟΚ, δεν λέει κάτι αυτό. Αναφέρθηκα στην τεχνολογία, γενικά.

Ξεφύγαμε λίγο, ούτως ή άλλως, από εικόνα/τηλεοράσεις κτλ, είμαι άσχετος (κι αυτό που είπα πιο πάνω, το έμαθα, όχι πρόσφατα, από άνθρωπο με χρόνια στο χώρο), οπότε ας επιστρέψουμε στο θέμα.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.689
Οι Sony τη είναι; Είδα εχθές μερικά μοντέλα στον Κωτσόβολο και έπαθα σοκ με την εικόνα.
 


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.153
Reaction score
93.263
Οι Sony τη είναι; Είδα εχθές μερικά μοντέλα στον Κωτσόβολο και έπαθα σοκ με την εικόνα.
Σε 55" και 65" μάλλον Oled. Μεγαλύτερες από 65" είναι LCD.

Οι Oled της είναι όντως εντυπωσιακές.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.689
Σε 55" και 65" μάλλον Oled. Μεγαλύτερες από 65" είναι LCD.

Οι Oled της είναι όντως εντυπωσιακές.
65αρες ήταν. Από 2500€ - 5000€.
Είχε δίπλα και μια 65αρα στα 1099€ από 1850€. Χειρότερη εικόνα κυρίως στα μαύρα. Κωτσόβολος Αεροδρόμιο.
 

Μηνύματα
4.497
Reaction score
7.795
Είχα στο παρελθόν αστοχία με 65 samsung για το οποίο είχα ανοίξει και thread. Η εξυπηρέτηση ήταν άμεση για αλλαγή panel το οποίο ανταλλακτικό ήταν σχεδόν όλη η τηλεόραση χωρίς το πίσω πλαστικό καπάκι τα ηχεία και το mainborad.

Μετά την αλλαγή του προέκυψε ξανά πρόβλημα μετά από 2 μήνες. Αυτή τη φορά μίλησα με 10 διαφορετικά άτομα στη samsung έστειλα email για πίστωση και αγορά άλλου μοντέλου ξανά σε samsung.

Με τίποτα

όσο υπάρχει διαθέσιμο ανταλλακτικό δεν μπορεί να γίνει πίστωση.

Το μόνο που κατάφερα ήταν επιπλέον 2 χρόνια εγγύηση στο δεύτερο panel.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.689