Αρωμα hi-end απο Θεσσαλονικη.

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.569
Reaction score
126.335
Για πες Κώστα, εκείνο το ανέκδοτο.....
Να σε πω ένα άλλο:

Ήταν ένας που δεν είχε μεγάλη εμπειρία ακροάσεων, κάθε άλλο δηλαδή, την είχε πολύ μικρή, και δεν είχε και καλό στέρεο, κάθε άλλο δηλαδή, ένα ανεπαρκές κακοστημένο, αλλά σαν να μην έφταναν αυτά, επίσης δεν είχε και μετρήσεις από αυτό που είχε.



























Και δεν είχε και σαμπ.







Μπουαααααααχαχαχαχαχαχαχαχαχα


ΥΓ. Τουλ
 


Rosinante

Dark Nιάου
Μηνύματα
1.506
Reaction score
5.606
και στον δγινυση με την λιθοτριψια και στον πιπιτζι με τον χαμηλο φωτισμο και ο νταλιμπαν διατεινεται πως κατι κανει ... εως κι ο μπακ θα μπει στο παιγνιδι ...
;) :biggrin: :D:drinks:
Το ξερω οτι εχετε ενα θεμα με τον αλκοολισμο οι Κρητικοι αλλα βρε παιδια προσεξτε λιγο....
Ο ενας, λιθοτριψιες στα νεφρα ριχνει μπετα, ο αλλος μισοτυφλος απ' το χαμηλο φωτισμο, ο τριτος περπατα κι αυτος στα χναρια σας και εξακολουθειτε ακομη να πινετε...;:laugh::roflmao::roflmao::roflmao:
 




Rosinante

Dark Nιάου
Μηνύματα
1.506
Reaction score
5.606
Ο μονος κινδυνος ειναι να μου βγει η ροζι ... μουστακαλης ! αλλα και παλι τη βολτα μας θα την κανουμε !
Οχι ενταξει, το εχω βαψει ξανθο το μουστακι μου. Δε φαινεται τιποτα...:gotcha::gotcha::gotcha::gotcha:
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.722
Reaction score
10.538
Ειλικρινά,... διαβάζεις τι γράφεις???

ποιος κάνει επίδειξη???]

Ποιος το παίζει "ο επί παντός επιστητού γνώστης???
Με ζάλισες τον έρωτα να ανεβάσω μετρήσεις ή να μην μιλάω.
Την ανέβασα (την μέτρηση ) και μετά λες ότι κάνω επίδειξη;
Άλλοι ανεβάζουν μετρήσεις και άλλοι καλώδια :gotcha: .

Ποιος λέει ¨δεν ακούω επειδή ξέρω πως θα παίξει"???

Προφανώς και κάνεις επίδειξη!
Όσοι έχουν εγκέφαλο ανάμεσα από τα αυτιά τους.
Να στο κάνω λιανά επειδή είσαι ρομαντικό αγόρι και σε συμπαθάω βρε κουτό.

Κάτω από τα 300Hz όλα τα σαλόνια είναι κουκουρούκου ή πιο απλά ΓΤΠΚ.
Μιλάμε για διαφορές συν πλην 10db.
Αν δεν δω μέτρηση που να έχει τιθασεύσει το λεγόμενο ''πρώτο Δωμάτιο'' ( 0 - 300Hz) ξέρω πως ακούγεται.
Χάλια. Δεν με ενδιαφέρει πόσο κοστίζει το στέρεο. Παίζει χάλια.
Ή θα είναι άμπασο ή θα έχει πολύ και θα βουίζει.
Πχ δεν έχω πατήσει το πόδι μου σε εκθέσεις ήχου.

Αν δω καλή μέτρηση δεν ξέρω πως ακούγεται.
Δεν ξέρω γιατί δεν φτάνουν οι γνώσεις μου και γιατί είναι σχεδόν βέβαιο ότι ουτε ο οικοδεσπότης έχει τις απαραίτητες γνώσεις και εξοπλισμό για επαγγελματικές μετρήσεις.
Έχω περιέργεια να το ακούσω.
Έτσι για τον χαβαλέ και την πλάκα.

Αν θεωρείς γνώσεις Α' Δημοτικού επίδειξη γνώσεων ή ξερολίαση δεν με ενδιαφέρει.

Τα φόρουμ Περαστικέ, αν ήταν μόνο για ανταλλαγή γνώσεων, δε θα αριθμούσαν περισσότερα από 3-4 μέλη και ίσως να λέω και πολλά.. Γιατί γνώστες του αντικειμένου θεωρούνται μόνο όσοι το έχουν σπουδάσει το αντικείμενο, με πτυχίο και δουλεύουν πάνω σ αυτό., όλοι οι άλλοι γνωρίζουν από ένα πολύ μικρό έως μεγάλο μέρος αλλά δεν είναι γνώστες, είναι χομπίστες!
Τα φόρουμ λοιπόν είναι για ανταλλαγή απόψεων , ιδεών και γνώσεων, μεταξύ μελών που έχουν ένα κοινό χόμπι, με τις γνώσεις να είναι κατ ουσίαν τρίτες στην πραγματική ιεραρχία.
Σεβαστό σαν άποψη. Δεν βρίσκω όμως τον λόγο να το αναπτύξουμε περαιτέρω.
 

Μηνύματα
5.983
Reaction score
15.463
θεμα με τον αλκοολισμο οι Κρητικοι
Οι προαναφερθεντες σαφως οχι - του γραφωντα εξαιρουμενου - αφου να φανταστεις πινουν καφε, μπυρα, νερο - ναι νερο ! σε σημειο μαλιστα να πρεπει να οσμιζομαι τα σχετικα μπουκαλια μηπως, κατα λαθος, πιω καποιο σφηνακι νερο και με τρεχουνε μετα στα βενιζελεια ...
:drinks:
Post automatically merged:

Οχι ενταξει, το εχω βαψει ξανθο το μουστακι μου. Δε φαινεται τιποτα...:gotcha::gotcha::gotcha::gotcha:
Χαρω σε γω ... λαβε ενα ασμα
 


C

chrispo

Guest
Αφού ξέρεις πολύ καλά τι λες, και συμφωνείς για ακροάσεις στα 80 Φον, που είναι λίγο κάτω από τη στάθμη αναφοράς, μήπως πρόσεξες το σχεδιάγραμμα ίσης ακουστοτητας των Φον που ανέβασα προ λίγου;

Θες να το ξαναδείς λιγάκι;Να κι οι επικαιροποιημένες Φλέτσερ:

View attachment 141166
Θα δώσω λίγο τροφή για σκέψη...(αν χρειαστεί θα επανέλθω)

  1. Loudness and Weighting Networks
    Loudness is the subjective human response to sound. It depends primarily on sound pressure but is also influenced by frequency.
    Three different internationally standardized characteristics are used for sound measurement: weighting networks A, C, and Z (or "zero" weighting). The A and C weighting networks are the sound level meter's means of responding to some frequencies more than others. The very low frequencies are discriminated against (attenuated) quite severely by the A-network and hardly attenuated at all by the C-network. Sound levels (dB) measured using these weighting scales are designated by the appropriate letter (i.e., dBA or dBC).
    The A-weighted sound level measurement is thought to provide a rating of industrial noise that indicates the injurious effects such noise has on human hearing and has been adopted by OSHA in its noise standards (OTM/Driscoll). In contrast, the Z-weighted measurement is an unweighted scale (introduced as an international standard in 2003), which provides a flat response across the entire frequency spectrum from 10 Hz to 20,000 Hz. The C-weighted scale is used as an alternative to the Z-weighted measurement (on older sound level meters on which Z-weighting is not an option), particularly for characterizing low-frequency sounds capable of inducing vibrations in buildings or other structures. A previous B-weighted scale is no longer used.
    The networks evolved from experiments designed to determine the response of the human ear to sound, reported in 1933 by a pair of investigators named Fletcher and Munson. Their study presented a 1,000-Hz reference tone and a test tone alternately to the test subjects (young men), who were asked to adjust the level of the test tone until it sounded as loud as the reference tone. The results of these experiments yielded the frequently cited Fletcher-Munson, or "equal-loudness," contours, which are displayed in Figure 6.
    Figure 6. The Fletcher-Munson Contours
    The Fletcher-Munson Contours diagram - included Sound Pressure Level (dB re: 20uPa), the Frequency (Hz) and Loudness Levels (Phons) (from bottom to top), 10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100, 110, 120. For problems with accessibility in using figures, illustrations in this document, please contact the Directorate of Technical Support and Emergency Management at (202) 693-2300.

    These contours represent the sound pressure level necessary at each frequency to produce the same loudness response in the average listener. The nonlinearity of the ear's response is represented by the changing contour shapes as the sound pressure level is increased (a phenomenon that is particularly noticeable at low frequencies). The lower, dashed curve indicates the threshold of hearing and represents the sound-pressure level necessary to trigger the sensation of hearing in the average listener. Among healthy individuals, the actual threshold may vary by as much as 10 decibels in either direction.
    Ultrasound is not listed in Figure 6 because it has a frequency that is too high to be audible to the human ear. See Appendix C for more information about ultrasound and its potential health effects and threshold limit values.

OSHA= Occupational Safety & Health Administration

Το παραπάνω κείμενο είναι από το U.S /OSHA Technical Manual (OTM)

Οι καμπύλες Fletcher-Munson, αναθεωρήθηκαν με τις Robinson-Dadson (ISO226)
IMG_0224.PNG



Και κατέληξαν στην ISO 226-2003 αναθεώρηση ( Z weighted/Flat response)
IMG_0223.PNG


Εσύ πού νομίζεις ότι ¨κουφαίνεσαι ¨ και πού έχει νόημα η κάθε μία ell curve? ( για να σε βοηθήσω πάρε για βοήθεια το "OTM").
Υπόψη για τα αποτελέσματα της ISO226-03, δεν έχει δοθεί ακόμα επαρκή αιτιολόγηση/εξήγηση , για την απόκλιση των αποτελεσμάτων από μεριάς των ερευνητικών ομάδων. (Unexplained..?)
Επίσης στην πρώτη θεμελιώδη τεκμηρίωση των Fletcher-Munson, σε σχέση με τη δεύτερη Robinson-Dadson( η οποία κατέληξε με μικρές αποκλίσεις στην ISO226-03),χρησιμοποιήθηκαν άλλα μέσα για μετάδοση του ήχου ( ακουστικά vs ηχεία)....και πάμε σε άλλα ¨κόλπα¨ εκεί.:confused:;

..(κάπου ανέφερες ότι ακούς +25db , πάνω από standard ref.(85)...?)
ή κατάλαβα λάθος?
 
Last edited by a moderator:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.569
Reaction score
126.335
Γνωστά αυτά που παρέθεσες, και σωστά.
Ολόσωστα, και άριστα δοσμένα, εύγε.

Και γω στις αναθεωρημένες καμπύλες ίσης ακουστοτητας αναφέρομαι πάντα.

Τα έχω γράψει όλα αυτά αναλυτικά στο θρεντ περί δυναμικού εύρους.

Περάστε μια βόλτα κι από κει να τα διαβάσετε, με όλες τις απαραίτητες παραπομπές.

Οι δε γραμμές ακουστοτητας πάνω από τα 100 Φον είναι "θεωρητικές", τουλάχιστον στα μεσαιοπριμα, διότι δεν αντέχονται από άνθρωπο.

Τα έχω εξηγήσει όλα αναλυτικά.

Πάνω από 100 ντεσιμπέλ στον χιλιοκυκλο, υποφέρεις...

Ωστόσο δεν υποφέρεις καθόλου στις 3 πρώτες οκτάβες, που στις γραμμές λαουντνες είναι πολύ υψηλότερα και έχω κατ'επαναληψιν διευκρινήσει πως οι κορυφαίες στάθμες πάντα αφορούν αυτές ακριβώς τις οκτάβες.

Γι'αυτόν ακριβώς το λόγο, τα σαμπ οφείλουν να είναι τα ακριβότερα ηχεία μας, αυτά έχουν το μεγαλύτερο φόρτο ενέργειας.

Διαβάστε τα, είναι όλα γραμμένα ήδη εδώ και χρόνια.


ΥΓ. Τουλ.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.569
Reaction score
126.335
Προφανώς όταν το ενεργειακό περιεχόμενο της ηχογράφησης είναι υψηλό στην περιοχή της μεγάλης ευαισθησίας της ανθρώπινης ακοής, πέριξ τον χιλιοκυκλο, είναι πρακτικώς αδύνατο να κάτσεις να ακούσεις σε στάθμη πολύ υψηλότερη της στάθμης αναφοράς. Υποφέρεις, πονάς, δε θες. Τέλος.

Το τυπικό όμως περιεχόμενο των ηχογραφήσεων, όπως φαίνεται από πολλά κομμάτια μουσικής σε πολλά διαφορετικά είδη που έχουν αναλυθεί φασματικά, είτε από εμάς είτε από άλλους, περιέχουν γιγαντιαία διαφορά ενέργειας στα μπάσα. Μιλάμε για διαφορές της τάξης των 30+ ντεσιμπελ.

Υπό αυτό το πρίσμα, και με επιπρόσθετο το δεδομένο ταργκετ κερβ του τουλ, δηλαδή το αναθεωρημένο της μπρουελ αν θες, ναι, ανετως ακούει οποιοσδήποτε πάνω από τη στάθμη αναφοράς και 35 ντεσιμπελ, και γουστάρει κιόλας.
Δηλαδή, να φτάσουν τα 120-125 ντεσιμπέλ τα μπάσα, και να παραμένουν κάτω από 100 τα μεσαία.
Ευκολακι και τυπικότατο.

Τολμώ να πω πως έφτασα το βολιουμ στο +15, με στάθμη αναφοράς τα -23.
Απλή αριθμητική είναι, 38 ντεσιμπελ πάνω από τη στάθμη αναφοράς....
Δηλαδή, 123 ντεσιμπέλ μπάσο στη θέση ακρόασης, και στάνταρ κάτω από 100 ντεσιμπέλ στο χιλιοκυκλο.
Άλλωστε μετρήσαμε τέτοιες στάθμες στο σπίτι μου κατ'επαναληψιν, σερί τα χτυπήματα του μπάσου άνω των 120 ντεσιμπέλ...

Από την άλλη όμως, ακόμα και αυτή καθεαυτή τη στάθμη αναφοράς, ζορίζομαι να την αντέξω σε πολύ υψηλογραμμενα μουσικά κομμάτια με έντονο ενεργειακό περιεχόμενο στο χιλιοκυκλο, και χθες μου έτυχε ένα τέτοιο σε mqa στο τινταλ, και έσπευσα να πάω το βολιουμ στο -33 για να αντέχω, ήταν δυσάρεστη η στάθμη αναφοράς...
 


wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.033
Reaction score
20.582
Άσε ήσυχο τον...W.
Έχει δωμάτιο με προδιαγραφές Non Environment και δεν παρέλειψε κιόλας να διαθέτει περίσσεια ισχύος στο ηχοσύστημα προκειμένου να το υποστήριζε δεόντως.
Απλώς και μόνο για το γεγονός ότι γράφεις καλά λόγια για το χώρο μου, όχι επειδή είναι η "άποψή" σου, αλλά επειδή υποστηρίζονται με δεδομένα, εμένα μου φτάνει.
Γιατι? ενοχλαμε κανεναν?
και με γοβες αμαλαχει κανουμε και με προχειρη αλεπου στα κρυα.

Ενοχλαμε καμια?
Μ' αναστατώνς o_O
@Περαστικός, θα βρω εκείνη τη φωτογραφία του @Kotsidis John από μια συνάντηση στο παλιό σπίτι του @costas EAR που έχει σκάσει μύτη, που λες, ο Κοτσίδης με latex kinky στολή και σερβίριζε ποτά! Εκεί να δεις αναστάτωση! :lolsign:
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.722
Reaction score
10.538
Φιλική συμβουλή: να τον ακούτε τον περαστικό, ξέρει τι λέει ο άνθρωπος. ;)

Ζητήστε τη συμβουλή του, και δε θα βγείτε χαμένοι. ;)
Άσε τα σάπια.
Cd - BD δεν έχει.
Κόκκορα ή τσίπουρο , διάλεξε.
 

C

chrispo

Guest
....Απλή αριθμητική είναι, 38 ντεσιμπελ πάνω από τη στάθμη αναφοράς....
Δηλαδή, 123 ντεσιμπέλ μπάσο στη θέση ακρόασης, και στάνταρ κάτω από 100 ντεσιμπέλ στο χιλιοκυκλο.
Άλλωστε μετρήσαμε τέτοιες στάθμες στο σπίτι μου κατ'επαναληψιν, σερί τα χτυπήματα του μπάσου άνω των 120 ντεσιμπέλ...
Κάτι πήρε το μάτι μου για την κατά κόρον χρήση της ISO226-03, από τα studio για mastering και αναφέρει μερικά χρήσιμα πράγματα, συναφή με αυτά που είπε το ¨αυτί ¨.
...αν έχω χρόνο θα επανέλθω αργότερα...:beach:
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.959
Reaction score
55.127
...
Ήταν ένας που δεν είχε μεγάλη εμπειρία ακροάσεων, κάθε άλλο δηλαδή, την είχε πολύ μικρή, και δεν είχε και καλό στέρεο, κάθε άλλο δηλαδή, ένα ανεπαρκές κακοστημένο, αλλά σαν να μην έφταναν αυτά, επίσης δεν είχε και μετρήσεις από αυτό που είχε.
Και δεν είχε και σαμπ.
Μπουαααααααχαχαχαχαχαχαχαχαχα
ΥΓ. Τουλ
Παραπληροφορείς,αλλά σε έχουμε...συνηθίσει (δανεικό αυτό)...
Αυτό δεν ήταν Τουλ,αλλά...Φουλ - και όχι του...άσσου. :laugh: :spiteful:
Πολλη ησυχια ... ή ετοιμαζεται να ξεσπασει καταιγιδα ή (και πιο πιθανον) την πεσαν στις κατσαρολες...

Αληθεια, καμμια ιδεα για να "ησυχασει" εχουμε ?

Για χαρη σου ξεχασα τη μητρικη μου γλωσσα και τωρα καθομαι και μαθαινω Ελληνικα.
Στον αισθηματικόν και ΄΄ψυχανεμιστικόν΄΄ τομέα :

Στον ηχοαπορροφητικόν τομέα : Προμηθεύεσαι από Λαζαράκη μπλοκ από δωδεκάδες aritherm 50mm πάχους.

Τα χωρίζεις σε υποσύνολα τεράδων ή εξάδων.Βάζεις τα τεμάχια σε κάθε υποσύνολο το ένα κολλητά στο άλλο ώστε να γίνει ένα τεμάχιο με πολλαπλάσιον πάχος.Το τυλίγεις σαν...μπουρίτο με πάπλωμα που θα είχε εσωτερική επένδυση από ίνες πολυεστέρα.Εννοείται μεγάλου μεγέθους και με εμφάνιση ταιριαστή προς δεδομένο χώρο.Μπορείς να στερώσεις το τύλιγμα με τρεις-τέσσαρες παραμάνες για κάθε διάταξη.Μην βάλεις...απλές κουβέρτες.

Συγχαρητήρια,μόλις απέκτησες φορητά μπλοκ ευρυζωνικής απορρόφησης. για να τοποθετούσες λ.χ. πίσω και πλευρικά στις πρώτες ανακλάσεις στο μισό του δωματίου όπου θα ήταν τοποθετημένα τα ηχεία.Εάν κιόλας στηρίξεις αυτά τα μπλοκ ώστε να βρίσκονταν και σε κάποια απόσταση έξψ από το αντίστοιχον τοιχωματικόν όριον χωρίς να ακουμπούσαν κολλημένα σε αυτό,ακόμα καλύτερα.

Προμηθεύσου και φθηνά γωνιακά ηχοαπορροφητικά.

Σε επόμενο στάδιο ασχολείσαι και με διαχυτικές διατάξεις,αλλά αυτές προτιμότερο να ήταν ξύλινες και ακριβότερες,όπως λ.χ. από Hofa ή GIK...
Θα ελεγα οτι δε θα μπορουσες να βρεις πιο αξιολογο site!Ευγε!
Τα μετρητικά δεδομένα του οποίου έχουν ξεκαθαρίσει ότι τα CHORD ακόμα και τα ακριβά τουλάχιστον δεν συνοδεύονται από επιδόσεις ΄΄μυστήριες΄΄ και ανακόλουθες προς τους κανόνες κατά την υλοποίηση ενός DAC.
Ειλικρινά,... διαβάζεις τι γράφεις???

ποιος κάνει επίδειξη???]

Ποιος το παίζει "ο επί παντός επιστητού γνώστης???

Ποιος λέει ¨δεν ακούω επειδή ξέρω πως θα παίξει"???

Προφανώς και κάνεις επίδειξη!

Τα φόρουμ Περαστικέ, αν ήταν μόνο για ανταλλαγή γνώσεων, δε θα αριθμούσαν περισσότερα από 3-4 μέλη και ίσως να λέω και πολλά.. Γιατί γνώστες του αντικειμένου θεωρούνται μόνο όσοι το έχουν σπουδάσει το αντικείμενο, με πτυχίο και δουλεύουν πάνω σ αυτό., όλοι οι άλλοι γνωρίζουν από ένα πολύ μικρό έως μεγάλο μέρος αλλά δεν είναι γνώστες, είναι χομπίστες!
Τα φόρουμ λοιπόν είναι για ανταλλαγή απόψεων , ιδεών και γνώσεων, μεταξύ μελών που έχουν ένα κοινό χόμπι, με τις γνώσεις να είναι κατ ουσίαν τρίτες στην πραγματική ιεραρχία.

Πασαρέλα λοιπόν κάνουν εδώ, όσοι το παίζουν γνώστες...κανείς άλλος! :wink: :wink:
Λάλα το Λέανδρε,να ξέρουν και οι...ανυποψίαστοι ότι δεν έχουν ουδεμία βαρύτητα οι προτροπές για...παθητικά,καλώδια και τα συναφή.Ομοίως και οι κάθε λογής επεμβάσεις υπέρ συγκεκριμένων σχολών.It cuts both ways this...way of thinking.
 
Last edited:


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.769
Μηνύματα
2.875.243
Members
37.947
Νεότερο μέλος
ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ
Top