Εδώ γελάμε



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.660
Reaction score
27.997
Έλα μωρέ ένας βουλευτής του Σύριζα αναρωτιέται πιο είναι το αδίκημα όταν κάποιος κουβαλάει μολότοφ.
Σπατάλη χρόνου και μόνο που ασχολούνται μαζί του.
 


ika

News
Μηνύματα
14.011
Reaction score
12.980
Έλα μωρέ ένας βουλευτής του Σύριζα αναρωτιέται πιο είναι το αδίκημα όταν κάποιος κουβαλάει μολότοφ.
Σπατάλη χρόνου και μόνο που ασχολούνται μαζί του.
Ο δικηγόρος/βουλευτής, υποννοεί ότι αφού η παράνομη κατοχή όπλου είναι πλημέλημα, γιατί η κατοχή μολότωφ να είναι κακούργημα και όχι επίσης πλημέλημμα?
Δεν λέει όμως, ότι όλα αυτά πρέπει να είναι κακουργήματα ή ποιος τα έχει κάνει πλημελήμματα.
Τι πλημέλημμα για κάτι που έχει μόνο μια συγκεκριμένη χρήση?
 

Μηνύματα
1.842
Reaction score
3.438
Ο δικηγόρος/βουλευτής, υποννοεί ότι αφού η παράνομη κατοχή όπλου είναι πλημέλημα, γιατί η κατοχή μολότωφ να είναι κακούργημα και όχι επίσης πλημέλημμα?
Δεν λέει όμως, ότι όλα αυτά πρέπει να είναι κακουργήματα ή ποιος τα έχει κάνει πλημελήμματα.
Τι πλημέλημμα για κάτι που έχει μόνο μια συγκεκριμένη χρήση?
Μια ερώτηση.
Η χρήση μολότωφ κατά ανθρώπων τι είναι??
Κακούργημα?
 




gid

Μηνύματα
7.405
Reaction score
8.641
Μια ερώτηση.
Η χρήση μολότωφ κατά ανθρώπων τι είναι??
Κακούργημα?
Όπως πανέξυπνα επεσήμανε προ μηνών ο τότε πρωθυπουργός Αρχικαταληψίας, εξαρτάται από ποια πλευρά βρίσκεσαι, από την πλευρά όσων τις εκτοξεύουν ή από την πλευρά όσων τις δέχονται.
 







ika

News
Μηνύματα
14.011
Reaction score
12.980

Φαντάζομαι ότι το Ελληνικό κράτος, πρώτη φορά μέσα στα τελευταία 100 χρόνια αντιλαμβάνεται ότι γίνεται.
Δηλαδή το "ο κόσμος το 'χει τούμπανο και μεις κρυφό καμάρι" δεν ισχύει και σε αυτή την περίπτωση.
 

Μηνύματα
1.015
Reaction score
1.186
Εαν ηθελαν οι αυτοκινητοβιομηχανιες-κατασκευαστες θα μπορουσαν να καταστησουν τις επισημες αντιπροσωπειες τους ως αποκλειστικους χρηστες της δυνατοτητας αυτης (της αλλαγης των ενδειξεων του χιλιομετρητη μονο μετα απο βλαβη ή αντικατασταση) κι οχι στη διακριτικη δυνατοτητα του καθε ηλεκτρολογου. Πιστευω οτι στα συγχρονα ψηφιακα κοντερ θα μπορουσε να γινει κανοντας χρηση συγκεκριμενου λογισμικου που θα κατεχει μονο η εταιρια.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.012
Reaction score
6.805
Εαν ηθελαν οι αυτοκινητοβιομηχανιες-κατασκευαστες θα μπορουσαν να καταστησουν τις επισημες αντιπροσωπειες τους ως αποκλειστικους χρηστες της δυνατοτητας αυτης (της αλλαγης των ενδειξεων του χιλιομετρητη μονο μετα απο βλαβη ή αντικατασταση) κι οχι στη διακριτικη δυνατοτητα του καθε ηλεκτρολογου. Πιστευω οτι στα συγχρονα ψηφιακα κοντερ θα μπορουσε να γινει κανοντας χρηση συγκεκριμενου λογισμικου που θα κατεχει μονο η εταιρια.
Το ίδιο έχουν κάνει και με τα συστήματα ασφαλείας και τις κλειδαριές τους οι αυτοκινητοβιομηχανίες.
Το αποτέλεσμα όμως είναι πως εκτός από τους αντιπροσώπους, πρόσβαση στους μηχανισμούς ξεκλειδώματος έχει και ο "κάθε κλέφτης", κατ'αναλογίαν του "κάθε ηλεκτρολόγος" που λες.

Δυστυχώς, ό,τι κλειδώνει, ξεκλειδώνει.

Θα μπορούσανε βέβαια ενδεχομένως να το κάνουν απλά πιο δύσκολο, δεν λέω. Δεν ξέρω και ακριβώς ποιά είναι η διαδικασία.
 

Μηνύματα
15.008
Reaction score
20.738
αν εψαχνες λιγο στο διαδικτυο θα εβρισκες κατι 100αδες λογισμικα/κλονους των εργοστασιακων που εχουν προσβαση στα παντα.
δεν υπαρχει τροπος να το περιορισεις , ισως για λιγο καιρο σε ενα καινουριο αυτοκινητο.
ο ξαδερφος μου που ειναι κλειδαρας εχει λογισμικα και εξοπλισμο για τα περισσοτερα αυτοκινητα για να μπορει να προγραμματιζει καινουρια κλειδια. Καθε φορα που πηγαινω Κινα του κουβαλαω και κατι
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.592
Μηνύματα
2.867.022
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top