Εδώ γελάμε



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.672
Reaction score
28.010
Έλα μωρέ ένας βουλευτής του Σύριζα αναρωτιέται πιο είναι το αδίκημα όταν κάποιος κουβαλάει μολότοφ.
Σπατάλη χρόνου και μόνο που ασχολούνται μαζί του.
 


ika

News
Μηνύματα
14.024
Reaction score
12.995
Έλα μωρέ ένας βουλευτής του Σύριζα αναρωτιέται πιο είναι το αδίκημα όταν κάποιος κουβαλάει μολότοφ.
Σπατάλη χρόνου και μόνο που ασχολούνται μαζί του.
Ο δικηγόρος/βουλευτής, υποννοεί ότι αφού η παράνομη κατοχή όπλου είναι πλημέλημα, γιατί η κατοχή μολότωφ να είναι κακούργημα και όχι επίσης πλημέλημμα?
Δεν λέει όμως, ότι όλα αυτά πρέπει να είναι κακουργήματα ή ποιος τα έχει κάνει πλημελήμματα.
Τι πλημέλημμα για κάτι που έχει μόνο μια συγκεκριμένη χρήση?
 

Μηνύματα
1.842
Reaction score
3.438
Ο δικηγόρος/βουλευτής, υποννοεί ότι αφού η παράνομη κατοχή όπλου είναι πλημέλημα, γιατί η κατοχή μολότωφ να είναι κακούργημα και όχι επίσης πλημέλημμα?
Δεν λέει όμως, ότι όλα αυτά πρέπει να είναι κακουργήματα ή ποιος τα έχει κάνει πλημελήμματα.
Τι πλημέλημμα για κάτι που έχει μόνο μια συγκεκριμένη χρήση?
Μια ερώτηση.
Η χρήση μολότωφ κατά ανθρώπων τι είναι??
Κακούργημα?
 




gid

Μηνύματα
7.411
Reaction score
8.651
Μια ερώτηση.
Η χρήση μολότωφ κατά ανθρώπων τι είναι??
Κακούργημα?
Όπως πανέξυπνα επεσήμανε προ μηνών ο τότε πρωθυπουργός Αρχικαταληψίας, εξαρτάται από ποια πλευρά βρίσκεσαι, από την πλευρά όσων τις εκτοξεύουν ή από την πλευρά όσων τις δέχονται.
 







ika

News
Μηνύματα
14.024
Reaction score
12.995

Φαντάζομαι ότι το Ελληνικό κράτος, πρώτη φορά μέσα στα τελευταία 100 χρόνια αντιλαμβάνεται ότι γίνεται.
Δηλαδή το "ο κόσμος το 'χει τούμπανο και μεις κρυφό καμάρι" δεν ισχύει και σε αυτή την περίπτωση.
 

Μηνύματα
1.016
Reaction score
1.187
Εαν ηθελαν οι αυτοκινητοβιομηχανιες-κατασκευαστες θα μπορουσαν να καταστησουν τις επισημες αντιπροσωπειες τους ως αποκλειστικους χρηστες της δυνατοτητας αυτης (της αλλαγης των ενδειξεων του χιλιομετρητη μονο μετα απο βλαβη ή αντικατασταση) κι οχι στη διακριτικη δυνατοτητα του καθε ηλεκτρολογου. Πιστευω οτι στα συγχρονα ψηφιακα κοντερ θα μπορουσε να γινει κανοντας χρηση συγκεκριμενου λογισμικου που θα κατεχει μονο η εταιρια.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.015
Reaction score
6.808
Εαν ηθελαν οι αυτοκινητοβιομηχανιες-κατασκευαστες θα μπορουσαν να καταστησουν τις επισημες αντιπροσωπειες τους ως αποκλειστικους χρηστες της δυνατοτητας αυτης (της αλλαγης των ενδειξεων του χιλιομετρητη μονο μετα απο βλαβη ή αντικατασταση) κι οχι στη διακριτικη δυνατοτητα του καθε ηλεκτρολογου. Πιστευω οτι στα συγχρονα ψηφιακα κοντερ θα μπορουσε να γινει κανοντας χρηση συγκεκριμενου λογισμικου που θα κατεχει μονο η εταιρια.
Το ίδιο έχουν κάνει και με τα συστήματα ασφαλείας και τις κλειδαριές τους οι αυτοκινητοβιομηχανίες.
Το αποτέλεσμα όμως είναι πως εκτός από τους αντιπροσώπους, πρόσβαση στους μηχανισμούς ξεκλειδώματος έχει και ο "κάθε κλέφτης", κατ'αναλογίαν του "κάθε ηλεκτρολόγος" που λες.

Δυστυχώς, ό,τι κλειδώνει, ξεκλειδώνει.

Θα μπορούσανε βέβαια ενδεχομένως να το κάνουν απλά πιο δύσκολο, δεν λέω. Δεν ξέρω και ακριβώς ποιά είναι η διαδικασία.
 

Μηνύματα
15.020
Reaction score
20.767
αν εψαχνες λιγο στο διαδικτυο θα εβρισκες κατι 100αδες λογισμικα/κλονους των εργοστασιακων που εχουν προσβαση στα παντα.
δεν υπαρχει τροπος να το περιορισεις , ισως για λιγο καιρο σε ενα καινουριο αυτοκινητο.
ο ξαδερφος μου που ειναι κλειδαρας εχει λογισμικα και εξοπλισμο για τα περισσοτερα αυτοκινητα για να μπορει να προγραμματιζει καινουρια κλειδια. Καθε φορα που πηγαινω Κινα του κουβαλαω και κατι
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.607
Μηνύματα
2.867.647
Members
37.937
Νεότερο μέλος
Hdch
Top