- Μηνύματα
- 12.854
- Reaction score
- 10.072
Μα είδες; Είναι πράγματα αυτά; Έλειψα 4μιση ώρες και δε γέμισε ούτε μια σελίδα...Γιατί σταματήσατε ; Πως θα απολαύσω το νέο μου καναπέ;;
Μα είδες; Είναι πράγματα αυτά; Έλειψα 4μιση ώρες και δε γέμισε ούτε μια σελίδα...Γιατί σταματήσατε ; Πως θα απολαύσω το νέο μου καναπέ;;
άντε ξεκίνα να γράφεις και εγώ θα ανακατεύωΕ..τι σκ@τ@ μάστορας είσαι??
Φαίνεται πως έλειψε ο Πέτρος του σκαδάλουΈλειψα 4μιση ώρες και δε γέμισε ούτε μια σελίδα
Δε θα διαφωνήσω μαζί σου bhutia μ...Λέανδρε και υπό δικαναλική αρχιτεκτονική ισοδύναμες πηγές ήχου θα έχεις,αφού θα μπαίνουν στο παιγνίδι οι εικονικές πηγές ήχου που είναι και πιο ανεξέλεγκτες σε σύγκριση με τις πραγματικές...
Ανατομία Ακουστικής Χώρων (...Remastered)
Αυτό το νήμα δημιουργήθηκε με σκοπό να εξηγήσει γιατί ο ρόλος ενός χώρου ακρόασης υπερισχύει έναντι οποιουδήποτε ΄΄υπερβατικού΄΄ μηχανήματος ή πολλά υποσχόμενου παρελκομένου κατά την ηχητική αναπαραγωγή. Επίσης θα εκθέσει παραμέτρους που κυβερνούν την πρόσληψη εμπειριών αναφοράς από ακρόαση...www.avsite.gr
Για την ευχέρεια να ΄΄σκοτωνόμαστε΄΄ χωρίς όμως να...μαλώναμε πάνω σε δεδομένα
Αντικειμενικός σκοπός για την αφιερωμένη θέση επισκόπησης στο στουντιακό χώρο θα ήταν να μην έφτανε καμία ισχυρή ανάκλαση εκεί εντός συγκεκριμένου χρονικού παραθύρου.Αυτή είναι η Αρχή της ΄΄Ελεύθερης Ανακλάσεων Ζώνης΄΄.Δηλαδή οι ανακλάσεις από κοντινές σε ηχεία επιφάνειες όπως κονσόλες είναι μεν αναπόφευκτες,αλλά χάρη σε τεχικές ανακατεύθυνσης να μην εισέρχονται στο κρίσιμο περιθώριο για την ακουστική μας αντίληψη...
Ανατομία Ακουστικής Χώρων (...Remastered)
Απάντηση: Live End Dead End - Reflection Free Zone Εφαρμόζοντας την αρχή LEDE σε συνδυασμό με το φαινόμενο προτεραιότητας,λαμβάνουμε λχ. το παρακάτω σχεδιάγραμμα: Δείχνει διαφορά ηχητικής στάθμης(dB) σε συνάρτηση με το χρόνο (χιλιοστά δευτερολέπτου), πάνω στην Καμπύλη Ενέργειας-Χρόνου (Energy...www.avsite.gr
Κάτι που δεν είναι πλέον απαραίτητο.Κυκλοφορούν στο διαδίκτυο plugins για μηχανές συνέλιξης που προσδίδουν τον ζητούμενο αρμονικό κορεσμό κατά το ακρόαμα δίχως κιόλας εκπτώσεις κατά την οδήγηση.Αρκετές φορές προτού πάω για...ύπνο περνάω το εν λόγω plugin ακόμα και ως δεύτερη ενότητα ύστερα από τη...διορθωτική κρουστική απόκριση. :Α
Καλά, απο αλλού ξεκίνησε το πράγμα και όχι απο τις ανακλάσεις. Οι οποίες ανακλάσεις εξ'ορισμού διαχειρίζονται απο τον dsp processor ( υποθέτω και με τη βοήθεια παθητικής φροντίδας χώρου ). Γι'αυτό και σε προέτρεψα να δεις τις μετρήσεις που έδωσε ο Μπούτχιας στο μάθημα ισοστάθμισης που μας παρέχει στο σχετικό νήμα και να καταλάβεις τί πραγματικά κάνει ένας dsp processor.Δε θα διαφωνήσω μαζί σου bhutia μ...
Αυτό ακριβώς ανέφερα!
Ανεξάρτητα με το αν ακούμε δικαναλα ή πολυκάναλα, οι έμμεσες ανακλάσεις υπάρχουν και εννοείται ότι για την εκάστοτε θέση τοποθέτησης του ηχείου μέσα στο χώρο, αλλά και για το συγκεκριμένο ηχείο έχουν ένα σταθερό συντελεστή μεταξύ των έμμεσων και των άμεσων ανακλασεων.
Στη δικαναλη τοποθέτηση όμως, του να προσπαθήσει κάποιος να ελέγξει το τρόπο διασποράς ή και απόσβεσης μέρους των έμμεσων ανακλασεων είναι σαφώς ευκολότερο από το προσπαθήσει να καταφέρει το ίδιο έχοντας μεγαλύτερο πλήθος ηχητικών πηγών (ηχείων), επομένως θα χρειαστεί πιο πολύπλοκη διάταξη room treatment και εννοείται πιο κοστοβορα!
Ομοίως οι οποίες ακυρώσεις τώρα που θα υπάρξουν επίσης δεν επηρεάζουν το συντελεστή μεταξύ έμμεσων και άμεσων ανακλασεων μιας και η ακύρωση δε μπορεί να είναι επιλεκτική όσον αφορά το τύπο της ανάκλασης.
I rest my case!!
Λέανδρε αγαπητέ,Δε θα διαφωνήσω μαζί σου bhutia μ...
Αυτό ακριβώς ανέφερα!
Ανεξάρτητα με το αν ακούμε δικαναλα ή πολυκάναλα, οι έμμεσες ανακλάσεις υπάρχουν και εννοείται ότι για την εκάστοτε θέση τοποθέτησης του ηχείου μέσα στο χώρο, αλλά και για το συγκεκριμένο ηχείο έχουν ένα σταθερό συντελεστή μεταξύ των έμμεσων και των άμεσων ανακλασεων.
Στη δικαναλη τοποθέτηση όμως, του να προσπαθήσει κάποιος να ελέγξει το τρόπο διασποράς ή και απόσβεσης μέρους των έμμεσων ανακλασεων είναι σαφώς ευκολότερο από το προσπαθήσει να καταφέρει το ίδιο έχοντας μεγαλύτερο πλήθος ηχητικών πηγών (ηχείων) όπως σε μια πολυκαναλη τοποθέτηση, επομένως θα χρειαστεί πιο πολύπλοκη διάταξη room treatment και εννοείται πιο κοστοβορα!
Ομοίως οι οποίες ακυρώσεις τώρα που θα υπάρξουν επίσης δεν επηρεάζουν το συντελεστή μεταξύ έμμεσων και άμεσων ανακλασεων μιας και η ακύρωση δε μπορεί να είναι επιλεκτική όσον αφορά το τύπο της ανάκλασης, πόσο μάλλον από το αν αυτή προέρχεται από δικαναλο ή πολυκάναλο!!
I rest my case!!
H διαφορά έγκειται στο γεγονός ότι υπό πολυκαναλική αρχιτεκτονική στηρίζεσαι σε παράγοντες λιγότερο ανεξέλεγκτους για να σου παρασχεθεί η αίσθηση περιέλιξης,αφού η τελευταία θα προέρχεται από άμεσες πηγές ήχου.Εξ ου και η απαίτηση για κατώτερους χρόνους αντήχησης,δηλαδή ανώτερο βαθμό απόσβεσης από τις εμπλεκόμενες επιφάνειες.Δε θα διαφωνήσω μαζί σου bhutia μ...
Αυτό ακριβώς ανέφερα!
Ανεξάρτητα με το αν ακούμε δικαναλα ή πολυκάναλα, οι έμμεσες ανακλάσεις υπάρχουν και εννοείται ότι για την εκάστοτε θέση τοποθέτησης του ηχείου μέσα στο χώρο, αλλά και για το συγκεκριμένο ηχείο έχουν ένα σταθερό συντελεστή μεταξύ των έμμεσων και των άμεσων ανακλασεων.
Στη δικαναλη τοποθέτηση όμως, του να προσπαθήσει κάποιος να ελέγξει το τρόπο διασποράς ή και απόσβεσης μέρους των έμμεσων ανακλασεων είναι σαφώς ευκολότερο από το προσπαθήσει να καταφέρει το ίδιο έχοντας μεγαλύτερο πλήθος ηχητικών πηγών (ηχείων) όπως σε μια πολυκαναλη τοποθέτηση, επομένως θα χρειαστεί πιο πολύπλοκη διάταξη room treatment και εννοείται πιο κοστοβορα!
Ομοίως οι οποίες ακυρώσεις τώρα που θα υπάρξουν επίσης δεν επηρεάζουν το συντελεστή μεταξύ έμμεσων και άμεσων ανακλασεων μιας και η ακύρωση δε μπορεί να είναι επιλεκτική όσον αφορά το τύπο της ανάκλασης, πόσο μάλλον από το αν αυτή προέρχεται από δικαναλο ή πολυκάναλο!!
I rest my case!!
Ευγε,φιλε Μπχουτια!H διαφορά έγκειται στο γεγονός ότι υπό πολυκαναλική αρχιτεκτονική στηρίζεσαι σε παράγοντες λιγότερο ανεξέλεγκτους για να σου παρασχεθεί η αίσθηση περιέλιξης,αφού η τελευταία θα προέρχεται από άμεσες πηγές ήχου.Εξ ου και η απαίτηση για κατώτερους χρόνους αντήχησης,δηλαδή ανώτερο βαθμό απόσβεσης από τις εμπλεκόμενες επιφάνειες.
Στο ζήτημα των ακυρώσεων,ανάλογα πράγματα ισχύουν και υπό δικαναλική αρχιτεκτονική,αφού κατά τις μετρήσεις χρειάζεται οπωσδήποτε να πραγματοποιείται εκτός των ξεχωριστών ανά κανάλι και κάποια με τα δύο κανάλια να εκπέμπουν ταυτόχρονα,ώστε να διαπιστωθούν πιθανές ακυρώσεις από συνιστώσες ευρισκόμενες σε διαφορά φάσης αναμεταξύ τους,η οποία δεν θα καταγραφόταν στην απόκριση καθενός καναλιού ξεχωριστά.
Και με τις απαιτήσεις που θέτει η πολυκαναλική αρχιτεκτονική δεν είναι τυχαίο ότι οι αποτελεσματικοί σε όλους τους τομείς επεξεργαστές χρεώνονται καταλλήλως.
μπλιαχΜητσοτάκη
Στην υποκατηγορία "ου γαρ οιδασι τι γραφούσι" όλα είναι δυνατόν να τα δω γραμμένα.Το πικάπ μου είναι ησυχοτερο από πολλά ντακακια
Και μετά ...διαφωνεί. Εντόνως. Εντελώς όμως.Στην συζητηση με τον μπούτια μην χρησιμοποιεις εκφράσεις του τύπου "δε θα διαφωνήσω μαζί σου bhutia μ."
Ότι μπορεί να παρέμβει ένα dsp στο τρόπο που ακούμε είναι δεδομένο και αδιαμφισβήτητο!Καλά, απο αλλού ξεκίνησε το πράγμα και όχι απο τις ανακλάσεις. Οι οποίες ανακλάσεις εξ'ορισμού διαχειρίζονται απο τον dsp processor ( υποθέτω και με τη βοήθεια παθητικής φροντίδας χώρου ). Γι'αυτό και σε προέτρεψα να δεις τις μετρήσεις που έδωσε ο Μπούτχιας στο μάθημα ισοστάθμισης που μας παρέχει στο σχετικό νήμα και να καταλάβεις τί πραγματικά κάνει ένας dsp processor.
Το πανηγυράκι ξεκίνησε για μια ακόμη φορά απο τη πεποίθηση ότι έχουμε δύο αυτιά, άρα το σωστό είναι να έχουμε και δύο ηχεία στον χώρο, επιλέγοντας να αφήσετε στην άκρη το γεγονός ότι ένα πολυκαναλικό σύστημα δεν καλείται να παίξει π.χ. ένα βιολί πίσω απο τον ακροατή ( άρα δεν είναι η δουλειά του να περικυκλώσει τον ακροατή απο όργανα, να τον βάλει στο κέντρο της μπάντας ), αλλά να αναπαράξει τις αντηχήσεις του χώρου που λαμβάνει χώρα αυτό το γεγονός. Αντί δηλαδή να ακούμε τις αντηχήσεις του δικού μας χώρου, μειώνουμε αυτές και ακούμε σαν μουσικό πρόγραμμα τις ανακλάσεις του χώρου που παίχτηκε η μουσική.
Αν κάνω λάθος ή παραλείπω κάτι, ας με διορθώσουν οι κάτοχοι πολυκαναλικών συστημάτων, αλλά εγώ έτσι το έχω καταλάβει και γι'αυτό δεν μπορώ να απαξιώσω αυτή τη μορφή αναπαραγωγής.
H διαφορά έγκειται στο γεγονός ότι υπό πολυκαναλική αρχιτεκτονική στηρίζεσαι σε παράγοντες λιγότερο ανεξέλεγκτους για να σου παρασχεθεί η αίσθηση περιέλιξης,αφού η τελευταία θα προέρχεται από άμεσες πηγές ήχου.Εξ ου και η απαίτηση για κατώτερους χρόνους αντήχησης,δηλαδή ανώτερο βαθμό απόσβεσης από τις εμπλεκόμενες επιφάνειες.
δε βλέπω κάτι το διαφορετικό..bhutia μ!!είναι σαφώς ευκολότερο από το προσπαθήσει να καταφέρει το ίδιο έχοντας μεγαλύτερο πλήθος ηχητικών πηγών (ηχείων) όπως σε μια πολυκαναλη τοποθέτηση, επομένως θα χρειαστεί πιο πολύπλοκη διάταξη room treatment και εννοείται πιο κοστοβορα!
πάντα μου άρεσαν οι τύποι με αυτοκριτική διάθεση και αίσθηση του χιούμορ!!View attachment 154410
Quote of the Year - Eco and the "invasion of idiots" on social media - Unsettled Christianity
Social Media gives everyone a voice, but not everyone should speak.unsettledchristianity.com
(Μετάφραση)πάντα μου άρεσαν οι τύποι...
Αφού το πήρες ζεστά....Φτιάξε ένα στίκι γλωσσάρι να μην σκεφτόμαστε...(Μετάφραση)
Σε μισεί.
αγαπητέ ντοκτορ!Στην υποκατηγορία "ου γαρ οιδασι τι γραφούσι" όλα είναι δυνατόν να τα δω γραμμένα.
Όλα όμως. Όλα.
Και μετά ...διαφωνεί. Εντόνως. Εντελώς όμως.
Πρόσεξε να δεις μετάφραση:
"Τα ίδια λέμε" σημαίνει πως λέει τα αντίθετα.
"Τώρα συμφωνούμε" αντιστοίχως σημαίνει πως δεν υπάρχει τίποτα κοινό.
Μα, εσύ δεν λες ότι δεν μπορείς να το ακολουθήσεις. Λες ότι δύο είναι τα αυτιά σου και δύο πρέπει να είναι τα ηχεία. Δεν απορρίπτεται δηλαδή η αδυναμία σου να ακολουθήσεις το πολυκάναλο ( ούτε εγώ μπορώ ), αλλά η αδυναμία σου να καταλάβεις τί συμβαίνει με το πολυκάναλο.Ευγε,φιλε Μπχουτια!
Μακαρι να γραφανε -οι περισσοτεροι εστω - σαν και εσενα,αμεροληπτα και χωρις ιχνη ειρωνιας!
Δεν ειναι τα πλεονεκτηματα της πολυκαναλικης οδου που δεν κατανοουμε οι μορφωμενοι και εμπροσθοδρομικοι δικαναλοι αλλα ειναι ο τροπος που πλασαρεται στο φορουμ και η αυτοματη απορριψη οσων για τον Α ή Β λογο δεν θελουν ή δεν μπορουν να το ακολουθησουν...
α) Μάλλον δεν έχεις δει ακόμα τις μετρήσεις του Μπούτχια.Ότι μπορεί να παρέμβει ένα dsp στο τρόπο που ακούμε είναι δεδομένο και αδιαμφισβήτητο!
Οι ανακλάσεις όμως ως λόγος έμμεσων προς άμεσων παραμένει αμετάβλητος είναι με dsp on είτε με dsp off!!
Ποτέ μη λες ποτέ. Ξεχνάς ότι η όποια διόθρωση βασίζεται σε πολλές μετρήσεις γύρω απο το σημείο ακρόασης, οπότε το dsp βγάζει τον μέσο όρο και "καταλαβαίνει" τί πρέπει να διορθώσει.Νομίζω ότι μπορείς να καταλάβεις ότι δε μπορεί να διαχωρίσει το τρόπο των ανακλάσεων και να "ακυρώσει-διαμορφώσει" μόνο πχ τις έμμεσες!!...όχι το dsp, ούτε ο θεός δε μπορεί!