Ενεργά Ηχεία


Μηνύματα
3.768
Reaction score
6.740
Έχεις δίκιο Πέτρο.
Είδα και εγώ πολύ ενδιαφέρον το μεσημέρι στο θέμα αλλά έπεσε δουλίτσα και δεν το απόλαυσα.
Τώρα που έκατσα να "στρώσω" την έχουν πέσει όλοι για ύπνο...

Υ.σ. Φαντάσου τι θα πάθει αν μπει ο δημιουργός του θέματος και δει την εξέλιξη του... Χα χα χα.!!!
 



leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100
Λέανδρε και υπό δικαναλική αρχιτεκτονική ισοδύναμες πηγές ήχου θα έχεις,αφού θα μπαίνουν στο παιγνίδι οι εικονικές πηγές ήχου που είναι και πιο ανεξέλεγκτες σε σύγκριση με τις πραγματικές...


Για την ευχέρεια να ΄΄σκοτωνόμαστε΄΄ χωρίς όμως να...μαλώναμε πάνω σε δεδομένα

Αντικειμενικός σκοπός για την αφιερωμένη θέση επισκόπησης στο στουντιακό χώρο θα ήταν να μην έφτανε καμία ισχυρή ανάκλαση εκεί εντός συγκεκριμένου χρονικού παραθύρου.Αυτή είναι η Αρχή της ΄΄Ελεύθερης Ανακλάσεων Ζώνης΄΄.Δηλαδή οι ανακλάσεις από κοντινές σε ηχεία επιφάνειες όπως κονσόλες είναι μεν αναπόφευκτες,αλλά χάρη σε τεχικές ανακατεύθυνσης να μην εισέρχονται στο κρίσιμο περιθώριο για την ακουστική μας αντίληψη...

Κάτι που δεν είναι πλέον απαραίτητο.Κυκλοφορούν στο διαδίκτυο plugins για μηχανές συνέλιξης που προσδίδουν τον ζητούμενο αρμονικό κορεσμό κατά το ακρόαμα δίχως κιόλας εκπτώσεις κατά την οδήγηση.Αρκετές φορές προτού πάω για...ύπνο περνάω το εν λόγω plugin ακόμα και ως δεύτερη ενότητα ύστερα από τη...διορθωτική κρουστική απόκριση. :Α
Δε θα διαφωνήσω μαζί σου bhutia μ...
Αυτό ακριβώς ανέφερα!
Ανεξάρτητα με το αν ακούμε δικαναλα ή πολυκάναλα, οι έμμεσες ανακλάσεις υπάρχουν και εννοείται ότι για την εκάστοτε θέση τοποθέτησης του ηχείου μέσα στο χώρο, αλλά και για το συγκεκριμένο ηχείο έχουν ένα σταθερό συντελεστή μεταξύ των έμμεσων και των άμεσων ανακλασεων.
Στη δικαναλη τοποθέτηση όμως, του να προσπαθήσει κάποιος να ελέγξει το τρόπο διασποράς ή και απόσβεσης μέρους των έμμεσων ανακλασεων είναι σαφώς ευκολότερο από το προσπαθήσει να καταφέρει το ίδιο έχοντας μεγαλύτερο πλήθος ηχητικών πηγών (ηχείων) όπως σε μια πολυκαναλη τοποθέτηση, επομένως θα χρειαστεί πιο πολύπλοκη διάταξη room treatment και εννοείται πιο κοστοβορα!
Ομοίως οι οποίες ακυρώσεις τώρα που θα υπάρξουν επίσης δεν επηρεάζουν το συντελεστή μεταξύ έμμεσων και άμεσων ανακλασεων μιας και η ακύρωση δε μπορεί να είναι επιλεκτική όσον αφορά το τύπο της ανάκλασης, πόσο μάλλον από το αν αυτή προέρχεται από δικαναλο ή πολυκάναλο!!
I rest my case!!
 
Last edited:

Μηνύματα
7.274
Reaction score
11.822
Δε θα διαφωνήσω μαζί σου bhutia μ...
Αυτό ακριβώς ανέφερα!
Ανεξάρτητα με το αν ακούμε δικαναλα ή πολυκάναλα, οι έμμεσες ανακλάσεις υπάρχουν και εννοείται ότι για την εκάστοτε θέση τοποθέτησης του ηχείου μέσα στο χώρο, αλλά και για το συγκεκριμένο ηχείο έχουν ένα σταθερό συντελεστή μεταξύ των έμμεσων και των άμεσων ανακλασεων.
Στη δικαναλη τοποθέτηση όμως, του να προσπαθήσει κάποιος να ελέγξει το τρόπο διασποράς ή και απόσβεσης μέρους των έμμεσων ανακλασεων είναι σαφώς ευκολότερο από το προσπαθήσει να καταφέρει το ίδιο έχοντας μεγαλύτερο πλήθος ηχητικών πηγών (ηχείων), επομένως θα χρειαστεί πιο πολύπλοκη διάταξη room treatment και εννοείται πιο κοστοβορα!
Ομοίως οι οποίες ακυρώσεις τώρα που θα υπάρξουν επίσης δεν επηρεάζουν το συντελεστή μεταξύ έμμεσων και άμεσων ανακλασεων μιας και η ακύρωση δε μπορεί να είναι επιλεκτική όσον αφορά το τύπο της ανάκλασης.
I rest my case!!
Καλά, απο αλλού ξεκίνησε το πράγμα και όχι απο τις ανακλάσεις. Οι οποίες ανακλάσεις εξ'ορισμού διαχειρίζονται απο τον dsp processor ( υποθέτω και με τη βοήθεια παθητικής φροντίδας χώρου ). Γι'αυτό και σε προέτρεψα να δεις τις μετρήσεις που έδωσε ο Μπούτχιας στο μάθημα ισοστάθμισης που μας παρέχει στο σχετικό νήμα και να καταλάβεις τί πραγματικά κάνει ένας dsp processor.
Το πανηγυράκι ξεκίνησε για μια ακόμη φορά απο τη πεποίθηση ότι έχουμε δύο αυτιά, άρα το σωστό είναι να έχουμε και δύο ηχεία στον χώρο, επιλέγοντας να αφήσετε στην άκρη το γεγονός ότι ένα πολυκαναλικό σύστημα δεν καλείται να παίξει π.χ. ένα βιολί πίσω απο τον ακροατή ( άρα δεν είναι η δουλειά του να περικυκλώσει τον ακροατή απο όργανα, να τον βάλει στο κέντρο της μπάντας ), αλλά να αναπαράξει τις αντηχήσεις του χώρου που λαμβάνει χώρα αυτό το γεγονός. Αντί δηλαδή να ακούμε τις αντηχήσεις του δικού μας χώρου, μειώνουμε αυτές και ακούμε σαν μουσικό πρόγραμμα τις ανακλάσεις του χώρου που παίχτηκε η μουσική.
Αν κάνω λάθος ή παραλείπω κάτι, ας με διορθώσουν οι κάτοχοι πολυκαναλικών συστημάτων, αλλά εγώ έτσι το έχω καταλάβει και γι'αυτό δεν μπορώ να απαξιώσω αυτή τη μορφή αναπαραγωγής.
 

Μηνύματα
691
Reaction score
1.102
Δε θα διαφωνήσω μαζί σου bhutia μ...
Αυτό ακριβώς ανέφερα!
Ανεξάρτητα με το αν ακούμε δικαναλα ή πολυκάναλα, οι έμμεσες ανακλάσεις υπάρχουν και εννοείται ότι για την εκάστοτε θέση τοποθέτησης του ηχείου μέσα στο χώρο, αλλά και για το συγκεκριμένο ηχείο έχουν ένα σταθερό συντελεστή μεταξύ των έμμεσων και των άμεσων ανακλασεων.
Στη δικαναλη τοποθέτηση όμως, του να προσπαθήσει κάποιος να ελέγξει το τρόπο διασποράς ή και απόσβεσης μέρους των έμμεσων ανακλασεων είναι σαφώς ευκολότερο από το προσπαθήσει να καταφέρει το ίδιο έχοντας μεγαλύτερο πλήθος ηχητικών πηγών (ηχείων) όπως σε μια πολυκαναλη τοποθέτηση, επομένως θα χρειαστεί πιο πολύπλοκη διάταξη room treatment και εννοείται πιο κοστοβορα!
Ομοίως οι οποίες ακυρώσεις τώρα που θα υπάρξουν επίσης δεν επηρεάζουν το συντελεστή μεταξύ έμμεσων και άμεσων ανακλασεων μιας και η ακύρωση δε μπορεί να είναι επιλεκτική όσον αφορά το τύπο της ανάκλασης, πόσο μάλλον από το αν αυτή προέρχεται από δικαναλο ή πολυκάναλο!!
I rest my case!!
Λέανδρε αγαπητέ,

Στην συζητηση με τον μπούτια μην χρησιμοποιεις εκφράσεις του τύπου "δε θα διαφωνήσω μαζί σου bhutia μ."
Πώς να στο πω, είναι σαν πηγαινει ο βλαχοδημαρχος στον Μητσοτάκη και να του λέει "αρχηγέ Κυριάκο μ δεν θα διαφωνήσω μαζί σου". Και μετά βλέπεις τον Μητσοτάκη να "πηδιεται απ' το παράθυρο"...
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Δε θα διαφωνήσω μαζί σου bhutia μ...
Αυτό ακριβώς ανέφερα!
Ανεξάρτητα με το αν ακούμε δικαναλα ή πολυκάναλα, οι έμμεσες ανακλάσεις υπάρχουν και εννοείται ότι για την εκάστοτε θέση τοποθέτησης του ηχείου μέσα στο χώρο, αλλά και για το συγκεκριμένο ηχείο έχουν ένα σταθερό συντελεστή μεταξύ των έμμεσων και των άμεσων ανακλασεων.
Στη δικαναλη τοποθέτηση όμως, του να προσπαθήσει κάποιος να ελέγξει το τρόπο διασποράς ή και απόσβεσης μέρους των έμμεσων ανακλασεων είναι σαφώς ευκολότερο από το προσπαθήσει να καταφέρει το ίδιο έχοντας μεγαλύτερο πλήθος ηχητικών πηγών (ηχείων) όπως σε μια πολυκαναλη τοποθέτηση, επομένως θα χρειαστεί πιο πολύπλοκη διάταξη room treatment και εννοείται πιο κοστοβορα!
Ομοίως οι οποίες ακυρώσεις τώρα που θα υπάρξουν επίσης δεν επηρεάζουν το συντελεστή μεταξύ έμμεσων και άμεσων ανακλασεων μιας και η ακύρωση δε μπορεί να είναι επιλεκτική όσον αφορά το τύπο της ανάκλασης, πόσο μάλλον από το αν αυτή προέρχεται από δικαναλο ή πολυκάναλο!!
I rest my case!!
H διαφορά έγκειται στο γεγονός ότι υπό πολυκαναλική αρχιτεκτονική στηρίζεσαι σε παράγοντες λιγότερο ανεξέλεγκτους για να σου παρασχεθεί η αίσθηση περιέλιξης,αφού η τελευταία θα προέρχεται από άμεσες πηγές ήχου.Εξ ου και η απαίτηση για κατώτερους χρόνους αντήχησης,δηλαδή ανώτερο βαθμό απόσβεσης από τις εμπλεκόμενες επιφάνειες.

Στο ζήτημα των ακυρώσεων,ανάλογα πράγματα ισχύουν και υπό δικαναλική αρχιτεκτονική,αφού κατά τις μετρήσεις χρειάζεται οπωσδήποτε να πραγματοποιείται εκτός των ξεχωριστών ανά κανάλι και κάποια με τα δύο κανάλια να εκπέμπουν ταυτόχρονα,ώστε να διαπιστωθούν πιθανές ακυρώσεις από συνιστώσες ευρισκόμενες σε διαφορά φάσης αναμεταξύ τους,η οποία δεν θα καταγραφόταν στην απόκριση καθενός καναλιού ξεχωριστά.

Και με τις απαιτήσεις που θέτει η πολυκαναλική αρχιτεκτονική δεν είναι τυχαίο ότι οι αποτελεσματικοί σε όλους τους τομείς επεξεργαστές χρεώνονται καταλλήλως.
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
H διαφορά έγκειται στο γεγονός ότι υπό πολυκαναλική αρχιτεκτονική στηρίζεσαι σε παράγοντες λιγότερο ανεξέλεγκτους για να σου παρασχεθεί η αίσθηση περιέλιξης,αφού η τελευταία θα προέρχεται από άμεσες πηγές ήχου.Εξ ου και η απαίτηση για κατώτερους χρόνους αντήχησης,δηλαδή ανώτερο βαθμό απόσβεσης από τις εμπλεκόμενες επιφάνειες.

Στο ζήτημα των ακυρώσεων,ανάλογα πράγματα ισχύουν και υπό δικαναλική αρχιτεκτονική,αφού κατά τις μετρήσεις χρειάζεται οπωσδήποτε να πραγματοποιείται εκτός των ξεχωριστών ανά κανάλι και κάποια με τα δύο κανάλια να εκπέμπουν ταυτόχρονα,ώστε να διαπιστωθούν πιθανές ακυρώσεις από συνιστώσες ευρισκόμενες σε διαφορά φάσης αναμεταξύ τους,η οποία δεν θα καταγραφόταν στην απόκριση καθενός καναλιού ξεχωριστά.

Και με τις απαιτήσεις που θέτει η πολυκαναλική αρχιτεκτονική δεν είναι τυχαίο ότι οι αποτελεσματικοί σε όλους τους τομείς επεξεργαστές χρεώνονται καταλλήλως.
Ευγε,φιλε Μπχουτια!

Μακαρι να γραφανε -οι περισσοτεροι εστω - σαν και εσενα,αμεροληπτα και χωρις ιχνη ειρωνιας!

Δεν ειναι τα πλεονεκτηματα της πολυκαναλικης οδου που δεν κατανοουμε οι μορφωμενοι και εμπροσθοδρομικοι δικαναλοι αλλα ειναι ο τροπος που πλασαρεται στο φορουμ και η αυτοματη απορριψη οσων για τον Α ή Β λογο δεν θελουν ή δεν μπορουν να το ακολουθησουν... :drinks:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.410
Reaction score
125.597
Το πικάπ μου είναι ησυχοτερο από πολλά ντακακια
Στην υποκατηγορία "ου γαρ οιδασι τι γραφούσι" όλα είναι δυνατόν να τα δω γραμμένα.
Όλα όμως. Όλα.

Στην συζητηση με τον μπούτια μην χρησιμοποιεις εκφράσεις του τύπου "δε θα διαφωνήσω μαζί σου bhutia μ."
Και μετά ...διαφωνεί. Εντόνως. Εντελώς όμως.

Πρόσεξε να δεις μετάφραση:

"Τα ίδια λέμε" σημαίνει πως λέει τα αντίθετα.

"Τώρα συμφωνούμε" αντιστοίχως σημαίνει πως δεν υπάρχει τίποτα κοινό.

:party:
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100
Καλά, απο αλλού ξεκίνησε το πράγμα και όχι απο τις ανακλάσεις. Οι οποίες ανακλάσεις εξ'ορισμού διαχειρίζονται απο τον dsp processor ( υποθέτω και με τη βοήθεια παθητικής φροντίδας χώρου ). Γι'αυτό και σε προέτρεψα να δεις τις μετρήσεις που έδωσε ο Μπούτχιας στο μάθημα ισοστάθμισης που μας παρέχει στο σχετικό νήμα και να καταλάβεις τί πραγματικά κάνει ένας dsp processor.
Το πανηγυράκι ξεκίνησε για μια ακόμη φορά απο τη πεποίθηση ότι έχουμε δύο αυτιά, άρα το σωστό είναι να έχουμε και δύο ηχεία στον χώρο, επιλέγοντας να αφήσετε στην άκρη το γεγονός ότι ένα πολυκαναλικό σύστημα δεν καλείται να παίξει π.χ. ένα βιολί πίσω απο τον ακροατή ( άρα δεν είναι η δουλειά του να περικυκλώσει τον ακροατή απο όργανα, να τον βάλει στο κέντρο της μπάντας ), αλλά να αναπαράξει τις αντηχήσεις του χώρου που λαμβάνει χώρα αυτό το γεγονός. Αντί δηλαδή να ακούμε τις αντηχήσεις του δικού μας χώρου, μειώνουμε αυτές και ακούμε σαν μουσικό πρόγραμμα τις ανακλάσεις του χώρου που παίχτηκε η μουσική.
Αν κάνω λάθος ή παραλείπω κάτι, ας με διορθώσουν οι κάτοχοι πολυκαναλικών συστημάτων, αλλά εγώ έτσι το έχω καταλάβει και γι'αυτό δεν μπορώ να απαξιώσω αυτή τη μορφή αναπαραγωγής.
Ότι μπορεί να παρέμβει ένα dsp στο τρόπο που ακούμε είναι δεδομένο και αδιαμφισβήτητο!
Οι ανακλάσεις όμως ως λόγος έμμεσων προς άμεσων παραμένει αμετάβλητος είναι με dsp on είτε με dsp off!!
Νομίζω ότι μπορείς να καταλάβεις ότι δε μπορεί να διαχωρίσει το τρόπο των ανακλάσεων και να "ακυρώσει-διαμορφώσει" μόνο πχ τις έμμεσες!!...όχι το dsp, ούτε ο θεός δε μπορεί!
H διαφορά έγκειται στο γεγονός ότι υπό πολυκαναλική αρχιτεκτονική στηρίζεσαι σε παράγοντες λιγότερο ανεξέλεγκτους για να σου παρασχεθεί η αίσθηση περιέλιξης,αφού η τελευταία θα προέρχεται από άμεσες πηγές ήχου.Εξ ου και η απαίτηση για κατώτερους χρόνους αντήχησης,δηλαδή ανώτερο βαθμό απόσβεσης από τις εμπλεκόμενες επιφάνειες.
είναι σαφώς ευκολότερο από το προσπαθήσει να καταφέρει το ίδιο έχοντας μεγαλύτερο πλήθος ηχητικών πηγών (ηχείων) όπως σε μια πολυκαναλη τοποθέτηση, επομένως θα χρειαστεί πιο πολύπλοκη διάταξη room treatment και εννοείται πιο κοστοβορα!
δε βλέπω κάτι το διαφορετικό..bhutia μ!!
 

Μηνύματα
15.031
Reaction score
20.784
γραφούσι η γράφουσι
θα το κρατησω παντως
μια αλλη απιστευτη ατακα που διαβασα σε αυτοκινητιστικο φορουμ ειναι :
"το 6 αρι το γουσταρω πολυ με το 2.3 μοτερ. μπορεις να πηγαινεις με 200 στην εθνικη και να πινειςς ελληνικο καφε χωρις να σπαει η φουσκαλα"
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100



leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100
Στην υποκατηγορία "ου γαρ οιδασι τι γραφούσι" όλα είναι δυνατόν να τα δω γραμμένα.
Όλα όμως. Όλα.


Και μετά ...διαφωνεί. Εντόνως. Εντελώς όμως.

Πρόσεξε να δεις μετάφραση:

"Τα ίδια λέμε" σημαίνει πως λέει τα αντίθετα.

"Τώρα συμφωνούμε" αντιστοίχως σημαίνει πως δεν υπάρχει τίποτα κοινό.

:party:
αγαπητέ ντοκτορ!
...εδώ άλλοι πιστεύουν ότι το ίδιο ηχείο, στον ίδιο χώρο, αν παίξει με δικάναλο ενισχυτή ή με πολυκάναλο θα...αλλάξει ο λόγος μεταξύ άμεσων και έμμεσων ανακλάσεων!! :gotcha: :gotcha: :gotcha: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :laugh: :laugh:

το πικάπ να παίξει πιο ήσυχα από το ντακ είναι υπό αυτές τις συνθήκες τουλάχιστον πιο πιθανό!!:sneaky::sneaky:
 

Μηνύματα
7.274
Reaction score
11.822
Ευγε,φιλε Μπχουτια!

Μακαρι να γραφανε -οι περισσοτεροι εστω - σαν και εσενα,αμεροληπτα και χωρις ιχνη ειρωνιας!

Δεν ειναι τα πλεονεκτηματα της πολυκαναλικης οδου που δεν κατανοουμε οι μορφωμενοι και εμπροσθοδρομικοι δικαναλοι αλλα ειναι ο τροπος που πλασαρεται στο φορουμ και η αυτοματη απορριψη οσων για τον Α ή Β λογο δεν θελουν ή δεν μπορουν να το ακολουθησουν...
Μα, εσύ δεν λες ότι δεν μπορείς να το ακολουθήσεις. Λες ότι δύο είναι τα αυτιά σου και δύο πρέπει να είναι τα ηχεία. Δεν απορρίπτεται δηλαδή η αδυναμία σου να ακολουθήσεις το πολυκάναλο ( ούτε εγώ μπορώ ), αλλά η αδυναμία σου να καταλάβεις τί συμβαίνει με το πολυκάναλο.

Ότι μπορεί να παρέμβει ένα dsp στο τρόπο που ακούμε είναι δεδομένο και αδιαμφισβήτητο!
Οι ανακλάσεις όμως ως λόγος έμμεσων προς άμεσων παραμένει αμετάβλητος είναι με dsp on είτε με dsp off!!
α) Μάλλον δεν έχεις δει ακόμα τις μετρήσεις του Μπούτχια.
β) Δεν έχω χρόνο και διάθεση αυτές τις μέρες να κάνω νέες μετρήσεις και να υλοποιήσω το μάθημα του Μπούτχια. Θα ξεκινήσω όμως σύντομα. Ο πρώτος που θα έρθει και θα ακούσει με (ψευδο) "dsp" ον και οφ, θα ήθελα να είσαι εσύ.

Νομίζω ότι μπορείς να καταλάβεις ότι δε μπορεί να διαχωρίσει το τρόπο των ανακλάσεων και να "ακυρώσει-διαμορφώσει" μόνο πχ τις έμμεσες!!...όχι το dsp, ούτε ο θεός δε μπορεί!
Ποτέ μη λες ποτέ. Ξεχνάς ότι η όποια διόθρωση βασίζεται σε πολλές μετρήσεις γύρω απο το σημείο ακρόασης, οπότε το dsp βγάζει τον μέσο όρο και "καταλαβαίνει" τί πρέπει να διορθώσει.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.620
Μηνύματα
2.868.270
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top