Μετατροπή παθητικού ηχείου σε ενεργό - αξίζει το κόπο;

Μηνύματα
1.768
Reaction score
2.802
Αlfee , σκεφτεσαι κι εσυ να βαλεις τοσα σαμπ?
Να κατεβαινεις στα 10Hz ?

η Ετσι ντεφι να γινεται?

8-)
Άλλο ένα θα προσθέσω μέχρι το καλοκαίρι και ίσως άλλα δύο τον επόμενο χρόνο γιατί θεωρώ ότι τα τέσσερα subs είναι μία νορμάλ και εφικτή λύση για λογικούς ανθρώπους.
Απλά ρωτάω τι να τα κάνεις τα 10Hz αφού δεν πρόκειται να τα ακούσεις αλλά ας πούμε ότι τα νιώθεις στο σώμα αυτό δεν το βρίσκω και τόσο cool. 8-)
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.253
Reaction score
13.131
Κωστα δεν υπηρετησα στο τριτο σωμα, γκαμοτι μου, αλλεως θα επερνα την μπαντα
θα ερχομουν σπιτι σου θα γινοταν μεγα τζερτζελο εκει θα ακουγες τα χαμηλα, τα μεσαια , και τα υψηλα θα εβαζα τα πνευστα να πεζουν 140 ντιμπια να ησυχασουμε απο σενα φτανει φτανει θα ελεγες
και εγω θα ελεγα πιο fortisimo fortisimo συνεχες και ακαταπαυστα :gamer: :smile::wink:
 

P

PMC

Guest
Απλά ρωτάω τι να τα κάνεις τα 10Hz αφού δεν πρόκειται να τα ακούσεις αλλά ας πούμε ότι τα νιώθεις στο σώμα αυτό δεν το βρίσκω και τόσο cool. 8-)

Όταν το νιώσεις ( καλά ....10 ισως είναι υπερβολή ) το βαθύ χαμηλό .....να ξέρεις ότι θα θες να χαλάσεις πολλά λεφτά για να το αποκτήσεις .....είναι εθιστικό.:idk:
 



wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.433
Reaction score
15.081
τα hypex έχουν δυο ενισχυτές οι τρεις με ίδιο gain ναι το gain παίζει σημασία και όχι τα watt και ενa dsp στο ίδιο κουτί.
Αναφέρθηκε γενικά το πρόβλημα με τα διαφορετικά gain που μπορεί να έχουν οι ενισχυτές που θα χρησιμοποιηθούν σε ένα τέτοιο project αν είναι διαφορετικοί...

Και ρωτάω εγώ τώρα ο αφελής.... το ίδιο πρόβλημα δεν υπάρχει όταν πάμε και κολλάμε το x sub (π.χ. Presonus) με τα Y ηχεία (π.χ. Adam) ;
Ποιος μας εξασφαλίζει πως έχουν οι ενισχυτές τους ίδιο gain ;;;
Άρα αν βάλουμε και αυτό στο παιχνίδι.... τα μισά σετάπια εδώ μέσα έχουν αυτό το σφάλμα.... εξαιρούνται οι συνδυασμοί με ομόσταυλα subs που υποθέτουμε πως το έχει φροντίσει η εκάστοτε εταιρεία....
 
Last edited:

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Αναφέρθηκε γενικά το πρόβλημα με τα διαφορετικά gain που μπορεί να έχουν οι ενισχυτές που θα χρησιμοποιηθούν σε ένα τέτοιο project αν είναι διαφορετικοί...

Και ρωτάω εγώ τώρα ο αφελής.... το ίδιο πρόβλημα δεν υπάρχει όταν πάμε και κολλάμε το x sub (π.χ. Presonus) με τα Y ηχεία (π.χ. Adam) ;
Ποιος μας εξασφαλίζει πως έχουν οι ενισχυτές τους ίδιο gain ;;;
Άρα αν βάλουμε και αυτό στο παιχνίδι.... τα μισά σετάπια εδώ μέσα έχουν αυτό το σφάλμα.... εξαιρούνται οι συνδυασμοί με ομόσταυλα subs που υποθέτουμε πως το έχει φροντίσει η εκάστοτε εταιρεία....
τα sub έχουν ένα κουμπάκι που επάνω γραφει gain αν το θυμάσαι.
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.433
Reaction score
15.081
τα sub έχουν ένα κουμπάκι που επάνω γραφει gain αν το θυμάσαι.
το οποίο πειράζει το gain του ενισχυτή (σχεδιαστικά) ή είναι απλά ...volume, δηλαδή ένας διαιρέτης κάπου στη διαδρομή του σήματος;;;




παίρνω στην τύχη κάποια από τα πρωτα subs που βγάζει ο Θωμάς...


το κουμπάκι γράφει Level


το κουμπάκι γράφει Volume


το κουμπάκι γράφει Volume


το κουμπάκι γράφει Input Gain



Απλά γράφουν ότι τους κατέβει και είναι όλα Volume (ή Gain ... αν τελικά έχει διαφορά) ;;;
 
Last edited:


wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.433
Reaction score
15.081
το ίδιο λέω και γω,
π.χ το KRK (το 10s που έχω σπίτι) γράφει volume και εχει -30db - +6db
Την ίδια διαβάθμιση έχει και το Presonus που το ονομάζει Input Gain...

Και δεν είναι αυτό ένα απλό ...Volume ;;;
 

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
το ίδιο λέω και γω,
π.χ το KRK (το 10s που έχω σπίτι) γράφει volume και εχει -30db - +6db
Την ίδια διαβάθμιση έχει και το Presonus που το ονομάζει Input Gain...

Και δεν είναι αυτό ένα απλό ...Volume ;;;
ναι και το volume το gain αλλαζει
 


Μηνύματα
7.234
Reaction score
11.774
οπότε και σε ένα project σαν του αστροναύτη.... αρκεί να έχουν οι τελικοί volume και ας είναι διαφορετικοί....
Βέβαια, οι τελικοί δεν έχουν volume. Είναι πιουρίστικοι ( εδώ που τα λέμε, είναι και ολίγον απο πουρά :p ).
Αλλά οι δύο μικροί, έχουν την ίδια ευαισθησία εισόδου.
 

Μηνύματα
1.864
Reaction score
4.430
Μπορεί να αναφερονται αδιακρίτως αλλά δεν είναι το ιδιο.
Το gain αφορά βαθμίδες εισόδου και χρησιμοποιείται
για τη ρύθμιση της στάθμης πριν την επεξεργασια.
Το volume πιο σωστά αφορά την εξοδο
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.099
Reaction score
124.654
Παιδιά, δεν έχει σημασία η αναγραφή νούμερων εκεί, σε ένα αναλογικό ποτενσιόμετρο ή σε ένα διακόπτη που θα κόψει κάποια βολτ ή κάποια ντεσιμπέλ. Δε θα βγάλετε έτσι άκρη, απλώς μπερδευεστε.

Η ρύθμιση ευαισθησίας εισόδου, όπως κι αν ονομάζεται, δεν αλλάζει το γκεϊν του ενισχυτή ισχύος.

Ο ενισχυτής ισχύος πολλαπλασιάζει με το δικό του Ρυθμό (γκεϊν) την τάση εισόδου, πχ μπορεί να την 20-πλασιαζει ή να την 30-πλασιαζει στην έξοδο.

Αλλάζοντας την απόλυτη τιμή στην ευαισθησία εισόδου μπορείς να αλλάξεις το σε ποια τάση εισόδου θα βγάλει τη μέγιστη τάση εξόδου, πχ στο 1 βολτ ή στα 4 βολτ, κόβοντας σταθερά και επί μονίμου βάσεως κάποια βολτ στην είσοδο, προ του σταδίου ισχύος.

Δηλαδή του κόβεις πχ 5 ντεσιμπέλ στάθμης, αλλά δε του αλλάζεις το γκεϊν, ούτε φυσικά τη μέγιστη τάση εξόδου.

Η αλλαγή της ευαισθησίας εισόδου, να του κόψεις μια ποσότητα στάθμης, είναι εύκολη, η αλλαγή του γκεϊν από την άλλη πλευρά γίνεται, όχι ότι δε γίνεται, αλλά γίνεται αλλιώς, θέλει διαιρέτη τάσης, όχι μείωση τάσης, θέλει αλλαγή γκεϊν, όχι μείωση στάθμης κατά 5 ντεσιμπέλ.

Από τις πλάτες των ενεργών ηχείων αλλάζεις την ευαισθησία εισόδου, για μέγιστη στάθμη εξόδου, όχι το γκεϊν των σταδίων ισχύος.

Η δουλειά γίνεται σίγουρα στο ψηφιακό επίπεδο, διότι εκεί όντως μπορεί να αφαιρεθεί γκεϊν κατά 5 ντεσιμπέλ, πραγματικό γκεϊν κι όχι αλλαγή ευαισθησίας ή πτώση στάθμης, οπότε μετατρέπεις ένα τελικό στάδιο ισχύος από 30 ντεσιμπέλ γκεϊν σε 25 ντεσιμπέλ γκεϊν, εφόσον του αφαιρεθεί από την είσοδο μια τέτοια ποσότητα κέρδους (γκεϊν), όχι τάσης. ;)

Γι'αυτό χρησιμοποιούνται μηχανήματα με τη στάμπα του loudspeaker management, με ψηφιακά ή αναλογικά κρος σε επίπεδο λάιν λεβελ, που αλλάζουν το γκεϊν κάθε εξόδου, εξομαλύνοντας διαφορετικά γκεϊν διαφορετικών τελικών ενισχυτικών σταδίων, και βεβαίως διατηρώντας άλλα στάδια για το συνολικό volume (κόφτης τάσης, κόφτης ντεσιμπέλ), τυπικά σε αναλογικό επίπεδο διότι σε ψηφιακό είναι μεγάλες οι απώλειες σε σημαντική ελάττωση της τάσης, όπου δεν υπάρχει επαρκής δειγματοληψία και ανάλυση.

Το ερώτημα είναι: έχετε εξοπλισμό που προσφέρει σε διακριτές εξόδους πτώση στάθμης κατά τόσα ντεσιμπελ, ή μείωση γκεϊν κατά τόσα ντεσιμπελ; Για ένα ηχείο, αυτά τα δύο είναι πρακτικά το ίδιο πράγμα, αλλά για πολλαπλά μεγάφωνα ενός ηχείου, δεν είναι.

Ένας τυπικός av αλλάζει το γκεϊν στη ρύθμιση του σαμπ στο loudspeaker management μενού του, και μειώνει ή αυξάνει τη στάθμη στη ρύθμιση του volume. Και τα δύο εκφράζονται σε ντεσιμπελ, αλλά αυτή είναι η μόνη ομοιότητα που έχουν..

Μπορεί να μοιάζουν αλλά είναι ριζικώς διαφορετικά ζώα αυτά...

Νομίζω πως μιλάω σε νηπιαγωγείο. Σόρρυ γκαϊζ...
 
Last edited:

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
με τελικούς που έχουν ρύθμιση ευαισθησίας εισόδου γίνεται η δουλεια.
αρκεί να κρατούνται οι τάσεις εξοδου στο dsp κροσσοβερ loudspeaker management ότι θέλει ας είναι όσο γίνεται πιο ψηλά και οι ευασθησιες των τελικών όσο γίνεται πιο ψηλά επίσης (δηλ όσο το δυνατόν πιο αναίσθητοι)γιατί αλλιώς υπάρχει φύσημα.
τόσα χρονια οι αυτοκινητάδες τα έκαναν και πριν τα dsp με αναλογικά όπως και οι επαγγελματίες σε κλαμπ και συναυλίες
και το volume γινόταν από 1 κουμπί.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.099
Reaction score
124.654
Μείωση του βολιουμ κατά 10 ντεσιμπέλ στο δεύτερο από 2 ενισχυτές που ο ένας έχει γκεϊν 20 και ο άλλος 30, θα δώσει (στο 1 βολτ ας πούμε) 20 και (30-10)20, οκ.

Στον διπλασιασμό τάσης εισόδου (2βολτ), ο ένας θα δώσει (2*20)40 και ο άλλος (2*30)60-10=50.

Γκεγκε;

Δε θες βολιουμ κοντρόλ, θες μείωση κέρδους.

Οι πλάτες της χυπεξ είναι έτοιμες για αυτή τη χρήση, έχουν στάδια γκεϊν για κάθε κλάδο.
Δεν ξέρω καν αν έχουν βολιουμ, μπορεί και να μην έχουν, ίσως μόνο ευαισθησία.

Με κανέναν av της αγοράς δεν έχεις προβλήματα στάθμης μεταξύ σαμπ και δορυφόρων. Είναι ρύθμιση γκεϊν.

Το βολιουμ κοντρόλ είναι άλλο ζώο.

Στον τρινοβ έχει διακριτά γκεϊν για χρήση κρος, δηλαδή έχει πλήρεις loudspeaker management δυνατότητες πέραν όλων των ειδών των κρος και όλων των διαθέσιμων κλίσεων και όλων των γνωστών τύπων ψηφιακών φίλτρων, κι αυτό γίνεται διότι είναι πισι το ρημαδι, με πεντιουμ σιπιγιού, δεν πρόκειται για ένα τσιπακι dsp όπως έχουν όλοι οι μη pc ενισχυτές av.

ΥΓ. Οι πλάτες της χυπεξ θα μπορούσαν να έχουν αξιόπιστο βολιουμ μόνο στην ψηφιακή είσοδό τους, ώστε αυτό να παίζει με αναλογικό τρόπο μετά τα ντακ. Το σκέφτηκα. Στην αναλογική δεν γίνεται να είναι σωστό, είναι πρακτικώς ανέφικτο.

Ως εκ τούτου, η ιδανική οδήγησή τους είναι από ψηφιακό σήμα και όχι από αναλογικό.. Ε... πούθτηθ ο πούτσης. :biggrin:

Ομοίως το μινιντιεσπι, είναι πρακτικώς λάθος από αναλογική είσοδο. Sorry αλλά έτσι πάει.

Πορδες και αβγά, τα γνωστά...
 
Last edited:


Μηνύματα
3.652
Reaction score
5.462
άντε να πιάσω και 3.5Κ. Μόνο τόσα κοστίζουν τα ηχεία βρε Πέτρο και θα χρειαστώ και sub(s) και Dirac. Για πεντοχίλιαρο το κόβω! Ποιο πεντοχίλιαρο; 3500 τα ηχεία, 1200~1500 ο SHD, να'το το πεντοχίλιαρο και δεν υπολόγισα τα subs.
Και πότε θα έφευγαν τα μηχανήματα και και και.
Πάρε τα Neumann και σύνδεσε τα σε ένα dac του καταστατικού και σε ένα pc. Κάνε ισοστάθμιση από το pc και είσαι έτοιμος.
 

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Μείωση του βολιουμ κατά 10 ντεσιμπέλ στο δεύτερο από 2 ενισχυτές που ο ένας έχει γκεϊν 20 και ο άλλος 30, θα δώσει (στο 1 βολτ ας πούμε) 20 και (30-10)20, οκ.

Στον διπλασιασμό τάσης εισόδου (2βολτ), ο ένας θα δώσει (2*20)40 και ο άλλος (2*30)60-10=50.

Γκεγκε;

Δε θες βολιουμ κοντρόλ, θες μείωση κέρδους.

Οι πλάτες της χυπεξ είναι έτοιμες για αυτή τη χρήση, έχουν στάδια γκεϊν για κάθε κλάδο.
Δεν ξέρω καν αν έχουν βολιουμ, μπορεί και να μην έχουν, ίσως μόνο ευαισθησία.
εδώ καπου το χάνεις.

το ποτενσιόμετρο που έχουν οι επαγγελματικοί τελικοί στην είσοδο είναι gain αλλάζει το gain

είναι ένας διαιρετης τάσης με τη μια αντισταση σε σειρά με το σήμα και μια μεταξύ σήματος και γης.

το volume που έχουν οι προενισχυτές είναι άλλο πράγμα.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.069
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top