Ποδήλατο

Reaction score
379
Καλησπέρα
είμαι άσχετος με τα είδη ποδηλάτων του υπάρχουν μιας και όταν ήμουν μικρός υπήρχαν τα bmx τα σπαστά τα βελαμος και αργόπερα τα mountain bikes.
Σκέφτομαι να πάρω ένα ποδήλατο για την πόλη και αν τύχει και λίγο χώμα.
Δεν θέλω κούρσα γιατί δεν θέλω να είμαι πολύ σκυφτός.
Κοιτάζω στα site διαφόρων κατασκευαστών και νομίζω ότι ο σωστός τύπος γι αυτό που ζητάω είναι ο trekking.
Εχω ένα φίλο όμως που επιμένει ότι καλύτερα είναι να πάρω ένα cross country και για λόγο του βάρους μου 110 κιλά και 195 ύψος είναι προτιμότερος ένας μεγαλύτερος τροχός, ο σκελετός είναι πιο ανθεκτικός για ανέβα κατέβα από τα πεζοδρόμια και τα λάστιχα είναι πιο χοντρά για να αντέχουν στις καταπονήσεις.
Ποια η γνώμη σας;
Έχετε κάποια πρόταση μέχρι 1000€ άντε 1100€;

bretsos

Μπάμιας
Reaction score
53.471
Σε αυτά τα λεφτά παίρνεις ένα πολύ καλό ποδήλατο, πρόταση δυστυχώς δεν έχω.
Αν πάντως σκέφτεσαι να ασχοληθείς σοβαρά με το άθλημα θα σου πρότεινα να το ξανά σκεφτείς για τη κούρσα.
Αν θες απλά ένα ποδήλατο να πας και να έρχεσαι στη πόλη μη δώσεις με τίποτα αυτά τα λεφτά, με πολύ λιγότερα θα κάνεις μια χαρά τη δουλειά σου.

Reaction score
1.550
Οντως. Με τα λεφτα αυτα παιρνεις δυο ποδηλατα :)

Εγω εχω πρόγονο αυτου. Γενικα η ideal εχει πολυ καλα περιφερειακα για τα λεφτα που ζητα. Το συγκεκριμενο ειναι λιγο τσιμπιμενο βεβαια. Αλλα καλο ειναι να το καβαλησεις το οποιο ποδηλατο. Αυτο ας πουμε ειναι αρκετα σκυφτο για trecking. Και KTM βρισκεις και οτι θες. Το θεμα ειναι πως θα κατσεις πανω σε αυτο. Γενικα πρεπει να πας απο μαγαζι. Να σε μετρησουν και να σε βαλουν να δοκιμασεις. Κι εγω νομιζω οτι δε χρειαζεται να εξαντλησεις το budget. 500 με 600 και θα εισαι σουπερ. Αντε να το εξαντλησεις τελικα με κανενα καλο κρανος, κανενα smart band, κανενα αδιαβροχο μπουφαν, κανενα καλο backpack και νεες φορμες κλπ...

Reaction score
3.093
ideal,specialized,ktm